Τα νέα της αυτοκινητοβιομηχανίας

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
Οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη για το First Half 2022 (January- June) βάση πωλήσεων.

1) Τoyota Motors: 5,13 million units
2) Volkswagen Group: 3,9 million units
3) Hyundai-Kia: 3,47 million units
4) Stellantis Group: 3,1 million units
5) General Motors: 2,7 million units
6) Honda Motors: 2,17 million units
7) Ford Motors: 1,97 million units
8) Nissan Motors: 1,8 million units
9) Suzuki: 1,4 million units
10) BMW Group: 1,2 million units.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
Ντροπή για την Ford που κατήργησε αυτό το ιστορικό μοντέλο. Έχει πουλήσει 17 εκατομμύρια οχήματα από το 1976-2022 το συγκεκριμένο μοντέλο. Μάλιστα τις χρονιές 2000-2014 ήταν το best selling compact αυτοκίνητο του πλανήτη. Θεωρώ ότι σε λίγα χρόνια από τώρα θα δούμε να κάνει το ίδιο και με το Ford Focus.


 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
32131312.png

Με τέτοιες τιμές δεν έχει ελπίδα στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια που στοχεύει το μοντέλο.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
View attachment 118185
Με τέτοιες τιμές δεν έχει ελπίδα στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια που στοχεύει το μοντέλο.
Γενικά η παρουσία της Ford στην Ευρώπη χάνεται χρόνο με το χρόνο. Παλιά ήταν η 2η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη βάση πωλήσεων ενώ πλέον είναι εκτός 5αδας.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
Ισχυρές πωλήσεις κατέγραψε η General Motors το δεύτερο τρίμηνο του έτους καθώς τα προβλήματα έλλειψης εξαρτημάτων φτάνει στο τέλος τους. Η εταιρεία πούλησε 692.000 οχήματα στις ΗΠΑ την περίοδο Απριλίου- Ιουνίου καταγράφοντας αύξηση 19% σε σχέση με πέρσι. Στην Κίνα πούλησε 526.000 οχήματα καταγράφοντας αύξηση 9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο ενώ οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις της για την ίδια περίοδο έφτασαν το 1.470.000 οχήματα, ποσό αυξημένο κατά 10% σε σχέση με το Q2 του 2022. Η εταιρεία θα ανακοινώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα στο τέλος του Ιουλίου.

 
Τελευταία επεξεργασία:

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
Το εχεις? Εκανα test drive ενα d300 και μου αρεσε αλλα δεν ειμαι σιγουρος για την αξιοπιστια του.
Όχι δεν έχω αμάξι ακόμα είμαι μικρός 😂😂.

Όσο αφορά το d300 είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο και σίγουρα δίνει μια υψηλή αίσθηση πολυτελείας στον οδηγό του. Απλά η αξιοπιστία του όντως δεν είναι καλή καθώς εδώ και μερικά χρόνια η Range Rover έχει εξαγοραστεί από Ινδούς με αποτέλεσμα να βγάζουν σοβαρά προβλήματα. Αν θέλεις ακριβό SUV δες προς Lexus και BMW μεριά που είναι αρκετά πιο αξιόπιστα.

Εδώ είναι η έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ φέτος όσο αφορά την αξιοπιστία των εταιρειών.

IMG_9768.png
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Όχι δεν έχω αμάξι ακόμα είμαι μικρός 😂😂.

Όσο αφορά το d300 είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο και σίγουρα δίνει μια υψηλή αίσθηση πολυτελείας στον οδηγό του. Απλά η αξιοπιστία του όντως δεν είναι καλή καθώς εδώ και μερικά χρόνια η Range Rover έχει εξαγοραστεί από Ινδούς με αποτέλεσμα να βγάζουν σοβαρά προβλήματα. Αν θέλεις ακριβό SUV δες προς Lexus και BMW μεριά που είναι αρκετά πιο αξιόπιστα.

Εδώ είναι η έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ φέτος όσο αφορά την αξιοπιστία των εταιρειών.

View attachment 118292

Το βασικό μου αυτοκίνητο είναι ένα Model 3. Έχω επίσης ένα BMW X1, που είναι νομίζω ανάμεσα στα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. Τρίζει, τα πλαστικά και τα ντουλαπάκια του είναι χειρότερης ποιότητας από ένα γαμημένο Mito που είχα. Τα καθίσματα τα έκαναν όσο πιο άβολα μπορούν να γίνουν για έναν άνθρωπο που δεν έχει ξυλοπόδαρα, έχει παρά πολύ σκληρές αναρτήσεις και ω θεοί ο Σπάνος. Υαλοκαθαριστήρες μπροστά στην προνομιακή τιμή των 98 ευρώ (+ΦΠΑ).

Το μόνο που το σώζει είναι ο κινητήρας και το κιβώτιο που είναι διαμάντια, αλλά η BMW έχει παράδοση σε αυτά (2 λίτρα πετρέλαιο, 230 ίπποι). Δυστυχώς, δεν γίνεται στην Ελλάδα να ΜΗΝ έχω και ένα κανονικό αυτοκίνητο, γιατί χρειάζεται να κάνω ταξίδια κάθε τόσο λόγω δουλειάς, και με το Tesla φτάνεις μέχρι Πάτρα και μετά τέλος.

Τα Lexus είναι ακριβά και επίσης ξέρεις, έχουν την αισθητική δερμάτινης παντόφλας. Είναι άνετη, δεν χαλάει, αλλά σε κάνει να αισθάνεσαι 172 ετών.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
Το βασικό μου αυτοκίνητο είναι ένα Model 3. Έχω επίσης ένα BMW X1, που είναι νομίζω ανάμεσα στα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. Τρίζει, τα πλαστικά και τα ντουλαπάκια του είναι χειρότερης ποιότητας από ένα γαμημένο Mito που είχα. Τα καθίσματα τα έκαναν όσο πιο άβολα μπορούν να γίνουν για έναν άνθρωπο που δεν έχει ξυλοπόδαρα, έχει παρά πολύ σκληρές αναρτήσεις και ω θεοί ο Σπάνος. Υαλοκαθαριστήρες μπροστά στην προνομιακή τιμή των 98 ευρώ (+ΦΠΑ).

Το μόνο που το σώζει είναι ο κινητήρας και το κιβώτιο που είναι διαμάντια, αλλά η BMW έχει παράδοση σε αυτά (2 λίτρα πετρέλαιο, 230 ίπποι). Δυστυχώς, δεν γίνεται στην Ελλάδα να ΜΗΝ έχω και ένα κανονικό αυτοκίνητο, γιατί χρειάζεται να κάνω ταξίδια κάθε τόσο λόγω δουλειάς, και με το Tesla φτάνεις μέχρι Πάτρα και μετά τέλος.

Τα Lexus είναι ακριβά και επίσης ξέρεις, έχουν την αισθητική δερμάτινης παντόφλας. Είναι άνετη, δεν χαλάει, αλλά σε κάνει να αισθάνεσαι 172 ετών.
Πως είναι το Tesla σαν εμπειρία οδήγησης;; Ρωτάω καθώς τα προωθούν πολύ όμως δεν ξέρω αν αξίζει το hype που τους δίνουν από τα μέσα ενημέρωσης.

Όσο αφορά τα BMW έχω ακούσει και εγώ ότι ο Σπανος είναι ότι χειρότερο υπάρχει από αντιπροσωπεία και για τον λόγο αυτό έχει πολλές αρνητικές κριτικές στο internet. Προσωπικά εγώ είμαι fan των Αμερικανικών SUV καθώς είναι πολύ όμορφα αυτοκίνητα που προσφέρουν χώρους, άνεση και ασφάλεια. Δυστυχώς όμως για Ευρώπη δεν κάνουν αυτά τα αυτοκίνητα λόγω της ακριβής βενζίνης και των υπερβολικά υψηλών φόρων.

Chevrolet Traverse.🥳🥳

IMG_9718.jpeg
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Πως είναι το Tesla σαν εμπειρία οδήγησης;; Ρωτάω καθώς τα προωθούν πολύ όμως δεν ξέρω αν αξίζει το hype που τους δίνουν από τα μέσα ενημέρωσης.
Εκπληκτικά. Το να οδηγείς θερμικό αυτοκίνητο σαν αίσθηση είναι υποθέτω όπως τον αισθάνεσαι όταν αλλάζεις από αυτοκίνητο σε κάρο. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το Tesla καθεαυτό. Είναι ο ηλεκτρικός κινητήρας, όλα τα ηλεκτρικά είναι τόσο πολύ ευχάριστα. Ακόμα και τα φθηνά. Έχουν ροπή και άμεση απόκριση στην επιτάχυνση.

Και είναι κάποια μικρά ηλίθια πράγματα που τα κάνουν ακόμα καλύτερα. Για παράδειγμα, δεν χρειάζεται να πηγαίνεις σε βενζινάδικα. Δεν το καταλαβαίνεις, επειδή σου φαίνεται προφανές, αλλά αφού πάρεις ηλεκτρικό σου φαίνεται τρελή άνεση κάθε πρωί να είσαι με γεμάτο αυτοκίνητο. Επίσης, μπορείς να αφήνεις το AC ανοιχτό όταν φεύγεις. Δεν νοιώθεις πόσο απίστευτα πολύ γαμάει να γυρνάς στον ελληνικό καλοκαιρινό ήλιο στο αυτοκίνητό σου και να έχει μέσα, με το που μπεις, 24 βαθμούς. Δεν έχουν τίποτα να χαλάσει ή να χρειαστεί αλλαγή, αντίο συνεργείο, αντίο σέρβις, μπουζί, λάδια. Στα 70.000 χλμ δεν έχω αλλάξει τακάκια ούτε μία φορά. Δεν χρειάζεται. Έχω πάει στο συνεργείο μία φορά επειδή με τράκαραν. Το μόνο που πρέπει να αλλάζεις είναι τα λάστιχα πιο συχνά.

Τώρα αναφορικά με τα Tesla συγκεκριμένα. Είναι, δυστυχώς, ακόμα τα καλύτερα ηλεκτρικά για την τιμή τους. Έχουν μετριότατη ποιότητα κατασκευής, η υπόθεση με την οθόνη που κάνεις όλα από εκεί είναι ταλαιπωρία, συνηθίζεται αλλά ξέρεις όλα συνηθίζονται τελικά, αλλά δεν προσφέρει κάτι παραπάνω. Το τζάμι στον ουρανό στην Ελλάδα είναι εφιάλτης αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε κίνηση. Και το full self driving, lol, οκ. Καλά, ναι, τώρα είναι στη γωνιά και έρχεται.

Προσωπικά, αν μου πεις ποιο αυτοκίνητο είναι το πιο ωραίο που έχω οδηγήσει σαν οδηγική ευχαρίστηση, είναι ένα TT που είχα (τρίτης γενιάς), ελαφρύ, ζουζουνιάρικο σαν να παίζεις PlayStation. Αλλά αν θες να οδηγείς στην καθημερινότητα, ένα ηλεκτρικό είναι πολύ καλύτερο και πρακτικά πιο γρήγορο.

Και μην ξεχνάς ότι κάνεις καλό στο περιβάλλον με δύο τρόπους, πρώτον ότι τελικά έχει μικρότερο carbon footprint από ένα θερμικό και δεύτερον σκοτώνεις παιδάκια στο Κονγκό που αναγκάζονται να βγάζουν κοβαλτιο για τις μπαταρίες σου, για να το παίζεις εσύ δάνδης woke φυσιολάτρης, οπότε λιγότεροι άνθρωποι να εκπνέουν CO2.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Το μόνο που το σώζει είναι ο κινητήρας και το κιβώτιο που είναι διαμάντια, αλλά η BMW έχει παράδοση σε αυτά (2 λίτρα πετρέλαιο, 230 ίπποι). Δυστυχώς, δεν γίνεται στην Ελλάδα να ΜΗΝ έχω και ένα κανονικό αυτοκίνητο, γιατί χρειάζεται να κάνω ταξίδια κάθε τόσο λόγω δουλειάς, και με το Tesla φτάνεις μέχρι Πάτρα και μετά τέλος.
Έχει πάρει συγγενής μου το Model Y (και θα μου μεταβιβάσει το παλιό του) την βασική έκδοση του 2023 (αυτό χωρίς τους αισθητήρες παρκαρίσματος) και το εχω οδηγήσει αρκετά. Το εχω πάρει 1 φορά Πάτρα και 1 Ιωάννινα και ήταν πολύ άνετο. Το self driving δεν μου άρεσει γιατί επιταγχύνει πολύ γρήγορα ακόμα και στο chill mode.

Στην Ελλάδα τα Tesla είναι must λογω του δικτύου Tesla super charger που χτίζουν και προς το παρόν ειναι τζάμπα. Το Υ για την πόλη ειναι ογκώδες και το 3 είναι χαμηλό. Αν η Τεσλα ειχε φτιάξει μικρομεσαίο αυτοκίνητο θα τους ειχε κλείσει όλους στην Ελλάδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,815 μηνύματα.
Αν η Τεσλα ειχε φτιάξει μικρομεσαίο αυτοκίνητο θα τους ειχε κλείσει όλους.
Λένε ότι η Τέσλα θα βγάλει ένα τέτοιο μοντέλο το Τέσλα 2 τύπου crossover με κόστος κάτω των 25.000 το 2024-2025
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Λένε ότι η Τέσλα θα βγάλει ένα τέτοιο μοντέλο το Τέσλα 2 τύπου crossover με κόστος κάτω των 25.000 το 2024-2025
250000 είναι πολύ μικρό ποσό αν σκεφτείς ότι 21000 περίπου είναι ένα yaris. 25000 με την επιδότηση (33.000 πραγματικά) είναι πιο ρεαλιστικό σενάριο. Πιστεύω ότι θα αργήσει να το βγάλει γιατί το Υ και το 3 πουλάνε σαν τρελά ήδη.

Το πρόβλημα τώρα δεν είναι η τιμή (για κάποιον που κάνει χιλιόμετρα), ούτε που να το φορτίσεις (αν δεν είσαι σε μονοκατοικία) αλλά το μέγεθος. Οι 8 tesla supercharger στην Αθήνα όσο να σας φανεί παράξενο καλύπτει τα υφιστάμενα Tesla της Αθήνα ενώ είναι τζάμπα. Το πολύ πολύ σε ώρες αιχμής να έχει 10' - 15' αναμονή. Αν μπει χρέωση θα βρίσκεις ανετα να φορτισεις οποτε θες.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
250000 είναι πολύ μικρό ποσό αν σκεφτείς ότι 21000 περίπου είναι ένα yaris. 25000 με την επιδότηση (33.000 πραγματικά) είναι πιο ρεαλιστικό σενάριο. Πιστεύω ότι θα αργήσει να το βγάλει γιατί το Υ και το 3 πουλάνε σαν τρελά ήδη.

Το πρόβλημα τώρα δεν είναι η τιμή (για κάποιον που κάνει χιλιόμετρα), ούτε που να το φορτίσεις (αν δεν είσαι σε μονοκατοικία) αλλά το μέγεθος. Οι 8 tesla supercharger στην Αθήνα όσο να σας φανεί παράξενο καλύπτει τα υφιστάμενα Tesla της Αθήνα ενώ είναι τζάμπα. Το πολύ πολύ σε ώρες αιχμής να έχει 10' - 15' αναμονή. Αν μπει χρέωση θα βρίσκεις ανετα να φορτισεις οποτε θες.
Δεν εχω βρει κανενα προβλημα με το μεγεθος και οδηγω στο κεντρο ολη την ωρα. Θα παρω φετος το S, το οποιο ειναι αρκετα πιο μεγαλο, θα δουμε.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Δεν εχω βρει κανενα προβλημα με το μεγεθος και οδηγω στο κεντρο ολη την ωρα. Θα παρω φετος το S, το οποιο ειναι αρκετα πιο μεγαλο, θα δουμε.
To Y είναι πιο πλατύ και δυσκολεύει στην πυλωτή. Κατά τα άλλα είναι πως έχει συνηθίσει.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
Γιατί αγοράζετε Tesla και όχι κάποιο άλλο ηλεκτρονικό?? Τα Tesla έχουν πολύ φθηνή ποιότητα κατασκευής και χαμηλή αξιοπιστία.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Γιατί αγοράζετε Tesla και όχι κάποιο άλλο ηλεκτρονικό?? Τα Tesla έχουν πολύ φθηνή ποιότητα κατασκευής και χαμηλή αξιοπιστία.
Γιατί η Τεσλα προσφέρει ένα δίκτυο ταχυφορτιστων που το εξελίσει ακόμα και στην Ελλάδα όταν οι υπόλοιποι περιμένουν από άλλους ιδιώτες και το κράτος.

Η ποιότητα κατασκευής δεν είναι κακή αν τη συγκρίνεις με αυτοκίνητα της ίδιας τιμής.

Επίσης είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που αυτή τη στιγμή που κινείται με 0 ευρώ/100 km
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο αυτήν την περίοδο. Honda Civic sedan.

IMG_9785.jpeg
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Γιατί αγοράζετε Tesla και όχι κάποιο άλλο ηλεκτρονικό?? Τα Tesla έχουν πολύ φθηνή ποιότητα κατασκευής και χαμηλή αξιοπιστία.
Για εμένα είναι αναγκαίο κακό, ας πούμε. Δεν γουστάρω τον Musk, μία, η Tesla και όλη η φάσουλα του Musk είναι μια τεκ πονζί απάτη (lol, η Tesla αξίζει 10 φορές πάνω από την Toyota, καλό).

ΑΛΛΑ, είναι ακόμα τα καλύτερα ηλεκτρικά για την τιμή τους. Για 55.000, ποιο θα επαιρνες;

Η ποιότητα κατασκευής δεν είναι αντίστοιχη ενός Audi 55.000, αλλά είναι αντίστοιχη μιας BMW 55.000. Οι φορτιστές βοηθάνε και το λειτουργικό τους σύστημα είναι έτη φωτός καλύτερο από όλα τα ηλίθια infotainment σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
H Tesla έκανε στα αυτοκίνητα ότι η Apple στα κινητά. Eσωτερικό με λογική less is more που είναι θέμα χρόνου να το αντιγράψουν όλοι και over the air ουσιαστικά update που προσθέτουν λειτουργίες και αλλάζουν την εμπειρία χρήσης .

H BMW προσφέρει το i4 στα 60.000 και η mercendes το eqa στα 50000. To model 3 αρχίζει από 42.000.

Η Tesla με ελάχιστη παρουσία στην Ελλάδα έκανε ότι το κράτος και οι υπόλοιποι κατασκευαστές αυτοκινήτων που δραστηριοποιούνται εδώ και δεκαετίες στην Ελλάδα δεν έκαναν. Δίκτυο ταχυφορτιστων 150MW - 250MW.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top