Σκόρδο

Τρώτε σκόρδα;
Multiple votes are allowed. Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 10)
  • Συχνά

  • Σπάνια

  • Ποτέ

  • Πολύ συχνά

  • Σχεδον ποτέ

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,745 μηνύματα.
Δεν υπάρχει. Η πυραμίδα αυτή είναι απλά μια τραγική γενίκευση. Καταρχάς το μεγαλύτερο ρόλο για την διατροφή που θα πρέπει να ακολουθήσεις θα τον παίξει το γενετικό προφίλ σου. Αν έχεις δυσανεξία στη γλουτένη και πας να κάνεις την πυραμίδα που παρέθεσες την γάμησες και τέτοια δυσανεξία έχουν πολλοί. Γι αυτό το λόγο υπάρχουν 1000 διαφορετικές δίαιτες οι οποίες έχουν διαφορετικά αποτελέσματα ανάλογα τον άνθρωπο, από vegan δίαιτες μέχρι meat only. Αν δεν τα δοκιμάσεις αυτά και αν δεν πειραματιστείς πάνω σου δεν πρόκειται ποτέ να ξέρεις ποια διατροφή σου ταιριάζει. Εγώ καταρχάς όταν αρχίζω μα τρώω ψωμί γεμίζω σπυράκια, φλεγμονές και φούσκωμα.

Η πιο καλή διατροφή για εμένα είναι η κρεατοφαγική. Καθημερινό κρέας κοτόπουλο-μοσχάρι-χοιρινό-ψάρι (ειδικά το ψάρι) σε συνδιασμό με διάφορα λαχανικά και απλούς υδατάνθρακες όπως ρύζι και πατάτα. Συνδιασμένα με φυτικά έλαια όπως αβοκάντο, ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς. Και αν είναι να μειώσεις κάτι από αυτά όταν δεν αθλείσαι μειώνεις υδατάνθρακες, όχι τα λιπαρά (ζωικά και φυτικά).
Συμφωνώ σε αυτά που αναφέρεις με τις τροφές και τις ιδιαιτερότητες του κάθε ανθρώπου. Για σένα τα κρέατα μπορεί να είναι εντάξει και να μην επηρεάζουν τον οργανισμό σου, για κάποιον άλλον να είναι επικίνδυνα τόσο μεγάλες ποσότητες.

Αλλά, στην προηγούμενη σου θέση ότι το ψωμί είναι η χειρότερη τροφή και πως δεν πρέπει να καταναλώνεται από τους ανθρώπους γενικά, θεωρώ πως δεν ευσταθεί κάτι τέτοιο.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αλλά, στην προηγούμενη σου θέση ότι το ψωμί είναι η χειρότερη τροφή και πως δεν πρέπει να καταναλώνεται από τους ανθρώπους γενικά, θεωρώ πως δεν ευσταθεί κάτι τέτοιο.

Γιατί τι καλό έχει δηλαδή το ψωμί και πρέπει να καταναλώνεται καθημερινά? Υδατάνθρακας, με χαμηλή διατροφική αξία,γλουτένη και υψηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι που σου ανεβάζει μπαμ το ζάχαρο και σε κάνει να έχεις λιγούρες που συνήθως οδηγεί σε υπερφαγία. Πες μου έναν καλό λόγο να τρως ψωμί αντί για ρύζι ή πατάτες.
(Το μ'αρέσει η γεύση δεν είναι καλός λόγος αν μιλάμε για υγιεινή διατροφή).
 

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,163 μηνύματα.
Χακερ αναφέρεσαι στο προπαρασκευασμενο ψωμί ή και στο σπιτικό; Επίσης τώρα πια δεν υπάρχουν αρτοσκευάσματα και για τους πάσχοντες από κοιλιοκακη;
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το σπιτικό τη διαφορά έχει από του φούρνου? Και τα δυο με αλέυρι γίνονται. Άντε να μην βάλεις ζάχαρη στο σπιτικό. Και ναι υπάρχουν και ένα κάρο επεξεργασμένα glutten free ψωμιά και ότι θες. Πάλι δεν υπάρχει κανένας ουσιαστικός λόγος να το φας.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 13,321 μηνύματα.
Μ' αρέσει πολύ το σκόρδο και αυτοκαλούμαι garlic nationalist. Τώρα που ακόμα δεν έχουμε φύγει τελείως από την καραντίνα τρώω ένα ωμό σκόρδο τη μέρα.
Garlic centralizer...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το σπιτικό τη διαφορά έχει από του φούρνου? Και τα δυο με αλέυρι γίνονται.
Δεν μιλάμε για άσπρο ψωμί. Μιλάμε για ολικής. Υπάρχουν ψωμια χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και χωρίς γλουτένη από την φύση τους.
 

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συγγραφέας και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Νομίζω πως το να μην τρώει κανείς (ολικής) ψωμί είναι ό,τι χειρότερο. Τα δημητριακά είναι η βάση της διατροφικής πυραμίδας.
Γενικά δεν τρώω ψωμί (χωρίς να έχω δυσανεξία ή κάτι, απλά το θέλω όπως το θέλω και συχνά δεν βρίσκω ψωμί να μου αρέσει) αλλά όταν τρώω είναι είτε ολικής είτε πολύσπορο.
 

Nelliel

Διάσημο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,106 μηνύματα.
Γιατί τι καλό έχει δηλαδή το ψωμί και πρέπει να καταναλώνεται καθημερινά? Υδατάνθρακας, με χαμηλή διατροφική αξία,γλουτένη και υψηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι που σου ανεβάζει μπαμ το ζάχαρο και σε κάνει να έχεις λιγούρες που συνήθως οδηγεί σε υπερφαγία. Πες μου έναν καλό λόγο να τρως ψωμί αντί για ρύζι ή πατάτες.
(Το μ'αρέσει η γεύση δεν είναι καλός λόγος αν μιλάμε για υγιεινή διατροφή).
Καποιοι απο εμας δυσκολευομαστε να παρουμε οσους υδατανθρακες χρειαζομαστε. Επισης ολα τα ψωμια δεν ειναι το ιδιο. Υπαρχουν ολικης αλεσεως, πολυσπορα, sprouted wheat, με προζυμι, rye και συνδιασμος αυτων. Το ασπρο ψωμι για τοστ ειναι σαβουρα, αλλα ενα πολυσπορο, ολικης αλεσεως, με προζυμι sprouted wheat ειναι οτι καλυτερο μπορεις να φας απο ψωμι. FYI, οι πατατες εχουν υψηλοτερο γλυκαιμικο δεικτη απο το ψωμι. Το ψωμι ειναι πλουσιο σε ιχνοστοιχεια, οπως για παραδειγμα μαγγανιο, μαγνησιο, σιδηρο, ασβεστιο.
Οσο για την γλουτενη, η οποια ειναι πρωτεινη, οι περισσοτεροι που νομιζουν οτι εχουν ευαισθησια δεν εχουν και νομιζουν οτι το να τρωνε gluten free τρωνε πιο υγιεινα.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,470 μηνύματα.
Σχετικά με τη γλουτένη , τους μύθους γύρω απο αυτή και τα προϊόντα χωρίς γλουτένη έχει ένα πολύ κατατοπιστικό βίντεο η Ann Reardon click me !
On topic λατρεύω το σκόρδο στα φαγητά και βολεύει άπειρα η σκόνη σκόρδου αν θέλεις πχ να κάνεις κοτόπουλο στο φούρνο
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καποιοι απο εμας δυσκολευομαστε να παρουμε οσους υδατανθρακες χρειαζομαστε.

Σε αυτή τη περίπτωση η βρωμη είναι πολύ καλύτερη επιλογή από το ψωμί. Θρεπτικοτερη με περισσότερους υδατάνθρακες κατ όγκο.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 13,321 μηνύματα.
Υπάρχει και ψωμί βρώμης. Αλοίφω σ' αυτό βούτυρο και σκόρδο...
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 13,321 μηνύματα.

Λένω

Περιβόητο μέλος

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,403 μηνύματα.

Fast

Περιβόητο μέλος

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,538 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 13,321 μηνύματα.
Ενταξει, σε περίοδο εγκλεισμού το κάνω πρωινιατικα. Μετα δεν νομιζω. Μονο στις διακοπές και στις γιορτές.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υπάρχει και ψωμί βρώμης. Αλοίφω σ' αυτό βούτυρο και σκόρδο...

Μπορείς να διαβάσεις το βιβλίο

The Plant Paradox: The Hidden Dangers in "Healthy" Foods That Cause Disease and Weight Gain

Του Steven Gundry ο οποίος είναι ιατρός και πρώην κραδιοχειρουργος. Περιγράφει, το πως οι λεκτινες οι οποίες είναι μια ομάδα πρωτεϊνών που βρίσκονται στα δημητριακά και σε αρκετά λαχανικά επηρεάζουν την βιοποικιλια των βακτηρίων στην κοιλιά μας, διασπούν τη στομαχικη μεμβράνη και προκαλούν στον οργανισμό χρόνια φλεγμονή η οποία οδηγεί σε μια ευρεία γκάμα παθήσεων, όπως καραδιοπαθειες, διαβήτη κ.α.

Προσωπικά εχω αποφασίσει να κόψω εντελώς όλα αυτά τα φαγητά.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Scientists and dieticians have classified Gundry's claims about lectins as pseudoscience

Ναι, ο τύπος παραιτήθηκε από τη θέση της καρδιοχειρουργικης και ρισκάρει το επιστημονικό του reputation στην θεωρία του για να πουλήσει συμπληρώματα ;)

Τα ίδια λέγανε και για το fasting πριν μια πενταετία, οτι είναι scam και πως δεν υπάρχουν ιατρικές αποδείξεις και τώρα που πέφτουν οι έρευνες που τα επιβεβαιωνουν βουνό δεν μιλά κάνεις.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top