Guest 990498
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Tα περισσότερα ποδήλατα που κυκλοφορούν είναι της πλάκας. Από το να έχει ένα ποδήλατο φτηνές αναρτήσεις καλύτερα να μην έχεις καθόλου. Η διαφορά των ποδηλάτων με τα υπόλοιπα ΜΜΜ ειναι ότι στα δεύτερα υπάρχουν κανόνες και αν δεν υπάρχουν στοιχειώδή μέτρα προστασίας δεν επίτρεπεται από την νομοθεσία να κυκλοφορούν. Αυτοί που δίνουν παραπάνω 700 ευρώ για κάποιο ποδήλατο είναι ελάχιστοι. Στα ποδήματα παίρνει κάποιος οτι θέλει και όποιον πάρει ο χάρος.Τα ποδήλατα δεν έχουν καθόλου παθητική και ενεργητική ασφάλεια: wrong
υπάρχουν καταπληκτικά ποδήλατα με άψογα φρένα, αναρτήσεις, άκαμπτους και πανάλαφρους σκελετούς που τα κάνουν μακράν ασφαλέστερα από μοτοσυκλέτες της "απλής" κατηγορίας
Αν οι μηχανές είναι 1 φορά σκοτώστρες τα ποδήλατα είναι 10 φορές: wrong
Όχι βέβαια, προσπάθησε να φρενάρεις μία μηχανή βάρους 200 κιλών μαζί με τον αναβάτη και το εξοπλισμό (σύνολο δλδ κοντά στα 300 κιλά) με δύο δισκόφρενα εμπρός και ένα πίσω με 30χλμ/ώρα και μέτρα το χρόνο ακινητοποίησης και ύστερα κάνε το ίδιο σε ένα ποδηλάτο με βάρος το πολύ 14-15 κιλά και με τον αναβάτη να ανεβάζει το συνολικό βάρος στα 110 με δισκόφρενο και εμπρός και πίσω.
Παθητική ασφάλεια
-------------------------------
Μηδενική με ρούχα καθημερινής χρήσης.
Αρχή διατήρησης της ορμής. M, V μαζα, ταχύτητα άλλου μέσου, m, u μάζα, ταχύτητα ποδηλάτου, um η ταχυτητα μετά τη σύγκρουση όπου το ποδήλατο κολά στο άλλό μέσο.
Μ*V+ m*u = (M+ m)*um=> um=( Μ*V+ m*u)/(m+M)
αν Μ=500 , V= 40km/h και m =20 kg. u= 10 km/h τότε um= (20000 +200)/(500+20)=20200/(20+500)=20200/520= 38,85 km/h
όπως είπες το βάρος του ποδηλάτου δεν μπορείς να τα συγκρίνεις με άλλου μέσου και αυτό από το παραπάνω τύπο με άλλα λόγια σημαίνει ότι την στρούμφισες γιατί σε σύγκρουση ο ποδηλάτης θα φύγει με παραπλήσια δύναμη με του άλλου μέσου.
Ενεργητική ασφάλεια
______________________
Ένα μόνο θα σου πω. Σκέψου μια λακούβα και έναν άπειρο ποδηλάτη που δεν την βλέπει. Απλώς θα χάσεις τον έλεγχο του ποδηλάτου πολύ εύκολα και όποιος πάρει ο χάρος. Οι μηχανές έχουν πιο χοντρά λάστιχα.
τα κράνη που φοράνε οι ποδηλάτες (αν τα φοράνε) είναι της πλάκας: wrong
όχι βέβαια, υπάρχουν ασφαλέστατα κράνη και εξοπλισμοί για τους ποδηλάτες, εξοπλισμοί όμοιοι με αυτούς των μοτοσυκλετών
Τα ποδήλατα ούτε καθρέφτες δεν έχουν για να δουν αν κάποιος τους προσπερνά: wrong
Oi περισσότεροι ποδηλάτες δεν φοράνε κράνος και αυτοί που φοράνε είναι των 30 ευρώ.
Δεν έχω δει ποδήλατο με καθρέφτη και φλας. Το πολύ πολύ να έχουν ένα φωτάκι κόκκινο από πίσω. Και εξοπλισμος να υπάρχει αφού δεν υπάρχει νομοθεσία να σε αναγκάζει να τον έχεις δεν λέει τίποτα.
Προσθέτωντας ξέχασα το σημαντικότερο. Τα ποδήλατα δεν έχουν ούτε αριθμό κυκλοφορίας, ούτε και πληρώνουν ασφάλεια. Όταν κάποιος ποδηλάτης κάνει κάποια παράβαση πως θα τον καταγγείλει κάποιος οδηγός ή πεζός. Όταν ο ποδηλάτης γίνει η αιτιά για ατύχημα ποιος θα αποζημιώσει τους υπόλοιπους οδηγούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


κατά μέσο όρο τα ποδήλατα που είναι της πλάκας είναι αυτά που κοστίζουν λιγότερο από 200 ευρώ,
οπότε καταλαβαίνεις πως αν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα ποδήλατο και να το κάνει
βασικό του μέσο μεταφοράς -του κερατά δηλαδή- θα δώσει περισσότερα από 200 ευρώ.
Με 250 ευρώ παίρνεις ποιοτικότατο ποδήλατο all mountain.
Ύστερα:
Το ίδιο ισχύει για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες για νέους και νέες άνω των 18.Στα ποδήματα παίρνει κάποιος οτι θέλει και όποιον πάρει ο χάρος.
πς: στα 19 μου είχα αυτοκίνητο με 120 ίππους.

επίσης:
Σαφώς, αλλά το ίδιο ισχύει και στις μοτοσυκλέτες, εξοπλισμός υπάρχει, το αν δεν τον αγοράζεις είναι πρόβλημα δικό σουΜηδενική με ρούχα καθημερινής χρήσης.
και επ ουδενεί δεν είναι λόγος να χρήσεις το μέσο επικίνδυνο.
Τα χάλασες κάπως με τη Φυσική


Ποδηλάτης με εξοπλισμό έχει βάρος περί τα 100 κιλά και κινείται με 30 χλμ/ώρα, το ποδήλατο ζυγίζει περί τα 15 κιλά, άρα έχει ορμή ίση με το γινόμενο του συνολικού βάρους επί τη ταχύτητα, γαρ (100+15)κιλά * 30 χλμ/ώρα.
Μοτοσυκλετιστής με εξοπλισμό 100 κιλά και κινείται με 30χλμ/ώρα, η μοτοσυκλέτα ζυγίζει περί τα 200 κιλά, άρα έχει ορμή
ίση με (200+100)κιλά * 30 χλμ/ώρα.
Χμ,

μεγαλύτερη ορμή δεν έχει η μοτοσυκλέτα;
Απλούστερα, ρίξε από το 6ο όροφο 100 κιλά, και ύστερα ρίξε 300
τι θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά;
Είναι πολύ περισσότερο εύκολο να χάσεις τον έλεγχο μιάς μοτοσυκλέτας από το να χάσεις τον έλεγχο ενός ποδηλάτου. Και σου το λέω επειδή καθημερινά οδηγώ και τα 2 για πολλά χιλιόμετρα.
Ύστερα:
Το μέγεθος του ελαστικού (πλάτος πέλματος) είναι ανάλογο της ιπποδύναμης του οχήματος και του τρόπου με τον οποίο θα χρησιμοποιηθεί, ενδεικτικά, ένα ποδήλατο διπλής ανάρτησης έχει πλάτος πέλματος φαρδύτερο από το ελαστικό ενός honda innova, από την άλλη όμως ενα specialized sirrus έχει λάστιχο με πέλμα πολύ μικρότερο από ένα παπί.Οι μηχανές έχουν πιο χοντρά λάστιχα.
Το ότι δε φοράνε κράνος δεν είναι κάτι που κάνει το μέσο επικίνδυνο, αν ήταν έτσι θα έπρεπε να είχαν απαγορεύσει τις μοτοσυκλέτες εδώ και χρόνια.Oi περισσότεροι ποδηλάτες δεν φοράνε κράνος και αυτοί που φοράνε είναι των 30 ευρώ.
Επίσης ένα κράνος των 30 ευρώ για ποδήλατο είναι -γενικά- ένα καλό κράνος.
Αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχει, προσωπικά έχω καθρέπτες και όσους ξέρω έχουν φροντίσει για κάτι σχετικό.Δεν έχω δει ποδήλατο με καθρέφτη και φλας.
Και νομοθεσία για δαχτυλοσκόπηση μετά τα 50 στους άντρες δεν υπάρχει, παρ' όλα αυτά κάνουμε,
μη μπερδεύεις τις νομοθεσίες και τα πρόστιμα με το τι είναι λογικό.
Γιατί να πληρώσει ασφάλεια; Επειδή έχει ρόδες και μπορεί να κινηθεί σε άσφαλτο;Τα ποδήλατα δεν έχουν ούτε αριθμό κυκλοφορίας, ούτε και πληρώνουν ασφάλεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RunawayDreamer
Δραστήριο μέλος


Σημείωση : είμαι 17,5 και δεν είμαι κανένα υπέρβαρο ή αγύμναστο πλάσμα, ίσα-ίσα 45 κιλά είμαι μόνο....ντροπή και αίσχος. Ρεζίλι έγινα... -.-
Δεν ξαναοδηγάω ποδήλατο...
Και κάτι ακόμα, που το θυμήθηκα, γνώρισα ένα κορίτσι στο λύκειο το οποίο μου είπε ότι δεν ξέρει να κάνει ποδήλατο. Μα το ποδήλατο δεν είναι ένα από τα πρώτα πράγματα και μια από τις παιδικές αναμνήσεις του καθενός..με παρεξένεψε η κοπελιά... (πολλά είπα ε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


@ mindcircus: Δεν είναι παράνομο να μη φοράς, αλλά καλό θα ήταν να φόραγες.
Πόσα θες να δώσεις και τι ποδήλατο θέλεις να πάρεις;
Θα προτιμήσω αρχικά να μη φορέσω κι έπειτα βλέπουμε κι αυτό για να εξοικειωθώ ξανά με το ποδήλατο, το οποίο έχω χρόνια να οδηγήσω/ Βασικά έχω ένα απο πολύ παλια mountain σε καλή κατάσταση, του άλλαξα λάστιχα και λεω να το κυκλοφορησω για λιγο καιρο εκτος Αθηνας να δω αν με εκφραζει ξανα κι αφου είμαι έτοιμη και δω πως το θελω να αγορασω ενα καινουριο καλο, ασφαλες, με τα φωτα του, το καλαθακι του, τα δισκοφρενα του, τις ταχυτητες του/ Δεν ξερω τι αλλο θα μπορουσα να εχω στα υποψην, εσυ τι λες; Δεν ξερω απο μάρκες, εχεις να προτεινεις γενικα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


ένα έχω να σας πω, πριν από κάτι μέρες μου ήρθε μια τρελή ιδέα...να πάω βόλτα με το ποδήλατο, το οποίο είχα να το οδηγήσω από την τελευταία τάξη του δημοτικού αν θυμάμαι καλά. Με το που το πήρα (όχι δεν έπεσα...), έκανα και αν δεν έκανα 15 λέπτα βόλτα, τα έφτυσα και μέχρι να γυρίσω σπίτι μου σταματούσα αν πόσα μέτρα για να ξεκουραστώ.
Σημείωση : είμαι 17,5 και δεν είμαι κανένα υπέρβαρο ή αγύμναστο πλάσμα, ίσα-ίσα 45 κιλά είμαι μόνο....ντροπή και αίσχος. Ρεζίλι έγινα... -.-
Δεν ξαναοδηγάω ποδήλατο...
Και κάτι ακόμα, που το θυμήθηκα, γνώρισα ένα κορίτσι στο λύκειο το οποίο μου είπε ότι δεν ξέρει να κάνει ποδήλατο. Μα το ποδήλατο δεν είναι ένα από τα πρώτα πράγματα και μια από τις παιδικές αναμνήσεις του καθενός..με παρεξένεψε η κοπελιά... (πολλά είπα εεντάξει...αποσύρομαι..
Αυτό είναι περίεργο - εκτός αν έκανες σε δρόμους με μεγάλη κλίση. Εγώ πήρα το δικό μου χθες και έκανα ποδήλατο για τρεις ώρες ( μετά από ένα ολόκληρο χρόνο) και δεν έπαθα τίποτα. Ίσα - ίσα που μετά έκανα και βόλτα με τα πόδια...
Πάντως εγώ θα σου έλεγα να κάνεις ποδήλατο έστω και για μισή ώρα τη ημέρα. Πέρα από πολύ καλή γυμναστική είναι και ένας καλός τρόπος χαλάρωσης!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
D_G
Πολύ δραστήριο μέλος



(Στη γειτονιά μου έχω μπόλικα αδέσποτα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
underwater
Περιβόητο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηρώ
Διακεκριμένο μέλος


Ευτυχώς σε έχουν διαψεύσει πολλές ευρωπαϊκές πόλεις.Τα ποδήλατα είναι για βόλτες σε επαρχιακούς δρόμους όχι μεταφορικό μέσο των πόλεων.
Ευτυχώς γίνονται προσπάθειες και στην Αθήνα έστω και σε πρώιμο στάδιο, πειραματικό.
Ευτυχώς δε σκέφτονται όλοι σαν κι εσένα.
Θα τρόμαζες αν δεις τι ετοιμάζουμε σε μεγάλους δήμους της Αττικής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


1) Kαλησπέρα.Θα προτιμήσω αρχικά να μη φορέσω κι έπειτα βλέπουμε κι αυτό για να εξοικειωθώ ξανά με το ποδήλατο, το οποίο έχω χρόνια να οδηγήσω/ Βασικά έχω ένα απο πολύ παλια mountain σε καλή κατάσταση, του άλλαξα λάστιχα και λεω να το κυκλοφορησω για λιγο καιρο εκτος Αθηνας να δω αν με εκφραζει ξανα κι αφου είμαι έτοιμη και δω πως το θελω να αγορασω ενα καινουριο καλο, ασφαλες, με τα φωτα του, το καλαθακι του, τα δισκοφρενα του, τις ταχυτητες του/ Δεν ξερω τι αλλο θα μπορουσα να εχω στα υποψην, εσυ τι λες; Δεν ξερω απο μάρκες, εχεις να προτεινεις γενικα;
2) Τα δισκόφρενα αν δε κάνεις downhill είναι κάτι εντελώς άχρηστο που μόνο βάρος προσθέτει.
3) Πόσα θα δώσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Ευτυχώς σε έχουν διαψεύσει πολλές ευρωπαϊκές πόλεις.
Ευτυχώς γίνονται προσπάθειες και στην Αθήνα έστω και σε πρώιμο στάδιο, πειραματικό.
Ευτυχώς δε σκέφτονται όλοι σαν κι εσένα.
Θα τρόμαζες αν δεις τι ετοιμάζουμε σε μεγάλους δήμους της Αττικής.
Στην Αθήνα αυτό που θέλουν οι τυπάδες να κάνουν είναι να επιτρέψουν στους λεωφορειόδρομους να κινούνται ποδήλατα. (απαράδεκτο και επικίνδυνο).
Θεωεώ τις μηχανές σκοτώστρες το ποδήλατο το θεωρώ 10 φορές σκοτώστρα γιατί δε μπορούν να ακολουθήσαν την ταχύτητα των άλλων μέσων.
Το ποδήλατο είναι ωραίο για τα βουνά (αναβάεις και καταβάσεις) αλλά σε καμιά περίπτωση δε θα το θεωρήσω ασφαλές μέσο μεταφορας.
Αν φτιαχούν ποδηλατόδρομοι στα πρότυπα της Καρδίτσας τότε οκ.
https://www.contra.gr/Cycling/World/332229.htmlΑκόμη μια απώλεια ζωής θρηνεί η παγκόσμια ποδηλασία.
![]()
Η Αυστραλέζα πρωταθλήτρια , Κάρλι Χίμπερντ, έφυγε από τη ζωή, όταν την ώρα που έκανε προπόνηση σε δρόμο του Μιλάνου, τραυματίσθηκε θανάσιμα από επερχόμενο αυτοκίνητο. Την τραγική είδηση έδωσε στη δημοσιότητα η ομοσπονδία της Αυστραλίας. Η Χίμπερντ που ήταν μόλις 26 ετών, εγκατέλειψε την πατρίδα της το 2009 και εγκαταστάθηκε στην Ιταλία, προκειμένου να ακολουθήσει επαγγελματική καριέρα.
Το δυστύχημα συνέβη στην έξοδο μεγάλης λεωφόρου της ιταλικής μεγαλούπολης και παρά το γεγονός ότι επιτόπου κατέφθασε ελικόπτερο, η άτυχη αθλήτρια εξέπνευσε μπροστά στον αρραβωνιαστικό και συνοδό της στις προπονήσεις, Κάμερον Ρότζερς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DreamsRevenge
Περιβόητο μέλος


Όμως τώρα, θες η οικονομική κρίση, θες ένα παραθυράκι που ανοίγει στη νοοτροπία μας, έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να αλλάξουμε τα πράγματα.
Στην περιοχή μου έχουμε έναν μικρούλη και φρέσκο φρέσκο ποδηλατόδρομο. Πολλοί αντιτάχθηκαν στην κατασκευή του γιατί στέρησε λέει κι εγώ δεν ξέρω πόσες θέσεις στάθμευσης. Μόνο που τις στέρησε από κάτι καφετέριες γιατί όλοι οι παλιοί ιδιοκτήτες έχουμε γκαράζ.
Κι όμως αυτός ο φτωχός πλην τίμιος καταδιωγμένος κι ανολοκλήρωτος στο πλήρες κατά τον αρχικό σχεδιασμό μήκος του, έχει καταφέρει να κυκλοφορούν ένα σωρό ποδήλατα με ενήλικες πάνω του αρκετές ώρες την ημέρα.
Ποδήλατα που μέχρι πριν από λίγο καιρό δεν φαίνονταν, ή έβγαιναν μόνο επετειακά μια φορά το χρόνο στον ποδηλατικό γύρο του δήμου.
Η κίνηση με ποδήλατο θέλει διεκδίκηση. Θέλει προσοχή και λήψη μέτρων ασφαλείας, θέλει σωστές επιλογές του δρόμου στον οποίο θα κινηθεί κανείς.
Είναι όμως ίσως η μεγαλύτερη ευκαιρία μας για μια αλλαγή νοοτροπίας που ίσως κάνει την κυκλοφορία στις πόλεις μας λίγο πιο πολιτισμένη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parafernalia
Περιβόητο μέλος




Οι κοπελούδες με ξαναπέρασαν χασκογελώντας, ρωτώντας αν είμαι καλά...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηρώ
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


1) Kαλησπέρα.
2) Τα δισκόφρενα αν δε κάνεις downhill είναι κάτι εντελώς άχρηστο που μόνο βάρος προσθέτει.
3) Πόσα θα δώσεις;
Καλησπέρα Μπορατ,
Δεν ξερώ καθόλου απο τίμές, γι'αυτό ρώτησα για καταστήματα να πάω να χαζέψω. Πόσο ξεκινούν και πόσο φτάνουν; Δωσε μερικές infos γενικά, να'χω κατά νου.. Ευχαριστώ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης



Ένα καλό ποδήλατο ξεκινά από 250 και φθάνει ψηλά,
αλλά πρέπει να ξέρεις τι θέλεις να αγοράσεις,
δλδ τι διαδρομές κάνεις, σε άσφαλτο, σε χώμα; Κάνεις πολλά χιλιόμετρα; Κάνεις λίγα; Θες να μπαίνει σε μετρό κτλ;
Θες ταχύτητες; Αναρτήσεις;
Αν μου πεις αυτά θα σου πω και εγώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΓΙΩΡΓΟΣ95
Νεοφερμένο μέλος


ειναι ενα ευχαριστω μεσω μεταφορας (και γρηγορο σε κατυφορα)!
δεν το αλλαζω με τιποτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος



Το ποδήλατο είναι σε αρκετά καλή κατάσταση παρόλα αυτά θέλει σενιάρισμα. Αξίζει να το σενιάρω ή αξίζει να πάρω ένα νεο με αυτά τα λεφτά;
Το ποδήλατο έκανε 90.000 δραχμές
Αυτό που θέλω να κάνω είναι να κυκλοφορώ στην πόλη πεζόδομο αλλά και να κάνω βόλτες στα βουνά. Υπάρχει ποδήλατο που κάνει για όλες τις χρήσεις; Στα site που κοίταξα υπάρχουν εξειδικευμένα για δρόμο, ταχύτητας, βουνών και πάει λέγοντας. Aυτο που με ενοχλούσε με το ποδήλατο ήταν ότι σκάγανε συχνά τα λάστιχα του

ΤΙ να κάνω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


all mountain ποδήλατα με κλείδωμα ανάρτησης.Υπάρχει ποδήλατο που κάνει για όλες τις χρήσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
love_angel
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 52 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.