Ολική καταστροφή στη Μόρια

Fast

Διάσημο μέλος

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,600 μηνύματα.
Και σε ρωτώ ευθέως. Πως ακριβώς σκοπεύεις να αντιμετωπίσεις την μελλοντική επερχόμενη κρίση που θα προκύψει από αυτούς τους πληθυσμούς όταν καταφέρουν και εγκατασταθούν μόνιμα στην Ευρώπη και αρχίσουν να γεννάνε 5 με 7 παιδιά η κάθε γυναίκα όλα σιτισμένα από το Ευρωπαικό welfare system?
Μα oι ορδές μεταναστών θα βοηθήσουν μακροπρόθεσμα την οικονομία επειδή θα αυξήσουν τη ζήτηση.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 8,803 μηνύματα.
Και σε ρωτώ ευθέως. Πως ακριβώς σκοπεύεις να αντιμετωπίσεις την μελλοντική επερχόμενη κρίση που θα προκύψει από αυτούς τους πληθυσμούς όταν καταφέρουν και εγκατασταθούν μόνιμα στην Ευρώπη και αρχίσουν να γεννάνε 5 με 7 παιδιά η κάθε γυναίκα όλα σιτισμένα από το Ευρωπαικό welfare system? Πως θα ανιμετωπίσεις ανθρωπιστικά και ανεκτικά το γεγονός πως μόλις ο πληθυσμός τους γίνει επαρκώς μεγάλος θα αρχίσουν να ζητάνε νόμους Σαρίας και πολιτική εκπροσώπηση και δύναμη η οποία εν τέλει θα οδηγήσει σε εμφύλιες συγκρούσεις όπως έχει γίνει πάρα πολλές φορές στην ιστορία στις χώρες όπου διεισδύσει το Ισλάμ (ας πούμε στην Ινδία)?

Επειδή έχετε μεγαλώσει σε πολιτισμένες κοινωνίες αφθονίας νομίζετε ότι για όλα τα προβλήματα του κόσμου υπάρχουν ειρηνικές αναίμακτες λύσεις και πως ο κόσμος στην Ευρώπη θα είναι ακριβώς ο ίδιος ότι και να κάνουμε. Όλα αυτά φυσικά είναι καθαρά στην σφαίρα της φαντασίας και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Μπορεί να έχεις δίκιο για τους ενήλικες. Δύσκολο να αλλάξεις κοινωνικές και θρησκευτικές πεποιθήσεις σε αυτούς.
Η εμπειρία με τα παιδιά των σχετικών πληθυσμών που ήρθαν Ελλάδα και φοίτησαν σε ελληνικά σχολεία, τι μας λέει;

Αν στοχεύουμε και στα παιδιά και τους περάσουμε τα ευρωπαϊκά ιδανικά, μέσω του σχολείου και της κοινωνικοποίησης υπάρχει ελπίδα.

Εμείς στο σχολείο δεκαετία '90 και '00 είχαμε αρκετούς ιρακινούς και ιρακινές και μάλιστα είχανε ενσωματωθεί πολύ καλά και μιλάγανε καλά και τα Ελληνικά. Το θέμα της θρησκείας δεν τέθηκε ποτέ. Αν δεν τους θέτει στο περιθώριο η κοινωνία, τόσο των ενηλίκων όσο και οι μαθητικές κοινότητες επειδή θεωρούν de facto ότι ήρθαν να μας αλλοιώσουν τον πολιτισμό, υπάρχει ελπίδα. Αναφέρομαι πάντα σε παιδιά και σε γονείς που θέλουν να ενσωματωθούν και να επιβιώσουν σε συνεργασία με τους άλλους και όχι για εγκληματίες ή φανατισμένους. Για να επιλέγουν Ευρώπη κι όχι Σαουδική Αραβία για να έρθουν, σημαίνει ότι αναγνωρίζουν ότι και κοινωνικά η κατάσταση εδώ είναι καλύτερη και ταιριάζει σε αυτό που θέλουν.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 10,427 μηνύματα.
Εμείς στο σχολείο δεκαετία '90 και '00 είχαμε αρκετούς ιρακινούς και ιρακινές και μάλιστα είχανε ενσωματωθεί πολύ καλά και μιλάγανε καλά και τα Ελληνικά. Το θέμα της θρησκείας δεν τέθηκε ποτέ.
Προσφανως ηταν ελαχιστοι αριθμητικα σε σχεση με αυτο που συμβαίνει σήμερα.
 

Fast

Διάσημο μέλος

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,600 μηνύματα.
Η εμπειρία με τα παιδιά των σχετικών πληθυσμών που ήρθαν Ελλάδα και φοίτησαν σε ελληνικά σχολεία, τι μας λέει;
Τα χειρότερα. Τα παιδιά μουσουλμάνων στην Ευρώπη συχνά γίνονται πολύ πιο ακραία απ' τους γονείς τους και πολύ σπάνια σαν τη νεολαία στα μουσουλμανικά κράτη που αντιτίθεται του Ισλάμ(όσο μπορεί). Με άλλα λόγια τα παιδιά δεν έχουν καμία διαφορά λόγω 2 θεμελιωδών λόγων: 1) η καταγωγή τους και 2) το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουνε.

Να απαντήσω πιατσάρικα, τι "μας λέει" η φοίτηση μουσουλμάνων στην Ευρώπη, θα αναφέρω απλά τις περιπτώσεις χειροκροτήματος/γιορτής σκούρων παιδιών στη Γαλλία μετα την είδηση περί Charlie Hebdo.
 

Griff

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Οπως και εδώ με τις πράξεις εμπρησμού, όπως και με όλες τις πράξεις εμπρησμού στην Ελλάδα σχεδόν(που γίνονται από γύφτικο χέρι), ΔΕΝ έχει σημασία τι λέει το Σύνταγμα, αλλά τι γίνεται στον έξω κόσμο και τι εφαρμόζεται. Και αυτό που γίνεται είναι με τους λαθραίους, όχι τώρα και όχι μόνο όπου είναι συγκεντρωμένοι, είναι πως τα εγκλήματα τους <<αγνοούνται>>.

Το ίδιο συμβαίνει και σε όλοκληρη την Ευρώπη, με χώρες σαν τη Σουηδία να κρύβει πλέον το όνομα και τη καταγωγή των εγκληματιών, γιατί η πρωτεύουσα του βιασμού στην Ευρώπη δε θέλει να βλέπει ο κόσμος το κάθε μοχάμεντ.

Με άλλα λόγια, είσαι πλήρως εκτός τόπου και χρόνου.

Το εθνολογικό υπόβαθρο από το οποίο κατάγεται κάποιος, τον επηρεάζει, δεν τον καθορίζει. Αν εξάγεις γενικό πόρισμα για τους μετανάστες επειδή ένα ποσοστό τους αποτελείται από παραβατικά στοιχεία, τότε όχι μόνο είσαι ρατσιστής, αλλά καταλήγεις σε εντελώς παράλογα και ασυμβίβαστα με τον σύγχρονο δικαϊκό πλαίσιο συμπεράσματα.

Αν είμαι όντως εκτός τόπου και χρόνου, εσύ είσαι εκτός πραγματικότητας.

Όλοι αυτοί μετανάστες έρχονται στην Ευρώπη ξεκάθαρα για το ανώτερο βιοτικό επίπεδο και ο πόλεμος στην Συρία αποτελεί απλά την αφορμή.

Η προσπάθεια βελτίωσης του βιοτικού τους επιπέδου είναι αυτονόητη. Πού προσπαθείς να καταλήξεις;

Οι μουσουλμάνοι δεν ταιριάζουν στην Ευρώπη διότι ασπάζονται μία εντελώς παρακμιακή θρησκεία και πολιτισμό και φυσικά δεν είναι διατεθειμένοι να ενσωματωθούν στην ευρωπαϊκή κουλτούρα όπως έχει πλέον αποδειχθεί αλλά όπου πάνε γκετοποιούνται και δημιουργούν μουσουλμανικά γκέτο μέσα στις Ευρωπαϊκές πόλεις. Γεννάνε με γοργούς ρυθμούς και εκμεταλλεύονται πλήρως το ευρωπαϊκό welfare system το οποίο δεν θεσπίστηκε για να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις.

Ξανά, τσουβάλιασμα. Θα αγνοήσω το ποσοστό, αδιαμφισβήτητα υπαρκτό, που είναι διατεθειμένο να ενσωματωθεί, και θα επικεντρωθώ στο άλλο, το πεισματικά "παρακμιακό". Όπως υπάρχουν τέτοια άτομα, αντίστοιχα υπάρχουν και κρατικοί μηχανισμοί καταστολής, καθώς και σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό φιλελεύθερα κράτη. Επομένως, η μερίδα αυτή των μεταναστών έχει δύο επιλογές: είτε να ενσωματωθεί και αυτή, είτε να προσπαθήσει να επιβάλει το αξιακό της σύστημα και, φυσικά, να αποτύχει, λόγω των νομικών και πραγματικών εμποδίων.

Αυτή είναι η πραγματικότητα και η ουσία του μεταναστευτικού προβλήματος. Η ποιότητα κάθε κοινωνίας εξαρτάται από το ποιόν των ανθρώπων της. Η Ευρώπη είναι Ευρώπη και έχει τις ευρωπαϊκές σύγχρονες αξίες επειδή έχει έναν πληθυσμό με μικρό underclass σε αντίθεση με τις χώρες της μέσης ανατολής που είναι αυτό που είναι γιατί ο πληθυσμός τους έχει τεράστιο underclass. Και αυτό που συμβαίνει τώρα με την μεταναστευτική κρίση είναι να εισάγουμε όλο το underclass αυτών των χωρών αναιρώντας αιώνες ολόκληρους συστηματικής προσπάθειας να μειώσουμε το δικό μας ντόπιο underclass.

Δεν θα αναλύσουμε την προέλευση του σύγχρονου δυτικού αξιακού εποικοδομήματος. Διαφωνώ με την δική σου ανάγνωση, διαφωνείς και εσύ με τη δική μου.

Όλες οι ανθρωπιστικές αξίες οι που προβάλεις, όπως το γεγονός ότι πρέπει να τους παρέχουμε στέγη, τροφή, περίθαλψη και δουλειές λειτουργούν αυτή τη στιγμή ως κερκόπορτες και το μόνο που κάνουνε είναι να δίνουν έξτρα κίνητρα σε ακόμη περισσότερους να έρθουν εδώ από κάθε χώρα του τρίτου κόσμου. Αν αυτό το πράγμα συμβεί τότε απλά θα γίνει και ολόκληρη η Ευρώπη μια τριτοκοσμική χώρα αντίστοιχη των χωρών της μέσης ανατολής και της Αφρικής.

Εν τω μεταξύ έχουν πέσει ανεξέλεγκτοι χαρακτηρισμοί εδώ στο θρεντ προς τα άτομα που είναι κατά της μετανάστευσης όπως φασισταριά, μισάνθρωποι κτλ (τα κλασσικά δηλαδή) από τους έντιμους φιλεύσπλαχνους ανθρωπιστές οι οποίοι ως γνωστόν όταν είναι να αναλογιστούν λίγο το μακροπρόθεσμο κόστος του αλτρουισμού τους στρουθοκαμηλίζουν, πίσω από ευχολόγια όπως "όλοι το ίδιο είμαστε" και "πρέπει να τους ενσωματώσουμε" αγνοώντας τα μέχρι τώρα αντίθετα εμπειρικά δεδομένα.

Ήμουν βέβαιος πως κάποιος θα με κατηγορήσει για ανθρωπισμό αργά ή γρήγορα. Αναμενόμενο και εν τέλει αστείο, διότι είναι αφελές. Οι παροχές αυτές που δίνονται στους μετανάστες έχουν μόνο φαινομενικά ως λάβαρο τον ανθρωπισμό. Στην πραγματικότητα, είναι εγωιστικά μέτρα που λαμβάνει η εθνική ή υπερεθνική έννομη τάξη με σκοπό να αποφύγει τις εσωτερικές αναταραχές που νομοτελειακά θα ανέκυπταν από αδράνειά της στα πλαίσια της τρέχουσας κατάστασης.

Όντως πρέπει άμεσα να βρεθεί τρόπος να ανακοπεί το μεταναστευτικό ρεύμα. Ωστόσο, αυτό δεν θα επιτευχθεί με παύση των τωρινών, κατασταλτικών παροχών.

Όσο για τη δεύτερη παράγραφο, λατρεύω τον τρόπο που σκιαγραφείς την αντίπαλη πλευρά, συνέχισε.

Και σε ρωτώ ευθέως. Πως ακριβώς σκοπεύεις να αντιμετωπίσεις την μελλοντική επερχόμενη κρίση που θα προκύψει από αυτούς τους πληθυσμούς όταν καταφέρουν και εγκατασταθούν μόνιμα στην Ευρώπη και αρχίσουν να γεννάνε 5 με 7 παιδιά η κάθε γυναίκα όλα σιτισμένα από το Ευρωπαικό welfare system? Πως θα ανιμετωπίσεις ανθρωπιστικά και ανεκτικά το γεγονός πως μόλις ο πληθυσμός τους γίνει επαρκώς μεγάλος θα αρχίσουν να ζητάνε νόμους Σαρίας και πολιτική εκπροσώπηση και δύναμη η οποία εν τέλει θα οδηγήσει σε εμφύλιες συγκρούσεις όπως έχει γίνει πάρα πολλές φορές στην ιστορία στις χώρες όπου διεισδύσει το Ισλάμ (ας πούμε στην Ινδία)?

Ως άτομο; Δεν μπορώ να κάνω πολλά.

Ως κράτος; Η ιστορία έχει αποδείξει πόσο μη ανεκτικά μπορούν να γίνουν τα φιλελεύθερα κράτη όταν απειληθεί ο αξιακός πυρήνας τους. Συγχρόνως, παραβλέπεις την βαθμιαία ενσωμάτωση των μεταναστών ανά γενιά. Επομένως, η επιχειρηματολογία σου θυμίζει περισσότερο κινδυνολογία παρά ρεαλιστικό κίνδυνο.

Επειδή έχετε μεγαλώσει σε πολιτισμένες κοινωνίες αφθονίας νομίζετε ότι για όλα τα προβλήματα του κόσμου υπάρχουν ειρηνικές αναίμακτες λύσεις και πως ο κόσμος στην Ευρώπη θα είναι ακριβώς ο ίδιος ότι και να κάνουμε. Όλα αυτά φυσικά είναι καθαρά στην σφαίρα της φαντασίας και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Αύριο θα συγκεντρωθούμε στο Σύνταγμα για να πλέξουμε λουλούδια από μαργαρίτες και για να ψάλουμε τον ύμνο των Ηνωμένων Εθνών, είσαι καλεσμένος.
 

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τόλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού . Έχει γράψει 8,738 μηνύματα.
Μπορεί να έχεις δίκιο για τους ενήλικες. Δύσκολο να αλλάξεις κοινωνικές και θρησκευτικές πεποιθήσεις σε αυτούς.
Η εμπειρία με τα παιδιά των σχετικών πληθυσμών που ήρθαν Ελλάδα και φοίτησαν σε ελληνικά σχολεία, τι μας λέει;

Αν στοχεύουμε και στα παιδιά και τους περάσουμε τα ευρωπαϊκά ιδανικά, μέσω του σχολείου και της κοινωνικοποίησης υπάρχει ελπίδα.

Εμείς στο σχολείο δεκαετία '90 και '00 είχαμε αρκετούς ιρακινούς και ιρακινές και μάλιστα είχανε ενσωματωθεί πολύ καλά και μιλάγανε καλά και τα Ελληνικά. Το θέμα της θρησκείας δεν τέθηκε ποτέ. Αν δεν τους θέτει στο περιθώριο η κοινωνία, τόσο των ενηλίκων όσο και οι μαθητικές κοινότητες επειδή θεωρούν de facto ότι ήρθαν να μας αλλοιώσουν τον πολιτισμό, υπάρχει ελπίδα. Αναφέρομαι πάντα σε παιδιά και σε γονείς που θέλουν να ενσωματωθούν και να επιβιώσουν σε συνεργασία με τους άλλους και όχι για εγκληματίες ή φανατισμένους. Για να επιλέγουν Ευρώπη κι όχι Σαουδική Αραβία για να έρθουν, σημαίνει ότι αναγνωρίζουν ότι και κοινωνικά η κατάσταση εδώ είναι καλύτερη και ταιριάζει σε αυτό που θέλουν.

Σωστά επειδή τα παιδιά αποτελούν οντότητες που παίρνουν παράδειγμα μόνο από το σχολείο και το σπίτι δεν έχει καμία σχέση, ή γενετικά τα παιδιά δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τους γονείς τους και τον εντόπιο πληθυσμό τους αλλά αποτελούν tabula rasa που μπορείς να την μορφοποιήσεις όπως θέλεις στο σχολείο...

Τα παιδιά θα πηγαίνουν στο σχολείο το πρωί και το απόγευμα θα κατειχούνται στο κοράνι και στον πατρικό τους πολιτισμό όπως γίνεται σε όλες τις οικογένειες μουσουλμάνων. Εδώ Πέτρο δεν μιλάμε για επιλεκτική μετανάστευση που έρχονται 100 Ιρακινοί οι οποίοι θα διασπαρθούν στην χώρα, θα βρουν δουλειές και αναγκαστικά θα ενσωματοθούν αν θέλουν να επιβιώσουν, μιλάμε για εκατομμύρια που θα σχηματίσουν γκέτο και θα τρέφονται από την κρατική πρόνοια.
 

RafAspa94

Διάσημο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Καθηγητής/τρια . Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.
Επίσης, να προσθέσω πως τη δεκαετία του 2000, τουλάχιστον στη δική μου περιοχή τα παιδιά των Ιρακινών ήταν το πολύ 10, οπότε θέλοντας και μη, προσαρμοστήκανε... τώρα που θα είμαστε ένας προς ένας και σε λίγα χρόνια που θα είναι περισσότεροι, ποιος θα προσαρμοστεί με ποιον;
 

Fast

Διάσημο μέλος

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,600 μηνύματα.
Το εθνολογικό υπόβαθρο από το οποίο κατάγεται κάποιος, τον επηρεάζει, δεν τον καθορίζει. Αν εξάγεις γενικό πόρισμα για τους μετανάστες επειδή ένα ποσοστό τους αποτελείται από παραβατικά στοιχεία, τότε όχι μόνο είσαι ρατσιστής, αλλά καταλήγεις σε εντελώς παράλογα και ασυμβίβαστα με τον σύγχρονο δικαϊκό πλαίσιο συμπεράσματα.
Γενικούρα ολικής αλέσεως, το εθνολογικό υπόβαθρο δεν καθορίζει πλήρως έναν άνθρωπο, αλλά όταν καθορίζει την βαριά πλειοψηφία των εγκλημάτων τότε προφανώς και υπάρχει σχετικότητα, αιτιότητα και γενικά "ζουμί".

Γενικά πορίσματα για πάσης φύσεως πληθυσμών εξάγονται εδώ και 1000δες χρόνια και επειδή υπάρχει κάποιος ιδεολόγος που δεν μπορεί να καταλάβει πως λειτουργεί μια οποιαδήποτε πληθυσμιακή ομάδα και γενικότερα ο κόσμος, δε σημαίνει πως θα σταματήσει κανείς.
 

hack3r

Επιφανές μέλος

Ο Τόλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού . Έχει γράψει 8,738 μηνύματα.
Το εθνολογικό υπόβαθρο από το οποίο κατάγεται κάποιος, τον επηρεάζει, δεν τον καθορίζει. Αν εξάγεις γενικό πόρισμα για τους μετανάστες επειδή ένα ποσοστό τους αποτελείται από παραβατικά στοιχεία, τότε όχι μόνο είσαι ρατσιστής, αλλά καταλήγεις σε εντελώς παράλογα και ασυμβίβαστα με τον σύγχρονο δικαϊκό πλαίσιο συμπεράσματα.

Όταν εισάγεις εκατομμύρια δίχως κρητίρια εισαγωγής τότε εισάγεις τον μέσο όρο και όταν εισάγεις τον μέσο όρο θα μιλήσουμε για τον μέσο όρο και όταν μιλάμε για τον μέσο όρο κάτοικου της μέσης ανατολής μιλάμε για τις αξίες αξίες και τον τρόπο σκέψης του μέσου μουσουλμάνου που της αντανάκλαση της οποίας μπορείς να δεις στα μουσουλμανικά κράτη.

Η προσπάθεια βελτίωσης του βιοτικού τους επιπέδου είναι αυτονόητη. Πού προσπαθείς να καταλήξεις;

Για ποιο λόγο είναι δική μας υποχρέωση να βελτιώσουμε το βιωτικό τους επίπεδο εισάγωντας τους στις δικές μας κοινωνίες και επομιζόμενοι εμείς το βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο κόστος αυτής της βελτίωσης?


Ξανά, τσουβάλιασμα. Θα αγνοήσω το ποσοστό, αδιαμφισβήτητα υπαρκτό, που είναι διατεθειμένο να ενσωματωθεί, και θα επικεντρωθώ στο άλλο, το πεισματικά "παρακμιακό". Όπως υπάρχουν τέτοια άτομα, αντίστοιχα υπάρχουν και κρατικοί μηχανισμοί καταστολής, καθώς και σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό φιλελεύθερα κράτη. Επομένως, η μερίδα αυτή των μεταναστών έχει δύο επιλογές: είτε να ενσωματωθεί και αυτή, είτε να προσπαθήσει να επιβάλει το αξιακό της σύστημα και, φυσικά, να αποτύχει, λόγω των νομικών και πραγματικών εμποδίων.

Παρακμιακός σε σκέψη και πολιτισμό είναι ο μέσος μουσουλμάνος όχι τα ακραία φανατικά στοιχεία. Για τους μηχανισμούς καταστολής θα γελάσω εδώ. Υπάρχουν ολόκληρα γκέτο αυτή τη στιγμή στην Γαλλία που δεν μπαίνει ούτε η αστυνομία και προφανώς όλοι αυτοί οι πληθυσμοί εξηπηρετούν εγχώρια πολιτικά συμφέροντα από πολιτικούς χώρους που σκοπίμως θέλουν να επέλθει το χάος καθώς θα τους δώσει την ευκαιρία της πολιτικής κυριαρχίας.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,860 μηνύματα.
Διαβάζω τόσες σελίδες τώρα και αναρωτιέμαι πώς γίνεται να μην καταλαβαίνουν κάποιοι άνθρωποι το πόσο τραγικό και πάνω από λεονταρισμούς, υπερ-πατριωτισμούς κ.λπ. είναι το να ζήσει κανείς έναν πόλεμο και να αναγκαστεί να εγκαταλείψει τη χώρα του; Είναι τώρα προϊόν σκέψης το «οι πρόσφυγες είναι λιποτάκτες»; Δηλαδή οι Μικρασιάτες ήταν λιποτάκτες το '22; Είναι, επίσης, προϊόν σκέψης το να θεωρούμε ντροπή για τους πρόσφυγες το ότι κοιμούνται στο νεκροταφείο και όχι για εμάς τους ίδιους που επιτρέπουμε τέτοια πράγματα; Ντροπή και για τους Μικρασιάτες, να φανταστώ; Ντροπή και μέσα στην κατοχή;

Επίσης, ρε παιδιά, εσείς που λέτε συνέχεια αυτό το γελοίο «αυτοί που υπερασπίζονται τους πρόσφυγες δεν κάνουν τίποτα» και μπλα και μπλα και μπλα, κοιτάξτε λίγο τα δικά σας προβλήματα, τις δικές σας ανασφάλειες και μην πετάτε κοτσάνες. Δεν ξέρετε ποιο είναι οι άνθρωποι απέναντί σας, τι κάνουν, τι δεν κάνουν κ.λπ. Ένα άβαταρ βλέπετε, κι αυτό συνήθως θυμίζει QR. Κοιτάξτε να διαχειριστείτε το μίσος σας και να βοηθήσετε όπου μπορείτε το μέρος όπου ζείτε - ας είναι μόνο οι ντόπιοι αυτοί που επωφελούνται, αν είναι έτσι να νιώθετε καλύτερα. Αλλά, παρακαλώ, μην ανοίγετε το κουτάκι και λέτε...

Λίγο off topic, αλλά τα χρήματα της ευρωπαϊκής ένωσης είναι χρήματα του Ευρωπαίου, άρα και του Έλληνα φορολογούμενου πολίτη. Το λέω γιατί το έχω δει κι άλλες φορές να λέγεται «είναι λεφτά της ΕΕ κι όχι του κράτους άρα δεν πληρώνεις» λες και οι γραφειοκράτες στις Βρυξέλλες σφίγγονται και κλάνουν λεφτά από το πουθενά. Αφού η Ελλάδα είναι κράτος μέλος της ΕΕ τα χρήματα αυτά είναι και δικά σου και δικά μου, αφού η ΕΕ χρηματοδοτείται από τις εισφορές των κρατών μελών της. Αυτά χωρίς να παίρνω θέση στην κυρίως κουβέντα σας.

Τεχνικά, ναι, αλλά για την Ελλάδα και πολλές άλλες χώρες όχι. Αν βάλουμε στο παιχνίδι τις τυπικές ετήσιες οικονομικές υποχρεώσεις και απολαβές κάθε κράτους, η Ελλάδα μονίμως είναι κερδισμένη - τα τελευταία χρόνια περί τα 2 δισ. € ετησίως. Οπότε, η Ελλάδα είναι net recipient και όχι net contributor στην Ε.Ε. κάθε οικονομικό έτος, άρα, πράγματι, δεν πληρώνουμε από την τσέπη μας τους πρόσφυγες με καμία έννοια. Δε σου απαντώ για να μπούμε σε κουβέντα, απλά ανέφερες ένα fact, ήταν ελλιπές και το συμπλήρωσα.

@hack3r Μιας και σου αρέσουν τα εμπειρικά δεδομένα, σκέψου ότι όσο αυξάνεται το βιωτικό επίπεδο των κατοίκων μιας περιοχής τόσο μειώνεται ο αριθμός παιδιών/οικογένεια - δες δεδομένα από νοτιοανατολική Ασία, Β. Αφρική, χώρες τις Λατινικής Αμερικής κ.λπ. Επίσης, σκέψου ότι αυτά τα παιδιά, ναι, θα μεγαλώσουν σε μία οικογένεια με ενδεχομένως φονταμενταλιστικές ισλαμικές πεποιθήσεις, αλλά, όπως όλα τα παιδιά, θα συνδιαμορφωθούν και από την αγωγή που θα λάβουν στο σχολείο. Και αυτό παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο. Αν θες δεδομένα, σκέψου ότι καμία κοινωνία - ακόμα και οι ισλαμικές - δεν είναι στατικές - πράγμα που θα συνέβαινε αν ίσχυαν όσα υποθέτεις περί οικογενειακών επιρροών και ασημαντότητας του σχολείου. Επίσης, σκέψου τα εκατομμύρια μουσουλμάνων μεταναστών δεύτερης γενιάς σε διάφορες δυτικές χώρες - είναι πολύ λιγότεροι οι φονταμενταλιστές, περίπου τόσοι όσοι και οι χριστιανοταλιμπάν π.χ. στην Ελλάδα. Όλα αυτά είναι δεδομένα από το παρελθόν και το παρόν που δε συμφωνούν με αυτά που λες.

Γενικά, οι ιδέες του δυτικού πολιτισμού δε θεωρώ ότι είναι επιρρεπείς στη διάβρωσή τους από καμία πίστη στον Αλλάχ ή τον Γιαχβέ.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 10,427 μηνύματα.
Επίσης, σκέψου τα εκατομμύρια μουσουλμάνων μεταναστών δεύτερης γενιάς σε διάφορες δυτικές χώρες - είναι πολύ λιγότεροι οι φονταμενταλιστές, περίπου τόσοι όσοι και οι χριστιανοταλιμπάν π.χ. στην Ελλάδα.
Υπαρχει μήπως καποια παραπομπη που να το αποδεικνύει αυτό;
όσο αυξάνεται το βιωτικό επίπεδο των κατοίκων μιας περιοχής τόσο μειώνεται ο αριθμός παιδιών/οικογένεια
Αυτο μπορει να επιτευχθεί μονο αν γινονται στοχευμενες, ελεγχομενες και περιορισμενες εισροές σε μια χωρα. Αν τους δέχεσαι μαζικα, το βιοτικο τους επιπεδο δε θα βελτιωθει και θα συνεχιζουν να κανουν πολλα παιδιά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 8,803 μηνύματα.
Είναι, επίσης, προϊόν σκέψης το να θεωρούμε ντροπή για τους πρόσφυγες το ότι κοιμούνται στο νεκροταφείο και όχι για εμάς τους ίδιους που επιτρέπουμε τέτοια πράγματα; Ντροπή και για τους Μικρασιάτες, να φανταστώ; Ντροπή και μέσα στην κατοχή;
Είναι παρακμή της κοινωνίας και των αξιών του ανθρωπισμού κάποιοι αντί να βλέπουν ανθρώπους, δηλαδή όντα του είδους τους, κατατρεγμένους και στα πρόθυρα της καταστροφής, να έχουν καταλήξει να κοιμούνται στα νεκροταφεία μετά τη μεγάλη καταστροφή στη Μόρια, να τους κατηγορούν κι από πάνω ότι αλλοιώνουν τον ιερό χώρο και να μιλάμε με όρους ράτσας. :/:
Τους διαφεύγει ότι είναι τυχαίο το γεγονός ότι δεν είναι στη θέση τους και ότι αν ήταν στη θέση τους δε θα μπορούσαν να κάνουν τίποτα καλύτερο.
119196591_2704408646495453_3059387452821332109_n.jpg


Και δεν είναι μόνο επίκληση στο συναίσθημα αυτό το post, αλλά και επίκληση στη λογική.
 

Griff

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Όταν εισάγεις εκατομμύρια δίχως κρητίρια εισαγωγής τότε εισάγεις τον μέσο όρο και όταν εισάγεις τον μέσο όρο θα μιλήσουμε για τον μέσο όρο και όταν μιλάμε για τον μέσο όρο κάτοικου της μέσης ανατολής μιλάμε για τις αξίες αξίες και τον τρόπο σκέψης του μέσου μουσουλμάνου που της αντανάκλαση της οποίας μπορείς να δεις στα μουσουλμανικά κράτη.

Η σύνδεση ανάμεσα στην πρώτη προκείμενη και στο συμπέρασμα αποτελεί λογικό άλμα, το οποίο είναι αδύνατο να επιβεβαιωθεί εμπειρικά. Ο συλλογισμός, επομένως, καταρρέει.

Ακόμα και αν ίσχυε, όμως, μέσος όρος αποτελεί το 50%+1. Το τσουβάλιασμα των υπολοίπων, είτε αποτελούν το 49% είτε το 1% (ποσοστά υπολογίσιμα εφόσον, όπως είπες, εισάγονται εκατομμύρια μετανάστες), είναι ξανά λογικό σφάλμα.

Για ποιο λόγο είναι δική μας υποχρέωση να βελτιώσουμε το βιωτικό τους επίπεδο εισάγωντας τους στις δικές μας κοινωνίες και επομιζόμενοι εμείς το βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο κόστος αυτής της βελτίωσης?

Ποιος είπε ότι είναι;

Παρακμιακός σε σκέψη και πολιτισμό είναι ο μέσος μουσουλμάνος όχι τα ακραία φανατικά στοιχεία. Για τους μηχανισμούς καταστολής θα γελάσω εδώ. Υπάρχουν ολόκληρα γκέτο αυτή τη στιγμή στην Γαλλία που δεν μπαίνει ούτε η αστυνομία και προφανώς όλοι αυτοί οι πληθυσμοί εξηπηρετούν εγχώρια πολιτικά συμφέροντα από πολιτικούς χώρους που σκοπίμως θέλουν να επέλθει το χάος καθώς θα τους δώσει την ευκαιρία της πολιτικής κυριαρχίας.

Αναφέρεσαι σε αόριστους μέσους όρους, αναφέρομαι σε άτομα. Δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε.

Η ιστορία έχει δείξει πως ο αστικός κρατικός μηχανισμός θα αντιδράσει όταν απειληθούν τα συμφέροντά του. Αν αυτά τα γκέτο αρχίσουν να δημιουργούν σοβαρά προβλήματα για την κοινωνία, θα υπάρξει κρατική αντίδραση.
 

paskmak

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,498 μηνύματα.
Κάποιοι δεν έχετε ακομα καταλάβει ότι η αποδοχή των μεταναστών δεν θεωρείται πια «μόδα» στην κεντρική Ευρώπη. Τόσο για πολιτικούς λόγους, όσο και για άλλους πλέον(πολιτισμικούς κλπ).

Όταν μιλαμε εκει για μετανάστευση, μιλαμε για εκατομμύρια κόσμο που έχουν εισρεύσει όχι μονο σε μεγάλες πόλεις, αλλά και ακομα και σε χωρια. Κεντρικοί δρόμοι έχουν καταλήξει Ισλαμαμπάντ , υποβαθμισμένοι και καταστραμμένοι. Όσοι Σύριοι και λοιποί πραγματικά οικονομικοί μετανάστες έχουν ενσωματωθεί, δουλεύουν και προσφέρουν κανονικά στην κοινωνία. Οι υπόλοιποι απλα φυτοζωούν στον κόσμο τους και απομυζάνε το κράτος μέσω επιδομάτων και παραμένουν προσκολλημένοι στον Αλλαχ, στον Μωαμεθ και στον Ταγιπ( ακομα και απόγονοι μετανάστων 3 και 4 γενιάς). Ειδαμε και τι είδους «μετανάστες» ήθελε η Τουρκία να προωθήσει εντός ευρωπαϊκου εδάφους αρχές της χρονιάς.


Η μεγαλη μετανάστευση τελείωσε. Οποίος θέλει πλέον να μεταβεί στην βόρεια Ευρώπη, κάνει την αίτηση στην χώρα του και περιμένει. Σχεδόν Ολα τα πολιτικά κόμματα εκει το έχουν , αν και αργα, καταλάβει. Όχι με το ετσι θελω να εισβάλω σε ξενη χώρα και να απαιτώ πράγματα και συνθήκες ασύμβατες με τα ευρωπαϊκά κεκτημένα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,860 μηνύματα.
Υπαρχει μήπως καποια παραπομπη που να το αποδεικνύει αυτό;

Αυτο μπορει να επιτευχθεί μονο αν γινονται στοχευμενες, ελεγχομενες και περιορισμενες εισροές σε μια χωρα. Αν τους δέχεσαι μαζικα, το βιοτικο τους επιπεδο δε θα βελτιωθει και θα συνεχιζουν να κανουν πολλα παιδιά.

Καμία στατιστική έρευνα δεν αποδεικνύει κάτι - γενικό σχόλιο αυτό - απλώς παρέχει ενδείξεις υπέρ/κατά φαινομένων. Αν και θεωρώ ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το google αν πραγματικά τους ενδιαφέρει να ψάξουν όσα γράφονται, μπορείς να ξεκινήσεις ρίχνοντας μια ματιά στο υλικό που υπάρχει εδώ - αφορά γενικότερα τους μουσουλμάνους στην Ε.Ε., αλλά έχει και αρκετές σχετικές δουλειές με το παραπάνω - για τους δεύτερης γενιάς μετανάστες κ.λπ.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 10,427 μηνύματα.
Καμία στατιστική έρευνα δεν αποδεικνύει κάτι - γενικό σχόλιο αυτό - απλώς παρέχει ενδείξεις υπέρ/κατά φαινομένων. Αν και θεωρώ ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το google αν πραγματικά τους ενδιαφέρει να ψάξουν όσα γράφονται, μπορείς να ξεκινήσεις ρίχνοντας μια ματιά στο υλικό που υπάρχει εδώ - αφορά γενικότερα τους μουσουλμάνους στην Ε.Ε., αλλά έχει και αρκετές σχετικές δουλειές με το παραπάνω - για τους δεύτερης γενιάς μετανάστες κ.λπ.
Έριξα μια ματιά στα key findings...
''persons from Iran are more tolerant and moderate than persons from Chechenia and Turkey. The authors emphasise that these findings have to be seen as tendencies and not to be taken for granted''.
H Γερμανία δηλάδη που έχει πολλούς Τούρκους, εχει λιγότερο μετριοπαθείς και ανεκτικούς μουσουλμάνους;
Με τάσεις πάντως δεν μπορούμε να μιλάμε γιατί they are not to be taken for granted...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,860 μηνύματα.
Έριξα μια ματιά στα key findings...
''persons from Iran are more tolerant and moderate than persons from Chechenia and Turkey. The authors emphasise that these findings have to be seen as tendencies and not to be taken for granted''.
H Γερμανία δηλάδη που έχει πολλούς Τούρκους εχει λιγότερο μετριοπαθείς και ανεκτικούς μουσουλμάνους;
Με τάσεις πάντως δεν μπορούμε να μιλάμε γιατί they are not to be taken for granted...

Ζητάς πηγές, παρατίθεται μεγάλο μέρος της βιβλιογραφίας για το Ισλάμ στην Ε.Ε. και την Ισλαμοφοβία και απαντάς με το «έριξα μια ματιά στα key findings». Συγγνώμη αλλά δε γίνεται δουλειά έτσι - υπάρχει εκτενής βιβλιογραφία για αυτά τα ζητήματα και στα γερμανικά (Γερμανία/Αυστρία), αλλά τα περισσότερα links από εκεί μέσα είναι dead, για κάποιο λόγο, οπότε ψάξε τους τίτλους αν θες περισσότερες πληροφορίες. Μπορείς, βέβαια, πάντα να μείνεις στη «μια ματιά».
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 10,427 μηνύματα.
Aφού όπως λες τα περισσότερα λινκς ειναι νεκρά, έχεις κάποιο συγκεκρίμένο, έστω και ένα που να είναι σχετικό με το ότι οι μεταναστες δευτερης γενιας είναι πιο μετριοπαθείς να μου προτείνεις;

Εντιτ.
Διάβασα και τις 60 περιλήψεις και δεν βρήκα κάτι σχετικό. Μου ξέφυγε κάτι;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gate4

Τιμώμενο Μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 12,413 μηνύματα.
Οι υπόλοιποι απλα φυτοζωούν στον κόσμο τους και απομυζάνε το κράτος μέσω επιδομάτων και παραμένουν προσκολλημένοι στον Αλλαχ, στον Μωαμεθ και στον Ταγιπ( ακομα και απόγονοι μετανάστων 3 και 4 γενιάς). Ειδαμε και τι είδους «μετανάστες» ήθελε η Τουρκία να προωθήσει εντός ευρωπαϊκου εδάφους αρχές της χρονιάς.
Άρα η λογική των επιδομάτων είναι καταστροφική αλλά συνεχίζουν οι χώρες να τα δίνουν. Ο λόγος;
Για τους τρίτης γενιάς κολλημένους στον Αλλάχ λογικά μιλάμε για άτομα που έχουν και υπηκοότητα στη χώρα άρα δεν μπορεί να πει κανείς το μετάνιωσα δε σας θέλω. Έτσι νομίζω τουλάχιστον. Και επειδή το έχω ακούσει πολλές φορές δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο έντονο σε αυτούς σε αντίθεση με άλλους λαούς. :/:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top