Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,845 μηνύματα.
Ο συναισθηματικός παρορμητισμος είναι ο θάνατος της ορθολογικής σκέψης


Μόνο απ' τις αντιδράσεις εδώ μέσα, μπορώ άνετα ,με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σιγουριά ότι δεν θα αλλάξει τίποτα ,ΠΟΤΕ ! Για οποία θέμα !


Πολύ μπλε !
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ΑΛΛΑ όταν δε ξέρεις ΔΕ θα μιλάς.
Σ' αγαπάω,παίζει να είναι από τις καλύτερες αρχές που μπορεί να έχει κάποιος για να το κάνει αυτό
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
Αρχικά θα σε στεναχωρήσω, ΑΛΛΑ όταν δε ξέρεις ΔΕ θα μιλάς. Όχι επειδή το λέω εγώ, αλλά επειδή έτσι πρέπει. Η αμάθεια είναι καλύτερη της ημιμάθειας.

Δε μας αφορά τι έκανε ο κόσμος ΠΡΙΝ το δυστύχημα! Μας αφορά τι θα κάνει από εδώ και πέρα! Καλύτερα να ταξιδέψεις 2 ώρες παραπάνω στριμωγμένος σα τη σαρδέλα, αλλά αρτιμελής, έχοντας τη ζωή σου παρά να μπεις στο τρένο και χάρη στην αθλιότητα των υποδομών και το ανειδίκευτο προσωπικό, να χάσεις τη ζωή σου! Αν από την άλλη έχεις λεφτά, πάρε αεροπλάνο. Τρένο όμως ΟΧΙ, μέχρι να πιστοποιηθεί ότι θα μπουν τα συστήματα τηλεδιοίκησης, οι γραμμές αλλαχτούν και αλλάξουν επιτέλους οι καλωδιώσεις! Κανονικά το ίδιο το κράτος πρέπει να απαγορεύσει τη κυκλοφορία των τρένων μέχρι να διασφαλιστούν όλα αυτά!

Όσο αφορά το πρώτο που λες σου είπα ότι το 95% των επιβατών χρησιμοποιεί αυτοκίνητο και αεροπλάνο, άρα άλλος είναι ημιμαθής εδώ φίλη μου και όχι εγώ.

Όσο αφορά το ban στα τρένα σου ξαναλέω ότι ο μέσος επιβάτης δύσκολα θα το εφαρμόσει, αλλά ναι η κυβέρνηση έπρεπε να απαγορεύσει την κυκλοφορία των σιδηροδρόμων για κάποιες ημέρες ώστε να ελεγχθούν τα συστήματα ασφαλείας κτλ.


Εδώ σου βαζω την πηγή ώστε να δεις ότι δεν λέω κάτι που δεν ισχύει.

C5A4BB39-5F24-4CD8-A55E-14DA8C05F0AD.png

 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,039 μηνύματα.
:cry_x:
333952204_1233690280889148_3836907536109064442_n.jpg
333977539_1331344367424491_7005911002032289042_n.jpg
334087810_785191703031408_175793138349376795_n.jpg
334283589_1373417210178017_3144418174609589269_n.jpg
334499784_1028280954799030_2473390864315101639_n.jpg
334644070_527111699559619_2890201726594991951_n.jpg
334664457_236939738791344_8131922081931343033_n.jpg
334675944_1243573209871761_9076559021044093638_n.jpg
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,777 μηνύματα.
Όσο αφορά το πρώτο που λες σου είπα ότι το 95% των επιβατών χρησιμοποιεί αυτοκίνητο και αεροπλάνο, άρα άλλος είναι ημιμαθής εδώ φίλη μου και όχι εγώ.

Όσο αφορά το ban στα τρένα σου ξαναλέω ότι ο μέσος επιβάτης δύσκολα θα το εφαρμόσει, αλλά ναι η κυβέρνηση έπρεπε να απαγορεύσει την κυκλοφορία των σιδηροδρόμων για κάποιες ημέρες ώστε να ελεγχθούν τα συστήματα ασφαλείας κτλ.


Εδώ σου βαζω την πηγή ώστε να δεις ότι δεν λέω κάτι που δεν ισχύει.

View attachment 113508
Επιβεβαιώνω, το 95% των συμφοιτητών μου ταξίδευε με αυτοκίνητο. Καγιέν συγκεκριμένα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,353 μηνύματα.
Ντρέπομαι που το λέω, αλλά ο μόνος τρόπος για να γίνουν άνθρωποι αυτά τα σκουπίδια που κουρελιάζουν το λειτούργημα της Δημοσιογραφίας είναι να πονέσουν με τον ίδιο τρόπο που πονούν σήμερα οι οικογένειες των θυμάτων. Μόνο αν η κάθε Τατιάνα και ο κάθε Χιώτης έχαναν τα άτομα που αγαπούν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο στον κόσμο από την εγκληματική αδιαφορία του Κράτους θα αποκτούσαν λίγη περισσότερη ενσυναίσθηση και συνείδηση, ώστε να πάψουν να μεταδίδουν αυτές τις αθλιότητες και τα ψέματα, παίζοντας το παιχνίδι της Κυβέρνησης των αρίστων. Προφανώς και δεν εύχομαι σε κανέναν τέτοιο κακό, όσο σάπιος κι αν είναι (ας παραμείνουν τα ΑΡΔακια σκουπίδια για το υπόλοιπο της ζωής τους), αλλά προκαλούν όλοι τους τόσο πολύ αυτές τις 2 τελευταιες μέρες την υπομονή όλων των Ελλήνων και κυρίως των συγγενών των νεκρών, που μόνο μαύρες σκέψεις μπορούν να προκαλούν για τους εαυτούς τους.
Δυστυχώς κάποιοι άνθρωποι έχουν ριζωμένες τόσο βαθιά ορισμένες κακές αντιλήψεις που είναι τρομερά ξεροκέφαλοι για να καταλάβουν πόσο κακό κάνουν . Ο μόνος τρόπος να αλλάξουν είναι στην περίπτωση ενός πολύ τραυματικού γεγονότος για αυτούς . Τέλος πάντων , και εγώ το απεύχομαι εντελώς , δεν αξίζει απολύτως κανένας άνθρωπος να γίνει θυσία για να αλλάξουν μυαλά τους ορισμένοι . Ωστόσο καλό θα ήταν να ξέρουν όλοι αυτοί πως όταν προστατεύουμε τον ιδιοκτήτη ενός σπιτιου που οι κολώνες έχουν σαπίσει , αλλά αρνείται να το αποδεχτεί και να δράσει , τότε η οροφή κάποια στιγμή θα πέσει . Δεν είναι κακία , δεν είναι κάρμα δεν είναι τίποτα άλλο πέρα απο νομοτελειακή εξέλιξη μας εν δυνάμει επικίνδυνης κατάστασς . Και κάτω απο αυτή την οροφή μπορεί να είμαστε οι ίδιοι ή οι συγγενείς μας . Και ακριβώς για αυτό φοβόμαστε , γιατί αυτοί οι άνθρωποι θα σκοτώσουν ο οποίος δεν φταίει σε κάτι .
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
Επιβεβαιώνω, το 95% των συμφοιτητών μου ταξίδευε με αυτοκίνητο. Καγιέν συγκεκριμένα.

Ρε φίλε μιλάμε για το σύνολο της κίνησης. Νομίζω έβαλα και το αντίστοιχο διάγραμμα της Elstat που το επιβεβαιώνει.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,353 μηνύματα.
Το μέλλον αυτού του τόπου είναι μόνο οι πολίτες του και η όποια αλληλεγγύη προσφέρει ο ένας στον άλλο . Όλο αυτό δεν πρέπει να είναι δοκιμασία για να αλλάξει το πολιτικό σύστημα . Αυτό δεν αλλάζει , δυστυχώς . Απο την άλλη όμως ίσως γίνει αφορμή να αλλάξει ο λαός . Οι φοιτητές και οι άλλοι άνθρωποι που επέβαιναν στο τρένο το απέδειξαν περίτρανα , οτι ίσως έτσι να μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα . Είναι πιστεύω τροφή για σκέψη για τον κάθε Έλληνα οτι η ενότητα του λαού είναι το πιο πολύτιμο αγαθό . Ελπίζω αυτή η ιδέα να πιάσει τόπο και όσοι πέθαναν σε αυτό το τρένο να μην έφυγαν εντελώς άδικα .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Όσο μασάνε χρήματα που δεν χρησιμοποιουν για το λόγο που δινονται αυτά θα γίνονται.

700 εκ. Σε κονδύλια για το σιδηροδρομικό δίκτυο έχει δώσει η ΕΕ και δεν πηγαν πουθενα.

Ποιος σταθμαρχης; το θέμα είναι βαθυ.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
1677790197219.png

ο Ντογιάκος είναι αν δεν κάνω λαθος
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,512 μηνύματα.
Τι χρήματα τρώγονται σ αυτή την χώρα ειναι ν απορεί κανείς.


Για να φαγωθούν όχι 700 αλλά δισεκατομμύρια σε τόσο μικρα χρονικά διαστήματα θέλει τρομερή προσπάθεια όχι αστεία.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,765 μηνύματα.
Αρχικά θα σε στεναχωρήσω, ΑΛΛΑ όταν δε ξέρεις ΔΕ θα μιλάς. Όχι επειδή το λέω εγώ, αλλά επειδή έτσι πρέπει. Η αμάθεια είναι καλύτερη της ημιμάθειας.

Δε μας αφορά τι έκανε ο κόσμος ΠΡΙΝ το δυστύχημα! Μας αφορά τι θα κάνει από εδώ και πέρα! Καλύτερα να ταξιδέψεις 2 ώρες παραπάνω στριμωγμένος σα τη σαρδέλα, αλλά αρτιμελής, έχοντας τη ζωή σου παρά να μπεις στο τρένο και χάρη στην αθλιότητα των υποδομών και το ανειδίκευτο προσωπικό, να χάσεις τη ζωή σου! Αν από την άλλη έχεις λεφτά, πάρε αεροπλάνο. Τρένο όμως ΟΧΙ, μέχρι να πιστοποιηθεί ότι θα μπουν τα συστήματα τηλεδιοίκησης, οι γραμμές αλλαχτούν και αλλάξουν επιτέλους οι καλωδιώσεις! Κανονικά το ίδιο το κράτος πρέπει να απαγορεύσει τη κυκλοφορία των τρένων μέχρι να διασφαλιστούν όλα αυτά!
Σε αυτή τη χώρα πρέπει να έχουμε νεκρούς για να υπάρξει σοβαρή βελτίωση σε έναν τομέα. Άντε να δούμε αν θα γίνει αναβάθμιση των υποδομών, ουσιαστική βελτίωση όχι επικοινωνιακά κόλπα. Να πέσει χρήμα από την εταιρία και το κράτος αλλιώς αυτό που έγινε θα επαναληφθεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,128 μηνύματα.
Το πόσοι χρησιμοποιούν το τρένο είναι προφανώς αλληλένδετο με την ποιότητα και του δικτύου και των συρμών και των υπηρεσιών.
Δεν είναι τυχαίο που Ιταλία - Ολλανδία - Σουηδία, ακόμα και Τσεχία - Πολωνία έχουν μεγαλύτερο ποσοστό και πιο κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Αυτές οι χώρες ή θα έχουν εκτεταμένο δίκτυο ή θα έχουν καλοσυντηρημένο δίκτυο και ακόμα κι αν έχουν ένα basic δίκτυο (πχ. Τσεχία δε θυμάμαι να είδα και κάτι τρομερό) θα έχουν τιμές που τραβάνε το κοινό.

Στην Ιταλία μπορείς να πάρεις την Trenitalia και να κάνεις 1μιση ώρα Ρώμη-Φλωρεντία με ~250km αλλά μπορείς να πάρεις και την italo με το μισό κόστος και την ίδια περίπου διάρκεια για να πας εκεί.
Στην Τσεχία μπορείς να πάρεις την κρατική CD (που επίσης είναι φθηνή αλλά δεν έχει και τρομερά τρένα), αλλά μπορείς να πάρεις και την φθηνή ιδιωτική Regiojet.
Στην Πολωνία μπορεί να μην υπάρχουν τα ουαου ιταλικά/ολλανδικά τρένα αλλά οι τιμές είναι τέτοιες που δεν αποθαρρύνουν τόσο κόσμο να μη το πάρει.
Στην Ολλανδία μπορεί να είναι ακριβότερα από τα λεωφορεία αλλά τα δίνεις για την μεγαλύτερη ταχύτητα και για την ποιότητα των συρμών.
Τι έχουμε σε αυτές τις χωρές; Ή κρατικές εταιρείες να εκτελούν τα δρομολόγια σε μία προσιτή τιμή ή παραπάνω από μία εταιρεία να τα εκτελεί ή πολύ καλο δίκτυο ή και γαμώ τα τρένα.

Το Αθήνα - Θεσσαλονική το παίρνει πια κάποιος καθαρά ως λύση ανάγκης έναντι της παραπάνω ώρας του ΚΤΕΛ. Παλαιότερα είχε γίνει και αυτό με τα 9,19,29 ευρώ των εισιτηρίων (δεν ξέρω αν το θυμάται κανείς) που το τρένο ήταν και φθηνότερο και πιο γρήγορο από το ΚΤΕΛ.
Και ειδικά το βραδινό το έπαιρναν όποιοι ήθελαν να σώσουν λεφτά.

Τα τελευταία χρόνια τρένο παίρνει αυτός που δεν θέλει την παραπάνω ώρα του ΚΤΕΛ ή τα παραπάνω λεφτά της aegean/sky express. Δεν παίρνει τρένο αυτός που θέλει να πάρει τρένο. Και δεδομένου ότι ούτε αυτό είναι πια φθηνό, κάποιος θα επιλέξει ακόμα και το αμάξι αντ' αυτού.
Για τα χαμηλότερα εισοδήματα και τις μικρότερες ηλικίες αυτό μπορεί να μην είναι επιλογή, οπότε θα αναγκαστούν ή τρένο ή ΚΤΕΛ με χοντρικά το ίδιο κόστος και εκ των δύο θα επιλέξουν τρένο λόγω της διάρκειας. Γι' αυτό και θρηνούμε κυρίως ~20χρονους.

Σε μία χώρα με μικρό και κακοσυντηρημένο δίκτυο σιδηροδρόμων, προφανώς θα έχεις μικρότερη μετακίνηση με τρένα όπως σε μία χώρα χωρίς ποδηλατόδρομους θα έχεις μικρότερη μετακίνηση με ποδήλατα.
Όταν σε αυτό προσθέτεις τα δυσανάλογα ακριβά εισιτήρια και τις κακές υπηρεσίες, προφανώς θα φυτοζωεί όλος ο σιδηρόδρομος.

Είναι δεδομένο ότι πλέον, ακόμα κι ο κόσμος που αναγκαζόνταν, μάλλον θα το αποφύγει το τρένο και η ιδιωτική hellenic θα πρέπει να ρίξει χοντρά τις τιμές μήπως και ψήσει κάποιον να την χρησιμοποιήσει (ή eventually να αποχωρήσει).
Μέχρι να γίνει αυτό (φοβάμαι και δε θέλω καν να το τσεκάρω) ελπίζουμε τα ΚΤΕΛ και η aegean να μην αυξήσουν τα εισιτήρια εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,055 μηνύματα.
Οι μεμονωμένες αντιδράσεις ( και όχι τα συλλαλητήρια με ιδεολογικό προσαννατολισμό που μόνον κοινωνικό διχασμό προκαλούν και τίποτα παραπάνω ) δείχνουν ότι οι Έλληνες γινόμεθα μία γροθιά μπροστά στη τραγωδία. Το κλίμα ομοψυχίας που επικρατεί είναι συγκινητικό και δείχνει πως το πνεύμα του 1940 υπάρχει ακόμα μέσα στους Έλληνες και τις Ελληνίδες.

Ενωμένοι μπροστά στα θλιβερά γεγονότα και σε όποια άλλη δυσκολία μας εύρει εις το πέρας της ιστορίας.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.

απ'ο,τι φαινεται δεν ειχε σημασια αυτο, δηλαδη παρ'ολο που το ηξερε πως υπηρχε κι αλλο τρενο στην περιοχη, δεν αλλαζε κατι
το θεμα ηταν πως δεν ειχε αντιληφθει οτι τα κλειδια ηταν σε λαθος θεση και οτι ηταν στην ιδια ραγα τα δύο τρενα
 
Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
Το σύστημα ETCS / ERTMS - European train control system / European rail traffic management system είναι το standard σύστημα ασφαλείας που εφαρμόζεται παντού για αυτόματο έλεγχο της θέσης και πορείας κάθε τρένου.

Στην Ελλάδα είναι μια μεγάλη ιστορία, καθώς ήταν να είναι λειτουργικό μέχρι τους ολυμπιακούς αγώνες του 2004, όμως ναυάγησε η σύμβαση και δεν έγινε ποτέ. Μετά υπήρχαν προκηρύξεις για να το αναλάβει κάποιος φορέας να το υλοποιήσει με διαγωνισμούς κλπ, εγκαταστάθηκε σε 129 τρένα και παραδόθηκε από τον Ανάδοχο στην ΕΡΓΟΣΕ τον Νοέμβριο του 2016 αλλά ποτέ δεν λειτούργησε. Μέχρι σήμερα κανένας δεν το έχει θέσει σε λειτουργία. Περάσανε τόσα χρόνια και κανένας δεν ασχολήθηκε.

Στη δεύτερη φορά, ήταν να είναι λειτουργικό μέχρι Οκτώβριο του 2022 αλλά ούτε και αυτό τηρήθηκε, ναυάγησε η συμφωνία/σύμβαση και ξανά προκηρύχθηκε πέρυσι τον Νοέμβριο εκ νέου διαγωνισμός για να βρεθεί φορέας για την υλοποίηση!
ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΡΕ :angry:

Από την επιστολή παραίτησης του προέδρου ETCS πέρυσι:
1677799483510.png


Όσο για το σύστημα ETCS:
Στην πρώτη φωτογραφία βλέπετε πώς λειτουργεί το σύστημα. Στη δεύτερη φωτογραφία φαίνεται η κεραία που υπάρχει κάτω από το τρένο, η οποία δίνει αναφορά στους αισθητήρες που υπάρχουν στις γραμμές και καταγράφουν την ταχύτητα διέλευσης και τη φορά. Στην τρίτη φωτογραφία ο θάλαμος ελέγχου.

Τα πράγματα είναι απλά, το σύστημα (ETCS) συνδέεται με το σύστημα τηλεδιοίκησης (ERTMS) και αν εντοπίσει κίνηση αντίθετη στην ίδια γραμμή κοκκινίζει τα φανάρια για να σταματήσουν οι οδηγοί τα τρένα, ειδικά αν η μεταξύ τους απόσταση γίνει πολύ μικρή. Αν δε σταματήσουν οι μηχανοδηγοί χειροκίνητα σε κάποιο χρονικό διάστημα, ενεργοποιούνται αυτόματα τα φρένα, ανεξάρτητα του τι θα κάνει ο μηχανοδηγός.

Βέβαια πέρα από το σύστημα ETCS, είχαμε και απλά GPS συστήματα για τα τρένα αλλά και πάλι ποτέ δε λειτούργησαν.

etcs ertms img1.jpg

etcs ertms img2.jpg
etcs ertms img3.jpg
etcs-l2-150120-eng.png
etcs-l1-150113-eng_1.png


Πηγές:



Το ιστορικό εφαρμογής του συστήματος ETCS στην Ελλάδα εδώ και 20 χρόνια.
20 χρόνια το κοσκινάνε και δεν το εφαρμόζουν

etcs grece timeline1.JPG
etcs grece timeline2.JPG
etcs status greece map.JPG


Όπως βλέπετε στο χάρτη, ελάχιστες διαδρομές έχουν εγκατεστημένο σύστημα ETCS, και αυτό όπου υπάρχει ΔΕΝ λειτουργεί, δεν είναι ενεργοποιημένο.


Πηγές:
 
Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
1677800892140.png


θα ξεφυγε καμιά πυλη NOT στο κύκλωμα..

ΡΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΣΟΒΑΡΑ? Οταν περναει τρενο η μπαρα ανοιγει για να περασει ο καθετα διερχομενος? Και οταν δεν περναει τρενο, η μπαρα ειναι κατεβασμενη?????? Θα τρελαθουμε??
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.
Ακούσατε στα νέα με μια αγνοούμενη, που βγήκε το αγόρι της αλλά την άφησε πίσω επειδή δεν μπορούσε να την βγάλει; Έχω ανατριχιασει, παίρνουν τηλέφωνο την αδερφή της περίπου 100 άτομα και λένε ότι την είδαν έξω από το τρένο αλλά αναίσθητη (ζωντανή όμως γιατί έλεγξε τον σφυγμο της το αγόρι της πρωτού βγει). Μα πού πήγε αφού βγήκε; Τι θρίλερ είναι αυτό; Μακάρι να είναι σε κάποιο νοσοκομείο και να μην μπορούν να την ταυτοποιησουν...
Δυστυχώς την ταυτοποιησαν, πολύ κρίμα😢
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top