Συζήτηση σχετικά με την ορθότητα ή μη του Πυθαγόρειου Θεωρήματος

_daemon_

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,537 μηνύματα.
Στο (κρίσιμο) σημείο αυτό κρίνονται απαραίτητες μερικές διευκρινίσεις....

Ο ορισμός της "αρχικής έννοιας" σημασιολογικά τουλάχιστον, είναι ότι δεν επιδέχεται ...ορισμού! Πάει αυτο (ΟΕΒΔ)

Ο ορισμός ενός σημείου αν και θεωρείται αρχική έννοια, τοπικά επιδέχεται να...οριστεί, αφού χωρίς συντεταγμένες είναι θα είναι α-όριστο (ΒίκιΠαίδεια)

Και τέλος, το ταχθέν σημείο χρονικά σαν...αρχική έννοια δεν έχει τέλος! (Αξίωμα)

Ελπίζω να βοήθησα την κατάσταση :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ipios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ipios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
_daemon_
Στο (κρίσιμο) σημείο αυτό κρίνονται απαραίτητες μερικές διευκρινήσεις....

Ο ορισμός της "αρχικής έννοιας" σημασιολογικά τουλάχιστον, είναι ότι δεν επιδέχεται ...ορισμού! Πάει αυτο (ΟΕΒΔ)
Ακριβώς αυτό. Αρχική έννοια θα πει ότι δεν δέχεται ερμηνεία με ορισμό. Ο ορισμός είναι ερμηνεία έννοιας.

_daemon_
Ο ορισμός ενός σημείου αν και θεωρείται αρχική έννοια, τοπικά επιδέχεται να...οριστεί, αφού χωρίς συντεταγμένες είναι θα είναι α-όριστο (ΒίκιΠαίδεια)
Αγαπητέ μη μπερδεύεσαι. Τι θα πει τοπικά; Τι θα πει συντεταγμένες για το σημείο του Ευκλείδη; Οι Καρτέσιος και Φερμά που εισήγαγαν τις καρτεσιανές (το πρώτον) εμφανίστηκαν στη γη όταν το σημείο είχε ήδη ιστορία 2000 ετών περίπου. Τι είναι αυτά που ισχυρίζεσαι; Πριν τις καρτεσιανές δεν υπήρχε σημείο επειδή ήταν αόριστο; Μήπως εννοείς να προσδιοριστεί επί του επιπέδου με τις συνεταγμένες για να έχει νόημα αυτό που θέλεις να πεις και συγχέεις τον ορισμό με τον προσδιορισμό;

_daemon_
Και τέλος, το ταχθέν σημείο χρονικά σαν...αρχική έννοια δεν έχει τέλος! (Αξίωμα)
Γιατί μήπως έχει αρχή όταν δεν έχει μέγεθος; Το σημείο είναι απλά άυλη, νοερή έννοια. Όμως για ποιο αξίωμα μιλάς. Δεν το διατυπώνεις να το δούμε μαζί;

_daemon_
Ελπίζω να βοήθησα την κατάσταση
Εγώ αντίθετα ελπίζω να πήρες εσύ βοήθεια περί των εννοιών που θέλεις να μας διευκρινήσεις μέσα από μια αναξιόπιστη πηγή όπως είναι η Βικι. Το ότι όμως το προσπάθησες είναι φανερό και σε ευχαριστώ για την προσπάθεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Πάντως η μονιμη επωδός είναι "η Βίκι αυτο" και "η Βικι το άλλο".

Να σας εκμυστηρευτώ κάτι; Θυμάμαι τότε που η πανταχού παρούσα "Βικι"
ήταν απλα "βικι: λεξικο ορων"
και είχα κάνει μερικές εγγραφές. Βέβαια τότε ήμουν νέος και ανόητος.
Τώρα απλά περασαν τα χρόνια :P.
Λοιπόν, είχε γίνει μια ψιλοσφαγή τότες. Ειδικά στο λημμα Υπαρξισμός, θυμάμαι... γιναμε μαλλιά κουβάρια. Και διαφωνούσα σε πολλά με τις εγγραφές...

Θα μου πεί κανείς "μα δεν έχεις πτυχίο σε αυτά". Εδώ θα συμφωνήσω.
Μα ερωτήσεις απλές έκανα, και δεν με ικανοποιούσαν οι απαντήσεις.
Θα μου πει κανείς "Αν δεν σε ικανοποιούν, το πρόβλημα ειναι δικό σου".
Εδώ δεν μπορώ να διαφωνήσω.
Και πάντα, αν κανείς δεν τασσόταν υπερ μου, έσβηνα το ερώτημα απο τη συζήτηση και ...πηγαίναμε παρακάτω.

Και τι σχέση έχουν αυτά με το θέμα; Καμμία ίσως :P
Μα και ο Ipios κάνει απλές ερωτήσεις. Και δεν τον ικανοποιούν οι απαντήσεις.

Θα πεί κανείς "τότε το προβλημα ειναι δικο του".
Σωστό... Αν δεν τίθεται κανείς μαζι του.
Μα... Κάποιοι πάντα τίθονται.

Κάποιοι άγνωστοι στο φόρουμ.
Κάποια "νεα μελη".
Κάποιοι που δεν τους ξέρει κανείς
και εξαφανίζονται όπως ήρθαν. :worry:
Κάποια φάσματα, φαντάσματα
που λένε και οι ποιητές.

Και με τη "βοήθεια" αυτών ("βοήθεια" μπορεί και να σημαίνει "βολικη αντιπαραθεση")
πάντα το θέμα παραμένει ανοιχτο...

Λοιπόν, δεν θέλω να κατηγορήσω τον Αηντία πως έχει καταλήξει
μια Idea και μισή, σε ολοκληρο το ελληνικό ίντερνετ.
Θελω να κατηγορήσω την Βικιπαίδεια.


Ήσουνα, τι ήσουνα, μια παξιμαδοκλέφτρα... :P



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ipios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ipios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Rempeskes
Και τι σχέση έχουν αυτά με το θέμα; Καμμία ίσως
Μα και ο Ipios κάνει απλές ερωτήσεις. Και δεν τον ικανοποιούν οι απαντήσεις.

Θα πεί κανείς "τότε το προβλημα ειναι δικο του".
Σωστό... Αν δεν τίθεται κανείς μαζι του.
Μα... Κάποιοι πάντα τίθονται.

Κάποιοι άγνωστοι στο φόρουμ.
Κάποια "νεα μελη".
Κάποιοι που δεν τους ξέρει κανείς
και εξαφανίζονται όπως ήρθαν.
Κάποια φάσματα, φαντάσματα
που λένε και οι ποιητές.

Και με τη "βοήθεια" αυτών ("βοήθεια" μπορεί και να σημαίνει "βολικη αντιπαραθεση")
πάντα το θέμα παραμένει ανοιχτο...
Rempeskes ρίξε μια ματιά πιο προσεκτική σε αυτά που λες.

α. Όντως κάνω απλές ερωτήσεις και οι όποιες απαντήσεις δεν με ικανοποιούν για λόγους που σε μένα φαίνονται αιτιολογημένοι ενώ για σένα όχι επειδή είμαι της άποψης ότι η διατύπωση της όποιας απάντησης δεν σημαίνει και απάντηση. Έχοντας αυτό το σκεπτικό όντως το πρόβλημα είναι δικό μου. Εσύ λ.χ. θεωρείς ότι ο idea μου έχει απαντήσει επειδή έγραψε προτάσεις. Αυτής της μορφής απαντήσεις έχω δεχτεί και δεν μου αρκούν. Εσύ αυτό το λες "σου απαντούν και δεν σε ικανοποιεί η απάντηση"! Όντως υπάρχει πρόβλημα και αν το θεωρείς δικό μου χατήρι δεν χαλάω.
β. Προσωπικά δεν έχω συναντηθεί τουλάχιστον στο εδώ φόρουμ με φαντάσματα που να υποστηρίζουν τις απόψεις μου, είτε άμεσα, είτε έμμεσα, όπως υπαινίσεσαι. Ποιοι είναι αυτοί που με υποστηρίζουν ύποπτα και εξαφανίζονται; Μετά και αν ακόμα ίσχυε αυτό, για σένα τι πρόβλημα υπάρχει σαν μαθηματικός; Πάρε τους ισχυρισμούς μου και ανέτρεψέ τους. Τι σόι μαθηματικός είσαι; Όταν δεν το κάνεις γιατί λες μετά ότι υπάρχουν φαντάσματα που άμεσα ή έμμεσα με υποστηρίζουν; Εσύ ο ίδιος δεν είσαι ένα τέτοιο φάντασμα, όταν δεν έχεις επιχειρήματα ανατροπής των ισχυρισμών μου και αφήνεις τους άλλους να σκεφτούν ότι ο μαθηματικός Rempeskes μπορεί να με ενισχύει αφού δεν με ανατρέπει;
γ. Το ότι δεν δέχομαι τις όποιες απαντήσεις του επιπέδου του idea, τάχα δεν ισχύει και για σένα που δεν λες δεν δέχεσαι τους ισχυρισμούς μου; Εάν η άρνηση αποδοχής των ισχυρισμών μου είναι όντως πρόβλημα δικό μου, η άρνηση αποδοχής των απαντήσεων (δικών σας ισχυρισμών) δεν είναι κατά απόλυτη αναλογία - δηλαδή με τους ίδιους όρους - δικό σας πρόβλημα και όχι δικό μου; Τι παραπονιέσαι;
δ. Αν λοιπόν βρίσκεις ότι κάποια φαντάσματα με υποστηρίζουν, το πρόβλημα είναι των φαντασμάτων ή δικό σου που δεν δέχεσαι τις θέσεις τους. Εγώ επαναλαμβάνω δεν έχω συναντήσει κάποιον εδώ μέσα να έχει μπει να με υποστηρίξει και να φύγει. Μπορείς να πεις σε ποιους αναφέρεσαι;
ε. Σχετικά με το:
Rempeskes
Σωστό... Αν δεν τίθεται κανείς μαζι του.
Μα... Κάποιοι πάντα τίθονται.
Δεν έχεις παρά να τους μαλώσεις και ενώ το πρόβλημα είναι δικό σου σύμφωνα με το δικό σου σκεπτικό - αφού δεν δέχεσαι τους ισχυρισμούς τους - να τους φορτώσεις το πρόβλημα σαν δικό τους!

Rempeskes
Λοιπόν, δεν θέλω να κατηγορήσω τον Αηντία πως έχει καταλήξει
μια Idea και μισή, σε ολοκληρο το ελληνικό ίντερνετ.
Θελω να κατηγορήσω την Βικιπαίδεια.
Αυτή κατηγορώ κι εγώ φίλε, αλλά δεν μπορείς να μου αφαιρέσεις το δικαίωμα να κατηγορήσω και τον idea που πάει να με αντιμετωπίσει με copy από τη Βικι, όντας συγχρόνως και επιθετικούλης. Εσύ αντίθετα δεν τον κατηγορείς, κατηγορείς τις πηγές του αλλά συνάμα θεωρείς ότι ο idea μου απαντάει και δεν δέχομαι εγώ ο ανόητος φαντασματοδημιουργός τις απαντήσεις του αφού τις διατυπώνει! Τίνος είναι το πρόβλημα εν προκειμένω;

Σε ευχαριστώ για το τραγούδι με το φίλο μου τον Γιάννη, με τον οποίο γνωρίζομαι πολλά χρόνια και διατηρώ φιλία. Έχει μάλιστα παρουσιάσει και δουλειά μου με παιδική ποίηση στο ραδιόφωνο.
Έτσι είναι φίλε και υγεία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_daemon_

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,537 μηνύματα.
Πάντως η μονιμη επωδός είναι..
...το "κόλλημα" του καθενός ;)

Συμπαθέστατε ήπιε, οι έννοιες δεν είναι παρά απλά λεκτικά σύμβολα χωρίς πραγματική υπόσταση και παρεμπιπτόντως το παρωνυμικό ανθρωπωνύμιο (ηλεκτρονική περσόνα) μιά πλαστεπώνυμη πρόσρηση! :D

Άφησε το σημείο και ασχολήσου με την...στιγμή! Και ναι, ειδικά τα μαθηματικά είναι φιλοσοφία :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ipios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ipios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
_daemon_
Συμπαθέστατε ήπιε, οι έννοιες δεν είναι παρά απλά λεκτικά σύμβολα χωρίς πραγματική υπόσταση και παρεμπιπτόντως το παρωνυμικό ανθρωπωνύμιο (ηλεκτρονική περσόνα) μιά πλαστεπώνυμη πρόσρηση! :D

Άφησε το σημείο και ασχολήσου με την...στιγμή! Και ναι, ειδικά τα μαθηματικά είναι φιλοσοφία :)
Αγαπητέ _daemon_, τα μαθηματικά δεν είναι φιλοσοφία. Η φιλοσοφία δεν έχει αξιώματα. Αξιώματα έχουν οι θρησκείες (δόγματα) και πολύ φοβάμαι ότι δεν έχεις τη σωστή άποψη. Φιλοσοφία και αξίωμα είναι διαφορετικές αφετηρίες προς διαπίστωση του αληθούς και ψευδούς. Προς τούτο μάλιστα τα μαθηματικά έχουν αποκηρύξει την υπαρξιακή καθολική και διαχρονική ανθρώπινη φιλοσοφία και την έχουν αντικαταστήσει με δική τους, τη λεγόμενη μαθηματική φιλοσοφία όπου έχουν λόγο και τα αξιώματα, ώστε νε εξυπηρετηθεί ο ρόλος τους. Θα σου συνιστούσα (αν μου επιτρέπεις βέβαια) να διαβάσεις το βιβλίου του καθηγητή Αναπολιτάνου "Η φιλοσφία των μαθηματικών μέχρι τον Καντ" για να διαπιστώσεις τις μεγαλές διαφοροποιήσεις μεταξύ φιλοσοφίας και φιλοσοφίας των μαθηματικών.
Θα σου έλεγα επίσης ότι δεν έχω καμία απολύτως φιλοδοξία περί των μεθηματικών (βλέποντας τη στάση τους) αλλά αν το κάνω είναι γιατί ειλικρινά διασκεδάζω. Η πραγματική μου αφετηρία και το μεγάλο μου ενδιαφέρον είναι η φιλοσοφία (δεν είμαι μαθηματικός) περί την οποία έχω και σημαντικό πολύτομο έργο. Σχετικά με την έννοια της στιγμής υπό το πρίσμα του εκάστοτε ενεργού τώρα έχω διατριβή.
Σε ότι αφορά τώρα τις έννοιες περί των οποίων μου λες ότι είναι λεκτικά σύμβολα, κανένας δεν λέει, ούτε μαθηματικός, ούτε φιλόσοφος ότι δεν είναι αυτό που λες. Θα μπορούσες να το αναφέρεις αν κάποιος έλεγε ότι οι έννοιες είναι αντικείμενα με υλική υπόσταση για να τον αντικρούσεις αιτιολογημένα. Το θέμα είναι η επικοινωνία μεταξύ μας και οι έννοιες αποκτούν νόημα όταν αντιπροσωπεύουν τον εσωτερικό και εξωτερικό κόσμο προς τον οποίο έχουμε πρόσβαση σαν ανθρώπινα όντα. Στα μαθηματικά όμως, επειδή το αληθές και ψευδές κρίνεται σε μεγάλο βαθμό από τη σαφήνεια είναι αναγκαίοι οι ορισμοί (ερμηνείες των εννοιών) ώστε να λειτουργήσει το αξιωματικό σύστημα επειδή δεν είναι δεκτά τα αυτονόητα, όπως π.χ. από σημείο εκτός ευθείας διέρχεται μοναδική παράλληλος.
Να είσαι καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_daemon_

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,537 μηνύματα.
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά, την "κρατάω" τούτη την απάντηση για περαιτέρω επεξεργασία, επιμένω όμως επαναδιατυπώνoντας την αρχική μου τοποθέτηση, πως ότι δεν επιδέχεται αμφισβήτηση δηλαδή ένα αυταπόδεικτο θεμελιώδες (μαθηματικό) αξίωμα δεν είναι παρά μια...φιλοσοφική αλήθεια! ;)
Όταν αναφερόμουν στην φιλοσοφία και στα μαθηματικά, σίγουρα δεν είχα κατά νου την ...ιατροφιλοσοφία, ούτε βέβαια την ξερή μαθηματική διατύπωση!

Σχετικά με την έννοια της στιγμής υπό το πρίσμα του εκάστοτε ενεργού...
...πολίτη μπροστά στην κάλπη, είναι σημαντική και καθοριστική θα έλεγα για το εκλογικό αποτέλεσμα αλλά δυστυχώς το ποσοστό - μπαλάκι που βγάζει κυβέρνηση δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβει την πραγματική αξία της....

Παρέθεσε μας κάτι, αν θέλεις, από την διατριβή σου, πιστεύω θα έχει ενδιαφέρον! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ipios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ipios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
_daemon_
επιμένω όμως επαναδιατυπώνoντας την αρχική μου τοποθέτηση, πως ότι δεν επιδέχεται αμφισβήτηση δηλαδή ένα αυταπόδεικτο θεμελιώδες (μαθηματικό) αξίωμα δεν είναι παρά μια...φιλοσοφική αλήθεια!
Και εγώ επιμένω ότι φιλοσοφία που εμπεριέχει αξιώματα δεν είναι φιλοσοφία. Η φιλοσοφία είναι μία συλλογιστική προσπάθεια του ανθρώπου προς κατανόηση της αιτίας και της αιτίας της αιτίας μέχρις εξαντλήσεως της απορίας. Τα μαθηματικά και η φυσική αποτελούν εργαλεία προσέγγισης της ορθότητας και δυστυχώς μέχρι τώρα τα μαθηματικά, σε αντίθεση με τη φυσική που έχει την βεβαίωση από το πείραμα και τη συνεχή επανάληψή του, δεν είναι αντάξια των ανθρώπινων δυνατοτήτων. Π.χ. στη φύση (που σαν αντικείμενο αφορά τη φιλοσοφία) δεν υπάρχουν αρνητικοί αριθμοί (εισήχθησαν από τους ασιάτες τον προπερασμένο αιώνα, όπως τα χαλιά από την Περσία) και το 1-1=0 είναι αδιανόητο, διότι κατ` εφαρμογή του: 1 σύμπαν - 1 σύμπαν = 0 σύμπαν! Τι σχέση έχει αυτό με τη φιλοσοφία; Αν πεις μάλιστα σε κάποιον ότι 1-1 δεν κάνει 0, θα σε κοιτάξει τουλάχιστον σαν προσωρινά αδειούχο τρόφιμο του Δαφνιού. Όμως φίλε μου ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του και δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας για αυτό το λόγο.

ipios
Σχετικά με την έννοια της στιγμής υπό το πρίσμα του εκάστοτε ενεργού...
_daemon_
...πολίτη μπροστά στην κάλπη, είναι σημαντική και καθοριστική θα έλεγα για το εκλογικό αποτέλεσμα αλλά δυστυχώς το ποσοστό - μπαλάκι που βγάζει κυβέρνηση δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβει την πραγματική αξία της....
Καλά είναι αυτά που λες μόνο αν σαν ενεργός πολίτης θεωρηθεί αυτός που θα νομιμοποιήσει το σύστημα με την ψήφο του. Δεν ανήκω σε αυτούς σαν αναρχικός και αντίθετα θεωρώ ότι ενεργός πολίτης είναι ο ενεργών ο ίδιος και όχι μέσω αντιπροσώπου. Υπάρχει κατάχρηση του όρου από το βίαιο πολίτευμα της δημοκρατίας που δεν σκαμπάζει γρι από μαθηματικά και θεωρεί το 30 μεγαλύτερο από το 70. Πόσο μυαλό χρειάζεται για να σκεφτεί κανείς ότι ενεργοί πολίτες θεωρούνται αυτοί που αποδέχονται το 30% να μιλάει εξ ονόματος του λαού με καμάρι. Όχι ότι αν μιλούσε το 90% θα είχε διαφορά για μένα που δεν ανήκω στα ποσοστά των δημοκρατών και έχω τα ίδια φυσικά δικαιώματα με αυτούς που ανήκουν στα ποσοστά. Τούτος ο τόπος είναι δικός τους και δικός μας... , λέει το τραγούδι και δεν αισθάνομαι καμία υποχρέωση να απολογηθώ για την προσωρινή στάση μου σε τούτο τον κατακρεουργημένο πλανήτη.

Το άλλο αίτημά σου, είναι εκτός θέματος και ίσως χρειάζεται να ανοίξουμε άλλο θέμα για να το επεξεργαστούμε. Άνοιξέ το και εδώ είμαι.

Να είσαι καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

idea

Νεοφερμένος

Ο idea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
κατ'αρχήν συγνώμη για την απουσία αλλά έλειπα εκτός της χώρας και εκεί που ήμουν δεν μπορούσα να έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο

Και εγώ επιμένω ότι φιλοσοφία που εμπεριέχει αξιώματα δεν είναι φιλοσοφία.

??? Ναι ε???

"ουδείς εκών κακός" ...

Σου λέει φίλε Λάμπρο κάτι η παραπάνω φράση ? (Για να μην ψάχνεις είναι κάποιου ... άγνωστου "φιλοσόφου" που το όνομά του αρχίζει από "Σωκ..." και τελειώνει σε "...ράτης")

Αποτελεί ΑΞΙΩΜΑ της φιλοσοφίας του ή όχι???

(Sorry αλλά στο είπα οτι μαζί θα ξεκινήσουμε απο τα τελείως βασικά...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ipios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ipios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Αγαπητέ φίλε εμένα γιατί να με απασχολεί ο Σωκράτης; Για τον ίδιο μπορεί να είναι ότι επιθυμεί για τη φιλοσοφία του. Εμένα με απασχολεί η δική μου φιλοσοφία όπως π.χ. δεν θα θυσίαζα τη ζωή μου για καμιά πολιτεία σαν τη δική μας. Δεν βλέπεις ότι θεωρούν το τόπο τσιφλίκι τους και μιλάνε μάλιστα και εξ ονόματος όλου του λαού;
Ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις και σε ότι αφορά τις δικές σου τις σέβομαι αλλά μένω στις δικές μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

idea

Νεοφερμένος

Ο idea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Βλέπεις όμως αγαπητέ φίλε ότι ΚΑΙ στην "δική σου" όπως λες φιλοσοφία θέτεις αξιώματα??? ( λες: δεν θα θυσίαζα τη ζωή μου για καμιά πολιτεία σαν τη δική μας)...

Το γεγονός οτι συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ μαζί σου στην ρήση σου (δηλ. οτι θεωρούν τον τόπο τσιφλικι τους και εμείς κοιμόμαστε σαν ζώα αντί να τους πλακώσουμε στα γιαούρτια, κλωτσιές, κλπ, όλους) δεν έχει να κάνει με την συζήτησή μας....

Ελπίζω να σου είναι κατανοητό πλέον οτι δεν υφίσταται φιλοσοφία (είτε δική σου, είτε κάποιου άλλου) η οποία να μην στηρίζεται σε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ στοιχειώδες αξίωμα (να σου θυμίσω το "σκέφτομαι, άρα υπάρχω!" ???)

Αρα, αυτό που υποστήριξες, οτι "φιλοσοφία που εμπεριέχει αξιώματα δεν είναι φιλοσοφία" δεν στέκει.

Με το συμπάθειο αγαπητέ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ipios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ipios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Ασφαλώς δεν αντιλαμβάνομαι τι θέλεις να πεις ότι αποτελεί αξίωμα αυτό που είπα και μάλιστα στη δική μου φιλοσοφία την οποία δεν γνωρίζεις βέβαια. Με αυτό που λες μπορείς να πεις ότι είναι φιλοσοφική μου θέση ακόμα και το μου αρέσει το μπιλιάρδο! Δηλαδή ότι και να έλεγα εσύ θα το χρησιμοποιούσες σαν αξίωμα της φιλοσοφίας μου; Μα δεν αντιλαμβάνεσαι ότι αν αλλάξουν τα πράγματα (παράδειγμα το φέρνω) θα αλλάξει και η άποψή μου που είναι συγκεκριμένη στις συγκεκριμένες συνθήκες και επομένως δεν αποτελεί αξίωμα μια μεταβλητή θέση ανάλογα των συνθηκών;
Θα μπορούσες να μου πεις να συμφωνήσω μαζί σου για να ικανοποιηθείς αλλά όχι να συμφωνήσω επειδή η άποψη σου είναι ορθή!
Φιλοσοφία είναι αγαπητέ είναι η αναζήτηση της υπαρξιακής αλήθειας με απαντήσεις στο γιατί και το γιατί του γιατί μέχρι εξαντλήσεως της απορίας και αυτό είναι εντελώς διαφορετικό από τη στάση ζωής που μπορεί να είναι συνεπής ως προς τα πιστεύω που έχει διαμορφώσει κάποιος φιλόσοφος, αλλά μπορεί να είναι και ασυνεπής. Άλλο η αλήθεια και άλλο η στάση καθενός απέναντί της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

idea

Νεοφερμένος

Ο idea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Μα δεν αντιλαμβάνεσαι ότι αν αλλάξουν τα πράγματα (παράδειγμα το φέρνω) θα αλλάξει και η άποψή μου που είναι συγκεκριμένη στις συγκεκριμένες συνθήκες και επομένως δεν αποτελεί αξίωμα μια μεταβλητή θέση ανάλογα των συνθηκών;

αρα ... αν καταλαβαίνω καλά θα τροποιηθεί το ...αξίωμα ...

Σωστά?

Παράδειγμα για τους αναγνώστες:
Παλιά η Γη ήταν το κέντρο του Ηλιακού Συστήματος (και του λοιπού σύμπαντος) για κάποιους... ΑΞΙΩΜΑ για πολλά χρόνια (πάρα μα πάρα πολλά...)

Βρέθηκε ένας ... "τρελλός" και υποστήριξε οτι η Γη γυρίζει γύρω από τον Ήλιο... το οποίο είναι πλέον ΑΞΙΩΜΑ ...

Αλλαξε η άποψη, ΑΡΑ άλλαξε ΚΑΙ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ

Υπενθυμίζω αγαπητέ και κατάλαβέ το...

"Ελπίζω να σου είναι κατανοητό πλέον οτι δεν υφίσταται φιλοσοφία (είτε δική σου, είτε κάποιου άλλου) η οποία να μην στηρίζεται σε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ στοιχειώδες αξίωμα"

Φιλικά :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Speedy

Δραστήριο μέλος

Ο Speedy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αγρίνιο (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 713 μηνύματα.
Ο πυθαγώρας είναι απο τη Σάμο οπότε έχει δίκιο.. και ΤΕΛΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ipios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ipios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
St@vros

Ο πυθαγώρας είναι απο τη Σάμο οπότε έχει δίκιο.. και ΤΕΛΟΣ

Σωστό όσο και ο "πυθαγώρας"! Τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

idea

Νεοφερμένος

Ο idea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Τι έγινε φίλε Λάμπρο?
Απαντάς σε ανορθογραφίες φίλων (γιατί μόνο αυτό μπορείς να κάνεις...) αλλά όχι επί της ουσίας?
Προβληματίστηκες ίσως επί της "αρχής"?

Σε προειδοποίησα όμως από την αρχή (για να μην λες...) οτι ΔΕΝ θα είμαι εύκολος αντίπαλος...

Μήπως τελικά έχω λιιιιιιιιιιιγο ....δίκιο για την έννοια του... αξιώματος???

'Η ... μήπως μπερδεύτηκες ακόμη περισσότερο σε μονοπάτια λογικής που ΔΕΝ τα έχεις ξαναπερπατήσει??? (Φιλική συμβουλή... ΠΡΟΣΕΧΕ μπορεί να "χαθείς" .... ΠΡΟΣΕΧΕ μας διαβάζουν και άλλοι...)

:))))

ΥΓ 1: Φιλικές ερωτήσεις λογικής για σένα Λάμπρο, τις οποίες μπορεί και να μπορείς να τις απαντήσεις.... (Αν δεν μπορείς ούτε αυτές .... άστο το σπορ καλύτερα....)

α) Τα παιδιά του Ζεβεδαίου ΠΟΙΟΝ είχανε πατέρα?
β) Τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι, ΠΟΣΟ κάνει το λαδόξυδο?
γ) Μία παγοκολώνα ΣΥΝ μία παγοκολώνα ... μετά από 4 ώρες στη Σαχάρα (ντάλα μεσημέρι) ΠΟΣΕΣ παγοκολώνες μας κάνουν?
δ) Ένα καράβι σίδερο, ΠΟΣΑ βελόνια βγάζει?
κλπ.

ΥΓ 2 .... Βάλτε την δική σας ερώτηση (λογικής) στην συνέχεια (αρκεί να μην είναι πολύ δύσκολη και μπερδέψουμε τον φίλο μας τον Λάμπρο).

ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ (δια ροπάλου) ερωτήσεις οι οποίες απαιτούν περισσότερα από δύο (επαναλαμβάνω για τυχόν παρεξήγηση ΔΥΟ - ήτοι αριθμητικά 2- ) ... λογικά βήματα σκέψης!!!

Και εξηγούμαι: Οι ερωτήσεις αυτές ΔΕΝ θα πρέπει να απευθύνονται σε ανθρώπους που .... αν μασάνε τσίχλα και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ περπατάνε ...
ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ !!!! ....

ΜΦΧ (Μετάφραση: Με Φιλικούς Χαιρετισμούς)

Καλησπέρα σε όλους σας!!
(και ιδιαίτερα στον .... φίλο Λάμπρο.... )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ipios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ipios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Τα είπες όλα με τη μία.
Είσαι αυτό που λένε: Δεν είσαι κάνας έξυπνος να μη καταλαβαίνεις.
Να με συγχωρείς που δεν έχω το μυαλό σου. Είσαι σπάνιο φαινόμενο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

idea

Νεοφερμένος

Ο idea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Προσπάθεις να ξεφύγεις....

ΟΧΙ με εμένα όμως, αν ΘΕΣ να συνεχίσουμε να συζητάμε...

Μίλα καθαρά γιατί και εγώ ξέρω να "παιζω" με τις λέξεις...

Sorry...

ΥΓ: Στο είπα οτι θα σε ζορίσω... (αν σε ενοχλεί ...πέστο φίλε Λάμπρο...)

ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΖΟΡΙΣΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ (για να σταματήσεις να κάνεις τον έξυπνο....) ιδού ή ρόδος ... ιδού και το πηδ... !!!!!

Αν ΔΕΝ σου αρέσει ..... ΑΠΛΑ πέστο μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

idea

Νεοφερμένος

Ο idea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Δεν έχεις όμως απαντήσει σε αυτά που σε ρώτησα
(κοινώς = κάνεις τον .... Κινέζο)

μάλλον σε .... βολεύει.... ΣΩΣΤΑ?

αν μπορείς ΚΑΝΕ και αλλιώς (εδω που τα λέμε....)

;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ipios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ipios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Μου είσαι πολύ ευχάριστος αγαπητέ φίλε idea. Άντε λοιπόν να συζητήσουμε. Τι θέμα θέλεις; Εδώ όπως βλέπεις μας απασχολεί το πυθαγόρειο. Θέλεις να συζητήσουμε για το πυθαγόρειο; Αν ναι, θα το κάνουμε εδώ. Αν πάλι επιθυμείς άλλο θέμα άνοιξέ το και θα συμμετέχω, γιατί μου χαλάς το θέμα και απορώ με τόση οξυδέρκεια πως δεν το βλέπεις! Εκτός, εκτός από ζόρικος, είσαι και κακός που δεν δείχνεις, παρά το γεγονός ότι είσαι ο πλέον δύσκολος "αντίπαλος" που έχω συζητήσει και ο πλέον καταρτισμένο, ομολογώ.
Μη βάλεις όμως τώρα στην αρχή δύσκολο θέμα μέχρι να στρώσω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top