Ομοφοβία και ομοφυλοφιλία

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
Nαι απλά απάντηση δεν παίρνω !
Δεν αναφέρομαι στους γάμους απαραίτητα.
Ρωτάω, δέχεται κάποιος ιερέας, αν έχεις ακούσει ποτέ .. να έχει κάποιος μια ομοφυλοφιλική σχέση σαν επιλογή ;
Δεν θα πάρεις απάντηση, μην κουράζεσαι.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3.291 μηνύματα.
Άρα σωστά κατάλαβα.

Σου έδωσα απάντηση. Την ξανακοιτάω και είμαι ξεκάθαρη.
Ότι η σχέση δηλαδη είναι μονόδρομος και όχι επιλογή άρα κάποιοι τη δέχονται ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν θα πάρεις απάντηση, μην κουράζεσαι.
Καλά μπορει να μη γουστάρεις εκκλησίες και παπαδαριό και να έχεις ένα Θεό της δική σου ηθικής γενικότερα.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
Καλά μπορει να μη γουστάρεις εκκλησίες και παπαδαριό και να έχεις ένα Θεό της δική σου ηθικής γενικότερα.
Δεν αντιλέγω, εδώ μιλάμε για κάτι πολύ συγκεκριμένο ομως και την απάντηση πιστεύω την ξέρουμε όλοι μας αλλά και οι ίδιοι.

Η εκκλησία δεν αποδέχεται την ομοφυλοφιλία ούτε στους δικούς της ούτε και στους άπιστους.
Οχι απλά δεν την αποδέχεται αλλά και τους θεωρεί ανώμαλους και ψυχικά διαταραγμένους.
Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια.
Και δεν θα υπήρχε θέμα αν την κριτική την έκανε μόνο στους δικούς της πιστούς και εκείνοι το αποδέχονταν - θεωρητικά παντα γιατι κατ’εμέ παλι θα υπήρχε θέμα-.

Και όλο αυτό το μίσος που βγάζει απέναντί τους εγείρει κι άλλα κύματα μίσους σε ομοϊδεάτες και μή.

Όλα τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε.


Τίποτα απο αυτά δεν είναι δικά μου λόγια, είναι λόγια της Εκκλησίας. Οπότε αν είναι να αρχίσετε το hating να ξέρετε που το απευθύνετε καθώς δεν αυτοσχεδίασα πουθενά.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.
Τα περαστικά μου να ευχηθώ στο ζόρι που τραβάς :1eye:
Επίσης και σε εσένα, για το δικό σου με τον Χριστιανισμό.
Με βάση όσα αναφέρει σωστά ο @ilias90 και η σκέψη του @Ουριήλ o χριστιανισμός είναι γεμάτος συμβολισμούς και φυσικά περιγράφει μια ηθική για την εποχή του. Όντως η ομοφυλοφιλία μπορεί να ήταν «αμαρτία» την εποχή της υστερορωμαϊκής περιόδου και με πολιτικές ή οικονομικές προεκτάσεις καθώς τα άτομα αυτά είτε δεν εντάσσονταν στις κοινωνικές νόρμες είτε δεν εργάζονταν ώστε να συνεισφέρουν. Τότε οι κοινωνικές αντιλήψεις και η θέση του ατόμου δεν ήταν όπως είναι σήμερα. Εκεί νομίζω κάνουμε λάθος εμείς οι απόγονοί τους. Προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε την κοινωνική θέση του χριστιανισμού και της ομοφυλοφιλίας με το κοινωνοπολιτικό σύστημα του 2025 μ.Χ.
Όχι, κάνεις το λάθος (όπως και κάποιοι Χριστιανοί) να ταυτίζεις το αιώνιο με το πρόσκαιρο. Η ηθική του Θεού είναι μία και απόλυτη, δεν έχει σχέση με την ανθρώπινη ηθική που αλλάζει ανά κοινωνία και εποχή. Επίσης, ξεχνάτε ότι αμαρτία αποτελεί γενικά η λαγνεία, οπότε σχεδόν όλοι είμαστε αμαρτωλοί, αλλά επικεντρώνεστε στην ομοφυλοφιλία γιατί έχει πιο πολλή «σάλτσα» το θέμα. Και εξήγησα παραπάνω τι αποτελεί αμαρτία, αυτό είναι η προσκόλληση στην ύλη και η συνεπαγόμενη απώλεια της ψυχής.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.573 μηνύματα.
Επίσης και σε εσένα, για το δικό σου με τον Χριστιανισμό.

Όχι, κάνεις το λάθος (όπως και κάποιοι Χριστιανοί) να ταυτίζεις το αιώνιο με το πρόσκαιρο. Η ηθική του Θεού είναι μία και απόλυτη, δεν έχει σχέση με την ανθρώπινη ηθική που αλλάζει ανά κοινωνία και εποχή. Επίσης, ξεχνάτε ότι αμαρτία αποτελεί γενικά η λαγνεία, οπότε σχεδόν όλοι είμαστε αμαρτωλοί, αλλά επικεντρώνεστε στην ομοφυλοφιλία γιατί έχει πιο πολλή «σάλτσα» το θέμα. Και εξήγησα παραπάνω τι αποτελεί αμαρτία, αυτό είναι η προσκόλληση στην ύλη και η συνεπαγόμενη απώλεια της ψυχής.

Eπειδή δεν είμαι ειδικός, είχα παρακολουθήσει μια διάλεξη του καθηγητή Λιαντίνη που έλεγε ότι οι χριστιανοί στα χρόνια των Ρωμαίων φαίνονταν κοινωνικά απροσάρμοστοι επειδή πίστευαν σε μια θεωρία που ακύρωνε την εργασία, τους φόρους, τον ίδιο τον αυτοκράτορα. Δεν μπορούσαν να κατανοήσουν μεταφορικές αρχές και ιδέες όταν η αρχαιοελληνική και ρωμαϊκή θρησκεία βασιζόταν σε αγάλματα και θυσίες ζώων. Ο χριστιανισμός μιλούσε για την νίκη του ανθρώπου στο θάνατο και οι ρωμαίοι όπως και έλληνες της εποχής δεν κατανοούσαν τι σήμαινε αυτό ή γιατί θα έπρεπε να ακολουθήσουν τη θρησκεία ενός ρωμαίου κατοίκου της Γαλιλαίας (Ιησού) και αργότερα του Παύλου. Έβλεπαν μια κοινωνική αλλαγή στον κόσμο που ακολουθούσε αυτή τη θρησκεία χωρίς να καταλαβαίνουν τα βαθύτερα νοήματα ενώ έδιναν βάση στο πως να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στην τάξη πραγμάτων. Αυξήθηκε για παράδειγμα ο αριθμός των ανεπάγγελτων που απλά πρόσμεναν να πάνε για δουλειά στη βασιλεία των ουρανών. Εκεί υπήρχε μια κακή ερμηνεία και λόγω του χαμηλού μορφωτικού επιπέδου αλλά και των περιορισμένων εικόνων που είχαν οι άνθρωποι εκείνης της εποχής.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3.291 μηνύματα.
Δεν αντιλέγω, εδώ μιλάμε για κάτι πολύ συγκεκριμένο ομως και την απάντηση πιστεύω την ξέρουμε όλοι μας αλλά και οι ίδιοι.

Η εκκλησία δεν αποδέχεται την ομοφυλοφιλία ούτε στους δικούς της ούτε και στους άπιστους.
Οχι απλά δεν την αποδέχεται αλλά και τους θεωρεί ανώμαλους και ψυχικά διαταραγμένους.
Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια.
Και δεν θα υπήρχε θέμα αν την κριτική την έκανε μόνο στους δικούς της πιστούς και εκείνοι το αποδέχονταν - θεωρητικά παντα γιατι κατ’εμέ παλι θα υπήρχε θέμα-.

Και όλο αυτό το μίσος που βγάζει απέναντί τους εγείρει κι άλλα κύματα μίσους σε ομοϊδεάτες και μή.

Όλα τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε.


Τίποτα απο αυτά δεν είναι δικά μου λόγια, είναι λόγια της Εκκλησίας. Οπότε αν είναι να αρχίσετε το hating να ξέρετε που το απευθύνετε καθώς δεν αυτοσχεδίασα πουθενά.
Την αποδέχονται , αλλά με την έννοια ότι γεννήθηκαν κάποιοι άτυχοι και άρρωστοι που θα τους συμπαρασταθεί η εκκλησία και ο Θεός παρά να ζήσουν ευτυχισμένοι με τους αγαπητικούς τους...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.573 μηνύματα.
Επίσης η απλή φιλοσοφική επανάσταση που έφερε ο ίδιος ο Ιησούς μετατράπηκε μετά σε κλειστό πολιτικό σύστημα με ιεράρχες, κανόνες, συνόδους και δεύτερο πολιτικό ρόλο μετά τον αυτοκράτορα και ... τον εκάστοτε ηγέτη κράτους έως και σήμερα.
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.026 μηνύματα.
Την αποδέχονται , αλλά με την έννοια ότι γεννήθηκαν κάποιοι άτυχοι και άρρωστοι που θα τους συμπαρασταθεί η εκκλησία και ο Θεός παρά να ζήσουν ευτυχισμένοι με τους αγαπητικούς τους...
Γιατί, λοιπόν, γυρεύεις απαντήσεις, ενώ τις έχεις ήδη έτοιμες ;
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.
Eπειδή δεν είμαι ειδικός, είχα παρακολουθήσει μια διάλεξη του καθηγητή Λιαντίνη που έλεγε ότι οι χριστιανοί στα χρόνια των Ρωμαίων φαίνονταν κοινωνικά απροσάρμοστοι επειδή πίστευαν σε μια θεωρία που ακύρωνε την εργασία, τους φόρους, τον ίδιο τον αυτοκράτορα. Δεν μπορούσαν να κατανοήσουν μεταφορικές αρχές και ιδέες όταν η αρχαιοελληνική και ρωμαϊκή θρησκεία βασιζόταν σε αγάλματα και θυσίες ζώων. Ο χριστιανισμός μιλούσε για την νίκη του ανθρώπου στο θάνατο και οι ρωμαίοι όπως και έλληνες της εποχής δεν κατανοούσαν τι σήμαινε αυτό ή γιατί θα έπρεπε να ακολουθήσουν τη θρησκεία ενός ρωμαίου κατοίκου της Γαλιλαίας (Ιησού) και αργότερα του Παύλου. Έβλεπαν μια κοινωνική αλλαγή στον κόσμο που ακολουθούσε αυτή τη θρησκεία χωρίς να καταλαβαίνουν τα βαθύτερα νοήματα ενώ έδιναν βάση στο πως να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στην τάξη πραγμάτων. Αυξήθηκε για παράδειγμα ο αριθμός των ανεπάγγελτων που απλά πρόσμεναν να πάνε για δουλειά στη βασιλεία των ουρανών. Εκεί υπήρχε μια κακή ερμηνεία και λόγω του χαμηλού μορφωτικού επιπέδου αλλά και των περιορισμένων εικόνων που είχαν οι άνθρωποι εκείνης της εποχής.
Κοίτα, αυτό που λες εν μέρει ισχύει. Ο Χριστιανισμός έφερε επανάσταση σε εκείνη την εποχή γιατί εξίσωνε τον φτωχό με τον πλούσιο, τον μορφωμένο με τον αμόρφωτο κοκ. Κριτήριο για τον Χριστιανισμό αποτελεί το πόσο καλός Χριστιανός είναι και όχι η τάξη του ή τα εγκόσμια επιτεύγματά του. Και στην ουσία του απορρίπτει τον κόσμο της ύλης, αφού επικεντρώνεται στην ψυχή. Ο Ιησούς μεμφόταν την ανάγκη απόκτησης υλικών αγαθών (βλέπε παραβολή με τον πλούσιο) και την επικέντρωση στον μόχθο για τα επίγεια:

«Γι’ αυτό, λοιπόν, σας λέω: Μη μεριμνάτε για τη ζωή σας, τι θα φάτε και τι θα πιείτε ούτε για το σώμα σας, τι θα ντυθείτε. Η ζωή δεν είναι σπουδαιότερη από την τροφή; Και το σώμα δεν είναι σπουδαιότερο από το ντύσιμο; Κοιτάξτε τα πουλιά που δε σπέρνουν ούτε θερίζουν ούτε συνάζουν αγαθά σε αποθήκες, κι όμως ο ουράνιος Πατέρας σας τα τρέφει· εσείς δεν αξίζετε πολύ περισσότερο απ’ αυτά; Κι έπειτα, ποιος από σας μπορεί με το άγχος του να προσθέσει έναν πήχυ στο ανάστημά του; Και γιατί τόσο άγχος για το ντύσιμό σας; Ας σας διδάξουν τα αγριόκρινα πώς μεγαλώνουν· δεν κοπιάζουν ούτε γνέθουν· κι όμως σας βεβαιώνω πως ούτε ο Σολομών σ’ όλη του τη μεγαλοπρέπεια δεν ντυνόταν όπως ένα από αυτά. Αν όμως ο Θεός ντύνει έτσι το αγριόχορτο, που σήμερα υπάρχει κι αύριο θα το ρίξουν στη φωτιά, δε θα φροντίσει πολύ περισσότερο για σας, ολιγόπιστοι; Μην έχετε, λοιπόν, άγχος και μην αρχίσετε να λέτε: “τι θα φάμε;” ή: “τι θα πιούμε;” ή: “τι θα ντυθούμε;” γιατί για όλα αυτά αγωνιούν όσοι δεν εμπιστεύονται το Θεό· ο ουράνιος όμως Πατέρας σας ξέρει καλά ότι έχετε ανάγκη απ’ όλα αυτά. Γι’ αυτό πρώτα απ’ όλα να επιζητείτε τη βασιλεία του Θεού και την επικράτηση του θελήματός του, κι όλα αυτά θα ακολουθήσουν. Μην αγωνιάτε, λοιπόν, για το αύριο, γιατί η αυριανή μέρα θα έχει τις δικές της φροντίδες. Φτάνουν οι έγνοιες τής κάθε μέρας». (Κατά Ματθαίον)

Και στις πρωτοχριστιανικές κοινότητες επικρατούσε μια τέτοια τάση, σαν την ανωτέρω, οπότε ήταν λογικό να ενοχλούνται οι της αυτοκρατορίας, γιατί τους έβλεπαν σαν τεμπέληδες ρέμπελους, συν τοις άλλοις. Υπήρχαν δε ακόμα πιο ακραίες εκφάνσεις, όπως αυτή των Καθαρών, όπου απέρριπταν μέχρι και την αναπαραγωγή. Πέρα δε από τους Αιρετικούς, ο Χριστιανισμός είναι υπέρ του μοναχισμού και ο μοναχισμός είναι κατά της συμμετοχής στην ανθρώπινη, εκκοσμικευμένη κοινωνία και την αναπαραγωγή, επίσης. Οπότε προφανώς τους είδαν (και) σαν αντισυστημικούς.

Βέβαια ο Χριστιανισμός, όπως κάθε θρησκεία, χωρίζεται σε αυτά που πιστεύει ο απλός λαός (επιφανειακά) και σε αυτά που πιστεύουν όσοι προσεγγίζουν το θέμα πιο εσωτερικά. Ε, στα πρώτα συγκαταλέγονται όσοι εκλαμβάνουν όλες τις διδαχές του Ιησού κυριολεκτικά (κάποια διδάγματα ήταν κυριολεκτικά, άλλα συμβολικά και αλληγορικά) και που ασχολούνται με κατώτερα πράγματα, όπως η θέση της Εκκλησίας για το σεξ, την ομοφυλοφιλία, τι είναι αμαρτία και τι όχι, πόσες μετάνοιες πρέπει να κάνεις για την κάθε αμαρτία κοκ και στη δεύτερη αυτοί που βιώνουν μια πραγματική σχέση με τον Θεό.

Όμως το θέμα είναι «ομοφυλοφιλία και ομοφοβία», όχι «Χριστιανισμός και ομοφυλοφιλία» και συνεχώς αναφέρεται εδώ ο Χριστιανισμός, η Εκκλησία και το παππαδαριό. Γι' αυτό αντιδρώ. Όχι ότι έχω καλή άποψη για την επίσημη Εκκλησία, γιατί όσο πιο υψηλά πας τόσο χαμηλότερα πέφτεις σε πνευματικότητα (μου είναι αδιανόητο να βλέπω μητροπολίτες με χρυσαφικά σαν τη μαντάμ Ζαϊρα ενώ ο Ιησούς ταξίδευε με γαϊδούρι και γεννήθηκε σε φάτνη). Αλλά είναι άλλο πράγμα η «Επίσημη Εκκλησία» από την πραγματική Εκκλησία, τη νύφη του Χριστού, που αποτελεί όλο το σώμα των Χριστιανών και τη Βασιλεία του Θεού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3.291 μηνύματα.
Γιατί, λοιπόν, γυρεύεις απαντήσεις, ενώ τις έχεις ήδη έτοιμες ;
100 φορές σε ρώτησα και λες τα δικά σου αντί να πεις ένα ναι η ένα όχι .

Εγω δεν άκουσα ποτέ ιερέα να λέει ότι το δέχεται, αν εσύ ακουσες που θα ασχολείσαι και περισσότερο με ιερείς ας το έλεγες ..
 

glayki

Περιβόητο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.441 μηνύματα.
Βέβαια ο Χριστιανισμός, όπως κάθε θρησκεία, χωρίζεται σε αυτά που πιστεύει ο απλός λαός (επιφανειακά) και σε αυτά που πιστεύουν όσοι προσεγγίζουν το θέμα πιο φιλοσοφικά. Ε, στα πρώτα συγκαταλέγονται όσοι εκλαμβάνουν όλες τις διδαχές του Ιησού κυριολεκτικά (κάποια διδάγματα ήταν κυριολεκτικά, άλλα συμβολικά και αλληγορικά) και που ασχολούνται με κατώτερα πράγματα, όπως η θέση της Εκκλησίας για το σεξ, την ομοφυλοφιλία, τι είναι αμαρτία και τι όχι, πόσες μετάνοιες πρέπει να κάνεις για την κάθε αμαρτία
Δεν αντιλέγω, ωστόσο τον απλό πιστό που έχει νηπιακή πνευματικότητα τον απασχολούν αυτά τα " Κατώτερα " θέματα που αντιμετωπίζει στην καθημερινότητα και σε μια επαφή με έναν πνευματικό είναι λογικό να θέλει να πάρει απαντήσεις για αυτά .
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.529 μηνύματα.
Δεν αντιλέγω, ωστόσο τον απλό πιστό που έχει νηπιακή πνευματικότητα τον απασχολούν αυτά τα " Κατώτερα " θέματα που αντιμετωπίζει στην καθημερινότητα και σε μια επαφή με έναν πνευματικό είναι λογικό να θέλει να πάρει απαντήσεις για αυτά .
E, και δουλειά του σωστού πνευματικού είναι να τον κατευθύνει σωστά, να προσπαθεί να τον εξυψώσει. Να καταλάβει ότι το σημαντικό είναι το να βιώσει -όχι απλά να αντιληφθεί- την Αλήθεια από το «καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς» (παράδειγμα) και όχι το πόσες μετάνοιες πρέπει να κάνει αν βάρεσε χειρογλύκανο ή ποια η θέση της Εκκλησίας για το σεξ πριν τον γάμο, την ομοφυλοφιλία ή ό,τι άλλο παρόμοιο.

Εάν κάποιος επιμένει σε μία τέτοια επιφανειακή ανάγνωση του Χριστιανισμού, όπου μέγιστο κριτήριο αποτελούν οι πράξεις μας, είναι ένας τέλειος Προτεστάντης, παρόλα αυτά βρίσκεται πολύ μακριά από το να χαρακτηριστεί Χριστιανός. Ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἐντός ὑμῶν ἐστιν, για να απαντήσω και στην παραπάνω ερώτηση και είναι δουλειά του καθένα μας να τη βρει και να ελευθερωθεί (άντε να δώσω απάντηση και σ' αυτό, η φυλακή είναι ο κόσμος της ύλης, από αυτήν ελευθερώνεσαι). Αν πιστεύει ότι θα τη βρει στα επίγεια και στις πεζές υποθέσεις των ανθρώπων, πλανάται πλάνην οικτρά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top