Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
View attachment 113567

Έχουμε γίνει ρεζίλι...με πολύ λίγα λόγια.
Χάθηκαν τόσες ζωές άδικα.
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,503 μηνύματα.
Εγω εχω αλλη μια απορια μιας και κανενας δεν μου απανταει .....γιατι κανετε ολο αυτον τον ντορο τωρα οταν γινεται το ατυχημα και οχι απο πριν για να προλυφθει το ατυχημα ?


@Samael καμια απαντηση μιας και εισαι ο μονος που μου απαντας ? :P

Γιατί οι περισσότεροι που κράζουν και οδύρονται και βρίσκονται απέξω ειναι οι ίδιοι που όταν τους δώσεις ένα κομματι ψωμι- όπως τον πεινασμένο χωριάτη που προκάλεσε το ατύχημα- θ αρχίσουν να το βουλώνουν και να τρέχουν α γλείφουν κατουρημένες ποδιές.

Αυτοί ειναι οι «απόγονοι» των Ελλήνων. Γι αυτο δεν θα προκόψει όχι μονο το κράτος αλλά εν γενει όλη η κοινωνία.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Τα κυριότερα σχόλια που έχω να κάνω είναι σε πρώτη φάση οτι η συναισθηματική αντίδραση δεν είναι απαραίτητα υποκριτική και σίγουρα όχι κακή . Καταρχάς , υπάρχει πολύς κόσμος ο οποίος ταυτίζεται . Απο γονείς , εως φοιτητές , εως συμφοιτητές . Όλα τα θύματα μοιράζονταν κάποια στοιχεία μεταξύ τους , ήταν γίοι , κόρες , φοιτητές και φοιτήτριες , άνθρωποι που ήθελαν να ταξιδέψουν προς τον ίδιο τόπο κτλπ . Εν τέλει παρά τις όποιες ομοιότητες και παρά τις όποιες διαφορές τους , τους ένωσε όλους ο θάνατος . Ίδιο μέρος , ίδια στιγμή . Δεν έχεις άδικο πως ο Μητσοτάκης και ο κάθε Μητσοτάκης προσπαθεί να δώσει στον λαό αυτό που καταλαβαίνει . Για την ακρίβεια ο λόγος που οι πολιτικοί μας κοιτάνε την μάσα είναι επειδή πολλοί συμπολίτες μας επίσης κοιτάνε την πάρτη τους . Και πρόσεξε να δεις τώρα που υπάρχει το θέμα . Ακόμα και αυτοί οι συμπολίτες μας , έχουν παιδιά . Και κατανοούν οτι θα μπορούσαν να είναι σε αυτό το τρένο . Άρα όλη αυτή η αντίδραση , ο συναισθηματικός παρορμιτισμός όπως λες , είναι μια υγιής και ανθρώπινη αντίδραση της κοινωνίας που λέει πως ξέρουμε οτι τρώνε τόσα χρόνια , και κανείς δεν ασχολείται γιατί είμαστε και εμείς σαν λαός ωχαδελφιστές , κακά τα ψέματα . Αλλά τουλάχιστον τώρα ακούγεται ένα ηχηρό μήνυμα οτι ακόμα και αυτές οι αλητείες πρέπει να έχουν ένα στοπ . Πως ακόμα και η μάσα πρέπει να μην ξεπερνάει κάποια όρια .
Οχι δεν ειναι υγιης κατα την γνωμη μου γιατι δεν οδηγει σχεδον ΠΟΥΘΕΝΑ παρα μονο να θρεψει το συναισθηματικο κομματι του ανθρωπου βραχυπροθεσμα .Το θεμα πηγαζει απ την συμπεριφορικη πλεονεξια για ολα τα θεματα και ειναι αποδεδειγμενο !Και δεν ειναι μονο η ελλαδα ...ειναι και ολος ο κοσμος
1677875698275.png


Δεν τα ριχνω στους απλους ανθρωπους .Απλα τα ριχνω σε οσους ΄΄πεφτουν απ τα συννεφα΄΄ για το πως εγινε κατι τετοιο !





Για να το πω πολυ απλα .Εχουμε τα εξης ,κλιματικη αλλαγη(που ακομα δεν εχει συνεπεις προς τις δυτικες χωρες) .Εχουμε το θεμα των τριτων χωρων(π.χ Κένυα) που τους στελνουμε φαρμακα και ενδυση ως ΄΄βοηθεια΄΄ εμεις οι φιλανθρωοποι δυτικοι και εντλως τυχαια ανακαλυπτουμε οτι η αφρικη μολυνει το περιβαλλον με τοξικα αποβλητα ,πλαστικα,ιατρικα αποβλητα ,πυρνηνικα αποβλητα κλπ , ειχαμε και εχουμε το θεμα των πανδημιων

Αυτα που αναφερω εδω ,ειναι αποδεδειγμενα οτι αποτελουν δυνητικο κινδυνο στα διαφορα ειδη το πλανητη(μεταξυ και του ανθρωπου ...μην το παιξουμε ανωτεροι).Ως παγκοσμια κοινωνια θα γινει κατι για να αλλαξει η συμπεριφορικη πλεονεξια ή θα το παιξουμε ψυχουλες αργοτερα ? (μαλλον το 2ο θα γινει)


ΥΣ:Για να παρω και εγω θεση για να μην ρωταω μονο , προσωπικα δεν πεφτω απ τα συννεφα για κανενα θεμα και ουτε θα πεσω ποτε απ τα συννεφα αν μου συμβει εμενα κατι οπως σε παρομοια κατασταση με τρενο ας πουμε διοτι γνωριζω οτι η συμπεριφορικη πλεονεξια υπερτερει για χιλιαδες χροναι τωρα της κοινωνικης ευθυνης ,των αρχων και της αειφοριας !
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γιατί οι περισσότεροι που κράζουν και οδύρονται και βρίσκονται απέξω ειναι οι ίδιοι που όταν τους δώσεις ένα κομματι ψωμι- όπως τον πεινασμένο χωριάτη που προκάλεσε το ατύχημα- θ αρχίσουν να το βουλώνουν και να τρέχουν α γλείφουν κατουρημένες ποδιές.

Αυτοί ειναι οι «απόγονοι» των Ελλήνων. Γι αυτο δεν θα προκόψει όχι μονο το κράτος αλλά εν γενει όλη η κοινωνία.
Σωστος ,επιασες το νοημα που θελω να περασω .Μια μικρη σημειωση μονο , δεν ειναι μονο η ελλαδα , αλλα το περισσοτερο ποσοστο της κοινωνιας δρα ετσι !
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,503 μηνύματα.
Σωστος ,επιασες το νοημα που θελω να περασω .Μια μικρη σημειωση μονο , δεν ειναι μονο η ελλαδα , αλλα το περισσοτερο ποσοστο της κοινωνιας δρα ετσι !
Παντου υπάρχει διαφθορά και νεποτισμός. Αυτο που συμβαίνει στην Ελλάδα ειναι ομως αλλο πράγμα.

Να έκανε τουλάχιστον σωστά την δουλει του και να ελάμβανε την εκπαίδευση όπως πρέπει να πεις οκ- αν και αυτο θα ήταν άδικο γι άλλους και αναξιοκρατικό.

Αλλά εδώ έχουμε το κλασικο φαινόμενο δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας: έχω απλα την θέση μου να πληρώνομαι και ολα Τ αλλά στ αρχιδια μου. Τέτοιος εγωισμός και πλεονεξία! Δυστυχώς πληρώνεται, και πολλές φορες την πληρώνουν αθώοι και άσχετοι.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Εγώ με ΟΣΕ δε ξαναταξιδευω μέχρι να γίνουν ενέργειες που να διασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών.
Θα μπορούσε να είναι μια πολύ καλή κίνηση ματ για να αλλάξουν τα πράγματα.ΑΛΛΑ,πόσοι πιστεύεις που ταξιδεύουν με ΟΣΕ θα βάλουν την κοινωνική ευθύνη πάνω απ' το ατομικό συμφέρον(για κάποιους θα εχει λίγο οικονομική επιβάρυνση σε όσους επιλέξουν το πρώτο)?
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

O Λιάγκας έλεγε ότι δεν φταίει ο Μητσοτάκης που έγινε πρωθυπουργός σε μια χώρα και στην Ελλάδα και αθώωνε τον σταθμάρχη τώρα πάει με το ρεύμα.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,498 μηνύματα.

πρωτη φορά ο Λιάγκας τα λέει τόσο σωστά και τους ξεμπροστιάζει στον αέρα χωρίς να φοβάται
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.

"Είναι ντροπή να αναφέρεστε σε θέμα ασφάλειας!"
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.

"Είναι ντροπή να αναφέρεστε σε θέμα ασφάλειας!"

Κι είχαν το θράσος και είχαν κανονίσει να πάνε Κούλης και Καραμανλής την επόμενη μέρα από την τραγωδία να εγκαινιάσουν ένα ανύπαρκτο κέντρο τηλεδιοίκησης της Βόρειας Ελλάδας (με την πολύτιμη αρωγή των πετσωμένων ΜΜΕ). Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη ξεφτίλα θα πάθαιναν αν δυστύχημα είχε συμβεί μια μέρα αργότερα και η φιέστα τους αυτή είχε λάβει χώρα κανονικά.
 

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,123 μηνύματα.
Ντάξει, από τη Τζίμα το περίμενε κανείς να είναι μια φωνή λογικής αλλά η στάση Λιάγκα είναι έκπληξη.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,498 μηνύματα.
Ντάξει, από τη Τζίμα το περίμενε κανείς να είναι μια φωνή λογικής αλλά η στάση Λιάγκα είναι έκπληξη.
παιζει να ειναι ο μονος που τους εκραξε τοσο πολυ και δημοσια
απορω πώς δεν τον κοψανε
τα ειπε ολα!
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Η "υπερκομματική" επιτροπή που συστάθηκε τελικά παρουσιάζει πολλά προβλήματα.

Αρχικά, διορίστηκαν απλώς τρία μέλη με εντολή Γεραπετρίτη, δηλαδή με μονομερή τρόπο χωρίς κοινοβουλευτική διαβούλευση. Αυτό την καθιστά έντονα κομματική, θα έλεγε κανείς.

Δεύτερον, για ανεξήγητους λόγους παρακάμφθηκε ο ήδη υπάρχων Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφαλείας Μεταφορών. Επίσης, δεν συστάθηκε εξεταστική επιτροπή στη Βουλή, που θα μπορούσε πολυφωνικά και με διαφάνεια να διερευνήσει το ατύχημα.

Τρίτον, ένα εκ των τριών μελών της επιτροπής διατέλεσε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περίοδο 2010-2015, όταν δηλαδή έγιναν και οι θεμελιωδέστερες εκπτώσεις στα συστήματα ασφαλείας των τρένων για μνημονιακούς λόγους. Είναι λοιπόν απορίας άξιον πώς ο συγκεκριμένος άνθρωπος θα κληθεί να βγάλει αμέροληπτο πόρισμα για τα αίτια του συμβάντος, όταν ο ίδιος πιθανότατα φέρει ευθύνη ως άμεσα εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη και εφαρμογή των συστημάτων ασφαλείας. Εξίσου προβληματικό φυσικά και το γεγονός πως η κυβέρνηση διορίζει τους κρίνοντές της.

Συνολικά, απογοητευτική και προκλητική η αντιμετώπιση του όλου θέματος.
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.
O Guardian σε άπταιστα Ελληνικά : "Θέλουμε να μιλήσουμε με μάρτυρες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, και με συγγενείς των επιβατών".


Μάλλον επειδή δεν εμπιστεύονται την "εξαιρετική" δημοσιογραφία της χώρας μας και τις πληροφορίες που μεταδίδονται μέσω αυτής.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,498 μηνύματα.
Η "υπερκομματική" επιτροπή που συστάθηκε τελικά παρουσιάζει πολλά προβλήματα.

Αρχικά, διορίστηκαν απλώς τρία μέλη με εντολή Γεραπετρίτη, δηλαδή με μονομερή τρόπο χωρίς κοινοβουλευτική διαβούλευση. Αυτό την καθιστά έντονα κομματική, θα έλεγε κανείς.

Δεύτερον, για ανεξήγητους λόγους παρακάμφθηκε ο ήδη υπάρχων Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφαλείας Μεταφορών. Επίσης, δεν συστάθηκε εξεταστική επιτροπή στη Βουλή, που θα μπορούσε πολυφωνικά και με διαφάνεια να διερευνήσει το ατύχημα.

Τρίτον, ένα εκ των τριών μελών της επιτροπής διατέλεσε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περίοδο 2010-2015, όταν δηλαδή έγιναν και οι θεμελιωδέστερες εκπτώσεις στα συστήματα ασφαλείας των τρένων για μνημονιακούς λόγους. Είναι λοιπόν απορίας άξιον πώς ο συγκεκριμένος άνθρωπος θα κληθεί να βγάλει αμέροληπτο πόρισμα για τα αίτια του συμβάντος, όταν ο ίδιος πιθανότατα φέρει ευθύνη ως άμεσα εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη και εφαρμογή των συστημάτων ασφαλείας. Εξίσου προβληματικό φυσικά και το γεγονός πως η κυβέρνηση διορίζει τους κρίνοντές της.

Συνολικά, απογοητευτική και προκλητική η αντιμετώπιση του όλου θέματος.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το παραπάνω κείμενο που έγραψες να το βάλω σε στορι στα σοσιαλ μου;
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,809 μηνύματα.

πρωτη φορά ο Λιάγκας τα λέει τόσο σωστά και τους ξεμπροστιάζει στον αέρα χωρίς να φοβάται

Ακριβώς αυτή που λέει είναι η Ελλάδα. Ρουσφέτια και επικοινωνιακές πολιτικες.

Καλά τους έκανε. Και τους ξεφτυλισε.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Τραγική η ιστορία των δίδυμων. Το 2018 έχασαν τους συγγενείς του στο Μάτι και τώρα έχασαν οι ίδιες τη ζωή τους. Με αλλά λόγια στην Ελλάδα δεν είσαι ασφαλής λόγω της Δούρου , υπουργών ΣΥΡΙΖΑ , υπουργών ΝΔ, υπουργών ΠΑΣΟΚ αλλά και λόγω της ίδιας της νοοτροπίας των Ελλήνων. Είμαστε η χώρα της Ντροπής.

 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
Εγώ με ΟΣΕ δε ξαναταξιδευω μέχρι να γίνουν ενέργειες που να διασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών.
AΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ.
ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΘΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. @Nick890
Κατα τα αλλα ο νικ ας μαμακιαζεται να μας λεει να ΜΗΝ ΜΙΛΑΜΕ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ;
Συγνωμην που δνε ξεραμε την κατασταση πιο πριν,συγνωμην που ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΟΥΜΕ.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ αν μπορεις να το αντιληφθεις δεν ειναι οτι ΔΕΝ το ξεραμε εμεις,οι επιβατες...το προβλημα ειναι οτι ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΙΖΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ.
ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΕΜΑΣ,ΤΟΥς ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ.
Μαζευτε το.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Μπράβο τους. Αρκεί να μην την σταματήσουν μέχρι να εγκατασταθεί το σύστημα.
Και πριν εκαναν και τους εβριζες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,809 μηνύματα.
Τραγική η ιστορία των δίδυμων. Το 2018 έχασαν τους συγγενείς του στο Μάτι και τώρα έχασαν οι ίδιες τη ζωή τους. Με αλλά λόγια στην Ελλάδα δεν είσαι ασφαλής λόγω της Δούρου , υπουργών ΣΥΡΙΖΑ , υπουργών ΝΔ, υπουργών ΠΑΣΟΚ αλλά και λόγω της ίδιας της νοοτροπίας των Ελλήνων. Είμαστε η χώρα της Ντροπής.


Η Δουρου αθωώθηκε νομίζω.

Ο Γεραπετριτης λεει διόρισε Επιτροπή και ο ένας ήταν κομβικό στέλεχος του ΟΣΕ ; πριν το 2015.

Άρα τι τον έβαλαν για να ελέγξει τον εαυτό του ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

AΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ.
ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΘΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. @Nick890
Κατα τα αλλα ο νικ ας μαμακιαζεται να μας λεει να ΜΗΝ ΜΙΛΑΜΕ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ;
Συγνωμην που δνε ξεραμε την κατασταση πιο πριν,συγνωμην που ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΟΥΜΕ.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ αν μπορεις να το αντιληφθεις δεν ειναι οτι ΔΕΝ το ξεραμε εμεις,οι επιβατες...το προβλημα ειναι οτι ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΙΖΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ.
ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΕΜΑΣ,ΤΟΥς ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ.
Μαζευτε το.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Και πριν εκαναν και τους εβριζες.

Ναι βέβαια κάποιοι χρησιμοποιουν το τρένο για να πηγαινουν στη δουλειά τους και όχι για βόλτα. Οποτε θα τους είναι πιο δυσκολο να πουν δεν ξαναμπαίνω.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
Ετσι μπραβο....οταν εγω εγραφα για μπουκοταζ καποια ανοητα καγχαζαν....τωρα το λενε και ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ.

ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΛΑ.


Έκκληση να μην ταξιδέψει κανείς με τρένο έως τον Αύγουστο που θα ολοκληρωθεί το έργο σηματοδότησης έκανε ο καθηγητής Ψηφιακών Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων, Γιώργος Καραγιαννίδης με αφορμή το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

«Αν δεν ολοκληρωθεί το δίκτυο (σ.σ. ολοκλήρωση έργου σηματοδότησης), αν μείνει ως έχει, εγώ δεν δεν πρόκειται να ταξιδέψω, ούτε συστήνω σε κανένα να ταξιδέψει», επισήμανε ο καθηγητής Ψηφιακών Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Γιώργος Καραγιαννίδης, μιλώντας στην κρατική τηλεόραση για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Με την εμπειρία του αφού διαχειρίζεται συστήματα στην Κίνα, όπου τα τρένα τρέχουν με πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες από την Ελλάδα, υπογράμμισε:

«Είναι αδιανόητο το 2023 να υπάρχουν συρμοί οι οποίοι κινούνται με μεγάλες ταχύτητες, πάνω από 150 χιλιόμετρα την ώρα, σε ένα δίκτυο τμήματα του οποίου έχουν ελλιπή έως καθόλου σηματοδότηση. Δεν αναφέρομαι για τηλεδιοίκηση. Αναφέρομαι απλά και μόνο για σηματοδότηση. Αν υπήρχε σηματοδότηση, σίγουρα oι πιθανότητες αποφυγής της τραγωδίας ήταν πολύ μεγαλύτερες, με την έννοια ότι θα είχαν ενημερωθεί οι μηχανοδηγοί προκειμένου να σταματήσουν τα οχήματα».

Καραγιαννίδης: Εγώ δεν πρόκειται να ταξιδέψω, ούτε συστήνω σε κανέναν να ταξιδέψει​

Σε άλλο σημείο ήταν κατηγορηματικός για την ασφάλεια του δικτύου: «Το επόμενο διάστημα και ενώ δεν θα υπάρχει σηματοδότηση -το έργο σηματοδότησης αναμένεται να τελειώσει τον Ιούλιο- θα κυκλοφορούν τρένα όπως προηγουμένως, με τέτοιες μεγάλες ταχύτητες το δίκτυο; Την απάντηση θα τη δώσει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και η Πολιτεία (…)
Η γνώμη μου είναι ότι αν δεν ολοκληρωθεί το δίκτυο, αν είναι το δίκτυο ως έχει, εγώ δεν πρόκειται να ταξιδέψω, ούτε συστήνω σε κανέναν να ταξιδέψει. Όταν στηριζόμαστε μόνο στον άνθρωπο, στο σταθμάρχη μπορεί να συμβεί το ατύχημα το οποίο συνέβη. Επομένως, αν δεν υπάρχει ένας εναλλακτικός τρόπος διασφάλισης αποφυγής του ατυχήματος, εγώ δεν θα έμπαινα στο τρένο. (…) Αν πάτε στην ιστοσελίδα της ΕΡΓΟΣΕ θα δείτε ότι από το 2014 έως σήμερα, έχουν υλοποιηθεί και ολοκληρωθεί σχεδόν όλα τα έργα σηματοδότησης τηλεδιοίκησης του δικτύου. Και εγώ χρησιμοποιούσα το τρένο και οι δικοί μου χρησιμοποιούσαν το τρένο. Δυστυχώς όμως τα συστήματα αυτά δεν λειτουργούν. Και πρόκειται για συστήματα που υπάρχουν τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία, στην Κίνα -όπου τα τρένα τρέχουν με πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες- τα οποία έχουν εγκατασταθεί στη γραμμή και στους συρμούς, είναι από τα πιο προηγμένα».

Ο καθηγητής πρόσθεσε πως αυτή τη στιγμή στο δίκτυο από Τιθορέα για Δομοκό, υπάρχει ένα βασικό σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, το οποίο λειτουργεί. Και είναι το μοναδικό τμήμα.

Καραγιαννίδης: Τμήματα του δικτύου λειτουργούν με κανόνες ασφαλείας του προηγούμενου αιώνα

«Τα συστήματα αυτά, όταν αντιληφθούν ότι πρόκειται να συμβεί ατύχημα, για παράδειγμα, όταν αντιληφθούν ότι υπάρχουν τρένα τα οποία κινούνται αντίθετα στην ίδια γραμμή, αμέσως, είτε ειδοποιούν τους μηχανοδηγούς -προκειμένου να σταματήσουν τα τρένα- είτε -στα καινούργια συστήματα τα οποία πρόκειται να λειτουργήσουν- υπάρχει αυτόματη πέδηση»., πρόσθεσε.

Εντύπωση προκαλεί πάντως η αναφορά του πως αυτή τη στιγμή υπάρχουν τμήματα του δικτύου τα οποία λειτουργούν με κανόνες ασφαλείας του προηγούμενου αιώνα, δηλαδή στα μέσα του προηγούμενου αιώνα, του 1960 – 1970. Δηλαδή, όπως είπε ο κ. Καραγιαννίδης, ο σταθμάρχης έπαιρνε τηλέφωνο τον επόμενο σταθμάρχη και συνεννοούνταν μεταξύ τους για το αν θα αφήσουν ένα τρένο – και τα γράφανε πάνω στα χαρτιά. Έγραφαν τις εντολές στα χαρτιά.

«Είμαι βέβαιος ότι εσείς θα νομίζατε ότι τα τρένα τα βλέπει κάποιος σε μια κονσόλα και βλέπουμε ακριβώς που είναι κλπ. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Εγώ δεν γνώριζα. Αν το γνώριζα, δεν θα έμπαινα στο τρένο και δεν θα άφηνα και τους δικούς μου να μπουν(…) Αναφέρομαι σε θέματα ασφαλείας και όχι παντού, αλλά σε κάποια τμήματα. Για παράδειγμα, το τμήμα Πλατύ – Ειδομένη έχει από τα πιο προηγμένα συστήματα ασφαλείας».

Σχετικά με το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να εκσυγχρονιστεί το δίκτυο, διευκρίνισε:

«Αυτό που γνωρίζουμε εμείς αυτή τη στιγμή είναι ότι το έργο τηλεδιοίκησης σε όλο τον άξονα θα ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί στο τέλος Ιουλίου. Τέλος πάντων, τον Αύγουστο.

(…) Aυτά τα συστήματα τα οποία έχει προμηθευτεί η ΕΡΓΟΣΕ ανήκουν σε ένα πανευρωπαϊκό πρότυπο, και βασίζονται σε πολύ αυστηρές προδιαγραφές. Από τότε και μετά το τρένο θα είναι ίσως το πιο ασφαλές μέσο μετακίνησης».
1677912419686.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ναι βέβαια κάποιοι χρησιμοποιουν το τρένο για να πηγαινουν στη δουλειά τους και όχι για βόλτα. Οποτε θα τους είναι πιο δυσκολο να πουν δεν ξαναμπαίνω.
Δεν μιλαω για βολτα,ουτε ο καθηγητης απο πανω.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΕΛ.Τελεία
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top