Rempeskes
Επιφανές μέλος


Και τώρα ας γελάσουμε όλοι μαζί...
ΧΑ
ΧΑ
ΧΑ
ναι αλλα εκει ψηλα, δεν έχουν δυο εκατομμύρια μελαμψούς μετανάστες, να μολύνουν την κοινωνία
με την παρουσία τους, οι οποίοι έχουν και την παράλογη απαίτηση, να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
just smile!
Δραστήριο μέλος


τονιζω οτι δεν αφορα τους μεταναστες αλλα γενικα τους μαθητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ψαραδέλλη
Διάσημο μέλος


ναι αλλα εκει ψηλα, δεν έχουν δυο εκατομμύρια μελαμψούς μετανάστες, να μολύνουν την κοινωνία
με την παρουσία τους, οι οποίοι έχουν και την παράλογη απαίτηση, να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο...![]()
Καλά ας φτιάξουμε κι εμείς πρώτα σχολεία με σάουνες ...και ας λύσουμε μετά και το μεταναστευτικό.
Αφού αυτό είναι η Νο1 πηγή όλων των δεινών μας...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος



Το παπάκι δεν ήταν σαν τα υπόλοιπα παπάκια, γιατί ενώ τα νεαρά παπάκια είναι χνουδωτά και γούτσου γούτσου, αυτό είχε μία καράφλα στο κεφαλάκι του!

Όμως, παρά τις αντίξοες συνθήκες, το παπάκι μεγάλωσε παράλληλα με τους ομήλικους του. Αυτός έγινε μέγα και τρανό παπί, και γονιμοποίησε πολλές πάπιες, μεταδίδοντας το γονιδίωμά του στη επόμενη γενιά παπιών! Οι άλλοι, δεν τα πήγαν τόσο καλά, αν και ήταν σε πιο ευνοική θέση εμφανισιακά, εξαφανίστηκαν από την γενετική αποθήκη



Μία ιστορία αναφέρω κι εγώ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Μια φορά κι έναν καιρό, σε μία χαρούμενη λίμνη, γεννήθηκε ένα μικρό παπάκι
Το παπάκι δεν ήταν σαν τα υπόλοιπα παπάκια, γιατί ενώ τα νεαρά παπάκια είναι χνουδωτά και γούτσου γούτσου, αυτό είχε μία καράφλα στο κεφαλάκι του!
Όμως, παρά τις αντίξοες συνθήκες, το παπάκι μεγάλωσε παράλληλα με τους ομήλικους του. Αυτός έγινε μέγα και τρανό παπί, και γονιμοποίησε πολλές πάπιες, μεταδίδοντας το γονιδίωμά του στη επόμενη γενιά παπιών! Οι άλλοι, δεν τα πήγαν τόσο καλά, αν και ήταν σε πιο ευνοική θέση εμφανισιακά, εξαφανίστηκαν από την γενετική αποθήκη![]()
. Έτσι ζήσαν αυτοί καλά, κι εμείς καλύτερα (μιας και που τις φάγαμε τις πάπιες στον φούρνο)
Μία ιστορία αναφέρω κι εγώ![]()
Και μετά, και μετά?
Πάνω στο καλύτερο σταμάτησες!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νεογέννητος
Πολύ δραστήριο μέλος


Πανω στο θεμα,θα συμφωνησω επισης πολυ με τον παρακατω
Νομίζω πως ολοκλήρωσα τον κύκλο μου ως άνθρωπος.
Υ.Γ. Έκανες ένα σημαντικό βήμα μακριά από την εμπάθεια. Ωραίος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εμμα_τριντεντ
Πολύ δραστήριο μέλος


Μια φορά κι έναν καιρό, σε μία χαρούμενη λίμνη, γεννήθηκε ένα μικρό παπάκι
Μία ιστορία αναφέρω κι εγώ![]()
καλά κάνεις ρε μπρο, κουλ απλά
είσαι λίγο εκτός τόπου και χρόνου γιατί κάπου άκουσα πως διαφέρουν (κάποιοι) άνθρωποι και ζωάκια.
αν με νιώθεις λιγάκι. τόσο δα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


Και μετά, και μετά?
Πάνω στο καλύτερο σταμάτησες!![]()
Μετά χτύπησε κομήτης την Γη και πέθαναν όλοι




Το θέμα είναι να μην μείνεις στην πάπια.καλά κάνεις ρε μπρο, κουλ απλά
είσαι λίγο εκτός τόπου και χρόνου γιατί κάπου άκουσα πως διαφέρουν (κάποιοι) άνθρωποι και ζωάκια.
αν με νιώθεις λιγάκι. τόσο δα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εμμα_τριντεντ
Πολύ δραστήριο μέλος


Μετά χτύπησε κομήτης την Γη και πέθαναν όλοι![]()
Το θέμα είναι να μην μείνεις στην πάπια.
δηλαδή αναφέρεις πάπιες και ιστοριούλες ηλιθίου περιεχομένου (αν μου επιτρέπεις) και θες να σε πάρω και σοβαρά; ντοντ θινκ σο ρε μπράδα

πάντως το θέμα είναι πως δε ξέρεις ποιο είναι το θέμα. δε νιώθεις καν. αλλά κουλ λάηφ γκόουζ ον

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EnnisDelMar!
Δραστήριο μέλος


Εγω παιδια συμφωνω με τον διαχωρισμο των παιδιων οχι αναλογα με το βαθμο αλλα με τη γενικοτερη προσπαθεια.Οταν βλεπεις οτι ενα παιδι απλα δεν γουσταρει να πηγαινει σχολειο οτι ο νομος το αναγκαζει κι οτι επειδη βαριεται στην ταξη ειτε καθεται στην γωνια του ειτε μιλαει με τον διπλανο του γιατι να μην του αλλάξεις τμημα;;;Επαναλαμβαν,προσπαθεια.Αλλα επειδη κατι τετοιο ειναι αδιανοητο για ενα κρατος σα το ελληνικο,απλα καταργηση της υποχρεωτικης εκπαιδευσης και ενα οριο στο ποσες φορες μενεις στην ιδια ταξη πχ τρεις φορες και σε διωχνουν(με εξαιρεσεις φυσικα.Οποιος δεν γουσταρει δεν πηγαινει.Και δεν ειναι οτι στερουνται το δικαιωμα της μαθησης απλα αν σου το προσφερουν και δεν το θελεις ποιος ο λογος να σου παρεχεται;;;;;Νομιζω οτι ειναι λογικο
τονιζω οτι δεν αφορα τους μεταναστες αλλα γενικα τους μαθητες
Μήπως θα έπρεπε το μάθημα να γίνει πιο ενδιαφέρον και οι καθηγητές, οι δάσκαλοι και λοιπά να μη κάνουν διακρίσεις και να μην απευθύνονται μόνο στους καλούς μαθητές; Λέω εγώ τώρα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


δηλαδή αναφέρεις πάπιες και ιστοριούλες ηλιθίου περιεχομένου (αν μου επιτρέπεις) και θες να σε πάρω και σοβαρά; ντοντ θινκ σο ρε μπράδα
πάντως το θέμα είναι πως δε ξέρεις ποιο είναι το θέμα. δε νιώθεις καν. αλλά κουλ λάηφ γκόουζ ον![]()
Δεν ήθελα να με πάρεις στα σοβαρά έτσι κι αλλιώς, δεν προσπαθώ να είμαι σοβαρός γιατί δεν αξίζει τον κόπο.

Σας αφήνω λοιπόν να γράφετε για το θέμα σας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EnnisDelMar!
Δραστήριο μέλος


πιστεψεμε υπαρχουν πραγματικα βλακες..(πες το χαμηλοτερης νοημοσυνης αν εισαι τοσο ευθικτη..)
η υποκρισια και δηθεν ευγενια μας εφαγε
αντι να λεμε τα πραγματα με ονομα τους,,κολλαμε στις λεξεις
....ok κύριε έξυπνε. Αν έχεις φτάσει στο σημείο να χαρακτηρίζεις τα παιδιά που απλά χρειάζονται παραπάνω διάβασμα για να καταλαβουν κάτι, ως ηλίθια, σε λυπάμαι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
just smile!
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


Μήπως θα έπρεπε το μάθημα να γίνει πιο ενδιαφέρον και οι καθηγητές, οι δάσκαλοι και λοιπά να μη κάνουν διακρίσεις και να μην απευθύνονται μόνο στους καλούς μαθητές; Λέω εγώ τώρα!
Τhey don't.
Το μάθημα σήμερα στα σχολεία είναι για το επίπεδο του μέσου μαθητή. Και εκεί είναι το θέμα... Ο κακός μαθητής δεν αποκτά ποτέ κίνητρο για να γίνει καλύτερος (Αφού ποτέ δεν καλύπτει τα συσσωρευμένα κενά) και ο καλός μαθητής...αποβλακώνεται γιατί δεν χρειάζεται να καταβάλει καμία (σοβαρή) προσπάθεια για να πετύχει το άριστα.
Πώς λέει η Ψαραδέλλη πιο πάνω για σύστημα που προσπαθεί να αντιμετωπίσει κάθε μαθητή χωριστά?
Ε ΚΑΜΙΑ σχέση...
Αν βάλεις ένα ψάρι, ένα άλογο,, τον Βolt, μια καμήλα, ένα σαλιγκάρι, μια χελώνα και ένα λιοντάρι να πρέπει όλοι να διαγωνιστούν στο κατοστάρι και τους έχεις πείσει ότι ο σωστός δρόμος είναι να βγεις πρώτος σε αυτό τον αγώνα τι πετυχαίνεις?
(ρητορικό ερώτημα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


αυτο που λες ητανειχαν πραγματικα προβλημα νοητικο,δεν νομιζω πως θα τα αποκαλουσε ηλιθια
και δεν τα αποκαλω ηλιθια σας βρισια απλα δεν βρισκω καλυτερη λεξη
τα λεω χοντρα
ειχαν νοητικο προβληματα τα παιδια,αλλα ηταν πολυ καλα παιδια και ηταν πιστοι φιλοι-οι μονοι ισως-,,και ακομα και σημερα τα θυμαμαι και θα ηθελα να τα ξαναδω
οπως αυτα τα κοροιδευαν τα υπολοιπα "εξυπνα" τσογλανια" ετσι και μενα με κοροιδευαν αγρια και με ειχαν εκτος κλικας επειδη ημουν φυτο παραξενος και δεν εκανα οτι και αυτοι οι φυσιολογικο ικαι νορμαλ ισως(αυτ κατι μου θυμιζει και στην παρεα μας εδω για να ειμαι ελικρινης..)
οταν καποιος δεν ειναι οπως ολοι οι αλλοι δυσκολευεται σε αυτον τον κοσμο..τι να κανουμε..
αστα να πανε..

το καλυτερο ισως ειναι να εχουν καποια κοινα μαθηματα ολοιΑν βάλεις ένα ψάρι, ένα άλογο,, τον Βolt, μια καμήλα, ένα σαλιγκάρι, μια χελώνα και ένα λιοντάρι να πρέπει όλοι να διαγωνιστούν στο κατοστάρι και τους έχεις πείσει ότι ο σωστός δρόμος είναι να βγεις πρώτος σε αυτό τον αγώνα τι πετυχαίνεις?
και τα καλυτερα παιδια ή απλα αυτα που ενδιαφερονται περισσοτερο για καποια μαθηματα να κανουν παραπανω πραγματα σ ενισχυτικες σε αυτα τα μαθηματα πχ..
αλλα αυτα ειναι ονειρα ..εδω που ζουμε πια
πχ τα ταλαντουχα στα μαθηματικα να κανουν επιπλεον πραματα,αυτα στα αρχαια επισης,,ή αυτα στη μουσικη..
να μην καταπιεσουμε κανεναν ουτε να απομονωσουμε..χρειαζεται μια χρυση τομη ωστε να προχωρουνε ολοι μπροστα με τον καλυτερο ρυθμο....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EnnisDelMar!
Δραστήριο μέλος


αυτο που λες ηταν
και δεν τα αποκαλω ηλιθια σας βρισια απλα δεν βρισκω καλυτερη λεξη
τα λεω χοντρα
ειχαν νοητικο προβληματα τα παιδια,αλλα ηταν πολυ καλα παιδια και ηταν πιστοι φιλοι-οι μονοι ισως-,,και ακομα και σημερα τα θυμαμαι και θα ηθελα να τα ξαναδω
οπως αυτα τα κοροιδευαν τα υπολοιπα "εξυπνα" τσογλανια" ετσι και μενα με κοροιδευαν αγρια και με ειχαν εκτος κλικας επειδη ημουν φυτο παραξενος και δεν εκανα οτι και αυτοι οι φυσιολογικο ικαι νορμαλ ισως(αυτ κατι μου θυμιζει και στην παρεα μας εδω για να ειμαι ελικρινης..)
οταν καποιος δεν ειναι οπως ολοι οι αλλοι δυσκολευεται σε αυτον τον κοσμο..τι να κανουμε..
αστα να πανε..
το καλυτερο ισως ειναι να εχουν καποια κοινα μαθηματα ολοι
Εχει διαφορά αυτό που λες τώρα, με το να αποκαλείς κάποιο ηλίθιο.
και τα καλυτερα παιδια ή απλα αυτα που ενδιαφερονται περισσοτερο για καποια μαθηματα να κανουν παραπανω πραγματα σ ενισχυτικες σε αυτα τα μαθηματα πχ..
αλλα αυτα ειναι ονειρα ..εδω που ζουμε πια
πχ τα ταλαντουχα στα μαθηματικα να κανουν επιπλεον πραματα,αυτα στα αρχαια επισης,,ή αυτα στη μουσικη..
να μην καταπιεσουμε κανεναν ουτε να απομονωσουμε..χρειαζεται μια χρυση τομη ωστε να προχωρουνε ολοι μπροστα με τον καλυτερο ρυθμο....
Αυτό μάλιστα, είναι μια λογική και σωστή λύση. Ο διαχωρισμός όμως και η δημιουργία "γκέτο" εντός σχολικής κοινότητας θεωρώ θα δημιουργούσε πολύ μεγάλα προβλήματα για πολλούς λόγους. Κυρίως διότι τα παιδιά που είναι σε τάξεις "ηλιθίων" για να το πω στη γλώσσα σου, θα ενιωθαν πολύ μειονεκτικά έναντι των υπολοίπων και τα ίδια τα πιο "έξυπνα" παιδιά θα τα σνομπαραν, γιατί όπως και να το κάνουμε τα παιδιά είναι παιδιά και είναι στην φύση τους να παραξενεύονται από (και ενδεχομένως να χλευάζουν) το διαφορετικό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ψαραδέλλη
Διάσημο μέλος


Τhey don't.
Το μάθημα σήμερα στα σχολεία είναι για το επίπεδο του μέσου μαθητή. Και εκεί είναι το θέμα... Ο κακός μαθητής δεν αποκτά ποτέ κίνητρο για να γίνει καλύτερος (Αφού ποτέ δεν καλύπτει τα συσσωρευμένα κενά) και ο καλός μαθητής...αποβλακώνεται γιατί δεν χρειάζεται να καταβάλει καμία (σοβαρή) προσπάθεια για να πετύχει το άριστα.
Πώς λέει η Ψαραδέλλη πιο πάνω για σύστημα που προσπαθεί να αντιμετωπίσει κάθε μαθητή χωριστά?
Ε ΚΑΜΙΑ σχέση...
Αν βάλεις ένα ψάρι, ένα άλογο,, τον Βolt, μια καμήλα, ένα σαλιγκάρι, μια χελώνα και ένα λιοντάρι να πρέπει όλοι να διαγωνιστούν στο κατοστάρι και τους έχεις πείσει ότι ο σωστός δρόμος είναι να βγεις πρώτος σε αυτό τον αγώνα τι πετυχαίνεις?
(ρητορικό ερώτημα)
Εγώ το πρόβλημα ξέρεις πού το εντοπίζω;
Καλά δεν είναι μόνο αυτό φυσικά. Υπάρχουν χιλιάδες άλλα.
Ένα από αυτά είναι ότι δεν υπάρχει φυσική συνέχεια μεταξύ πρωτοβάμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Δηλαδή αυτό που είπα ότι κάθε μαθητής πρέπει να αντιμετωπίζεται ξεχωριστά επιτυγχάνεται ως ένα βαθμό στο δημοτικό. Λέω ως ένα βαθμό γιατί προσπαθώ να είμαι και ρεαλίστρια. Όταν ένα τμήμα από δω και μπρος θα έχει 30 μαθητές τι να σου κάνει και ο δάσκαλος;Ποιον να πρωτοπιάσει; Όντως εδώ υπάρχει ένα θέμα. Λέμε τώρα υπό φυσιολογικές συνθήκες. (το πολύ 15 άτομα κάθε τμήμα).
Στο νηπιαγωγείο/δημοτικό η σχέση μεταξύ δασκάλου και μαθητή είναι πιο προσωπική. Ο δάσκαλος καταρχήν έχει παιδαγωγική επάρκεια. Δεύτερον φροντίζει (θέλει δε θέλει) να γνωρίζει το οικογενειακό backround κάθε μαθητή .Τρίτον έχει τις στοιχειώδεις γνώσεις να διαγνώσκει μαθησιακές δυσκολίες και να παραπέμπει το μαθητή σε ειδικά κέντρα. Η συνεργασία και η επικοινωνία με τους γονείς είναι πιο τακτική και ουσιαστική κοκ. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω έτσι;
Στο δημοτικό η δουλειά του δασκάλου είναι πιο δύσκολη γιατί έχει περισσότερες αρμοδιότητες (καλώς ή κακώς). Του δασκάλου, του ψυχολόγου, του γονιού, του φίλου...με τίμημα ο δάσκαλος πολλές φορές να υποστεί σωματική και ψυχολογική φθορά, ελάχιστη προσωπική ζωή κτλ. Άρα ναι. Στο δημοτικό είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Τελειώνει ο μαθητής το δημοτικό και πάει στην επόμενη βαθμίδα δηλαδή στο χάος. Όποια δουλειά και να έχει γίνει πάει χαμένη. Καμιά σχετική συνέχεια με την προηγούμενη βαθμίδα. Όλα τα παραπάνω παύουν να ισχύουν. Ο καθηγητής είναι μόνο καθηγητής συνήθως. Μπαίνει και βγαίνει από την τάξη και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ένας μαθητής που έχει κάποια "διαφορετικότητα" από τους άλλους αυτομάτως θα χαθεί. Ένας φυσικός, χημικός, φιλόλογος εκ των πραγμάτων δεν έχει παιδαγωγική επάρκεια γιατί στη σχολή τους δε διδάσκονται παιδαγωγικά μαθήματα. Εκτός αν δηλώσουν από κάποια άλλη σχολή ως επιλέγομενο αλλά κλάιν.
Στο γυμνάσιο και στο λύκειο οι καθηγητές μπαίνουν σε τόσα πολλά τμήματα που αδυνατούν να θυμούνται τους μαθητές τους. Ο γονιός χρειάζεται να δείξει φωτογραφία στον καθηγητή για να καταλάβει για ποιον μαθητή πρόκειται. Δεν αρκεί να πει το όνομά του. Η γνώση συνδέεται μόνο με το βαθμό, και ειδικά στο λύκειο που εξαρτάται και η εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια.
Το μόνο που μπορεί να γίνει σε περιπτώσεις μαθητών που αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία είναι ίσως να πάρουν ένα χαρτί από κάποιο ΚΕΔΔΥ για να απαλλαχθούν από τις γραπτές εξετάσεις. Αυτό μόνο. Τίποτε άλλο.
Θέλω να πω, δηλαδή, ότι υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τόσο στον τρόπο διδασκαλίας των μαθημάτων όσο και στον τρόπο αντιμετώπισης των μαθητών.
Για μένα μεγαλύτερη ευθύνη για όλα αυτά έχει φυσικά η πολιτεία αλλά δε θα βγάλω και την ουρά των ίδιων των εκπαιδευτικών (πρωτοβάθμιας- δευτεροβάθμιας) απ έξω. Πολλές φορές και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί ακόμη και να γνωρίζουν το πρόβλημα, αδιαφορούν.
Όπως είπε και η ImEirini ότι οι εκπαιδευτικοί κάνουν διακρίσεις και απευθύνονται μόνο σε καλούς μαθητές δεν έχει άδικο. Έτσι είναι κάποιες φορές.
Αυτό γίνεται γιατί ένας καλός μαθητής διευκολύνει τη δουλειά του δασκάλου. Είναι πιο εύκολο το μάθημα. Λες ένα "Λέγε εσύ ρε Παναγιώτη" γιατί ξέρεις ότι ο Παναγιώτης θα πει αμέσως την απάντηση ,οπότε δε θα χάσεις χρόνο να εξηγείς κτλ
Γιατί να περιμένεις ας πούμε το Κωστάκη που έχει διάσπαση προσοχής και εκείνη την ώρα παίζει με το διπλανό του και πρέπει να του ξανακάνεις την ερώτηση, να περιμένεις 10 ώρες να μιλήσει, να πει τη λάθος απάντηση, να τον κορο'ι'δέψουν οι υπόλοιποι, να κάνεις παρατήρηση στους υπόλοιπους να σταματήσουν να γελάνε και ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι και πάει το μάθημα.
Άρα παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας του εκπαιδευτικού. Πόσο υπομονή έχει και κατά πόσο είναι διατεθειμένος να ιδρώσει το κωλαράκι του στο μάθημα (παρά τα 800 ευρώ που παίρνει

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giosx
Δραστήριο μέλος


https://www.d-intl.com/articles/denmark/2012-11-01/danish-public-schools-facing-collapse
Τα δημόσια σχολεία αντιπροσωπεύουν την κόλλα που διατηρεί κολλημένο ολόκληρο τον κοινωνικό ιστό. Τώρα το σύστημα του δημόσιου σχολείου καταρρέει. Υπάρχουν τεράστια προβλήματα πειθαρχίας. Τα παιδιά – και ιδίως τα παιδιά από οικογένειες μεταναστών – δεν μαθαίνουν αρκετά (εκτιμάται ότι το 40 τοις εκατό των παιδιών που προέρχονται από οικογένειες αραβικού πληθυσμού εγκαταλείπουν το σχολείο ως λειτουργικάαναλφάβητα).

Suddenly the real causes are being discussed
With a tax burden of almost 49 percent (all taxes and fees divided by GDP, according to the government's own calculations as of August 2012), Denmark is the world's most heavily taxed country. In recent years, Denmark has competed with Sweden for the top position but has now emerged as the clear winner.
Danes among all the peoples of the world retain the lowest share of their income after being visited by the taxman. And surprisingly, they seem to like the system. In one election after another they have delivered massive votes for Social Democratic and Socialist parties that have advocated even higher taxes, whereas center-right politicians that have urged tax restraint have been exposed to heavy criticism for giving "un-financed tax breaks" for "the rich".
This ideological consensus is based on the Social Democratic state myth that the objective of all politics is to create the largest possible public sector because the state is our wise friend with our best interests at heart, and surely better placed to spend our money for deserving causes.
For decades, the swelling Danish welfare state has been the pride of the political class and almost all political parties have done their best to expand it.
Now there are indications that this welfare state is in danger of imminent collapse because there is not enough money to pay for it, and because the problems facing it are of a kind that cannot be ameliorated by more money or more public employees.
The writing on the wall became clear to many when the center-left government led by the Social Democratic Prime Minister Helle Thorning-Schmidt came into power after last year's election. It was won on a wave of promises of new and expensive government initiatives intended to reverse the welfare cuts, which the former center-right government was accused of having made. But hardly had the new ministers occupied their offices before it became clear that it was financially impossible to keep the promises. The new government was accused of a breach of trust, two of its constituent parties – the Social Democrats and the Socialist People's Party – have nose-dived in the polls, and Danish politics is now in deep crisis. If elections were held today, the current government would be swept away.
The situation in the Socialist People's Party is so serious that a rebellion among its members has forced Party Chairman Villy Søvndal to resign while two of the party's government ministers have just been replaced.
However, the political crisis cannot be solved by changing the leadership. In reality it is so deep that even an entirely new government would be unable to solve it unless it were prepared to slaughter a number of Danish politics' most sacred cows and follow a course that has been anathema for decades.
This is best seen if one takes a look at conditions in the public schools, which can be characterized as the Danish society's most essential institution. It was in the public schools that almost all Danish children – regardless of social class or political, religious and cultural background – were introduced to the country's basic values and the skills necessary for leading happy and productive lives.
The public schools might be described as the glue that kept the entire social fabric together. Now the public school system is falling apart. There are huge problems with discipline; children – and in particular children from immigrant families – are not learning enough (it is estimated that 40 percent of children of Arabic descent leave school as functionally illiterate). As a result more and more parents are taking their children out of the public schools and sending them to private schools, where discipline is better – particularly because there are fewer so-called "double-linguistic" pupils. "Double-linguistic" is the official term for children of third-world descent, i.e. primarily from Muslim countries. The term does not imply that they can speak two languages but most often that they speak, e.g., Arabic and Danish equally badly, so perhaps "double half-linguistic" would be a better description.
It came as a shock in the middle of October to learn that half of the families living in the inner Copenhagen neighborhood of Nørrebro are sending their children to private schools. This is especially noteworthy in light of the fact that Nørrebro is one of the reddest areas in the country, where voters routinely cast massive votes for left and far-left parties, i.e. the very parties that are particularly keen on more immigration and on upholding the public school system.
A few days later, Danes received a lesson in the kind of problems that motivate the reds to send their children to schools that they are ideologically disposed to reject.
The bomb went off at the Ejerslykke School in the city of Odense. The school's principal, Birgitte Sonsby, had become so annoyed with the way some of the pupils behaved that she exclaimed: "I'm so damned tired of you Muslims who ruin the lessons." The father of one of pupils reported the principal to the police for racism and, as is customary in such cases, Ms. Sonsby had to withdraw her remarks and offer an apology. She was subsequently chewed out by Odense's Director of Public Schools.
This would normally have re-established an idyllic political correctness, but something quite surprising happened: The Chairman of the Ejerslykke School Board, Peter Julius Jørgensen, wrote an op-ed for the newspaper Fyens Stiftstidende, in which he called attention to the kind of problems with "double-linguistic" pupils that the school had to contend with. They didn't shy away from calling their teachers "fucking whores" and showed so little respect that it made teaching impossible.
To his surprise, Peter Julius Jørgensen received many positive reactions from fellow citizens, who were happy that he had dared to speak up.
The reaction in some of the media was also unexpected. Instead of the usual diatribes about terrible Danish racism and admonitions that the schools' problems had nothing to do with religion or culture, a number of newspapers began writing articles with a new angle. Yes, perhaps the problems were indeed linked to religion – more precisely, to Islam.
On October 27, the mass-circulation daily Jyllands-Posten printed a remarkable editorial: Ms Sonsby's tirade against the ill-behaved Muslims was "rather mild compared to what the principal, her teachers and the school's other pupils have been exposed to. A group of Muslim pupils have exposed them to far worse language and gestures of a latrinal and sexual nature. They have been accused of racism and discrimination when they have dared admonish the pupils to behave. But when they have offended the tender feelings of Muslims, and it certainly doesn't take a lot, then attention is directed not at the naughty and ill-behaved brats but at the principal, who is suddenly made to appear the sinner."
“The problem,” Jyllands-Posten continued, “is not the principal but the ill-mannered children, who are not properly brought up by their parents but rather supported in their destructive behavior."
And why, asked the paper's editorial writer, may we not "call Muslims Muslims when they themselves put so much emphasis on this identity"?
The day before, the editorial writer for the daily Kristeligt Dagblad called for unqualified support for Principal Sonsby. To be sure, the paper thought it too "simplistic" to blame the pupils' bad behavior on their religion. Even so, the editorial writer admitted that there was a "real problem", which had not been openly discussed: "The fact that some double-linguistic pupils ruin the education for others and that their lack of respect has something to do with their religious and cultural background."
Despite some reservations, these statements amount to a revolution in a country where the only accepted explanation for the bad manners of the "double-linguistic" has so far been poor social conditions. In other words: If extra billions were pumped into the public schools and parents of naughty boys were given more money, the problems would disappear.
If, on the other hand, the public school system's collapse is entirely or in part caused by religion and culture and the fact that Muslim parents cannot or will bring up their children to become integrated into Danish society, what could possibly be accomplished with more money?
Can Muslims be bribed to integrate into a Western society? So far it hasn't happened anywhere.
This sheds a new political light on the entire problem: By what right do Danish politicians allow further immigration of Muslims, knowing that the public school system – the institution that more than any other has made Denmark a caring and cohesive society – cannot integrate them?
So far nobody has asked that question.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


ότι το κείμενο που παρέθεσε ο αγαπητός παραπάνω
δεν ειναι δημοσιογραφικό κομμάτι,
αλλά ένα κείμενο γνώμης,
σε τιποτε πιο ακριβές
από ότι
ενα ποστ σε Blog...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EnnisDelMar!
Δραστήριο μέλος


Για να ξυπνήσουν όποιοι, όσοι κοιμούνται ακόμη, απο τον ύπνο της πολυπολιτισμικής θολοκουλτούρας τους, παραθέτω το απο κάτω και βγάλτε τα αντίστοιχα συμπεράσματα (*ότι ήδη είναι πολύ αργά για μάς τους Ελλαδίτες):
Και μόνο το γεγονός ότι βγάζεις καθολικά συμπερασμάτα από ένα παράδειγμά, σε μία περιοχή, μιας χώρας δίχνει ότι είσαι ρατσιστής. Εκτός αυτού το ότι κάποιος αγνωστος εφράζει την άποψή του εμένα δεν μου λέει τίποτα. Μπορώ και εγώ να σκαρφιστώ ένα εκατομμύριο ιστορίες περί ελλήνων μαθητών που βρίζουν τους καθηγητές και να σου το πασάρω ως πραγματικότητα. Θα το έχαφτες τόσο εύκολα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.