MissKit
Επιφανές μέλος



Πολύ φοβάμαι όμως ότι ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, όπως το aygo που τόσο μου άρεσε, δε μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες που προκύπτουν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Γιατί το λες;Σ' ευχαριστώ Άγγελε.![]()
Πολύ φοβάμαι όμως ότι ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, όπως το aygo που τόσο μου άρεσε, δε μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες που προκύπτουν.![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος



Θα μου πείτε αν προσέχεις όλα γίνονται.. Το θέμα είναι πως στο δρόμο δεν κυκλοφορούν και πολλοί προσεκτικοί οδηγοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


για 3 χρόνια γύρισα κυριολεκτικά την Ελλάδα με αυτό:

το οποίο είχε απίστευτα μικρούς τροχούς,
δισκόφρενα 90s και
750 ολόκληρα κυβικά με 33 άλογα,
δε δίστασε πουθενά, σε χιόνια σε βροχές, πουθενά
δεν έχει σημασία το αμάξι αλλά ο οδηγός,
τα τελευταία χρόνια έχω ένα ibiza 1997 1000cc και έχω γράψει με αυτό 55000 χιλιόμετρα,
νιώσε διαδρομές
Αθήνα - Λευκάδα
Αθήνα - Θεσσαλονίκη -Χαλκιδική
Αθήνα - Σπάρτη
Αθήνα - Ορεστιάδα
και πόσα ακόμη μέσα στην Αττική σε ημερήσια βάση
με ένα 1,2 l. άνετα κάνεις το ταξίδι που ζητάς, επίσης τα αμαξώματα της κατηγορίας fiat panda αγγίζουν το τόνο σε βάρος
και έχουν λάστιχα αξιοπρεπών διαστάσεων για τον όγκο τους.
πς: έχω γνωστό που γύρισε την Ευρώπη με vespa.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος



Αυτά που είπα τα είπα για τα αμάξια της ίδια κατηγορίας με το aygo, νομίζω πως είναι τα C1 και 106. Ναι έχει σημασία και ο οδηγός. Όχι μόνο όμως. Και κακά τα ψέματα, χωρίς πείρα δε μπορείς να είσαι ενεργεία καλός οδηγός. Μόνο δυνάμει. Φυσικά αυτό είναι δική μου γνώμη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος


...το να κινείσαι στην Εγνατία οδό με ένα αμαξάκι 800ων κιλών με τόσο μικρές ρόδες και μέτρια φρένα, δεν είναι και τόσο ασφαλές.Σε περίπτωση χιονόπτωσης δεν το συζητάω.. Φεύγουν άλλα κι άλλα και δε θα φύγει αυτό;
Eγώ νομίζω ότι το βάρος του αυτοκινήτου είναι αντιστρόφως ανάλογο της καλής οδικής συμπεριφοράς, γιατί μεγιστοποιεί την δύναμη που ασκεί η μεταφορά βάρους σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης, με αποτέλεσμα τον δυσκολότερο έλεγχο! Παράδειγμα τα αγωνιστικά,που είναι πολύ ελαφριά, με αποκορύφωμα τα μονοθέσια της f1 όπου το βάρος τους κυμαίνεται περίπου εκεί που αναφέρεις! Και φυσικά προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, λόγω καλύτερης σχέσης κιλών/ίππο!
Οι μεγάλες διαστάσεις των τροχών δεν είναι απαραίτητα πλεονέκτημα σε σχέση με το που κυλάνε, αλλά με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, και θα τολμούσα να πω ότι το φαινόμενο της υδρολίσθησης είναι εντονότερο στα φαρδιά ελαστικά, αφού εφάπτεται μεγαλύτερη επιφάνεια!

Φυσικά οι αυλακώσεις και ο σχεδιασμός του πέλματος σε συνδιασμό με την ποιότητα της γόμας μετράνε στο αποτέλεσμα, αλλά μικρές ρόδες=μικρή ασφάλεια, από μόνο του, πιστεύω δεν ισχύει! Τα φρένα μπορούν να είναι πολύ καλά ακόμη και σε "μικρά" αυτοκίνητα, και σίγουρα αποτελεσματικότερα στα ελαφριά!
Θα έλεγα λοιπόν, ότι η γενικότερη γεωμετρία του συστήματος ανάρτησης, η κατανομή βάρους στους άξονες, και η βαρύτητα ευθύνης του οδηγού, είναι που θα κρίνουν το ποιός, τι και πότε θα.... "φύγει"!

ΥΓ @ _daemon_ ελπίζω να μην σε έστειλα κι εγώ αδιάβαστο!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


αυτο θα ισχυε αν το 800αρακι ηταν κολλημενο στο εδαφος σαν τη φ1..Eγώ νομίζω ότι το βάρος του αυτοκινήτου είναι αντιστρόφως ανάλογο της καλής οδικής συμπεριφοράς, γιατί μεγιστοποιεί την δύναμη που ασκεί η μεταφορά βάρους σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης, με αποτέλεσμα τον δυσκολότερο έλεγχο! Παράδειγμα τα αγωνιστικά,που είναι πολύ ελαφριά, με αποκορύφωμα τα μονοθέσια της f1 όπου το βάρος τους κυμαίνεται περίπου εκεί που αναφέρεις! Και φυσικά προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, λόγω καλύτερης σχέσης κιλών/ίππ
κατι που δεν ισχυει.
οσο ελαφρυτερος εισαι πρεπει να εισαι πιο κολλημενος στο εδαφος για να τρεχεις με ασφαλεια..
οι φ1 ειναι 800 κιλα..3.5 λιτρα 8 κύλινδρες μηχανες και γιαυτο πετανε..
συνηθως στα αυτοκινητα παραγωγης τα βαρυτερα ειναι και πλατυτερα μακρυτερα οποτε τρεχουν με περισσοτερη ασφαλεια απο τους κουβαδες..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Liakouras
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


και οχι μονο..Ξέρουν οι Γάλλοι από ομορφιά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος


Τα αγωνιστικά στην f1 μένουν κολλημένα στο έδαφος λόγω χρήσης ειδικών αεροδυναμικών βοηθημάτων, τα οποία δημιουργούν αρνητική άντωση, αυτό όμως δεν αναιρεί τα περί μεταφοράς βάρους που προανέφερα ως αξίωμα και φυσικά μειονέκτημα οδικής συμπεριφοράς! Το βάρος είναι αρνητικός παράγων όχι θετικός, και σίγουρα δεν είναι ο λόγος που κινούνται τα οχήματα με ασφάλεια.αυτο θα ισχυε αν το 800αρακι ηταν κολλημενο στο εδαφος σαν τη φ1..
κατι που δεν ισχυει.
οσο ελαφρυτερος εισαι πρεπει να εισαι πιο κολλημενος στο εδαφος για να τρεχεις με ασφαλεια..
οι φ1 ειναι 800 κιλα..3.5 λιτρα 8 κύλινδρες μηχανες και γιαυτο πετανε..
συνηθως στα αυτοκινητα παραγωγης τα βαρυτερα ειναι και πλατυτερα μακρυτερα οποτε τρεχουν με περισσοτερη ασφαλεια απο τους κουβαδες..
Δεν νομίζω να φιλοδοξεί κανείς να κινείται με ταχύτητες φόρμουλα 1 στην Εγνατία οδό, ώστε να φτάσουμε στο σημείο να επιχειρούμε συγκρίσιμους σχεσιασμούς! Και ο δικός μου είχε να κάνει μόνο με το θέμα βάρους, που όπως ειπώθηκε, παρέπεμπε τα οχήματα σε πατάτες ή ντομάτες...και η οδική αξία τους, να κρίνεται από αυτό!
Άλλωστε, και τα απλά αυτοκίνητα παραγωγής έχουν υποστεί κάποιες δοκιμές σε αεροδυναμικές σήραγγες πριν κυκλοφορήσουν στους δρόμους, ώστε αναλογικά με τις ταχύτητες που μπορούν να αναπτύξουν, να παραμένουν αυτοκίνητα και να μη γίνονται αεροπλάνα!
Σίγουρα όμως η ευστάθεια ενός οχήματος, και εκεί νομίζω αναφέρθηκε η Misskit, δεν είναι αποτέλεσμα σκέτου βάρους, αλλιώς γιατί να μην πρόσφεραν οι κατασκευαστές μαζί με το αυτοκίνητο και μερικές εκατοντάδες κιλά...έρμα να το φορτώνουμε όταν κινούμαστε με ταχύτητες μεγαλύτερες από αυτές της πόλης; Aντίθετα, τα υπερφορτωμένα αυτοκίνητα επαναλαμβάνω είναι επικίνδυνα και ανεξέλεγκτα στις αντιδράσεις τους!
Τέλος, ούτε το πλάτος-μήκος του αμαξώματος δεν μπορεί να θεωρηθεί λόγος σωστής οδικής συμπεριφοράς, φανταστείτε μια νεκροφόρα να κινείται στην Εγνατία οδό με 160 km/h π.χ., και να χρειαστεί να αλλάξει απότομα πορεία λόγω κάποιου εμπόδιου! Δεν νομίζω να συμπεριφερόταν καλύτερα από ένα peugeot 106!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zutmazut
Νεοφερμένο μέλος


φανταστείτε μια νεκροφόρα να κινείται στην Εγνατία οδό με 160 km/h πχ και να χρειαστεί να αλλάξει απότομα πορεία λόγω κάποιου εμπόδιου;
Αυτό μπορεί να έχει και θετικές συνέπειες, π.χ. να αναστηθεί ο πίσω επιβάτης από την πλευρική επιτάχυνση

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μπα, η Γη μας είναι υπερκατοικημένη, και επί το πλείστον μάλιστα από μ@λ@κες, μόνο θετική δεν θα τη χαρακτήριζα τη...συνέπεια!Αυτό μπορεί να έχει και θετικές συνέπειες, π.χ. να αναστηθεί ο πίσω επιβάτης από την πλευρική επιτάχυνση![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_daemon_
Πολύ δραστήριο μέλος


Μπα, μόνο θετική δεν θα τη χαρακτήριζα


Κι όμως με έστειλες, αλλά γι άλλους λόγους!!ΥΓ @ _daemon_ ελπίζω να μην σε έστειλα κι εγώ αδιάβαστο!!!![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
self-instructive depressing
Περιβόητο μέλος


το πρόβλημα είναι είναι κανένας δεν θα αυτοπροσφερόταν και αντίθετα θα πρότεινε όλους τους υπόλοιπους

π.σ. πάρε το opel corsa
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κι όμως με έστειλες, αλλά γι άλλους λόγους!!![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


Τέλος, ούτε το πλάτος-μήκος του αμαξώματος δεν μπορεί να θεωρηθεί λόγος σωστής οδικής συμπεριφοράς, φανταστείτε μια νεκροφόρα να κινείται στην Εγνατία οδό με 160 km/h π.χ., και να χρειαστεί να αλλάξει απότομα πορεία λόγω κάποιου εμπόδιου! Δεν νομίζω να συμπεριφερόταν καλύτερα από ένα peugeot 106!
η αποσταση των τροχων κλπ παιζει ρολο..
πχ το καλυτερο σχημα φαινεται οτι ειναι με μουρη,θεσεις στη μεση και ουρα..
σιγουρα οχι τα κοντοκωλα αυτοκινητα σαν τους "κουβαδες που λεμε"
βασικα το βαρος δεν ειναι πλην απο μονο του..αλλα το συνολο του σκαριου κλπ μετραει..
το χειροτερο πχ ειναι ενα μικρο κουβας με υπερβολικο βαρος και ακομα χειροτερα φορτωμενο ψηλα..
σαν τα a class που τουμπαρανε και τα κανανε μετα πλατια προς τα κατω..
το ιδιο και με το atos..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος



Το χειρότερο στην όλη υπόθεση ήταν οι τρομοκράτες με τους οποίους μίλησα και μου είπαν : ΟΧΙ ΑΥΤΟ!!! ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ!!! -.-
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_daemon_
Πολύ δραστήριο μέλος


Έχω αποκτήσει πολλούς πονοκεφάλους από την ημέρα που αποφάσισα να πάρω αυτοκίνητοΖαλίστηκα κυριολεκτικά να ψάχνω τι είναι καλύτερο. Το χειρότερο στην όλη υπόθεση ήταν οι τρομοκράτες με τους οποίους μίλησα και μου είπαν : ΟΧΙ ΑΥΤΟ!!! ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ!!! -.-
Μα νομίζω αυτός ήταν ο αρχικός φόβος σου, μη σε πετάξει στην επόμενη στροφή....

Γενικά αυτό μπορούμε να το αποφύγουμε εύκολα, αρκεί να μάθουμε τα όρια του αυτοκινήτου και τα δικά μας, και να μη το παίζουμε Ayrton Senna, παρά μόνο στις κονσόλες με racing games!
Εντάξει, μην απελπίζεσαι! Φυσικό είναι όταν απευθύνεσαι προς όλους να εισπράξεις όλων των ειδών τις απαντήσεις!
Πάντως, και να με συγχωρείς για το θάρρος, η ερώτηση έμοιαζε κάπως έτσι.... ποιόν "γκόμενο" να διαλέξω;

Μα εκείνον που αρέσει σε σένα, κι όχι στον self πχ (τυχαίο παράδειγμα) ! Όλοι την ίδια δουλειά κάνουν, και δεν θα τους παντρευτείς, όπως και το τουτού άλλωστε, το οποίο θα σου καλύψει κάποιες ανάγκες για μερικά χρόνια, και πάμε γι άλλα.
Όταν μάλιστα οι απαιτήσεις σου δεν είναι κάτι το ιδιαίτερα ειδικό, προσωπικά πιστεύω ότι και τα μοναδικά κριτήρια σου, στην κατηγορία που ψάχνεις, να είναι το χρώμα και το αν σου αρέσει αισθητικά, θα ήσουν καλυμμένη! Οι διαφορές δεν βαρύνουν τόσο ώστε να πονοκεφαλιάζεις!



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος



Φυσικά δεν περίμενα να μου πει κάποιος άλλος τι να πάρω, απλώς ήθελα να ακούσω και μια γνώμη παραπάνω από κάποιους που είναι ίσως πιο έμπειροι. Αυτό που διαπιστώνω όμως είναι ότι τελικά καλύτερα πήγαινε στα τυφλά και πάρε ό,τι νομίζεις, γιατί οι απόψεις διίστανται και ο καθένας κρίνει με βάση τον εαυτό του. Δεν έχω σκοπό να μείνω με αυτό το αμάξι πάνω από 3 χρόνια, το πολύ 4 άρα με βλέπω με ό,τι δω και μου κάνει κλικ να καταλήγω.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gatouni8400
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.