Giovanna
Επιφανές μέλος


ασε που μου ακουγετει..λιγο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Το οποιο μη νομιζεις οτι το παιρνουν και πολυ υποψιν τους.Πρέπει να υπάρχει το γνωστό χαρτί παραπόνων στο εστιατόριο.-petros
Δε ξερω τι ακριβως μπορει να γινει, αλλα νομιζω οτι μπορει να γινει μεγαλη φασαρια με τετοια στους καταλογους. Βεβαια θα πουνε τυπογραφικο λαθος κλπ, βρασε ρυζι.
Αυτο με το σινεμα παντως ειναι πολυ ενδιαφερον.Κανενας σχετικος με νομικη να το ψαξει εδω για το στεκι ;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Neraida
Επιφανές μέλος


επαναφερω το θεμα...
ακουστε τι εγινε χτες...
παμε σε ενα εστιατοριο χτες για φαγητο...4 ατομα. μας φερνουν καταλογους να παραγγειλουμε, το ενα ατομο μιλουσε μονο αγγλικα οποτε ζητησαμε τον ενα να μας τον φερει στα αγγλικα και ιδου!
συγκριναμε μεταξυ τους δυο ελληνικους καταλογους και τον αγγλικο και σε πολλα φαγητα ο καθενας απο αυτους ειχε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΙΜΗ για το ΙΔΙΟ ΦΑΓΗΤΟ!
να μην πω για το ΚΟΥΒΕΡ, το οποιο το ειχαν στους δυο καταλογους 1,5ε και στον αλλο το ειχαν 2ε!
τι κανομεν σε τετοιες περιπτωσεις?
μια επωνυμη καταγγελια χρειαζεται...ακομα και στην προστασια καταναλωτη....απο κει και περα θα το κανονισουν εκεινοι...υπαρχει νομικο τμημα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maik85
Πολύ δραστήριο μέλος


Το οποιο μη νομιζεις οτι το παιρνουν και πολυ υποψιν τους.
Στo χαρτί παραπόνων, μπορεί ποτέ να μην διαβάζουν τί παράπονα τους κάνουν οι πελάτες, αλλά αν κάποιος τους κάνει έλεγχο και δει πως λείπουν πάνω από 2 χαρτιά από το μπλοκ εκείνο, το μαγαζί κλείνει για λίγες μέρες και γίνεται μια διαδικασία μετά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Paty
Πολύ δραστήριο μέλος


να μην πω για το ΚΟΥΒΕΡ, το οποιο το ειχαν στους δυο καταλογους 1,5ε και στον αλλο το ειχαν 2ε!
Αυτό δεν έχει καταργηθεί...?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


ναι, αλλά το χρεώνουν ως ψωμίΑυτό δεν έχει καταργηθεί...?Νομίζω πλέον δεν χρεώνουν κουβέρ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Paty
Πολύ δραστήριο μέλος


ναι, αλλά το χρεώνουν ως ψωμί
δε νομίζω...εγώ τουλάχιστον όταν είχα πάει σε ένα μαγαζί φάγαμε σουβλάκι σε πιάτο με σαλάτες και τέτοια και δεν μας έφερε ψωμί...και δεν είχε χρεώσει ούτε ψωμί ούτε κουβέρ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maik85
Πολύ δραστήριο μέλος


Τι εννοεις να λειπουν πανω απο 2 χαρτια ; Στα περισσοτερα που εχω δει, δεν εχει μπλοκ , αλλα ριχνεις χαρτακι.
Σε μαγαζιά που έχω δει, είναι ένα μεγάλο μπλοκ μέσα σε μια διάφανη θήκη στον τοίχο δίπλα στημ πόρτα συνήθως. Λέει επάνω "δελτίο παραπόνων". Έχει κάποια πράγματα να συμπληρώσεις, δεν ξέρω ακριβώς τί και λογικά 8α έχει κάποιες σειρές για να γράψεις τον λόγο που είσαι δυσαρεστημένος. Αυτό το χαρτί μετά το κόβεις και μάλλον το δίνεις στον υπεύθυνο. Αν λείπουν από εκεί 2 τέτοια χαρτιά, ουσιαστικά 2 δυσαρεστημένοι πελάτες, τότε το μαγαζί μπορεί να έχει πρόβλημα αν γίνει έλεγχος και το δούνε.
α, οκ, πάντως στη Θεσ/νίκη γενικώς φέρνουν ψωμί χωρίς να ρωτήσουν και το χρεώνουν
Αυτό δεν είναι παράνομο? Να φέρνουν ψωμί και πολλές φορές και εμφιαλωμένο νερό, χωρίς να ρωτάν αν τα θες και να σου τα χρεώνουν κιόλας!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kakerlak
Περιβόητο μέλος


ρε μαικ εδω δεν ελενχουν αλλα κ αλλα αυτο θα ελενξουν?Σε μαγαζιά που έχω δει, είναι ένα μεγάλο μπλοκ μέσα σε μια διάφανη θήκη στον τοίχο δίπλα στημ πόρτα συνήθως. Λέει επάνω "δελτίο παραπόνων". Έχει κάποια πράγματα να συμπληρώσεις, δεν ξέρω ακριβώς τί και λογικά 8α έχει κάποιες σειρές για να γράψεις τον λόγο που είσαι δυσαρεστημένος. Αυτό το χαρτί μετά το κόβεις και μάλλον το δίνεις στον υπεύθυνο. Αν λείπουν από εκεί 2 τέτοια χαρτιά, ουσιαστικά 2 δυσαρεστημένοι πελάτες, τότε το μαγαζί μπορεί να έχει πρόβλημα αν γίνει έλεγχος και το δούνε.
ασχετο αλλα θα το πω...
ξερω ξενοδοχεια που για 2 μηνες ηταν ανοιχτο κ οχι απλα ανοιχτο γεματο με φουλ πρωσοπικο... κ δεν ειχε κανει για αυτους τους 2 μηνες προσλυψη σε κανεναν κ το φαι που προσφερε ειχε λειξει κ 6κ12 μηνες κ κανεις δεν περασε ποτε να ελενξει το δελτιο παραπανων θα ερθουν να δουν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Neraida
Επιφανές μέλος


ρε μαικ εδω δεν ελενχουν αλλα κ αλλα αυτο θα ελενξουν?
ασχετο αλλα θα το πω...
ξερω ξενοδοχεια που για 2 μηνες ηταν ανοιχτο κ οχι απλα ανοιχτο γεματο με φουλ πρωσοπικο... κ δεν ειχε κανει για αυτους τους 2 μηνες προσλυψη σε κανεναν κ το φαι που προσφερε ειχε λειξει κ 6κ12 μηνες κ κανεις δεν περασε ποτε να ελενξει το δελτιο παραπανων θα ερθουν να δουν?
γι αυτο και πρεπει να γινονται καταγγελιες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kakerlak
Περιβόητο μέλος


ποιος τολμαει?γι αυτο και πρεπει να γινονται καταγγελιες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Neraida
Επιφανές μέλος


ποιος τολμαει?
θα επρεπε να τολμουν....το ξερω οτι το κανουν ελαχιστοι...αλλα γιατι παραπονιομαστε οταν δεν ειμαστε διατεθημενοι να κανουμε κατι γι αυτο...?!
εμεις με την αδρανεια μας συντηρουμε τετοιες καταστασεις και συμπεριφορες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maik85
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν όλοι σκεφτόμαστε έτσι και ποτέ δεν δίνουμε σημασία σε τέτοιου είδους φαινόμενα, αυτά θα συνεχίζουν να υπάρχουν.
Αν ΟΛΟΙ οι δυσαρεστημένοι πελάτες γράφανε στο φύλλο διαμαρτυρίας φεύγοντας από ένα μαγαζί, τότε θα είχε αποτέλεσμα αυτό το μέτρο. Όπως επίσης και αν απευθυνόμασταν σε υπηρεσίες προστασίας καταναλωτών, επιθεώρηση εργασίας για την δουλειά μας κλπ. θα υπήρχε διαφορά. Με λίγα λόγια αν γίνουμε επιτέλους ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Γιατί μια παρανομία\παρατυπία που σήμερα έγινε σε μας, έγινε πριν σε κάποιον άλλον και αύριο θα γίνει σε πολλούς ακόμη.
Δεν φταίει ο επιχειρηματίας, ο εργοδότης ή όποιος άλλος επειδή εμείς δεν μιλάμε και λέμε δεν βαριέσαι. Όσο δεν υπάρχει αντίδραση τίποτα δεν σταματάει μόνο του. Μόνο χειρότερο γίνεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanna
Επιφανές μέλος


αυτα παντως δε γινονται ελπιζω παντου,να μη γενικευουμε.
και τελος, εβγαλα φωτογραφια και τους τρεις καταλογους (μονο την πρωτη σελιδα) για συγκριση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Με καλεσμένους μεγάλα ονόματα!
Το τι σαβούρα τρώνε είναι αδιανόητο.
Από το προσωπικό κανείς μας δεν έφαγε ποτέ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Κρέατα από τις προηγούμενες δεξιώσεις.
Το αμφιβόλου ποιότητας είναι αυτονόητο και το ότι είναι ληγμένα όλα επίσης.
Τραπέζια στρωμένα με τέλεια τραπεζομάντηλα και από κάτω σκουριά κοκ
ΕΜείς πάντως τρώγαμε πίτσες από έξω.
Εγώ είχα φρικάρει τελείως και τόλμησα να πω στον αφεντικό ότι αυτό δεν είναι σωστό και ντρέπομαι να πω τι μου απάντησε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Λες με πμ ποιο catering ήταν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.