Η τρέλα των παρόχων κινητής και σταθερής τηλεφωνίας

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 27.016 μηνύματα.
Αλλάζω πάροχο πάω στην NOVA.

Πριν λίγο μπουμπούνησα μια καταγγελία προς την Ρυθμιστική Αρχή Τηλεπικοινωνιών εναντίον της Vodafone.

Ο λόγος ήταν πως ήθελα να κάνω μια μεταβίβαση γραμμής λόγω θανάτου και εδω και έναν μήνα με έχουν ταλαιπωρήσει όσο δεν παίρνει.

Την Ληξιαρχική πράξη θανατου την καταλαβαίνω...
το Πιστοποιητικό εγγυτέρων που αποδεικνύει οτι ειμαι ο γιός του εκλιπόντα το αντιλαμβάνομαι επίσης.
ΤΑ ΈΧΩ όλα αυτά απο τις πρώτες του δυστυχούς για μένα συμβάντος.

Αλλα Υπευθυνες δηλώσεις απο λοιπούς εγγύτερους .... ποιός ο λόγος ; σπιτι θα μεταβιβάσουμε ;
στην ΔΕΗ γιατι δεν μου το ζήτησαν ;
που προβλέπεται ; εκ του νόμου... το θέλει λέει η εταιρεία... ναι απο πού ορμώμενη και εγω μπορεί να θέλω τον ουρανό με τα άστρα - έναν κουβά χρυσό-.

Στο κατάστημα μου έλεγαν ασυναρτησίες.... έστειλα μια αναφορά στο email τους ... με αίτημα να πάρω απάντηση απο το νομικό τους τμήμα.. γραπτά και ενυπόγραφα.

Απάντηση δεν πήρα παρά συνέχισαν να ζητάνε κάτι το οποίο θεωρώ καταχρηστικό.

Εκ των προρρηθέντων ... έπεται λοιπόν οτι η υπαναχώρηση απο το συμβόλαιο δεν ειναι πλέον μια ενέργεια δικής μου υπαιτιότητας αλλά μια αναγκαιότητα εκ μέρους μου ειδάλλως η γραμμή θα μείνει σε κάποιον που δεν ειναι εν ζωή.... εσαεί;;; (!!!) Απίθανα πράγματα. Καλά λένε οτι τον άνθρωπο - την εταιρεία - το συνάδελφο - γενικα το οτιδήποτε το βλέπεις στις δύσκολες στιγμές !!! Στη μπουνάτσα ΟΛΟΙ γαμάτοι είμαστε.

Τα υπόλοιπα θα μας τα απαντήσει η Αρχή.

Πήρα άδεια να ξεκουραστώ και ασχολούμαι με ΌΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ....

Ενας λόγος που έστειλα την αναφορά ειναι πως και σε άλλους τα ίδια θα κάνουν οπότε ήρθε η ώρα να δώσουν λόγο και αυτοί οι κορποραίοι, ΓΙΑΤΙ το κάνουν αυτό.

Σημείωση συντονιστή: Το θέμα προήλθε από σπλιτ του θέματος Τέλος εποχής για την Cosmote
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Λένω

Διάσημο μέλος

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3.021 μηνύματα.
Αλλάζω πάροχο πάω στην NOVA.
Ψάξε πολύ καλά και την Cosmote πριν αποφασίσεις.
Δυστυχώς δεν τα ξέρω αυτά για να σου τα εξηγήσω αλλά πολλοί είναι αυτοί που σε παρόμοια περίπτωση με την δική σου που ήθελαν να φύγουν, κατέληξαν στην Cosmote.
Κάνει κάποιες combo προσφορές που σε συμφέρουν οικονομικά, έχει μεγαλύτερη ασφάλεια.
Δεν τα ξέρω αλλά ψάξτα.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.047 μηνύματα.
Η κατάργηση λογω θανατου ήταν απλούστατη στον ΟΤΕ αν θυμαμαι καλά.

Η Βοντα ειναι για κλωτσιές. Κωλοεταιρία, ανάσανα που έφυγα απο δαυτους και έβαλα οπτική ίνα. Με ειχαν λιωσει στις αποσυνδέσεις επειδη δεν αλλαζαν ενα ανεμιστηράκι στην καμπίνα το ΚΩΛΟΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ. ΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ.

Αλήτες. Μη μασάς Κώστα, σκίστους.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 33.283 μηνύματα.
Ουτε η Νοβα ειναι καλη απο οτι εχω δει.Την κοσμοτε την χρυσοπληρωνεις αλλα ειναι η καλυτερη νομιζω.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 27.016 μηνύματα.
Η κατάργηση λογω θανατου ήταν απλούστατη στον ΟΤΕ αν θυμαμαι καλά.

Η Βοντα ειναι για κλωτσιές. Κωλοεταιρία, ανάσανα που έφυγα απο δαυτους και έβαλα οπτική ίνα. Με ειχαν λιωσει στις αποσυνδέσεις επειδη δεν αλλαζαν ενα ανεμιστηράκι στην καμπίνα το ΚΩΛΟΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ. ΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ.

Αλήτες. Μη μασάς Κώστα, σκίστους.

Το τμήμα εξυπηρέτησης ειναι για τα πανηγύρια.

Εντάξει εγω μια αναφορά έστειλα που μου πήρε 5 λεπτά να την γράψω.
Να δουμε τι θα μας απαντήσει και η Ρυθμιστική Αρχή.

Ειναι πάγια τακτική μου αυτή... όταν κάποιος αρχίζει τα κουλά να λέω... πολυ καλά.

Αυτο που μου λες προφορικά.. θα στο κανω ερώτημα και απάντησε το εγγραφως με υπογραφή.
Να ξέρω ποιός μου λέει τί.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ψάξε πολύ καλά και την Cosmote πριν αποφασίσεις.
Δυστυχώς δεν τα ξέρω αυτά για να σου τα εξηγήσω αλλά πολλοί είναι αυτοί που σε παρόμοια περίπτωση με την δική σου που ήθελαν να φύγουν, κατέληξαν στην Cosmote.
Κάνει κάποιες combo προσφορές που σε συμφέρουν οικονομικά, έχει μεγαλύτερη ασφάλεια.
Δεν τα ξέρω αλλά ψάξτα.

Να πώ την αλήθεια δεν θα έφευγα απο τη Βονταφον εάν δεν γινόταν αυτό.

Με εκνεύρισε πάρα πολύ αυτή η γραφειοκρατία και η ευθυνοφοβία.
Καμία ευελιξία απο μια εταιρεία του Ιδιωτικού τομέα υποτίθεται.

Το μονο που θα ήθελα ηταν να γινει ομαλά η μεταβίβαση και να μ δώσουν για το κινητο απεριοριστα GIGA καθώς στην επαρχία το χρησιμοποιώ σαν hot spot για το Ιντερνετ στο λάπτοπ. Αλλα και τα βράδια ήταν μια παρέα γιατι έβλεπα κανα βιντεάκι στο γιουτιούμπ.

Αφου δεν το έκαναν όμως ναι αποχωρώ... η ΝΟΒΑ προσφέρει απεριόριστα ΟΛΑ με 2 μήνες πάγιο δώρο... στα 19.90 ευρώ το μήνα.

Το ένα κινητό... το άλλο σταθερό στα 24 το ίδιο.

Και εννοείται επειδή η προϊσταμένη τους μου έλεγε ασυναρτησίες... θέλω να μας απαντήσει η Ρυθμιστική Αρχή εαν αυτό προβλέπεται.

Δεν υπάρχει κανενας απολύτως λόγος να ζητάνε υπευθυνη δήλωση απο εναν εγγύτερο συγγενή ο οποιος κατα τη σύναψη της σύμβασης ενδεχομένως δεν το ήξερε.... αφου δεν το ήξερε στην αρχη γιατι να το ξέρει στο τέλος ; καμία τέτοια ουτε καν υπόνοια απαίτησης δεν υπήρξε απο την Βόνταφον εξαρχής!

αφου άλλες Υπηρεσίες όπως η ΔΕΗ δεν το ζητάνε... γιατί το ζητάει η Βονταφον ; και αφου το ζητάει πως ξέρει οτι αυτο που ζητάει δεν ειναι καταχρηστικο εφόσον αν ηταν οντως εκ του νομου θα το ζητουσαν ΟΛΟΙ ;

Εάν πάρουμε το σενάριο για κάποιο λόγο εσύ να μην μιλάς με τον εγγύτερο (ο καθε εσύ) θα σε αναγκάσει η Βονταφον και η κάθε Βονταφον να τον πάρεις τηλ και να του πείς... "εεε γεια... να σ πω... θελω να μου δωσεις μια υπευθυνη δηλωση..."

αυτα ολα ειναι καταχρηστικά εκ μέρους της Βονταφον και δεν προβλέπονται απο πουθενά. Και οταν κάτι δε προβλέπεται κανενας δεν νομιμοποιείται να το απαιτεί για να προχωρήσει μια πράξη μεταβίβασης.

Αυτες αλλα και άλλες ερωτησεις τέθηκαν και στο τηλεφωνικό τους κέντρο και στο κατάστημα αλλα και γραπτά στο email. Απάντηση καμία.

Δεν ειχα απαίτηση να μου απαντήσουν οι Υπάλληλοι χωρις να το λέω υποτιμητικά αλλα οι αρμοδιότητες τους ειναι μέχρι ενα σημείο... οι Προισταμενοι και οι Διειυθυντες τους που ειναι κρύβονται ; σε μια Δημόσια υπηρεσία ο Διοικητης ή ο Προϊσταμενος αν το ζητήσεις και για ένα σοβαρό ιδιαιτερο θέμα θα έρθει να σ μιλησει αυτοί ποιοι ειναι ; Οι Λόρδοι του Μπάκινχαμ; ακριβως και αυτή την ατάκα τους την είπα και ας την ακούσουν στα ηχογραφημένα μετά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αλήτες. Μη μασάς Κώστα, σκίστους.

Εκείνο που με ενοχλεί επισης ειναι οτι αφήνουν τους υπαλληλους να τα ακούνε.... αυτός που το όρισε αυτό να βγεί και να μου πεί για ποιό λόγο... ο υπάλληλος απλά αναπαράγει αυτο που του λένε και δεν φταίει σε κάτι να τον ταράξεις με εντάσεις και διαφωνίες.

Γενικά το συστημα ειναι πολύ απρόσωπο. Τουλάχιστον σε άλλες Υπηρεσίες βρίσκεις έστω τον Διευθυντή σε ακούει.... εδώ τίποτα. Εχουν λέει νομικό τμήμα...

δεν έχετε τους λέω... γιατι αν είχατε θα απαντούσαν !!!!

Το πιο αστείο της υπόθεσης.. παιρνω απόψε τηλ να μάθω τους λογαριασμούς να τους πληρώσω.... "ΕΕ πρεπει να κανουμε ταυτοποιηση η οποια βεβαια δε μπορεί να γινει... δεν μπορουμε να κάνουμε κάτι αλλο να πάτε απο το κατάστημα " η υπάληλλος δεν φταίει ηταν ευγενέστατη.... αλλα ρε ΠΑΙΔΙΑ.... ΕΛΕΟΣ... ΣΑΣ ΠΗΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΩ... δηλαδη ποια ταυτοποίηση ;;;; σοβαρολογείτε τωρα ;;; δηλαδη απο το κατάστημα πως θα γίνει και θα δεχθείτε τα λεφτά ; ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ Νταξει.

Απίθανα πράγματα. Ουτε στις πιο "σκληρες" υπηρεσίες τυπολατρίας του Δημοσίου τέτοια κόλπα :laugh::laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

adams33

Πολύ δραστήριο μέλος

Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.598 μηνύματα.
Μόνο νόβα...
Είμαι από τότε που ήταν τελεστετ μετά wind και δεν θυμάμαι πόσες ονομασίες έχει αλλάξει...

Τουλάχιστον 20 χρόνια πελάτισσα μην πω τι πάγιο πληρώνω με απεριόριστα σε όλα....

Κάθε φορά που παίρνουν τηλέφωνο για προσφορά από cosmote και τους λέω το πάγιο μου λένε ένα ευχαριστώ και κλείνουν :laugh:

Από σήμα κανένα θέμα....και αν δεν έχω ταξιδέψει και αν δεν βρίσκομαι σε βουνά και λαγκάδια!
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 27.016 μηνύματα.
Μόνο νόβα...
Είμαι από τότε που ήταν τελεστετ μετά wind και δεν θυμάμαι πόσες ονομασίες έχει αλλάξει...

Τουλάχιστον 20 χρόνια πελάτισσα μην πω τι πάγιο πληρώνω με απεριόριστα σε όλα....

Κάθε φορά που παίρνουν τηλέφωνο για προσφορά από cosmote και τους λέω το πάγιο μου λένε ένα ευχαριστώ και κλείνουν :laugh:

Από σήμα κανένα θέμα....και αν δεν έχω ταξιδέψει και αν δεν βρίσκομαι σε βουνά και λαγκάδια!

Μόλις έβαλα το νέο ρούτερ στη πρίζα και είμαι ευχαριστημένος απο τις ταχύτητες!
Είδα διαφορά!

Οσο για το θέμα με τη Βόνταφον απο χθές με παίρνουν τηλέφωνα... το θέατρο του παραλόγου... έπρεπε να πάω δηλαδή και να κάνω αίτημα στην Νόβα για να ενδιαφερθούν πραγματικά.

Οσο για το ζητημα που έστειλα στην Ρυθμιστική Αρχή χθές μου έλεγε ενας υπαλληλος απο το τμήμα Παραπόνων οτι δεν χρειάζεται αυτο το δικαιολογητικό που μου ζητούσαν.

Παρα μόνο σε ξεχωριστές περιπτώσεις ήτοι να υπάρχουν οφειλές .

Παιδιά μας κοροιδεύουνε ... οφειλές πάντα θα υπάρχουν γιατί τρέχει πάντα ένας λογαριασμός ο οποίος εκδίδεται αργότερα. Και εν πάση περιπτώση αν νομίζεις οτι δε θα σε πληρώσω κόψε μου τις Υπηρεσίες !

Πήγαν να με βγάλουν τρελό. Λέω γιατι δεν απαντήσατε στο γραπτό email. Λέει σας ειπαμε να πάτε απο το κατάστημα. Μα αφου στο κατάστημα μου λέγανε πράγματα που με οδηγησαν στο να γράψω το email!!!

Εκει παραδέχθηκε οτι έπρεπε κάποιος να με καλέσει.... α κάτι ακόμη μου είπαν πως το γραπτό αίτημα για μεταβίβαση γραμμής δεν ειχε επισυναπτόμενη τη ταυτοτητα μου και το ΑΦΜ του πατέρα μου.

Αφηστε λέω.... την ουσία να κοιτάμε... τα στοιχεία αυτα που ζητάτε να σας ξαναστείλω τα έχετε όλα στην καρτέλα πελάτη...αλλα εντάξει να το δεχτώ ότι δεν ήταν στη μορφή που το ήθελε η Βονταφον να επανέλθετε με οδηγίες ωστε να τις λάβω και να σας απαντήσω κατάλληλα.

Οι άνθρωποι ειναι ασυνενόητοι. Τελοςπαντων θα τους πληρώσω ότι εκκρεμεί αν και το συμβόλαιο δεν έγινε με μένα.... τωρα να τους πω... ΘΕΛΕΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ απο τους άλλους συγγενείς ; για να πληρωθείτε ; εγω πώς να σας πληρώσω ;;; ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ;;;; με αυτες τις χρεώσεις ;;;!!!!

Θα τους πληρώσω γιατί ο πατέρας μου δεν θα ήθελε να έχει κανένα χρεός και τελειωσαμε με αυτούς.

Στο τέλος μου ειπε οτι θα γίνει εσωτερικός έλεγχος... δε θελω λεω να γινει κανένας έλεγχος και να τιμωρηθεί κανένας εργαζόμενος και αυτο να καταγραφεί! Θέλω όμως να είστε ενήμεροι πρίν ζητάτε κάτι απο που προβλέπεται για να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος. Όλοι οι υπάλληλοι ήταν ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Καλή συνέχεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 27.016 μηνύματα.
Η απάντηση της ΕΕΤ

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. *** και ημερομηνία 30-10-2025.
Η καταγγελία σας έλαβε τον αριθμό διαχείρισης *** και έχει αποσταλεί στους παρακάτω αποδέκτες:
VODAFONE-PANAFON

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 24-11-2025. Η προθεσμία δύναται να παραταθεί κατόπιν αιτήματος του αποδέκτη/αποδεκτών.

Έχετε πρόσβαση στα στοιχεία της καταγγελίας σας από ***
Ο σύνδεσμος είναι ενεργός έως και εξήντα (60) ημέρες από την ολοκλήρωση εξέτασης της καταγγελίας.

Η αποστολή της ΕΕΤΤ αναφορικά με τα ζητήματα καταναλωτών προϊόντων/υπηρεσιών ηλεκτρονικών υπηρεσιών, συνίσταται στη διενέργεια στοχευμένων ρυθμιστικών δράσεων υπέρ του καταναλωτικού κοινού καθώς και στη διενέργεια εποπτικών και ελεγκτικών δράσεων για την εξέταση της συμμόρφωσης των παρόχων με την κείμενη νομοθεσία ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ανταγωνισμού.

Η ΕΕΤΤ δεν είναι αρμόδια για την χορήγηση γνωμοδοτήσεων επί νομικών ζητημάτων, για την επίλυση οικονομικών διαφορών (π.χ. αμφισβήτηση λογαριασμών, επιστροφή χρημάτων, αποζημιώσεις) και γενικά για την εξατομικευμένη επίλυση των διαφορών των καταναλωτών με τους παρόχους.

To αρμόδιο τμήμα προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών ανάλογα με τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων και προχωρά σε περαιτέρω έλεγχο και επεξεργασία όσων κρίνει αναγκαίο να διερευνηθούν.

Στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τις αρμοδιότητες και την αποστολή της ΕΕΤΤ, καθώς και τις αρχές στις οποίες μπορείτε να απευθυνθείτε σε θέματα που δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/armodiotites/

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)


To ανεβάζω εάν θέλει κάποιος στο μέλλον το χρειαστεί. Εγω προσωπικά τελείωσα μαζί τους... εδω έχουμε φτάσει στο σημείο να με παίρνουν τηλέφωνο να το σηκώνω και να το κλείνουν.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν... τέλοςπαντων προχωράμε.

Εχω και άλλες σοβαρότερες δουλειές να ασχοληθώ, τα τηλέφωνα ειναι το λιγότερο.


 

adams33

Πολύ δραστήριο μέλος

Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.598 μηνύματα.
Οσο για το θέμα με τη Βόνταφον απο χθές με παίρνουν τηλέφωνα... το θέατρο του παραλόγου... έπρεπε να πάω δηλαδή και να κάνω αίτημα στην Νόβα για να ενδιαφερθούν πραγματικά.
καλα δεν το ξερεις !
Σε παίρνουν πριν λήξει το συμβόλαιο για ανανεωση και λες άσε να το συζητήσω και με άλλες εταιρείες και θα σας απαντήσω...

Την επόμενη σε ξαναπαίρνει με δήθεν καινούργιο πακέτο προσφοράς... :laugh:

Αν δουν και αίτηση διακοπής από άλλο παροχο; το βρακάκι τους σου δίνουν εφόσον εργάζονται με στόχους...

Τωρα λήγει το δικο μου συμβολαιο δεν ξερω τι αλλο θα μου δωσουν ...δεν εχει μεινει και κατι και κατω απο 20 ευρω με τα παντα μεσα ε δεν νομιζω να πεσουν 😋
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 27.016 μηνύματα.
καλα δεν το ξερεις !
Σε παίρνουν πριν λήξει το συμβόλαιο για ανανεωση και λες άσε να το συζητήσω και με άλλες εταιρείες και θα σας απαντήσω...

Την επόμενη σε ξαναπαίρνει με δήθεν καινούργιο πακέτο προσφοράς... :laugh:

Αν δουν και αίτηση διακοπής από άλλο παροχο; το βρακάκι τους σου δίνουν εφόσον εργάζονται με στόχους...

Τωρα λήγει το δικο μου συμβολαιο δεν ξερω τι αλλο θα μου δωσουν ...δεν εχει μεινει και κατι και κατω απο 20 ευρω με τα παντα μεσα ε δεν νομιζω να πεσουν 😋

Εγώ ξέρω όταν υπάρχει ένα πρόβλημα, απο τη δική μου δουλειά , σημειώνουμε τον αριθμό , το ψάχνουμε και μετά τους καλούμε. Αν άκρη δεν βγαίνει.... ρωτάμε στα κεντρικά ! Το όλο πρόβλημα ξεκίνησε απο την πεισματική τους θέση να απαιτούν ενα δικαιολογητικό το οποίο δεν ήταν 100% σίγουροι οτι χρειάζεται. Ο κόσμος οταν δε ξέρει... ρωτάει. Παίρνει τηλέφωνο στα κεντρικά και συνενοείται και όχι .... " Δεν καταλάβαμε απο το γραπτό σας αίτημα τι ακριβώς θέλετε..." ελληνικά γράφω ρε παιδιά.... πάρτε τηλέφωνο να ρωτήσετε ή στειλτε γραπτές οδηγίες για το πώς πρέπει να σας στείλω την αναφορά για να τη λάβετε υπόψη.

Δεν έγινε λοιπόν αυτό... παρά ο ένας με παρέπεμπε στον άλλον και όλοι έλεγαν αυτοματοποιημένες πληροφορίες κοινότυπες και οι οποίες δεν είχαν καμία σχέση με το δικό μου πρόβλημα.

Αλλα φαντάζομαι κάποιοι θα ειπαν "Και τι με νοιάζει εμενα αμα πέθανε αυτουνού ο πατέρας και θέλει να κανει μεταβίβαση... η διαδικασία ειναι Η ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ."

Πάρε λοιπον την αναφορά στη Ρυθμιστική Αρχή που σε εποπτεύει για να σε νοιάζει άλλη φορά... οταν κάποιος ανθρωπος έχει ενα θέμα και μπορείς να τον βοηθήσεις να ενδιαφέρεσαι.

Ολοι αυτοι αν κάνει κάτι κάποιος δημόσιος υπάλληλος αυριο μεθαυριο θα ειναι οι ΠΡΩΤΟΙ που θα βγουν κ θα τον κρεμάσουν!

Ασχέτως εάν απο τη δική τους θέση ενδιαφέρονται ή οχι πραγματικά για το πρόβλημα ενος ανθρώπου.

Τελοςπαντων αυτα που ηταν να ακούσουν τα άκουσαν.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.326 μηνύματα.
Εδώ και 10 χρόνια έχω Vodafone monthly contract (€20 πληρώνω) και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Βέβαια η Cosmote- Telecom έχει όντως καλύτερο σήμα, ειδικά μέσα στο μετρό και σε διάφορες πόλεις-χωριά της επαρχίας.​
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top