Σεξουαλική Παρενόχληση

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,924 μηνύματα.
Αυτό είναι το άλλο άκρο. Μαθησιακή διαδικασία που περιέχει φόβο μεταξύ μαθητή και εκπαιδευτικού δεν νοείται ως παιδαγωγική. Και ρούπι και από όλα πρέπει να κουνιέται αν θέλετε να έχουμε μαθητές που δεν βιώνουν τη διδασκαλία ως μια αγγαρεία και άσχημη εμπειρία.
Σε διαβεβαιώνω ότι μια χαρά περάσαμε. Δεν φοβαμασταν την δασκάλα μας, την σεβομασταν και την ακούγαμε με προσοχή. Μας μιλούσε συνεχώς για το πώς πρέπει να σεβόμαστε τον συνανθρωπό, μας έδειχνε ταινίες περί του θέματος και κάναμε δράσεις στην τοπική κοινωνία. Σεβομασταν το μάθημά της και το έργο της και δεν μιλούσαμε σαν μωρά, αλλά ακούγαμε. Εγώ σαν άνθρωπος δεν θα την ξεχάσω ποτέ.


Ο μαθητής πρέπει να σέβεται τον εκπαιδευτικό και ο εκπαιδευτικός τον μαθητή. Δεν νοείται ο μαθητής ή ο εκπαιδευτικός να μιλάει στην απέναντι πλευρά λες και είναι φίλοι.
Εμείς που μεγαλώσαμε με αυτή τη γενιά μια χαρά όμως βγήκαμε χάρη σε αυτά. Τα βλέπω τώρα πως έχουν γίνει, παιδιά που δεν έχουν μάθει ότι υπάρχουν όρια.

*Στο γυμνάσιο/ λύκειο ήταν λίγο τραγική η κατάσταση, γιατί χάθηκε η ισορροπία του σεβασμού. Είχαμε καθηγητές που είχαν κυριολεκτικά όρεξη να τσακώνονται με 13 ετών παιδιά, όλο κόμπλεξ.
Εγώ το αποδίδω αυτό στο ότι οι καθηγητές γυμνασίου λυκείου ΔΕΝ είναι απόφοιτοι παιδαγωγικής σχολής όπως στο δημοτικό, αλλά των εκάστοτε επιστημών και αποκτούν έτσι την παιδαγωγική επάρκεια (τελείως λάθος κατά την γνώμη μου). Συνεπώς, τα 3/4 αυτών δεν ήθελαν να γίνουν καθηγητές αλλά κατέληξαν εκεί για το βιοποριστικο, και έβγαζαν πικρηλα αφού δεν τους άρεσε αυτό που έκαναν, ούτε γνώσεις περί παιδαγωγικής έχουν (τα 2-3 μαθήματα που κάνουν στις σχολές εγώ δεν τα θεωρώ γνώσεις παιδαγωγικής).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,680 μηνύματα.
Εμείς στο Γυμνάσιο είχαμε έναν καθηγητή μαθηματικών που έριχνε χαστούκι και σε έστελνε.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,924 μηνύματα.
Εμείς στο Γυμνάσιο είχαμε έναν καθηγητή μαθηματικών που έριχνε χαστούκι και σε έστελνε.
Δυστυχώς η ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι κατεστραμμένη διότι οι καθηγητές δεν είναι απόφοιτοι παιδαγωγικής, αλλά επιστημονικής θεωρητικής σχολής, συνεπώς δεν είχαν καμία ιδέα περί παιδείας.

Δείτε σχολεία εξωτερικού οι καθηγητές πρέπει να τελειώσουν παιδαγωγικο δευτεροβάθμιας με ειδίκευση σε Μαξ 3 μαθήματα, και θα καταλάβετε γιατί ως Ελλάδα έχουμε τραγικο επίπεδο
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,680 μηνύματα.
Δυστυχώς η ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι κατεστραμμένη διότι οι καθηγητές δεν είναι απόφοιτοι παιδαγωγικής, αλλά επιστημονικής θεωρητικής σχολής, συνεπώς δεν είχαν καμία ιδέα περί παιδείας.

Δείτε σχολεία εξωτερικού οι καθηγητές πρέπει να τελειώσουν παιδαγωγικο δευτεροβάθμιας με ειδίκευση σε Μαξ 3 μαθήματα, και θα καταλάβετε γιατί ως Ελλάδα έχουμε τραγικο επίπεδο

Δεν γνωρίζω τι γίνεται στο εξωτερικό αλλά πολύ πιθανό να γινόντουσαν παλιότερα τα ίδια και εκεί.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,924 μηνύματα.
Δεν γνωρίζω τι γίνεται στο εξωτερικό αλλά πολύ πιθανό να γινόντουσαν παλιότερα τα ίδια και εκεί.
Παλαιότερα ναι, είχαν την γνωστή βέργα. Σήμερα όμως υπάρχει τεράστια διαφορά ποιότητας μεταξύ καθηγητών εξωτερικού και Ελλάδος.
Για παράδειγμα, στην Ελλάδα μπορείς να βγεις καθηγητής φιλόλογος με 4 χρόνια σπουδές.
Στην πχ.Γερμανία, κάνεις 4 χρόνια το προπτυχιακό παιδαγωγικής για Μαξ 3 μαθήματα. Υποχρεωτικο μεταπτυχιακό 1,5 ετους ώστε να μπορείς να κάνεις πρακτική. 18 μήνες πρακτική (επί πληρωμή) στην οποία εξετάζεται η ικανότητα σου διδασκαλίας από αρμόδιο (έρχεται και σε βλέπει πως κανείς μάθημα)
Και μετά από όλα αυτά παίρνεις άδεια διδασκαλίας.

Οπότε μόνο όσοι όντως θέλουν αυτό το επάγγελμα κάνουν τόσο κόπο. Στην Ελλάδα το να γίνεις καθηγητής έχει καταλήξει πλάνο 4 σε περίπτωση που δεν βρεις άλλη δουλειά🙃
 

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Αυτό είναι το άλλο άκρο. Μαθησιακή διαδικασία που περιέχει φόβο μεταξύ μαθητή και εκπαιδευτικού δεν νοείται ως παιδαγωγική. Και ρούπι και από όλα πρέπει να κουνιέται αν θέλετε να έχουμε μαθητές που δεν βιώνουν τη διδασκαλία ως μια αγγαρεία και άσχημη εμπειρία.
Κανεις λάθος. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να θέτει όρια. Δεν είναι φόβος. Είναι σεβασμός. Βλέπω συχνά στις μέρες μας να μεγαλώνουν παιδιά χωρίς να τους θετουν όρια και χωρίς να σέβονται τίποτα. Δεν έχουν μάθει στο όχι ή στο δεν πρέπει να κάνεις το τάδε. Ικανοποιουν όλα τα καπρίτσια τους όταν είναι μικρά και αποκτούν τέτοιες προβληματικές συμπεριφορές. Πόσοι γονείς κάθονται και λένε στα παιδιά τους να μην ενοχλούν άλλα παιδιά και να συμπεριφέρονται κόσμια; Εμένα οι γονείς μου μου έλεγαν συνεχώς να μη κοροϊδεύω κανέναν, να μην καταστρέφω ξένη περιουσία, να μην πειράζω ζώα, να σέβομαι τα παντα και να προστατεύω όσους έχουν αναγκη. Ποτέ δεν κοροιδεψα κάποιον για το βάρος του, την εμφάνιση του, την καταγωγή του. Προστατευα τα αδύναμα άτομα, ζώα, περιουσίες. Στο θρανίο μου δεν έγραψα ποτέ τίποτα. Βιβλία δεν έσκισα ποτέ. Έβλεπα συμμαθητές μου να τα σκίζουν και να τα πετάνε λες και ήταν παιχνιδι. Άλλοι να καπνίζουν στις τουαλέτες και να αφήνουν γόπες. Άλλοι να σπάνε πόρτες στις τουαλέτες. Άλλοι να μη σέβονται τον δάσκαλο και να κάνουν φασαρία και να μην μπορείς να κάνεις μάθημα. Αυτά τα παιδιά δεν είναι παιδιά. Αυτά θέλουν τιμωρία. Να μπαίνει δάσκαλος και να σηκώνονται όρθιοι. Αν δεν μαθαίνουν τρόπους στο σπίτι τους, κάποιος πρέπει να τους μάθει να φέρονται σαν ανθρωποι και όχι σαν ζώα.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Κανεις λάθος. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να θέτει όρια. Δεν είναι φόβος. Είναι σεβασμός. Βλέπω συχνά στις μέρες μας να μεγαλώνουν παιδιά χωρίς να τους θετουν όρια και χωρίς να σέβονται τίποτα. Δεν έχουν μάθει στο όχι ή στο δεν πρέπει να κάνεις το τάδε. Ικανοποιουν όλα τα καπρίτσια τους όταν είναι μικρά και αποκτούν τέτοιες προβληματικές συμπεριφορές. Πόσοι γονείς κάθονται και λένε στα παιδιά τους να μην ενοχλούν άλλα παιδιά και να συμπεριφέρονται κόσμια; Εμένα οι γονείς μου μου έλεγαν συνεχώς να μη κοροϊδεύω κανέναν, να μην καταστρέφω ξένη περιουσία, να μην πειράζω ζώα, να σέβομαι τα παντα και να προστατεύω όσους έχουν αναγκη. Ποτέ δεν κοροιδεψα κάποιον για το βάρος του, την εμφάνιση του, την καταγωγή του. Προστατευα τα αδύναμα άτομα, ζώα, περιουσίες. Στο θρανίο μου δεν έγραψα ποτέ τίποτα. Βιβλία δεν έσκισα ποτέ. Έβλεπα συμμαθητές μου να τα σκίζουν και να τα πετάνε λες και ήταν παιχνιδι. Άλλοι να καπνίζουν στις τουαλέτες και να αφήνουν γόπες. Άλλοι να σπάνε πόρτες στις τουαλέτες. Άλλοι να μη σέβονται τον δάσκαλο και να κάνουν φασαρία και να μην μπορείς να κάνεις μάθημα. Αυτά τα παιδιά δεν είναι παιδιά. Αυτά θέλουν τιμωρία. Να μπαίνει δάσκαλος και να σηκώνονται όρθιοι. Αν δεν μαθαίνουν τρόπους στο σπίτι τους, κάποιος πρέπει να τους μάθει να φέρονται σαν ανθρωποι και όχι σαν ζώα.
Τώρα βγαίνουμε εκτός, αλλά τέλος πάντων, θα απαντήσω γιατί μάλλον δεν καταλάβατε τι εννοώ.
Όριο είναι το δεν μιλάμε πάνω από τον άλλον γιατί μαθαίνουμε ότι δεν λειτουργεί έτσι η συζήτηση, όριο είναι και πχ το δεν πίνουμε νερό μέσα στην τάξη, το γιατί άγνωστο εδώ, απλά έτσι μας έλεγαν εμάς, έτσι κάνουμε και εμείς.
Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που βάζουν και καλά όρια τα οποία δεν έχουν όντως κάποια αξία, ίσα ίσα μπορεί να καταστρέφουν αυτό που χτίζουν. Ο σεβασμός είναι κάτι που τον αποκτούν γιατί βλέπουν όντως ότι διαθέτεις αξίες άξιες σεβασμού. Πχ κρατάς πάντα τον λόγο σου, δείχνεις κατανόηση σε κάποιο πρόβλημα κτλ, όχι με το να σηκώνονται όρθιοι. Αυτό δείχνει ότι θεωρείς τον εαυτό σου ανώτερο και ζητάς να βαράνε προσοχή στο περασμά σου. Και θα υπάρχει φόβος πιθανόν, γιατί ξέρουν ότι αν δεν το κάνουν θα υπάρχουν συνέπειες. Αν αποκτούσαν έτσι οι άνθρωποι σεβασμό, τότε όσοι έβγαιναν από τον στρατό θα ήταν αυτή τη στιγμή παναγίτσες. Ειδικά αν μιλάμε για μικρά παιδιά, πρέπει να είμαστε ακόμα πιο προσεχτικοί με τις διδακτικές μας επιλογές.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Θα τον εβγαζα έξω στο προαυλιο και θα παιρναμε καμψεις μέχρι το σχολασμα.
Σκέφτομαι, αν κάποιος (τσάμπα) μάγκας καθηγητής προσπαθούσε να τιμωρήσει μαθητή με κάμψεις, τι θα γινόταν...

1678015670938.png

 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,809 μηνύματα.
Σκέφτομαι, αν κάποιος (τσάμπα) μάγκας καθηγητής προσπαθούσε να τιμωρήσει μαθητή με κάμψεις, τι θα γινόταν...


Άρα τιμωρώ και τον εαυτό μου ; αφου μαζί θα κάναμε όπως έγραψα. Αυτά που γράφεις εκπίπτουν. Τσάμπα μάγκας δεν είμαι εγώ αλλά ολοι όσοι δεν σέβονται τους καθηγητές που μπαίνουν σε μια τάξη να τους μορφωσουν. Διαφορετικα κοροιδευουν τους εαυτους τους. Να μην ξαναρθουν στο σχολείο.

Βρισκουν κ τα κανουν. Σε μένα που έχω υποστεί και στρατιωτική εκπαίδευση εκτός της ακαδημαϊκής αυτά δεν θα περνουσαν. Δινω σεβασμό θα έπαιρνα το ίδιο.

Τα γράφω ευθέως κ θα τα έλεγα κ ευθέως εξαρχής εντός της τάξης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,123 μηνύματα.
Το ότι σε μεγάλο βαθμό τη σήμερον ημέρα οι εκπαιδευτικοί είναι "δε θα κάτσω να ασχολήθω να ακούω τις μαλακίες των γονιών μετά, ας πάνε να κάνουν ότι θέλουν τα μούλικα" δεν αναιρεί ότι παλαιότερα στην εκπαιδευτική διαδικασία ο δάσκαλος/καθηγητής ένιωθε παντοδύναμος και επιβαλλόταν στα παιδιά όπως γούσταρε.
Φέρνοντας τα σε άβολη θέση, ταπεινώνοντάς τα και πολλές φορές δίνοντας ο ίδιος τροφή και στους άλλους μαθήτες για το όποιο μπούλινγκ.

Πέραν δηλαδή του ότι σηκώματα όρθιοι κτλ το μόνο που κάνουν βασικά είναι να ταίζουν τον όποιο ναρκισσισμό του εκπαιδευτικού, ποια είναι η ουσία σε τέτοια ξεφτιλίκια;
Έχω κάτσει κι εγώ στα πλαίσια του δημοτικού για μισή-μία-δε θυμάμαι πόση ώρα, όρθιος με κουτσό στη γωνιά της τάξης. Τι έχω αποκομίσει σήμερα απ' αυτό;
Ότι εκείνος ο θρησκευτικός ήτανε ένας καυλωμένος παλαιών αρχών μαλάκας και οι παιδαγωγικές του τακτικές σίγουρα σήμερα αλλά ακόμα και στα έρλι ζίροζ ήτανε μάλλον ανεπαρκείς, πίριοντ.

Από κεί και πέρα, προφανώς όταν έχεις παρενόχληση/ασέλγεια/μπούλινγκ πρέπει να κυνηγάς τέτοια περιστατικά και να χώνονται ψυχολόγοι στο παιχνίδι. Το να μη γίνει "πολύ γνωστό" το συμβάν ώστε ο θύτης να καταλήξει μετά ο ίδιος θύμα χλευασμού/μπούλινγκ μέσα στο σχολικό περιβάλλον, επαφίεται και πάλι στο πόσο σωστά θα χειριστούν οι δάσκαλοι/καθηγητές/ψυχολόγοι το συμβάν.
Προφανώς δεν πρέπει να έχεις το όποιο στίγμα για μία μαλακία που θα κάνεις σε τόσο μικρή ηλικία, από τη στιγμή που ακόμα "πλάθεσαι". Αλλά το να μη σε ενημερώσει κανείς και να μην ψαχτείς γι' αυτό είναι το άλλο άκρο.
Στο δημοτικό θα κοροιδεύεις την Αννούλα για το βρακάκι της, στο γυμνάσιο μπορεί σε καμιά τουαλέτα να τηνε στριμώξεις και να τη χουφτώνεις με το έτσι θέλω, στο λύκειο μπορεί και να την ποτίσεις/βιάσεις σε μία εκδρομή ρε παιδί μου.

Και η λύση σε όλα αυτά δεν είναι να κάνεις το σχολείο στρατό. Αν σε μία τάξη δεν κάνουν οι μαθήτες μπούλινγκ επειδή ένας δάσκαλος/καθηγήτης "δεν αφήνει να γίνει" εφαρμόζοντας όμως τέτοιες στρατοκαυλικές τακτικές, τότε guess what, το κάνει τελικά ο ίδιος.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,809 μηνύματα.
Τουλάχιστον σε μια στρατιωτική σχολή γίνεται μάθημα... Υπάρχει πειθαρχια κ σεβασμός στον ανώτερο κ το αντίστροφο και αν κάποιος σπουδαστής κάνει αναφορά θα ακουστεί.

Στο ελληνικό δημόσιο πανεπιστημιο το οποίο είναι αρκετά μοντέρνο για να μην διέπεται από τις στρατοκαυλιστικες τακτικές δεν υπάρχει κανένας σεβασμός.. Ανά πασα στιγμή μπορεί να σε ξυλοκόπησει κάποιος δημοκράτης κουκουλοφόρος... Να σου κτίσουν το γραφείο κάποιοι φοιτητές να σε βρίσουν να σε ξεφτιλίσουν κ να προσπαθεις να βρεις το δίκιο σου όταν ουτε η αστυνομία δεν επιτρεπόταν να μπει σε αυτό το χώρο.

Είπαμε το 2023 όταν μιλάμε να μη κοροιδευουμε ο ένας τον άλλον αλλά δεν το βλέπω.

Το κατά ποσο η οχι τηρείται ο σεβασμός στον κατωτερο ιεραρχικά σε μια στρατιωτική σχολή είναι επίσης ένα θέμα που ταλανίζει τις στρατιωτικές σχολές κ αν κάποιος αξιωματικός οριστεί εκεί μέσα υπευθυνος σπουδών μπορεί να το φτιάξει ευκολα. Εφόσον εκεί μέσα ακουγεται ο ανώτερος γενικά. Προσωπικά θα ήταν ένα ενδιαφέρον task για μένα. Φαντάσου σε μια σχολή να είσαι Ταγματάρχης κ από κάτω να χεις ανθυπολοχαγους η λοχαγους. Θα τους φώναζες γραφείο... " Θέλω να είσαι πιο ήρεμος όταν μιλάς στους σπουδαστές.. " Μη ξαναδώ κάποιον να κανει κάψωνια κτλ κτλ. Το λες μια φορά... Και ρυθμίζεται. Τέλος. Στα δε αλλά σχολεία τρέχα γυρευε. Ειδικά στο πανεπιστημιο θα σε κοιτάνε κάτι φάτσες που έχουν άκρες με κουκουλοφόρους στραβά επειδή απλά θες να κανεις τη δουλειά σου. Αυτά ειναι τα καλά των " Στρατοκαβλων " Λοιπόν.


Και για να μη τρέφετε αυταπάτες το συστημα του στρατου με τις ιεραρχίας τηρείται παντου κ σε όλες τις εταιρείες όταν με το καλό αποφοιτήσει κάποιος. Παντου υπάρχει ιεραρχία.

Ο παλιος ο καινουργιος ο διευθυντής ο προισταμενος έργου κτλ ο άνθρωπος ψοφαει για αυτά δεν φταίνε οι στρατοκαυλιστικες τακτικές.

Ακόμη κ αυτοί που κατα κόρον ειρωνεύονται εδώ μέσα σε κάθε ποστ κ δεν κάθονται να διαβάσουν λίγο τι τους λέει και καποιος αλλος...το κάνουν ακριβώς επειδή θεωρουν τον εαυτό τους ανώτερο από τους υπόλοιπους.

Τώρα βγαίνουμε εκτός, αλλά τέλος πάντων, θα απαντήσω γιατί μάλλον δεν καταλάβατε τι εννοώ.
Όριο είναι το δεν μιλάμε πάνω από τον άλλον γιατί μαθαίνουμε ότι δεν λειτουργεί έτσι η συζήτηση, όριο είναι και πχ το δεν πίνουμε νερό μέσα στην τάξη, το γιατί άγνωστο εδώ, απλά έτσι μας έλεγαν εμάς, έτσι κάνουμε και εμείς.
Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που βάζουν και καλά όρια τα οποία δεν έχουν όντως κάποια αξία, ίσα ίσα μπορεί να καταστρέφουν αυτό που χτίζουν. Ο σεβασμός είναι κάτι που τον αποκτούν γιατί βλέπουν όντως ότι διαθέτεις αξίες άξιες σεβασμού. Πχ κρατάς πάντα τον λόγο σου, δείχνεις κατανόηση σε κάποιο πρόβλημα κτλ, όχι με το να σηκώνονται όρθιοι. Αυτό δείχνει ότι θεωρείς τον εαυτό σου ανώτερο και ζητάς να βαράνε προσοχή στο περασμά σου. Και θα υπάρχει φόβος πιθανόν, γιατί ξέρουν ότι αν δεν το κάνουν θα υπάρχουν συνέπειες. Αν αποκτούσαν έτσι οι άνθρωποι σεβασμό, τότε όσοι έβγαιναν από τον στρατό θα ήταν αυτή τη στιγμή παναγίτσες. Ειδικά αν μιλάμε για μικρά παιδιά, πρέπει να είμαστε ακόμα πιο προσεχτικοί με τις διδακτικές μας επιλογές.

Πίστεψε με το να σηκωθείς όρθιος όταν μπαίνει ο καθηγητής και αντίστοιχα οταν κάθεσαι και κάποιος έρθει να σε χαιρετησει κ να σ δώσει χειραψία είναι το λιγότερο μπροστά σε αυτά που θα ακολουθήσουν αμα βγεις στη κοινωνία με αυτό το υφακι που συναντάται σε κάποιους ταραχοποιους των σχολειων.

Για αυτό κ οι περισσοτεροι από αυτους είτε αναγκάζονται να αλλάξουν είτε μετά γίνονται γνωριμοι των Αρχών κ γεμίζει το ποινικο τους μητρώο.

Όταν περιμενεις σε ένα ραντεβου κάποιον η κάποια κ είσαι καθιστός κ έρχεται... Δεν σηκώνεσαι να τον χαιρετησεις εσυ ; καθιστός τον χαιρετάς ; είναι μια πολυ απλή κίνηση την οποία βλέπω την αναλυεις ότι ο άλλος θέλει να νιώσεις ανώτερος. Οχι δε θέλει να νιώσει ο άλλος... Εσυ έχεις το προβλημα κ την προκαταληψη όταν τα ερμηνευεις έτσι καχυποπτα τα πραγματα. Σορρυ που στο λέω.

Ειναι απλα μια κίνηση ευγένειας.

Εγώ βέβαια τους είχα πει να μην σηκώνονται καν.

Στο τέλος μια χαρά τα πηγαμε κ είχε η τάξη βαθμους 90 στα 100 ο χαμηλότερος. Πολυ υψηλό επίπεδο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Πίστεψε με το να σηκωθείς όρθιος όταν μπαίνει ο καθηγητής και αντίστοιχα οταν κάθεσαι και κάποιος έρθει να σε χαιρετησει κ να σ δώσει χειραψία είναι το λιγότερο μπροστά σε αυτά που θα ακολουθήσουν αμα βγεις στη κοινωνία με αυτό το υφακι που συναντάται σε κάποιους ταραχοποιους των σχολειων.
Όταν το ζητάς απο τους μαθητές σου, αυτομάτως τους βάζεις σε ένα άλλο σχεσιακό πλάισιο, που προσδίδει μια επισημότητα και πολλές φορές θυμίζει στρατό ή άλλα πιο αυστηρά συστήματα όταν εξαρχής έχεις τη θέση ισχύος και το απαιτείς από ένα πλήθος ατόμων. Ξέρουμε τι είδους καθηγητές τα ζητάνε και συνήθως έρχονται με φράσεις όπως αυτές που είπες πιο πάνω, δεν περνάνε σε εμένα και μη το ένα, μη το άλλο, όρια εδώ, κανόνες εκεί. Δεν προσδίδεις καμιά παιδαγωγική αξία, αντιθέτως ενδεχομένως να αφαιρείς από τη σχέση που χτίζετε. Όταν όντως σε σέβονται οικεία άτομα, δεν το έχεις ανάγκη, είναι τελείως τυπικό και μπορεί να μη βλάπτει αυτό καθαυτό, αλλά δεν δίνει και κάτι. Όλα μια απλή κίνηση είναι μέσα στην τάξη, το θέμα είναι ο εκπαιδευτικός να αναρωτιέται, γιατί πρέπει να γίνεται αυτή η κίνηση; Τι κερδίζουν οι μαθητές μου; Κερδίζουν κάτι από αυτό όταν θέλουμε να χτίσουμε ένα περιβάλλον μάθησης άνεσης και οικειότητας; Κατά τη γνώμη μου μάλλον όχι. Επίσης, θα σηκωνόσουν εσύ για ένα μαθητή;
Εγώ βέβαια τους είχα πει να μην σηκώνονται καν.

Γιατί όχι;
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,809 μηνύματα.
Γιατί τα παιδια αυτά ήταν ήδη πειθαρχημενα και δεν χρειαζόταν να τους κουράσω κ εγώ με περιττες ιεροτελεστιες.

Αλλά για κάτι φυντανια που διαβάζω από ΕΠΑΛ εκεί θα είχαμε προβλημα. Θα έπρεπε είτε να παραιτηθω εγώ είτε να αντιληφθουν πως αν ηθελαν να κάνουν μάθημα και να σέβονται κ να μη κάνουν αλητείες εντός σχολείου τότε έχουν λόγο να ερχονται.

Θα είχαμε πολυ δρόμο με όλους αυτους το να σηκώνονται είναι το λιγότερο.
 

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Είδαμε και αυτά τα καλοπαιδα που μεγάλωσαν χωρίς τα σήκω κάτσε. Δεν έχουν την αίσθηση ότι πρέπει να απολογηθούν για την κακη τους συμπεριφορά. Θα φορτώσουν την ευθύνη σε άλλον. Όσο δεν τιμωρείται η κακή συμπεριφορά, τόσο πιο έντονη θα είναι. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο ψυχολόγος θα βάλει σε τέτοια άτομα μυαλό. Ούτε βέβαια και η χειροδικία. Αλλά θα πρέπει να υπάρχουν επιπτώσεις για τις πράξεις τους. Όχι να λέμε "α παιδιά ειναι, δεν ξέρουν" ή "έλα μωρέ, δεν έκαναν και τίποτα" ή "θα τους μιλήσουμε και δεν θα το ξανακάνουν". Έχω βαρεθεί να συναναστρέφομαι με κόσμο χωρίς τρόπους, με εμπάθεια και καμία αίσθηση υπευθυνότητας, σεβασμού και συμπόνοιας.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,809 μηνύματα.
Φταίνε και οι γονεις σε μεγάλο βαθμό στην Ελλάδα. Χώνουν τη μυτη τους και παρεμβαινουν στο έργο των δασκάλων.

Και αυτή τους η παρεμβατικη συμπεριφορά είναι που καταδικάζει τα παιδακια τους στο μέλλον και σε αλλά δεινά.

Διαζύγιο, διαλυμένοι γάμοι κ σχέσεις... Παρεμβάσεις στην προσωπικη τους ζωή κ πολλα ακόμη.

Κάνε το καλυτερο που μπορείς για το παιδι σου κ κάποιες φορές αυτό ειναι να μην ανακατευεται στις προσωπικες του υποθέσεις. Έχε απλά μια διακριτική παρακολουθηση στο σχολείο κ ως εκεί. Είναι δουλειά του δασκάλου κάποια πραγματα.

Φυσικά δεν αναφέρομαι στην καταγγελία που έγινε κ καλώς έγινε γιατί ως γνωστόν κάποιοι καθηγητές δεν θέλουν να ασχοληθουν.
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,905 μηνύματα.
είναι τρομερό, πως όταν συμβαίνει σε κάποια άλλη αναρωτιέσαι "μα γιατί δεν αντέδρασε;
Όταν όμως συμβαίνει σε εσένα τότε μόνο μπορείς να καταλάβεις. Ότι πιο αηδιαστικό και αποκρουστικό
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως οι καθηγητές στην Ελλάδα όντως δε διδάσκονται σοβαρά την εκπαιδευτική διαδικασία. Στη δική μου σχολή για παράδειγμα, πήραμε παιδαγωγική επάρκεια με παρακολούθηση 5 έξτρα μαθημάτων, τα οποία κυριολεκτικά τα μάθαινες παπαγαλία απέξω και τα περνούσες. Καμία ενασχόληση με τη ψυχολογία του μαθητή, ούτε κάποια εστίαση στη λύση προβλημάτων μέσα στη τάξη.

είναι τρομερό, πως όταν συμβαίνει σε κάποια άλλη αναρωτιέσαι "μα γιατί δεν αντέδρασε;
Όταν όμως συμβαίνει σε εσένα τότε μόνο μπορείς να καταλάβεις. Ότι πιο αηδιαστικό και αποκρουστικό
Αυτό είναι το πρόβλημα.. δε μπορείς να αντιδράσεις γιατί απλούστατα εκείνη την ώρα τα πόδια σου μουδιάζουν και δε μπορείς να κάνεις τίποτα, νιώθεις τέρμα αβοήθητη.
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,905 μηνύματα.
Αυτό είναι το πρόβλημα.. δε μπορείς να αντιδράσεις γιατί απλούστατα εκείνη την ώρα τα πόδια σου μουδιάζουν και δε μπορείς να κάνεις τίποτα, νιώθεις τέρμα αβοήθητη.
αυτό ακριβώς.. δυστυχώς το βίωσα προχθές, αν και σε ήπιο βαθμό, αλλά από έναν άνθρωπο που ΔΥΣΤΥΧΏΣ θα τον βλέπω συχνά (συμμαθητής).

Αν με ρωτούσες πριν μου συμβεί θα έλεγα ότι θα του εχωνα μπουνιά, όταν μου συνέβη όμως απλά ήθελα να κάνω εμετό και να βάλω τα κλάματα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top