Ποιους θεωρείτε ταλαντούχους ηθοποιούς;

amarelia

Επιφανές μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8.045 μηνύματα.
οι ηθοποιοί δεν προσφέρουν τίποτα στην δική μου ζωή, άρα πρέπει να σταματήσουν να πληρώνονται για αυτό που κάνουν και προσφέρουν στους άλλους. :alljumpy:


Όταν μπαίνεις σε μπαρμπαδοκαφενείο και ακούγεται το σφίξιμο των δοντιών και μυρίζεις την χαρακτηριστική essence ενω τα αγελαδίσια βλέμματα και σε στοιχειώνουν ες αεί.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 5.397 μηνύματα.
Κατά την άποψή μου δεν έχει να κάνει τόσο με το θέμα μη παραγωγικότητας κ.λπ. όσο με τ' ότι απλώς ζουν (από ένα συγκεκριμένο breaking point κι έπειτα) με την ψευδαίσθηση πως όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω απ' αυτό που κάνουν...ομοίως και σε άλλα επαγγέλματα π.χ. είσαι ποδοσφαιριστής και ζεις με την ψευδαίσθηση ότι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω απ' το ματς της Κυριακής, είσαι τραγουδιστής και ζεις με την ψευδαίσθηση ότι όλος ο κόσμος ζει τη νύχτα για ν' ακούει εσένα να τραγουδάς στο σκυλάδικο που εμφανίζεσαι, είσαι αστρολόγος και ζεις με την ψευδαίσθηση ότι όλος ο κόσμος κινείται με βάση το τι λέει ο ωροσκόπος του κ.ο.κ. και προφανώς όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι (άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο) σαλταρισμένοι...
Ισχύει αυτό που λες αλλά για τη μειοψηφία, τόσο σε ηθοποιούς όσο και σε ποδοσφαιριστές, τραγουδιστές κ.λπ. Λίγοι είναι αυτοί που θα φτάσουν σε αυτό το σημείο. Βέβαια εγώ μιλώντας για παραγωγικότητα δεν την εννοώ με οικονομικούς όρους (άλλωστε στη βιομηχανία του θεάματος παίζουν τρελά χρήματα) ούτε με το πόσο παραγωγικός στη δουλειά του είναι ο καθένας. Την εννοώ κοινωνικά, ότι αυτά τα επαγγέλματα δεν παράγουν κάτι χρήσιμο στην κοινωνία, κάτι απτό είτε υλικό είτε άυλο.

Το μοναδικό που μου είπαν και τις προάλλες που πιάσαμε αυτή τη συζήτηση ήταν η διάδοση ιδεών και η καλλιέργεια του μυαλού των θεατών (τρίχες). Ίσα ίσα, το να μου λες ουσιαστικά ότι ο καλλιτέχνης αξιοποιείται σαν φερέφωνο συστημικών ιδεών δείχνει ότι, όχι μόνο δεν προσφέρει, αλλά είναι και επικίνδυνος για τη μάζα (που ισχύει, δες πχ ότι πασίγνωστοι ηθοποιοί χρησιμοποιούνται για προώθηση διεθνιστικών, φεμινιστικών και λοιπών συστημικών ιδεών και στοχεύουν πρώτα στις γυναίκες, που είναι πιο επιρρεπείς στη συναισθηματική χειραγώγηση από διάσημους). Και δευτερευόντως για να καλύπτουν τις δικές τους ναρκισσιστικές ανάγκες και του ψώνιου των θολοκουλτουριάρηδων θεατών που θέλουν να νιώθουν «καλλιεργημένοι». Αν αυτό είναι συνεισφορά στην κοινωνία, οκ.

Όμως στα της «τρέλας» που κουβαλάει ένας καλλιτέχνης, αυτό θαρρώ πως ισχύει χωρίς να χρειαστεί να γίνει διάσημος. Ό,τι άτομο έχω γνωρίσει που ήταν καλών τεχνών την είχε την πετριά του. Καλά, δεν νομίζω βέβαια να υπάρχει καλός καλλιτέχνης που να μην την έχει, μάλλον είναι προαπαιτούμενο αυτό (με την έννοια ότι ένας απλός, συνηθισμένος άνθρωπος δεν θα μπορούσε να γίνει καλλιτέχνης και να είναι καλός σε αυτό, θέλει μια «τρέλα».)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7.019 μηνύματα.
Ισχύει αυτό που λες αλλά για τη μειοψηφία, τόσο σε ηθοποιούς όσο και σε ποδοσφαιριστές, τραγουδιστές κ.λπ. Λίγοι είναι αυτοί που θα φτάσουν σε αυτό το σημείο.
Δεν είναι λίγοι, είναι ΟΛΟΙ όσοι φτάνουν να το κάνουν επαγγελματικά full-time και να ζουν εξ' ολοκλήρου απ' αυτό (χάνοντας έτσι κάθε επαφή με τους 9 to 5 ανθρώπους και την ευρύτερη κοινωνία)...
Βέβαια εγώ μιλώντας για παραγωγικότητα δεν την εννοώ με οικονομικούς όρους (άλλωστε στη βιομηχανία του θεάματος παίζουν τρελά χρήματα) ούτε με το πόσο παραγωγικός στη δουλειά του είναι ο καθένας. Την εννοώ κοινωνικά, ότι αυτά τα επαγγέλματα δεν παράγουν κάτι χρήσιμο στην κοινωνία, κάτι απτό είτε υλικό είτε άυλο.
Ο ποδοσφαιριστής παράγει θέαμα τ' οποίο αποτελεί χρήσιμο distration για την εκάστοτε πολιτική εξουσία γιατί π.χ. θα πάει να δει ο ρημάδης οπαδός την τάδε ποδοσφαιρική ομάδα γιατί έτσι θα νιώσει κι αυτός κομμάτι μιας οντότητας που κερδίζει (μια που ο ίδιος ως άτομο χάνει συνέχεια στη ζωή του) και δε θ' ασχοληθεί με την πολιτική κι έτσι θα καταλήξει «ζυμάρι» να τον πλάσουν όπως θέλουν, ο τραγουδιστής παράγει θέαμα τ' οποίο αποτελεί «φερετζέ» για να γίνονται ευκολότερα άλλες δουλειές behind the scenes (π.χ. διακίνηση ναρκωτικών), ο ηθοποιός παράγει θέαμα τ' οποίο συχνά αποτελεί εφαλτήριο πολιτικής καριέρας (βλέπε π.χ. Γιώργο Βασιλείου, πόσοι και πόσοι τον έβγαλαν βουλευτή με τη Ν.Δ. ταυτίζοντάς τον συνειδησιακά με το χαρακτήρα του αδιάφθορου Φωσκολικού αστυνομικού «Στάθη Θεοχάρη») κ.ο.κ.

Σου δίνω τώρα κάποια παραδείγματα πέρα απ' αυτά που βλέπει/απολαμβάνει ο περισσότερος κόσμος απ' αυτούς τους επαγγελματίες κι εννοείται ότι θα μπορούσα να επεκταθώ πολύ περισσότερο...
...που ισχύει, δες πχ ότι πασίγνωστοι ηθοποιοί χρησιμοποιούνται για προώθηση διεθνιστικών, φεμινιστικών και λοιπών συστημικών ιδεών και στοχεύουν πρώτα στις γυναίκες, που είναι πιο επιρρεπείς στη συναισθηματική χειραγώγηση από διάσημους...
Χρησιμοποιούνται για κάθε είδους ιδέα (μικρότερη ή μεγαλύτερη) που συχνά δε μπορεί να πάει καν ο νους του ανυποψίαστου, ανενημέρωτου κ.λπ. θεατή...θα σου πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα (που πιθανό να το 'χω αναφέρει στο παλιό thread του ischool «Πανεπιστήμια VS ΤΕΙ»): παιζόταν παλιά μια σειρά που λεγόταν «Δέκα Λεπτά Κήρυγμα», σ' αυτή τη σειρά λοιπόν παρουσιάζεται ο πρωταγωνιστής (εκείνος ο σαμιαμίδης με την αλογοουρά, εννοείται δε θυμάμαι ονόματα:P) μαζί με τον άλλο το χοντρούλη το φίλο του ως τεμπέληδες κι αργόσχολοι μαθητές Λυκείου που έχουν σκάσει τους γονείς τους οι οποίοι αγωνιούν τι θα κάνουν στη ζωή τους κ.λπ.

Εκείνη την περίοδο (κατά σύμπτωση:whistle:) συζητιόταν το νομοσχέδιο για την ανωτατοποίηση των Τ.Ε.Ι. (τ' οποίο εν τέλει ψηφίστηκε ένα χρόνο μετά), βγαίνανε φοιτητές στους δρόμους για διαμαρτυρίες (είτε απ' την πλευρά των Τ.Ε.Ι. για «τρύπες» του νομοσχεδίου, είτε απ' την άλλη πλευρά των πανεπιστημίων γιατί δεν τους ήθελαν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση κ.λπ.), συντεχνίες όπως το Τ.Ε.Ε. πίεζαν πολιτικούς να το αποσύρουν, ο πρύτανης του Ε.Μ.Π. ο Μαρκάτος έβγαινε κι αποκαλούσε τους καθηγητές των Τ.Ε.Ι. ακατάλληλους και τους απόφοιτους μηχανικούς Τ.Ε.Ι. αγράμματους κ.α.

Δεν παρακολουθούσα αυτή τη σειρά, αλλά εκεί που έπαιζε κάποια στιγμή (το κλασικό 90s-00s σκηνικό που 'χεις στο φόντο ανοιχτή την τηλεόραση να παίζει κάτι έτσι για να παίζει να φωτίζει το δωμάτιο και να καις τζάμπα ρεύμα) αντιλαμβάνομαι μια μπηχτή που πέταξε μια ηθοποιός προς έναν απ' τους προαναφερθέντες (δε θυμάμαι ακριβώς τι, αλλά ήταν απ' αυτά που τ' ακούς κι αν γνωρίζεις για το θέμα λες «ώπα, από που ήρθε αυτό τώρα;») κι είπα δε μπορεί ιδέα μου θα 'ναι, ας κάτσω να την παρακολουθήσω να δω τι παίζει...ε ρε φίλε δεν υπήρχε επεισόδιο που δε συνέβαινε κάτι τέτοιο (του στυλ να «δείχνουν» τα Τ.Ε.Ι. ως σχολές γι' άχρηστους, να παρουσιάζουν τους δύο πρωταγωνιστές που φοιτούσαν μετέπειτα σε Τ.Ε.Ι. ως παραδείγματα προς αποφυγή κ.λπ.), οπότε λες είναι δυνατόν αυτό να 'ναι τυχαίο/σύμπτωση;:rolleyes:
Προφανώς και κάποια χορηγία ή/και εντολή πήραν τότε για να κάνουν αυτή τη «δουλειά»!;)

Εσύ π.χ. που θίγεις συχνά πυκνά τα περί φεμινισμού, σκέψου πως έχουν παρουσιαστεί οι άντρες στις περισσότερες Ελληνικές σειρές τα τελευταία χρόνια...εγώ χαρακτηριστικά θυμάμαι το «50-50» όπου βλέπεις τρεις γελοίες καρικατούρες, έναν παντοφλάκια (Χαϊκάλης-Μίμης), έναν ακαμάτη (Νικηφόρος-Φιλιππίδης) κι έναν μπερμπάντη (Παύλος-Μπουλάς) που οι καλές κι άγιες γυναίκες τους ανέχονται συνέχεια τα καμώματά τους και τους ξελασπώνουν στις δύσκολες στιγμές!:whatever:
Όμως στα της «τρέλας» που κουβαλάει ένας καλλιτέχνης, αυτό θαρρώ πως ισχύει χωρίς να χρειαστεί να γίνει διάσημος. Ό,τι άτομο έχω γνωρίσει που ήταν καλών τεχνών την είχε την πετριά του. Καλά, δεν νομίζω βέβαια να υπάρχει καλός καλλιτέχνης που να μην την έχει, μάλλον είναι προαπαιτούμενο αυτό (με την έννοια ότι ένας απλός, συνηθισμένος άνθρωπος δεν θα μπορούσε να γίνει καλλιτέχνης και να είναι καλός σε αυτό, θέλει μια «τρέλα».)
Προφανώς είναι progressive αυτή η τρέλα, δε χάνεις επαφή με την πραγματικότητα απ' τη μια στιγμή στην άλλη, στην αρχή ως μαθητής σε κάποια σχολή αρχίζει η προσβολή από τα πρώτα «μικρόβια» (το μικρόβιο του ψώνιου, του νάρκισσου κ.λπ.) και μετά βήμα βήμα ανεβαίνεις τα σκαλοπάτια της τρέλας...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.156 μηνύματα.

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7.019 μηνύματα.
Το μόνο σωστό που είχε αυτή η σειρά ήταν η αληθοφανέστατη αποτύπωση του κλασικού μεσήλικα μλκα άντρα😌
Ακόμη κι αν αυτή είναι η πραγματική εικόνα του μέσου μεσήλικα άντρα έξω στην κοινωνία (που δε νομίζω, γιατί οι περισσότεροι παντρεμένοι άντρες που ξέρω σ' αυτή την ηλικία στην Ελλάδα παλεύουν με 2+ δουλειές να ζήσουν τις οικογένειές τους, δεν έχουν χρόνο και χρήμα π.χ. για να πηγαίνουν στο τσιπουράδικο κάθε Παρασκευή και να γυρίζουν λιώμα στα σπίτια τους), οι συντελεστές αυτής της σειράς ΕΠΕΛΕΞΑΝ να την αποτυπώσουν έτσι...το ερώτημα είναι «γιατί»;
Όπως επίσης «γιατί» στο 90% (και λίγο λέω) των σύγχρονων Ελληνικών παραγωγών οι περισσότεροι άντρες παρουσιάζονται ως γελοίοι, ανίκανοι, αδύναμοι, ευαισθητούληδες κ.ο.κ.;
Την απάντηση την ξέρω καθώς είναι μπροστά στα μάτια μου, απλώς θέλω να δω αν εσύ (που είσαι μέσα σ' όλο αυτό αλλά στ' αρχικά στάδια ακόμη) τη βλέπεις ή έχεις φτάσει κι εσύ στο ίδιο σημείο με τους πιο έμπειρους συναδέλφους σου πάνω σ' αυτό το κομμάτι...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amarelia

Επιφανές μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8.045 μηνύματα.
το τι διαβάζω εδω μέσα ξεπερνάει κάθε σενάριο λοβοτομής που θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7.019 μηνύματα.
το τι διαβάζω εδω μέσα ξεπερνάει κάθε σενάριο λοβοτομής που θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ
Τώρα σοβαρά, βλέπεις δεν ασχολούμαστε μαζί σου ούτε εγώ ούτε ο @ilias90 ούτε κανένας άλλος (για ευνόητους λόγους) αλλά κάπου λες όχι ρε φίλε, ως εδώ...δε ντρέπεσαι λίγο γι' αυτά που γράφεις;

Έχει ο άνθρωπος μια άποψη, σωστή/λάθος, καλή/κακή αυτή είναι και τη διατυπώνει όπως πρέπει (μ' επιχειρήματα κ.λπ.) χωρίς να παραβιάζει κάποιον από τους όρους του forum κ.ο.κ. εσύ από που κι ως που τον χλευάζεις κι από που κι ως που μιλάς για «σενάριο λοβοτομής» στα δικά μου γραφόμενα;

Είσαι με τα καλά σου;!
 

amarelia

Επιφανές μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8.045 μηνύματα.
Τώρα σοβαρά, βλέπεις δεν ασχολούμαστε μαζί σου ούτε εγώ ούτε ο @ilias90 ούτε κανένας άλλος (για ευνόητους λόγους) αλλά κάπου λες όχι ρε φίλε, ως εδώ...δε ντρέπεσαι λίγο γι' αυτά που γράφεις;

Έχει ο άνθρωπος μια άποψη, σωστή/λάθος, καλή/κακή αυτή είναι και τη διατυπώνει όπως πρέπει (μ' επιχειρήματα κ.λπ.) χωρίς να παραβιάζει κάποιον από τους όρους του forum κ.ο.κ. εσύ από που κι ως που τον χλευάζεις κι από που κι ως που μιλάς για «σενάριο λοβοτομής» στα δικά μου γραφόμενα;

Είσαι με τα καλά σου;!
Αφενός είστε εκτός θέματος, αφετέρου επαναλαμβάνεστε μιας και τα έχετε γράψει και προηγουμένως σε άλλο θέμα.
Επι τούτου έχετε προσβάλει συλλήβδην όλους τους ηθοποιούς με αμέτρητους χαρακτηρισμούς εν γνώση σας βεβαίως οτι υπάρχουν άνθρωποι εδώ που είτε ασχολούνται με το θέατρο είτε το έχουν όνειρο να ασχοληθούν επαγγελματικά. Μάλιστα σε προηγούμενα ποστς είχες αναφέρει πως γουστάρεις να τους βλέπεις να τσατίζονται.
Η λοβοτομή τι σε πείραξε; δεν είναι άποψη κι αυτή; είναι η άποψη μου, φυσικά και δεν ντρέπομαι για αυτά που πιστεύω.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.156 μηνύματα.
Δεν παραβιάζει κανέναν όρο του φόρουμ λέει, και ο άλλος έχει προσβάλλει, εκμηδενίσει, οριακά έχει σβήσει τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα
🤡
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7.019 μηνύματα.
Αφενός είστε εκτός θέματος, αφετέρου επαναλαμβάνεστε μιας και τα έχετε γράψει και προηγουμένως σε άλλο θέμα.
Αν εμείς είμαστε «εκτός θέματος» (που δεν είμαστε, για ηθοποιούς μιλάμε) εσύ που απλά και μόνο χλευάζεις, ειρωνεύεσαι κ.λπ. χρήστες του forum τι είσαι;:lol:
Επι τούτου έχετε προσβάλει συλλήβδην όλους τους ηθοποιούς με αμέτρητους χαρακτηρισμούς εν γνώση σας βεβαίως οτι υπάρχουν άνθρωποι εδώ που είτε ασχολούνται με το θέατρο είτε το έχουν όνειρο να ασχοληθούν επαγγελματικά.
Κανένας χαρακτηρισμός, έχω καταγράψει λεπτομερώς και μ' επιχειρήματα κάποιες από τις ανηθικότητες κ.λπ. στις οποίες επιδίδονται κάποιοι επαγγελματίες ηθοποιοί, όποιος θίγεται απ' αυτό ας έρθει με τ' αντεπιχειρήματά του να τα διατυπώσει ώστε να προκύψει σοβαρός αντίλογος (ή ας κάνει τουμπεκί αν δεν έχει)...
Η έλλειψη αντιλόγου/αντεπιχειρημάτων, οι ειρωνείες, οι χλευασμοί, τα περί «λοβοτομής» κ.λπ. κάτι λένε για σένα, όχι για μένα!;)
Μάλιστα σε προηγούμενα ποστς είχες αναφέρει πως γουστάρεις να τους βλέπεις να τσατίζονται.
Τ' ότι πήρες ένα πείραγμα που έκανα στην @Εριφύλη τις προάλλες (την οποία συμπαθώ πάρα πολύ btw) και το αποκρυπτογράφησες ως «γουστάρει να βλέπει ηθοποιούς να τσαντίζονται» πραγματικά ξεπερνάει κάθε λογική!
Έχεις πολύ μεγάλο πρόβλημα τελικά...
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.156 μηνύματα.
Και τέλος πάντων, αν δεν σας αρέσει, ζήστε χωρίς τους άχρηστους καλλιτέχνες στη ζωή σας. Σε όλα τα επίπεδα όμως ε;

πετάξτε τηλεόραση, μουσική δεν θα ξανά ακούσετε στη ζωή σας, κάψτε βιβλία, μην ξανά ασχολείστε με θέατρο, ζωγραφική, ποίηση κτλ

ΟΥΑΟΥ. Μόλις περιέγραψα το 1984 (το οποίο παίζεται σε λίγες μέρες, πάτε να το δείτε να ταυτιστείτε και που ξέρεις; Μπορεί να σας αρέσει και το θέατρο που θα πάτε για 1η φορά στη ζωή σας)
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.599 μηνύματα.
το τι διαβάζω εδω μέσα ξεπερνάει κάθε σενάριο λοβοτομής που θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ
πάντως, εγώ ένας λόγος που μπαίνω, είναι και αυτός. Διαβάζω τόσα ακραία, που στην αληθινή ζωή δυσκολεύεσαι να τα βρεις. Έχει γέλιο.
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7.019 μηνύματα.
Και τέλος πάντων, αν δεν σας αρέσει, ζήστε χωρίς τους άχρηστους καλλιτέχνες στη ζωή σας. Σε όλα τα επίπεδα όμως ε;

πετάξτε τηλεόραση, μουσική δεν θα ξανά ακούσετε στη ζωή σας, κάψτε βιβλία, μην ξανά ασχολείστε με θέατρο, ζωγραφική, ποίηση κτλ

ΟΥΑΟΥ. Μόλις περιέγραψα το 1984 (το οποίο παίζεται σε λίγες μέρες, πάτε να το δείτε να ταυτιστείτε και που ξέρεις; Μπορεί να σας αρέσει και το θέατρο που θα πάτε για 1η φορά στη ζωή σας)
Γιατί θίγεσαι τόσο πολύ που μίλησα για τα κατευθυνόμενα (από πολιτικούς, επιχειρηματίες κ.λπ.) μηνύματα που περνάνε οι διάφοροι επαγγελματίες ηθοποιοί στις παραστάσεις τους;
πάντως, εγώ ένας λόγος που μπαίνω, είναι και αυτός. Διαβάζω τόσα ακραία, που στην αληθινή ζωή δυσκολεύεσαι να τα βρεις. Έχει γέλιο.
Χαίρομαι που έστω κι εδώ βρισκεις διέξοδο να γελάσει το χειλάκι σου...το «ακραίο» εν προκειμένω ποιο είναι όμως;
Εγώ πέρα από αναφορές σε «λοβοτομές» δε βλέπω κάτι ακραίο...
 

amarelia

Επιφανές μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8.045 μηνύματα.
Κανένας χαρακτηρισμός, έχω καταγράψει λεπτομερώς και μ' επιχειρήματα κάποιες από τις ανηθικότητες κ.λπ. στις οποίες επιδίδονται κάποιοι επαγγελματίες ηθοποιοί, όποιος θίγεται απ' αυτό ας έρθει με τ' αντεπιχειρήματά του να τα διατυπώσει ώστε να προκύψει σοβαρός αντίλογος (ή ας κάνει τουμπεκί αν δεν έχει)...
Η έλλειψη αντιλόγου/αντεπιχειρημάτων, οι ειρωνείες, οι χλευασμοί, τα περί «λοβοτομής» κ.λπ. κάτι λένε για σένα, όχι για μένα!;)

Τσκ τσκ τσκ, ούτε το θάρρος της γνώμης σου ρε Τζάκαρε; :worry:
Δεν είναι λίγοι, είναι ΟΛΟΙ όσοι φτάνουν να το κάνουν επαγγελματικά full-time και να ζουν εξ' ολοκλήρου απ' αυτό (χάνοντας έτσι κάθε επαφή με τους 9 to 5 ανθρώπους και την ευρύτερη κοινωνία)...
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.156 μηνύματα.
Γιατί θίγεσαι τόσο πολύ που μίλησα για τα κατευθυνόμενα (από πολιτικούς, επιχειρηματίες κ.λπ.) μηνύματα που περνάνε οι διάφοροι επαγγελματίες ηθοποιοί στις παραστάσεις τους;
Ανοίγεις μεγάλη κουβέντα τώρα. Αλλά θα μείνω μόνο στο: οι ηθοποιοί που πολιτικοποιούνται ή πολιτικοποιούν το έργο τους, δεν είναι ηθοποιοί (ούτε καλλιτέχνες).

Ως ένα σημείο μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που δεν έχει ιδέα από θέατρο, του φαίνεται τσίρκο. Εδώ φταίει το σύστημα που πολλές φορές αναγάγει τέτοια αμόρφωτα όντα σε Μεγάλους ηθοποιούς. Ε δεν είναι ρε φίλε. Δείτε αληθινό, όμορφο θέατρο αν θέλετε να έχετε άποψη. Από αληθινούς κι αυθεντικούς ανθρώπους - ηθοποιούς.
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7.019 μηνύματα.
Τσκ τσκ τσκ, ούτε το θάρρος της γνώμης σου ρε Τζάκαρε; :worry:
Αφενός επαγγελματίας ηθοποιός θεωρείται όποιος βγάζει έστω και 1€ απ' την ηθοποιία (όχι μόνο οι «full-time»), αφετέρου ακόμη κι ανάμεσα στους full-time ηθοποιούς δεν έχουν όλοι την ευχέρεια/δημοφιλία/διασυνδέσεις/τύχη να συμμετέχουν σε παραστάσεις/ταινίες/σειρές πανελλαδικής εμβέλειας που λαμβάνουν τέτοιου είδους χορηγίες ώστε να επιδοθούν σ' αυτού του είδους το «εμπόριο» οπότε ναι, προφανώς κι αυτοί που επιδίδονται στις εν λόγω πράξεις είναι «κάποιοι» και όχι «όλοι»...
Ανοίγεις μεγάλη κουβέντα τώρα. Αλλά θα μείνω μόνο στο: οι ηθοποιοί που πολιτικοποιούνται ή πολιτικοποιούν το έργο τους, δεν είναι ηθοποιοί (ούτε καλλιτέχνες).
Και τι είναι, κορδελιάστρες;:lol:
Κι εν πάση περιπτώσει εγώ γι' αυτούς μίλησα, αν εσύ δεν τους λογίζεις ως ηθοποιούς/καλλιτέχνες γιατί μου επιτίθεσαι;
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.156 μηνύματα.
Και τι είναι, κορδελιάστρες;:lol:
Δεν θα ανοίξω το στόμα μου για το τι είναι και γιατί υπάρχουν ακόμα, γιατί θα φάω οριστικό μπαν. Αφήστε με να ξέρω κάποια πράγματα περισσότερο για τον χώρο.

και μην ασχολείστε με αυτούς. Ασχοληθείτε με αληθινούς ηθοποιούς, που είναι όντως άξιοι θαυμασμού.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 5.397 μηνύματα.
Ο ποδοσφαιριστής παράγει θέαμα τ' οποίο αποτελεί χρήσιμο distration για την εκάστοτε πολιτική εξουσία γιατί π.χ. θα πάει να δει ο ρημάδης οπαδός την τάδε ποδοσφαιρική ομάδα γιατί έτσι θα νιώσει κι αυτός κομμάτι μιας οντότητας που κερδίζει (μια που ο ίδιος ως άτομο χάνει συνέχεια στη ζωή του) και δε θ' ασχοληθεί με την πολιτική κι έτσι θα καταλήξει «ζυμάρι» να τον πλάσουν όπως θέλουν, ο τραγουδιστής παράγει θέαμα τ' οποίο αποτελεί «φερετζέ» για να γίνονται ευκολότερα άλλες δουλειές behind the scenes (π.χ. διακίνηση ναρκωτικών), ο ηθοποιός παράγει θέαμα τ' οποίο συχνά αποτελεί εφαλτήριο πολιτικής καριέρας (βλέπε π.χ. Γιώργο Βασιλείου, πόσοι και πόσοι τον έβγαλαν βουλευτή με τη Ν.Δ. ταυτίζοντάς τον συνειδησιακά με το χαρακτήρα του αδιάφθορου Φωσκολικού αστυνομικού «Στάθη Θεοχάρη») κ.ο.κ.

Σου δίνω τώρα κάποια παραδείγματα πέρα απ' αυτά που βλέπει/απολαμβάνει ο περισσότερος κόσμος απ' αυτούς τους επαγγελματίες κι εννοείται ότι θα μπορούσα να επεκταθώ πολύ περισσότερο...
Το «άρτος και θεάματα» υπάρχει από την Αρχαία Ρώμη -δηλωμένο ρητά, γιατί είμαι σίγουρος ότι οι άνθρωποι αντιλήφθηκαν από ακόμα νωρίτερα την αξιοποίηση θεαμάτων όπως ο αθλητισμός ή οι τέχνες- για αποπροσανατολισμό και κατευνασμό του πλήθους.
Χρησιμοποιούνται για κάθε είδους ιδέα (μικρότερη ή μεγαλύτερη) που συχνά δε μπορεί να πάει καν ο νους του ανυποψίαστου, ανενημέρωτου κ.λπ. θεατή...θα σου πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα (που πιθανό να το 'χω αναφέρει στο παλιό thread του ischool «Πανεπιστήμια VS ΤΕΙ»): παιζόταν παλιά μια σειρά που λεγόταν «Δέκα Λεπτά Κήρυγμα», σ' αυτή τη σειρά λοιπόν παρουσιάζεται ο πρωταγωνιστής (εκείνος ο σαμιαμίδης με την αλογοουρά, εννοείται δε θυμάμαι ονόματα:P) μαζί με τον άλλο το χοντρούλη το φίλο του ως τεμπέληδες κι αργόσχολοι μαθητές Λυκείου που έχουν σκάσει τους γονείς τους οι οποίοι αγωνιούν τι θα κάνουν στη ζωή τους κ.λπ.

Εκείνη την περίοδο (κατά σύμπτωση:whistle:) συζητιόταν το νομοσχέδιο για την ανωτατοποίηση των Τ.Ε.Ι. (τ' οποίο εν τέλει ψηφίστηκε ένα χρόνο μετά), βγαίνανε φοιτητές στους δρόμους για διαμαρτυρίες (είτε απ' την πλευρά των Τ.Ε.Ι. για «τρύπες» του νομοσχεδίου, είτε απ' την άλλη πλευρά των πανεπιστημίων γιατί δεν τους ήθελαν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση κ.λπ.), συντεχνίες όπως το Τ.Ε.Ε. πίεζαν πολιτικούς να το αποσύρουν, ο πρύτανης του Ε.Μ.Π. ο Μαρκάτος έβγαινε κι αποκαλούσε τους καθηγητές των Τ.Ε.Ι. ακατάλληλους και τους απόφοιτους μηχανικούς Τ.Ε.Ι. αγράμματους κ.α.

Δεν παρακολουθούσα αυτή τη σειρά, αλλά εκεί που έπαιζε κάποια στιγμή (το κλασικό 90s-00s σκηνικό που 'χεις στο φόντο ανοιχτή την τηλεόραση να παίζει κάτι έτσι για να παίζει να φωτίζει το δωμάτιο και να καις τζάμπα ρεύμα) αντιλαμβάνομαι μια μπηχτή που πέταξε μια ηθοποιός προς έναν απ' τους προαναφερθέντες (δε θυμάμαι ακριβώς τι, αλλά ήταν απ' αυτά που τ' ακούς κι αν γνωρίζεις για το θέμα λες «ώπα, από που ήρθε αυτό τώρα;») κι είπα δε μπορεί ιδέα μου θα 'ναι, ας κάτσω να την παρακολουθήσω να δω τι παίζει...ε ρε φίλε δεν υπήρχε επεισόδιο που δε συνέβαινε κάτι τέτοιο (του στυλ να «δείχνουν» τα Τ.Ε.Ι. ως σχολές γι' άχρηστους, να παρουσιάζουν τους δύο πρωταγωνιστές που φοιτούσαν μετέπειτα σε Τ.Ε.Ι. ως παραδείγματα προς αποφυγή κ.λπ.), οπότε λες είναι δυνατόν αυτό να 'ναι τυχαίο/σύμπτωση;:rolleyes:
Προφανώς και κάποια χορηγία ή/και εντολή πήραν τότε για να κάνουν αυτή τη «δουλειά»!;)
Ναι, συμφωνώ απόλυτα. Τα λεγόμενα μιμίδια και οι τάσεις, συνεχώς περνούν τέτοια μηνύματα από τη μικρή/μεγάλη οθόνη και προσφάτως από τα σόσιαλ. Από ένα γενικό, δηλαδή την παρουσίαση των στρέιτ αντρών σαν μπουνταλάδες, που πάντα πρέπει να υποκύπτουν στη γκρίνια της γυναίκας (η οποία πάντα παρουσιάζεται σαν θύμα, θα τα έχεις αντιληφθεί καλύτερα από εμένα όπως καταλαβαίνω) έως κάτι πολύ συγκεκριμένο όπως το δικό σου. Ή, ένα πολύ απλό και μικρό που θυμάμαι εγώ, ότι τις πρώτες πρώτες μέρες της καραντίνας μας τα έπρηξαν ότι καλά είχαν κολλήσει κόβιντ Η Μπόμπα και ο Τανιμανίδης (τότε παίζει να είχε στην Ελλάδα μόνο 2-3 κρούσματα). Οι άνθρωποι του θεάματος ήταν από τους χρησιμότερους ηλίθιους ανέκαθεν.
Εσύ π.χ. που θίγεις συχνά πυκνά τα περί φεμινισμού, σκέψου πως έχουν παρουσιαστεί οι άντρες στις περισσότερες Ελληνικές σειρές τα τελευταία χρόνια...εγώ χαρακτηριστικά θυμάμαι το «50-50» όπου βλέπεις τρεις γελοίες καρικατούρες, έναν παντοφλάκια (Χαϊκάλης-Μίμης), έναν ακαμάτη (Νικηφόρος-Φιλιππίδης) κι έναν μπερμπάντη (Παύλος-Μπουλάς) που οι καλές κι άγιες γυναίκες τους ανέχονται συνέχεια τα καμώματά τους και τους ξελασπώνουν στις δύσκολες στιγμές!:whatever:
Αυτό που γράφω παραπάνω κι εγώ. Αν παρατηρήσεις, μάλιστα, διαφημίσεις/σειρές στις ΗΠΑ, εκεί παίζεται ακόμα πιο βρώμικο παιχνίδι. Εκεί ο μπουνταλάς/παντοφλάκιας/σιμπ/γκούφυ χαρακτήρας είναι ο λευκός στρέιτ με τον μαύρο να είναι πιο σοβαρός/αρρενωπός/στωικός, γιατί εκεί υπάρχει και το φυλετικό στοιχείο (αυτό θα έρθει και εδώ τα επόμενα χρόνια, θα βλέπεις αντίστοιχες διαφημίσεις με μουσουλμάνους.)

Και να στο πάω ακόμα πιο γενικά, κινηματογράφος (αρχικά), τηλεόραση (έπειτα) και θέατρο (λιγότερο έντονα βέβαια) έχουν διαμορφώσει μέχρι και τον τρόπο που βλέπουμε τον έρωτα. Το ότι μας έχει επικρατήσει η έννοια του άλλου μισού, το ότι ο άντρας πρέπει να κάνει τα πάντα για τη γυναίκα, το ότι η γυναίκα έχει πάντα δίκιο (κι αν δεν έχει, απλά κλαίει και το βρίσκει, μέχρι και αν κερατώσει φταίει ο άντρας που την παραμελούσε), όλα, μα όλα αυτά, μας έχουν εμφυτευθεί από εκεί. Το τι brainwashning έχουμε (και έχουν, ειδικά οι ψαγμένοι προοδευτικοί) φάει δεν λέγεται.
Προφανώς είναι progressive αυτή η τρέλα, δε χάνεις επαφή με την πραγματικότητα απ' τη μια στιγμή στην άλλη, στην αρχή ως μαθητής σε κάποια σχολή αρχίζει η προσβολή από τα πρώτα «μικρόβια» (το μικρόβιο του ψώνιου, του νάρκισσου κ.λπ.) και μετά βήμα βήμα ανεβαίνεις τα σκαλοπάτια της τρέλας...
Ήταν μια δραματική σχολή (ιδιωτική μου φαίνεται, δεν ξέρω σίγουρα) παλιά δίπλα σε ένα καφέ που σύχναζα και οι σπουδαστές έρχονταν για καφέ εκεί καμιά φορά. Τους άκουγες και καταλάβαινες ότι ήταν (το λιγότερο θα πω) ιδιαίτεροι. Το τι μαργαριτάρια και εκτός πραγματικότητας πράγματα ξεστόμιζαν, ή η ελευθεριότητα που έβλεπες να πλανάται στην ατμόσφαιρα δεν λέγονταν. Γι' αυτό λέω ότι μια τρέλα πρέπει να υπάρχει για να ακολουθήσεις αυτό το «επάγγελμα».
Τώρα σοβαρά, βλέπεις δεν ασχολούμαστε μαζί σου ούτε εγώ ούτε ο @ilias90 ούτε κανένας άλλος (για ευνόητους λόγους) αλλά κάπου λες όχι ρε φίλε, ως εδώ...δε ντρέπεσαι λίγο γι' αυτά που γράφεις;

Έχει ο άνθρωπος μια άποψη, σωστή/λάθος, καλή/κακή αυτή είναι και τη διατυπώνει όπως πρέπει (μ' επιχειρήματα κ.λπ.) χωρίς να παραβιάζει κάποιον από τους όρους του forum κ.ο.κ. εσύ από που κι ως που τον χλευάζεις κι από που κι ως που μιλάς για «σενάριο λοβοτομής» στα δικά μου γραφόμενα;

Είσαι με τα καλά σου;!
Προσωπικά είχα μια σκασίλα, να σου πω την αλήθεια :P
 
Τελευταία επεξεργασία:

amarelia

Επιφανές μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8.045 μηνύματα.
Ελληνικές σειρές τα τελευταία χρόνια...εγώ χαρακτηριστικά θυμάμαι το «50-50» όπου βλέπεις τρεις γελοίες καρικατούρες, έναν παντοφλάκια (Χαϊκάλης-Μίμης), έναν ακαμάτη (Νικηφόρος-Φιλιππίδης) κι έναν μπερμπάντη (Παύλος-Μπουλάς) που οι καλές κι άγιες γυναίκες τους ανέχονται συνέχεια τα καμώματά τους και τους ξελασπώνουν στις δύσκολες στιγμές!:whatever:
Κοίτα να δείς, νόμιζα το 50-50 αντικατόπτριζε ωραία και καθὼς πρεπει πρότυπα ζευγαριών, να πάρει! :prettyplz:

IMG_4101.jpeg
 

Jack of Spades

Διακεκριμένο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7.019 μηνύματα.
Κοίτα να δείς, νόμιζα το 50-50 αντικατόπτριζε ωραία και καθὼς πρεπει πρότυπα ζευγαριών, να πάρει! :prettyplz:

View attachment 153877
Τ' ότι ένα από τα τρία εν λόγω ζευγάρια παρουσίαζε ένα σωστό πρότυπο σ' ένα συγκεκριμένο τομέα της σχέσης τους (=τον ερωτικό) δεν αναιρεί, ούτε αντιτίθεται σ' όλα τα υπόλοιπα...ακόμη κι ένα σταματημένο ρολόι 2 φορές τη μέρα δείχνει σωστά την ώρα!:rolleyes:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top