Μπορούν να είναι ζευγάρι ένας Χριστιανός με έναν άθεο;

Zilda

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Zilda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1.042 μηνύματα.
Θυμάστε ένα παλιό σίριαλ του Μανουσακη με τον Μουράτ (Μεμος Μπεγνής) και τη Χριστίνα (Θαλεια Ματίκα) ; Ε αφού μπόρεσε ένας μουσουλμάνος με μια χριστιανη μπορούν όλοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Όταν κανένας από τους δύο δεν είναι των άκρων, μια χαρά μπορεί. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4.061 μηνύματα.
για το γεγονός ότι ο θρησκευτικός γάμος είναι πιο glamourous (δε μου έρχεται κάποια καλύτερη ελληνική λέξη) και για να ευχαριστήσουν τους γονείς τους.

Να σε διευκολυνω; Kitsch.

Γινεται αρκει να μην ειναι των ακρων. Εγω δεν θα ειχα προβλημα να εχω τετοιο συντροφο, αρκει να μη με πρηζει. Δηλωνω αθεη και εκνευριζομαι παρα πολυ οταν με πρηζουν κατι θειες για την θρησκεια. Καμια μερα θα ακουσουν καμια χριστοπαναγια και θα ησυχασουν,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 986132

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το να κλαίει το παιδί κάθε Κυριακή πρωί που το ξυπνάνε να το πάνε με το ζόρι στο κατηχητικό ή στην Εκκλησία, σού φαίνεται ακραίο ή όχι; Δεν είναι θέμα απλά "ας μάθουν για τη θρησκεία", δεν είναι οτι ο θρήσκος απλά μιλάει και διδάσκει το Χριστιανισμό, υπάρχουν και κάποια πράγματα που "επιβάλλονται" να γίνουν. Θα ήσουν οκ για μια ζωή Τετάρτη και Παρασκευή να τρως νηστίσιμα; Να νηστεύεις υποχρεωτικά πριν τα Χριστούγεννα, το Πάσχα και το Δεκαπενταύγουστο; Θα ήσουν οκ με το να δώσετε τα χρήματα που μαζέψατε για να κάνετε ένα ταξίδι να τα φάτε πηγαίνοντας στην Ιερουσαλήμ ή σε μοναστήρια στην Ελλάδα; Να μην μπορείς να κοιμηθείς παραπάνω την Κυριακή για να πάτε Εκκλησία; Δεν ξέρω, εμένα όλα αυτά δε μού φαίνονται οτι θα μπορούσα να τα ζήσω ούτε σαν περιγραφή, όχι να τα ζω κιόλας.

Κι όπως είπα παραπάνω, δε θα ταίριαζα με ένα τέτοιο άτομο. Δε θα ταίριαζαν τα χνώτα μας. Εγώ θέλω να έχω τη δική μου γνώμη, βούληση και να αποφασίζω εγώ, όχι να μού επιβάλλονται πράγματα και να με καθοδηγούν τί να πιστέψω.

Αυτές οι περιπτώσεις δεν είναι ο κανόνας, πάντως. Προφανώς για να φτάσουν στον γάμο αυτά τα άτομα έχουν συμφωνήσει εκ των προτέρων πώς θα το πάνε, και πολλά πράγματα θα έχουν φανεί και στη συγκατοίκηση. Δεν χρειάζεται πχ αυτός που δεν πιστεύει να πηγαίνει στην εκκλησία και ν' αποκλείσει κάποιες τροφές κατά τη νηστεία, αν δεν το θέλει. Όπως και δεν θα χαθεί κι ο κόσμος να πει ένα οκ στο ταξίδι που θέλει ο άλλος για να επισκεφθεί ένα μοναστήρι. Θα γνωρίσουν το Χ μέρος, στο φινάλε. Άσχημα είναι; Έπειτα μπορεί να επιλέξει εκείνος το πού θα πάνε. Όσο για τα παιδιά, είναι υπερβολικό να τα βάλει κανείς να μην χάνουν Κυριακή και να κρατάνε πολλές ημέρες νηστείας, ή δεν ξέρω τι. Τώρα για το κατηχητικό, δεν ξέρω. Δεν είναι πιο μεγάλα για να πηγαίνουν κατηχητικό; Σ' αυτή την περίπτωση, μπορούν να διαλέξουν και τα ίδια εάν θέλουν να πάνε. Το να τα υποχρεώσεις να πάνε (όπως και να κάνουν όποια άλλη δραστηριότητα με το στανιό) είναι σαφέστατα λάθος κι αντιπαιδαγωγικό. Κι αφού πιστεύουν, θα ξέρουν κι οι ίδιοι πως ούτε ο ίδιος ο Χριστός δεν υποχρέωσε κάποιον να πιστέψει, παρά άφησε την ελεύθερη βούληση. Ποιος είναι αυτός για να επιβάλλει, λοιπόν;

Εν ολίγοις, δεν είναι άσπρο-μαύρο. Κι εάν υπάρχουν εξ αρχής κάποια πράγματα να δένουν το ζευγάρι κι υπάρχει και μια καλή συνεννόηση/επικοινωνία, τότε δεν βρίσκω τον λόγο να μη δουλέψει, εφόσον το θέλουν κι οι δύο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Ασία. Έχει γράψει 25.523 μηνύματα.
Αυτές οι περιπτώσεις δεν είναι ο κανόνας, πάντως. Προφανώς για να φτάσουν στον γάμο αυτά τα άτομα έχουν συμφωνήσει εκ των προτέρων πώς θα το πάνε, και πολλά πράγματα θα έχουν φανεί και στη συγκατοίκηση. Δεν χρειάζεται πχ αυτός που δεν πιστεύει να πηγαίνει στην εκκλησία και ν' αποκλείσει κάποιες τροφές κατά τη νηστεία, αν δεν το θέλει. Όπως και δεν θα χαθεί κι ο κόσμος να πει ένα οκ στο ταξίδι που θέλει ο άλλος για να επισκεφθεί ένα μοναστήρι. Θα γνωρίσουν το Χ μέρος, στο φινάλε. Άσχημα είναι; Έπειτα μπορεί να επιλέξει εκείνος το πού θα πάνε. Όσο για τα παιδιά, είναι υπερβολικό να τα βάλει κανείς να μην χάνουν Κυριακή και να κρατάνε πολλές ημέρες νηστείας, ή δεν ξέρω τι. Τώρα για το κατηχητικό, δεν ξέρω. Δεν είναι πιο μεγάλα για να πηγαίνουν κατηχητικό; Σ' αυτή την περίπτωση, μπορούν να διαλέξουν και τα ίδια εάν θέλουν να πάνε. Το να τα υποχρεώσεις να πάνε (όπως και να κάνουν όποια άλλη δραστηριότητα με το στανιό) είναι σαφέστατα λάθος κι αντιπαιδαγωγικό. Κι αφού πιστεύουν, θα ξέρουν κι οι ίδιοι πως ούτε ο ίδιος ο Χριστός δεν υποχρέωσε κάποιον να πιστέψει, παρά άφησε την ελεύθερη βούληση. Ποιος είναι αυτός για να επιβάλλει, λοιπόν;

Εν ολίγοις, δεν είναι άσπρο-μαύρο. Κι εάν υπάρχουν εξ αρχής κάποια πράγματα να δένουν το ζευγάρι κι υπάρχει και μια καλή συνεννόηση/επικοινωνία, τότε δεν βρίσκω τον λόγο να μη δουλέψει, εφόσον το θέλουν κι οι δύο.
Μην ορκίζεσαι.. Άνθρωποι που είναι πιο λάιτ στην καθημερινότητα τους σχετικά με τη θρησκεία μπορεί να γίνονται υπερβολικοί όταν τη μαθαίνουν στα παιδιά τους. (γεια μαμά :hehe: )
Εγώ ήμουν πάντα αδιάφορη με τη θρησκεία σε όλα τα επίπεδα με φαινόταν χαζά όλα αυτα αλλά με τραβολογουσε πολύ στην εκκλησία μέχρι το γυμνάσιο που το σταμάτησε μετά από τρελούς καβγάδες. Επίσης η νηστεία που ήταν υποχρεωτική- ευτυχώς μόνο το Πάσχα- και έτρεχα έξω να φάω γιατί δεν ήθελα να νηστεύω.
Μπορεί αυτά να φαίνονται χαζά γιατί δεν ήμουν η πιο τραγική των περιπτώσεων αλλά δεν το λες αυτό εκμάθηση της θρησκείας το λες με το ζόρι να το επιβάλλω στο κεφάλι σου. Και θεωρώ ότι αν για παράδειγμα ήμουν στη θέση του γονιού και ο άλλος είχε αυτή τη συμπεριφορά σίγουρα θα με ενοχλούσε πολύ.
Πάντως έχεις δίκαιο θεωρώ ότι αν υπάρχουν τέτοια θέματα/κολλήματα έχουν ξεκαθαριστεί από πριν δεν βγαίνουν από το πουθενά στην πορεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης+

Νεοφερμένο μέλος

Ο Αντώνης+ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών, επαγγέλλεται Ψυχολόγος και μας γράφει από Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
με τραβολογουσε πολύ στην εκκλησία μέχρι το γυμνάσιο που το σταμάτησε μετά από τρελούς καβγάδες. Επίσης η νηστεία που ήταν υποχρεωτική- ευτυχώς μόνο το Πάσχα- και έτρεχα έξω να φάω γιατί δεν ήθελα να νηστεύω
Ο απογαλακτισμός, είναι δίκοπο μαχαίρι Miss... το να αποφασίζει κανείς με πλήρη ανεξαρτησία, επιφέρει ανεξέλεγκτο αριθμό ευθυνών που δεν μπορεί να τις προβλέψει όλες και φυσικά τον φόβο των αρνητικών αντιφάσεων του σχεδίου της αντικατάστασης του Θεού των παιδικών μας χρόνων....της μαμάς μας ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Ασία. Έχει γράψει 25.523 μηνύματα.
Ο απογαλακτισμός, είναι δίκοπο μαχαίρι Miss... το να αποφασίζει κανείς με πλήρη ανεξαρτησία, επιφέρει ανεξέλεγκτο αριθμό ευθυνών που δεν μπορεί να τις προβλέψει όλες και φυσικά τον φόβο των αρνητικών αντιφάσεων του σχεδίου της αντικατάστασης του Θεού των παιδικών μας χρόνων....της μαμάς μας ;)
Είναι πάρα πολλά τα παιδιά που τα τραβολογάνε οι γονείς τους στην εκκλησία ανεξαρτήτως ηλικίας. Άλλα πιο μικρά άλλα μεγαλύτερα. Το point μου είναι πως όταν αυτό συμβαίνει με τον άλλον γονέα να είναι άθρησκος ή όχι τόσο φαν του θεσμού μπορεί να υπάρξει πρόβλημα μεταξύ τους. Εγώ έχω μεγαλώσει πλέον δεν περνάω ούτε έξω από εκκλησίες γενική συζήτηση κάνουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνης+

Νεοφερμένο μέλος

Ο Αντώνης+ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών, επαγγέλλεται Ψυχολόγος και μας γράφει από Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
γενική συζήτηση κάνουμε.
Φυσικά :)
Εγώ περνάω έξω από κάθε είδους εκκλησία, πάντα περνούσα...από έξω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.108 μηνύματα.
Ναι τίποτα από όσα έγραψες δεν είναι τρελό. Ίσα ίσα εισάγουν και κάποιες καλές συνήθειες σε μικρή ηλικία. Δεν πέθανε κάνεις από το πρωινό ξύπνημα, το αντίθετο.


Πράγματι εισάγουν καλές συνήθεις στο παιδί.Μαθαίνει να είναι υποκριτής και τυπολάτρης.Να μην ενδιαφέρεται για την ουσία,αλλά για τους τύπους και το πως δείχνει στους άλλους.
Σωστόοοοοοοοος! Και άκρως χριστιανικό.:popeanim:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Competitive Racist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1.890 μηνύματα.
Ευτυχως που οσοι απορριπτουν την θρησκεια δεν ειναι υποκριτες και τυπολατρες, ενδιαφερονται για την ουσια και οχι για τους τυπους και το πως δειχνει στους αλλους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.
Αν και οι δυο δεν είναι φανατισμένοι γιατί όχι.Ισα ίσα θα έχει και ενδιαφέρον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orange crush

Δραστήριο μέλος

Η orange crush αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει από Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Όσο είμαστε ακόμα "οι δύο μας", δε μου φαίνεται προβληματικό. Όσο η πίστη (ή η έλλειψη αυτής) είναι προσωπική υπόθεση νομίζω όλα μπορούν να κυλήσουν ομαλά. Εξάλλου βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσες τις συζητήσεις με θρησκευόμενα άτομα όπου δεν προσπαθούμε να πείσουμε με το ζόρι ο ένας τον άλλον για το δικό του, απλά ανταλλάσσουμε οπτικές γωνίες. Το πρόβλημα μου είναι όταν έρχονται παιδιά. Τι θα γίνει εκεί με τη διαπαιδαγώγηση τους; Θα είμαστε και οι δύο της άποψης να βρει το παιδί το δικό του δρόμο ή θα προσπαθούμε να επιβάλλουμε τις δικές μας πεποιθήσεις; Ας πούμε εγώ θα είμαι πολύ κάθετη ακόμα και στο θέμα της βάφτισης. Γιατί να βαφτιστεί ένα παιδί από ενός έτους και να μην το αφήσουμε αν θέλει το ίδιο να βαφτιστεί στο μέλλον; (έτσι κι αλλιώς ο λόγος που ξεκίνησαν να βαφτίζουν τα παιδιά μικρά είναι λόγω της μεγάλης θνησιμότητας που υπήρχε παλαιότερα στα μωρά).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεδομένου πως για έναν χριστιανο που πιστεύει το να βαφτίσει το παιδί του είναι σημαντικό θέμα, ενώ για έναν άθεο είναι απλα μπάνιο, το να είσαι κάθετη στη βάφτιση το βρίσκω ανούσιο και σαμποταριστικο. Δεν πρόκειται η βάφτιση να επιρεασει με κάποιο τρόπο το παιδί. Κι εσύ μάλλον βαφτίσαμενη είσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Ασία. Έχει γράψει 25.523 μηνύματα.
Δεδομένου πως για έναν χριστιανο που πιστεύει το να βαφτίσει το παιδί του είναι σημαντικό θέμα, ενώ για έναν άθεο είναι απλα μπάνιο, το να είσαι κάθετη στη βάφτιση το βρίσκω ανούσιο και σαμποταριστικο. Δεν πρόκειται η βάφτιση να επιρεασει με κάποιο τρόπο το παιδί. Κι εσύ μάλλον βαφτίσαμενη είσαι.
Μπορεί να έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο άθρησκος θεωρεί κακό το να βάζεις σε μία τέτοια διαδικασία ένα μωρό το οποίο δεν έχει ιδέα τι είναι, ας πούμε σε αυτήν την περίπτωση, ο χριστιανισμός. Να προτιμούσε και ο ίδιος να είχε αργότερα στη ζωή του την επιλογή αν θα ήθελε να βαφτιστεί ή όχι. Θεωρώ πως αυτό το ζήτημα είναι λεπτό για αυτό δύο άνθρωποι με τόσο διαφορετικά πιστεύω θα έπρεπε να το έχουν ξεκαθαρίσει πριν προκύψει και αρχίσει ο χαμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Π
Μπορεί να έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο άθρησκος θεωρεί κακό το να βάζεις σε μία τέτοια διαδικασία ένα μωρό το οποίο δεν έχει ιδέα τι είναι, ας πούμε σε αυτήν την περίπτωση, ο χριστιανισμός. Να προτιμούσε και ο ίδιος να είχε αργότερα στη ζωή του την επιλογή αν θα ήθελε να βαφτιστεί ή όχι. Θεωρώ πως αυτό το ζήτημα είναι λεπτό για αυτό δύο άνθρωποι με τόσο διαφορετικά πιστεύω θα έπρεπε να το έχουν ξεκαθαρίσει πριν προκύψει και αρχίσει ο χαμός.

Ναι είναι τρομερό για έναν άθεο να κάνει το παιδί του μπάνιο δημόσια. Να φανταστώ δεν θα το βγάζει και στη παραλία γιατί πάλι το παιδί δε θα καταλαβαίνει τι γίνεται γύρω του και δε θα το κανει και μπάνιο στο σπίτι. Επίσης υποτίθεται ότι αυτόν τον άνθρωπο τον διάλεξεγιατί τον αγαπάει και μετά αρνείται να πει το οκ για να τόσο ασήμαντο ουσιαστικά για εκεινη θέμα ενώ τόσο σήμαντικο για εκείνον. Αυτό εσένα σου φενεται λογικό;

Η βάφτιση και ο γάμος είναι δύο πολύ μεμονωμένα και ταυτόχρονα πολύ σημαντικά γεγονότα για έναν πιστό, οπότε το να μην κάνει πίσω ο άλλος σε αυτές τις δύο πολύ σημαντικές μέρες το θεωρώ απολύτως εγωιστικό ιδιαίτερα όταν δεν του κοστίζει και σε τίποτα. Φαντάσου η καθημερινή τα πως θα είναι μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Ασία. Έχει γράψει 25.523 μηνύματα.
Π

Ναι είναι τρομερό για έναν άθεο να κάνει το παιδί του μπάνιο δημόσια. Να φανταστώ δεν θα το βγάζει και στη παραλία γιατί πάλι το παιδί δε θα καταλαβαίνει τι γίνεται γύρω του και δε θα το κανει και μπάνιο στο σπίτι. Επίσης υποτίθεται ότι αυτόν τον άνθρωπο τον διάλεξεγιατί τον αγαπάει και μετά αρνείται να πει το οκ για να τόσο ασήμαντο ουσιαστικά για εκεινη θέμα ενώ τόσο σήμαντικο για εκείνον. Αυτό εσένα σου φενεται λογικό;

Η βάφτιση και ο γάμος είναι δύο πολύ μεμονωμένα και ταυτόχρονα πολύ σημαντικά γεγονότα για έναν πιστό, οπότε το να μην κάνει πίσω ο άλλος σε αυτές τις δύο πολύ σημαντικές μέρες το θεωρώ απολύτως εγωιστικό ιδιαίτερα όταν δεν του κοστίζει και σε τίποτα. Φαντάσου η καθημερινή τα πως θα είναι μετά.
Ότι να 'ναι κατάλαβες. Εγώ ή γενικά κάποιος άθεος/άθρησκος θεωρώ πως δεν είναι σωστό να βαφτίζεις ένα μωρό όχι επειδή θα το δουν γυμνό οι συγγενείς αλλά γιατί δεν θα ήθελα να έχει σχέση με αυτή τη θρησκεία, να είναι γραμμένο έτσι χωρίς να το έχει διαλέξει. Με δεδομένο ότι το μωρό δεν έχει ιδέα από θεούς μονόκερους και ιπτάμενα μακαρονοτέρατα.
Και ξαναλέω αυτά είναι θέματα που δύο άνθρωποι συζητάνε μεταξύ τους και τα λύνουν πριν προκύψουν δεν ξέρεις τι αντιλήψεις έχει ο καθένας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.098 μηνύματα.
Εγώ ή γενικά κάποιος άθεος/άθρησκος θεωρώ πως δεν είναι σωστό να βαφτίζεις ένα μωρό όχι επειδή θα το δουν γυμνό οι συγγενείς αλλά γιατί δεν θα ήθελα να έχει σχέση με αυτή τη θρησκεία, να είναι γραμμένο έτσι χωρίς να το έχει διαλέξει. Με δεδομένο ότι το μωρό δεν έχει ιδέα από θεούς μονόκερους και ιπτάμενα μακαρονοτέρατα.

Καταλαβαίνω το point, αλλά η βάφτιση του μωρού έχει πλέον σχεδόν αποκλειστικά κοινωνικό πρόσημο και καθόλου θρησκευτικό. Δεν θα επηρεάσει τις πεποιθήσεις του παιδιού η βάφτιση, όπως κι εσύ δηλώνεις άθεη/άθρησκη όντας φαντάζομαι βαφτισμένη και δεν σε έκανε η βουτιά στην κολυμπήθρα μια δεύτερη Ελένη Λουκά.:P Το παιδί σε μεγαλύτερη ηλικία μπορεί άνετα να αποφασίσει αν θέλει να παραμείνει ορθόδοξος, αν θα δηλώσει άθεος ή αν θα ασπαστεί μια άλλη θρησκεία. Μεγαλύτερο αντίκτυπο στο παιδί θα έχει η κοινωνική κατακραυγή αν δεν βαφτιστεί.
Σημασία θα έχει η ανατροφή που θα πάρει. Αν θες να γίνει ανεξίθρησκο και ελεύθερο πνεύμα, μπορείς να το πλάσεις έτσι κι ας είναι βαφτισμένο. Γι αυτό και θεωρώ την αποφυγή της βάφτισης άνευ σημασίας μπελά, εκτός κι αν συντρέχουν σοβαροί οικονομικοί λόγοι. Ο καθένας αποφασίζει για την πάρτη του και την οικογένειά του βέβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Ασία. Έχει γράψει 25.523 μηνύματα.
Καταλαβαίνω το point, αλλά η βάφτιση του μωρού έχει πλέον σχεδόν αποκλειστικά κοινωνικό πρόσημο και καθόλου θρησκευτικό. Δεν θα επηρεάσει τις πεποιθήσεις του παιδιού η βάφτιση, όπως κι εσύ δηλώνεις άθεη/άθρησκη όντας φαντάζομαι βαφτισμένη και δεν σε έκανε η βουτιά στην κολυμπήθρα μια δεύτερη Ελένη Λουκά.:P Το παιδί σε μεγαλύτερη ηλικία μπορεί άνετα να αποφασίσει αν θέλει να παραμείνει ορθόδοξος, αν θα δηλώσει άθεος ή αν θα ασπαστεί μια άλλη θρησκεία. Μεγαλύτερο αντίκτυπο στο παιδί θα έχει η κοινωνική κατακραυγή αν δεν βαφτιστεί.
Σημασία θα έχει η ανατροφή που θα πάρει. Αν θες να γίνει ανεξίθρησκο και ελεύθερο πνεύμα, μπορείς να το πλάσεις έτσι κι ας είναι βαφτισμένο. Γι αυτό και θεωρώ την αποφυγή της βάφτισης άνευ σημασίας μπελά, εκτός κι αν συντρέχουν σοβαροί οικονομικοί λόγοι. Ο καθένας αποφασίζει για την πάρτη του και την οικογένειά του βέβαια.
Ναι προφανώς δεν επηρεάζει η βάφτιση το παιδί να γίνει Ελένη Λουκά αλλά μπορεί κάποιος άνθρωπος να είναι κατά αυτού του πανηγυριού -και για εμένα που είμαι άθρησκη το βρίσκω τραγικό ένα μυστήριο σαν αυτό να καταντάει κοινωνικό πανηγύρι- οπότε να μη θέλει να μπει το παιδί του σε αυτήν την διαδικασία. Όπως αντίστοιχα κάποιος άλλος είναι κολλημένος στο ότι πρέπει να γίνει (αλλιώς τι?). Για αυτό λέω δεν γίνεται σε ένα τέτοιο θέμα να αλλάξει κανείς τις αντιλήψεις του άλλου καθώς είναι πολύ προσωπικό και στην περίπτωση που δύο άνθρωποι είναι να καταλήξουν εκεί θα βγάλουν μια άκρη ή και όχι μεταξύ τους. Από έξω να 'χαμε να λέγαμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.437 μηνύματα.
Όσο δεν είναι αρκετά ηλίθιος κάποιος να πει " Σέβομαι αλλά τα θεωρώ μαλακίες" δεν θα υπάρχει θέμα . Διότι το έχω ακούσει απο πολλούς αυτό . Πως σέβεσαι ρε βλάκα όταν λες στον άλλο οτι τα θεωρείς μαλακίες :hehe: ; Πρέπει να καταλαβαίνει ο μεν την επιθυμία του δε και ο δε τα όρια του μεν . Έτσι υπάρχει μια τάξη και δεν χρειάζεται να τσακωθούν καν για τέτοια θέματα . Αυτός είναι και ο λόγος που είμαι υπέρ γενικά των σχέσεων που οι άνθρωποι δεν ταιριάζουν τόσο . Ο καθένας μπαίνει στο τρυπάκι να αναπτύξει τρόπο σκέψης τύπου : "μήπως αυτό ενοχλήσει τον άλλον;" που είναι γενικά πολύ χρήσιμη,απο κοινωνικής άποψης,αρετή . Επίσης μαθαίνει να προσαρμόζεται σε διαφορετικές καταστάσεις και να μην συνηθίζει τον τρόπο ζωής του ως απόλυτα σωστό .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.098 μηνύματα.
Ναι προφανώς δεν επηρεάζει η βάφτιση το παιδί να γίνει Ελένη Λουκά αλλά μπορεί κάποιος άνθρωπος να είναι κατά αυτού του πανηγυριού -και για εμένα που είμαι άθρησκη το βρίσκω τραγικό ένα μυστήριο σαν αυτό να καταντάει κοινωνικό πανηγύρι- οπότε να μη θέλει να μπει το παιδί του σε αυτήν την διαδικασία. Όπως αντίστοιχα κάποιος άλλος είναι κολλημένος στο ότι πρέπει να γίνει (αλλιώς τι?). Για αυτό λέω δεν γίνεται σε ένα τέτοιο θέμα να αλλάξει κανείς τις αντιλήψεις του άλλου καθώς είναι πολύ προσωπικό και στην περίπτωση που δύο άνθρωποι είναι να καταλήξουν εκεί θα βγάλουν μια άκρη ή και όχι μεταξύ τους. Από έξω να 'χαμε να λέγαμε.

Έστω ότι ο ένας θέλει να φαπτιστεί το παιδί είτε γιατί το πιστεύει και το θέλει πραγματικά είτε γιατί πιστεύει ότι θα υπάρχουν αντιδράσεις από τον περίγυρο που εν τέλει περισσότερο μπελά θα φέρουν. Ο άλλος/άλλη δεν θα θέλει γιατί; Γιατί δεν θέλει να μπει το παιδί σε ένα πανηγύρι; Γιατί ενδιαφέρει έναν άθεο/άθρησκο η απώλεια της πνευματικότητας του μυστηρίου; Νομίζω ότι δεν έχουν την ίδια βαρύτητα οι απόψεις της κάθε πλευράς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top