Aγορά Αυτοκινήτου

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.716 μηνύματα.
Ειδικότερα, η πρόταση περιλαμβάνει ότι αν ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θα θεωρείται απόβλητο. Επιπλέον, οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχή έτη ή έχουν αποτύχει στον τεχνικό έλεγχο χωρίς να έχουν επιδιορθωθεί οι διαπιστωμένες βλάβες, θα οδηγούνται υποχρεωτικά στην ανακύκλωση.
Αυτό ισχύει στις κανονικές χώρες όχι στις χώρες που με ένα 50αρι περνάς ΚΤΕΟ και αυτοκίνητο χωρίς ρόδες ούτε στις χώρες που το κράτος δεν ξέρει καλά καλά που και τι βρίσκεται σε ακινησία με διάφορους να παρατάνε αυτοκίνητα σε δρόμους και αλάνες αντι να τα στείλουν για ανακύκλωση και να μην κάνει κανείς τίποτα...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
Αυτό ισχύει στις κανονικές χώρες όχι στις χώρες που με ένα 50αρι περνάς ΚΤΕΟ και αυτοκίνητο χωρίς ρόδες ούτε στις χώρες που το κράτος δεν ξέρει καλά καλά που και τι βρίσκεται σε ακινησία με διάφορους να παρατάνε αυτοκίνητα σε δρόμους και αλάνες αντι να τα στείλουν για ανακύκλωση και να μην κάνει κανείς τίποτα...
To πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ο κρατισμός. Η Ρουμανία εφάρμοσε φιλελεύθερη πολιτική τα τελευταία χρόνια και έχει φορολογικός παράδεισος για τις επιχειρήσεις και τώρα κοίτα με τι αυτοκίνητα κυκλοφορούν.
Σε λίγο θα μας φτάσει και η Βουλγαρία.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.888 μηνύματα.
Η χειρότερη επιλογή ειναι να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο ! Στην Auto marine εχει ωραια αυτοκινητα μεταχειρισμένα με εγγυήση 5 έτη. Θα πάω αύριο .... και θα τους δωσω και μια προσφορά να ανταλλάξουμε με το δικό μου. Ενα OPEL SUV 2019 μοντέλο.

Δε θα αγοράσω αυτοκίνητο με πάνω απο 15.000 ευρώ σε καμία περίπτωση. Ιδανικά θέλω 12000-14000 ευρώ. Το πολύ.

Εχω δει μια ωραια Audi A3 kai ena BMW 118i. 1600 φυσικά κυβικά ΌΛΑ.

Μη κανει κανεις το λάθος και πάρει 1000αρι με τρικυλινδρο κινητήρα... το γράφω γιατι είδα οτι οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ της OPEL λανσάρουν στην αγορά με τον αέρα της εξωτερικής εμφάνισης.... το ΟΠΕΛ ΜΟΚΚΑ.

1600 ΚΥΒΙΚΑ 4 ΚΥΛΙΝΔΡΟ και 120-130 ίππους.

Επίσης θέλουμε εγγύηση μεγαλύτερη των δόσεων (εάν μπούν). Πχ μη βάλεις 5 χρονια δανειο με 3 ετή εγγύηση.

Αλλη ηλιθιότητα και αυτή.

Θα δουμε επισης η εγγύηση τι ακριβώς καλύπτει....
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Νευρολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15.221 μηνύματα.
Η χειρότερη επιλογή ειναι να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο ! Στην Auto marine εχει ωραια αυτοκινητα μεταχειρισμένα με εγγυήση 5 έτη. Θα πάω αύριο .... και θα τους δωσω και μια προσφορά να ανταλλάξουμε με το δικό μου. Ενα OPEL SUV 2019 μοντέλο.

Δε θα αγοράσω αυτοκίνητο με πάνω απο 15.000 ευρώ σε καμία περίπτωση. Ιδανικά θέλω 12000-14000 ευρώ. Το πολύ.

Εχω δει μια ωραια Audi A3 kai ena BMW 118i. 1600 φυσικά κυβικά ΌΛΑ.

Μη κανει κανεις το λάθος και πάρει 1000αρι με τρικυλινδρο κινητήρα... το γράφω γιατι είδα οτι οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ της OPEL λανσάρουν στην αγορά με τον αέρα της εξωτερικής εμφάνισης.... το ΟΠΕΛ ΜΟΚΚΑ.

1600 ΚΥΒΙΚΑ 4 ΚΥΛΙΝΔΡΟ και 120-130 ίππους.

Επίσης θέλουμε εγγύηση μεγαλύτερη των δόσεων (εάν μπούν). Πχ μη βάλεις 5 χρονια δανειο με 3 ετή εγγύηση.

Αλλη ηλιθιότητα και αυτή.

Θα δουμε επισης η εγγύηση τι ακριβώς καλύπτει....
εφόσον το αυτοκινήτο σου λειτουργει και έχει γραμμένα όλα τα service αξίζει να το πουλησεις ως ιδιώτης στο car.gr και με τα λεφτά αυτά να πας στην automarine να αγοράσεις αυτοκίνητο.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.888 μηνύματα.
εφόσον το αυτοκινήτο σου λειτουργει και έχει γραμμένα όλα τα service αξίζει να το πουλησεις ως ιδιώτης στο car.gr και με τα λεφτά αυτά να πας στην automarine να αγοράσεις αυτοκίνητο.

Λειτουργεί κανονικά απλά έχει μια κατανάλωση λαδιου της τάξης των 200μλ ανά 1000χλμ. Δηλαδή στα 4-5 χιλιάδες χλμ πρεπει κάποιος να συμπληρώσει ένα λίτρο.

Δεν θα το δώσω πανω απο 8000 ευρώ. Αν και στην αντιπροσωπεία δεν έχω θέμα να το σπρώξω και 9-10χιλιαδες αν με παρει γιατί ξέρω ότι είναι καρχαρίες.

Του έχω αλλάξει ελατήρια και εμβόλια γενική επισκευή στη μηχανή πριν ένα χρόνο. Δε μπορω να δώσω εγγυηση στον ιδιώτη αμα του το πουλησω. Κατάλαβες ;

Εχει γενική επισκευή στη μηχανή καπάκια φλάντζες ελατήρια πιστονια καθαρισμό πλαναρισμα... Τα παντα όλα

Και έχω αλλάξει και καταλυτη. Και όλα τα σέρβις. Έχει αλλαγμένο ιμάντα χρονισμου. Έχω δώσει λεφτά και ήμουν άτυχος. Κατά τα αλλά καλά παει.
Απλά επειδή είναι τρικυλινδρο έχει κατανάλωση λαδιου.

Το μοτερ μια χαρά δουλευει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Λειτουργεί κανονικά απλά έχει μια κατανάλωση λαδιου της τάξης των 200μλ ανά 1000χλμ. Δηλαδή στα 4-5 χιλιάδες χλμ πρεπει κάποιος να συμπληρώσει ένα λίτρο.

Δεν θα το δώσω πανω απο 8000 ευρώ. Αν και στην αντιπροσωπεία δεν έχω θέμα να το σπρώξω και 9-10χιλιαδες αν με παρει γιατί ξέρω ότι είναι καρχαρίες.

Του έχω αλλάξει ελατήρια και εμβόλια γενική επισκευή στη μηχανή πριν ένα χρόνο. Δε μπορω να δώσω εγγυηση στον ιδιώτη αμα του το πουλησω. Κατάλαβες ;

Εχει γενική επισκευή στη μηχανή καπάκια φλάντζες ελατήρια πιστονια καθαρισμό πλαναρισμα... Τα παντα όλα

Και έχω αλλάξει και καταλυτη. Και όλα τα σέρβις. Έχει αλλαγμένο ιμάντα χρονισμου. Έχω δώσει λεφτά και ήμουν άτυχος. Κατά τα αλλά καλά παει.
Απλά επειδή είναι τρικυλινδρο έχει κατανάλωση λαδιου.

Το μοτερ μια χαρά δουλευει.
Πως να μην δουλευει αφου εχεις αλλαξει ολο το αυτοκινητο.
Η αγορα νεου αυτοκινητου αξιζει σε λιγες περιπτωσεις
1)κινεισαι στην αθηνα με χαμηλες ταχυτητες αρα πας σε υβριδικο
2)leasing
3)θες αυτοματο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βέβαια τα euro 1 αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν μέχρι το 1996, euro 2 μεχρι 2000 κλπ.

Δηλαδή υποχρεωτική απόσυρση ενώ το αυτοκίνητο είναι το λιγότερο 30 χρονών που το 99% ηδη θα έχει αποσυρθεί.

Και πάλι όμως αυτό είναι πρόταση της ένωσης κατασκευαστών, δεν έχει αποφασιστεί κάτι τέτοιο από την ΕΕ ακόμα.

Το κράτος εδώ δύσκολα θα πάρει μέτρα για τα παλιά αυτοκίνητα γιατί είναι και το πολιτικό κόστος και το πρακτικό.

Έχουμε μέσο όρο ηλικίας οχημάτων 17 ετών.
Όλοι αυτοί ψηφίζουν...
Εκτός αυτού αν έλεγες ότι στα κέντρα πόλεων δεν μπαίνουν αυτοκίνητα πιο παλιά από 10ετια πχ, υπάρχουν τα ΜΜΜ για να καλύψουν τόσο επιπλέον κόσμο;

Αν θες να τα βγάλεις όλα αυτά εκτός δρόμου πάντως δεν χρειάζονται απαγορεύσεις και τέτοια.

Αρκεί να έχεις ένα κτεο με πραγματικό έλεγχο και χωρίς λαδώματα. Στην Γερμανία με τον τόσο νεότερο στόλο οχημάτων κόβονται κάθε χρόνο από το κτεο το 35% όσων ελέγχονται, στην Ελλάδα ούτε το 5%.

Το κόστος για να έχεις μηχανικά ένα αυτοκίνητο 20ετιας σε κατάσταση καινούργιου θα ήταν ασύμφορο για τα περισσότερα αυτοκίνητα.
Αρχικα να πουμε οτι οποιος κατεχει αυτοκινητο του 2005 και πριν στην αθηνα.Μαλλον δεν το κινει καθολου.Τα εξοδα του ειναι υπερογκα.Σε βενζινη εννοω.Σου κοστιζει ανετα οσο καινουριο με δοσεις
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.888 μηνύματα.
Πως να μην δουλευει αφου εχεις αλλαξει ολο το αυτοκινητο.
Η αγορα νεου αυτοκινητου αξιζει σε λιγες περιπτωσεις
1)κινεισαι στην αθηνα με χαμηλες ταχυτητες αρα πας σε υβριδικο
2)leasing
3)θες αυτοματο

Ναι. Αυτή ήταν η OPEL. Είχαν και το θράσος οι αλήτες να λένε ότι το χάλασα εγω επειδή άλλαξα λάδια μια φορά εκτός αντιπροσωπείας. Ένα άλλο Μοκκα 5 μηνών έμεινε από κινητήρα διάβαζα στο φβ και το έχουν 3 βδομάδες στο συνεργείο και έχεις και τον υπαλληλάκο που έχουν βάλει να καθεται στο φβ να τους λέει παρτε τηλέφωνο να το δουμε. Τι παρτε τηλέφωνο ρε ταγαρι... 3 βδομάδες χωρίς αμάξι είναι οι άνθρωποι. Δε ντρέπεστε.

Το Δημόσιο λένε μετά. Ότι δεν απαντάει κ δε λυνει προβληματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πωπω οπότε τους θυμάμαι νευριαζω... Κορποριλα μέχρι αηδιας... Δεν τους πάω καθόλου.. Ειδικά τους εμπορους αυτοκινήτων τους αρχιψευτες. Το design και το design.

Στα παπαρια μου το design ... Αξιόπιστο αμάξι ψάχνω. Ξυπνά μπαρμπα δεν έχω χρόνο για αλλά συνέργεια.
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Ναι. Αυτή ήταν η OPEL. Είχαν και το θράσος οι αλήτες να λένε ότι το χάλασα εγω επειδή άλλαξα λάδια μια φορά εκτός αντιπροσωπείας. Ένα άλλο Μοκκα 5 μηνών έμεινε από κινητήρα διάβαζα στο φβ και το έχουν 3 βδομάδες στο συνεργείο και έχεις και τον υπαλληλάκο που έχουν βάλει να καθεται στο φβ να τους λέει παρτε τηλέφωνο να το δουμε. Τι παρτε τηλέφωνο ρε ταγαρι... 3 βδομάδες χωρίς αμάξι είναι οι άνθρωποι. Δε ντρέπεστε.

Το Δημόσιο λένε μετά. Ότι δεν απαντάει κ δε λυνει προβληματα.
Ολοι οι κινητηρες του ομιλου PSA ειναι για τα σκουπιδια.Βεβαια τα αυτοκινητα που κοιτας δεν θεωρουνται και καλυτερα γενικα.
Προσωπικα απο εδω και περα πιστευω οτι οποιος παιρνει αυτοκινητο με ταχυτητες και μη υβριδικο μαλλον χαμενος θα ειναι.Οι ρυποι και οι νομοι θελουμε δεν θελουμε θα εφαρμοστουν.Τα νεα λεωφορεια και η προσπαθεια εκσυγχρονισμου των μεταφορων εκει αποσκοπει.Θα ερθει σκουπα για τα αυτοκινητα στην Αθηνα σε max 2-4 χρονια
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ενας φιλος στην αγγλια τωρα που μενει και εχει αυτοκινητο yaris με ταχυτητες δεν του βρισκουν δισκο για αλλαγη σε καινουριο μοντελο.Γιατι λεει η toyota θα καταργησει το μοντελο με τις ταχυτητες λογω υβριδικου και δεν βγαζει ανταλλακτικα....
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.888 μηνύματα.
Ολοι οι κινητηρες του ομιλου PSA ειναι για τα σκουπιδια.Βεβαια τα αυτοκινητα που κοιτας δεν θεωρουνται και καλυτερα γενικα.
Προσωπικα απο εδω και περα πιστευω οτι οποιος παιρνει αυτοκινητο με ταχυτητες και μη υβριδικο μαλλον χαμενος θα ειναι.Οι ρυποι και οι νομοι θελουμε δεν θελουμε θα εφαρμοστουν.Τα νεα λεωφορεια και η προσπαθεια εκσυγχρονισμου των μεταφορων εκει αποσκοπει.Θα ερθει σκουπα για τα αυτοκινητα στην Αθηνα σε max 2-4 χρονια

Σκουπίδια ξεσκουπιδια η OPEL είναι τρίτη σε πωλησεις στην Ελλάδα και η Peugeot κινητήρα του οποίου φοράει το αμάξι μου έρχεται 2η.

Όλα ξεκίνησαν από τους τρικυλινδρους κινητήρες. Τα αμάξια ζορίζονται. Και έτσι βγάζουν βλάβες.

Τους ενδιέφερε να βγουν πρωταθλητές στους ρυπους.

Αν είναι δυνατόν να σκέφτεται κάποιος να παρει ένα Mokka. Επειδή έχει ωραίο design και ταυτόχρονα να είναι 1000αρι με τρικυλινδρο κινητήρα!!!!

Που πας ρε καραμητρο... Έχεις ολόκληρη καρότσα. Πως θα υποστηριχθεί από τόσο μικρό κινητήρα ;

Αλλά αφου δε ξερει ο κόσμος... Κ ακουει τους χαρτογιακαδεες στην OPEL και τη κάθε OPEL που σκίζονται να πουλησουν.

Και αν το πάρεις τελικά... Για μένα αυτό το αμάξι δε κοστίζει παραπανω απο 12-15 χιλιάρικα κ λένε όλοι πωπωτο βάλανε προσφορα στα 20.000 ευκαιρία.

Χαχαχα
Αντε παρτο

Να το φορτωσεις 3 άτομα... Να ανάψεις και air condition να το φτάσεις και 4000 στροφές να του γαμησεις τη μανα. Θα σ κάψει μισό λίτρο λάδι σε ένα ταξίδι.

Απορω ποιος φωστήρας έβγαλε τρικυλινδρους κινητήρες.
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Σκουπίδια ξεσκουπιδια η OPEL είναι τρίτη σε πωλησεις στην Ελλάδα και η Peugeot κινητήρα του οποίου φοράει το αμάξι μου έρχεται 2η.

Όλα ξεκίνησαν από τους τρικυλινδρους κινητήρες. Τα αμάξια ζορίζονται. Και έτσι βγάζουν βλάβες.

Τους ενδιέφερε να βγουν πρωταθλητές στους ρυπους.

Αν είναι δυνατόν να σκέφτεται κάποιος να παρει ένα Mokka. Επειδή έχει ωραίο design και ταυτόχρονα να είναι 1000αρι με τρικυλινδρο κινητήρα!!!!

Που πας ρε καραμητρο... Έχεις ολόκληρη καρότσα. Πως θα υποστηριχθεί από τόσο μικρό κινητήρα ;

Αλλά αφου δε ξερει ο κόσμος... Κ ακουει τους χαρτογιακαδεες στην OPEL και τη κάθε OPEL που σκίζονται να πουλησουν.
Ναι δεν διαφωνω,βεβαια ο τομεας των πωλησεων δεν εχει και μεγαλη σημασια.Anyway εγω ειμαι και αλλης λογικης στο αυτοκινητο.Βεβαια δεν εχω καν αυτοκινητο τωρα αλλα λεμε
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.888 μηνύματα.
Ναι δεν διαφωνω,βεβαια ο τομεας των πωλησεων δεν εχει και μεγαλη σημασια.Anyway εγω ειμαι και αλλης λογικης στο αυτοκινητο.Βεβαια δεν εχω καν αυτοκινητο τωρα αλλα λεμε

Αμα δεν ξέρεις σε κοροιδευουν. Εγώ τώρα που θα παω να αγοράσω αμάξι θα τα βρει σκουρα ο άλλος... Όσο καλός πωλητης κ αν είναι γιατί έχω δώσει 2 με 3 χιλιάδες ευρώ για να μάθω από τα. Λάθη μου.

Είναι απόλυτο λάθος να παίρνεις ένα τέτοιο αμάξι καινουργιο στη τιμή των 20.000 ευρώ πληρώνεις απλά λεζάντα και εμφάνιση τίποτε άλλο.

Να το παρεις 10 ναι. Να κάνεις τη καβλα σου 3-4 χρόνια κ μετα να το δώσεις 7-8 χιλιάδες. Θα χεις χάσει 2000 ευρώ. Ενώ καινουργιο θα χεις χάσει 10!

Ωρε αν δεν υπήρχαν τα κορόιδα θα ζουσαν οι έξυπνοι;;;; 😄😄
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Αμα δεν ξέρεις σε κοροιδευουν. Εγώ τώρα που θα παω να αγοράσω αμάξι θα τα βρει σκουρα ο άλλος... Όσο καλός πωλητης κ αν είναι γιατί έχω δώσει 2 με 3 χιλιάδες ευρώ για να μάθω από τα. Λάθη μου.

Είναι απόλυτο λάθος να παίρνεις ένα τέτοιο αμάξι καινουργιο στη τιμή των 20.000 ευρώ πληρώνεις απλά λεζάντα και εμφάνιση τίποτε άλλο.

Να το παρεις 10 ναι. Να κάνεις τη καβλα σου 3-4 χρόνια κ μετα να το δώσεις 7-8 χιλιάδες. Θα χεις χάσει 2000 ευρώ. Ενώ καινουργιο θα χεις χάσει 10!

Ωρε αν δεν υπήρχαν τα κορόιδα θα ζουσαν οι έξυπνοι;;;; 😄😄
αν παρεις αυτοκινητο με βενζινη στην αθηνα πρωτη δευτερα.Και κανουριο να ειναι θα δωσεις 150-200 ευρω για πλακα τον μηνα.Με αντιστοιχο yaris hybrid θα δωσεις 40 ευρω.Οποτε σε συμφερει να το παρεις καινουριο.Τα audi που εγραψες και bmw θα σου στοιχισουν παραπανω απο το opel ειναι πιο ζημιαρικα και πιο ακριβα
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.888 μηνύματα.
αν παρεις αυτοκινητο με βενζινη στην αθηνα πρωτη δευτερα.Και κανουριο να ειναι θα δωσεις 150-200 ευρω για πλακα τον μηνα.Με αντιστοιχο yaris hybrid θα δωσεις 40 ευρω.Οποτε σε συμφερει να το παρεις καινουριο.Τα audi που εγραψες και bmw θα σου στοιχισουν παραπανω απο το opel ειναι πιο ζημιαρικα και πιο ακριβα

Αυτό το άκουσα και από έναν που χει BMW που είχε μάλλον αλλά ήταν του 90. Λογικό να έβγαζε θέματα. Το 118i δεν ξέρω τι θέματα θα βγάζει.

Αθήνα; ποια Αθήνα.

Με άδεια έχω έρθει τώρα. Έχω φυγει στην επαρχία για δουλειά.

Το αμάξι το χρησιμοποιώ μόνο για εκδρομές πλέον... Όπου παω παω με τα ποδια εκεί.

Η Αθήνα είναι μαρτυριο απορώ πως ζουν εδώ περα. Προχθές κόλλησα στο Κηφισό κατά τις 2 και έκανα 45 λεπτά.
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Αυτό το άκουσα και από έναν που χει BMW που είχε μάλλον αλλά ήταν του 90. Λογικό να έβγαζε θέματα. Το 118i δεν ξέρω τι θέματα θα βγάζει.

Αθήνα; ποια Αθήνα.

Με άδεια έχω έρθει τώρα. Έχω φυγει στην επαρχία για δουλειά.

Το αμάξι το χρησιμοποιώ μόνο για εκδρομές πλέον... Όπου παω παω με τα ποδια εκεί.

Η Αθήνα είναι μαρτυριο απορώ πως ζουν εδώ περα. Προχθές κόλλησα στο Κηφισό κατά τις 2 και έκανα 45 λεπτά.
αν θες αυτοκινητο για εκδρομες ναι συμφωνω δωσε 12000 και παρε οτι θες.
Τα καινουρια bmw και audi ειναι 20φορες χειροτερα απο τα παλια.Καινουριο 118i αγορασμενο το 2021 20000 απο φιλο καινουριο κινητηρας 1.5 πηγε ολικη αντικατασταση στα 15κ χιλιομερα.Το πουλησε και πηρε mazda 2 hybrid και σωθηκε
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.160 μηνύματα.
Λειτουργεί κανονικά απλά έχει μια κατανάλωση λαδιου της τάξης των 200μλ ανά 1000χλμ. Δηλαδή στα 4-5 χιλιάδες χλμ πρεπει κάποιος να συμπληρώσει ένα λίτρο.

Δεν θα το δώσω πανω απο 8000 ευρώ. Αν και στην αντιπροσωπεία δεν έχω θέμα να το σπρώξω και 9-10χιλιαδες αν με παρει γιατί ξέρω ότι είναι καρχαρίες.

Του έχω αλλάξει ελατήρια και εμβόλια γενική επισκευή στη μηχανή πριν ένα χρόνο. Δε μπορω να δώσω εγγυηση στον ιδιώτη αμα του το πουλησω. Κατάλαβες ;

Εχει γενική επισκευή στη μηχανή καπάκια φλάντζες ελατήρια πιστονια καθαρισμό πλαναρισμα... Τα παντα όλα

Και έχω αλλάξει και καταλυτη. Και όλα τα σέρβις. Έχει αλλαγμένο ιμάντα χρονισμου. Έχω δώσει λεφτά και ήμουν άτυχος. Κατά τα αλλά καλά παει.
Απλά επειδή είναι τρικυλινδρο έχει κατανάλωση λαδιου.

Το μοτερ μια χαρά δουλευει.
Ολα τα ευρωπαικα αυτοκινητα καινε λαδια ...και αυτο που λες ειναι λιγο.
Αυτο οφείλεται στο κύλινδρο καυσης που δεν εχει πλεον χιτωνια απο σκληρο μεταλο αλλα μια χημικη σκλήρυνση του ιδιου του μεταλου του αλλα οχι τοσο ικανη και φθείρεται...οποτε τα ελατηρια του πιστονιου που γλυφουν τον κύλινδρο με το πανω κατω ,αφηνουν να περνα λαδι στον θαλαμο καυσης.
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.654 μηνύματα.
Για αξιόπιστα αυτοκίνητα χωρίς να ζητάνε συνέχεια συνεργείο είναι Hyundai,Kia, Toyota, Mazda, Skoda, Suzuki.
Οι γονείς μου έχουν Toyota και Honda. Δε ξέρουμε τι θα πει να ζητάει λάδι, συνεργείο το πάμε μόνο για προγραμματισμένο σέρβις.
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.302 μηνύματα.
Το αυτοκίνητο είναι και θέμα τύχης..τι θα σου κάτσει.
Εγώ fiat πετρέλαιο μοντέλο του 2015 έχω και δεν καίει σταγόνα λάδι, άλλος με Toyota auris που υποτίθεται είναι απροβλημάτιστα και συμπληρώνει λάδια σε κάθε ταξίδι όπως ο @Πάνθηρας!

Ειδικά στα μεταχειρισμένα το χάος. Ξεκάθαρα ρουλέτα τι θα κάτσει. Κανένας μηχανικός δεν μπορεί να εντοπίσει όλα τα προβλήματα ενός αμαξιού στα 20 λεπτά που θα τον πας να το ελέγξει.

Παρ όλα αυτά αν ήταν να πάρω τώρα θα επέλεγα μεταχειρισμένο για έναν βασικό λόγο.
Δεν θέλω η σκέψη μου να είναι στο αυτοκίνητο...αν θα το βρω χτυπημένο, γρατζουνισμένο, αν το καίει ο ήλιος κτλ.
Το καινούργιο είναι μεγάλη επένδυση για να το κυκλοφορείς Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Μόνο αν μένεις επαρχία με κλειστό πάρκινγκ.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.888 μηνύματα.
Το αυτοκίνητο είναι και θέμα τύχης..τι θα σου κάτσει.
Εγώ fiat πετρέλαιο μοντέλο του 2015 έχω και δεν καίει σταγόνα λάδι, άλλος με Toyota auris που υποτίθεται είναι απροβλημάτιστα και συμπληρώνει λάδια σε κάθε ταξίδι όπως ο @Πάνθηρας!

Ειδικά στα μεταχειρισμένα το χάος. Ξεκάθαρα ρουλέτα τι θα κάτσει. Κανένας μηχανικός δεν μπορεί να εντοπίσει όλα τα προβλήματα ενός αμαξιού στα 20 λεπτά που θα τον πας να το ελέγξει.

Παρ όλα αυτά αν ήταν να πάρω τώρα θα επέλεγα μεταχειρισμένο για έναν βασικό λόγο.
Δεν θέλω η σκέψη μου να είναι στο αυτοκίνητο...αν θα το βρω χτυπημένο, γρατζουνισμένο, αν το καίει ο ήλιος κτλ.
Το καινούργιο είναι μεγάλη επένδυση για να το κυκλοφορείς Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Μόνο αν μένεις επαρχία με κλειστό πάρκινγκ.

Αμα παω δυο φορες Αθήνα Θεσσαλονίκη πανε ελα θα συμπληρώσω λάδι περιπου μισό λιτρο. Στα 2000 χλμ.

Θα δώσω βαρυτητα στην εγγυηση τι θα καλυπτει και θα ρωτησω κ τον κατασκευαστή εάν τα χιλιόμετρα με βάση τον αριθμού πλαισίου είναι αυτά που έχει.

Από εκεί και περα οτιδήποτε παθει θα τους το παω και θα τους πω φτιάξτε το όπως γράφει η εγγυηση.

Το μόνον πρόβλημα φυσικά είναι και παλι η κατανάλωση λαδιου. Αρκετοί κατασκευαστές γράφουν έως και 1 λίτρο τα 1000 χλμ είναι φυσιολογικό.

Παπαρια... Αλλά τέλος πάντων.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.888 μηνύματα.
Ευχαριστώ. Να είσαι καλά.

Ευχαριστώ πολύ. Έμαθα αυξησατε τα επιτόκια για αγορά αυτοκινήτου απο 7.5% που ήταν το 2019 στο 12%

Να εισθε σιγουροι πως θα σας προτιμήσω αμα αγοράσω ξανα αμάξι (εννοειται οχι καινουργιο και οχι με δανειο απο τράπεζα).

Ζητω ο Καπιταλισμος. :laugh:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top