Ο Θάνατος του George Floyd

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,495 μηνύματα.
Καταρχάς είναι ιδιαίτερα τεμπέλικο και ανώριμο και να με κατηγορείς πως δικαιολογώ τη συμπεριφορά των μπάτσων, θέλω να ελπίζω πως δεν διάβασες τίποτε απ' αυτά που έγραψα πριν.Αηδίασα και εγώ όταν είδα το βίντεο και δεν είμαι κατά των απολύσεων τους προφανώς. Δεν είναι αυτό το θέμα.
Ε άμα αηδίασες όπως λες κόψε τις βλακείες που λες τόση ώρα και μείνει στο γεγονός ότι είναι απάνθρωπο και ότι έχουν δίκαιο να έχουν θυμώσει οι άνθρωποι
Μιλάς για "συστημικό ρατσισμό" κάτι το οποίο είναι καθαρά ιδεολογικό μιμίδιο, αναφέρθηκα γι' αυτό σε προηγούμενο μήνυμα. Πήραν όλοι αφορμή απ' το συμβάν και προωθούν ακροαριστερό φασισμό. Και συ μου λες πως υποστηρίζω το μπάτσο - λες και με νοιάζει.
Όχι, ιδεολογίκο μιμίδιο είναι αυτά που αράδιασες τόσες ώρες. Εγώ ανέβασα βίντεο που εξηγεί όλο αυτό που υποβιβάζεις. Αν δεις τριγύρω σου θα δεις και ποιοι έχουν όλες τις υψηλές θέσεις. Αν κοιτάξεις τις μαρτυρίες των ίδιων των ανθρώπων θα δεις πως τους συμπεριφέρονται, πως νιώθουν μέσα στην κοινωνία. Αυτά κουράστηκαν και ζητάνε από τον κόσμο ίσες ευκαιρίες και ίση μεταχείριση. Αν αυτά και άλλα τόσα για εσένα είναι απλά μια ιδεολογία και συνεχίζεις στην μπαρούφα ότι όσο το ψάχνεις τόσο μεγαλώνει αντί να παραδεχθείς την αλήθεια και να ζητήσεις την αλλαγή, τότε τι να πω... Δεν έχει καν νόημα από την στιγμή που η μοναδική σου απάντηση είναι ότι όλα είναι στο μυαλό μας. Εσύ θες απλά να λες το αντίθετο για να πείθεις τον εαυτό σου ότι δεν πας με την μάζα. Ε τι να πω λοιπόν, πετάει ο γάιδαρος; Πετάει...
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Μα δε σου είπα ότι δε γίνονται αυτά τα πράγματα, αλλά ότι δεν τα θεωρώ ως λογικές αντιδράσεις στην όλη κατάσταση. Είναι πραγματικότητα αλλά δε συμφωνώ μαζί της. Δε χρειάζεται να την πληρώνουν τρίτα άτομα επειδή κάποιοι αστυνομικοί σκότωσαν έναν άνθρωπο. Ωστόσο, συνεχίζεις να μιλάς για μία «σιωπηλή» αντίδραση που θα έρθει όταν ο κόσμος θα είναι νηφάλιος; Πότε δηλαδή, γιατί τόσο χρόνια η «νηφάλια» μερίδα του κόσμου δεν είδα να κάνει καμία κίνηση.

Αυτά τα άτομα που «πρήζουν» διάφορο κόσμο - βάλε στο mute τους βανδαλισμούς κ.λπ. και κράτα μόνο τις πορείες - το κάνουν γιατί από τον Μάλκολμ Χ μέχρι σήμερα, ώρες-ώρες νιώθεις ότι έχουν αλλάξει πολύ λίγα πράγματα - προφανώς έχουν αλλάξει αρκετά, βέβαια. Επίσης, τι να το κάνουμε που απλά το να θεωρείς μία πράξη κατακριτέα από τον καναπέ δεν είναι αρκετό. Είναι κατακριτέα η δολοφονία σχεδόν όποιο άτομο κι αν ρωτήσεις, δε θα διαφωνήσουν πολλά. Ωστόσο, τι έκανες για να αποτρέψεις, στο μέτρο που αυτό είναι εφικτό, την επόμενη; - είτε το θύμα το λένε Γρηγορόπουλο, είτε Αξαρλιάν είτε Breonna Taylor είτε όπως θες.
Συνεχιζεις να μη μπορεις να καταλαβεις πως και το να βγεις και να γκαρηξεις δεν ειναι απαραιτητα η σωστη λυση. Μισο αιωνα πολεμου εναντιων της φτωχειας, νομων κατα των διακρισεων, επιδοματα και τα πραγματα δεν πανε προς το καλυτερο. Και στις διαμαρτυριες παλι τα ιδια πραγματα με τον ιδιο τροπο θα απαιτηθουν, περισσοτερη "ισοτητα" (ο,τι εχει ο καθενας στο κεγαλι του γι'αυτο). Η μια ερμηνεια ειναι πως δεν γινονται αρκετα, η αλλη πως ειναι λαθος η λογικη. Αν σου αρεσει τοσο πολυ, συνεχισε να χτυπας το κεφαλι σου στον τοιχο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν κοιτάξεις τις μαρτυρίες των ίδιων των ανθρώπων θα δεις πως τους συμπεριφέρονται, πως νιώθουν μέσα στην κοινωνία. Αυτά κουράστηκαν και ζητάνε από τον κόσμο ίσες ευκαιρίες και ίση μεταχείριση.
Η διαφορά μεταξύ εμένα και 'σένα είναι πως εγώ δεν ενδιαφέρομαι για τα συναισθήματα και τα παράπονα των ανθρώπων, αλλά προσπαθώ να εφαρμόζω νηφάλια κι εμβαθή συμπερασματολογία. Προχθές, περιέγραψα πως εξίσου φανατισμένοι ομοϊδεάτες σου εφαρμόζουν το συναισθηματισμό τους που παίρνει μορφή προκαταλήψεων σε δήθεν επιστημονικές έρευνες.

Βλέπεις τώρα τι εννοώ Μόλις εξομολογήθηκες - υποθέτω ασυνείδητα - ότι πάσχεις από <<ιδεολογίτιδα>>, την παθολογία της οποίας δε χρειάζεται να στην εξηγήσω ούτε εγώ, ούτε κανείς. Την περιέγραψα βέβαια κι αυτήν παραπάνω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ισο αιωνα πολεμου εναντιων της φτωχειας, νομων κατα των διακρισεων, επιδοματα και τα πραγματα δεν πανε προς το καλυτερο.
Λίγο άσχετο, αλλά δε βρίσκω άλλη λύση για τα γκέτο και την "μαύρη φτώχεια"(όπως λέμε "Black Crime" υποθέτω πως ο όρος μαύρος δεν είναι καθόλου υποτιμητικός) από την άμεση διακοπή του welfare state και αντ' αυτού οι μαύροι αμερικάνοι να διασκορπιστούν σε χειρονακτικές δουλειές στην επαρχία των ΗΠΑ. Πιθανότατα, οι black civil rights organisations θα συμφωνήσουν.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Καταρχάς να πεις στις οικογένειες δολοφονημένων θυμάτων και κατεστραμμένων κτηρίων να βάλουνε το βανδαλισμό(που κατά βάσιν έχει την υπεράσπιση του όχλου) σε "mute". Κατά δεύτερον, απλά αναφέρω πως ξεκάθαρα βλέπεις τον εαυτό σου και ως δικαστή και ως τιμωρό και ως αναθεμελιωτή.

Ναι οκ δεν περιμένουμε όλοι αντιδράσεις του όχλου για να πάνε τα πράγματα μπροστά, για την ακρίβεια μόνο πίσω τα πάνε.

Το mute πήγαινε στο θέμα της ανάλυσης και όχι στο να αγνοήσουμε τα κακώς κείμενα. Να δεχθώ ότι ήμουν ασαφής στην έκφρασή μου.

Τώρα, τα άλλα περί αντιδράσεις του όχλου κ.λπ. δεν τα σχολιάζω, δεν έχει και πολύ νόημα να συνεχίζουμε να συζητάμε όσο δε βρίσκουμε κοινό τόπο.

Συνεχιζεις να μη μπορεις να καταλαβεις πως και το να βγεις και να γκαρηξεις δεν ειναι απαραιτητα η σωστη λυση. Μισο αιωνα πολεμου εναντιων της φτωχειας, νομων κατα των διακρισεων, επιδοματα και τα πραγματα δεν πανε προς το καλυτερο. Και στις διαμαρτυριες παλι τα ιδια πραγματα με τον ιδιο τροπο θα απαιτηθουν, περισσοτερη "ισοτητα" (ο,τι εχει ο καθενας στο κεγαλι του γι'αυτο). Η μια ερμηνεια ειναι πως δεν γινονται αρκετα, η αλλη πως ειναι λαθος η λογικη. Αν σου αρεσει τοσο πολυ, συνεχισε να χτυπας το κεφαλι σου στον τοιχο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δε διαφωνώ με το γεγονός ότι πρέπει να ανανεωθούν τα μέσα διεκδίκησης που έχουμε στα χέρια μας, αλλά αυτό δε σημαίνει ούτε μόνο ότι δε γίνονται αρκετά ούτε ότι είναι η «λάθος λογική». Οι συλλογικές διεκδικήσεις σε ένα περιβάλλον που η εξουσία είναι, κατά κανόνα, κατακερματισμένη στον λαό, είναι ο μόνος τρόπος για να αξιοποιήσει ο λαός την εξουσία του. Σε κάποιες περιστάσεις, σίγουρα δεν είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος, σε κάποιες άλλες είναι. Αυτό που σίγουρα δε θα σε οδηγήσει στο να διεκδικήσεις και να κερδίσεις πράγματα είναι το να μην αντιδράς και να περιμένεις πότε θα βρεις τη «νηφαλιότητα».

Αν δε δείξεις ότι είσαι εκεί, πώς θα ξέρουν ότι διαφωνείς;
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Λίγο άσχετο, αλλά δε βρίσκω άλλη λύση για τα γκέτο και την "μαύρη φτώχεια"(όπως λέμε "Black Crime" υποθέτω πως ο όρος μαύρος δεν είναι καθόλου υποτιμητικός) από την άμεση διακοπή του welfare state και αντ' αυτού οι μαύροι αμερικάνοι να διασκορπιστούν σε χειρονακτικές δουλειές στην επαρχία των ΗΠΑ. Πιθανότατα, οι black civil rights organisations θα συμφωνήσουν.
Το αντικοινωνικο κρατος πρεπει να κοπει αλλα το μετα θα ειναι πολυ δυσκολο, καθως η ζημια που εχει προκαλεσει ηδη ειναι τεραστια. Δεν ξερω κατα ποσο θα μπορουσε να προσαρμοστει ενα ατομο που μεγαλωσε στo γκεττο, στην εξοχη και ποσοι θα ηθελαν να πανε εκτος πολης.
Εγω ανησυχω πιο πολυ για κατι αλλο ομως. Ειχα παραθεσει παλαιοτερα αυτο

Σχεδον τα 3/4 των παιδιων ειναι σε μονογονεικη οικογενεια και καταλαβαινουμε οτι θα εχεις προβληματα οταν μεγαλωνεις, συνηθως, χωρις πατερα. Δεν αντιλεγω οτι υπαρχει και το θεμα της εργασιας, αλλα αυτο το θεωρω πολυ πιο βαθυ και δυσκολο να λυθει κοινωνικα τραυμα. Πραγματικα δεν ξερω πως θα μπορουσες να βοηθησεις εδω και ποσε γενιες θα παρει να επουλωθει το τραυμα
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,495 μηνύματα.
Η διαφορά μεταξύ εμένα και 'σένα είναι πως εγώ δεν ενδιαφέρομαι για τα συναισθήματα και τα παράπονα των ανθρώπων, αλλά προσπαθώ να εφαρμόζω νηφάλια κι εμβαθή συμπερασματολογία. Προχθές, περιέγραψα πως εξίσου φανατισμένοι ομοϊδεάτες σου εφαρμόζουν το συναισθηματισμό τους που παίρνει μορφή προκαταλήψεων σε δήθεν επιστημονικές έρευνες.

Βλέπεις τώρα τι εννοώ Μόλις εξομολογήθηκες - υποθέτω ασυνείδητα - ότι πάσχεις από <<ιδεολογίτιδα>>, την παθολογία της οποίας δε χρειάζεται να στην εξηγήσω ούτε εγώ, ούτε κανείς. Την περιέγραψα βέβαια κι αυτήν παραπάνω.
Μα δεν είπα ποτέ ότι δεν έχω ιδεολογία, η οποία θέλω να πιστεύω ότι έχει ως γνώμονα την ισότητα των ανθρώπων. Τώρα αν εσύ λες ότι δεν νοιάζεσαι για το τι νιώθουν οι άνθρωποι δικό σου κακό, εσένα πάει πίσω και μετά τους άλλους που πιθανότατα να αδικήσεις όπως ακριβώς κάνεις και τώρα. Αλλά αν νομίζεις ότι εσύ δεν έχεις ιδεολογία και ότι είσαι "νηφάλιος", είσαι βαθιά νυχτωμένος. Και το δικό σου συμπέρασμα είναι βασισμένο σε μια ιδεολογία με την διαφορά ότι δεν έχει καν επιχειρήματα και είναι 100% βασισμένη σε προσωπικές σου αντιλήψεις που τις έχεις αυτό-βαπτίσει "αντικειμενικές" απλά επειδή δεν συμβαδίζουν με την τωρινή κοινή άποψη. Επίσης για τα άρθρα, δεν είναι δήθεν επιστημονικές έρευνες. Κάθε έρευνα ξεκινάει θέτοντας κάποια ερωτήματα/ή και υποθέσεις που έχουν βγει από προσωπική σου παρατήρηση/ή έρευνα και από εκεί και πέρα το ψάχνεις περισσότερο ψάχνοντας την αλήθεια. Και εσύ αν ξεκινήσεις τώρα μια έρευνα πάνω στο θέμα, θα την ξεκινήσεις σκεπτόμενος πως ο ρατσισμός είναι ένα "ιδεολογικό μιμίδιο" ή όπως τον χαρακτήρισες. Η αντικειμενικότητα που ψάχνεις στον υπέρτατο βαθμό απλά δεν υπάρχει καθώς όλοι οι άνθρωποι σκεπτόμαστε με βάση τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις/εμπειρίες μας και τα ερεθίσματα που υπάρχουν γύρω μας. Όλες μας οι πράξεις υποκινούνται από συναισθήματα και εσύ με συναισθηματισμό μιλάς. Η έρευνα, η πρώτη τουλάχιστον, μια χαρά τόνισε ότι τα στοιχειά που βρέθηκαν, έχουν τόσες μεγάλες διαφορές επειδή οι θέσεις στις οποίες εργάζονται είναι κατώτερες, άρα και οι μισθοί είναι κατώτεροι και ήταν όλα βασισμένα σε έρευνα την οποία όποιος θέλει είναι ελεύθερος να αντικρούσει. Τα προσπέρασες επειδή δεν σύμφεραν την υποκειμενική σου θεωρία.
Λίγο άσχετο, αλλά δε βρίσκω άλλη λύση για τα γκέτο και την "μαύρη φτώχεια"(όπως λέμε "Black Crime" υποθέτω πως ο όρος μαύρος δεν είναι καθόλου υποτιμητικός) από την άμεση διακοπή του welfare state και αντ' αυτού οι μαύροι αμερικάνοι να διασκορπιστούν σε χειρονακτικές δουλειές στην επαρχία των ΗΠΑ. Πιθανότατα, οι black civil rights organisations θα συμφωνήσουν.
Μεγάλη κουβέντα, το μόνο που θα πω είναι ότι η εκπαίδευση(προς όλες τις μεριές) μπορεί να βοηθήσει πολύ...
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μα δεν είπα ποτέ ότι δεν έχω ιδεολογία, η οποία θέλω να πιστεύω ότι έχει ως γνώμονα την ισότητα των ανθρώπων. Τώρα αν εσύ λες ότι δεν νοιάζεσαι για το τι νιώθουν οι άνθρωποι δικό σου κακό, εσένα πάει πίσω και μετά τους άλλους που πιθανότατα να αδικήσεις όπως ακριβώς κάνεις και τώρα. Αλλά αν νομίζεις ότι εσύ δεν έχεις ιδεολογία και ότι είσαι "νηφάλιος", είσαι βαθιά νυχτωμένος. Και το δικό σου συμπέρασμα είναι βασισμένο σε μια ιδεολογία με την διαφορά ότι δεν έχει καν επιχειρήματα και είναι 100% βασισμένη σε προσωπικές σου αντιλήψεις που τις έχεις αυτό-βαπτίσει "αντικειμενικές" απλά επειδή δεν συμβαδίζουν με την τωρινή κοινή άποψη. Επίσης για τα άρθρα, δεν είναι δήθεν επιστημονικές έρευνες. Κάθε έρευνα ξεκινάει θέτοντας κάποια ερωτήματα/ή και υποθέσεις που έχουν βγει από προσωπική σου παρατήρηση/ή έρευνα και από εκεί και πέρα το ψάχνεις περισσότερο ψάχνοντας την αλήθεια. Και εσύ αν ξεκινήσεις τώρα μια έρευνα πάνω στο θέμα, θα την ξεκινήσεις σκεπτόμενος πως ο ρατσισμός είναι ένα "ιδεολογικό μιμίδιο" ή όπως τον χαρακτήρισες. Η αντικειμενικότητα που ψάχνεις στον υπέρτατο βαθμό απλά δεν υπάρχει καθώς όλοι οι άνθρωποι σκεπτόμαστε με βάση τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις/εμπειρίες μας και τα ερεθίσματα που υπάρχουν γύρω μας. Όλες μας οι πράξεις υποκινούνται από συναισθήματα και εσύ με συναισθηματισμό μιλάς. Η έρευνα, η πρώτη τουλάχιστον, μια χαρά τόνισε ότι τα στοιχειά που βρέθηκαν, έχουν τόσες μεγάλες διαφορές επειδή οι θέσεις στις οποίες εργάζονται είναι κατώτερες, άρα και οι μισθοί είναι κατώτεροι και ήταν όλα βασισμένα σε έρευνα την οποία όποιος θέλει είναι ελεύθερος να αντικρούσει. Τα προσπέρασες επειδή δεν σύμφεραν την υποκειμενική σου θεωρία.
Φυσικά, γι' αυτό και όταν οι μελλοντικοί ιστορικοί κοιτάνε τα τωρινά δεδομένα θα εστιάσουν στο πως νιώθουν τώρα οι αμερικάνοι. Στο δικαστήριο θα εστιάσουν στο πως νιώθουνε οι κατηγορούμενοι. Θα είναι ψυχοπαθείς αλλιώς.

Τραγικός είσαι, δεν καταλαβαίνεις τι εστί επιχηρηματολογία.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,495 μηνύματα.
Φυσικά, γι' αυτό και όταν οι μελλοντικοί ιστορικοί κοιτάνε τα τωρινά δεδομένα θα εστιάσουν στο πως νιώθουν τώρα οι αμερικάνοι. Στο δικαστήριο θα εστιάσουν στο πως νιώθουνε οι κατηγορούμενοι. Θα είναι ψυχοπαθείς αλλιώς.

Τραγικός είσαι, δεν καταλαβαίνεις τι εστί επιχηρηματολογία.
Επιχειρηματολογία είναι να γράφω τόσες σελίδες για το παρελθόν του αστυνόμου, τις κοινωνικές επιδράσεις που βλέπεις γύρω σου, ολόκληρο βίντεο για τον συστηματικό ρατσισμό, σχόλια πάνω στο άρθρο που είδε παρατέθηκε και όχι "είναι τρομοκράτες, άρα, συνεπώς και δηλαδή, μιλάμε για την μεγαλύτερη τρομοκρατία που όλοι πιστέψατε" όπως αερολογείς τόση ώρα με την δικαιολογία ότι είναι αντικειμενικός επειδή δεν έχεις ιδεολογίες (που δεν στέκει καν). Ή μήπως θες να μιλήσουμε για την τρομερά αποστομωτική σου απάντηση με το προσβλητικό emoji που έχεις ήδη δώσει τόσες φορές στο θέμα;

Γυρνά πλευρό και ξανακοιμήσου μπας και συνεχίσεις το όνειρο
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επιχειρηματολογία είναι να γράφω τόσες σελίδες για το παρελθόν του αστυνόμου, τις κοινωνικές επιδράσεις που βλέπεις γύρω σου, ολόκληρο βίντεο για τον συστηματικό ρατσισμό, σχόλια πάνω στο άρθρο που είδε παρατέθηκε και όχι "είναι τρομοκράτες, άρα, συνεπώς και δηλαδή, μιλάμε για την μεγαλύτερη τρομοκρατία που όλοι πιστέψατε" όπως αερολογείς τόση ώρα με την δικαιολογία ότι είναι αντικειμενικός επειδή δεν έχεις ιδεολογίες (που δεν στέκει καν). Ή μήπως θες να μιλήσουμε για την τρομερά αποστομωτική σου απάντηση με το προσβλητικό emoji που έχεις ήδη δώσει τόσες φορές στο θέμα;

Ναι ντάξει ό,τι πεις. Τη μία με λες φασίστα, την άλλη πως υποστηρίζω το μπάτσο, χωρίς ποτέ να απαντάς σε οτιδήποτε λέω. Μετά μου λες πως αερολογώ(ίσως επειδή δεν διάβασες τι λέω), ενώ σε προηγούμενο μήνυμα κάθισα και εξήγησα και σε παράδειγμα ψεύτικης προκατειλημμένης έρευνας και σε γενικότερο επίπεδο πως οι ιδεολόγοι την πατάτε, και το κάναν και άλλοι πριν από μένα και λογικά δε θα το ξανακάνει κανείς.

Μετά μου παραδέχεσαι πως είσαι συναισθηματοκρατούμενος χωρίς επιχειρήματα, μετά μου λες πως ανέφερες επιχείρηματα για το "ιστορικό του μπάτσου"(θα αγνοήσω τα υπόλοιπα για καλό δικό σου). Είναι φανερό πως δεν κάθεσαι να διαβάζεις ούτε τι λέω εγώ, ούτε οι άλλοι καθώς είσαι ιδεολόγος, όπως παραδέχεσαι. Αν ανοίξεις ένα βιβλίο με λογικά αδιέξοδα ή με mental biases θα δεις πως είσαι λανθάνον υπόδειγμα, μέχρι τότε μείνε στο χαβά σου.

Όσον αφορά μέρος των κατηγοριών σου που λέει πως κι εγώ έχω ιδεολογία, αυτό μπορεί να ισχύει μπορεί και όχι. Μπορεί, επίσης, να υπάρχει αντικειμενικότητα ή προσπάθεια για αντικειμενικότητα, αντ' αυτού που κάνεις εσύ, δλδ.Το 90%, όμως, αυτών που λέω, είναι ενάντια στις ιδεολογικές ρητορικές άλλων, την "ιδεολογία" μου τη σκέφτηκες και την κατασκεύασες εσύ στο 100% της. :whatever:
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν δε δείξεις ότι είσαι εκεί, πώς θα ξέρουν ότι διαφωνείς;

Η δημοκρατία προβλέπει πως οι πολιτικές διαφωνίες λύνονται στην κάλπη και πως η πλειοψηφία επιβάλλει την άποψή της στην μειοψηφία.

Στην δημοκρατία το κράτος διατηρεί το δικαίωμα να καταστειλει βιαιως κάθε οργανωμένη και μη προσπάθεια διατάραξης της τάξης.

Μα δεν είπα ποτέ ότι δεν έχω ιδεολογία, η οποία θέλω να πιστεύω ότι έχει ως γνώμονα την ισότητα των ανθρώπων. Τώρα αν εσύ λες ότι δεν νοιάζεσαι για το τι νιώθουν οι άνθρωποι δικό σου κακό, εσένα πάει πίσω και μετά τους άλλους που πιθανότατα να αδικήσεις όπως ακριβώς κάνεις και τώρα.

Το πρόβλημα με το να ασπάζεται μια ιδεολογία είναι πως έχεις δημιουργήσει στο μυαλό σου κάποια conclusions. Όταν λοιπόν έχεις βγάλει η έχεις ασπαστεί κάποια συμπεράσματα για κάποια διάσταση της πραγματικότητας αφενός βλέπεις τα πράγματα υπό το πρίσμα αυτών των συμπερασμάτων άρα τα βλέπεις εξ ορισμού μη αντικειμενικά και αφετέρου είσαι κλειστός στην οποιαδηποτε περεταιρω γνώση που αντικρούει ή καταρρίπτει τα ιδεολογικά σου συμπεράσματα.

Στην προκειμένη περίπτωση ας πούμε, έχεις ασπαστεί το συμπέρασμα πως η ισότητα των ανθρώπων, όπως την έχεις ορίσει στο μυαλό σου, είναι μια καλή κατάσταση και μάλλον μια ιδεατη. Το πρόβλημα εδώ με αυτό το συμπέρασμα είναι πως πλέον δεν πρόκειται ποτέ να εξετάσεις αντικειμενικά τα επιχειρήματα και τα στοιχεία που το αντικρουουν και το πιθανότερο είναι πως δεν θα θελήσεις ούτε καν να εκτεθείς σε αυτά, πόσο μάλλον να τα αναζητήσεις από μόνος σου. Αυτό σημαίνει πως είσαι πλέον κλειστός σε ένα ευρύ φάσμα γνώσεος. Είσαι πλέον δηλαδή πιστός και όχι ερευνητής της αλήθειας. Μια τέτοια στάση ζωής μπορεί να είναι από περιοριστική έως επικυνδινη. Αυτό φυσικά το κάνουμε σχεδόν όλοι μας σε διάφορες πτυχές της ζωής μας.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,495 μηνύματα.
Το πρόβλημα με το να ασπάζεται μια ιδεολογία είναι πως έχεις δημιουργήσει στο μυαλό σου κάποια conclusions. Όταν λοιπόν έχεις βγάλει η έχεις ασπαστεί κάποια συμπεράσματα για κάποια διάσταση της πραγματικότητας αφενός βλέπεις τα πράγματα υπό το πρίσμα αυτών των συμπερασμάτων άρα τα βλέπεις εξ ορισμού μη αντικειμενικά και αφετέρου είσαι κλειστός στην οποιαδηποτε περεταιρω γνώση που αντικρούει ή καταρρίπτει τα ιδεολογικά σου συμπεράσματα.

Στην προκειμένη περίπτωση ας πούμε, έχεις ασπαστεί το συμπέρασμα πως η ισότητα των ανθρώπων, όπως την έχεις ορίσει στο μυαλό σου, είναι μια καλή κατάσταση και μάλλον μια ιδεατη. Το πρόβλημα εδώ με αυτό το συμπέρασμα είναι πως πλέον δεν πρόκειται ποτέ να εξετάσεις αντικειμενικά τα επιχειρήματα και τα στοιχεία που το αντικρουουν και το πιθανότερο είναι πως δεν θα θελήσεις ούτε καν να εκτεθείς σε αυτά, πόσο μάλλον να τα αναζητήσεις από μόνος σου. Αυτό σημαίνει πως είσαι πλέον κλειστός σε ένα ευρύ φάσμα γνώσεος. Είσαι πλέον δηλαδή πιστός και όχι ερευνητής της αλήθειας. Μια τέτοια στάση ζωής μπορεί να είναι από περιοριστική έως επικυνδινη. Αυτό φυσικά το κάνουμε σχεδόν όλοι μας σε διάφορες πτυχές της ζωής μας.

Αυτό είναι το θέμα. Όλοι έχουμε ασπαστεί μια ιδεολογία. Ιδεολογία είναι και το να ψάχνεις την αλήθεια, και το να νομίζεις ότι είσαι αντικειμενικός. Όλοι μας πιστεύουμε σε κάποια πράγματα και έχουμε κάποιες "αρχές" ας το πούμε. Ακόμα και το να είσαι τελείως παθητικός στα πάντα και να λες δεν με νοιάζει, είναι ιδεολογία. Δεν μπορείς να το αποφύγεις. Και ο φαστ έχει βγάλει τα δικά του συμπεράσματα και δεν ήταν καθόλου μα καθόλου ανοιχτός στο να ακούσει το οτιδήποτε βασισμένος στην δικιά του ιδεολογία. Διάβασε το άρθρο σκεπτόμενος ότι θα γράφει μέσα ιδεολογικές μπούρδες, κράτησε μόνο όσα ήθελα και έβγαλε τα συμπεράσματά του. Βλέπεις, είναι αμφίδρομο. Ανοιχτός δεν είναι αυτός που δεν έχει ιδεολογίες αλλά αυτός που θα εξετάσει όλα τα στοιχειά. Αρχικός κανόνας της μεθοδολογίας της έρευνας είναι να έχεις ένα αρχικό σκοπό και μια υπόθεση για ένα φαινόμενο. Ξεκινάς από κάπου, από ένα σκεπτικό και μια πορεία. Αν δεν το κάνεις, θα χαθείς μέσα στις τόσες πληροφορίες. Στην διαδρομή σου θα συναντήσεις διάφορες απαντήσεις. Αν είσαι όντως ανοιχτός θα τις εξετάσεις και θα δεις κατά πόσο δίκαιο είχες, βγάζοντας εκ νέου συμπεράσματα. Ποιος λοιπόν σας είπε ότι εγώ δεν έχω βρεθεί σε αυτή την θέση και δεν έχω βγάλει αυτό το συμπέρασμα με αυτή την διαδικασία; Κανείς, το υποθέτετε γιατί δεν έχετε αποδεχθεί τον παραπάνω κανόνα. Όλες οι θεωρίες αρχίζουν από κάπου, δεν είναι ένα κενό χαρτί που γράφουμε, όπως φυσικά δεν είναι κενό χαρτί και ο άνθρωπος. Το να υποστηρίζεις ότι εσύ ξαφνικά θα πετάξεις ότι ερεθίσματα είχες και θα είσαι "κενός" είναι αστείο.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση όταν λες "εμένα δεν με νοιάζουν τα συναισθήματα των ανθρώπων", δηλαδή την κοινωνική-ψυχολογική πλευρά του φαινομένου σε μια επιστήμη ανθρωπολογικής-κοινωνικής φύσης, αυτομάτως λες πως θες να είσαι μονόφθαλμος. Δεν είναι μόνο νούμερα. Αυτά τα αποτελέσματα στις διαφορές των μισθών πρέπει να αναλυθούν κοινωνιολογικά. Πρέπει να δεις τα σημειωτικά μηνύματα γύρω σου. Να ακούσεις τους ανθρώπους, να παρατηρήσεις γύρω σου. Όταν αρνείσαι να το κάνεις, βγάζεις τον εαυτό σου από την πορεία της "αλήθειας" που νομίζεις ότι έχεις. Βέβαια εδώ έχουμε το ακόμα χειρότερο, την ολοκληρωτική άρνηση ενός διαπιστουμένου φαινομένου. Οι πιο πολλοί υποστηρίζουν ότι "απλά δεν είναι τόσο μεγάλα ποσοστά" όχι ότι δεν υπάρχει καθόλου, που επίσης κατά την γνώμη μου είναι λάθος αλλά ξέρεις, όταν ένα θέμα δεν μας αγγίζει είναι εύκολα να υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει και ότι οι άλλοι κακώς παραπονιούνται...
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Η δημοκρατία προβλέπει πως οι πολιτικές διαφωνίες λύνονται στην κάλπη και πως η πλειοψηφία επιβάλλει την άποψή της στην μειοψηφία.

Στην δημοκρατία το κράτος διατηρεί το δικαίωμα να καταστειλει βιαιως κάθε οργανωμένη και μη προσπάθεια διατάραξης της τάξης.

Η δημοκρατία δεν προβλέπει μόνο την κάλπη σαν μέσο άσκησης της εξουσίας του λαού ή σαν μέσο διασφάλισης των δικαιωμάτων του. Στη δημοκρατία αναγνωρίζουμε τρεις διακριτές και ανεξάρτητες εξουσίες που εξυπηρετούν, πέρα από τα διοικητικά ζητήματα που απασχολούν κάθε μία, και την επίλυση των «διαφωνιών».

Επίσης, το μονοπώλιο της βίας από το κράτος είναι εγγενές χαρακτηριστικό των δυτικών αστικών δημοκρατιών και η εμφάνιση αυτού του «μονοπωλίου» εξαρτάται άμεσα από τον τρόπο με τον οποίο ιστορικά δομήθηκαν οι αστικές δημοκρατίες τους τελευταίους περίπου δύο αιώνες.

Είναι πολύ πιο περίπλοκη η νομή της εξουσίας στη δημοκρατία και νομίζω ότι, εσκεμμένα ή όχι, απλοποιείς την κατάσταση για να καταλήξεις στα συμπεράσματα που θες.

Το πρόβλημα με το να ασπάζεται μια ιδεολογία είναι πως έχεις δημιουργήσει στο μυαλό σου κάποια conclusions. Όταν λοιπόν έχεις βγάλει η έχεις ασπαστεί κάποια συμπεράσματα για κάποια διάσταση της πραγματικότητας αφενός βλέπεις τα πράγματα υπό το πρίσμα αυτών των συμπερασμάτων άρα τα βλέπεις εξ ορισμού μη αντικειμενικά και αφετέρου είσαι κλειστός στην οποιαδηποτε περεταιρω γνώση που αντικρούει ή καταρρίπτει τα ιδεολογικά σου συμπεράσματα.

Στην προκειμένη περίπτωση ας πούμε, έχεις ασπαστεί το συμπέρασμα πως η ισότητα των ανθρώπων, όπως την έχεις ορίσει στο μυαλό σου, είναι μια καλή κατάσταση και μάλλον μια ιδεατη. Το πρόβλημα εδώ με αυτό το συμπέρασμα είναι πως πλέον δεν πρόκειται ποτέ να εξετάσεις αντικειμενικά τα επιχειρήματα και τα στοιχεία που το αντικρουουν και το πιθανότερο είναι πως δεν θα θελήσεις ούτε καν να εκτεθείς σε αυτά, πόσο μάλλον να τα αναζητήσεις από μόνος σου. Αυτό σημαίνει πως είσαι πλέον κλειστός σε ένα ευρύ φάσμα γνώσεος. Είσαι πλέον δηλαδή πιστός και όχι ερευνητής της αλήθειας. Μια τέτοια στάση ζωής μπορεί να είναι από περιοριστική έως επικυνδινη. Αυτό φυσικά το κάνουμε σχεδόν όλοι μας σε διάφορες πτυχές της ζωής μας.

Μπλέκεις την ιδεολογία με το δόγμα, ενώ είναι έννοιες διακριτές. Κάποιες φορές, άτομα που ασπάζονται για χρόνια μια ιδεολογία τείνουν να γίνονται δογματικά, αλλά αυτό δεν καθιστά τα άτομα που έχουν μία ρητή ιδεολογία για κάποιο δεδομένο χρονικό διάστημα δογματικά a priori. Εκ των πραγμάτων, η ζωή του κάθε ατόμου διαμορφώνει μία ιδεολογία για το ζειν και το πράττειν κ.λπ. Το να ενστερνίζεται ένα άτομο μία ιδεολογία το διαφοροποιεί μόνο ως προς τη συνειδητότητα που έχει για την κατάστασή του και όχι ως προς το αν είναι ή όχι δογματικό.

Με το να τάσσεσαι υπέρ μίας ιδεολογίας ρητά απλώς παίρνεις θέση για κάποια ζητήματα - επί της αρχής, τουλάχιστον. Επίσης, με το να τάσσεσαι υπέρ μιας ιδεολογίας έχεις και την ευκαιρία να γνωρίσεις εκ των έσω και στην καθημερινή σου εμπειρία όλα όσα πρεσβεύει. Αυτά που εσύ περιγράφεις είναι ακριβώς όσα συμβαίνουν σε δογματικά άτομα, όχι στα άτομα που απλώς ακολουθούν μία ιδεολογία. Είναι προφανώς χρήσιμη η έξωθεν και μακροσκοπική παρατήρηση κάθε φαινομένου, ιδεολογίας, συνόλου αντιλήψεων, αλλά δεν αρκεί. Γιατί, η ζωή βιώνεται, υπάρχει η καθημερινή εμπειρία και δεν μπορείς να βγάζεις συμπεράσματα μόνο από τη θέση του παρατηρητή.

Επομένως, όλα καλά με το να πρεσβεύει ένα άτομο μια ιδεολογία, ειδικά, δε όταν το κάνει συνειδητά. Ίσως πιο προβληματικό είναι να μην αναγνωρίζει ένα άτομο πώς οι αποφάσεις και οι δράσεις του υπαγορεύουν κάτι που δεν αναγνωρίζει.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η δημοκρατία δεν προβλέπει μόνο την κάλπη σαν μέσο άσκησης της εξουσίας του λαού ή σαν μέσο διασφάλισης των δικαιωμάτων του. Στη δημοκρατία αναγνωρίζουμε τρεις διακριτές και ανεξάρτητες εξουσίες που εξυπηρετούν, πέρα από τα διοικητικά ζητήματα που απασχολούν κάθε μία, και την επίλυση των «διαφωνιών».

Επίσης, το μονοπώλιο της βίας από το κράτος είναι εγγενές χαρακτηριστικό των δυτικών αστικών δημοκρατιών και η εμφάνιση αυτού του «μονοπωλίου» εξαρτάται άμεσα από τον τρόπο με τον οποίο ιστορικά δομήθηκαν οι αστικές δημοκρατίες τους τελευταίους περίπου δύο αιώνες.

Είναι πολύ πιο περίπλοκη η νομή της εξουσίας στη δημοκρατία και νομίζω ότι, εσκεμμένα ή όχι, απλοποιείς την κατάσταση για να καταλήξεις στα συμπεράσματα που θες.

Και οι τρεις αυτές εξουσίες από την κάλπη πηγάζουν. Η εκτελεστική και η νομοθετική ευθέως, ενώ η δικαστική έμμεσα μέσω των νόμων που θεσπίζει η νομοθετική. Στην δημοκρατία δεν έχεις κανέναν νόμιμο τρόπο να αλλάξεις τα πράγματα πέραν του να εκλεγείς ή του να εκλέξεις υποψήφιο που θα εφαρμόσει τις αλλαγές που ζητάς ή του να μαζέψεις αρκετή λαϊκή υποστήριξη ώστε να εκμοχλεύσεις αλλαγές στην παρούσα κυβέρνηση με την απειλή του ότι θα χάσουν τις επόμενες εκλογές αν δεν τις εφαρμόσουν. Η έννομη νομή της εξουσίας λοιπόν δεν είναι καθόλου περίπλοκη.

Ασχέτως του πως έχει διαμορφωθεί μια αστική δημοκρατία το να διαταράσσεις την τάξη και να καταστρέφεις δημόσια ή ιδιωτική περιουσία είναι έγκλημα και το κράτος έχει κάθε δικαίωμα να σε καταστείλει. Αυτές οι συμπεριφορές είναι καθαρά αντιδημοκρατικές και δεν γίνεται σε καμία περίπτωση να δηλώνεις υπέρ της δημοκρατίας και να μην τις καταδικάζεις. Η νομοθεσία είναι νομοθεσία, ισχύει καθολικά και δεν εξετάζει αν ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Αν η ΚΚΚ αρχίζει να σπάει αυτοκίνητα και να καίει σπίτια το κράτος πρέπει να την καταστείλει όπως ακριβώς πρέπει να καταστείλει και όσους το κάνουν στο όνομα του αντιρατσιμού.

Μπλέκεις την ιδεολογία με το δόγμα, ενώ είναι έννοιες διακριτές. Κάποιες φορές, άτομα που ασπάζονται για χρόνια μια ιδεολογία τείνουν να γίνονται δογματικά, αλλά αυτό δεν καθιστά τα άτομα που έχουν μία ρητή ιδεολογία για κάποιο δεδομένο χρονικό διάστημα δογματικά a priori. Εκ των πραγμάτων, η ζωή του κάθε ατόμου διαμορφώνει μία ιδεολογία για το ζειν και το πράττειν κ.λπ. Το να ενστερνίζεται ένα άτομο μία ιδεολογία το διαφοροποιεί μόνο ως προς τη συνειδητότητα που έχει για την κατάστασή του και όχι ως προς το αν είναι ή όχι δογματικό.

Η δική μου θέση είναι πως η πάσης φύσεως ιδεολογία αποτελεί το πρώτο βήμα προς την δογματικότητα η οποία δεν είναι τίποτα άλλο από μια μορφή προχωρημένης ιδεολογίας. Ο ιδεολόγος έχει την τάση να συνδέει το εγώ του με τις ιδεολογικές του απόψεις και να εναρμονίζει και έως ένα βαθμό την συμπεριφορά του με αυτές. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα με τον καιρό ο ιδεολόγος να γίνεται όλο και πιο invested και συναισθηματικά συνδεδεμένος με την ιδεολογία και άρα όλο και πιο κλειστός σε διαφορετικές απόψεις σε μια προσπάθεια να προστατέψει το εγώ και τον κόσμο του.

Αν εσύ σαν ιδεολογία έχεις την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων είναι λογικό να εναρμονίζεις τις πράξεις σου και να ζεις την ζωή σου σύμφωνα με αυτά που πιστεύεις. Απλά εάν σε μια εικοσαετία υπάρξει ένα καλό επιχείρημα περί της ανισότητας είναι εξαιρετικά απίθανο να το δεχθείς (πόσο μάλλον να το αναζητήσεις) καθώς έτσι θα πρέπει να αποδεχθείς πως η συμπεριφορά σου τα προηγούμενα 20 έτη ήταν λανθασμένη και πιθανός βλαβερή. Αυτό είναι κάτι που όλοι οι άνθρωποι κάνουμε λίγο πολύ και χρειάζεται αρκετή διανοητική εκπαίδευση και συναισθηματική πειθαρχία για να μπορέσει να το αποβάλλει κανείς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ποιος λοιπόν σας είπε ότι εγώ δεν έχω βρεθεί σε αυτή την θέση και δεν έχω βγάλει αυτό το συμπέρασμα με αυτή την διαδικασία; Κανείς, το υποθέτετε γιατί δεν έχετε αποδεχθεί τον παραπάνω κανόνα.

Δεδομένης της ηλικίας σου, είναι εξαιρετικά απίθανο, στατιστικά αδύνατο θα έλεγα να έχεις εμπεριστατωμένη και αντικειμενική άποψη για οποιοδήποτε θέμα. Συγκεκριμένα για τον ρατσισμό, το literature, οι διαφορετικές απόψεις, τα διαφορετικά επιχειρήματα, ο όγκος των δεδομένων από έρευνες, καθώς και το επιστημονικό και ερευνητικό υπόβαθρο που χρειάζεται να αναπτύξει κανείς για να τις διαβάσει και να τις κατανοήσει είναι τόσο δαπανηρό χρονικά που δεν γίνεται να το έχεις αποκτήσει στα 21 σου. Αν ήσουν 60 ετών και είχες αφιερώσει την ζωή σου σε αυτό ίσως να είχες κάτι να πεις που να πλησίασε σε μια αντικειμενική αλήθεια, στα 21 όχι, δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο.

Το ίδιο φυσικά ισχύει για εμένα, τον Fast και οποιονδήποτε άλλο γράφει εδώ. Είναι λίγο χαζό να ισχυρίζεται οποιοδήποτε εδώ ότι ξέρει τι λέει και πως κατέχει κάποια αλήθεια. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εδώ είναι είτε να ανταλλάσσουμε απόψεις και να συζητάμε για να μάθουμε ο καθένας κάτι παραπάνω από τον άλλο, ή απλά να λογομαχούμε λέγοντας την ο ένας στον άλλο. Και τα δύο έχουν την αξία τους, το πρώτο εκπαιδευτική το δεύτερο ψυχαγωγική, αλλά ας μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας. Κανείς μας δεν ξέρει τι λέει στην πραγματικότητα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,495 μηνύματα.
Δεδομένης της ηλικίας σου, είναι εξαιρετικά απίθανο, στατιστικά αδύνατο θα έλεγα να έχεις εμπεριστατωμένη και αντικειμενική άποψη για οποιοδήποτε θέμα. Συγκεκριμένα για τον ρατσισμό, το literature, οι διαφορετικές απόψεις, τα διαφορετικά επιχειρήματα, ο όγκος των δεδομένων από έρευνες, καθώς και το επιστημονικό και ερευνητικό υπόβαθρο που χρειάζεται να αναπτύξει κανείς για να τις διαβάσει και να τις κατανοήσει είναι τόσο δαπανηρό χρονικά που δεν γίνεται να το έχεις αποκτήσει στα 21 σου. Αν ήσουν 60 ετών και είχες αφιερώσει την ζωή σου σε αυτό ίσως να είχες κάτι να πεις που να πλησίασε σε μια αντικειμενική αλήθεια, στα 21 όχι, δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο.
Όλα αυτά δεν έχουν καμιά σχέση με το ιδεολογικό θέμα που συνέχισες όμως. Τι σημασία έχει το πόσο είμαι και το πόσο "πρέπει" να είμαι με το αν μπορεί κάποιος με κάποια ιδεολογία να είναι ανοιχτός σε νέα στοιχειά; Καμιά, απλά υποψιάζομαι ότι πετάς την μπάλα αλλού γιατί κατάλαβες ότι αυτά που γράφατε δεν έστεκαν στην πραγματικότητα. Άλλωστε, για να σου δείξω αυτό που έλεγες πριν, είναι μέρος της δική σου ιδεολογίας ότι η ηλικία είναι υποχρεωτικός παράγοντας για να κατέχει κάποιος μια εμπεριστατωμένη γνώμη. Όπως στην δική σου ιδεολογία είναι ότι ο καθένας με μια ιδεολογία καταλήγει εύκολα με τον καιρό απόλυτος.
Το ίδιο φυσικά ισχύει για εμένα, τον Fast και οποιονδήποτε άλλο γράφει εδώ. Είναι λίγο χαζό να ισχυρίζεται οποιοδήποτε εδώ ότι ξέρει τι λέει και πως κατέχει κάποια αλήθεια. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εδώ είναι είτε να ανταλλάσσουμε απόψεις και να συζητάμε για να μάθουμε ο καθένας κάτι παραπάνω από τον άλλο, ή απλά να λογομαχούμε λέγοντας την ο ένας στον άλλο. Και τα δύο έχουν την αξία τους, το πρώτο εκπαιδευτική το δεύτερο ψυχαγωγική, αλλά ας μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας. Κανείς μας δεν ξέρει τι λέει στην πραγματικότητα.
Η απόλυτη αλήθεια που λες δεν ξέρω κατά πόσο υπάρχει. Όχι 60, ούτε 160 να είσαι δεν μπορείς να δεις όλες τις μεριές κάτι τόσο περίπλοκου όπως τον άνθρωπο. Για αυτό και συνεχώς έρχονται νέα στοιχειά και για αυτό ο κάθε ερευνητής προσπαθεί να δώσει την δική του συμβολή. Βλέπεις τα στοιχειά και παίρνεις μια θέση. Αν έχεις παρατηρήσει κάτι είσαι ελεύθερος να το πεις ανεξαρτήτως ηλικίας. Ο ρατσισμός είναι κάτι που έχει αποδειχθεί ότι υπήρχε και ότι υπάρχει. Είναι κάτι αρκετά εμφανές. Το πόσο και πως λειτουργεί, ή το πως θα αντιμετωπιστεί είναι αυτό που κοιτάμε στα σημερινά δεδομένα. Σε τόσο ευαίσθητα φαινόμενα καλό είναι να μην βγάζουμε τους ανθρώπους που τα βιώνουν ψεύτες, ειδικά αν όπως λες απέχουμε μιλιά από την αλήθεια. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι μέσα από την δικιά μου, όσο πιο πολύ μπορώ αντικειμενική και δίκαιη αντιμετώπιση του θέματος, αντιεπιχειρηματολόγησα και θα συνεχίζω να επιχειρηματολογώ, με την τωρινή μου έρευνα και παρατήρηση. Το αν θα αλλάξει και το πόσο μπορεί να αλλάξει είναι άλλο θέμα που δεν μπορεί φυσικά κανείς να ξέρει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Για το μεμονωμένο περιστατικό παραθέτω την απάντηση των Ανωνυμους
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Και οι τρεις αυτές εξουσίες από την κάλπη πηγάζουν. Η εκτελεστική και η νομοθετική ευθέως, ενώ η δικαστική έμμεσα μέσω των νόμων που θεσπίζει η νομοθετική. Στην δημοκρατία δεν έχεις κανέναν νόμιμο τρόπο να αλλάξεις τα πράγματα πέραν του να εκλεγείς ή του να εκλέξεις υποψήφιο που θα εφαρμόσει τις αλλαγές που ζητάς ή του να μαζέψεις αρκετή λαϊκή υποστήριξη ώστε να εκμοχλεύσεις αλλαγές στην παρούσα κυβέρνηση με την απειλή του ότι θα χάσουν τις επόμενες εκλογές αν δεν τις εφαρμόσουν. Η έννομη νομή της εξουσίας λοιπόν δεν είναι καθόλου περίπλοκη.

Ασχέτως του πως έχει διαμορφωθεί μια αστική δημοκρατία το να διαταράσσεις την τάξη και να καταστρέφεις δημόσια ή ιδιωτική περιουσία είναι έγκλημα και το κράτος έχει κάθε δικαίωμα να σε καταστείλει. Αυτές οι συμπεριφορές είναι καθαρά αντιδημοκρατικές και δεν γίνεται σε καμία περίπτωση να δηλώνεις υπέρ της δημοκρατίας και να μην τις καταδικάζεις. Η νομοθεσία είναι νομοθεσία, ισχύει καθολικά και δεν εξετάζει αν ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Αν η ΚΚΚ αρχίζει να σπάει αυτοκίνητα και να καίει σπίτια το κράτος πρέπει να την καταστείλει όπως ακριβώς πρέπει να καταστείλει και όσους το κάνουν στο όνομα του αντιρατσιμού.

Η δική μου θέση είναι πως η πάσης φύσεως ιδεολογία αποτελεί το πρώτο βήμα προς την δογματικότητα η οποία δεν είναι τίποτα άλλο από μια μορφή προχωρημένης ιδεολογίας. Ο ιδεολόγος έχει την τάση να συνδέει το εγώ του με τις ιδεολογικές του απόψεις και να εναρμονίζει και έως ένα βαθμό την συμπεριφορά του με αυτές. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα με τον καιρό ο ιδεολόγος να γίνεται όλο και πιο invested και συναισθηματικά συνδεδεμένος με την ιδεολογία και άρα όλο και πιο κλειστός σε διαφορετικές απόψεις σε μια προσπάθεια να προστατέψει το εγώ και τον κόσμο του.

Αν εσύ σαν ιδεολογία έχεις την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων είναι λογικό να εναρμονίζεις τις πράξεις σου και να ζεις την ζωή σου σύμφωνα με αυτά που πιστεύεις. Απλά εάν σε μια εικοσαετία υπάρξει ένα καλό επιχείρημα περί της ανισότητας είναι εξαιρετικά απίθανο να το δεχθείς (πόσο μάλλον να το αναζητήσεις) καθώς έτσι θα πρέπει να αποδεχθείς πως η συμπεριφορά σου τα προηγούμενα 20 έτη ήταν λανθασμένη και πιθανός βλαβερή. Αυτό είναι κάτι που όλοι οι άνθρωποι κάνουμε λίγο πολύ και χρειάζεται αρκετή διανοητική εκπαίδευση και συναισθηματική πειθαρχία για να μπορέσει να το αποβάλλει κανείς.

Δε νομίζω ότι δεν έχουν καταδικαστεί επανειλημμένως τα πλιάτσικα και η φθορά/καταστροφή ξένης περιουσίας παραπάνω και νομίζω ότι ήταν αρκετά σαφές ότι δεν υποννοήθηκε κάπου το αντίθετο. Επομένως περιττό το σχόλιο.

Για τη νομή της εξουσίας, όχι προφανώς και δε χρειάζεται να μαζέψεις στρατιές κόσμου για να επιφέρεις αλλαγές σε μία δημοκρατία. Δεν είναι μόνο οι κάλπες, δεν είναι μόνο οι τεράστιες πορείες, είναι συνεχής παρουσία στα κοινά και στην πολιτική - με την έννοια του πολίτη - πρακτική.

Επίσης, την όλη θεωρία σου για το πώς ένα άτομο «ιδεολογίας» είναι μία «ελαφρά» μορφή δογματικού ατόμου, νομίζω ότι το στηρίζεις κυρίως σε προσωπικές - άρα και υποκειμενικές - παρατηρήσεις που έχουν ακριβώς την αξία που αναφέρεις παρακάτω. Σημαντική, αλλά όχι απόλυτη.

Για το «μελλοντικό» επιχείρημα απέναντι στην ισότητα των ανθρώπων, μπορώ να σου πω από τώρα ότι δε θα το δεχθώ, αλλά όχι γιατί μπορεί να μη βλέπω τη λογική ( ; ) του βάση, αλλά γιατί δεν αποφασίζουμε μόνο με το λογικό μας οι άνθρωποι. Κάποια πράγματα δεν τα διαπραγματευόμαστε με τη λογική μας, τελικά και πολύ καλά κάνουμε, όπως και την αξία της ανθρώπινης ζωής. Πρέπει να είναι διακριτό που τελειώνει το thought experiment και όλη η θεωρητική συζήτηση και πού αρχίζει η ζωή. Ναι, να συζητάμε όσο θες, αλλά στη ζωή μου δε θα ακολουθήσω κάτι που δε βρίσκει σύμφωνη την ηθική μου με αυτό, όσο λογικό ( ; ) κι αν φαίνεται.

Δεδομένης της ηλικίας σου, είναι εξαιρετικά απίθανο, στατιστικά αδύνατο θα έλεγα να έχεις εμπεριστατωμένη και αντικειμενική άποψη για οποιοδήποτε θέμα. Συγκεκριμένα για τον ρατσισμό, το literature, οι διαφορετικές απόψεις, τα διαφορετικά επιχειρήματα, ο όγκος των δεδομένων από έρευνες, καθώς και το επιστημονικό και ερευνητικό υπόβαθρο που χρειάζεται να αναπτύξει κανείς για να τις διαβάσει και να τις κατανοήσει είναι τόσο δαπανηρό χρονικά που δεν γίνεται να το έχεις αποκτήσει στα 21 σου. Αν ήσουν 60 ετών και είχες αφιερώσει την ζωή σου σε αυτό ίσως να είχες κάτι να πεις που να πλησίασε σε μια αντικειμενική αλήθεια, στα 21 όχι, δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο.

Το ίδιο φυσικά ισχύει για εμένα, τον Fast και οποιονδήποτε άλλο γράφει εδώ. Είναι λίγο χαζό να ισχυρίζεται οποιοδήποτε εδώ ότι ξέρει τι λέει και πως κατέχει κάποια αλήθεια. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εδώ είναι είτε να ανταλλάσσουμε απόψεις και να συζητάμε για να μάθουμε ο καθένας κάτι παραπάνω από τον άλλο, ή απλά να λογομαχούμε λέγοντας την ο ένας στον άλλο. Και τα δύο έχουν την αξία τους, το πρώτο εκπαιδευτική το δεύτερο ψυχαγωγική, αλλά ας μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας. Κανείς μας δεν ξέρει τι λέει στην πραγματικότητα.

Μιλάς όμως υποθέτοντας ότι υπάρχει αντικειμενική αλήθεια και αντικειμενική πραγματικότητα, εν γένει. Σίγουρα, στο επίπεδο της επιχειρηματολογίας έχουμε όλα τα μέλη να κερδίσουμε - μένω μόνο στο «ξερό» λογικό κομμάτι - αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Ο χρόνος και η εμπειρία δεν είναι εγγυητής της «αλήθειας» τους λόγου ενός ατόμου, ειδικά στην εποχή που η αλήθεια και οι εξελίξεις τρέχουν πιο γρήγορα από τις ζωές μας.

Για το μεμονωμένο περιστατικό παραθέτω την απάντηση των Ανωνυμους

Πήρε το μάτι μου κι ένα tweet τους - ή από fan-made λογαριασμό, δεν το διασταύρωσα - που ξεκινούσε με το εξαιρετικό «In the former british colony, the United States,...» και συνέχιζε με εξίσου επιθετικό marketing...
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,843 μηνύματα.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επίσης, την όλη θεωρία σου για το πώς ένα άτομο «ιδεολογίας» είναι μία «ελαφρά» μορφή δογματικού ατόμου, νομίζω ότι το στηρίζεις κυρίως σε προσωπικές - άρα και υποκειμενικές - παρατηρήσεις που έχουν ακριβώς την αξία που αναφέρεις παρακάτω. Σημαντική, αλλά όχι απόλυτη.
Καταρχάς να αναφέρω for the record ότι δεν είναι καθόλου περίεργο πράγμα να πεις πως η ιδεολογία είναι παθολογία σ' όλες της τις μορφές, αλλά προφανώς δεν θα επεκταθώ και όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει Σολζενίτσιν.

Κατά δεύτερον, το πρόβλημα τώρα είναι πως ο κόσμος έχει φανατιστεί πάρα πολύ σε βαθμό που κυριολεκτικά φοβόμαστε για ένοπλη δράση. Για τον ίδιο λόγο έχει διχαστεί, με τους αριστερούς αμερικάνους να θεωρούν τους συμπολίτες τους τέρατα. Όλο αυτό το παραλήρημα είναι 100δες φορές χειρότερο από ζητήματα police brutality και ρατσισμού από δημόσιους φορείς στην Αμερική, αν υπάρχουν.

Γενικά ο κόσμος με τον αθεϊστικό του ουμανισμό έχει τυφλωθεί σε επίπεδα που δεν έφτασε ποτέ ο χριστιανισμός σε μαζικό επίπεδο. Και το πιο κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι πως οι μάζες στις πορείες νομίζουν ότι είναι "woke".

Τώρα αν θέλει κάποιος να υποστηρίξει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει και πως οι αντιδράσεις του κόσμου είναι φυσιολογικές οκ εγώ προσωπικά θα θεωρήσω ότι όποιος το λέει αυτό ανήκει σ' αυτούς - τους μη νηφάλιους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για το «μελλοντικό» επιχείρημα απέναντι στην ισότητα των ανθρώπων, μπορώ να σου πω από τώρα ότι δε θα το δεχθώ, αλλά όχι γιατί μπορεί να μη βλέπω τη λογική ( ; ) του βάση, αλλά γιατί δεν αποφασίζουμε μόνο με το λογικό μας οι άνθρωποι.
Δε διαφωνώ, απλώς απ' τη στιγμή που κατανοείς πως έχεις first principles πρέπει να καταλάβεις ότι δεν έχεις θέση να τα επιβάλλεις σε τρίτους. Δλδ το να επιβάλεις ισότητα και το να παλεύεις για μια κοινωνία για ισότητα είανι αντιδημοκρατικό από την άποψη πως είναι κατά των προσωπικών ελευθεριών των ανθρώπων που για τον ένα ήτον άλλο λόγο δεν θέλουν την ισότητα σου. Καλύτερα και πιο σαφέστερα, είναι κατά της προσωπικής ελευθερίας του ατόμου την οποία η αμερική υποτίθεται ότι εκπροσωπεί.

Και κάτι τελευταίο, το να είσαι κατά της ιδεολογίας σημαίνει και ότι είσαι κατά οποιασδήποτε μορφής "δίκαιου" κράτους που είανι υπεύθυνο απέναντι στους πολίτες. Προσωπικά αναγνωρίζω πως κάθε κράτος που έχει υπάρξει βασίζεται στην προπαγάνδα για να ελέγξει σχεδόν όλον το πληθυσμό και δεν πιστεύω πως μπορεί να υπάρξει το αντίθετο καθώς όταν πήγε να υπάρξει είχαμε τις χειρότερες τερατωδίες της ανθρωπότητας, δλδ τα κομμουνιστικά κράτη.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
This may be hard to believe, coming from a black man, but I've never stolen anything. Never cheated on my taxes or at cards. Never snuck into the movies or failed to give back the extra change to a drugstore cashier indifferent to the ways of mercantilism and minimum-wage expectations. I've never burgled a house. Held up a liquor store. Never boarded a crowded bus or subway car, sat in a seat reserved for the elderly, pulled out my gigantic penis and masturbated to satisfaction with a perverted, yet somehow crestfallen, look on my face. But here I am, in the cavernous chambers of the Supreme Court of the United States of America, my car illegally and somewhat ironically parked on Constitution Avenue, my hands cuffed and crossed behind my back, my right to remain silent long since waived and said goodbye to as I sit in a thickly padded chair that, much like this country, isn't quite as comfortable as it looks.
^The Sellout, Paul Beatty
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top