Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Πάντως παιδιά πραγματικά όσο μπορείτε να το αποφεύγετε το τραίνο....και αν είναι το οικονομικό ειλικρινά συμφέρει να πάρετε το ΚΤΕΛ και να ταλαιπωρηθειτε μια δυο ώρες παραπάνω παρά να βάλετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Και βεβαια για οσους εσπευσαν να πουν για ενα λαθος που ελα μωρε ολοι μπορουμε να κανουμε λαθη...ξερνω αλλα συνεχιζω...ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ!!! ΑΚΟΜΑ ΤΡΑΓΙΚΟΤΕΡΟ.ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΑ.ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΑΙΖΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.


Ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορούσε επί 5,5 χλμ. να δει την επιβατική αμαξοστοιχία να κινείται στο λάθος ρεύμα και να προλάβει το δυστύχημα στα Τέμπη, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερζάκης.

Στον σταθμό της Λάρισας υπάρχει πίνακας χειρισμού σηματοδότησης, εξήγησε ο κ. Τερζάκης, ο οποίος επέτρεπε στον σταθμάρχη να δει πως το τρένο κινούνταν σε λάθος ρεύμα και να προλάβει τη μοιραία σύγκρουση των δύο τρένων, στο δυστύχημα στα Τέμπη, το οποίο κόστισε τη ζωή τουλάχιστον 57 ανθρώπων, σύμφωνα με τα έως τώρα στοιχεία.

«Στη Λάρισα υπάρχει τοπικό σύστημα σηματοδότησης που λειτουργεί και το οποίο επιτηρούσε το τρένο προχθές μέχρι και 5,5 χιλιόμετρα βόρεια της Λάρισας. Ο σταθμάρχης μπορούσε να δει το τρένο», δήλωσε αρχικά ο κ. Τερζάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.


«Ο σταθμός της Λάρισας έχει τοπικό πίνακα χειρισμού σηματοδότησης. Αυτό σημαίνει ότι σε κάποια απόσταση πριν και μετά τον σταθμό υπάρχουν φωτοσήματα, αλλαγές και κυκλώματα γραμμής που δείχνουν την παρουσία του τρένου», σημείωσε ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ.

Ο πίνακας λειτουργεί, υπογράμμισε, συμπληρώνοντας πως τον έλεγξε ο ίδιος προτού πάει στο σημείο ο ανακριτής. Ερωτηθείς αν ο σταθμάρχης έκανε δεύτερο λάθος, έπειτα από εκείνο με την αλλαγή των κλειδιών, καθώς μπορούσε να σταματήσει τα τρένα αν έβλεπε τον πίνακα, ο κ. Τερζάκης απάντησε:

«Αν έβλεπε τον πίνακα για 5,5 χλμ. θα μπορούσε να είχε δει το τρένο και θα μπορούσε να είχε δει ότι είχε μπει στην αντίθετη διαδρομή. Αν το είχε δει, θα μπορούσε να αποφευχθεί το μοιραίο. Το γιατί δεν έγινε δεν μπορώ να σας το πω εγώ. Υπάρχουν ραδιοεπικοινωνίες, θα μπορούσε να πει “σταματήστε”».

Δυστύχημα στα Τέμπη: Ο διάλογος του σταθμάρχη με τον μηχανοδηγό​

Ήδη έχουν έρθει στη δημοσιότητα οι διάλογοι του σταθμάρχη με τον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας, όπως και με τον κλειδούχο, πριν από το δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ ρωτήθηκε εάν ο μηχανοδηγός μπορεί να αντιδράσει, ή πρέπει να κάνει αυτό που του λέει ο σταθμάρχης.
«Ο σταθμάρχης είναι αυτός που εντέλει άπαντες να κυκλοφορούν στη γραμμή, άρα ο μηχανοδηγός οφείλει να ακούει τις εντολές του σταθμάρχη. Όμως, όταν του δώσει μια εντολή περίεργη, έχει τη δυνατότητα ο μηχανοδηγός να διευκρινίσει την εντολή που πήρε. Και αυτή η τελευταία δικλείδα ασφαλείας, που δεν ήταν απόλυτα υποχρεωμένος ο μηχανοδηγός να την κάνει», απάντησε ο κ. Τερεζάκης.

Στον διάλογο που έχει έρθει στη δημοσιότητα, ο μηχανοδηγός ακούγεται να ρωτά δεύτερη φορά, κάτι που σημείωσε και ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ.

«Ίσως, χωρίς να έχει υποχρέωση, ο μηχανοδηγός θα μπορούσε να είχε διευκρινίσει "κύριε σταθμάρχα με έβαλες σε γραμμή αντίθετη, καθόδου, είμαστε εντάξει;". Όταν ένα τρένο μπαίνει σε αντίθετη κατεύθυνση πάντα γίνεται μια περαιτέρω διευκρίνιση. Δεν είναι πρωτόκολλο, αυτό προβλέπει πως ακούς την εντολή του σταθμάρχη», συμπλήρωσε.

Ακόμη, ο κ. Τερεζάκης εξήγησε πως ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας άκουγε τον συγκεκριμένο διάλογο, όμως, δεν αναφέρθηκε πουθενά σε αυτή τη συζήτηση ότι το εμπορικό τρένο κινούνταν ανάποδα στη γραμμή καθόδου. [...]

Επισης δηλωσε οτι φταιει ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΝ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.Αρχικα ειχε πει οτι το πατησε το κουμπακι,αλλα δεν υπακοθσε μωρε.
ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΝ ΑΛΗΤΗ ΜΙΛΑΜΕ.

Ερχονται και αλλα....η ΝΔλες παρακαλουνται να απομακρυνθουν απο τις οθονες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ναι έτσι λειτουργεί καπιταλισμός.
Τελεια ,στα λογια μου ερχεσαι.Ποσο μαλακας πρεπει να ειναι καποιος που υποστηριζει αυτο το κοινωνικο συστημα που πλουτιζει τους λιγους και σκοτωνει τους πολλους;
Ας κανουν τις πολυεθνικες τουθς ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ.Να δεις ποιος εχιε αναγκη ποιον.
ΤΕΛΟΣ Η ΣΥΖΗΤΣΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.
Ακούσατε στα νέα με μια αγνοούμενη, που βγήκε το αγόρι της αλλά την άφησε πίσω επειδή δεν μπορούσε να την βγάλει; Έχω ανατριχιασει, παίρνουν τηλέφωνο την αδερφή της περίπου 100 άτομα και λένε ότι την είδαν έξω από το τρένο αλλά αναίσθητη (ζωντανή όμως γιατί έλεγξε τον σφυγμο της το αγόρι της πρωτού βγει). Μα πού πήγε αφού βγήκε; Τι θρίλερ είναι αυτό; Μακάρι να είναι σε κάποιο νοσοκομείο και να μην μπορούν να την ταυτοποιησουν...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΡΕΝΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
ΟΣΟ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΜΑΘΑΜΕ ΠΛΕΟΝ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.


ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΧΤΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ..ΤΩΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.
ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.

ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ,ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΚΕΡΔΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ.ΟΣΟ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,137 μηνύματα.
Επίσης κάτι άλλο τώρα με αφορμή αυτό που είπε ο akikos γιατί στα τρένα δεν αναγράφονται τα στοιχεία των επιβατών στα εισιτήρια;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
Βρήκαν ευκαιρία να κάνουν απεργίες. Θα κάνουν απεργία χωρίς οι εργαζόμενοι να είναι εκεί. Αρα τσάμπα απεργία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Επίσης κάτι άλλο τώρα με αφορμή αυτό που είπε ο akikos γιατί στα τρένα δεν αναγράφονται τα στοιχεία των επιβατών στα εισιτήρια;
Γιατι εχουμε ιταλιανικη μαφιοζικη εταιρια για αυτο.Τα κανουν ολα τελειιιιιιιιια λεμε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βρήκαν ευκαιρία να κάνουν απεργίες.
ΜΑΖΕΨΟΥ.Ντροπη για τους νεκρους.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
Επίσης κάτι άλλο τώρα με αφορμή αυτό που είπε ο akikos γιατί στα τρένα δεν αναγράφονται τα στοιχεία των επιβατών στα εισιτήρια;

Μεγάλο λάθος όντως αυτό. Τα εισιτήρια πρέπει να κλείνονται online μόνο με στοιχεία. Επίσης , πρέπει να υπάρχει check in με scanning όπως στα αεροδρόμια. Με τον τρόπο αυτό προστεθείς τους επιβάτες όπως και να το κάνεις.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.
Μεγάλο λάθος όντως αυτό. Τα εισιτήρια πρέπει να κλείνονται online μόνο με στοιχεία. Επίσης , πρέπει να υπάρχει check in με scanning όπως στα αεροδρόμια. Με τον τρόπο αυτό προστεθείς τους επιβάτες όπως και να το κάνεις.
Online θέλουν στοιχεία, δια ζώσης στα εκδοτήρια δεν ζητούν (μεγάλο λάθος), θα πρέπει να ζητούν κάποιο όνομα, ειδικά για μεγάλες διαδρομές εκτός πολης
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Υπάρχει άτομο από εδώ που ειναι φοιτητής στη Θεσσαλονίκη κ ταξίδευε Θεσσαλονίκη μετά το τριήμερο ; ελπίζω να μην επαθε κάτι κάποιος από εδώ.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
Online θέλουν στοιχεία, δια ζώσης στα εκδοτήρια δεν ζητούν (μεγάλο λάθος), θα πρέπει να ζητούν κάποιο όνομα, ειδικά για μεγάλες διαδρομές εκτός πολης

Το ξέρω ότι δια ζώσης δεν ζητούν. Κανονικά έπρεπε να είναι όπως στα ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια , στα οποία ακόμα και δια ζώσης να τα κλείσεις γράφουν κανονικά όλα τα στοιχεία σου.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.
Μεγάλο λάθος όντως αυτό. Τα εισιτήρια πρέπει να κλείνονται online μόνο με στοιχεία. Επίσης , πρέπει να υπάρχει check in με scanning όπως στα αεροδρόμια. Με τον τρόπο αυτό προστεθείς τους επιβάτες όπως και να το κάνεις.
Για τον ίδιο λόγο που δεν γίνεται στο μετρό και στα αστικά λεωφορεία.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Υπάρχει άτομο από εδώ που ειναι φοιτητής στη Θεσσαλονίκη κ ταξίδευε Θεσσαλονίκη μετά το τριήμερο ; ελπίζω να μην επαθε κάτι κάποιος από εδώ.
Το εχω σκεφτει και εγω,διοτι εχουμε ατομα απο θεσσαλονικη. :(


Αλλο..

Την στήριξη και την συμπαράστασή του στον ελληνικό λαό για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη δείχνει το CNN Türk.
Το τουρκικό δίκτυο έχει αναρτήσει στην κεντρική σελίδα του site του, ένα βίντεο με πλάνα από το σημείο του δυστυχήματος. Το βίντεο είναι “ντυμένο” με το τραγούδι «Μοιρολόι» που ερμηνεύει η Μαρία Φαραντούρη, σε μουσική του γνωστού Τούρκου μουσικοσυνθέτη Ζουλφί Λιβανελί και στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου.


1677781873949.png

«Η γειτονική Ελλάδα αναρρώνει από το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία της. Ευχόμαστε συλλυπητήρια για τους ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους και δύναμη στους οικείους τους. Σε αυτή τη θλιβερή μέρα, στεκόμαστε δίπλα στον αδελφό λαό της Ελλάδας. Μοιραζόμαστε τον πόνο σας» αναφέρει χαρακτηριστικά το CNN Türk στο Facebook.

Μάλιστα στο Twitter, το CNN Türk έχει αναρτήσει το ίδιο βίντεο με μήνυμα στα ελληνικά: «Συμμεριζόμαστε τον πόνο του ελληνικού λαού».


Συμμεριζόμαστε τον πόνο του ελληνικού λαού https://t.co/KbSXEsyVz9 pic.twitter.com/wo6uYDPyyB
— CNN TÜRK (@cnnturk) March 2, 2023

Οι στίχοι του τραγουδιού «Μοιρολόϊ»:​


Μες στο κοιμητήρι, αχ, πικρή βροχή,
κάνε να μη σβήσει τούτο το κερί.
Κι ούτε ένα λουλούδι να μη μαραθεί,
δεν τον σκοτώσαν, έχει κοιμηθεί.
Κι εσύ, αγέρα, πάψε πια να κλαις,
δεν έχει φύγει, ψέματα μου λες.
Μην κοιτάς το στήθος που ’χει ματωθεί,
δεν τον σκοτώσαν, έχει κοιμηθεί.
Ζεστό σαν το ψωμί, καθάριο σαν νερό,
ένα παλικάρι είκοσι χρονώ.
Ούτε που τ’ αφήσαν ν’ απολογηθεί,
δεν τον σκοτώσαν, έχει κοιμηθεί.
Μαύρο κοιμητήρι, πως και να γενείς
κάμπος της ελπίδας και της προσμονής;
Ο αρχάγγελός μου έχει πια χαθεί,
μου τον σκοτώσαν, δε θα ξαναρθεί.


Το τραγούδι «Μοιρολόϊ» της Μαρίας Φαραντούρης του έτους 1982 σε στίχους Παπαδόπουλος Λευτέρης και σύνθεση Ζουλφί Λιβανελί από το άλμπουμ «Η Μαρία Φαραντούρη τραγουδά Λιβανελί».


 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
Για τον ίδιο λόγο που δεν γίνεται στο μετρό και στα αστικά λεωφορεία.

Μέτρο και αστικά λεωφορεία δεν αλλάζεις περιφέρεια / νόμο όμως. Επίσης , η κίνηση εκεί είναι πολύ μεγαλύτερη και δεν μπορείς να την ελέγξεις.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.
Μέτρο και αστικά λεωφορεία δεν αλλάζεις περιφέρεια / νόμο όμως. Επίσης , η κίνηση εκεί είναι πολύ μεγαλύτερη και δεν μπορείς να την ελέγξεις.
Και στα τρένα είναι μεγάλη η κίνηση. Έχουν συχνές στάσεις και ο κόσμος μπαινοβγαίνει.

Δεν διαφωνώ μαζί σου. Για μένα πρέπει προσωπικά στοιχεία να λαμβάνονται στα αστικά λεωφορεία και στο μετρό. Η κίνηση δεν είναι δικαιολογία αφού υπάρχει η τεχνολογία.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι κρίνουμε εκ του αποτελέσματος. Αρκετά από τα παιδιά αυτά ήρθαν από το καρναβάλι της Πάτρα που είναι θέμα χρόνου να θρηνήσουμε θύματα από το σπρωξίδι. Κανείς δεν ασχολείται γιατί τα λεφτά είναι πολλά.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Και οι Γερμανοι ειναι εναντια στην Ιταλικη εταρια αραγε; ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ; :whatever:


[...]
«Από την πώληση της Hellenic Trains στους ιταλικούς κρατικούς σιδηροδρόμους το 2017, τα προβλήματα δεν έχουν μειωθεί, με πιο πρόσφατο το παράδειγμα των απαράδεκτα κακών τρένων Pendolino, από τους Ελβετικούς Ομοσπονδιακούς Σιδηροδρόμους SBB. Τρένα αυτού του τύπου συνέδεαν κυρίως την Ελβετία με την Ιταλία από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 και μετά, προτού η SBB στείλει τη συντριπτική πλειοψηφία των Pendolinos για παλιοσίδερα. Το αφεντικό της SBB είχε μιλήσει τότε για μια "φρίκη" που έφτασε στο τέλος της. Όταν οι ιταλικοί κρατικοί σιδηρόδρομοι έστειλαν πέντε εναπομείναντα Pendolinos στην Ελλάδα, ο πρώην επικεφαλής της SBB δήλωσε πως "το μόνο που μπορώ να πω για τα Pendolinos είναι: καλή τύχη”». Η taz καταλήγει τέλος πως «η Hellenic Trains διαφημίζει ότι μπορεί κανείς να ταξιδέψει από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από τέσσερις ώρες με τα γρήγορα τρένα τους. Μετά την τραγωδία των Τεμπών, για τους Έλληνες αυτό μοιάζει με κοροϊδία».[...]

Τα σκουπιδια της ευρωπης βαλαμε εδω.Αμ τι θα βαζαμε...
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.

Δεν περιμέναμε και τίποτα καλύτερο από τα βρωμοκαναλα. Ο,τι δεν τους συμφέρει το κοβουνε

Για την ανεπάρκεια της κυβέρνησης να εφαρμόσει τεχνολογικά συστήματα και δικλείδες ασφαλείας τσιμουδια. Και μιλάμε για διάστημα 20 χρονων, οχι για μία κυβέρνηση
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top