Συζήτηση για την εργασία στην Ελλάδα και το εξωτερικό

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.281 μηνύματα.
αυτό που έκαναν αντικαταστάθηκε απο ΑΙ
Ναι βεβαια δεν μας λεει τι θεσεις καλυπταν οι εργαζομενοι αυτοι-αν ηταν customer support λογικο να εβαλαν ΑΙ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Ελληνική (αγροτική) επιχειρηματικότητα .
Η Ελλαδα ειναι ζαχαρη
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλλεται Γιατρός και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.070 μηνύματα.
Ναι βεβαια δεν μας λεει τι θεσεις καλυπταν οι εργαζομενοι αυτοι-αν ηταν customer support λογικο να εβαλαν ΑΙ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Η Ελλαδα ειναι ζαχαρη

Αν είσαι βυσματιας ή κλέβεις με το έναν ή άλλον τρόπο, προφανώς.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5.895 μηνύματα.
Ναι βεβαια δεν μας λεει τι θεσεις καλυπταν οι εργαζομενοι αυτοι-αν ηταν customer support λογικο να εβαλαν ΑΙ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 4 λεπτά πρι
δεν αναφέρεται σε τι δούλευαν αυτοί οι 8Κ αλλά άλλους 200 που απέλυσε πιο πριν κάναν αυτό
Earlier this month, IBM replaced approximately 200 HR roles with AI agents capable of handling repetitive administrative tasks such as responding to employee queries, processing paperwork, and organising HR data. These software-driven agents require minimal human supervision and are designed to boost efficiency while reducing costs.

Επίσης αυτό που λες για το customer support το ενστερνίζεσαι ως πελάτης; Γιατι εγώ κάθε φορά που μιλάω με bot νιώθω πως δεν με σέβονται κάνοντας το και θέλω να σπάσω το τηλέφωνο γιατι δεν βγαίνει άκρη.
Το χειρότερο που μου είχε συμβεί είναι μια αεροπορική που τα είχε ΟΛΑ αυτοματοποιημένα και σιχτίριζα την ώρα και τη στιγμή μιας και όντως προέκυψε θέμα και το ενα bot με πήγαινε στο άλλο και έχασα και χρόνο και χρήμα και την υπομονή μου αμέτρητες φορές.
Άρα οχι, δεν είναι λογικό να αντικατασταθεί ειδικά το customer support
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.725 μηνύματα.
Άρα οχι, δεν είναι λογικό να αντικατασταθεί ειδικά το customer support
100%... επειδή έχω δουλέψει εξυπηρέτηση πελατών, θέλω να δω ΑΙ να εξηγεί στη γιαγιά πως μπορεί να στείλει απόδειξη μέσω μέιλ, αφού πρώτα της πει ποιος είναι ο RF, τι είναι ο RF, πως μπορεί να πληρώσει μέσω e banking, αφού δεν βγάλει άκρη πως θα πληρώσει τότε να της πει να πάει να πληρώσει στο προποτζήδικο και πως ο υπάλληλος από το προποτζήδικο θα στείλει ο ίδιος την απόδειξη (αν φιλοτιμηθεί) γιατί η γιαγιά δεν ξέρει καν τι είναι μέιλ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top