Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.

20-07-22

14:16
Πώς αξιολογείτε την αμφιλεγόμενη προσπάθεια της ΝΔ για τη μεταρρύθμιση των ΑΕΙ; Απλουστευτικά, οι πολέμιοί της επικαλούνται το «διεφθαρμένο πανεπιστήμιο της αγοράς», ενώ οι υποστηρικτές της το «καινοτόμο πανεπιστήμιο της γνώσης».
Citylights
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

20-07-22

14:52
Στην Δανία όπως και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, πληρώνεσαι αν επιλέξεις να σπουδάσεις
και μάλιστα η Δανία παρουσιάζεται οτι έχει και υψηλό ποσοστό αποφοίτησης.
Επειδή δεν είναι η μόνη Ευρωπαική χώρα που το εφαρμόζει, μια πρώτη εντύπωση που
ίσως αφήνει, οτι δηλαδή "είναι ανόητο επειδή επέλεξες να σπουδάζεις να πρέπει να πληρώνεσαι",
πιστεύω αυτό θα πρέπει να προβληματίσει!..
γιατί κάτι τόσο "ανόητο" εφαρμόστηκε σε αυτές τις χώρες??
στην Ελλάδα ολα τα κάνουμε δύσκολα, όταν άκουσα την υπουργό να λέει οτι δεν θέλει να εγκλωβίζονται
τα παιδιά με σπουδές που δεν μπορούν να ολοκληρώσουν, σκέφτηκα οτι αντί να δίνουν ισχυρά κίνητρα
να ανέβει το επίπεδο μόρφωσης στην χώρα μας, αυτοί κοιτάνε πως να αποτρέψουν ακόμα και την
προσπάθεια όσων επιθυμούν να πάνε ενα σκαλοπάτι πιο ψηλά!
οτι μεταρυθμίσεις εχουν περάσει τα τελευταία 2 χρόνια, μόνο αναστάτωση και προβληματισμό
έχουν προκαλέσει, πάνε και κόβουν θέσεις απο τα πανεπιστήμια για να σπρώξουν τις βάσεις
πιο πάνω και να περιορίσουν τις εισαγωγές με λίγα μόρια, ενώ στο χέρι τους είναι να επιβάλουν
προϋποθέσεις διατήρησης της φοιτητικής ιδιότητας ΑΝ και εφόσον κάποιος δεν προχωράει.
Εγω που γράφω τα παραπάνω .. δεν είμαι επιστήμονας ή απόφοιτος πανεπιστημίου, ένα παιδί των
ΕΠΑΛ είμαι.. και ξέρετε που τα έχουν γραμμένα τα ΕΠΑΛ.
και μάλιστα η Δανία παρουσιάζεται οτι έχει και υψηλό ποσοστό αποφοίτησης.
Επειδή δεν είναι η μόνη Ευρωπαική χώρα που το εφαρμόζει, μια πρώτη εντύπωση που
ίσως αφήνει, οτι δηλαδή "είναι ανόητο επειδή επέλεξες να σπουδάζεις να πρέπει να πληρώνεσαι",
πιστεύω αυτό θα πρέπει να προβληματίσει!..
γιατί κάτι τόσο "ανόητο" εφαρμόστηκε σε αυτές τις χώρες??
στην Ελλάδα ολα τα κάνουμε δύσκολα, όταν άκουσα την υπουργό να λέει οτι δεν θέλει να εγκλωβίζονται
τα παιδιά με σπουδές που δεν μπορούν να ολοκληρώσουν, σκέφτηκα οτι αντί να δίνουν ισχυρά κίνητρα
να ανέβει το επίπεδο μόρφωσης στην χώρα μας, αυτοί κοιτάνε πως να αποτρέψουν ακόμα και την
προσπάθεια όσων επιθυμούν να πάνε ενα σκαλοπάτι πιο ψηλά!
οτι μεταρυθμίσεις εχουν περάσει τα τελευταία 2 χρόνια, μόνο αναστάτωση και προβληματισμό
έχουν προκαλέσει, πάνε και κόβουν θέσεις απο τα πανεπιστήμια για να σπρώξουν τις βάσεις
πιο πάνω και να περιορίσουν τις εισαγωγές με λίγα μόρια, ενώ στο χέρι τους είναι να επιβάλουν
προϋποθέσεις διατήρησης της φοιτητικής ιδιότητας ΑΝ και εφόσον κάποιος δεν προχωράει.
Εγω που γράφω τα παραπάνω .. δεν είμαι επιστήμονας ή απόφοιτος πανεπιστημίου, ένα παιδί των
ΕΠΑΛ είμαι.. και ξέρετε που τα έχουν γραμμένα τα ΕΠΑΛ.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.022 μηνύματα.

20-07-22

14:54
Δεν το κατάλαβα αυτό το νόμο πλαίσιο. Προσπαθούν να κάνουν τα πανεπιστήμια άμεσα εφαρμόσιμα στις ανάγκες της αγοράς. Το θέμα είναι ποιας αγοράς και πως θα λειτουργήσει κάτι τέτοιο;
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.838 μηνύματα.

20-07-22

14:57
Είναι ένα καλό νομοσχέδιο στα περισσότερα σημεία του, με μικροπροβλήματα όμως.
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.833 μηνύματα.

20-07-22

17:16
Τα λεφτά που δίνουν στην Δανία δεν επαρκούν για την διαβίωση κάποιου. Πρέπει είτε να πιάσουν δουλειά είτε να πάρουν φοιτητικό δάνειο είτε λεφτά από γονείς. Επίσης εκεί οι φοιτητικές εστίες δεν είναι δωρεάν, ούτε το φαγητό, ούτε τα συγγράμματα. Τέλος, τα περισσότερα προγράμματα είναι 3ετή. Σημείωση: Φοιτητικά δάνεια στην Ελλάδα προέβλεπε ο νόμος Διαμαντοπούλου.Στην Δανία όπως και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, πληρώνεσαι αν επιλέξεις να σπουδάσεις
και μάλιστα η Δανία παρουσιάζεται οτι έχει και υψηλό ποσοστό αποφοίτησης.
Επειδή δεν είναι η μόνη Ευρωπαική χώρα που το εφαρμόζει, μια πρώτη εντύπωση που
ίσως αφήνει, οτι δηλαδή "είναι ανόητο επειδή επέλεξες να σπουδάζεις να πρέπει να πληρώνεσαι",
πιστεύω αυτό θα πρέπει να προβληματίσει!..
γιατί κάτι τόσο "ανόητο" εφαρμόστηκε σε αυτές τις χώρες??
στην Ελλάδα ολα τα κάνουμε δύσκολα, όταν άκουσα την υπουργό να λέει οτι δεν θέλει να εγκλωβίζονται
τα παιδιά με σπουδές που δεν μπορούν να ολοκληρώσουν, σκέφτηκα οτι αντί να δίνουν ισχυρά κίνητρα
να ανέβει το επίπεδο μόρφωσης στην χώρα μας, αυτοί κοιτάνε πως να αποτρέψουν ακόμα και την
προσπάθεια όσων επιθυμούν να πάνε ενα σκαλοπάτι πιο ψηλά!
οτι μεταρυθμίσεις εχουν περάσει τα τελευταία 2 χρόνια, μόνο αναστάτωση και προβληματισμό
έχουν προκαλέσει, πάνε και κόβουν θέσεις απο τα πανεπιστήμια για να σπρώξουν τις βάσεις
πιο πάνω και να περιορίσουν τις εισαγωγές με λίγα μόρια, ενώ στο χέρι τους είναι να επιβάλουν
προϋποθέσεις διατήρησης της φοιτητικής ιδιότητας ΑΝ και εφόσον κάποιος δεν προχωράει.
Εγω που γράφω τα παραπάνω .. δεν είμαι επιστήμονας ή απόφοιτος πανεπιστημίου, ένα παιδί των
ΕΠΑΛ είμαι.. και ξέρετε που τα έχουν γραμμένα τα ΕΠΑΛ.
Βάζοντας όλα αυτά κάτω, η εκπαίδευση στη Δανία πρακτικά κοστίζει πολύ λιγότερο.
Το πιο σημαντικό δε, στη Δανία, όπως και στην υπόλοιπη Σκανδιαναβία, όλες οι δουλείες πληρώνουν καλά, πόσο δε η χειρωνακτική εργασία, πχ ξυλουργός, υδραυλικός, ηλεκτρολόγος κτλ, που εδώ τα θεωρούμε τριτοκλασσάτα επαγγέλματα. Ως αποτέλεσμα, δεν υπάρχει τόσο κοινωνικό και οικονομικό "σπρώξιμο" προς τις σπουδές. Γι' αυτό και βλέπεις άτομα που ξεκινάνε σπουδές μετά τα 20, καθώς είναι πιο συνειδητοποιημένα άτομα και δε μπαίνουν σε μια τυχαία σχολή, απλά για να ζήσουν την φοιτητική ζωή.
Προσωπικά, οι μεταρρυθμίσεις που θα ήθελα να δω είναι:
- Κλείσιμο ΠΟΛΛΩΝ τμημάτων
- Κατάργηση ΠΟΛΛΩΝ μεταπτυχιακών
- Αυξομείωση των εισακτέων ανά πρόγραμμα ανάλογα με την διασύνδεση σπουδών - αγοράς εργασίας, μάλλον με κάποια βάση εισαγωγής.
- Ανασχεδιασμός των προγραμμάτων σπουδών ώστε στη βάση να είναι 3ετή τα προπυχιακά προγράμματα και μονοετή τα μεταπτυχιακά. Το πρόγραμμα σπουδών πρέπει να είναι πιο ευέλικτο και να μπορεί ο φοιτητής να διαλλέγει και μαθήματα από άλλα τμήματα συναφών σπουδών, καθώς και μερικά οποιουδήποτε αντικειμένου.
- Κατάργηση του Εύδοξος, ίσως με απευθείας χρηματοδότηση στον φοιτητή, ώστε να μπορεί να αγοράσει το σύγγραμα, αν θέλει, με κάποιο παράλληλο πρόγραμμα μεταβίβασης του συγράμματος στη βιβλιοθήκη/καινούργιους φοιτητές.
- Ανέργεση ΠΟΛΛΩΝ καινούργιων εστιών με στάνταρ διαβίωσης 2022 και όχι 1942 προσβάσιμη σε όλους, με ενοίκιο που θα εξασφαλίζει την αυτονομη χρηματοδότηση που απαιτεί η διατήρηση των υποδομών. Παράλληλη αύξηση των εισερχομένων ερασμιτών για να τους χώνουμε στις παλιές εστίες με χαμηλό νοίκι.
- Πραγματική αξιολόγηση καθηγητών (δε γινεται πχ να περνάνε μάθημα 2/300) με υπαρκτές συνέπειες και αλλαγές.
- Πραγματική αξιολόγηση των ερευνητικών προτάσεων και αντίστοιχα την χορήγηση κονδυλίων.
- Σύμπραξη του ιδιωτικού τομέα, με ευρωπαικά στανταρε και όχι φαμπρικας δούλων
- Υποχρεωτική δέσμευση χρηματοδότησης των διδακτορικών, για τουλάχιστον 3 έτη, με κανονικές συνθήκες εργασίας ( τίμιος μισθός, άδειες κτλ).
- Φοιτητικά δάνεια για ν+1, με πρόβλεψη για τους παρτ-ταιμ κτλ.
- Αυτόματη χορήγηση άδειας εξάσκησης επαγγέλματος (στις σχολές που απαιτείται) με τη χορήγηση του πτυχίου (έλεος!).
+ Πολλά άλλα που ξεχνάω τώρα. Αυτά μόνο για την τριτοβάθμια.
Το νομοσχέδιο δε το έχω διαβάσει, αλλά αμφιβάλλω ότι περιλαμβάνει κάτι από τα παραπάνω. Οτιδήποτε είναι εκτός της σφαίρας των παραπάνω, μου είναι μάλλον αδιάφορο και συμβάλλει στην μακροχρόνια μπουρδελοποίηση της εκπαίδευσης. Είναι λες και προσπαθούμε να ξαναεφεύρουμε τον τροχό, σπαταλώντας φυσικά τα λεφτά του φορολογουμενου.
Εγω που γράφω τα παραπάνω, είμαι επιστήμονας, απόφοιτος ΤΕΙ και έχω περάσει από 3 πανεπιστήμια εξωτερικού ως πρακτικάριος, μεταπτυχιακός και πλεον διδακτορικός. Όπου έχουν γραμμένους εσάς των ΕΠΑΛ, έχουν και εμένα ή τους αντίστοιχους εμένα.
Citylights
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

20-07-22

17:52
Τα λεφτά που δίνουν στην Δανία δεν επαρκούν για την διαβίωση κάποιου. Πρέπει είτε να πιάσουν δουλειά είτε να πάρουν φοιτητικό δάνειο είτε λεφτά από γονείς. Επίσης εκεί οι φοιτητικές εστίες δεν είναι δωρεάν, ούτε το φαγητό, ούτε τα συγγράμματα.
καλησπέρα
δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για αρκετά απο αυτά που έχεις γράψει, δείχνεις να ξέρεις αρκετά παραπάνω
που εγώ προκειμένου να διαφωνήσω κάπου, θα πρέπει να έχω κάνει τη έρευνα μου.. (ενδεχομένως καλά τα
λές) θα σταθώ όμως λίγο στο παραπάνω...
από το λινκ που δίνω (χωρίς να θέλω να υπονοήσω ότι η Washington post είναι ότι πιο έγκριτο υπάρχει).
γράφει:
Danish engineering student Louis Moe Christoffersen arrived in Baltimore in late January for an exchange semester, he immediately noticed a difference: Everything was so much more expensive at U.S. colleges than at home.
(..) the case in Denmark: There, the government is even paying its students to go to college.
"Danish citizens don't have to pay any tuition fees. Housing is really cheap, as well," Christoffersen said, before adding: "In fact, we're all being paid by our government if we're enrolled in a university. (..) Every Danish student receives about $900 (5,839 Danish krones) per month under a scheme known as SU (Statens Uddannelsesstøtte)
δεν ξέρω λοιπόν πόσο δίκιο έχεις στο κείμενο που στάθηκα και αν τα $900 που δίνουν όντως δεν επαρκούν.
το θέμα βέβαια για εμένα δεν είναι εκεί.
Εγώ βλέπω ότι αλλού σε ωθούν να σπουδάσεις και στην Ελλάδα σου λένε μην προσπαθήσεις καν
να σπουδάσεις και βάζουν κάθε λογής εμπόδιο, από καθηγητές και βαθμολογητές που είναι ότι νά'ναι
και περνάνε με το στανιό ή αν ανοίξεις πορτοφόλι, μέχρι και μεταρρυθμίσεις που φροντίζούν να σε
αποτρέψουν απο τις σπουδές.
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.833 μηνύματα.

20-07-22

18:08
900$ = 5800 κορώνες στην εποχή του άρθρου. Σκέψου ότι για να νοικιάσεις δωμάτιο σε σπίτι, όχι γκαρσονιέρα δλδ, θες 4000-6000 κορώνες στην Κοπεγχάγη. Σε άλλες πόλεις θα είναι καλύτερα, αν και έχω την εντύπωση ότι το ύψος της επιχορήγησης είναι ανάλογα με την πόλη.καλησπέρα
δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για αρκετά απο αυτά που έχεις γράψει, δείχνεις να ξέρεις αρκετά παραπάνω
που εγώ προκειμένου να διαφωνήσω κάπου, θα πρέπει να έχω κάνει τη έρευνα μου.. (ενδεχομένως καλά τα
λές) θα σταθώ όμως λίγο στο παραπάνω...
από το λινκ που δίνω (χωρίς να θέλω να υπονοήσω ότι η Washington post είναι ότι πιο έγκριτο υπάρχει).
γράφει:
δεν ξέρω λοιπόν πόσο δίκιο έχεις στο κείμενο που στάθηκα και αν τα $900 που δίνουν όντως δεν επαρκούν.
το θέμα βέβαια για εμένα δεν είναι εκεί.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

20-07-22

22:40
Ενώ γενικά είμαι σύμφωνος με κάποια απο τα μέτρα όπως η ΕΒΕ, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι το παρουσιάζει η Κεραμέως σε στυλ :
"Βγαίνουν όλοι κερδισμένοι, τα παιδιά καταρχάς δεν θα εγκλωβίζονται στα πανεπιστήμια!"
(ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΝ!)
I mean lmao
...
"Βγαίνουν όλοι κερδισμένοι, τα παιδιά καταρχάς δεν θα εγκλωβίζονται στα πανεπιστήμια!"
(ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΝ!)
I mean lmao


20-07-22

22:57
Πάντως έχει ενδιαφέρον που η σύνοδος των πρυτάνεων είναι αντίθετοι στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Φαντάσου πόσο σκατά θα κάνει τα αει το νεο νομοσχέδιο που η πλειοψηφία των πρυτάνεων διαφωνών.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

21-07-22

00:37
Και ναι και όχι.Πάντως έχει ενδιαφέρον που η σύνοδος των πρυτάνεων είναι αντίθετοι στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Φαντάσου πόσο σκατά θα κάνει τα αει το νεο νομοσχέδιο που η πλειοψηφία των πρυτάνεων διαφωνών.
Στα Ελληνικά ΑΕΙ οι περισσότεροι είναι βολεμένοι οπότε απεχθάνονται τις αλλαγές γιατί τους χαλάει η ακαδημαικότητα όπως την αντιλαμβάνονται και την σκέφτονται(δηλαδή ο καθένας να κάνει τα καπρίτσια του). Απο την άλλη όντως προβληματίζει το νομοσχέδιο. Τι πάει να πει λόγου χάρη βιομηχανικό διδακτορικό ;
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.833 μηνύματα.

21-07-22

00:50
Βιομηχανικό διδακτορικό = industrial phd. Δε θα μπω σε λεπτομέρειες, υπάρχει το γκουγκλ. Αυτό που θα πω είναι ότι μιλάμε για κάτι που υπάρχει εδώ και δεκαετίες στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο (βλέπε πιο πάνω "ξαναεφευρισκουμε τον τροχό" ) και μόνο καλό έχει να προσφέρει.Και ναι και όχι.
Στα Ελληνικά ΑΕΙ οι περισσότεροι είναι βολεμένοι οπότε απεχθάνονται τις αλλαγές γιατί τους χαλάει η ακαδημαικότητα όπως την αντιλαμβάνονται και την σκέφτονται(δηλαδή ο καθένας να κάνει τα καπρίτσια του). Απο την άλλη όντως προβληματίζει το νομοσχέδιο. Τι πάει να πει λόγου χάρη βιομηχανικό διδακτορικό ;
Όσο για το πρώτο σκέλος, συμφωνώ ότι οι κηφηνες προφανώς και θα βουτήξουν με το οτιδήποτε θίγει το φαγοπότι τους.

21-07-22

00:59
Αναφέρομαι στην τακτική συνεδρίαση της σύνοδος των πρυτάνεων, η οποία κατέληξε πλειοψηφικά πως διαφωνεί με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Παράδειγμα, διαφώνησαν σχετικά με τα συμβούλια ιδρύματος, δηλαδή ενός οργάνου το οποίο θα οργανώνει τις λειτουργίες του πανεπιστημίου στα πρότυπα μιας επιχείρησης, δηλαδή, με την λογική κόστους-κέρδους.Και ναι και όχι.
Στα Ελληνικά ΑΕΙ οι περισσότεροι είναι βολεμένοι οπότε απεχθάνονται τις αλλαγές γιατί τους χαλάει η ακαδημαικότητα όπως την αντιλαμβάνονται και την σκέφτονται(δηλαδή ο καθένας να κάνει τα καπρίτσια του). Απο την άλλη όντως προβληματίζει το νομοσχέδιο. Τι πάει να πει λόγου χάρη βιομηχανικό διδακτορικό ;
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

21-07-22

01:06
Ναι κατάλαβα σε τι αναφέρεσαι. Πάντως, δεν ξέρω γιατί θεωρούν οτι δεν μπορεί να επιτευχθεί μια μέση λύση όπως και στο εξωτερικό, οπού εκεί πράγματι τα πανεπιστήμια είναι ταυτόχρονα και επιχειρήσεις και έχουν λογική κόστους/κέρδους. Το κύριο μειονέκτημα εκεί είναι οτι για να σπουδάσεις πρέπει να τα σκάσεις.Αναφέρομαι στην τακτική συνεδρίαση της σύνοδος των πρυτάνεων, η οποία κατέληξε πλειοψηφικά ότι διαφωνεί με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Παράδειγμα, διαφώνησαν σχετικά με τα συμβούλια ιδρύματος, δηλαδή ενός οργάνου το οποίο θα οργανώνει της λειτουργίες του πανεπιστημίου στα πρότυπα μιας επιχείρησης, δηλαδή, με την λογική κόστους-κέρδους.
Εφόσον διατηρήσουμε αυτό το-ανεκτίμητης αξίας κατ'εμέ-χαρακτηριστικό του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, τότε το νομοσχέδιο μπορεί να δώσει μια ενδιαφέρουσα δυναμική στα ΑΕΙ.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1.967 μηνύματα.

21-07-22

01:27
Νόμος προσφοράς και ζήτησης κύριοι δεν καταλαβαίνω που μπερδεύεστε.
Η εκπαιδευτική ανασυγκρότηση των ΑΕΙ θέλει 5 επαγγέλματα:
1. Αστυνομικούς - Κατακτήσαμε την κορυφή της ηπείρου ανά κάτοικο, κατατροπώσαμε τις εκτελέσεις μέρα-μεσημέρι, πάμε για του πλανήτη τώρα. Λίγο ακόμη και θα μπορούμε να εξάγουμε
2. Στρατιωτικούς - ΕΠΟΠ και ΔΕΑ να απολύονται παρέα
3. Πληροφορικάριους - γιατί μαλάκες είναι οι HighTech Companies να πληρώνουν παραπάνω ενώ έχουν την Ινδία και το Μπαγκλαντές ήδη στα πόδια τους; Έμμεσα το έχει πει και φινετσάτος υπουργός βεβαίως βεβαίως!
4. Υγιειονομικούς, comme ci comme ca εδώ - από Βουλγαρία όμως μόνο, τα καμάρια μας, κάθε λογής γόνος, μην δεν εκπληρώσουμε το απωθημένο κάθε καρακάξας να αποκαλούν ντοκτόρ το ανίκανο βλαστάρι της
5. Ιερατικών σπουδών - Γιατί ποια εξευγενισμένη χώρα δεν θέλει extra μερικούς χιλιάδες μάγους;
Κάντε τα παραπάνω και δείτε μια εξοικονόμηση πόρων ΝΑ με το συμπάθιο.
Η υπόλοιπη αγορά ζητάει καμαριέρες, αρσι-μπαρίστα, "Yes sir Lars", λαντζιέρηδες, μπουφεντζήδες, κάθε λογής γκαρσόνι.
Γιάνγκ enterpreneurs με δύο ΕρΜπιΕΜπι στο Μπαγκράτι, Μαγαζάτορες "κούκλα αφού σερβίρεις το 5 έλα λίγο στο γραφείο μου να σου πώ δυο κουβέντες".
Ζεστά, παντελονάτα αμερικάνικα δολλάρια (θα πληρώνουμε και το LNG χωρίς να πονοκεφαλιάζουμε με συναλλάγματα, συμφέρει)
Η πολλή η μόρφωση κάνει κακό, τα πρόβατα μπορεί να φανταστούν ότι θα μπορούσαν να διεκδικήσουν μία καλύτερη ζωή.
(Λέω κανα χορατό να περάσει η ώρα)
-Αν διαβάζοντας τα παραπάνω έρχεται στο μυαλό χώρα της ΝΑ Ασίας, όπου κυριαρχεί η διαφθορά, η εκμετάλλευση και η παιδική κακοποίηση κάθε είδους, τότε αυτό το μήνυμα πέτυχε το σκοπό του-
Η εκπαιδευτική ανασυγκρότηση των ΑΕΙ θέλει 5 επαγγέλματα:
1. Αστυνομικούς - Κατακτήσαμε την κορυφή της ηπείρου ανά κάτοικο, κατατροπώσαμε τις εκτελέσεις μέρα-μεσημέρι, πάμε για του πλανήτη τώρα. Λίγο ακόμη και θα μπορούμε να εξάγουμε
2. Στρατιωτικούς - ΕΠΟΠ και ΔΕΑ να απολύονται παρέα
3. Πληροφορικάριους - γιατί μαλάκες είναι οι HighTech Companies να πληρώνουν παραπάνω ενώ έχουν την Ινδία και το Μπαγκλαντές ήδη στα πόδια τους; Έμμεσα το έχει πει και φινετσάτος υπουργός βεβαίως βεβαίως!
4. Υγιειονομικούς, comme ci comme ca εδώ - από Βουλγαρία όμως μόνο, τα καμάρια μας, κάθε λογής γόνος, μην δεν εκπληρώσουμε το απωθημένο κάθε καρακάξας να αποκαλούν ντοκτόρ το ανίκανο βλαστάρι της
5. Ιερατικών σπουδών - Γιατί ποια εξευγενισμένη χώρα δεν θέλει extra μερικούς χιλιάδες μάγους;
Κάντε τα παραπάνω και δείτε μια εξοικονόμηση πόρων ΝΑ με το συμπάθιο.
Η υπόλοιπη αγορά ζητάει καμαριέρες, αρσι-μπαρίστα, "Yes sir Lars", λαντζιέρηδες, μπουφεντζήδες, κάθε λογής γκαρσόνι.
Γιάνγκ enterpreneurs με δύο ΕρΜπιΕΜπι στο Μπαγκράτι, Μαγαζάτορες "κούκλα αφού σερβίρεις το 5 έλα λίγο στο γραφείο μου να σου πώ δυο κουβέντες".
Ζεστά, παντελονάτα αμερικάνικα δολλάρια (θα πληρώνουμε και το LNG χωρίς να πονοκεφαλιάζουμε με συναλλάγματα, συμφέρει)
Η πολλή η μόρφωση κάνει κακό, τα πρόβατα μπορεί να φανταστούν ότι θα μπορούσαν να διεκδικήσουν μία καλύτερη ζωή.
(Λέω κανα χορατό να περάσει η ώρα)
-Αν διαβάζοντας τα παραπάνω έρχεται στο μυαλό χώρα της ΝΑ Ασίας, όπου κυριαρχεί η διαφθορά, η εκμετάλλευση και η παιδική κακοποίηση κάθε είδους, τότε αυτό το μήνυμα πέτυχε το σκοπό του-

21-07-22

01:57
Το νομοσχέδιο έχει συνολικά 1300 σελίδες. Η ίδια κυβέρνηση η οποία είναι φιλελεύθερη και πιστεύει στο ελάχιστο κράτος, υπερ-νομοθετεί για τα πάντα, δεν αφήνει κανένα περιθώριο στο πανεπιστήμιο να ρυθμίσει τα του οίκου του. Rip αυτοδιοίκητο.
Επιπλέον, τα μεταπτυχιακά δεν θα είναι υποχρέωση των μελών δεπ αλλά παράλληλη, δευτερεύουσα απασχόληση των καθηγητών. Τα οικονομικά bonus που θα εισπράττουν οι καθηγητές δεν θα είναι από κρατική χρηματοδότηση αλλά θα πρέπει να αντληθούν οι πόροι από πχ χορηγίες και δίδακτρα.
Αν αυτό δεν είναι μια ταξική πολιτική η οποία αποκλείει όσους δεν έχουν να πληρώσουν για ένα μεταπτυχιακό, τότε τι είναι;
Επιπλέον, τα μεταπτυχιακά δεν θα είναι υποχρέωση των μελών δεπ αλλά παράλληλη, δευτερεύουσα απασχόληση των καθηγητών. Τα οικονομικά bonus που θα εισπράττουν οι καθηγητές δεν θα είναι από κρατική χρηματοδότηση αλλά θα πρέπει να αντληθούν οι πόροι από πχ χορηγίες και δίδακτρα.
Αν αυτό δεν είναι μια ταξική πολιτική η οποία αποκλείει όσους δεν έχουν να πληρώσουν για ένα μεταπτυχιακό, τότε τι είναι;
Citylights
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 912 μηνύματα.

21-07-22

12:12
"Βγαίνουν όλοι κερδισμένοι, τα παιδιά καταρχάς δεν θα εγκλωβίζονται στα πανεπιστήμια!"
(ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΝ!)
I mean lmao...
Εσύ που λόγω ΗΜΜΥ είσαι μέσα στις φυσικές και στα μαθηματικά μπορείς με μια εξίσωση
να μας βρεις τι εννοεί η υπουργός με αυτό? δηλαδή τι κρύβεται πίσω
από αυτά τα λόγια?

P.S έκανα μια προσπάθεια να γράψω ενα ενδιαφέρον ποστ.. δεν άρεσε, δεν βρήκε
απήχηση, μάλλον έγραψα ευκόλως εννοούμενα να υποθέσω όλοι ξέρατε οτι σε άλλες
Ευρωπαϊκές χώρες ωθούν τα παιδιά για το κάτι παραπάνω στις σπουδές τους ενώ εδώ στην
Ελλάδα τα αποτρέπουν όπως μπορούν?
Χαίρομαι που γελάσατε ορισμένοι με το ποστ και βάλατε και τα ανάλογα emoticons,
τουλάχιστον σας έφτιαξα το κέφι.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.579 μηνύματα.

01-04-23

00:47
Πώς αξιολογείτε την αμφιλεγόμενη προσπάθεια της ΝΔ για τη μεταρρύθμιση των ΑΕΙ; Απλουστευτικά, οι πολέμιοί της επικαλούνται το «διεφθαρμένο πανεπιστήμιο της αγοράς», ενώ οι υποστηρικτές της το «καινοτόμο πανεπιστήμιο της γνώσης».
Τι εννοείς για ΑΕΙ; Έχει η Ελλάδα ΑΕΙ; Σοβαρά ρωτάω.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 62 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.