Μετρό Θεσσαλονίκης

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 4,174 μηνύματα.
Από 31 Δεκεμβρίου 2023 που σχεδίαζαν να δοθεί το έργον τώρα πάμε στο γενικά και αόριστα " στους πρώτους μήνες του 2024 " σύμφωνα με τη συνέντευξη του Πρωθυπουργού. Η κατάσταση είναι κωμικοτραγική ....

Δεν υπάρχει ελπίδα.

Αν σχολιάσω πάλι, θα γίνω γραφικός...
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Κανονικά χτίζεται με ένα νόμο και... ένα άρθρο κατά το συριζα ευαγγελιο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 1,993 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Κανονικά χτίζεται με ένα νόμο και... ένα άρθρο κατά το συριζα ευαγγελιο.
Από το 2006 Μετρό για 5 χιλιόμετρα; Σοβαρά τώρα;

Τα τόσα που έφαγαν σε μίζες δεν συμμαζεύονται. Μερικοί θέλετε να σας κοροϊδεύουν δεν εξηγείται δηλαδή αλλιώς.

Και το Μετρό δεν συνδέεται με το αεροδρόμιο. Κάτι που σε κάθε σοβαρή πόλη του κόσμου πρώτα γίνεται η σύνδεση με το αεροδρόμιο.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Άμα τσιριζουν όλοι σε κάθε πέτρα αρχαιολογικής δηθεν σημασίας που χτυπάει η μηχανή του μετροποντικα, θα το εγκαινιάσουμε το 3.000...
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Άμα τσιριζουν όλοι σε κάθε πέτρα αρχαιολογικής σημασίας που χτυπάει η μηχανή του μετροποντικα, θα το εγκαινιάσουμε το 3.000...
Ρε ζουστ σοβαρά τώρα; Ψάξε μια να δεις το Μετρό της Ρώμης. Για τι δουλειά μιλάμε. Τι σεβασμό επέδειξαν στις αρχαιότητες και πόσο ωραίοι είναι οι σταθμοί.

Το επιχείρημα των αρχαιοτήτων δεν ευσταθεί. Στο σταθμό της Αγίας Σοφίας έγινε άγριο πετσόκομμα των αρχαιοτήτων. Στη Βενιζέλου έγινε σούσουρο και προλάβαμε τα χειρότερα. Μια χαρά μπορούν να γίνουν όλα. Και ο σεβασμός στον αρχαίο μας πολιτισμό και το Μετρό με ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Στη χώρα της τσαπατσουλιάς και της μπαγαποντιάς σίγουρα όχι.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Ρε ζουστ σοβαρά τώρα; Ψάξε μια να δεις το Μετρό της Ρώμης. Για τι δουλειά μιλάμε. Τι σεβασμό επέδειξαν στις αρχαιότητες και πόσο ωραίοι είναι οι σταθμοί.
Στην Ρώμη δεν έβγαιναν οι αρχαιολόγοι να σαμποτάρουν το μετρό κάθε τρεις και λίγο.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Γιατί πολύ απλά σεβόντουσαν τα αρχαία μνημεία οι κατασκευαστές του μετρό και δεν τα κατέστρεφαν όπως εδώ.
Ούνα φάτσα, Ούνα ράτσα. Απλά εμείς είμαστε πιο γκρινιάρηδες και δεν θέλουμε να γίνει έργο. Και έχει άλλη υφολογια η Θεσσαλονίκη. Μακάρι να είμασταν Ρώμη σε υφολογια. Στην Ρώμη άλλωστε ελάχιστα αρχαία βρέθηκαν.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Ούνα φάτσα, Ούνα ράτσα. Απλά εμείς είμαστε πιο γκρινιάρηδες και δεν θέλουμε να γίνει έργο. Και έχει άλλη υφολογια η Θεσσαλονίκη. Μακάρι να είμασταν Ρώμη σε υφολογια. Στην Ρώμη άλλωστε ελάχιστα αρχαία βρέθηκαν.
Μ'αρέσει αυτή η τάση να τα ρίχνουμε όλα σε κάτι γκρινιάρηδες που δεν αφήνουν την πρόοδο να προχωρήσει. Όχι ότι στα 200 χρόνια σύγχρονης ιστορίας σου δεν έχεις κατορθώσει ποτέ ως χώρα να χτίσεις κάτι με υπεύθυνο σχεδιασμό και πρακτικότητα όπως στις ανεπτυγμένες χώρες της Δύσεως.

Όλο το κέντρο της Θεσσαλονίκης, στη πρώτη οκταετία Καραμανλή με την άναρχη τσιμεντοποίηση και την αντιπαροχή που οδήγησε σε χάος, είναι χτισμένο πάνω στα αρχαία. Τα πατήκωσαν όλα με τσιμέντο ( ειδικά προς Ναυαρίνου μεριά, ελάχιστα γλύτωσαν ).

Οπότε γιατί στο βωμό του μετρό να μη τα διαλύσουμε όλα τα αρχαία να τελειώνουμε συνεπώς; Γκρινιάρηδες και σκοταδισταί όσοι σέβεσθε τα αρχαία ημών μνημεία. Με υπεύθυνο και σοβαρό σχεδιασμό και Μετρό στην ώρα του θα είχαμε και τα αρχαία θα προστατεύονταν επαρκώς και θα είχαν την θέση που τους αξίζει κάτι που θα δημιουργούσε τρομερά θετική εντύπωσις εις τους τουρίστας. Θα έδινε και μία πνοή θαυμασμού για τη χώρα. Αφήστε τις δικαιολογίες. Η διαχρονική ανικανότητα των κυβερνώντων αυτού του τόπου να κάνουν κάτι ορθό φταίει.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Το Μετρο αυτό δεν το εγκαινίασε ο Αλεξ6;;

F64DF2E0-E137-47CA-BA85-8EFCC21EE894.jpeg
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Τα εκδοτήρια εισιτηρίων και τα μηχανήματα επικυρώσεως αναμένεται να τοποθετηθούν εντός του καλοκαιριού στις στάσεις.
 

palio_melos

Διάσημο μέλος

Ο palio_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,278 μηνύματα.
Μα τι θα γίνει πια και με αυτούς τους συνδικαλιστές αρχαιολόγους που εμποδίζουν την ανάπτυξη ρε γμτ.

Εν τω μεταξύ όσο υπάρχει Κούλης, καλύτερα να μην υπάρχει βιασύνη για μετρό πάνω. Είδαμε και τον Πείραια που άνοιξε με φανφάρες ο ξανά υποψήφιος Καραμανλής που στάζει και τυχαία κλείνει ΣΚ για τυχαίες εργασίες συντήρησης.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Μα τι θα γίνει πια και με αυτούς τους συνδικαλιστές αρχαιολόγους που εμποδίζουν την ανάπτυξη ρε γμτ.

Εν τω μεταξύ όσο υπάρχει Κούλης, καλύτερα να μην υπάρχει βιασύνη για μετρό πάνω. Είδαμε και τον Πείραια που άνοιξε με φανφάρες ο ξανά υποψήφιος Καραμανλής που στάζει και τυχαία κλείνει ΣΚ για τυχαίες εργασίες συντήρησης.
Μάλλον εσένα σου άρεσαν τα εγκαίνια του Σύριζα με τις αφίσες στους τοίχους.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Τουλάχιστον ας ευχηθούμε να υπάρχει επαρκές surveilance system στους σταθμούς του Μετρό και εντός και εκτός και να μη καταλήξει θύμα του κάθε βάνδαλου που θα το τιγκάρει με αντιαισθητικές ταγκιές με μαρκαδόρους και σπρέι....
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,777 μηνύματα.
Τουλάχιστον ας ευχηθούμε να υπάρχει επαρκές surveilance system στους σταθμούς του Μετρό και εντός και εκτός και να μη καταλήξει θύμα του κάθε βάνδαλου που θα το τιγκάρει με αντιαισθητικές ταγκιές με μαρκαδόρους και σπρέι....
Δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι που προτρέπουν τον κόσμο στη βία.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 1,993 μηνύματα.
Η κατασκευή ήταν στο μεγαλύτερο μέρος της υπό κυβέρνησης νδ, πως πάλι το φταίξιμο μερικοί θα το δώσουν παντού εκτός από αυτούς
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top