mania
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Maggie
Περιβόητο μέλος


Πολλά πλάκα έχει!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
misslittledevil
Επιφανές μέλος


Αυτή η διαφήμιση που είναι ένα σκιουράκι γλύκα και ξαφνικά αρχίζει να μιλάει με μια βαριά φωνή και διαφημίζει ένα αυτοκίνητο!! Και στο τέλος λέει : ''Αλήθεια'' !
Πολλά πλάκα έχει!!![]()
Seat Ibiza. Πολυ καλη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stupid bitch
Πολύ δραστήριο μέλος


Είδα μια διαφήμιση που μόνο που τη σκέφτομαι με πιάνουν τα κλάματα, πολύ συγκινητική. Είναι για τον καρκίνο βασικά. Δείχνει ένα κοριτσάκι που κουρεύει τα μαλλιά του για να τα δώσει σε ένα παιδάκι που τα έχασε από χημειοθεραπεία. Με άγγιξε πολύ αν και δεν τη θυμάμαι καλά (μία φορά την έχω δει).
Η ποιο τέλεια διαφήμιση που έχω δει ποτέ μου..χθες την είδα πρώτη φορά και είναι πολύ συγκινητική και άμεση..!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
suspiria
Διάσημο μέλος



μαζική όταν μία ολόκληρη χώρα εκφράζει τα θέλω της με το υφάκι του τυπά στην ανάλογη διαφήμιση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος


αλλά για να ελαφρύνω λίγο το κλίμα θα σας πω και για μια αστεία που ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ να τη βλέπω

"Γυναίκα.... έλληνας κροίσος με δικό του νησί με εννέα γράμματα"
"Νιάρχος δοκίμασες??"
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΑ τα λεφτά ο τύπος!! Σαγιονάρα και φραπόγαλο.... απίστευτη φάτσα... όποτε την πετύχω, σταματάω ότι κι αν κάνω για να τη δω!
(Διαφήμιση του ΟΠΑΠ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fox
Εκκολαπτόμενο μέλος


Υποκλίνομαι στα ακόλουθα δύο τηλεοπτικά spot που παραλίγο (από ότι μαθαίνω) να πάρουν το Grand Prix των Film Lions στις Κάννες. (They both went away with a Gold Lion anyway)
Δείτε το πρώτο κάνοντας κλικ εδώ
Δείτε το δεύτερο κάνοντας κλικ εδώ
Respect απλά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dooo
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fox
Εκκολαπτόμενο μέλος


Είναι σημάδι των καιρών; Ένα viral video του YouTube κέρδισε όχι μόνο το Grand Prix στα Cyber Lions (στην κατηγορία Viral Advertising) αλλά και το Grand Prix στα "Film Lions".
Και μιλάω για σημάδι των καιρών, γιατί είναι κοινό μυστικό ότι στις Κάννες από πέρυσι όλοι μιλούσαν για digital. Πάει και τελείωσε δηλαδή.. Η διαφήμιση, το παρόν και το μέλλον της, είναι ότι λαμβάνει χώρα στο Internet.
Και έτσι, όχι μόνο ήταν τα Cyber η μοναδική ενότητα των Cannes Lions 2007 που είχε τρία Grand Prix, αλλά ένα από αυτά κατέκτησε στην ουσία και το μεγαλύτερο βραβείο του φεστιβάλ που συνήθως είναι αυτό που πηγαίνει για το καλύτερο τηλεοπτικό σποτ, δίνοντας ένα μεγάλο σύνθημα. Ο βασιλιάς της διαφήμισης, τα τηλεοπτικά σποτ, υποκλίνονται στα ψηφιακά videos και στο YouTube. Το τέλος του 30" TVC.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fox
Εκκολαπτόμενο μέλος


το δεύτερο είναι πραγματικά απίστευτο και τρομερά ευφάνταστο!
Όντως είναι απίστευτο! Γοητεύτηκα πραγματικά όταν το παρακολούθησα!
Αυτό είναι Interactive Marketing! Μαγεία!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanna
Επιφανές μέλος


και πολυ χαιρομαι που η dove προχωραει ετσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fox
Εκκολαπτόμενο μέλος


παρα πολυ καλο.
και πολυ χαιρομαι που η dove προχωραει ετσι.
Ναι όντως, μια εξαιρετική δουλειά του Dove που την παρακολουθώ από το ξεκίνημα της συγκεκριμένης καμπάνιας. Θα μπορούσα να σας μιλάω ώρες για το τη επανάσταση έγινε με αυτό το spost σε πολλούς τομείς αλλά θα περιοριστώ σε λίγα και καλά λόγια.
Βασικά η πρώτη φάση της περίφημης καμπάνιας του Dove για το τι είναι πραγματική ομορφιά, είχε ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2006 στην Αμερική με το φοβερό "Little Girls" TVC το οποίο έπαιξε για πρώτη φορά κατά την διάρκεια του Super Bowl. (Κόντρα στην λογική που θέλει τα πιο πολυέξοδα και θεαματικά spots να εμφανίζονται εκεί)
Η συνέχεια δόθηκε με την viral campaign που ξεκίνησε σε διάφορες χώρες, με το video "Evolution".
Καμπάνιες Web 2.0 με όλη τους την σημασία. Get involved, go online, start the debade, do something about it. Τίποτα από αυτά δεν θα μπορούσε να γίνει αν δεν υπήρχε το Internet και η συμμετοχή του κόσμου για να δώσει πνοή σε αυτές τις ιδέες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Η 2η καλυτερη. Καλη ιδεα, αλλα εχουμε δει και καλυτερες. Καλο το οτι την εκαναν γιαυτο το σκοπο ομως.
Το "interactive" που κολλαει ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fox
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κι όμως είναι σαν μια ταινία μικρού μήκους τόσο όμορφη και πρωτότυπη σαν ιδέα πόσο αλώστε από την στιγμή που έχεις να κάνεις με μία παγκόσμια εταιρία αθλητικών από την μεγάλη καμπάνια της nike με φοβερές διαφημίσεις ειδικά τα δύο τελευταία χρόνια. Γνώμη σου είναι όμως και το σέβομαι! Σίγουρα έχεις τα δικά σου κριτήρια.Η 1η δε μαρεσε, δεν την βρηκα εξυπνη ή εντυπωσιακη.
Σίγουρα έχουμε δει και καλύτερες όμως η συγκεκριμένη παρουσιάζει κάτι τόσο ευαίσθητο με έναν μαγευτικό τρόπο (αυτόν ήτανε ο στόχος της και το κατάφερε ισάξια) και πιστεύω το Power of Wind της NORDPOL+ HAMBURG. Αυτό δείχνει και το Power of Creativity. To εντυπωσιακό δε για εμένα που είμαι στον χώρο είναι ότι προέρχεται από γερμανική διαφημιστική!! (άλλο θέμα αυτό).Η 2η καλυτερη. Καλη ιδεα, αλλα εχουμε δει και καλυτερες. Καλο το οτι την εκαναν γιαυτο το σκοπο ομως.
Από την στιγμή που σου παρουσιάζω σε ένα theard με δυο κατά την γνώμη μου (και όχι μόνο) ενδιαφέρων διαφημιστικών Spot και επίσης αναφέρω ότι πήραν μέρος στο Grand Prix των Film Lions στις Κάνες, αυτόματα μιλάμε για ένα επίτευγμα του διαλογικού marketing με καθρέφτη στον τομέα της διαφήμισης.Το "interactive" που κολλαει ;
Γιʼαυτό και το ανέφερα! Άν δεν κατάλαβες πάλι τι θέλω να πω, δεν έχω πρόβλημα και αν θέλεις μπορώ να σου παραθέσω ολόκληρο story για το μάρκετινγκ και πώς φτάνουμε στο σημείο να μιλάμε για δύο διαφημιστικά σποτ και να τα αποκαλούμε επίτευγμα του διαλογικό (Interactive)marketing είτε αυτά είναι TVC 30 είτε online Advertising.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fox
Εκκολαπτόμενο μέλος


Με βάση λοιπόν το πολύ μικρό αλλά πλήρες διαφωτιστικό κείμενο για το Interactive Marketing συμπληρώνω με όσο πιο απλό και κατανωητό τρόπο μπορώ πως. Όταν μιλάμε για IMμιλάμε για τεχνολογία. Η πρωώθηση ενός προηόντος πλέον γίνετε μέσο του μεγαλύτερου μέσω επικοινωνίας το Internet μορφή έκφρασης του άμεσου marketing.
Τα 2 διαφημιστικά που είχα την χαρά να μοιραστώ μαζί σας και αυτό που ήθελα σε ένα σημείο να περάσω είναι και το ότι ο τομές του ΙΜ έχει περάσει πλέον σε μια άλλη διάσταση. Στην διάσταση Προϊόν – online advertising– πελάτη. Τα 2 video λοιπόν προβλήθηκαν και μέσω της τηλεόρασης αλλά και μέσα του Internet (με τεράστια επιτυχία).
Όπως είπα και σε ένα άλλο theard: ο βασιλιάς της διαφήμισης, τα τηλεοπτικά σποτ, υποκλίνονται στα ψηφιακά videos και στο YouTube. Κάνοντας κλικ "εδώ"
Μπορείτε να δείτε ένα Video μιας διαφημιστική καμπάνιας του doveτου οποίο ανέβηκε στο YouTubeκαι σημείωσε 3,852,272 μέχρι και αυτήν την στιγμή. Ξέρετε τι θα πει αυτό; ΤΣΑΜΠΑ ΔΙΑΦΗΜΙΗ. – ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ Πιο απλά;To τέλος του 30 TVC. Και αυτό είναι ένα κατόρθωμα του IM.
Αυτό που έκανα λοιπόν και εγώ εδώ μαζί σας, να σας δείξω 2 video και να τα παρακολουθήσουν παραπάνω από 1 άτομα είναι online διαφήμιση... δηλαδή; Υπηρεσία του Interactive Marketing.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Corpse Bride
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 16 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.