



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος



Διότι αν μπω σε ένα site που η αισθητική του με διώχνει επειδή με κουράζει ή δεν είναι εύκολη στην πλοήγηση, λυπάμαι αλλά δε θα μπορέσω να εκτιμήσω τα προϊόντα του, όσο καλά κι αν είναι.
Το ίδιο συμβαίνει με οποιδήποτε εμπορικό χώρο. Αν μπω σε ένα κατάστημα που είναι βρώμικο ή δεν έχει δοκιμαστήρια ή το σέρβις είναι κακό, προσωπικά φεύγω (ρωτήστε την κόρη μου έχει κακή εμπειρία επ' αυτού


Μπορεί η ποιότητα της σχεδίασης του χώρου να μην αντανακλά την ποιότητα του προϊόντος, πάντως δυσκολεύει σίγουρα τον καταναλωτή να ανταποκριθεί θετικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Και εννοειται οτι αν διαβασω καπου οτι πολλοι που εκαναν παραγγελια ειναι ευχαριστημενοι και με ενδιαφερει το προιον, θα το σκεφτω να αγορασω κι εγω, οπως αν μου πει ενας φιλος οτι "αυτο το μαγαζακι μη το βλεπεις ετσι, εχει καλο φαγητο", παλι θα το σκεφτω να κανω την αποπειρα.
Απλα η εμφανιση του δε με προδιαθετει να ειμαι η πρωτη που θα το ανακαλυψω. Δατς ολ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ale3andros
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ως προς αυτό συμφωνώ με την Michelle, πως οι περισσότεροι θα απέφευγαν ένα η-κατάστημα αν το έβλεπαν κακόγουστο, όσον αφορά την σχεδίαση. Όπως και να το κάνουμε το ωραίο και περιποιημένο και το σωστά οργανωμένο ελκύει πάντα. Αυτό βέβαια δεν εγγυάται την αξιοπιστία του, αλλά λέει πολλά.
Άλλο είναι να σου χτυπήσει ένας όμορφος άνδρας, περιποιημένος την πόρτα (ή γυναίκα) και άλλο ένας λέτσος και βρώμικος. Θα το σκεφτόσουν να ανοίξεις στην πρώτη περίπτωση, ούτε που θα το συζητούσες στη δεύτερη. Ε, ας σκεφτούμε πως, πλέον, οι όμορφοι πλασιέ αντικαταστάθηκαν τώρα από τα η-καταστήματα.
Στόχος του η-καταστήματος είναι πρώτα να τραβήξει την προσοχή και μετά να πείσει για την αξιοπιστία και την ποιότητα του. Χωρίς το πρώτο, το δεύτερο γίνεται πραγματικός άθλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Απο κει και περα, μπορει να υπαρχουν εκατονταδες μαγαζια, αλλά κανείς ποτέ δε θεωρει οτι θα τα ψαξει ολα. Ψαχνεις τα πχ 10-20 πιο διασημα, πιο γνωστα, πιο διαδεδομενα, πιο πανω στο google search αν θες. Αν τωρα δεν εχεις χρονο για κατι που επιθυμεις να αγορασεις και θα βαλεις στο ματι σου, οπως σωστα ειπες, τοτε παω πασο. Σαφως και μπορει να βρουμε πολλα και θα πρεπει να ξεσκαρταρουμε. Απλά εγω προτιμω να μην εχω σαν μοναδικο αρχικο κριτηριο τη βιτρινα. Μπορεις πχ να ξεκινησεις το ξεσκαρταρισμα απευθειας με reviews απο πελατες και να μην κατσεις να χαζευεις πιο e-shop εχει ωραιο σχεδιασμο, που στην τελικη μπορει να ειναι και παραπλανητικος.

Δε διαφωνουμε. Κι εμενα αυτο το μαγαζι για καλο μου το ανεφεραν.Lorien αυτο στο οποιο διαφερουν οι αποψεις μας ειναι το αν ψαχνει κανεις περισσοτερο τι λεει το καθε μαγαζι/e-shop η αν μενουμε στην πρωτη εντυπωση.
Και εννοειται οτι αν διαβασω καπου οτι πολλοι που εκαναν παραγγελια ειναι ευχαριστημενοι και με ενδιαφερει το προιον, θα το σκεφτω να αγορασω κι εγω, οπως αν μου πει ενας φιλος οτι "αυτο το μαγαζακι μη το βλεπεις ετσι, εχει καλο φαγητο", παλι θα το σκεφτω να κανω την αποπειρα. Απλα η εμφανιση του δε με προδιαθετει να ειμαι η πρωτη που θα το ανακαλυψω. Δατς ολ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giogiz
Νεοφερμένο μέλος


Εγώ προσωπικά αυτό που ζητώ από ένα eshop είναι η εξυπηρέτηση μετά την πώληση, ο χρόνος παράδοσης να είναι αυτός που αρχικά συμφωνήθηκε, η γρήγορη απάντηση στα email για πληροφορίες, καλή τιμή σε αυτό που ψάχνω, η δυνατότητα διαφορετικών τρόπων πληρωμής (και ειδικά αντικαταβολή για να είμαι σίγουρος πως τα λεφτά μου δεν θα πάνε χαμένα).
Σίγουρα η εμφάνιση παίζει ρόλο στην πρώτη εντύπωση.Αλλά στέλνοντας ένα mail και παίρνοντας απάντηση μπορείς να καταλάβεις αρκετά.Εκεί που πρέπει να είναι προσεκτικός κάποιος είναι όταν βλέπεις πολύ διαφήμιση για κάποιο κατάστημα (ηλεκτρονικό ή όχι)...
Όλοι ξέρουμε που προστίθεται το κόστος της διαφήμισης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Αρχική Δημοσίευση από giogiz:Όλοι ξέρουμε που προστίθεται το κόστος της διαφήμισης.
Οσον αφορα αυτο μονο, το οτι θα σκασει ΜΙΑ φορα ο eshopas ενα ποσο σε καποιον επαγγελματια για να του φτιαξει κατι που θα τον αντιπροσωπει, δε σημαινει απαραιτητα οτι φορτωνει +893467034 ευρα απο κει στα προιοντα του για να βγαλει απο κει το κερδος.. Οι κακογουστοι και ερασιτεχνες δεν ειναι παντα αυτοι που προσπαθουν να βγαλουν κερδισμενο τον καταναλωτη.. μπορει να ειναι απλως αυτοι που αδιαφορουν για την εικονα τους, ενω ειναι απ'τα κυρια τους οπλα σε μια ιντερνετικη αγορα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...