Ποιος ο προορισμός της φωτογραφίας;

Noisette

Περιβόητο μέλος

Η Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης και μας γράφει απο Νότιος Αμερική (Αμερική). Έχει γράψει 4,754 μηνύματα.
Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί ποτέ που θα πρέπει ή θα θέλατε να καταλήξει η φωτογραφία που έχετε τραβήξει;

Πιστεύετε πως ο τόπος που αναδεικνύεται μία φωτογραφία είναι ένα λεύκωμα, μία έκθεση, σε κάποιο διαδικτυακό τόπο; Ποια χαρακτηριστικά θέλετε να πληρεί αυτός ο τόπος; Πιστεύετε πως οι φωτογραφίες θα πρέπει να εκτυπωθούν ή να μένουν στα αρνητικά/σε ψηφιακή μορφή; Ο τόπος που φιλοξενεί φωτογραφίες επηρεάζει το πως θα αναγνωστεί η φωτογραφία;

Περιμένω απόψεις....γιατί με απασχολεί πολύ το θέμα αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δεσμώτης

Περιβόητο μέλος

Ο Δεσμώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών. Έχει γράψει 4,605 μηνύματα.
ποιος ο προορισμός της φωτογρ.


το να λέμε ω τι ταλέντο, ω τι καλλιτεχνάρα,
αντί του "έχει BSS mode και auto zoom
με 14,2 mpixel ανάλυση"

αυτός ο νικον, έχει φθάσει
στο ψευδαισθησιακό περισσότερους ανθρώπους
από όλα τα ψυχοτρόπα μαζί.
(γιατί ο κάνον κι ο άλλος
ο παπάρας ο όλυμπους? ακούω τον αντίλαλο
να ανταπαντά)

ο προορισμός της φωτό
είναι να χάνουμε την ομορφιά για
να την ξανακερδίσουμε ...

..όταν πια δε θα είμαστε εκεί. :worry:

ο προορισμός της φωτογραφίας
είναι να κάνει τους μελαγχολικούς
κατατονικούς και τους σκληρούς χαρακτήρες
φρουί ζελέ.

Η φωτογραφία υπάρχει για να
έχουμε μια προσωπική αρχειοθήκη,
ένα άλμπουμ σκιών στο χρόνο.

όσοι έζησαν πριν την ανακάλυψη του φιλμ,
έκαναν αρχεία μέσα τους.
Η φωτογραφία τους ήταν τα μάτια της αγαπημένης τους,
όχι ένα εκτυπωμένο χαρτί κι αυτό τελικά ήταν που μετρούσε,
το να μπορείς να το βλέπεις αγουροξυπνημένο,
να το αγαπάς και να να το φιλάς χωρίς κλικ.

όλη αυτή η τρελή μαγεία να απαθανατίζουμε,
είναι η εν αγνοία προσπάθεια αποθανάτισης ή
εξάλειψης του βιωματικά στιγμιαίου.

Κι αυτό με κόστος να το έχεις σε ένα άλμπουμ αργότερα
για να μπορείς να το αποδείξεις στον εαυτό σου.

Να πλάθεις ιστορίες με εικονοκλασίες.

τι το χρειαζόμαστε αλήθεια?



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Θα πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένη. Για παράδειγμα, η δημοσιογραφική φωτογραφία είναι φωτογραφία και ο προορισμός της είναι να ενημερώνει και να συνοδεύει άρθρα που αναλύουν την επικαιρότητα. Μπορεί να λειτουργήσει και εκτυπωμένη σε μια εφημερίδα αλλά και αναρτημένη στο διαδίκτυο. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να εμφανιστεί και σε μια έκθεση.
Έπειτα υπάρχουν φωτογραφικά project που ο τόπος είναι προκαθορισμένος, όπως είναι για παράδειγμα η δουλειά του JR:


Πρέπει λοιπόν να μας δώσεις περισσότερα στοιχεία γι' αυτό που σε απασχολεί.

όσοι έζησαν πριν την ανακάλυψη του φιλμ,
έκαναν αρχεία μέσα τους.

...Βέρι Τρού! :yes: Το ένα πάντως, δεν αποκλείει το άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

MaryVeg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η MaryVeg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 133 μηνύματα.
Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί ποτέ που θα πρέπει ή θα θέλατε να καταλήξει η φωτογραφία που έχετε τραβήξει;

Πιστεύετε πως ο τόπος που αναδεικνύεται μία φωτογραφία είναι ένα λεύκωμα, μία έκθεση, σε κάποιο διαδικτυακό τόπο; Ποια χαρακτηριστικά θέλετε να πληρεί αυτός ο τόπος; Πιστεύετε πως οι φωτογραφίες θα πρέπει να εκτυπωθούν ή να μένουν στα αρνητικά/σε ψηφιακή μορφή; Ο τόπος που φιλοξενεί φωτογραφίες επηρεάζει το πως θα αναγνωστεί η φωτογραφία;

Περιμένω απόψεις....γιατί με απασχολεί πολύ το θέμα αυτό.

Τραβώ φωτογραφείες επειδή μαρέσει, για εμένα, και τις μοιράζομαι με φίλους και φωτογραφόφιλους. Παρόλα αυτά θα ήθελα να τις δω σε κάποια έκθεση ή κάποιο περιοδικό, που να ταιριάζει με το ύφος των φωτογραφιών όπου θα επέλεγα να παρουσιάσω. Δεν πιστεύω πως έτσι θα αναδεικνύονταν. Μια φωτογραφεία μπορεί να αναδυχτει όταν ερμφανιστεί μπροστά της ο άνθρωπος ο οποίος θα νιώσει το άγγιγμα της ! και βέβαια δεν αγγίζουν όλες οι φωτογραφείες όλους, όσο καλές κι αν είναι!

Επειδή δεν έχω κάνει ποτέ κάτι ώστε να αναδείξω φωτογραφείες μου, αν μου γινόταν πρόταση θα πήγαινα οπουδήποτε, χωρίς να πολυεξετάσω αν η εκάστωτε έκθεση ή περιοδικό πληρούν τις προδιαγραφές που θα ήθελα ώστε να παρουσιάσω κάποια φωτο. Από την άλλη θα ήθελα να υπάρχει κάποιο επίπεδο, όπως το ορίζω εγώ. δλδ δεν θα ήθελα να δω φωτογραφεία μυο σε περιοδικό μόδας και lifestyle, γιατί κάτι τέτοιο δεν με αγγίζει.

Αν και έχω αμελήσει να τυπώσω τις φωτογραφίες μου, πιστεύω πως οι φωτο που μας αγγίζουν πρέπει να τυπόνονται.

Αυτά!!! επλίζω να βοήθησα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί ποτέ που θα πρέπει ή θα θέλατε να καταλήξει η φωτογραφία που έχετε τραβήξει;



Στον κάδο των αχρήστων. :P



Λολ... Νταξ τα παραλέω. Μα μου την σπάει το πόσο εύκολα χαρακτηρίζεται "καλλιτεχνική" κάθε φωτό που δεν απεικονίζει οπίσθια (αν και για το τελευταίο δεν παίρνω και όρκο :worry:). Τεσπα. Η αντίρρησή μου στηρίζεται στο εξής:

"Ο καλλιτέχνης απαιτείται να είναι πεπαιδευμένος".

Τι εννοώ. Όλοι μπορούν να φωτογραφήσουν ένα ηλιοβασίλεμα (και όλοι το κάνουν βασικά). Όταν όλοι όμως πιστεύουν πως αυτόματα έγιναν και καλλιτέχνες, τότε κάτι πάει στραβά.

Και πως ξεχωρίζει τότε ο υπηρέτης της τέχνης φωτογράφος;
Η φωτογραφία του θα γίνει ο καμβάς του.
Δεν φωτογραφίζει. Απεικονίζει. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα ταμπλώ βιβάν.


Βέβαια αυτό είναι προσωπική άποψη. Δηλαδή, δεν θα κατακρίνω αυτόν που θα φωτοσοπιάσει ένα κορίτσι με τον σκύλο της να κάνουν βαρκάδα σε μια λίμνη. (Εκτός εάν περιέχεται πολύ γυμνό :confused: και στο βάθος κρυφοκοιτάζουν μια ορδή σάτυροι). Δεν μπορώ όμως να τον πω και "καλλιτέχνη". Γιατί υπάρχει και αυτό.

Θα μου πείτε, συγκρίνεις την φωτογραφία με την ζωγραφική;
Ναι.
Γιατί ο Ρεμπραντ δεν είχε την δυνατότητα να φωτογραφίσει. Το χρώμα και το φως πήγαζαν από μέσα του.
Ενώ, για τους φωτογράφους, το χρώμα είναι θέμα σοπ και το φως πηγάζει με φλας.
Για τους περισσότερους, βασικά.
Γιατί υπάρχουν και υπηρέτες της τέχνης στην φωτογραφία.
Έχω γνωρίσει έναν.
Πέθανε πριν είκοσι χρόνια. :P


Τεσπα. Γεροπαραξενιέζ. Νεβαμάιντ.

Να μου πείτε που θα εκθέσετε τα έργα σας για να έρθω να τρολλάρω. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Πολύ ωραία όλα αυτά Remb και στα περισσότερα συμφωνώ, αλλά νομίζω ταιριάζουν καλύτερα στο άλλο θέμα που έχουμε.
Καταλαβαίνω βέβαια που το πας (εσύ) ;), αλλά αν θέλετε να σχολιάσετε τη φωτογραφία ως τέχνη, παρακαλώ χρησιμοποιείστε το άλλο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Noisette

Περιβόητο μέλος

Η Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης και μας γράφει απο Νότιος Αμερική (Αμερική). Έχει γράψει 4,754 μηνύματα.
Θα πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένη.

Πρέπει λοιπόν να μας δώσεις περισσότερα στοιχεία γι' αυτό που σε απασχολεί.
Χμμ...ας γίνω πιο συγκεκριμένη λοιπόν... Αν θέλουμε να βάλουμε και εδώ μία ταμπέλα...νομίζω πως αυτό που θα την περιέγραφε καλύτερα είναι η φωτογραφία-εμπειρία-βίωμα-έκφραση. Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητή. Η φωτογραφία μία είναι. Ο καθένας ασχολείται με αυτό που τον εκφράζει (γι'αυτό και υπάρχουν τα είδη της φωτογραφίας). Αλλά η φωτογραφία παραμένει να είναι μία. Εδώ εννοώ την φωτογραφία που είναι αποτέλεσμα σκέψης και έκφρασης. Απόδοσης και απεικόνισης.

Κι αυτό με κόστος να το έχεις σε ένα άλμπουμ αργότερα
για να μπορείς να το αποδείξεις στον εαυτό σου.
Μεγάλη αλήθεια... Νομίζω πως η μνήμη των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών απειλεί να κατασπαράξει την μνήμη του ατόμου. Εισβάλλει καθημερινά, με την απλότητα της χρήσης της και ορμάει χωρίς δεύτερες σκέψεις...σε προκαλεί να την χρησιμοποιήσεις και από θύτης γίνεσαι θύμα... :redface:

:offtopic: Όπως είπε και η Ισι, υπάρχει το άλλο θέμα για να τα σχολιάσουμε αυτά...αλλά εφόσον τα είπες, δεν μπορώ παρά να μην τα σχολιάσω! :P
Τι εννοώ. Όλοι μπορούν να φωτογραφήσουν ένα ηλιοβασίλεμα (και όλοι το κάνουν βασικά). Όταν όλοι όμως πιστεύουν πως αυτόματα έγιναν και καλλιτέχνες, τότε κάτι πάει στραβά.
Σύμφωνώ! ;)


Γιατί υπάρχουν και υπηρέτες της τέχνης στην φωτογραφία.
Έχω γνωρίσει έναν.
Πέθανε πριν είκοσι χρόνια. :P
Ποιος; Ποιος; :P

Θα μου πείτε, συγκρίνεις την φωτογραφία με την ζωγραφική;
Ναι.
Γιατί ο Ρεμπραντ δεν είχε την δυνατότητα να φωτογραφίσει. Το χρώμα και το φως πήγαζαν από μέσα του.
Ενώ, για τους φωτογράφους, το χρώμα είναι θέμα σοπ και το φως πηγάζει με φλας.
Για τους περισσότερους, βασικά.
Όχι πάλι αυτή η σύγκριση... :(
Ναι...οι φωτογράφοι αρχικά ήθελαν να μοιάσουν στην ζωγραφική (pictorealism) αλλά κατάλαβαν οι φωτογράφοι πως αυτό που ήθελαν να πετύχουν (δηλαδή να εξαλείψουν την μηχανική φύση της φωτογραφίας) δεν θα το κατάφερναν με αυτό τον τρόπο και έκτοτε έχουν γίνει τεράστια βήματα μπροστά και η φωτογραφία είναι μία αυτοδύναμη.

Γιατί αυτό έχει μεγαλύτερη αξία από αυτό? Γιατί να μπαίνουμε σε σύγκριση εφόσον μιλάμε για τελείως διαφορετικά είδη έκφρασης;



Κατά συνέπεια, που πιστεύεται πως θα πρέπει ή θα θέλατε η φωτογραφία σας να είναι συνοδευμένη; Υπάρχει τόπος; Αν ναι, ποιος είναι αυτός; Γιατί τον επιλέξατε;
Για τους παλιούς...πιστεύετε πως οι σελίδες του βιβλίου είναι το αληθινό σπίτι μίας εικόνας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Εδώ εννοώ την φωτογραφία που είναι αποτέλεσμα σκέψης και έκφρασης. Απόδοσης και απεικόνισης.
Τότε δεν υπάρχει ΜΙΑ απάντηση. Αν η φωτογραφία είναι αποτέλεσμα σκέψης και έκφρασης, θα πρέπει να συνοδεύεται από ανάλογη σκέψη που θα τοποθετεί κάπου τη φωτογραφία με τρόπο που να μπορεί να εκφράσει τη σκέψη. :crazy:
Γι' αυτό σου έβαλα τον JR ...
Τι άλλο περιμένεις ν' ακούσεις; :hmm: Από εκεί και πέρα είναι σαν να ρωτάς αν μια ταινία είναι καλύτερη στο σπίτι ή στον κινηματογράφο. :hmm:


Για τους παλιούς...πιστεύετε πως οι σελίδες του βιβλίου είναι το αληθινό σπίτι μίας εικόνας;
Wherever I lay my hat, that's my home.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Noisette

Περιβόητο μέλος

Η Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης και μας γράφει απο Νότιος Αμερική (Αμερική). Έχει γράψει 4,754 μηνύματα.
Τότε δεν υπάρχει ΜΙΑ απάντηση. Αν η φωτογραφία είναι αποτέλεσμα σκέψης και έκφρασης, θα πρέπει να συνοδεύεται από ανάλογη σκέψη που θα τοποθετεί κάπου τη φωτογραφία με τρόπο που να μπορεί να εκφράσει τη σκέψη. :crazy:
Γι' αυτό σου έβαλα τον JR ...
Τι άλλο περιμένεις ν' ακούσεις; :hmm: Από εκεί και πέρα είναι σαν να ρωτάς αν μια ταινία είναι καλύτερη στο σπίτι ή στον κινηματογράφο. :hmm:



Wherever I lay my hat, that's my home.

Σε ένα γενικό πλαίσιο, όμως είναι η ίδια...η φωτογραφία που αποτελεί την σκέψη και την τοποθέτηση του κάπου. Οκ...ο καθένας έχει διαφορετική σκέψη και τοποθέτηση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν τόσες φωτογραφίες όσες και οι τοποθετήσεις! Θα ήταν τρελό! :P

Γενικά, όμως τώρα ξεφεύγουμε λίγο από τον λόγο που άνοιξα αυτό το θέμα... Νομίζω πως τα ζητήματα που έθεσα προς σκέψη και απάντηση είναι ξεκάθαρα και πολύ σημαντικά για κάθε φωτογράφο. Περιμένω κι' άλλες απόψεις... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Oralee

Τιμώμενο Μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 15,765 μηνύματα.
Επειδή έχω συμμετάσχει σε δύο ομαδικές εκθέσεις φωτογραφίας (και παραλίγο και σε τρίτη), έχω μια σχετική άποψη του πως φαίνονται καλύτερα οι (δικες μου) φωτογραφίες: Εκτυπωμένες σε μεγάλο μέγεθος (από Α4 και πάνω) και με μαύρο, χοντρό πλαίσιο γύρω γύρω (παρεπιπτόντως, αν κάποιος θέλει μία για το σπίτι του, να μου πει με ΠΜ, γιατί μου 'χουν ξεμείνει μέσα σε μια σακούλα, κάτω από ένα καναπέ :redface:).

Κατά τα άλλα, σπάνια εκτυπώνω φώτο κι όταν τις ανεβάζω με ενδιαφέρει πιο πολύ να μην υπάρχει όριο στο πόσες μπορώ να ανεβάσω, παρά το layout του site. Τα ψηφιακά αρχεία τα φυλάω ως κόρη οφθαλμού βέβαια και έχω πολλάκις σκεφτεί πως αν έπρεπε να σώσω μόνο ένα πράγμα από το σπίτι, θα ήταν αυτά τα αρχεία, καθώς και όσες παλιές, εκτυπωμένες φώτο έχω - νομίζω πως αν χαθούν, θα ξεχάσω σημαντικές στιγμές της ζωής μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Γενικά, όμως τώρα ξεφεύγουμε λίγο από τον λόγο που άνοιξα αυτό το θέμα... Νομίζω πως τα ζητήματα που έθεσα προς σκέψη και απάντηση είναι ξεκάθαρα και πολύ σημαντικά για κάθε φωτογράφο. Περιμένω κι' άλλες απόψεις... :)
Όχι δεν είναι ξεκάθαρος ο λόγος που άνοιξες το θέμα, εκτός κι αν ρωτάς αυτό που απαντάει η kajira... :hmm:

...έχω μια σχετική άποψη του πως φαίνονται καλύτερα οι (δικες μου) φωτογραφίες: Εκτυπωμένες σε μεγάλο μέγεθος (από Α4 και πάνω) και με μαύρο, χοντρό πλαίσιο γύρω γύρω...
Έτσι δείχνουν καλύτερες οι 99,9 φωτογραφίες όλου του κόσμου. Οι 0,1 όμως ανήκουν στον φωτογράφο που θυμάται ο Ρέμπ... :D ...(just food for thought).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί ποτέ που θα πρέπει ή θα θέλατε να καταλήξει η φωτογραφία που έχετε τραβήξει;

Πιστεύετε πως ο τόπος που αναδεικνύεται μία φωτογραφία είναι ένα λεύκωμα, μία έκθεση, σε κάποιο διαδικτυακό τόπο; Ποια χαρακτηριστικά θέλετε να πληρεί αυτός ο τόπος; Πιστεύετε πως οι φωτογραφίες θα πρέπει να εκτυπωθούν ή να μένουν στα αρνητικά/σε ψηφιακή μορφή; Ο τόπος που φιλοξενεί φωτογραφίες επηρεάζει το πως θα αναγνωστεί η φωτογραφία;

Περιμένω απόψεις....γιατί με απασχολεί πολύ το θέμα αυτό.

Κάθε φωτογραφία έχει τον προορισμό που της τάζει ο φωτογράφος τη στιγμή που την τραβάει... συνειδητά ή όχι:)

Η φωτογραφία-ανάμνηση είναι άνετα βολεμένη σε ένα αλμπουμ ή στριμωγμένη σ' ένα κουτί αρκεί να έχει παρέα... φώτα, λουλούδια, σύννεφα, πρόσωπα, βλέμματα, κινήσεις, σκέψεις που καθρεφτίζονται ή μένουν για πάντα κρυμμένες πίσω από αινιγματικές ματιές...

Η φωτογραφία-πληροφορία θέλει να βγει έξω, θέλει να δειχτεί, να φωνάξει το περιεχόμενο της, να μιλήσει στους πολλούς, να καταγγείλει ίσως, αλλά σε κάθε περίπτωση να κυκλοφορήσει από οθόνη σε οθόνη, από σελίδα σε σελίδα...

Και η φωτογραφία-τέχνη, αυτή θέλει την άπλα της, το χώρο της, τον τοίχο της, τους ανθρώπους να τη θαυμάζουν προσπαθώντας να καταλάβουν τις μικρές αόρατες λεπτομέρειες...

Κάθε άνθρωπος που τραβάει μια φωτογραφία συνειδητά ή ασυνείδητα αποφασίζει το μέλλον της. Το δρόμο της που θα τον βρει αργά ή γρήγορα έστω και μετά από παρεκκλίσεις και λοξοδρομίσματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Liakouras

Δραστήριο μέλος

Ο Liakouras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.
Εγώ την φωτογραφία ως καλύτερο χώρο θα της διάλεγα το βιβλίο. Καλά τυπωμένα βιβλία. Μπορείς να την έχεις δίπλα σ, κι να την θαυμάζεις όποτε νιώθεις την ανάγκη χωρις να χάνει σε τίποτα από όλα τα άλλα μέροι όπου θα μπορούσε να ήταν.

Ά, όρος να ύπαρχει μόνο αυτός ο τρόπος γραφείς... εν ολίγης να μην υπάρχει κείμενο τριγύρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
Η στιγμή.....

Αυτός είναι ο προορισμός της φωτογραφίας...!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transcendence

Νεοφερμένος

Ο Διομήδης Τρανέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, επαγγέλεται Υπεύθυνος πωλήσεων και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Ποιος ο προορισμός της φωτογραφίας;
Να μην αφήνει το παρελθόν να "χάνεται"

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αναήλ

Νεοφερμένος

Ο Αναήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Εξαρτάται, άλλοι τις κρατάνε για να θυμηθούν και κάποιοι τις πετάνε για να ξεχάσουν.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,689 μηνύματα.
Άσχετο, έχει βουίξει το διαδίκτυο με αυτό.
312561756_450380110417115_1542757515016507546_n.jpg

Αν και μισώ τα έντομα, εμένα μου φαίνεται γλυκούλι :P
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top