American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.340 μηνύματα.
Τα Ελληνικά ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) εδώ και μερικά χρόνια βρίσκονται σε μεγάλη οικονομική δυσκολία, με την εταιρεία να καταγράφει σταθερά ζημιές και μείωση του μεριδίου αγοράς της. Έως αποτελέσματα η εταιρεία προχωράει σε κλείσιμο 204 καταστημάτων και σε κατάργηση έως 1,500 θέσεις εργασίας, με στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία.
Η εταιρεία σήμερα απασχολεί πάνω από 4,000 εργαζόμενους ενώ το δίκτυο καταστημάτων της ανέρχεται σε 500 σε όλη την Ελλάδα. Το θέμα έφτασε στην Ελληνική βουλή μετά τις θυελλώδεις αντιδράσεις.
www.tovima.gr
www.kathimerini.gr
www.dnews.gr
Η εταιρεία σήμερα απασχολεί πάνω από 4,000 εργαζόμενους ενώ το δίκτυο καταστημάτων της ανέρχεται σε 500 σε όλη την Ελλάδα. Το θέμα έφτασε στην Ελληνική βουλή μετά τις θυελλώδεις αντιδράσεις.
Αυτά είναι τα ΕΛΤΑ που κλείνουν - Θύελλα αντιδράσεων, τι απαντά η κυβέρνηση | ΤΟ ΒΗΜΑ
Ενημέρωση για 240 «λουκέτα» στα ΕΛΤΑ ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ - Αντιδράσεις και από βουλευτές της ΝΔ - «Πρέπει να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις» λέει ο Πιερρακάκης
Λουκέτο σε 204 καταστήματα σε όλη τη χώρα βάζουν τα ΕΛΤΑ
Αποτελούν το 45% του ταχυδρομικού δικτύου – Τα 40 βρίσκονται στην Αττική.
Τέλος εποχής για τα ΕΛΤΑ: Πώς θα καταβάλλονται συντάξεις κι επιδόματα - 1.500 οι χαμένες θέσεις εργασίας - Dnews
Έντονες αντιδράσεις προκαλεί το αιφνιδιαστικό «λουκέτο» σε 204 καταστήματα ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα: Χωρίς υπηρεσίες ταχυδρομείου, αλλά και διανομής συντάξεων κι επιδομάτων χιλιάδες πολίτες. Ο «ξαφνικός θάνατος» σε πάνω από 200 καταστήματα ΕΛΤΑ προκαλεί έντονες αντιδράσεις μεταξύ πολιτώ...
Scandal
Διαχειριστής
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 21.445 μηνύματα.
Τα ΕΛΤΑ έχουν τη χειρότερη φήμη σε σχέση με τους ιδιώτες ανταγωνιστές. Επίσης θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν και να βάλουν lockers.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.340 μηνύματα.
Τα ΕΛΤΑ έχουν τη χειρότερη φήμη σε σχέση με τους ιδιώτες ανταγωνιστές. Επίσης θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν και να βάλουν lockers.
Η αλήθεια είναι ότι έχουν μείνει κολλημένα στο προηγούμενο αιώνα όπου ήταν μονοπώλιο και δεν τους απειλούσε κανείς. Δυστυχώς όταν δεν βελτιώνεις τις υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρεις στους πελάτες σου, αργά ή γρήγορα θα βγεις από την αγορά. Το μόνο στενάχωρο είναι ότι θα μείνουν άνεργοι τόσοι άνθρωποι, αυτό σκέφτομαι βασικά.
Προσωπικά την καλύτερη εμπειρία σε courier την έχω από την ACS, όσες φορές συνεργάστηκα μαζί τους ήταν ok.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 33.289 μηνύματα.
Χαιρομαι που κλεινουν.Δεν ξερω για τα αλλα..αλλα τα ελτα στο λουτρακι ειναι για τον πουτσο.
Το ξυνουν ολη μερα..ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ...αλλα κυριως..,Ο σκατομαλακας ταχυδρομςο μπερδευει συνεχως τις πολυκατοικιες και κυριως δεν μας στελνει ειδοποιησεις.Ειχα ειδοποιηση για δικαστηριο για την μαλακο αδελφη μου που κανει ασφαλιστικα να μην πουλησω το σπιτι που μου εδωσε στην διαθηκη η μανα μου..ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Η ΚΑΡΙΟΛΑ..και τα ελτα ποτε δεν μου εφεραν διαφορες ειδοποησεις.ΞΕΦΤΥΛΕς ΛΕΜΕ.Κια ο ταχυδρομος συνεχως χρονια τωρα οταν τον βλεπουμε ,,γαιτι δεν κανει τιποτα και οταν θυμαται παραδιδει κατι..να κανει λαθη.
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΒΟΛΕΨΑΚΙΔΩΝ ΞΥΝΟΑΡΧΙΔΙΩΝ.
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΧΤΕΣ.
Το ξυνουν ολη μερα..ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ...αλλα κυριως..,Ο σκατομαλακας ταχυδρομςο μπερδευει συνεχως τις πολυκατοικιες και κυριως δεν μας στελνει ειδοποιησεις.Ειχα ειδοποιηση για δικαστηριο για την μαλακο αδελφη μου που κανει ασφαλιστικα να μην πουλησω το σπιτι που μου εδωσε στην διαθηκη η μανα μου..ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Η ΚΑΡΙΟΛΑ..και τα ελτα ποτε δεν μου εφεραν διαφορες ειδοποησεις.ΞΕΦΤΥΛΕς ΛΕΜΕ.Κια ο ταχυδρομος συνεχως χρονια τωρα οταν τον βλεπουμε ,,γαιτι δεν κανει τιποτα και οταν θυμαται παραδιδει κατι..να κανει λαθη.
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΒΟΛΕΨΑΚΙΔΩΝ ΞΥΝΟΑΡΧΙΔΙΩΝ.
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΧΤΕΣ.
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.606 μηνύματα.
Καλά κάνουν....
Αν δεις τι κοστίζουν σε μια εποχη που δεν έχουν καμία χρησιμότητα πλέον καιρός ήταν...
Να αναφέρουμε μήπως τα καθεστώτα προσλήψεων στα ΕΛΤΑ ;
Όχι ότι διαφέρουν αλλά εκεί και αν δεν υπήρχε μαγείρεμα...
Αν δεις τι κοστίζουν σε μια εποχη που δεν έχουν καμία χρησιμότητα πλέον καιρός ήταν...
Να αναφέρουμε μήπως τα καθεστώτα προσλήψεων στα ΕΛΤΑ ;
Όχι ότι διαφέρουν αλλά εκεί και αν δεν υπήρχε μαγείρεμα...
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.057 μηνύματα.
Γενικά δεν έχω καμία αγάπη για τους τεμπελχανάδες των ΕΛΤΑ που δεν παραδίδουν και πρέπει εσυ να πας απο κει να παραλαβεις κάνοντας τη δουλειά τους.
Ειδικά όμως, και για περιοχές που είναι νευραλγικές (για πολλούς λόγους, τόσο επαρχία όσο και στις πόλεις) θεωρώ πως πρέπει να υπάρχει μια κάποια παρουσία. Ειτε για την παρουσία πχ σε ακριτική περιοχή είτε για την εξυπηρετηση αδύναμων κοινωνικών ομάδων είτε για όποιο άλλο λόγο.
Ναι εξυγίανση, έτσι γίνεται το πρώτο στάδιο με συρρίκνωση, αλλά όχι εντελώς τεχνοκρατικά νουδουλίστικα, υπάρχουν κι άλλα κριτήρια.
Ας κόψουν στην τελική απο τους μισθούς των βουλευτων και να κοψουν τους υπαλλήλους που χρειάζονται 100 ο καθένας, αν έχουμε φτάσει σε τετοιο σημείο οικονομικά να πρέπει να μπει χέρι στα ταχυδρομεία. Γιατί δεν ειναι αντε μια οποιαδηποτε κρατική επιχείρηση, ναι; Κόψτε απο κει που πρέπει, και να φτάσουμε και στα ΕΛΤΑ, με σωστό τρόπο.
Και βεβαιως τωρα θα αντιδράσουν οι πάσης φύσεως λαικιστές, νουδούλοι και αντιπολιτευτικοι, που φοβουνται μη χάσουν τις βουλευτικες καρέκλες τους, και εκει που θα κλείνανε 200 καταστηματα και θα γινοταν ενα λάθος απο το ενα άκρο, τωρα θα κλείσουν 100 καταστηματα και θα παμε στο άλλο άκρο που ίσως ουτε εξυγιανση να γίνει.
Ειδικά όμως, και για περιοχές που είναι νευραλγικές (για πολλούς λόγους, τόσο επαρχία όσο και στις πόλεις) θεωρώ πως πρέπει να υπάρχει μια κάποια παρουσία. Ειτε για την παρουσία πχ σε ακριτική περιοχή είτε για την εξυπηρετηση αδύναμων κοινωνικών ομάδων είτε για όποιο άλλο λόγο.
Ναι εξυγίανση, έτσι γίνεται το πρώτο στάδιο με συρρίκνωση, αλλά όχι εντελώς τεχνοκρατικά νουδουλίστικα, υπάρχουν κι άλλα κριτήρια.
Ας κόψουν στην τελική απο τους μισθούς των βουλευτων και να κοψουν τους υπαλλήλους που χρειάζονται 100 ο καθένας, αν έχουμε φτάσει σε τετοιο σημείο οικονομικά να πρέπει να μπει χέρι στα ταχυδρομεία. Γιατί δεν ειναι αντε μια οποιαδηποτε κρατική επιχείρηση, ναι; Κόψτε απο κει που πρέπει, και να φτάσουμε και στα ΕΛΤΑ, με σωστό τρόπο.
Και βεβαιως τωρα θα αντιδράσουν οι πάσης φύσεως λαικιστές, νουδούλοι και αντιπολιτευτικοι, που φοβουνται μη χάσουν τις βουλευτικες καρέκλες τους, και εκει που θα κλείνανε 200 καταστηματα και θα γινοταν ενα λάθος απο το ενα άκρο, τωρα θα κλείσουν 100 καταστηματα και θα παμε στο άλλο άκρο που ίσως ουτε εξυγιανση να γίνει.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.340 μηνύματα.
Τα ΕΛΤΑ είναι ένα παράδειγμα κακής διαχείρισης από το δημόσιο, όπως έγινε με την ΔΕΗ, την Ολυμπιακή, τον ΟΤΕ, και μια σειρά από άλλες κρατικές επιχειρήσεις. Εδώ και δεκαετίες η εταιρεία έχει κακό reputation σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει στους πολίτες, ενώ οι υπάλληλοι είναι αγενείς στα περισσότερα καταστήματα.
Δεν είμαι υπέρ στο να χάνουν οι άνθρωποι τοις δουλειές τους, είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να σου τύχει (μετά την υγεία προφανώς) στις ημέρες μας. Θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας σε έναν βαθμό (πχ 50-50) ώστε να βρεθούν κεφάλαια τα οποία θα βοηθήσουν στην αναδιάρθρωση της, και πάνω από όλα στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών που παρέχει στους πολίτες.
Δεν είμαι υπέρ στο να χάνουν οι άνθρωποι τοις δουλειές τους, είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να σου τύχει (μετά την υγεία προφανώς) στις ημέρες μας. Θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας σε έναν βαθμό (πχ 50-50) ώστε να βρεθούν κεφάλαια τα οποία θα βοηθήσουν στην αναδιάρθρωση της, και πάνω από όλα στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών που παρέχει στους πολίτες.
Grand Duchess
Διακεκριμένο μέλος
Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.705 μηνύματα.
Δυστυχώς έχουν μείνει αιώνες πίσω, δύο φορές που έστειλα δέμα μαζί τους ήταν μια σκέτη ταλαιπωρία. 1 ώρα να εξυπηρετηθω. Στην μια φορά έγραψαν την μισή διεύθυνση και το δέμα γύρισε πίσω, εννοείται δεν με αποζημίωσαν ποτέ.
Επίσης απ' ότι είδα φέτος, οι τιμές του εξωτερικού έχουν περάσει ακόμη και την ιδιωτική courier dpd. Δηλαδή αισχος...
Οι περισσότεροι υπάλληλοι ειδικά στα καταστήματα του κέντρου είναι αγενεστατοι. Καθόλου καλή εμπειρία δεν έχω.
Βέβαια οι ταχυδρομικές υπηρεσίες ήταν σχετικά γρήγορες, εκεί δεν μπορώ να πω κάτι.
Εξυπηρετούνται ακόμη πολλοί ηλικιωμένοι με πληρωμές λογαριασμών αλλά αυτές μπορούν να γίνουν και μέσω τραπέζης φαντάζομαι.
Επίσης απ' ότι είδα φέτος, οι τιμές του εξωτερικού έχουν περάσει ακόμη και την ιδιωτική courier dpd. Δηλαδή αισχος...
Οι περισσότεροι υπάλληλοι ειδικά στα καταστήματα του κέντρου είναι αγενεστατοι. Καθόλου καλή εμπειρία δεν έχω.
Βέβαια οι ταχυδρομικές υπηρεσίες ήταν σχετικά γρήγορες, εκεί δεν μπορώ να πω κάτι.
Εξυπηρετούνται ακόμη πολλοί ηλικιωμένοι με πληρωμές λογαριασμών αλλά αυτές μπορούν να γίνουν και μέσω τραπέζης φαντάζομαι.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 1 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 26 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
Αρχική Forum
Νέα Δημοσίευση
Προσωπικές Συζητήσεις
Πολυμέσα - Gallery
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Λίστα Αποκλεισμένων
Υπεύθυνοι του Forum
Chat and Fun
iSchool
