Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,618 μηνύματα.
1677716834335.png
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,957 μηνύματα.
Ένα shout out και για αυτόν τον νέο άνθρωπο. Θέλει να έχεις πολλά κότσια, σε ένα βαγόνι που οι πόρτες δεν άνοιξαν, και μέσα σε κάποια λεπτά οι θερμοκρασίες να άγγιξαν τους 1000+ βαθμούς, να έχεις την ψυχραιμία να σπάσεις και το παράθυρο αλλά να βοηθήσεις και ολας.
Και ο άλλος φοιτητης που έσωσε την μητέρα και ένα βρέφος.
Ευτυχώς υπάρχουν και τέτοια άτομα στην κοινωνία
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Προσπαθούσα να εξηγήσω σε φίλη από Γερμανία γιατί έγινε το ατύχημα, ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα εντοπισμού των τρένων, ούτε και φώτα και ότι ακόμη και οι ράγες αλλάζουν manually, και η κοπέλα δεν μπορούσε να το διανοηθεί.
Το πρωτο της ερώτημα ήταν "μα πως είναι δυνατόν; Αφού είναι υποχρεωτικο στην Ευρώπη"
Και της στέλνω αυτό

Έχουμε από το 2004, έχουν περάσει τόσες κυβερνήσεις, έχουν απορροφηθεί τόσα εκατομμύρια, και δεν φτιάχτηκε γιατί οι γύφτοι κλέβουν τα καλώδια και η αργή διαδικασία των διαγωνισμών καθυστερούσε την αντικατάσταση τους, μετά ήρθαν τα μνημόνια και το σχεδιο θάφτηκε. Οπότε ας μην κοροϊδευομαστε, σαν χώρα είμαστε για κλάματα και όλα τα κόμματα είναι για κλωτσιές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,643 μηνύματα.
Tι κάνετε μωρέ; Κάθεστε και πολιτικοποιείτε το θέμα; 44+ άνθρωποι πέθαναν και συζητάμε για Μητσοτάκη και Τσίπρα; Ε λοιπόν να η αλήθεια: Είναι όλοι τους άχρηστοι και ανίκανοι. Άχρηστοι να σταθούν των περιστάσεων, τόσοι άνθρωποι έφυγαν και αυτοί το ρίχνουν στον σταθμάρχη και μόνο. Και ανίκανοι να αποδεχτούν τα λάθη τους και να βγάλουν το σκασμό. Τολμάει να μιλήσει η αντιπολίτευση που εξαιτίας της πέθαναν 100+ άνθρωποι στο Μάτι και δε θυμάμαι πόσοι στη Μάνδρα από τις πλημμύρες; Ντροπή ρε παιδιά. Αφήστε τα πολιτικά στην άκρη. Ο,τι κόμμα και να είχαμε τα ίδια αποτελέσματα θα είχαμε, όλοι κοιτάνε το κώλο τους και να φάνε λεφτά, είτε δεξιοί,είτε αριστεροί. Χέστηκαν για εμάς και την υγεία μας!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Γιατί σκουπίδια; Και καλά κάνουν. Αν εσύ έχανες το παιδί σου υπό αυτές τις συνθήκες τι θα ήθελες να γίνει; Γιατί εγώ θα τους τα έκανα λαμπόγυαλο.

Πρώτα πρώτα αυτοί που πήγαν κάτω και έκαναν φασαρίες δεν ήταν συγγενής αλλά οι γνωστοί άγνωστοι αναρχικοί που βρήκαν ευκαιρία να κάνουν πανικό. Οι συγγενείς των θυμάτων είναι στα νοσοκομεία και θρηνούν / ψάχνουν τα δικά τους τους πρόσωπα ώστε να μάθουν τι ακριβώς έχει συμβεί . Δεύτερον δεν είδα να πάνε να κάνουν πορεία έξω από την κρατική ΟΣΕ , η οποία είναι και αυτή που εχει μεγάλο μερίδιο ευθυνης σε αυτή την περίπτωση. Αλλά λογικό , είναι δύσκολο οι αναρχικοί να πάνε μα τα κάνουν αυτά σε δημόσια υπηρεσία.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Τώρα συγνώμη κιόλας αλλά όλα αυτά με τα συλλυπητήρια καί οι επιστολές αρχηγών κρατών είναι λίγο περιττά ή αδιάφορα μπροστά σε όλο αυτό που συμβαίνει.

Όσο για το γεγονός ότι "συμβαίνει καί σε άλλες χώρες κάθε τρεις και λίγο" δε δικαιολογεί σε καμία περίπτωση αυτό που έγινε. Και όσοι πάνε να αποδώσουν την ευθύνη αποκλειστικά σε έναν σταθμάρχη είναι απαράδεκτοι. Τό θέμα είναι πολυπαραγοντικό και τη λιγότερη ευθύνη την έχει αυτός ο σταθμάρχης.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,746 μηνύματα.
ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.Εφτιαξαν ιστοσελιδες για τα μαρκετ πας,εφτιαξαν φιουελ παςς,οργανωσαν μια συγκλονιστικη αξιολογιση εκπαιδευτικων(χωρις να ειναι κανενας στο ποστο του απο τους αξιολογητες ακομα) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΦΑΛΗ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΛΕΜΕ.ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
ΚΑΓΧΑΖΟΥΜΕ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑς.

Απολαυστε υπευθυνα.
ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΕΙ Η ΑΥΓΗ ΑΥΤΑ.

Ο Νίκος Χατζηνικολάου στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρόσωπο με Πρόσωπο» το βράδυ της Τετάρτης (1/3), με θέμα τα λάθη που οδήγησαν στην τραγωδία στα Τέμπη αποκάλυψε μια πληροφορία για τον Προαστιακό που έκανε αίσθηση.
«Σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι “Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το Μετρό. Και ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από την “Δουκίσσης Πλακεντίας” στο “Αεροδρόμιο”;» ανέφερε ο Νίκος Χατζηνικολάου.


Σήμερα το πρωί στην εκπομπή “Ανοιχτή Επικοινωνία” με τον Μάνο Νιφλή και την Χρύσα Φώσκολου ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε αυτή την πληροφορία.

«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία» περιέγραψε.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,854 μηνύματα.

Η μαρτυρία της όταν κλήθηκε να αναγνωρίσει την οικογένειά της, σοκάρει. «Και που πήγαμε (σ.σ. στο νοσοκομείο) τι είδα; Δεν βρήκαμε τίποτα, είδα το παιδί μου, τον άντρα μου; Είδα κάτι; Δεν μου πήραν DNA. Στάχτες πήρα και αποκαΐδια, δε μου έδωσαν τίποτα. Τι; Να αναγνωρίσω μια στάχτη; Δεν μπορώ να κηδέψω τον άντρα μου και το παιδί μου. Έπρεπε να ντρέπονται που βγαίνουν στις τηλεοράσεις. Ντροπή τους και αίσχος, μπορεί να ήταν μέσα στο βαγόνι τα δικά τους τα παιδιά».

Αυτό φίλοι μου δεν τρώγεται. Αν μπορεί κάποιος εδώ να δώσει μια εξήγηση, απλά με ξεπερνάει. Δεν πιάνει το τηλεσυλληπητήριο. Πήγε ο κάθε γιακάς εχθές να δει το μέγεθος της ζημιάς και από την άλλη τα ΜΜΕ να παίζουν τον πόνο των ανθρώπων σαν να μην ήξεραν ότι το 70% του δημοσίου τομέα είναι εκτός λειτουργίας εδώ και δεκαετίες.

Όταν φωνάζω για τα σπασμένα πεζοδρόμια στην Πάτρα, ή για τα εγκαταλλελημένα νεοκλασικά όπου τα μάρμαρα έχουν ξεκολλήσει ήδη, ή για τα παράθυρα στο Πανεπιστήμιο όπου το λάστιχο έχει ξεραθεί κτλ, με θεωρούν γραφικό. Πρέπει να σκοτωθεί άνθρωπος από αμέλεια για να μας πιάσει ο πόνος; Έλεος. :down: Από την λιγοστή εμπειρία σε τεχνικά θέματα ξέρω ότι υπάρχει μια λέξη που λέγεται εργασιακή ευθύνη σε καθημερινή βάση: όποιος δεν αποδίδει και προκαλεί πρόβλημα στην υπηρεσία πρέπει να απολύεται χωρίς δεύτερη κουβέντα (έχει οικογένεια κτλ). Αν ο άλλος έχει οικογένεια και πρέπει να τον λυπηθούμε να μην μείνει άνεργος, ο άλλος όμως κινδυνεύει να τη χάσει την οικογένεια από την ανευθυνότητα του πρώτου.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,746 μηνύματα.
Βοα το συμπαν για ΒΥΣΜΑΤΑΚΙ ΤΗΣ ΝΔ το αληταριο που εβαλαν για σταθμαρχη.ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ.
Τα γνωστα ρουσφετακια,δικα μας παιδια και ελλαδαρα μου μεγαή.
Κουβαλαγε βαλιτσες στον παλιο ΟΣΕ,μετα τον εβαλαν στο υπουργειο παιδειας να.............κουβαλαει βιβλια....αλλα να μην ανεβει και κανα σκαλοπατι να το εχει καμαρι το καμαρι μου;ΒΑΛΤΕΤΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΟΥΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΤΟΙΜΗ Η ΔΟΥΛΙΤΣΑ.ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ! ΜΕΓΑΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!


Αυτη ειναι 2 ευθυνες.
Αυτων που τον θεωρησαν καταλληλο για σταθμαρχη,με μια εκπαιδευση της πουτσας(αποδυκνειεται εκ του αποτελεσματος) ΣΤΑ 60 ΤΟΥ εναν ανθρωπο που αμφιβαλλω αν εχει και απολυτηριο λυκειου...και του ιδιου,γιατι ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΜΑΛΑΚΑ γμτ σοι σου σιχαμα;;;;

Τα υπολοιπα ειναι της κυβερνησης που 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΛΑΚΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΤΟΥΖΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ χεστηκαμε για την ασφαλεια των ανθρωπων.

Να λεμε και καμια αληθεια εκτος απο συλληπητηρια ναι;


ΥΓ Τα ΝΔουλικα μποτ να απομακρυνθουν απο τις οθονες,κανει τσιζζζζζζζζζζζζ
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,261 μηνύματα.
Τώρα άκουσα έναν συνταξιούχο σταθμάρχη που έλεγε οτι αν δούλευε αυτό το σύστημα (το οποίο έχουμε αλλά δε λειτουργεί) δε θα μπορούσαν να μπουν τα δύο τρένα στην ίδια γραμμή, ακόμα κι αν ανθρώπινο χέρι προσπαθούσε να το κάνει. Σαν να πηγαίνεις σε έναν ηλεκτρικό πίνακα που έχει πέσει η ασφάλεια λόγω διαρροής και να προσπαθείς να ανεβάσεις την ασφάλεια και συνεχώς πέφτει. Ναι ο σταθμάρχης φταίει γιατί έκανε λάθος, αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς, ούτε κι ο ίδιος, αλλά από κει και πέρα πρέπει να υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας. Ζούμε στην εποχή της ρομπορικής, αμάξια οδηγούν μόνα τους χωρίς οδηγό, αεροπλάνα πηγαίνουν αυτόματα, εγχειρίσεις γίνονται μέσω υπολογιστών, και πόσα ακόμα, κι εμείς σε ένα σημείο στο οποίο κρέμονται ανθρώπινες ζωές έχουμε έναν άνθρωπο με ένα κουμπί να καθορίζει τί θα γίνει;

Εντωμεταξύ λίγα δευτερόλεπτα να είχε καθυστερήσει το εμπορικό τρένο, η σύγκρουση θα είχε γίνει μέσα στη σήραγγα των Τεμπών που είναι 5 χιλιόμετρα!!! Αυτό σημαίνει οτι ΟΛΟΙ θα είχαν πεθάνει και δεν ξέρω και αν θα μπορούσε κανείς να πλησιάσει για να συλλέξει τα πτώματα, δε θα υπήρχαν πτώματα, θα είχαν όλοι καεί.

Έχω αρρωστήσει με την ιστορία αυτή.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,746 μηνύματα.
Ασσυληπτη κυβερνησαρα ρεεεεεεεεεεεεεε....ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΛΕΜΕ..ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ!!!!!!!


Εντύπωση προκαλεί η αποκάλυψη ότι, την ημέρα της σιδηροδρομικής τραγωδίας με δεκάδες νεκρούς στα Τέμπη, αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» απόφαση για πρόσληψη 73 σταθμαρχών.

Όπως μετέδωσε η εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρόσωπο με Πρόσωπο», ενώ συνεχίζεται η επιχείρηση έρευνας και απεγκλωβισμού στο σημείο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, ο ΟΣΕ γνωστοποιεί την πρόσληψη 73 νέων σταθμαρχών για 6 μήνες, που θα αμείβονται με «μπλοκάκι», καθώς πρόκειται για εξωτερικούς συνεργάτες.

σταθμάρχες προσλήψεις

Δείτε εδώ ολόκληρη την απόφαση

Συγκεκριμένα, αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ, με ημερομηνία 16 Φεβρουαρίου 2023. Η απόφαση του ΔΣ του ΟΣΕ προβλέπει: 1) «την ανάθεση παροχής Υπηρεσιών της ειδικότητας του Σταθμάρχη, σε εξωτερικούς συνεργάτες (73) άτομα, για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών (ήτοι από 01.04.2023 μέχρι και 30.09.2023), οι οποίοι θα απασχοληθούν σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, σύμφωνα με τις ανάγκες του Οργανισμού», 2) «το κόστος απασχόλησής τους εκτιμάται ότι θα ανέλθει στο ποσό των επτακοσίων ογδόντα τριών χιλιάδων (783.000,00) ευρώ πλέον ΦΠΑ, ήτοι 970.920,00 ευρώ».
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,643 μηνύματα.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,746 μηνύματα.

Μεσίστιες οι σημαίες όχι μόνον σε όλη την Ελλάδα, αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη. Θρήνος, πόνος και οργή για το πολύνεκρο δυστύχημα με τα δύο τρένα στα Τέμπη.

  • Θρήνος για τον πατέρα που μόλις έμαθε για το δυστύχημα πήγε με το αυτοκίνητό του στις δύο τα ξημερώματα στον τόπο της τραγωδίας αναζητώντας την κόρη του. Πάρκαρε σε μια άκρη της Εθνικής Οδού και κοίταξε τα λαβωμένα βαγόνια που ήταν ακριβώς από κάτω του. Η κραυγή του «Παιδί μου», πάνω από τα κουφάρια των δύο βαγονιών που καίγονταν ακόμα, ήταν διαπεραστική. Ήταν η στιγμή που οι γερανοί σήκωναν τα συντρίμμια των βαγονιών και εντόπιζαν αρκετά απανθρακωμένα πτώματα.

  • Θρήνος για τα τρία κορίτσια (δύο δίδυμες αδελφές και η πρώτη τους ξαδέλφη), φοιτήτριες που είχαν πάει στην Καλαμπάκα για Απόκριες και αποφάσισαν να επιστρέψουν με τρένο. Ήταν η πρώτη τους φορά που έκαναν ταξίδι με το τρένο, καθώς ταξίδευαν με το ΚΤΕΛ ή το αυτοκίνητο.

  • Οργή για το καίριο ερώτημα που έκαναν όλοι, ανάμεσά τους και ο Πρωθυπουργός για το πώς βρέθηκαν και τα δύο τρένα στην ίδια γραμμή. Και ακόμα μεγαλύτερη οργή όταν ο σταθμάρχης απάντησε ότι έκανε…λάθος επειδή δεν άλλαξε την γραμμή. «Ήταν η κακιά ώρα», παραδέχθηκε ο σταθμάρχης.

  • Πόνος για τους δύο νέους με καταγωγή από την Κύπρο οι οποίοι αγνοούνται από το βράδυ της τραγωδίας. Με τις σημαίες της Κύπρου να κυματίζουν από χθες και αυτές μεσίστιες.

  • Σπαρακτική ήταν η κραυγή μητέρας έξω από το νοσοκομείο της Λάρισας: «Πού είναι το κορίτσι μου;»

  • Θρήνος για τους δεκάδες νέους που η ζωή τους επιφύλαξε ένα μαρτυρικό τελευταίο ταξίδι.

  • Οργή για το άθλιο σιδηροδρομικό δίκτυο και τους ανύπαρκτους ελέγχους που επέτρεψαν δύο τρένα να κινούνται με υψηλές ταχύτητες επί 25 χιλιόμετρα το ένα με κατεύθυνση το άλλο, στην ίδια γραμμή στην κοιλάδα των Τεμπών. Η σύγκρουση που σκόρπισε το θάνατο σε δεκάδες συνανθρώπους μας, νέα παιδιά τα περισσότερα, διέλυσε όποιες εκδοχές υπήρχαν για σοβαρή χώρα.

  • Αναπόφευκτη ήταν η παραίτηση εν μέσω συγκινήσεως του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή ως «ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στη μνήμη των θυμάτων που έφυγαν άδικα».

  • Απογοήτευση για άλλη μια φορά για ένα κράτος που δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν κράτος. Η Γαλλία μέσα σε τέσσερα χρόνια αναβάθμισε και εκσυγχρόνισε το ήδη καλό σιδηροδρομικό της δίκτυο. Στην Ελλάδα ο σιδηρόδρομος λειτουργεί ακόμα… χειροκίνητα παρά τα εκατομμύρια που έχουν δοθεί το 2004 με τους Ολυμπιακούς Αγώνες για να φτάσουν να ιδιωτικοποιηθούν.

  • Αγανάκτηση για την χώρα που για άλλη μια φορά γίνεται θύμα της κρατικής δυσλειτουργίας διαχρονικά.

  • Απελπισία ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των μηχανοδηγών του ΟΣΕ που δήλωναν στην κάμερα, ότι είχαν προειδοποιήσει και προειδοποιούσαν χρόνια τώρα για τα προβλήματα και τις παθογένειες: «Εμείς λέγαμε ότι ο Θεός αγαπά τα τρένα», είπε κομπιάζοντας εργαζόμενος μηχανοδηγός, εξηγώντας ότι για να τα καταφέρνουμε σε αυτό το δίκτυο ότι ο Θεός είναι μαζί μας.
  • Φαίνεται ότι και αυτός κουράστηκε».

  • Πρόβλημα, έλεγαν χθες πολλοί που επισκέφθηκαν τον τόπο της τραγωδίας είναι ότι ζούμε από θαύμα στη χώρα αυτή. Το πρόβλημα είναι η καταγγελία επιβάτη ότι άκουσε στον ασύρματο να μιλούν οι υπεύθυνοι και να λένε: «Πάμε κι όπου βγει».

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΡΑΤΟΣ! ΤΟ ΕΚΣΥΧΓΡΟΝΙΣΑΜΕ !!!!ΚΟΜΠΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ/ΑΡΙΣΤΟΙ

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,957 μηνύματα.
Εντωμεταξύ λίγα δευτερόλεπτα να είχε καθυστερήσει το εμπορικό τρένο, η σύγκρουση θα είχε γίνει μέσα στη σήραγγα των Τεμπών που είναι 5 χιλιόμετρα!!! Αυτό σημαίνει οτι ΟΛΟΙ θα είχαν πεθάνει και δεν ξέρω και αν θα μπορούσε κανείς να πλησιάσει για να συλλέξει τα πτώματα, δε θα υπήρχαν πτώματα, θα είχαν όλοι καεί
Αυτο θα ήταν μια τραγωδία άλλης διάστασης.
Όπως έστειλα και πάνω, πριν 15 ημέρες μας είχε τραβήξει η Κομισιόν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια για το σιδηροδρομικό δίκτυο, ότι δεν ανταποκρίνεται σε ευρωπαϊκα πρότυπα. Ούτε πρόβλεψη να ήταν...
Ελπίζω να μαζέψουν τα μυαλά τους και να χτίσουν ένα σοβαρό δίκτυο. Δεν γίνεται πια αυτή η κοροϊδία.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,854 μηνύματα.

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,232 μηνύματα.
Όπως λέει και ο άνθρωπος εδώ, δεν βάζεις έναν άνθρωπο με εμπειρία μόλις 1 μήνα στην δουλειά μόνο του σε βάρδια στον πιο κεντρικό σταθμό της χώρας και όταν μάλιστα δεν υπάρχει κανένα ηλεκτρονικό μέσο να τον βοηθήσει στην δουλειά του και να τον προστατεύσει από πιθανό λάθος.

Επίσης όπως καταγγέλουν υπάλληλοι σύμφωνα με το οργανόγραμμα του ΟΣΕ θα έπρεπε να υπάρχουν 2100 εργαζόμενοι και υπάρχουν μόνο 750...
 

Metalhead_4_life

Νεοφερμένος

Ο Metalhead_4_life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Αθλητής. Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Από το πρωί βλέπω να βγαίνουν οι εξασφαλισμένοι δημοσιογράφοι και εύκολα να παίρνουν την χαντζάρα και να σφάζουν τον σταθμάρχη. Έναν άνθρωπο, με πόση ευκολία πέφτουν να τον φάνε. Δεν μπήκατε ποτέ στην θέση του. Ο ίδιος δήλωσε ότι δεν το κατάλαβε, όταν τους έβαλε στην ίδια ράγα. Συνταραγμένος. Φταίει ναι, ασφαλώς, αλλά άνθρωπος. Μπορεί να έχει οικογένεια και παιδιά. Έχει μία ζωή, η οποιά ποτέ της δεν θα είναι ίδια μετά από αυτό που διέπραξε.

Και βγαίνουν όλοι και λένε να τιμωρηθεί, για να ικανοποιηθεί το αίσθημα της δικαιοσύνης των ανθρώπων που πονούν από την τραγωδία. Αν είναι δυνατόν. Θα την πληρώσει ο σταθμαρχάκος (που ναι προφανώς και ευθύνεται και πρέπει να πληρώσει και να τιμωρηθεί) αλλά να γίνεται ο αποδιοπομπαίος τράγος για να καλύψουν ορισμένοι τα τομάρια τους.... ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ. Να τιμωρηθούν από τον σταθμάρχη, μέχρι τον τελευταίο υπαίτιο, για τα συστήματα ασφαλείας που έπρεπε να μπουν και να συντηρηθούν. Από τον πρόεδρο του ΟΣΕ μεχρί και τον ίδιο τον υπουργό. Αυτά τα μεγάλα κεφάλια, την γλίτωσαν, και θα την βγάζουν πάντα καθαρή.

Αν θέλετε δικαιοσύνη, να τιμωρείτε τους πάντες, όχι μόνο αυτούς που είναι εύκολο να τιμωρηθούν. Και κάτι ακόμα για να μην λέμε μπαρούφες. Οι άνθρωποι που πενθούν, έχουν έντονα συναισθήματα αυτήν την στιγμή, και γενικά υπάρχει μια βαριά ατμόσφαιρα σε όλους μας. Ας μην επωμίζεται την οργή ολόκληρου του λαού ένας κακομοίρης. Δεν είναι δύσκολο να βρεθούμε στην θέση του. Έγκλημα τέτοιων διαστάσεων, μπορεί να μην είναι εφικτό να διαπράξουμε, αλλά εξ αμελείας μας, όλοι μπορούμε να κάνουμε μοιραίο λάθος.

Αφήστε κάτω τα τσεκούρια, και μάθετε να αγαπάτε λίγο παραπάνω.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,261 μηνύματα.
Τώρα άκουγα κάποιον άλλον που έλεγε και το εξής: έπρεπε ο ίδιος ο μηχανοδηγός του επιβατηγού τρένου αλλά και ο υπεύθυνος μέσα στο τρένο που ελέγχει τα εισιτήρια να ΡΩΤΗΣΕΙ στον ασύρματο αν υπάρχει κατερχόμενο τρένο, γνωρίζοντας οτι είχε γίνει κάποια αλλαγή και πήγαινε στην κάθοδο. Αυτό αν το ρωτούσε θα το άκουγαν όλα τα τρένα και θα μπορούσαν να συνεννοηθούν. Δηλαδή όλα μα όλα πήγαν στραβά. Σηματοδότες που δε λειτουργούν από το 2011. Ντεμέκ σταθμάρχης με μηδενική γνώση ΚΑΙ εμπειρία. Οδηγός και ελεγκτής που δε ρωτάει αν έρχεται κατερχόμενο τρένο. Αλλά και έλλειψη κάποιου gps που θα έδειχνε ανά πάσα στιγμή πού είναι τα τρένα...
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Από το πρωί βλέπω να βγαίνουν οι εξασφαλισμένοι δημοσιογράφοι και εύκολα να παίρνουν την χαντζάρα και να σφάζουν τον σταθμάρχη. Έναν άνθρωπο, με πόση ευκολία πέφτουν να τον φάνε. Δεν μπήκατε ποτέ στην θέση του. Ο ίδιος δήλωσε ότι δεν το κατάλαβε, όταν τους έβαλε στην ίδια ράγα. Συνταραγμένος. Φταίει ναι, ασφαλώς, αλλά άνθρωπος. Μπορεί να έχει οικογένεια και παιδιά. Έχει μία ζωή, η οποιά ποτέ της δεν θα είναι ίδια μετά από αυτό που διέπραξε.


Τηλεδικαστήρια φίλε τα έχουμε ξαναπεί. Ο Κούγιας κανει τωρα μια κινηση να μαζευτουν λιγο οι τηλεδικαστές. Αλλα απο αυτους δεν γλιτώνεις εύκολα. ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΛΑ. Απλά. ΧΏΝΟΝΤΑΙ παντού και ανακατεύονται.

Και βγαίνουν όλοι και λένε να τιμωρηθεί, για να ικανοποιηθεί το αίσθημα της δικαιοσύνης των ανθρώπων που πονούν από την τραγωδία. Αν είναι δυνατόν. Θα την πληρώσει ο σταθμαρχάκος (που ναι προφανώς και ευθύνεται και πρέπει να πληρώσει και να τιμωρηθεί) αλλά να γίνεται ο αποδιοπομπαίος τράγος για να καλύψουν ορισμένοι τα τομάρια τους.... ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ. Να τιμωρηθούν από τον σταθμάρχη, μέχρι τον τελευταίο υπαίτιο, για τα συστήματα ασφαλείας που έπρεπε να μπουν και να συντηρηθούν. Από τον πρόεδρο του ΟΣΕ μεχρί και τον ίδιο τον υπουργό. Αυτά τα μεγάλα κεφάλια, την γλίτωσαν, και θα την βγάζουν πάντα καθαρή.

Αν θέλετε δικαιοσύνη, να τιμωρείτε τους πάντες, όχι μόνο αυτούς που είναι εύκολο να τιμωρηθούν. Και κάτι ακόμα για να μην λέμε μπαρούφες. Οι άνθρωποι που πενθούν, έχουν έντονα συναισθήματα αυτήν την στιγμή, και γενικά υπάρχει μια βαριά ατμόσφαιρα σε όλους μας. Ας μην επωμίζεται την οργή ολόκληρου του λαού ένας κακομοίρης. Δεν είναι δύσκολο να βρεθούμε στην θέση του. Έγκλημα τέτοιων διαστάσεων, μπορεί να μην είναι εφικτό να διαπράξουμε, αλλά εξ αμελείας μας, όλοι μπορούμε να κάνουμε μοιραίο λάθος.

Αφήστε κάτω τα τσεκούρια, και μάθετε να αγαπάτε λίγο παραπάνω.
 

Metalhead_4_life

Νεοφερμένος

Ο Metalhead_4_life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Αθλητής. Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Τηλεδικαστήρια φίλε τα έχουμε ξαναπεί. Ο Κούγιας κανει τωρα μια κινηση να μαζευτουν λιγο οι τηλεδικαστές. Αλλα απο αυτους δεν γλιτώνεις εύκολα. ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΛΑ. Απλά. ΧΏΝΟΝΤΑΙ παντού και ανακατεύονται.
Δεν γλιτώνεις και δεν τους αγγίζεις. Όπως τα λες Devil. Βγαίνουν και λένε μεγάλα λόγια για να γίνουν αγαπητοί στο κοινό στηριζόμενοι στον πόνο ανθρώπων.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,854 μηνύματα.
Έγκλημα τέτοιων διαστάσεων, μπορεί να μην είναι εφικτό να διαπράξουμε, αλλά εξ αμελείας μας, όλοι μπορούμε να κάνουμε μοιραίο λάθος.

Αφήστε κάτω τα τσεκούρια, και μάθετε να αγαπάτε λίγο παραπάνω.

Προσωπικά πιστεύω ότι σε εγκλήματα εξ' αμελείας όταν έχουμε να κάνουμε με κρατική μηχανή, ποτέ δεν φταίει ο απλός υπάλληλος αλλά το νομοθετικό και το εκτελεστικό πλαίσιο. Αυτό σημαίνει ότι οι ευθύνες κανονικά αφορούν πολιτικές ηγεσιές σχετικά με τον ΟΣΕ όπως και την υπηρεσία σε επίπεδο διοίκησης και οργάνωσης των αρμοδιοτήτων αλλά και των υλικών μέσων που θα έχει ο κάθε υπάλληλος για την δουλειά του. Αν υπήρχε σοβαρότητα θα έπρεπε να κλείσει η εταιρία του ΟΣΕ για 5 χρόνια, να το βουλώσουν τα ΜΜΕ που το παίζουν θλημμένες χήρες με το χαμό των ανθρώπων και να φτιαχτεί από την αρχή με διοικητικό μοντέλο δημόσιας υπηρεσίας εξωτερικού: αρχικά να έχει ισολογισμό και δυνατότητες αυτοτροφοδοτικού προϋπολογισμού (δηλαδή, να υπάρχουν μέτοχοι).

Όταν πήγα σε διοικητικό παράρτημα του Υπουργείου Εσωτερικών στη Γερμανία, στην Αυστρία και στην Ολλανδία για κάποια δημόσια έγγραφα απλά κοιτούσα σαν χωριάτης στην αίθουσα υποδοχής του πολίτη. Οι υποδομές και οι παροχές δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από μια εταιρία, σε πολιτισμένο περιβάλλον και καθαριότητα παρ' όλο που έχουν καθημερινή επαφή με τον πολίτη. Οι υπάλληλοι έχουν πολλές ανέσεις σε γραφεία, έχουν ιδιωτικότητα για να μπορούν να δουλεύουν ήσυχα και αποδοτικά, ενώ η πρόσβαση γίνεται μόνο με ραντεβού και έλεγχο από την ρεσεψιόν της υπηρεσίας και την φύλαξη της εισόδου. Ο πολίτης οφείλει να επιβεβαιώσει το ραντεβού σε μια ειδική εφαρμογή και έπειτα η πόρτα ορόφου ανοίγει αυτόματα για να πάει στη συνέχεια στην αίθουσα αναμονής (σαλόνι). Εκεί παρέχεται και καφές σε κάποιες περιπτώσεις αν η δουλειά πάρει κάποιο χρόνο. Αν με ρωτήσετε πόσο είναι το κόστος τέτοιων παροχών; Σίγουρα όχι δισεκατομμύρια ευρώ. Περισσότερο έχει να κάνει με το προσωπικό μεράκι των υπαλλήλων αλλά και την διοικητική κουλτούρα ότι ο χώρος της υπηρεσίας είναι χώρος δουλειάς. Αυτό σημαίνει ότι η πρόσληψη θέλει προσόντα αλλά την ίδια στιγμή, μειωμένη απόδοση κατόπιν αξιολόγησης σημαίνει τερματισμό του συμβολαίου. Έτσι ο δημόσιος υπάλληλος ξέρει καλά από την δοκιμαστική περίοδο εργασίας του (4 ή 6 πρώτους μήνες) ότι φεύγει όπως ήρθε.

Πρέπει κάποτε να ξεκινήσουμε απλά να κατανοήσουμε ότι δεν κάνουμε όλοι για όλα τα επαγγέλματα. Δεν είναι ντροπή να πούμε ότι κάποιοι είναι απλά ανίκανοι για κάποια είδη επαγγελμάτων. Κατανοώ ότι υπάρχει ανάγκη, απελπισία για δουλειά, για το μεροκάματο που λέει και ο Κουτσούμπας αλλά ο κάθε άνθρωπος είναι αυτός που στην τελική ανάλυση, θα δουλέψει και όχι η θεωρία ή η πολιτική ιδεολογία. Κάποιοι άνθρωποι απλά δεν κάνουν για κάποιες εργασίες και όχι απαραίτητα μόνο για την περίπτωση του ΟΣΕ. Παρόμοια προβλήματα επαγγελματικής ανευθυνότητας βλέπουμε παντού με διαφορετικό κόστος. Η δουλειά δεν είναι ανάγκη αλλά θα πρέπει πρωτίστως να ταιριάζει με την ψυχοσύνθεση κάποιου. Δεν ζούμε τον 18ο αιώνα όπου οι δουλειές ήταν μέσον επιβίωσης (και άρα χειρονακτικές) σε τελείως διαφορετικό κοινωνικό σύστημα. Σήμερα οι δουλειές αφορούν εξυπηρέτηση κάποιου φορέα (π.χ. ενός φυσικού προσώπου). Δηλαδή, επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα την ζωή κάποιου άλλου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top