Μετρό Θεσσαλονίκης

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Νοέμβριο θα γυρίσω λογικά και δεν θα μου έκανε εντύπωση να δω την γραμμή έτοιμη Γαλάτσι γουδι :laugh:
Ούτε εμένα. :yahoo:
Για Θεσσαλονίκη βέβαια δεν το βλέπω καθόλου εύκολο μέχρι τον Νοέμβριο... Ίσως τον Νοέμβριο του 2024...
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.023 μηνύματα.
Μ'αρεσει που γκρινιάζεις και το πίστεψες ότι αρχές του 24 θα έχετε μετρο.
Τίποτα δεν πιστεύω σε αυτή την μπανανία. Μιλάμε για ένα έργο όπου ένας Θεός ξέρει πόσα έχουν φάει. Ένα έργο που έκαναν είκοσι χρόνια (και ακόμα συνεχίζουν) ενώ καλύπτει οριακά ένα 30% της πόλης. Ούτε τα δυτικά ούτε το Αεροδρόμιο. Που το βασικό για εμένα για να είναι λειτουργικό αυτό το αίσχος είναι να καλύπτει αεροδρόμιο από τα ανατολικά και την Σίνδο από τα δυτικά που υποφέρουν οι φοιτητ(ρι)ές του ΔΙΠΑΕ με τον ΟΑΣΘ και κανείς δεν κάνει ποτέ τίποτα σε αυτό το πεθαμένο κράτος.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η BeatrixKiddo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4.460 μηνύματα.
Τίποτα δεν πιστεύω σε αυτή την μπανανία. Μιλάμε για ένα έργο όπου ένας Θεός ξέρει πόσα έχουν φάει. Ένα έργο που έκαναν είκοσι χρόνια (και ακόμα συνεχίζουν) ενώ καλύπτει οριακά ένα 30% της πόλης. Ούτε τα δυτικά ούτε το Αεροδρόμιο. Που το βασικό για εμένα για να είναι λειτουργικό αυτό το αίσχος είναι να καλύπτει αεροδρόμιο από τα ανατολικά και την Σίνδο από τα δυτικά που υποφέρουν οι φοιτητ(ρι)ές του ΔΙΠΑΕ με τον ΟΑΣΘ και κανείς δεν κάνει ποτέ τίποτα σε αυτό το πεθαμένο κράτος.
Μόνο αν κάτσουν να ξηλώσουν όλα τα αρχαία από κάτω ίσως και πάλι ίσως να γίνει....που θέλει πολύ χρόνο κι αυτό.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η BeatrixKiddo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4.460 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.023 μηνύματα.
Μόνο αν κάτσουν να ξηλώσουν όλα τα αρχαία από κάτω ίσως και πάλι ίσως να γίνει....που θέλει πολύ χρόνο κι αυτό.
Δεν χρειάζεται προφανώς να τα ξηλώσουν. Άσε που ήδη στην Αγίας Σοφίας τα πετσόκοψαν, στην Βενιζέλου ευτυχώς τους πρόλαβαν. Αν είχες σοβαρό κράτος θα είχε φροντίσει να κάνει κάτι σε στυλ μουσεία-στάσεις όπως στην Ρώμη. Αλλά για να έχεις σοβαρό κράτος πρέπει να έχεις και σοβαρούς πολιτικούς και για να έχεις σοβαρούς πολιτικούς πρέπει να έχεις και σοβαρούς πολίτες κατ'επέκτασιν.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
Μια επώδυνη λύση είναι και αυτό δυστυχώς αν θέλετε τραίνο μέσα στη πόλη.
Εγώ θα προτιμούσα χίλιες φορές τραμ (κυρίως λόγω των αρχαιοτήτων) αλλά δυστυχώς η μόδα είναι να έχουν όλοι μετρό... :aikido:
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η BeatrixKiddo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4.460 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται προφανώς να τα ξηλώσουν. Άσε που ήδη στην Αγίας Σοφίας τα πετσόκοψαν, στην Βενιζέλου ευτυχώς τους πρόλαβαν. Αν είχες σοβαρό κράτος θα είχε φροντίσει να κάνει κάτι σε στυλ μουσεία-στάσεις όπως στην Ρώμη. Αλλά για να έχεις σοβαρό κράτος πρέπει να έχεις και σοβαρούς πολιτικούς και για να έχεις σοβαρούς πολιτικούς πρέπει να έχεις και σοβαρούς πολίτες κατ'επέκτασιν.
Έχεις χιούμορ.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.023 μηνύματα.
Το τραμ που θα πάει ακριβώς; Όλοι οι δρόμοι είναι τόσο άθλια προχειροφτιαγμένοι στην Θεσσαλονίκη που μία λωρίδα εάν κλείσεις για τις γραμμές τραμ θα επικρατήσει το απόλυτο χάος. Για να πας κέντρο θα πρέπει να ξεκινήσεις ένα 24ωρο πριν από το ραντεβού.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η BeatrixKiddo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4.460 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.023 μηνύματα.
Εντάξει ρε μλκ χαλάρωσε λίγο, δεν ζεις στην Ινδία και θες να πας στο Δελχί :laugh:
Στις ώρες αιχμής (όταν ανοίγει η αγορά κυρίως) οι δρόμοι εδώ είναι τραγικοί. Ειδικά στα Ανατολικά από Βούλγαρη έως κέντρο πας σημειωτόν. Όταν χτίστηκε αυτή η πόλη με την τσιμεντοποίηση του Καραμανλή δεν έγινε κανένα σοβαρό πολεοδομικό σχέδιο ως τε να έχει και η Θεσσαλονίκη μεγάλους δρόμους με πολλές λωρίδες κάτι που θα την έκανε πολύ πρακτική πόλη. Όλα έγιναν άρπα κόλλα και με θεόστενους δρόμους η πρότασις για να έχει η Θεσσαλονίκη τραμ είναι τουλάχιστον αστεία καθώς θα σημάνει μείον μία λωρίδα ακόμα. Εδώ στον περιφερειακό έκλεισαν μερικές λωρίδες για το FlyOver που χτίζεται και μπλοκάρισαν όλη την κυκλοφορία.
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5.020 μηνύματα.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η BeatrixKiddo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4.460 μηνύματα.
@Memetchi μου έχεις ξεκινήσει τα ταγκ σιγά σιγά;
φιλιώ-φιλιω.gif
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.023 μηνύματα.
Στις αρχές του νέου έτους ακούγονταν το 31 Δεκεμβρίου ως ολοκλήρωση και εν συνεχεία παράδοση. Όσο περνούσε ο χρόνος ακούγαμε εμπορική χρήση αρχές του 2024.. Στις αρχές του καλοκαιριού άρχισε να παίζει το "στα μέσα του 2024" και τώρα πάμε για τέλη του 2024.

Όλα αυτά, όπως έχουμε πει, για ένα έργο που δεν θα συνδέεται με το αεροδρόμιο της πόλης (όπως γίνεται σε κάθε σοβαρή χώρα του κόσμου) και ούτε καν θα καλύψει το 50% της πόλης. Μέσα σε όλα αυτά όπως διάβασα, οι μικρότερες ιδιωτικές εταιρείες που ανέλαβαν το έργο, υπό την αιγίδα της Αττικό Μέτρο, κατασπατάλησαν το χρηματικό πόσο, βάρεσαν πτώχευση και με αυτά τα λεφτά που έλαβαν για ένα 70% του έργου π.χ. εν τέλει εκπλήρωσαν μόνον το 15%. Φαντασθείτε για πόσο μεγάλο φαγοπότι μιλάμε με τα λεφτά του φορολογούμενου.

Καλά τέλη του 2024 και μετά αρχές του 2025 και πάμε πάλι από την αρχή. Άχρηστα σκουπίδια.

 

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 2.303 μηνύματα.
Πιο πιθανό είναι να δω δισέγγονα παρά το μέτρο της Θεσσαλονίκης να μεταφέρει κόσμο
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.
Στις αρχές του νέου έτους ακούγονταν το 31 Δεκεμβρίου ως ολοκλήρωση και εν συνεχεία παράδοση. Όσο περνούσε ο χρόνος ακούγαμε εμπορική χρήση αρχές του 2024.. Στις αρχές του καλοκαιριού άρχισε να παίζει το "στα μέσα του 2024" και τώρα πάμε για τέλη του 2024.

Όλα αυτά, όπως έχουμε πει, για ένα έργο που δεν θα συνδέεται με το αεροδρόμιο της πόλης (όπως γίνεται σε κάθε σοβαρή χώρα του κόσμου) και ούτε καν θα καλύψει το 50% της πόλης. Μέσα σε όλα αυτά όπως διάβασα, οι μικρότερες ιδιωτικές εταιρείες που ανέλαβαν το έργο, υπό την αιγίδα της Αττικό Μέτρο, κατασπατάλησαν το χρηματικό πόσο, βάρεσαν πτώχευση και με αυτά τα λεφτά που έλαβαν για ένα 70% του έργου π.χ. εν τέλει εκπλήρωσαν μόνον το 15%. Φαντασθείτε για πόσο μεγάλο φαγοπότι μιλάμε με τα λεφτά του φορολογούμενου.

Καλά τέλη του 2024 και μετά αρχές του 2025 και πάμε πάλι από την αρχή. Άχρηστα σκουπίδια.


@Aspiring Lawyer τι έλεγες??
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5.020 μηνύματα.

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 34.196 μηνύματα.
Πιο πιθανό είναι να δω δισέγγονα παρά το μέτρο της Θεσσαλονίκης να μεταφέρει κόσμο
Τι είπες μωρή Κάμπια; (συγγνωμη, ήθελα να το ξεστομίσω από καιρό έτσι) Προηγείται η αναβίωση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Ακόμα πιο πιθανό ενδεχόμενο από το μετρό της Θεσσαλονίκης.

Απορώ πως δεν τους έχουν αρχίσει στις πατητές στο Θερμαικό να στρώσουν πνευμόνι. Απο κατι αιωνες πριν που πήγαινα Θεσσ το φτιάχνουνε.

Εκει να δεις το μέτρο της οκνηρίας του λαού, πανω στο οποίο πατάνε ηγέτες και κορποραίοι, στο να σου κατασπαταλούν τα λεφτά με φιογκο τις χρονικές αναβολές κι εσυ να μην τους έχεις αλλάξει τον αδόξαστο ακόμα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.023 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top