Κριτική για τις φωτογραφίες μας

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Σε αυτό το thread μπορούμε να καταθέτουμε φωτογραφίες για τις οποίες θέλουμε την ειλικρινή γνώμη των θεατών στο καλλιτεχνικό ή το τεχνικό κομμάτι. Όποιος χρησιμοποιεί αυτό το thread θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για αυστηρή και ειλικρινή κριτική, πάντα καλοπροαίρετα -ελπίζω- με στόχο τη βελτίωση και την εξέλιξή μας.
Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε το σύστημα ψήφων εδώ και μοιραστείτε την ειλικρινή σας γνώμη για τη φωτογραφία.
Μπορείτε αν θέλετε να καταθέτετε και τις τεχνικές λεπτομέρειες της εικόνας σας, όπως αυτές εμφανίζονται από το EXIF της μηχανής σας: μοντέλο φωτ. μηχανής, διάφραγμα, ταχύτητα λήψης, ευαισθησία ISO, εστιακή απόσταση κλπ.

Ξεκινώ με μια εικόνα που έχω καιρό καταχωνιασμένη και παραλλαγές αυτής, τραβηγμένη με την παλιά compact Nikon Coolpix P4 μηχανή μου. Η πρώτη είναι η εικόνα όπως βγήκε από την κάμερα. Η τρίτη είναι ψεύδο-HDR. η τέταρτη είναι η πιο ικανοποιητική για τα γούστα μου, αν και δεν αποδίδει την ατμόσφαιρα που θα ήθελα (γι' αυτό και την έχω καταχωνιάσει).

Βαράτε ελεύθερα. :P
 

Συνημμένα

domenica7

New member

Η domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών . Έχει γράψει 888 μηνύματα.
Καλή μου ισι..:)
Καταρχήν χρόνια πολλά αν εισαι μανούλα...:-*
Και μπράβο για το ωραίο νημα που ανοιξες!

Λοιπόν για να είμαι ειλικρινής δε μου αρέσουν..:redface:
Πρώτον γιατί το θέμα δε με αγγίζει.Μου είναι αδιάφορο.
Παρολαυτά ακόμη και ένα φαινομενικά αδιαφορο θέμα θα μπορούσε να μου αρέσει αν το είχες ''παρουσιασει'' με ενα διαφορετικό τρόπο, ίσως πιο ενδιαφέρον, που να έδινε και άλλη πνοή στο θέμα σου.
Δηλαδή να με άγγιζε τουλάχιστον αισθητικά ... (πχ..άλλη γωνία λήψης, άλλα χρώματα..)


Η ταπεινή αποψη μου , χωρίς αυτό να σημαινει οτι ειναι κακές οι φωτο σου επειδή δε μου αρέσουν .
Καλή συνέχεια!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
domenica.JPG


Είμαι όλη αυτιά!!:P (παίζει να φαινεται πολύ φωτειννή σε άλλη οθόνη, στη δικιά μου είναι οκ)
 
Τελευταία επεξεργασία:

D_G

New member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.
Isiliel: Αν είναι να επιλέξω κάποια από τις τέσσερις, θα επέλεγα την δεύτερη.
Η τρίτη μου φαίνεται έντονα επεξεργασμένη και το δείχνει αρκετά, ενώ η τέταρτη θα μου άρεσε κι εμένα αν δεν υπήρχαν τα καμένα λευκά.
Ψηφίζω λοιπόν την δεύτερη, αφού δεν αφήνεις και περιθώριο να δούμε τα exif γιατί είναι εξαφανισμένα.

domenica7: Απ' ό,τι βλέπω στα exif σου (με μερικά πρόσθετα στον firefox ή στον chrome μπορεί κανείς τα τα δει) έχει τραβηχθεί με κεντροβαρή φωτομέτρηση (πολύ σωστά) και αντιστάθμιση έκθεσης στο -0,30, παρ' όλα αυτά φαίνεται λίγο καμένο το πίσω μέρος, ίσως αν ήταν λίγο πιο υποεκτεθειμένη να ήταν πιο σωστή.
Όμως, σαν σύνολο η φωτογραφία σου μου αρέσει, ειδικά σαν χρώμα, και δίνει ένα ρομαντικό κλίμα.

Αυτά κατά την γνώμη μου.
 

domenica7

New member

Η domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών . Έχει γράψει 888 μηνύματα.
Isiliel: Αν είναι να επιλέξω κάποια από τις τέσσερις, θα επέλεγα την δεύτερη.
Η τρίτη μου φαίνεται έντονα επεξεργασμένη και το δείχνει αρκετά, ενώ η τέταρτη θα μου άρεσε κι εμένα αν δεν υπήρχαν τα καμένα λευκά.
Ψηφίζω λοιπόν την δεύτερη, αφού δεν αφήνεις και περιθώριο να δούμε τα exif γιατί είναι εξαφανισμένα.

domenica7: Απ' ό,τι βλέπω στα exif σου (με μερικά πρόσθετα στον firefox ή στον chrome μπορεί κανείς τα τα δει) έχει τραβηχθεί με κεντροβαρή φωτομέτρηση (πολύ σωστά) και αντιστάθμιση έκθεσης στο -0,30, παρ' όλα αυτά φαίνεται λίγο καμένο το πίσω μέρος, ίσως αν ήταν λίγο πιο υποεκτεθειμένη να ήταν πιο σωστή.
Όμως, σαν σύνολο η φωτογραφία σου μου αρέσει, ειδικά σαν χρώμα, και δίνει ένα ρομαντικό κλίμα.

Αυτά κατά την γνώμη μου.
Χαίρομαι που σου αρεσει..και η φωτογραφία και το χρώμα (το έχω βάψει μόνο μου ^^ )
Η φωτομετρηση με παιδεψε αρκετά γιατί η μηχανή ηταν δανεική και ήταν η πρώτη μου επαφή με dslr οπότε έκανα πολλές δοκιμές για να καταφέρω να μη κάψω τον ουρανό αλλά και να μη βγει πήκτρα σκοτάδι μεσα το δωμάτιο.Δωρον αδωρον βεβαια γιατί μετα στο πσ μου φανηκε πολύ σκοτεινή και πειραξα τις σταθμες και καηκε το πίσω μέρος.:P
Σ'ευχαριστώ για το χρόνο σου..:)
 

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Καταρχάς, χαίρομαι που συμμετέχετε στο θεματάκι.

Λοιπόν για να είμαι ειλικρινής δε μου αρέσουν..:redface:
Πρώτον γιατί το θέμα δε με αγγίζει.Μου είναι αδιάφορο.
Χαίρομαι για την ειλικρίνειά σου, αυτό ακριβώς θέλουμε σε αυτό το θέμα. Κι εμένα δεν μου αρέσουν. Ο λόγος που την τράβηξα ήταν το χρώμα της λινάτσας σε αντίθεση με το χρώμα του κόκκινου εσωτερικού σακιού και ο συνδυασμός του με το πράσινο της βιτρίνας και τους αποξηραμένους καρπούς ... (τρέχα γύρευε... :P)
Για τα δικά μου γούστα, είναι πολύ "κλειστοφοβική", πολύ "στενό" καδράρισμα. Θα ήθελα λίγο περισσότερες πλάκες στο δρόμο και λίγο περισσότερη βιτρίνα, αλλά μου τα χαλάει η παγωτομηχανή από πίσω. Δοκίμασα και ακόμη πιο στενό κάδρο αλλά δεν λειτούργησε.
Έχω ένα θέμα με τις φωτογραφίες δρόμου το οποίο πρέπει να ξεπεράσω. Νιώθω ότι όλοι με κοιτάζουν και "κάνω γρήγορα" :redface:


View attachment 37967
Μ' αρέσει πολύ η αντανάκλαση στον καθρέπτη και η κίνηση της κουρτίνας. Το ζωγραφιστό κάδρο αποπροσανατολίζει το βλέμμα μου. Θα ήθελα να λείπει.
Επειδή δεν είναι μια φωτογραφία της στιγμής, αλλά φαίνεται να την έστησες, εάν ήθελες να πεις κάτι με τα φρούτα και τον ήλιο/φεγγάρι, δεν γίνεται αντιληπτό σε μένα με την πρώτη ματιά.
Συμφωνώ με τον D_G για τα χρώματα και την ρομαντική ατμόσφαιρα και δίνω ρέστα με την κουρτίνα! :thumbup:


Isiliel:
Ψηφίζω λοιπόν την δεύτερη, αφού δεν αφήνεις και περιθώριο να δούμε τα exif γιατί είναι εξαφανισμένα.
Δεν το έκανα επίτηδες. Απλά δεν έχουν σωθεί μαζί με τη φωτογραφία. Στην νέα μου μηχανή θα σας τα παρουσιάζω.
 

Πουπουλίνα

New member

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Λουτράκι (Κόρινθος). Έχει γράψει 17,161 μηνύματα.
Εμενα Δημητρα..μου αρεσει καλυτερα απο ολες η δευτερη φωτο .Δεν εχω καθολου γνωσεις τεχνικες απο φωτογραφια.Εγω απλα το βλεπω σαν ζωγραφος..και χωρις να το εχω συγκεκριμενοποιησει,μου αρεσει η δευτερη.Κατα τα αλλα...μου αρεσει και το θεμα.Γενικα τα θεματα "δρομου" μου αρεσουν..:)
 

domenica7

New member

Η domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών . Έχει γράψει 888 μηνύματα.
Καταρχάς, χαίρομαι που συμμετέχετε στο θεματάκι.


Χαίρομαι για την ειλικρίνειά σου, αυτό ακριβώς θέλουμε σε αυτό το θέμα. Κι εμένα δεν μου αρέσουν. Ο λόγος που την τράβηξα ήταν το χρώμα της λινάτσας σε αντίθεση με το χρώμα του κόκκινου εσωτερικού σακιού και ο συνδυασμός του με το πράσινο της βιτρίνας και τους αποξηραμένους καρπούς ... (τρέχα γύρευε... :P)
Για τα δικά μου γούστα, είναι πολύ "κλειστοφοβική", πολύ "στενό" καδράρισμα. Θα ήθελα λίγο περισσότερες πλάκες στο δρόμο και λίγο περισσότερη βιτρίνα, αλλά μου τα χαλάει η παγωτομηχανή από πίσω. Δοκίμασα και ακόμη πιο στενό κάδρο αλλά δεν λειτούργησε.
Έχω ένα θέμα με τις φωτογραφίες δρόμου το οποίο πρέπει να ξεπεράσω. Νιώθω ότι όλοι με κοιτάζουν και "κάνω γρήγορα" :redface:


View attachment 37967
Μ' αρέσει πολύ η αντανάκλαση στον καθρέπτη και η κίνηση της κουρτίνας. Το ζωγραφιστό κάδρο αποπροσανατολίζει το βλέμμα μου. Θα ήθελα να λείπει.
Επειδή δεν είναι μια φωτογραφία της στιγμής, αλλά φαίνεται να την έστησες, εάν ήθελες να πεις κάτι με τα φρούτα και τον ήλιο/φεγγάρι, δεν γίνεται αντιληπτό σε μένα με την πρώτη ματιά.
Συμφωνώ με τον D_G για τα χρώματα και την ρομαντική ατμόσφαιρα και δίνω ρέστα με την κουρτίνα! :thumbup:



.
Πω πω κ γω το νιωθω αυτό! Η αλήθεια όμως είναι οτι όντως σε κοιτανε οι περισσότεροι περιεργα.:P

Τώρα όσον αφορά τη φώτο μου. Είναι στημένη αλλά είναι κ της στιγμής ,γιατί δε τη προσχεδίασα κ βιαζόμουν γενικοτερα.
Βασικά την εβγαλα με αφορμή ενα διαγωνισμό που ειχε θεμα τα περιβαλλοντικά πορτρετα .Για αυτό ήθελα να υπάρχει ένα ''προσωπο'' μέσα της (η ζωγραφιά με τον ηλιο εδώ) μιας και δεν ήθελα να φαινεται το δικό μου (αυτοφωτογραφηση).
Πέρα από αυτό συμφωνώ μαζί σου οτι χωρίς αυτή τη ζωγραφια θα μου αρεσε κ εμενα περισσότερο αισθητικά γιατί θα ήταν πιο λιτή.(αν και δεν την εβαλα μόνο για να υπάρχει ''πρόσωπο'' στη φώτο- ίσως να ήθελα να λειτουργει πιο συμβολικά δεν ξερω κατα πόσο το πετυχα βεβαια..)

Πάμε τώρα στα φρούτα...δε σημαίνουν κατι φοβερό..απλά τα εκλεψα από το διπλανό περβόλι κ ετυχε να τα αφήσω στη καρέκλα.:P
 

Liakouras

New member

Ο Liakouras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Ίζη νομίζω πως δεν το χειρήστηκες καλά. Το κάδρο μου μοιάζει πρόχειρο κι η σύνθεση πολύ θορυβώδης... δεν ξέρω αν θα μπορούσες βέβαια να ξεφύγεις αυτο το θορυβώδες αφού δεν έχω εικόνα του περιβάλλον χώρου αλλά δεν παίζει και ρόλο... στην συγκεκριμένη φωτογραφία με ενοχλεί. Όσο για τις εκδοχές όπως ξαναείπα η επεξεργασία είναι για την λεπτομέρεια άρα εδώ αφού η πρώτη ύλη σου δεν είναι καλή δεν παίζει σχεδόν κανένα ρόλο.

Κυριακή θα συμφωνήσω για την ωραία ατμόσφαιρα και έξυπνη σύνθεση. Που όμως κι για εμένα πασχει λίγο. Θα προτιμούσα κι εγώ παραπάνω αφαίρεση. Καλύτερα ή να μην υπήρχε το σκαμπό καν, ή να ήταν μόνο με τα πορτοκαλάκια για να παίζουν κι χρωματικά με το φόρεμα. Ακόμη νομίζω πως θα ήθελα να την δώ και με ένα καλό βλέμα απο το μοντέλο μέσου του καθρέφτη. Επιπλέον εγώ θα έπαιζε και με το φώς. Αφού όλο αυτό μπορείς να το ξαναστήσεις φαντάζομαι προσπάθησετο όταν θα υπάρχει καλό φώς με τις δέσμες που θα περνάνε απο το παράθυρο. Το ζεστό χρώμα του φωτός θα έγραφε όμορφα μέσα στο κρύο μπλέ δωμάτιο. Τέλος νομίζω πως θα έγραφε εξαιρετικά σε μεσαίο ή μεγάλο φορμά φίλμ παίζοντας με την διαφορετική προοπτική που προσφέρουν και το μικρό βάθος πεδίου θα μπόρουσες να προσδόσεις όμορφα το ονειρικό.
Καλή προσπάθεια.

Υγ. Η μόνη λύση για να το ξεπεράσετε είναι να κινείστε χαλαρά κι αδιάφορα. Εγώ πλέον ο μόνος λόγος που προβληματίζομαι είναι όταν με κοιτάει ο φωτογραφιζόμενος κι αυτός έντονα. Ποτε δεν θέλω να γίνομαι ενοχλητικός. Τώρα προσπαθώ να πάω κι ποιό κοντά. Πάντως το πρέπει να είσαι και γρήγορος. Το πετυχαίνεις με μεγάλο διάφραγμα γύρο στα 8 κι πάνω ώστε ο φακός να είναι ξυράφι κι να έχεις μεγάλο βάθος πεδίου ώστε να κλικάρις ακαριαία. Δλδ νομίζω πως στο δρόμο πρέπει να προεκθέτεις και προεστιάζεις μια φορά στην αρχή κι μετά μόνο αν αλλάξεις φωτιστικές συνθήκες να ξανασχολείσαι.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

domenica7

New member

Η domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών . Έχει γράψει 888 μηνύματα.
Ίζη νομίζω πως δεν το χειρήστηκες καλά. Το κάδρο μου μοιάζει πρόχειρο κι η σύνθεση πολύ θορυβώδης...
δεν ξέρω αν θα μπορούσες βέβαια να ξεφύγεις αυτο το θορυβώδες αφού δεν έχω εικόνα του περιβάλλον χώρου αλλά δεν παίζει και ρόλο... στην συγκεκριμένη φωτογραφία με ενοχλεί. Όσο για τις εκδοχές όπως ξαναείπα η επεξεργασία είναι για την λεπτομέρεια άρα εδώ αφού η πρώτη ύλη σου δεν είναι καλή δεν παίζει σχεδόν κανένα ρόλο.

Κυριακή θα συμφωνήσω για την ωραία ατμόσφαιρα και έξυπνη σύνθεση. Που όμως κι για εμένα πασχει λίγο. Θα προτιμούσα κι εγώ παραπάνω αφαίρεση. Καλύτερα ή να μην υπήρχε το σκαμπό καν, ή να ήταν μόνο με τα πορτοκαλάκια για να παίζουν κι χρωματικά με το φόρεμα. Ακόμη νομίζω πως θα ήθελα να την δώ και με ένα καλό βλέμα απο το μοντέλο μέσου του καθρέφτη. Επιπλέον εγώ θα έπαιζε και με το φώς. Αφού όλο αυτό μπορείς να το ξαναστήσεις φαντάζομαι προσπάθησετο όταν θα υπάρχει καλό φώς με τις δέσμες που θα περνάνε απο το παράθυρο. Το ζεστό χρώμα του φωτός θα έγραφε όμορφα μέσα στο κρύο μπλέ δωμάτιο. Τέλος νομίζω πως θα έγραφε εξαιρετικά σε μεσαίο ή μεγάλο φορμά φίλμ παίζοντας με την διαφορετική προοπτική που προσφέρουν και το μικρό βάθος πεδίου θα μπόρουσες να προσδόσεις όμορφα το ονειρικό.
Καλή προσπάθεια.

Ανεβάζω κι δύο σχετικά πρόσφατες μου για τις οποίες θα ήθελα κάποια σχόλια. Και οι δύο με το κινητό.




Υγ. Η μόνη λύση για να το ξεπεράσετε είναι να κινείστε χαλαρά κι αδιάφορα. Εγώ πλέον ο μόνος λόγος που προβληματίζομαι είναι όταν με κοιτάει ο φωτογραφιζόμενος κι αυτός έντονα. Ποτε δεν θέλω να γίνομαι ενοχλητικός. Τώρα προσπαθώ να πάω κι ποιό κοντά. Πάντως το πρέπει να είσαι και γρήγορος. Το πετυχαίνεις με μεγάλο διάφραγμα γύρο στα 8 κι πάνω ώστε ο φακός να είναι ξυράφι κι να έχεις μεγάλο βάθος πεδίου ώστε να κλικάρις ακαριαία. Δλδ νομίζω πως στο δρόμο πρέπει να προεκθέτεις και προεστιάζεις μια φορά στην αρχή κι μετά μόνο αν αλλάξεις φωτιστικές συνθήκες να ξανασχολείσαι.

Ηλία σε ευχαριστώ για τις συμβουλές, ίσως το ξαναπροσπαθήσω το καλοκαιράκι..(ε όχι κ κρυο το δωματιο μου...:Ρ: ( )


Λοιπόν η πρώτη μου αρέσει πολύ για την ατμοσφαιρα της, για τα χρώματα της και τον τρόπο που πέφτει το φως.
Και είναι και γωνία λήψης.. .που αθελα σου σε κάνει να ταυτίζεσαι με τη κατάσταση και να αισθάνεσαι τον αδιόρατο πόνο που κινείται μες στο δωμάτιο.Τελος πάντων με λιγα λόγια μ'αγγιζει..σαν θεμα και εικονα γενικά.

Όμορφη σύνθεση αλλά μακάρι να μην την είχες κάνει.: )

Η δευτερη μ'αρεσει και δε μ'αρεσει. Δε ξέρω έχει ενα ενδιαφέρον μυστηριο-ατμόσφαιρα καλή .....αλλά δεν με τρελαίνει κιόλας. :P
αυταα
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16,748 μηνύματα.
parathyro.jpg

parathyro1.jpg

παράθυρα από την περιοχή Φούρκα
λογικά με κινητό τις έχω βγάλει
γιατί δεν ήταν προγραμματισμένο ταξίδι....:P

Θέλω κριτική σκέψη....;):P

εμένα μου αρέσουν τα παπούτσια της πουπουλίνας...
δικά σου;;;;;;;;:hmm:

 
Τελευταία επεξεργασία:

Lautreamont

New member

Ο Lautreamont αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 240 μηνύματα.




έρχομαι για κανταδίτσα


...μ΄άρεσαν οι κυρτώσεις από το πορτοκαλί σου φόρεμα,
τα αιωρούμενα πόδια σου κι η γωνία λήψης τους,
(αυτό το σταύρωμα είναι μεστη σαγήνη)
τα μαλλιά σου είναι όμορφα, σπαστά κι αφράτα (
),
οι ώμοι σου διαπίδυση ενός σπινθήρα απ' τα ματάκια μου,

..πρέπει να κερδίσει τον διαγωνισμό η φωτογραφία σου
για το πόσο ελκυστική είσαι,
πέρα από ήλιους με φατσούλες, λεμονοπορτόκαλα
και κουρτίνες σε προχωρημένη εγκυμοσύνη.

υγ. το σημείο της γοητείας
από το ελαφρύ σου σκύψιμο κι απαλό βλέμμα σου
μοιάζει να βλαστάνει 1.000 σπόρους και
να ανθίζει γύρω στις 4.000 μανόλιες.


...υπό την ανάγκη δρακόντειας αντίδρασης εκ μέρους σου
κι εντελώς μπιχεβιοριστικά και παραδόξως,
να τολμήσω να ρωτήσω:

νιώθεις τόση μοναξιά που τη γεμίζεις με ποίηση και διαγωνισμούς
όπου εσύ ο φωτογράφος και το μοντέλο?




Είναι κάποιος νέος μύθος ο αντικατοπτρισμός της ομορφιάς μας
να φανερώνει όλα μας τα σκοτεινά όταν νιώθουμε εκτεθειμένοι
σε αοράτως ξένα βλέμματα;

ναι πρόκειται για νέο αλλά όχι για μύθο. :worry:
 

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Εγώ πλέον ο μόνος λόγος που προβληματίζομαι είναι όταν με κοιτάει ο φωτογραφιζόμενος κι αυτός έντονα. Ποτε δεν θέλω να γίνομαι ενοχλητικός.
Στις χώρες που δεν έχουν ...Τριανταφυλλόπουλο και οι άνθρωποι δεν είναι τσιτωμένοι ότι θα δουν τον εαυτό τους σε καμία κίτρινη φυλλάδα, μπορείς να πας απλά και να τους ρωτήσεις αν μπορείς να τους φωτογραφίσεις. Οι περισσότεροι είναι δεκτικοί. (Δεν τα λέω εγώ αυτά, τα λένε άνθρωποι από ξένο φωτογραφικό φόρουμ που παρακολουθώ.)

Το πετυχαίνεις με μεγάλο διάφραγμα γύρο στα 8 κι πάνω ώστε ο φακός να είναι ξυράφι κι να έχεις μεγάλο βάθος πεδίου ώστε να κλικάρις ακαριαία. Δλδ νομίζω πως στο δρόμο πρέπει να προεκθέτεις και προεστιάζεις μια φορά στην αρχή κι μετά μόνο αν αλλάξεις φωτιστικές συνθήκες να ξανασχολείσαι.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ.

VeniVidiVici: Αυτό το ροζ εάν δεν οφείλεται στο ηλιοβασίλεμα για παράδειγμα και δεν θέλεις κάτι να πεις μ' αυτό, προσωπικά θα το διόρθωνα. Είναι σαν να ξέχασες μια κόκκινη κάλτσα με τα ασπρόρουχα. :D
parathyro for Veni.jpg
(Πολύ πρόχειρα, για να πάρεις μια ιδέα)
Τα λευκά και τα μαύρα στην εικόνα παίζουν το ρόλο τους και προσωπικά προτιμώ να τα διατηρώ εκτός από κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις.
Από αυτές τις δύο προτιμώ αυτή που σχολίασα. Οι γραμμές των ξύλων οδηγούν το μάτι μέσα στη φωτογραφία. Παρόλο που γενικά το κεντράρισμα δεν προτιμάται, σε αυτήν δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα. Θα δοκίμαζα πάντως και πιο κοντινή λήψη, ή διαφορετικό καδράρισμα αλλά και Α/Μ:
parathyro for Veni 2.jpg
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Για αυτό ήθελα να υπάρχει ένα ''προσωπο'' μέσα της (η ζωγραφιά με τον ηλιο εδώ) μιας και δεν ήθελα να φαινεται το δικό μου (αυτοφωτογραφηση).
Να ήταν τουλάχιστον λίγο πιο μέσα, να μην γλείφει το κάδρο της, το κάδρο της φωτογραφίας... Νομίζω θα μου άρεσε λίγο περισσότερο έτσι.
 

D_G

New member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.
Βάζω κι εγώ μία νυχτερινή, περιμένω τις κριτικές σας.
(Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη επεξεργασία, τα χρώματα είναι όπως βγήκαν, δεν έχουν πειραχτεί, λίγο ανέβασμα μόνο στο κοντράστ)

Exif:
Focal Length: 105mm (35mm equivalent: 157mm)
Aperture: f/5.6
Exposure Time: 0.040 s (1/25)
ISO equiv: 3200
Exposure Bias: none
Metering Mode: Matrix
Exposure: shutter priority (semi-auto)
White Balance: Auto
Flash Fired: No
 

Συνημμένα

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Μου αρέσει έτσι όπως είναι. Οι φιγούρες και τα φώτα έχουν γράψει υπέροχα. ΑΝ άλλαζα κάτι, αυτό θα ήταν το χρώμα της βάρκας που θα το έκανα λευκό.
 

Neraida

New member

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,328 μηνύματα.
Προσωπικα δε θα αλλαζα ουτε καν το χρωμα της βαρκας. Ειναι απλα υπεροχη.
Πολυ καλο καδρο και ιδιαιτερως ατμοσφαιρικη.
Ειναι καλλιτεχνης ο ανθρωπος!
 

D_G

New member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.
Χα, χα, Νεράιδα μου σε ευχαριστώ, η συγκεκριμένη βέβαια απλώς μου βγήκε καλή, ήταν δηλαδή περισσότερο θέμα τύχης.
Με Αυγουστιάτικη πανσέληνο, ενώ τραβούσα το καλλιτεχνικό πρόγραμμα (στο Μεγάλο Πεύκο), άκουσα τον θόρυβο της βάρκας, γύρισα, και ήταν ένα κλικ στιγμιαίο.
 

Neraida

New member

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,328 μηνύματα.
Χα, χα, Νεράιδα μου σε ευχαριστώ, η συγκεκριμένη βέβαια απλώς μου βγήκε καλή, ήταν δηλαδή περισσότερο θέμα τύχης.
Με Αυγουστιάτικη πανσέληνο, ενώ τραβούσα το καλλιτεχνικό πρόγραμμα (στο Μεγάλο Πεύκο), άκουσα τον θόρυβο της βάρκας, γύρισα, και ήταν ένα κλικ στιγμιαίο.
Δεν ξερεις πως οσα φερνει η στιγμη, δε φερνει ο χρονος ολος?!
Κι αυτο την κανει ακομα πιο μαγευτικη...
Προσωπικα ειμαι πολυ περισσοτερο της "στιγμης" παρα του σκηνοθετημενου κλικ και ποσο μαλλον του γενικοτερου "πειραγματος" μιας φωτογραφιας.
 

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.

Προσωπικα ειμαι πολυ περισσοτερο της "στιγμης" παρα του σκηνοθετημενου κλικ και ποσο μαλλον του γενικοτερου "πειραγματος" μιας φωτογραφιας.
Επειδή ακούγεται πολύ συχνά αυτό εδώ στο φόρουμ, ας ήξερε κάποιος να το κάνει κι ας μην το έκανε ποτέ. Τότε θα πίστευα πράγματι ότι είναι κατά της πειραγμένης φωτογραφίας.
Φυσικά δεν μιλάω για τον απλό θεατή. Αυτός μπορεί να μην καταλάβει καν μια "πειραγμένη" φωτογραφία, εκτός εάν ο στόχος του φωτογράφου ήταν διαφορετικός.
 

Neraida

New member

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,328 μηνύματα.
Επειδή ακούγεται πολύ συχνά αυτό εδώ στο φόρουμ, ας ήξερε κάποιος να το κάνει κι ας μην το έκανε ποτέ. Τότε θα πίστευα πράγματι ότι είναι κατά της πειραγμένης φωτογραφίας.
Φυσικά δεν μιλάω για τον απλό θεατή. Αυτός μπορεί να μην καταλάβει καν μια "πειραγμένη" φωτογραφία, εκτός εάν ο στόχος του φωτογράφου ήταν διαφορετικός.
Δεν καταλαβα τωρα το σκοπο του σχολιου.
Πρεπει να γνωριζει καποιος, ωστε να κρινει το εαν του αρεσει το "πειραγμενο" αποτελεσμα?
Κι ακομα και να μην το ξερει, εαν θεωρεις οτι πρεπει, ωστε να εχει αποψη (παραλογο κατ' εμε), ε δεν ειναι δα και πυρηνικη φυσικη. Και τελος παντων δεν ειναι επιχειρημα στο εαν μπορει καποιος να εχει αποψη επ' αυτου.
Εν ολιγοις, υποννοεις, οτι "οσα δεν πιανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια", πραγμα που θεωρω ατοπο.
Διοτι οπως ειπα για να εχεις αποψη, η προυποθεση να γνωριζεις να "πειραζεις" δεν ειναι ουτε αναγκαια ουτε ικανη.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top