Subject to change
e-steki.gr Founder


και ειναι και η καλυτερη μεθοδος πλεον για να κανει σωστα τη δουλεια της η "στοχευμενη διαφημιση"!
Που είναι το κακό στη στοχευμένη διαφήμιση;

Προτιμάς δηλαδή να βλέπεις διαφημίσεις για σερβιέτες με έξτρα απορροφητικότητα?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rascal_gd
Περιβόητο μέλος


Ωραιο το αστειακι σου(γι'αυτο και το +1) αλλα μ'ενοχλει να με βλεπουν(και να με κατασκευαζουν) σαν προιον! Ο τυπος που πρεπει να παρει μια μεγαλη τηλεοραση για το σαλονι του, που πρεπει να παρει ενα αξιολογο αυτοκινητο για να βγαλει τη γκομενα βολτα, που πρεπει να ντυθει αναλογως, κτλ..Που είναι το κακό στη στοχευμένη διαφήμιση;
Προτιμάς δηλαδή να βλέπεις διαφημίσεις για σερβιέτες με έξτρα απορροφητικότητα?![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder


Μα δεν φταίνε οι διαφημιστές για αυτό, ο κόσμος φταίει που τους δίνει τέτοιες στατιστικές (όπως και με την τηλεόραση, ο μέσος άνθρωπος είναι τέτοιου επιπέδου και θέλει τέτοιες εκπομπές).Ωραιο το αστειακι σου(γι'αυτο και το +1) αλλα μ'ενοχλει να με βλεπουν(και να με κατασκευαζουν) σαν προιον! Ο τυπος που πρεπει να παρει μια μεγαλη τηλεοραση για το σαλονι του, που πρεπει να παρει ενα αξιολογο αυτοκινητο για να βγαλει τη γκομενα βολτα, που πρεπει να ντυθει αναλογως, κτλ..
Και στην αστόχευτη διαφήμιση, δεν είναι ότι αγνοούν τις εν λόγω στατιστικές, απλά ξέρουν ότι θα έχουν και κάποιες "αστοχίες".
Και δεν σου λέει καμιά διαφήμιση ότι "πρέπει" να κάνεις αυτό, ουσιαστικά σε ενημερώνουν ότι "ξέρεις, υπάρχει και αυτό και ίσως σε ενδιαφέρει". Προσωπικά, από μικρή έβλεπα τις διαφημίσεις ως ακριβώς αυτό: Ένας τρόπος να ενημερώνομαι για το τι κυκλοφορεί, οπότε ουδέποτε με ενόχλησαν (με ενοχλούν μόνο οι κακόγουστες, γιατί προσβάλλουν την αισθητική μου).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rascal_gd
Περιβόητο μέλος


Eιναι και οι διαφημισεις μες το κατασκευασμα ενος συγκεκριμενου lifestyle το οποιο τροποποιηται με την εξελιξη καθε εποχης. Ειναι το μεσο για να προβληθουν τα αναλογα προιοντα μ'εναν εκλεπτυσμενο και ιδανικο τροπο οπως το αμαξι, το ρουχο, το αντικειμενο. Οταν εκμεταλευονται την "ευτυχια" του ανθρωπου προωθωντας οχι μονο πλεον απ'τη διαφημιση οτι το συγκεκριμενο σπιτι, αμαξι, αξεσουαρ ειναι αυτο που θα σε κανει να πλησιασεις περισσοτερο την ευημερια τοτε εχουν και αυτες μεριδιο για το στησιμο αυτου του προτυπου-ανθρωπου και στη κατασκευη των επιθυμιων και των προτεραιοτητων μας.Μα δεν φταίνε οι διαφημιστές για αυτό, ο κόσμος φταίει που τους δίνει τέτοιες στατιστικές (όπως και με την τηλεόραση, ο μέσος άνθρωπος είναι τέτοιου επιπέδου και θέλει τέτοιες εκπομπές).
Και στην αστόχευτη διαφήμιση, δεν είναι ότι αγνοούν τις εν λόγω στατιστικές, απλά ξέρουν ότι θα έχουν και κάποιες "αστοχίες".
Και δεν σου λέει καμιά διαφήμιση ότι "πρέπει" να κάνεις αυτό, ουσιαστικά σε ενημερώνουν ότι "ξέρεις, υπάρχει και αυτό και ίσως σε ενδιαφέρει". Προσωπικά, από μικρή έβλεπα τις διαφημίσεις ως ακριβώς αυτό: Ένας τρόπος να ενημερώνομαι για το τι κυκλοφορεί, οπότε ουδέποτε με ενόχλησαν (με ενοχλούν μόνο οι κακόγουστες, γιατί προσβάλλουν την αισθητική μου).
Το μεγαλυτο μεριδιο ευθυνης δεν μπορουν να το παρουν οι διαφημισεις γι'αυτη τη κατασαταση(και σ'αυτο αναφερεσαι απο'τι καταλαβα) αλλα ειναι σαν να λες σ'ενα αναρχικο οτι οι αστυνομικοι δεν φταινε σε κατι και δεν πρεπει να τα βαζουν μαζι τους. Οι αστυνομικοι ομως τηρουν αυτα που λεει το συστημα και ενεργουν συμφωνα με αυτο. Καπως ετσι ειναι και οι διαφημισεις..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Μην μετατρέπουμε το κάθε τι σε μελόδραμα, η στατιστική είναι ένα από τα πιο αθώα όπλα μόνο πληθυσμοί την ενδιαφέρουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Neraida
Επιφανές μέλος


Δεν εχει να κανει με τον τροπο προβολης αυτης και οχι με το περιεχομενο? Δηλαδη διαφημιζονται π.χ ψαροντουφεκα σε περιοδικο για ψαρεμα, υπολογιστες σε σαιτ με σχετικο περιεχομενο κ.λ.π...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεσμώτης
Περιβόητο μέλος


Μα δεν φταίνε οι διαφημιστές για αυτό, ο κόσμος φταίει που τους δίνει τέτοιες στατιστικές (όπως και με την τηλεόραση, ο μέσος άνθρωπος είναι τέτοιου επιπέδου και θέλει τέτοιες εκπομπές).
Έχετε δει μεσημεριανάδικα;
Για να φτάσει τόσο χαμηλά μια εκπομπή σαν κι αυτές, χρειάζονται δυο παράγοντες: η φτήνια του παρουσιαστή που κάνει τα πάντα για τα νούμερα και τα… «νούμερα» που θα φέρουν νούμερα…
Tο μαράζι των καναλαρχών-διαχειριστών είναι οι ποσοτικοί δείκτες-επισκεψιμότητα και αριθμός σχολίων που κάθε τόσο αναγγέλλονται καμαρωτά, βαρύγδουπα και με επισημότητα.
Ποιος κόπτεται για την άνοδο της ποιότητας αν αυτό θα καταβαράθρωνε τους εν λόγω δείκτες;
Και μην αρχίσει το γνωστό τροπάρι για την ποιότητα των ποστ-το μισό στέκι είναι τα σχόλιά του…κι αν αυτά πάσχουν, δε θα πει αυτό πως πάσχει όλο το σύστημα…αρκεί η επισκεψιμότητα να είναι σταθερά ανοδική ή σε σταθερά επιθυμητά στάνταρτς.
Σε αυτή τη περίπτωση η στοχευμένη διαφήμιση έρχεται να υπερκεράσει τη χαμέρπεια γιατί μας θέτει ακόμη εντός του αρχικού στόχου.
Γενικά, πάντως η κατάσταση με τις διαφημιστικές καμπάνιες διαμορφώνεται ανεξέλεγκτη,
μα τα … κατάπτυστα συμφέροντα των διαφημιστών φαντάζουν απίστευτα πιο ελκυστικά σε σχέση με το ποιοτικό έλλειμα των χώρων διαφήμισης.
Δεν είναι ανάγκη νʼ ακουστούν ολοφυρμοί διαφημιστικών ή να γίνεται διαρκής επίκληση στο σατανά των συναισθημάτων (χειραγώγηση του καταναλωτή) για να αναζητήσουμε αυτό που έχουμε στη ψυχή μας και πρεσβεύουμε ως γενική μας στάση για όσο ζούμε..
Ο κόσμος έχει κουραστεί να του λένε πως πρέπει να νιώσει τί πρέπει να σκεφτεί και που θα δώσει τον οβολό των λόγων του…οπότε κάθε τι στοχευμένο, άστοχο..
Υπάρχουν κανόνες μα είναι κρυφοί, γιατί γίναμε πολλοί και πρέπει κάποιοι να απορρίπτονται…
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Taxydromos
Νεοφερμένο μέλος


Αν κάποιος πιστεύει ότι είναι ή μπορεί να γίνει θύμα της αυτό για μένα αποδεικνύει φόβο και αδυναμία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


@Athinaios πράγματι έτσι είναι. Και στην τελική είναι και θέμα οικονομίας. Πλέον σχεδόν όλα τα marketing plan, το κόστος τους είναι συνάρτηση των "ματιών" που θα την δουν όποτε είναι λογικό να προσπαθούμε να αποφεύγουμε το κόστος των "ματιών" που δεν μας ενδιαφέρουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.