Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,892 μηνύματα.
Είναι υπερβολικά απλοϊκος ο τρόπος σκέψης σου και ο τροπος που καταληγεις σε συμπεράσματα, αλλά θα προσπαθήσω να σου απαντήσω.

Το να γίνει κατι τέτοιο που ζητάς - «απόδειξη» - χρειάζεται ολόκληρη ανάλυση από πίσω μιας ομάδας ατόμων, που θα πρέπει να λάβουν υπόψην τους μια σειρά παραμέτρων.
Έπειτα θα έπρεπε να συγκρίνουμε τη λύση της ομάδας μου με το μπάζωμα που όντως πραγματοποιήθηκε, και να κρίνει το δικαστήριο ποια είναι η πιο ενδεδειγμένη.

Και να ειχα λοιπόν μια τέτοια ομάδα, δεν θα μπορούσες να κατανοήσεις την ανάλυση ως μη-ειδικός, και καθώς σίγουρα δεν είσαι δικαστήριο, δεν έχει νόημα να ζητάς κατι τέτοιο.

Σε επιπεδο φόρουμ τώρα, σου ανέφερα ήδη μερικές λύσεις που χρησιμοποιούνται στο πεδίο, πολύ πιο απλες, γρηγορες και cost-effective, χωρίς να χρειαστεί να ισοπεδώσεις τα πάντα.

Σε mass casualties προέχει η εξασφάλιση της ζωής των επιβαινόντων. Κατι τέτοιο όμως δεν δικαιολογεί την πλήρη αλλοίωση του τόπου του συμβαντος, και εάν δεν κάνω λάθος, επισύρει δικαστική διερεύνηση, την οποία…. Αναμένουμε!

Άρα κατά τα λεγόμενα σου το να χρησιμοποιηθεί μια μέθοδος από τις ανωτέρω σε αντίθεση με το μπάλωμα είναι πιο γρηγορη. Το πιο γρήγορο είναι και πιο ασφαλές ;

Για να αποδειχθεί αυτό όντως χρειάζεται ολόκληρη μελέτη ειδικής ομάδας επιστημόνων αλλά εκείνη τη στιγμή οι άνθρωποι που ήταν στην Περιφέρεια κλήθηκαν να παρουν μια απόφαση η οποία όπως φαίνεται είναι δυσκολη ακόμη και για εσάς τους ειδικούς ;

Άρα τι δόλο να είχαν ως προς αυτό;

Η έρευνα που κάνετε οι επιστήμονες είναι συνθέτη οι ερωτήσεις που θα κάνει το δικαστήριο θα είναι απλές άσχετα αν έχουν από πίσω όλη αυτή τη συνθετοτητα.

Οι μέθοδοι αυτοί έχουν όριο ως προς το φορτίο που σηκώνουν ;; πχ έχουν ένα όριο στο βάρος ; αυτές που προανεφερες.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,893 μηνύματα.
Άρα κατά τα λεγόμενα σου το να χρησιμοποιηθεί μια μέθοδος από τις ανωτέρω σε αντίθεση με το μπάλωμα είναι πιο γρηγορη.

Για να αποδειχθεί αυτό όντως χρειάζεται ολόκληρη μελέτη ειδικής ομάδας επιστημόνων αλλά εκείνη τη στιγμή οι άνθρωποι που ήταν στην Περιφέρεια κλήθηκαν να παρουν μια απόφαση η οποία όπως φαίνεται είναι δυσκολη ακόμη και για εσάς τους ειδικούς ;

Άρα τι δόλο να είχαν ως προς αυτό;
Λάθος.

Αρχικα πρέπει να ξεκαθαρίσεις ότι το να δωθεί μια λύση σε ένα mass casualty όπως αυτό, δεν απαιτεί να τρέξει πρώτα μια περίπλοκη ανάλυση μηνών. Βασίζεται σε βιβλιογραφικές αποδείξεις για ανάλογα περιστατικά, την καθημερινή εμπειρία των συνεργείων, το διαθέσιμο εξοπλισμό, την πρακτική και φυσικά, την κατά το δυνατόν διατήρηση του χώρου.

Η απόφαση που εκτέλεσε η περιφέρεια έπειτα από (κάποιου) την εντολή, δεν είναι «δυσκολη» όπως την εννοείς. Ούτε οι σκέψεις που παρέθεσα ως λύσεις είναι το κατι δύσκολο, αντίθετα αποτελεί καθημερινή πρακτική σε μεγάλα έργα εκσκαφών όπου πρέπει να μεταφερθούν τόνοι γρήγορα για να μην τα… τσεπώνει ο εργολάβος με τις καθυστερήσεις.

Χρονοβορα, ανούσια, κοστοβορα, αλλοιωτική φέρεται να είναι η λύση που τελικά δώθηκε, ακόμη και εάν δεχτούμε ότι δεν υπήρχαν άλλοι ύποπτοι σκοποί από πίσω. Δες το παράδειγμα που σου έφερα πιο πάνω με το αλυσοπρίονο βενζίνης.

Το «δύσκολο» είναι να κατανοήσει ο μη-ειδικός, έξω από μια δικαστική αίθουσα ή συστηματική ανασκόπηση, την απόδειξη μιας τέτοιας ανάλυσης, αυτό που ζήτησες δηλαδή.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,892 μηνύματα.
Λάθος.

Αρχικα πρέπει να ξεκαθαρίσεις ότι το να δωθεί μια λύση σε ένα mass casualty όπως αυτό, δεν απαιτεί να τρέξει πρώτα μια περίπλοκη ανάλυση μηνών. Βασίζεται σε βιβλιογραφικές αποδείξεις για ανάλογα περιστατικά, την καθημερινή εμπειρία των συνεργείων, το διαθέσιμο εξοπλισμό, την πρακτική και φυσικά, την κατά το δυνατόν διατήρηση του χώρου.

Η απόφαση που εκτέλεσε η περιφέρεια έπειτα από (κάποιου) την εντολή, δεν είναι «δυσκολη» όπως την εννοείς. Ούτε οι σκέψεις που παρέθεσα ως λύσεις είναι το κατι δύσκολο, αντίθετα αποτελεί καθημερινή πρακτική σε μεγάλα έργα εκσκαφών όπου πρέπει να μεταφερθούν τόνοι γρήγορα για να μην τα… τσεπώνει ο εργολάβος με τις καθυστερήσεις.

Χρονοβορα, ανούσια, κοστοβορα, αλλοιωτική φέρεται να είναι η λύση που τελικά δώθηκε, ακόμη και εάν δεχτούμε ότι δεν υπήρχαν άλλοι ύποπτοι σκοποί από πίσω. Δες το παράδειγμα που σου έφερα πιο πάνω με το αλυσοπρίονο βενζίνης.

Το «δύσκολο» είναι να κατανοήσει ο μη-ειδικός, έξω από μια δικαστική αίθουσα ή συστηματική ανασκόπηση, την απόδειξη μιας τέτοιας ανάλυσης, αυτό που ζήτησες δηλαδή.

Εν πάση περιπτώση εσενα η άποψη σου ειναι ότι η επιλογή του μπαζώματος ήταν η χειρότερη απο άποψη χρόνου και κόστους. Μπορεί εν τέλει να αποδειχθεί η πιο ασφαλής αλλα αυτο ειναι κάτι που όπως έγραψες θα διερευνηθεί απο το δικαστήριο.
 

Kate1914

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kate1914 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,965 μηνύματα.
Εν πάση περιπτώση εσενα η άποψη σου ειναι ότι η επιλογή του μπαζώματος ήταν η χειρότερη απο άποψη χρόνου και κόστους.
Και αυτή που ήταν η λιγότερο λογική. Εφόσον υπήρχε αγνοούμενη, δεν έπρεπε ο χώρος να μπαζωθεί, τελεία και παύλα. Επιπλέον, ακόμη και αν δεν αποδεχθούμε τον όρο "έγκλημα" αλλά μόνον τον όρο "δυστύχημα", και πάλι θα έπρεπε ο χώρος να παραμείνει αναλλοίωτος, προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια και να καταλήξουν σε κάποιο συμπέρασμα οι πραγματογνώμονες. Ακόμη και στις ταινίες όπου πάντα υπάρχουν ανακρίβειες μικρές ή μεγάλες, υπάρχει μια καλή απεικόνιση της πραγματικότητας. Προσωπικά έχω παρατηρήσει πως η μοναδική περίπτωση αλλοίωσης του εκάστοτε χώρου σε μία τέτοια εκπομπή γίνεται μόνο και μόνο για να μη βρεθούν ενοχοποιητικά στοιχεία.
Καλό είναι να προσπαθούμε να είμαστε αντικειμενικοί, όχι όμως και αφελείς.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,892 μηνύματα.
Και αυτή που ήταν η λιγότερο λογική. Εφόσον υπήρχε αγνοούμενη, δεν έπρεπε ο χώρος να μπαζωθεί, τελεία και παύλα. Επιπλέον, ακόμη και αν δεν αποδεχθούμε τον όρο "έγκλημα" αλλά μόνον τον όρο "δυστύχημα", και πάλι θα έπρεπε ο χώρος να παραμείνει αναλλοίωτος, προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια και να καταλήξουν σε κάποιο συμπέρασμα οι πραγματογνώμονες. Ακόμη και στις ταινίες όπου πάντα υπάρχουν ανακρίβειες μικρές ή μεγάλες, υπάρχει μια καλή απεικόνιση της πραγματικότητας. Προσωπικά έχω παρατηρήσει πως η μοναδική περίπτωση αλλοίωσης του εκάστοτε χώρου σε μία τέτοια εκπομπή γίνεται μόνο και μόνο για να μη βρεθούν ενοχοποιητικά στοιχεία.
Καλό είναι να προσπαθούμε να είμαστε αντικειμενικοί, όχι όμως και αφελείς.

Ο αφελής ποιος ειναι εγώ ; εγω προσπαθώ να καταληξω σε συμπερασματα απο ερωτησεις σε ειδικούς όπως λένε και όχι απο το τι λένε στα πρωϊνάδικα... προχθες μου έγραψες οτι συγγνωμη αν κάνεις λάθος... σου απαντησα ευγενικά... και τωρα ξαφνικά κάνεις επιθεση και με λές και αφελή ; τελοςπαντων δεν θα το συνεχίσω γιατι δυστυχως στο Ιντερνετ η λογικη της τηλεδίκης και η δικτατορία των influencers και άλλων δηθεν δημοσιων προσώπων που περισπούδαστα βγαινουν να πούν τα δικά τους καλά κραττεί. Πήρες και εσυ αυτή τη γραμμή μέχρι να πήξει η σκεψη σου και να αντιληφθεις κάποια πράγματα κανενα θεμα.... Δε θα ασχοληθώ περαιτέρω.

Θα τα κρίνει το δικαστήριο. Καλη συνέχεια σε όλους σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,686 μηνύματα.

«Κόλαφος» είναι το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών (ΕΔΑΠΟ) σχετικά με τα κενά ασφαλείας και την «ανεπάρκεια» στη λειτουργία των συστημάτων που μεταξύ άλλων ευθύνονται για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.


Το enikos.gr, φέρνει στη δημοσιότητα το παράρτημα 6 που ουσιαστικά είναι περίληψη μέρους του πορίσματος σχετικά με τα συστήματα λειτουργίας του σιδηροδρόμου.


Της Εύης Κατσώλη



Στο παράρτημα περιγράφονται αναλυτικά όλα τα σενάρια για το τι θα είχε συμβεί αν λειτουργούσε η πλευρική φωτοσήμανση ακόμη και αν τα δύο τρένα, η επιβατική και η εμπορική αμαξοστοιχία, κινούνταν στην ίδια γραμμή και σε τροχιά σύγκρουσης. Αναλύονται δε, όλες οι περιπτώσεις σχετικά με την αυτόματη και χειροκίνητη χάραξη και πώς θα μπορούσε να αποφευχθεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα με τα 57 θύματα στις 28 Φεβρουαρίου 2023. Τότε που ο χρόνος σταμάτησε στις «ράγες» των Τεμπών.

Ένα από τα βασικά συμπεράσματα των πραγματογνωμόνων των οικογενειών, είναι ότι αρκούσε και μόνο η φωτοσήμανση για να είχε αποφευχθεί η μοιραία σύγκρουση. Η σωρεία ανθρώπινων λαθών και παραλείψεων βρήκε πρόσφορο έδαφος σε ένα περιβάλλον συνολικής περιφρόνησης κανονισμών και διαδικασιών και η σταδιακή κατάρρευση συστημάτων και χρόνιων παθογενειών δεν οδήγησε σε καμία λήψη μέτρων (μείωση ταχυτήτων, αραίωση δρομολογίων, επιπλέον προσωπικό, επιπλέον έλεγχοι κλπ).


Στο παράρτημα 6 ένα από τα 7 ερωτήματα που τίθενται και απαντώνται, είναι «τι θα είχε συμβεί αν λειτουργούσε η Πλευρική Φωτοσήμανση στην περίπτωση που η αμαξοστοιχία μπαίνει στη Γραμμή Καθόδου μέσω εσφαλμένων χειρισμών».


Η απάντηση είναι ότι «εάν οι μηχανοδηγοί της επιβατικής αμαξοστοιχίας IC 62 είχαν αγνοήσει τα κόκκινα φωτοσήματα κατά μήκος της διαδρομής και συνέχιζαν να κινούνται αντίθετα στη Γραμμή Καθόδου, οι δύο αμαξοστοιχίες αρχικά θα κινούνταν αντίθετα σε πορεία σύγκρουσης. Όμως, όταν η εμπορική αμαξοστοιχία 63503 με πράσινα φωτοσήματα έφτανε να εισέλθει σε τμήμα της γραμμής ήδη κατειλημμένο από την αντιθέτως ερχόμενη IC 62, θα συναντούσε ξαφνικά κόκκινα φωτόσημα που θα ειδοποιούσε τους δύο μηχανοδηγούς ότι μπαίνουν σε ήδη κατειλημμένο τμήμα και άρα θα πρέπει άμεσα να ακινητοποιήσουν την αμαξοστοιχία για την αποφυγή ατυχήματος. Συνεπώς, για να συμβεί το ατύχημα, θα έπρεπε τέσσερις διαφορετικοί μηχανοδηγοί (δύο σε κάθε αμαξοστοιχία) να αγνοήσουν τα κόκκινα φωτοσήματα και να συνεχίσουν να κινούνται σε πορεία σύγκρουσης με άμεσο κίνδυνο για τη ζωή τους, πιθανότητα εξαιρετικά μικρή για προφανείς λόγους».

Στο παράρτημα 6 επίσης αναφέρονται τα εξής:

«Στην παραπάνω περίπτωση όπου η αμαξοστοιχία μπαίνει στη Γραμμή Καθόδου μέσω εσφαλμένων χειροκίνητων χειρισμών, τι θα είχε συμβεί αν λειτουργούσε η Πλευρική Φωτοσήμανση και το Κέντρο Τηλεδιοίκησης;

Το Κέντρο Τηλεδιοίκησης θα είχε τη δυνατότητα να διαπιστώσει εξ’ αποστάσεως
ότι η επιβατική αμαξοστοιχία έχει εισέλθει αντίθετα στη Γραμμή Καθόδου από τα πρώτα δευτερόλεπτα της διέλευσης από το κλειδί 118Α. Έτσι, θα είχε τη δυνατότητα να ειδοποιήσει και τους δύο Σταθμάρχες (Λάρισας και Νέων Πόρων) ώστε να δώσουν εντολή στις αμαξοστοιχίες να ακινητοποιηθούν άμεσα μέσω του ραδιοτηλεφώνου VHF. Εάν λειτουργούσε πλήρως και το σύστημα GSM-R, το Κέντρο Τηλεδιοίκησης θα είχε τη δυνατότητα να καλέσει απευθείας και τους μηχανοδηγούς και να τους δώσει εντολή ακινητοποίησης. Ακόμα και στην περίπτωση της πλήρους έλλειψης δυνατότητας επικοινωνίας με τους συρμούς, το Κέντρο Τηλεδιοίκησης είχε την επιπλέον δυνατότητα να καλέσει τον Ρυθμιστή Έλξης και να ζητήσει την άμεση διακοπή της ηλεκτροδότησης της γραμμής ώστε να μην υπάρχει ηλεκτρική ισχύς για τους ηλεκτροκινητήρες των συρμών.

Στην περίπτωση που δεν λειτουργούσε ούτε η Πλευρική Φωτοσήμανση και κατά συνέπεια ούτε το ETCS και η Τηλεδιοίκηση (που εξαρτώνται από την Πλευρική Φωτοσήμανση για να λειτουργήσουν), τι θα είχε συμβεί εάν, τουλάχιστον, βρισκόταν σε πλήρη λειτουργία το σύστημα GSM-R με cab radios σε όλες τις ηλεκτρομηχανές;

Εάν γινόταν χρήση του συστήματος σύμφωνα με την σχετική οδηγία
(ΟΣΕ/ΔΚ/9033589/26-7-22) “οι μηχανοδηγοί θα προβαίνουν σε “ομαδική κλήση” για την αναγγελία διέλευσης (Αρ. 9 του “Κανονιστικαί Διατάξεις δια την χρήσιν των Ραδιοτηλεφώνων”) ”τότε η αναγγελία της αναχώρησης της 63503 από ΣΣ Νέων Πόρων θα είχε ακουστεί σε όλο το μήκος της διαδρομής ΣΣ Λάρισας-ΣΣ Νέων Πόρων. Συνεπώς, οι μηχανοδηγοί της IC 62 θα είχαν ακούσει μέσω GSM-R την αναγγελία και θα είχαν αντιληφθεί ότι υπάρχει αντιθέτως κινούμενη κυκλοφορία από Νέους Πόρους και θα είχαν συνειδητοποιήσει ότι η Γραμμή Καθόδου δεν είναι δυνατόν να είναι ελεύθερη. Κάτι τέτοιο δεν ήταν τεχνικά δυνατόν την ημέρα του ατυχήματος λόγω περιορισμένης κάλυψης του ραδιοτηλεφώνου VHF, για το οποίο δεν υπήρχε σε λειτουργία κατάλληλο δίκτυο αναμεταδοτών ώστε να καλύπτεται όλο το μήκος της διαδρομής αυτής».

Το χρονολόγιο των εργασιών και το «μπάζωμα»

Το χρονολόγιο των εργασιών και των ερευνών στο σημείο της μοιραίας σύγκρουσης της επιβατικής αμαξοστοιχίας με την εμπορική αμαξοστοιχία την μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου στα Τέμπη, παρουσιάστηκε αναλυτικά από την Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών, κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Κώστας Λακαφώσης Μηχανολόγος-Αεροναυπηγός Μηχανικός από την πρώτη κιόλας ημέρα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος οι γερανοί ξεκίνησαν να σηκώνουν τα βαγόνια. Συγκεκριμένα, έγινε μετακίνηση του καμένου βαγονιού Β2, μετακίνηση κομματιών Η/Μ της αμαξοστοιχίας IC 62 και κομματιών του Α1, ενώ την δεύτερη ημέρα σήκωσαν το βαγόνι του κυλικείου το οποίο ήταν καμένο και διαλυμένο, κι όλη την ημέρα πραγματοποιήθηκαν έρευνες στον χώρο, προσπαθώντας να βρουν οποιοδήποτε στοιχείο.

«Την τρίτη ημέρα, την Παρασκευή 3 Μαρτίου, είχαν τελειώσει όλα. Από το πρωί γίνονταν χωματουργικές εργασίες στο επίκεντρο της φωτιάς. Μπουλντόζες άρχισαν να στρώνουν το χώμα στο σημείο μηδέν, στο επίκεντρο της φωτιάς. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να γίνει αυτό, γιατί ο γερανός θα μπορούσε να πατήσει στο σημείο και από την έξω πλευρά. Άρα την ίδια ημέρα, ο κρατικός μηχανισμός, είχε αποφασίσει πως “ό,τι ψάξαμε, ψάξαμε, τα μαζεύουμε και φεύγουμε”. Το Σάββατο, άρχισαν να απομακρύνονται τα χώματα και τα μπάζα με φορτηγά για να μεταφερθούν κάπου αλλού. Την Κυριακή απομακρύνθηκαν τα βαγόνια 5, 6 και 7. Την Δευτέρα, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες για την αποκατάσταση της γραμμής. Συνολικά έξι ημέρες μετά, ολοκληρώθηκε η διαμόρφωση του χώρου και πλέον δεν υπήρχε τίποτα».

Όπως μπορείτε να δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες, ο κ. Λακαφώσης επεσήμανε πως υπάρχουν ιδιώτες με πολιτικά ρούχα στο σημείο της τραγωδίας, υπάλληλοι της εταιρείας με γερανούς, καθώς και εθελοντές που συνέδραμαν. «Δεν υπάρχει περίμετρος ελέγχου. Έχουμε στον χώρο υπαλλήλους του ΟΣΕ και της Hellenic Train. Οι δύο εταιρείες που ελέγχονται ως κατηγορούμενοι, είχαν από την πρώτη στιγμή πλήρη πρόσβαση στο σημείο, χωρίς να αφήνω να εννοηθεί τίποτα παραπάνω. Υποτίθεται πως όποιος έμπαινε στον χώρο, θα έπρεπε να υπογράψει μπαίνοντας και βγαίνοντας. Αυτό δείχνει το πόσο σοβαρά χειρίστηκε το γεγονός ο κρατικός μηχανισμός. Είναι σαν να έχει γίνει φόνος σε ένα σπίτι, και να έχει πρόσβαση όλη η γειτονιά, και ίσως και ο δολοφόνος».



ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ

Τετάρτη 1/3: Μετακίνηση καμένου Β2 με γερανό, μετακίνηση κομματιών Η/Μ της IC62 και κομματιών του Α1

Πέμπτη 2/3: Ανύψωση καμένου βαγονιού Κυλικείου με γερανό, έρευνες όλη την ημέρα στο σημείο του Κυλικείου

Παρασκευή 3/3: Από το πρωί χωματουργικές εργασίες στο επίκεντρο της φωτιάς, στις 11:00 σύσκεψη στην Περιφέρεια, ανύψωση βαγονιού Β3 με γερανό, το απόγευμα απομάκρυνση Η/Μ εμπορικής

Σάββατο 4/3: Χωματουργικές εργασίες, απομάκρυνση χωμάτινων όγκων, μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, απομακρύνονται λαμαρίνες, πλατφόρμες εμπορικής, ξεκινούν εργασίες αποκατάστασης γραμμής

Κυριακή 5/3: Απομάκρυνση βαγονιών Β5, Β6, Β7, επισκευή σιδηροτροχιών και αποκατάσταση γραμμής

Δευτέρα 6/3: Εργασίες αποκατάστασης γραμμής, χωματουργικά έργα στον περιβάλλοντα χώρο, στρώσιμο του πάρκινγκ
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,773 μηνύματα.
Θα τα κρίνει το δικαστήριο. Καλη συνέχεια σε όλους σας.
Τα δικαστήρια στην Ελλάδα δεν είναι ανεξάρτητα, τα μέλη τους ελέγχονται και διορίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,892 μηνύματα.
Τα δικαστήρια στην Ελλάδα δεν είναι ανεξάρτητα, τα μέλη τους ελέγχονται και διορίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση.

Καλά εντάξει. Αρχισαμε τωρα με τις θεωρίες συνομωσίας. Όποιον και να ρωτησεις άσχετος ειναι... σχετικός ειναι... 18 χρονων πιτσιρικάς ειναι 80 χρονων γέρος που τα χει χαμενα ειναι θα σου πει ακριβως αυτο που γράφεις... ηλπιζα να κάνουμε μια κουβεντα σε ενα επίπεδο αλλα φεύ.

Παλαιοχριστιανός like this post. Over and out απο μένα.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 996 μηνύματα.
Eίχαν πει ότι λόγω θερμοκρασίας, πλαστικής επικάλυψης εσωτερικού, υφασμάτων κτλ, εννοείται ότι εξαϋλώθηκε το περιεχόμενο. Κάτι ακούστηκε για 1000 βαθμούς Κελσίου.
παιδιά, επειδή έχω φαγωθεί από προχθές, ήταν κάτι σαν την <πυροκλαστική ροή>; ή πώς λέγεται;
Δηλαδή, μετά από μια δυνατή έκρηξη ηφαιστείου, ενδέχεται να δημιουργηθεί αυτή η πυροκλαστική ροή. Λέγεται πως απ τη μεγάλη έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης, δε βρέθηκαν νεκροί, γιατί έγιναν <<στάχτη>> από αυτή την πυροκλαστική ροή. Τώρα βλακεία λέω, αλλά έχει κάποια σχέση άραγε; Έχουμε αγνοούμενη, δηλ τι στο καλό; Ούτε ένα χέρι της δε βρέθηκε; Και τόσοι άλλοι βρέθηκαν μισοκαμμένοι, μισοστάχτες
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,686 μηνύματα.
1709300731550.png
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1709301593532.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,876 μηνύματα.
παιδιά, επειδή έχω φαγωθεί από προχθές, ήταν κάτι σαν την <πυροκλαστική ροή>; ή πώς λέγεται;
Δηλαδή, μετά από μια δυνατή έκρηξη ηφαιστείου, ενδέχεται να δημιουργηθεί αυτή η πυροκλαστική ροή. Λέγεται πως απ τη μεγάλη έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης, δε βρέθηκαν νεκροί, γιατί έγιναν <<στάχτη>> από αυτή την πυροκλαστική ροή. Τώρα βλακεία λέω, αλλά έχει κάποια σχέση άραγε; Έχουμε αγνοούμενη, δηλ τι στο καλό; Ούτε ένα χέρι της δε βρέθηκε; Και τόσοι άλλοι βρέθηκαν μισοκαμμένοι, μισοστάχτες

Πιστεύεις ότι σε ακαριαία σύνθλιψη και θερμοκρασία 1000-1500 βαθμούς κελσίου σε απότομη έκθεση, να υπήρχε η πιθανότητα να βρεθεί χέρι ή πόδι; Μιλάμε για δυο κινούμενα αντικείμενα μεγάλου όγκου, όπου λόγω ορμής έχουμε πολλαπλασιασμό των υφιστάμενων δυνάμεων επιφάνειας από τα εκατέρωθεν βαγόνια. Το αποτέλεσμα θα πρέπει να ήταν ένα άμορφο συσσωμάτωμα (όγκος) από λαμαρίνες και αδιευκρίνιστα καμμένα υλικά. Για να γίνω πιο σαφής μιας και μιλάμε με υποθετικά σενάρια φρίκης, η ακαριαία πρόσκρουση και σύνθλιψη γίνεται σε υποδιαιρέσεις του λεπτού ώστε να υπάρχει συνείδηση του νου τι ακριβώς έγινε. Από το σημείο της μετωπικής σύγκρουσης σε 1 δευτερόλεπτο θα ξέσπασε φωτιά στην καμπίνα του μηχανοδηγού και στα επόμενα κλάσματα δευτερολέπτων αρχίζει η παραμόρφωση του ενός βαγονιού μέσα στο άλλο μέχρι όλη αυτή η θερμική, κινητική, μηχανική,... ενέργεια να απορροφηθεί στα επόμενα βαγόνια. Ξαναλέω, η φαντασία για τον όλεθρο αυτό είναι σκέτη φρίκη.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,893 μηνύματα.


…από την πρώτη κιόλας ημέρα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος οι γερανοί ξεκίνησαν να σηκώνουν τα βαγόνια. Συγκεκριμένα, έγινε μετακίνηση του καμένου βαγονιού Β2, μετακίνηση κομματιών Η/Μ της αμαξοστοιχίας IC 62 και κομματιών του Α1, ενώ την δεύτερη ημέρα σήκωσαν το βαγόνι του κυλικείου το οποίο ήταν καμένο και διαλυμένο, κι όλη την ημέρα πραγματοποιήθηκαν έρευνες στον χώρο, προσπαθώντας να βρουν οποιοδήποτε στοιχείο.

Το χρονολόγιο των εργασιών​

  • Τετάρτη 1/3 μετακίνηση καμένου Β2 με γερανό, μετακίνηση κομματιών Η/Μ της IC 62 και κομματιών του Α1
  • Πέμπτη 2/3 ανύψωση καμένου βαγονιού Κυλικείου με γερανό, έρευνες όλη την ημέρα στο σημείο του Κυλικείου
  • Παρασκευή 3/3 από το πρωί χωματουργικές εργασίες στο επίκεντρο της φωτιάς, στις 11:00 σύσκεψη στην Περιφέρεια, ανύψωση βαγονιού Β3 με γερανό, το απόγευμα απομάκρυνση Η/Μ εμπορικής Σάββατο 4/3 χωματουργικές εργασίες, απομάκρυνση χωμάτινων όγκων, μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, απομακρύνονται λαμαρίνες, πλατφόρμες εμπορικής, ξεκινούν εργασίες αποκατάστασης γραμμής
  • Κυριακή 5/3 απομάκρυνση βαγονιών Β5, Β6, Β7, επισκευή σιδηροτροχιών και αποκατάσταση γραμμής Δευτέρα 6/3εργασίες αποκατάστασης γραμμής, χωματουργικά έργα στον περιβάλλοντα χώρο, στρώσιμο του πάρκινγκ
Από τις εικόνες που περιέχονται στο παραπάνω άρθρο:

1η Μαρτιου




3 Μαρτίου

Άρα μάλλον δεν στέκει το σενάριο περί αστοχίας εδάφους υπό το βάρος των βαγονιών/γερανων, αφού όπως βλέπουμε οι γερανοί-γερανοφορα χώρις διαμόρφωση του χώρου μετέφεραν ήδη βαγόνια από 1η Μαρτίου…
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,686 μηνύματα.
Πραγματικα απορω πως πανε ακομα με τρενο.Κια μονο σαν αντισταση για να το κανουν πιο ασφαλες θα επρεπε να το μποϋκοταρουν.ΠΟΣΟ ΓΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΜΤ;
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,234 μηνύματα.







Άρα μάλλον δεν στέκει το σενάριο περί αστοχίας εδάφους υπό το βάρος των βαγονιών/γερανων, αφού όπως βλέπουμε οι γερανοί-γερανοφορα χώρις διαμόρφωση του χώρου μετέφεραν ήδη βαγόνια από 1η Μαρτίου…
Αν ισχύει ότι ενώ η απομάκρυνση βαγονιών και η αναζήτηση αγνοούμενων ξεκίνησε Τετάρτη και το μπάζωμα ξεκίνησε Παρασκευή δεν στέκει σαν δικαιολογία ότι έγινε για να πατήσουν οι γερανοί.

Δεν πιστεύω απαραίτητα ότι έγινε και για συγκάλυψη όμως.
Πιο πολύ μου κάνει στο ότι η εντολή ήταν να τα μαζέψουν όλα και να είναι έτοιμο να ξαναλειτουργήσει το τρένο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα για να φανεί ότι λειτουργεί το κράτος, δουλεύει ο μηχανισμός κλπ.

Έγινε όλο αυτό Τρίτη βράδυ και μέχρι την επόμενη Τρίτη είχαν φτιάξει και την γραμμή και τον γύρω χώρο.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,504 μηνύματα.
Πάντως η ερώτηση που έκανα πριν δύο μέρες παραμενει: γιατι υπάρχει κόσμος που συνεχίζει να επιλέγει να πάρει το τρένο θεσσ-αθηνα
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,512 μηνύματα.
Πάντως η ερώτηση που έκανα πριν δύο μέρες παραμενει: γιατι υπάρχει κόσμος που συνεχίζει να επιλέγει να πάρει το τρένο θεσσ-αθηνα


Γιατί απευθύνεσαι σ έναν γιδολαο. Αναμεσα στον γιδολαο αυτό, θα βρεθούν αρκετοί να πούνε ότι «μια χαρά τρένο είναι, εμένα κάνει την δουλειά μου» ή «είναι φτηνό» ή οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία. Αφού γίνεται η δίκη μας δουλειά, ποσό μας ενδιαφέρει αν σκοτώθηκε κόσμος ή εάν απλά κάτι δεν λειτουργεί καλά.


Λείπει η συλλογικότητα και η κοινωνική συνενοχή και αλληλεγγύη απ αυτό τον λαό, σε βαθμό θανατηφόρας αναισθησίας. Δύσκολο να εννοηθεί αυτό, αλλά πράγματι έτσι είναι , δυστυχώς.
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,715 μηνύματα.

 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 996 μηνύματα.
Λογικότατη η απορία.
Μήπως αποκαταστάθηκε το σύστημα τηλεδιοίκησης κα τέθηκε σε λειτουργία;
Αν ναι, είναι κατανοητό, το να μπει ο κόσμος ξανά στα τρένα. Αν όχι, τότε είναι απόλυτα ηλίθιο να το κάνουν.
Πριν το μεγάλο δυστύχημα των Τεμπών, οι περισσότεροι δεν γνωρίζαμε πως δεν υπάρχει ασφάλεια. Τώρα που μάθαμε, ζητάμε ασφαλώς την άρση ασυλίας των πολιτικών που ευθύνονται και πολύ σωστά κάνουμε, ζητάμε δικαιοσύνη. Αλλά αν ξανασυμβεί, τότε παιδιά, θα φταίμε και εμείς.
Θα μου πεις, φτηνό. φιλικό προς το περιβάλλον και ευχάριστο το τρένο, αλλά αν παίζεται η ζωή μας, τότε........
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,403 μηνύματα.
Μήπως αποκαταστάθηκε το σύστημα τηλεδιοίκησης κα τέθηκε σε λειτουργία;
Οχι

Ξέρω έναν μηχανοδηγό και μου έχει πει οτι δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα.
Είναι μαζί μου σε μια ομάδα και κάθε φορά που αργεί πάει ολονών το μυαλό στο κακό.
Ή υπάρχουν φορές που φεύγει νωρίτερα για δουλειά και όλοι είμαστε κάπως «πιασμένοι» μέσα μας.
Κι αυτό επειδή παίζουν ζάρια με τον Χάρο, όπως ακριβώς πριν, δεν έχει αλλάξει τίποτα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top