Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,065 μηνύματα.
Καλά φτάνει λίγο με την πολιτική σε αυτό το θρεντ... Λες και αν είχαμε ΣΥΡΙΖΑ ή ήταν κρατικά θα ήταν διαφορετικά.

Όταν δεν σέβεσαι τις υποδομές σου ως χώρα αυτά θα έχεις...
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
IMG_20230301_110837.jpg
Τα σχόλια είναι περιττά. :)
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,167 μηνύματα.
Μακάρι να μην υπάρχουν άλλοι νεκροί.

Σίγουρα έγινε ανθρώπινο λάθος και η ευθύνη είναι στον σταθμάρχη ή και τους μηχανοδηγούς αλλά δεν πρέπει να μείνει εκεί.
Αποκλείεται να πληρεί
πληροί.
....
Δυστυχώς σε μια κοινωνία αλληλλοεξάρτησης θα γίνονται πάντα τέτοια λάθη. Το θέμα είναι να υπάρχουν κάποιοι μηχανισμοί που να τα περιορίζουν.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Το ξέρω ότι το ζήτημα είναι άκρως πολιτικό όμως για μια φορά γίνεται να μην ξεφτιλιστει καί νά θρηνήσουμε τους νεκρούς όπως αρμόζει;

Εγώ είμαι σε κατάσταση σοκ από χθες το βράδυ γιατί έπαιρνα το συγκεκριμένο τρένο από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Τα συγκεκριμένα τρένα τα παιρνουν όλοι οσοι δεν χρησιμοποιούν τον ΗΣΑΠ απο το σταθμό Λαρίσης και έπειτα. Αρκετες φορές έχει γινει διακοπή του δρομολογιου λόγω φόρτου , αυτη τη φορά μάλλον δεν έγινε σωστη συνενόηση και το αποτελεσμα ηταν δυστυχως ολέθριο.

Το ιδιο αποτέλεσμα θα υπήρχε και στο δρομολογιο για το τμήμα Σταθμος Λαρισης - Χαλκιδα εαν δεν υπήρχε σωστη επικοινωνια.

Συλληπητήρια στις οικογενειες που έχασαν τους ανθρωπους τους αν και νομιζω οτι ο πονος θα ειναι αβάσταχτος.
 

Metalhead_4_life

Νεοφερμένος

Ο Metalhead_4_life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Αθλητής. Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Το κακό είναι ότι, παρόλο που μας βρίσκουν τέτοιες συμφορές (ή τις αφήνουμε εμείς να μας βρούν), δεν θα αλλάξει τίποτα αύριο, ή σε έναν χρόνο. Θα εκμεταλλευτούν το θέμα μέχρι εκεί που δεν πάει τα ΜΜΕ και κάθε πολιτικό κόμμα, και έπειτα κατά τον Μάη που θα έχουν ξεχαστεί όλα αυτά πίσω, θα είμαστε όλα μέλι γάλα. Δεν θα αλλάξει ούτε ράγα και βαγόνι στο εθνικό δίκτυο, και πολύ περισσότερο, θα βάλουμε φυλακή τους άτυχους που έτυχε να έχουν την ευθύνη για να κατευνάσουμε τα πνεύματα.

Στην ουσία του ζητήματος οι Έλληνες δεν έδωσαν και δεν θα δώσουν ποτέ πραγματική σημασία. Είτε ανήκει στον ιδιωτικό τομέα, είτε στο δημόσιο. Να δούμε τι δαπάνες έπρεπε να γίνουν για να αποφευχθεί αυτή η τραγωδία, ωστέ να εξοπλιστούμε με καλύτερα εργαλεία, να γίνεται σωστά η δουλειά μας. Όχι μόνο στα τρένα, αλλά παντού. Και όχι να φυλακίζουμε μόνο αυτούς που είχαν την ευθύνη για την συντήρηση, αλλά και αυτούς που δεν φρόντισαν να έχουν την οικονομική δύναμη να πραγματοποιήσουν την επισκευή - συντήρηση και οτι γενικά χρειάζεται.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,765 μηνύματα.
Από την συνδικαλιστή ένωση σιδηροδρομικων :
Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό.

Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες.

Όπως οι προηγούμενες Κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή, έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος.

Το Υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας Ο Χ Ι ! «έχουν καιρό….κάποια στιγμή θα τελειώσουν».

Εγω θα διαφωνήσω και θεωρώ ότι είναι ώρα να συζητήσουμε ποιος φταίει. Οταν έχεις ένα κράτος το οποίο τα έχει αφήσει όλα στην τύχη του αυτα συμβαίνουν. Δεν γίνεται το 2023 να μην λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα των τρένων.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,167 μηνύματα.
Τα συγκεκριμένα τρένα τα παιρνουν όλοι οσοι δεν χρησιμοποιούν τον ΗΣΑΠ απο το σταθμό Λαρίσης και έπειτα. Αρκετες φορές έχει γινει διακοπή του δρομολογιου λόγω φόρτου , αυτη τη φορά μάλλον δεν έγινε σωστη συνενόηση και το αποτελεσμα ηταν δυστυχως ολέθριο.

Το ιδιο αποτέλεσμα θα υπήρχε και στο δρομολογιο για το τμήμα Σταθμος Λαρισης - Χαλκιδα εαν δεν υπήρχε σωστη επικοινωνια.

Συλληπητήρια στις οικογενειες που έχασαν τους ανθρωπους τους αν και νομιζω οτι ο πονος θα ειναι αβάσταχτος.
Και δυστυχώς είναι πολλοί φοιτητές ανάμεσα στα θύματα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.
333.png

Κυβερνητικό μπλοκάρισμα του twitter. Και να απενεργοποιήσεις το φίλτρο το ίδιο εμφανίζει.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,039 μηνύματα.
Εμένα μια χαρά δουλεύει το tag για την τραγωδία στο twitter και είναι και πάνω πάνω.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,615 μηνύματα.
Screenshot_20230301-133956_Instagram.jpg
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,156 μηνύματα.
Τα ονοματεπώνυμα όσων τραυματίστηκαν και νοσηλεύονται.
Ελπίζω και προσεύχομαι να μείνουμε σε αυτούς. Το ανατριχιαστικό είναι ότι όλοι είναι στην ηλικία μου (το 80% των ονομάτων), και θα μπορούσα να είμαι εγώ ένα από αυτά τα πέρα για πέρα άτυχα πλάσματα. Δεν έχω λόγια.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Σε κάποιες Ευρωπαϊκές ή και Ασιατικές χώρες τα κλειδιά των γραμμών αλλάζουν αυτόματα με ειδικούς ανιχνευτές εφαρμόζοντας τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, που τόσο καιρό μας έχει πρήξει η κυβέρνηση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας. Εδώ ακόμη αλλάζουμε τα κλειδιά με μανιβέλες του 1850 λες και είμαστε σε ταινία με τρένο στη Σιβηρία στην εποχή των Τσάρων. Κρίμα...:no: Αυτό δεν καταπίνεται.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Είναι λίγο περίεργο να κάνεις πολιτική με ζωές ανθρώπων. Too soon. Stfu <3
Οταν εκαναν στο Ματι δεν ηταν περιεργο; ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

Ή μονο στο Ματι ειχε η κυβερνηση ευθυνες; ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Καλά φτάνει λίγο με την πολιτική σε αυτό το θρεντ... Λες και αν είχαμε ΣΥΡΙΖΑ ή ήταν κρατικά θα ήταν διαφορετικά.

Όταν δεν σέβεσαι τις υποδομές σου ως χώρα αυτά θα έχεις...

Στην Καθημερινή πάντως σε άρθρο αναφέρει ότι η επικοινωνία σε πολλά σημεία του σιδηροδρομικου δικτύου γίνεται ακόμη με χρήση τηλεγραφήματος, μπορεί και με καπνό (τι να σε πω). Να σημειώσουμε ότι το Ιταλικό κράτος έχει μόνο το συρμό (ο ΟΣΕ είναι μέλος του ομίλου Ferrovie) ενώ το δίκτυο ανήκει στο Ελληνικό κράτος. Δίκτυο σημαίνει: ράγες, σημάνσεις, ηλεκτροφωτισμός, ηλεκτρολογική σύνδεση, σύγχρονα συστήματα μηχανοδήγησης κτλ.

Για παράδειγμα οι τουαλέτες σε πολλούς σταθμούς στην επαρχία είναι εκτός λειτουργίας. Οι επιβάτες αν θέλουν να κάνουν την ανάγκη τους πού πάνε; Στα χωράφια πίσω από την γραμμή;
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Οριστε...ειχε παραιτηθει οα νθρωπος και ελεγε οτι θα θρηνησουμε θυματα.ΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕ; ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ; ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;
Να σου πω εγω φιλτατε μποτακο.
Στον βοθρο.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ/.
Εβηξες μποτακι και καθε κομματικο μποτακι;


Στο φως της δημοσιότητας επανήλθε η επιστολή παραίτησης του τότε προέδρου της επιτροπής ETCS, αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με αφορμή το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Στην επιστολή, που απέστειλε στη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ στις 27 Απριλίου 2022, ο Χρήστος Κατσιούλης σημειώνει μεταξύ άλλων ότι στο παρελθόν είχε ενημερώσει τη διοίκηση της εταιρίας «για όλα τα τεχνικά θέματα που προκάλεσαν και προκαλούν αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην υλοποίηση των συμβάσεων ανάταξης της σηματοδότησης 717/14 και ETCS επί γραμμής 10005/07».
Η συγκεκριμένη σύμβαση (717/14) αφορούσε την ανάταξη της σηματοδότησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο και κανονικά θα έπρεπε να είχε υλοποιηθεί μέχρι το 2016, κάτι που δεν συνέβη ποτέ.

Ο Χρήστος Κατσιούλης μίλησε επίσης για τη δυνατότητα κίνησης αμαξοστοιχιών με ταχύτητα 200 χιλιομέτρων την ώρα σε συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, το Οινόη – Τιθορέα, «χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Επιπλέον, σε έγγραφό του προς τον Διευθυντή έργων είχε εκφράσει τη διαφωνία του με τα αναγραφόμενα στα πορίσματα του εμπειρογνώμονα «και τις αμφιβολίες μου για το πόσο ο ίδιος είναι γνώστης της λειτουργίας των καλωδιακών συστημάτων αλληλεξάρτησης σηματοδότησης (R.R.i.)».

Σύμφωνα με ειδικούς που συνομίλησαν με τη LarissaPress, αν δούλευε το σύστημα ETCS «τα τρένα δεν θα κινούνταν στα τυφλά και ακόμα και σε περίπτωση ανθρώπινου λάθους θα υπήρχε το ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο θα ακινητοποιούσε τα δυο τρένα σε απόσταση ασφαλείας».


Επιστολή παραίτησης: Τα σημεία διαφωνίας και τι καταγγέλλει​

Συγκεκριμένα, ο Χρήστος Κατσιούλης, καταγγέλλει στην επιστολή παραίτησης:

  • Τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717 και του τρόπου υλοποίησης του ETCS στα τμήματα Αχαρνές - Οινόη, Δομοκός — Λάρισα και Λάρισα — Πλατύ, διότι καταργούνται συμβατικά δρομολόγια και συμβατικές ενδείξεις φωτοσημάτων.
  • Τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717 με την αναίτια αποξήλωση των εν λειτουργία (χρηματοδοτούμενων με ευρωπαϊκά κονδύλια) υφιστάμενων συστημάτων αλληλεξάρτησης στους Σ. Σ.Τανάγρα, Ελεώνα, Θήβα, Σφίγγα, Αλίαρτο, Αλαλκομενές, Λιβαδειά, Δαύλεια και την αντικατάστασή τους με ένα σύστημα αλληλεξάρτησης, διότι επιφέρουν τεράστιες καθυστερήσεις στη σύμβαση του ETCS επί γραμμής
  • Την κακοδιαχείριση της σύμβασης ανάταξης της σηματοδότησης στο τμήμα Δομοκός — Λάρισα και τις τεράστιες καθυστερήσεις που αυτή ακόμα επιφέρει στη σύμβαση του ETCS επί γραμμής
  • Τη μη τήρηση του συμβατικού αντικειμένου της σύμβασης 717 στο τμήμα Οινόη — Τιθορέα με την κατάργηση της συμβατικά προβλεπόμενης τμηματοποίησης της γραμμής και την αντικατάσταση των συμβατικά προβλεπόμενων κυκλώματων γραμμής με μετρητές αξόνων, διότι με την υλοποίηση του ETCS θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των τρένων στο εν λόγω τμήμα με 200Κm/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής’ με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων.
  • Τις δεσμεύσεις προς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ως προς την αποπεράτωση του ETCS τον Οκτώβριο του 2022, δεδομένου ότι η παράταση της σύμβασης ανάταξης της σηματοδότησης (Σ.717) λήγει το Μάιο του 2022, χωρίς να έχει σημειωθεί πρόοδος στην εξέλιξή της.

Ολόκληρη η επιστολή παραίτησης του Χρήστου Κατσιούλη​


1677674686623.png

Ποιος εέγχει τους ιδιωτες; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΤΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
Μαλλον ΟΧΙ.
ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΛΕ Η ΑΓΟΡΑ ΜΟΝΗ ΤΗΣ,ΤΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΝΑΆΜΒΑΝΕΙ ΙΔΙΩΤΗΣ.
ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ.

Κυβερνηση και κρατος να δει τι κανουν,να τους ελεγξει ΓΙΟΚ.

ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΛΕΜΕ.
:whatever: :whatever: :whatever:

Φαε τωρα την αυτορυθμιση αδωνη και λοιποι μαλακες νεοφιλελεδες.

Οποιος τολμαει να πει για κομματικοποιηση του θεματος και οτι δεν υπαρχει ευθυνη της κυβερνησης να αυτοκαταστραφει ως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΜΟΙΒΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ.

ΤΩΡΑ ΕΙΠΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΩΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Δεν γίνεται το 2023 να μην λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα των τρένων.

Ναι αλλά ποιος θα τα θέσει σε λειτουργία; Ο παλαιός απόφοιτος Γυμνασίου που διορίστηκε στον ΟΣΕ όταν δεν καταλαβαίνει την αγγλική ορολογία του μηχανισμού; Όταν δεν καταλαβαίνει την ψηφιακή μηχανολογία; :no: Με τι είδους τεχνική εκπαίδευση; 50 χρόνων πίσω;
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
0576AF02-5C4D-4CEF-9D95-87597B115348.jpeg
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Πάντως αυτοί που δεν φταίνε σίγουρα είναι οι επιβάτες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top