Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.110 μηνύματα.

02-03-23

18:18
![]()
Γιατί οι απεργίες του ΟΣΕ κρίνονται συνέχεια παράνομες και καταχρηστικές
Οι αμέτρητες προϋποθέσεις και η ρύθμιση για προσωπικό «ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας», που καθιστούν αδύνατες τις απεργίες του ΟΣΕ.www.oneman.gr
Αυτό πχ, είναι εξοργιστικό. Και μπορεί οι σηματοδοτήσεις και τα όποια συστήματα του μετρό να μην είναι στα ίδια χάλια (μαζί με τα πακέτα siemens είχαν παρθεί κι αυτά άμα δεν κάνω λάθος) αλλα πόσες απεργίες έχει (προσπαθήσει να) κάνει το ΣΕΛΜΑ τα τελευταία χρόνια καταγγέλοντας ελλείψεις σε ανταλλακτικά που οδηγούν σε οριακή συντήρηση των συρμών; (Για να μην πούμε για τον αριθμό των συρμών γενικότερα, που ειδικά στην 3 μετά το άνοιγμα του Πειραιά παίζεται αν θα τύχει να ισχύσει για λίγη ώρα η συχνότητα 4λεπτου στην αιχμή και η σαρδέλα είναι δεδομένη.)
Όταν το επιμύθιο μετά από κάθε εξαγγελία απεργίας και κάθε καταγγελτικό δελτίο τύπου που μπορεί να βγαίνει είναι "πάλι οι μάλακες τα ίδια, πως θα πάει ο κόσμος στις δουλειές του μωρέ που απεργούν κάθε λίγο και λιγάκι οι κηφήνες" κι όλα αυτά τα ωραία, μετά είναι βαθιά υποκριτικό να χεις υφάκι "αφού είχατε προβλήματα γιατί δεν τα λέγατε βρε;".
Και ακόμα κι αυτή τη μέρα, που το σωματείο πέραν των όποιων χρόνιων προβλημάτων είναι λογικό να θέλει να απεργήσει για να δείξει τη συμπαράστασή του, προσφεύγει εκ νέου η διοίκηση ώστε να κηρυχθεί και αυτή παράνομη.
Κάνει με λίγα λόγια τόσα χρόνια το μαλάκα γι' αυτά που καταγγέλουν οι εργαζόμενοι (ανταλλακτικά, προσωπικό, συρμοί, φύλαξη αμαξοστασίων), αλλά αυτή τη γαμημένη μέρα δεν είχε την ενσυναίσθηση να τονε κάνει πάλι.
ΕΠΙΣΗΣ...
Μαθανε ολοι οι νεοφιλελεδες να βριζουν τους συνδικαλιστες και να τους αγνοουν πλήρως.
Απο το να κανουμε τεμεναδες στους συνδικαλιστες και να τους χαιδευουμε,μεχρι να αγνοουμε και να απαξιουμε ότι καταγγελουν , απεχει αιωνες.
Βγητε τωρα νεοφιλελεδια να κατηγορησετε τους συνδικαλιστες που χρονια ΦΩΝΑΖΑΝ!
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΑΤΕ!
Στο μεταξυ υπραχουν υποψιες οτι στο βαγονι/εστιατοριο ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΠΑΝΙΟ για τις αναγκες του μαγειρειου ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ και δικαιολογει την διπλη εκρηξη που φαινεται να γινεται στο επιμαχο βαγονι μετα την συγκρουση,λενε ειδικοι....ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΑΓΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
Ποιος ψελλιζει αηδιες οτι καμια ευθυνη δεν φερει η ιταλικη εταιρια λεμε;
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.437 μηνύματα.

02-03-23

18:36
Η Στεφανίδου κλασσικά τα έβαλε αποκλειστικά με τον σταθμάρχη για να υπάρξει drama και να έχει τηλεθέαση ενώ ένας προσκεκλημένος μηχανολόγος μηχανικός με εξειδίκευση στα σιδηροδρομικά ατυχήματα της εξηγούσε πως το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρότερο και μεγαλύτερο απο το αναμενόμενο ανθρώπινο λάθος που θα συνέβαινε αναπόφευκτα κάποια στιγμή . Είναι τόσο ηλίθια που έστειλε δημοσιογράφο να πάει να κάνει τον εμπειρογνώμονα στις ράγες και κοίταζαν άσχετα πράγματα . Ρεζιλεύουν τον εαυτό τους με αυτά που κάνουν . Δυστυχώς μερικοί δεν μπορούν να σεβαστούν τίποτα , ακόμα και τώρα κυνηγάνε τηλεθέαση με κάθε τρόπο . Δεν μπορούν να κάνουν ένα ανθρώπινο ρεπορτάζ με σεβασμό .
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

02-03-23

18:36
Δεν τους δίνει άλλοθι που φώναζαν. Αφού συνέχιζαν να δουλεύουν ενώ ήξεραν τις ελλείψεις που υπήρχαν είναι συνένοχοι.Βγητε τωρα νεοφιλελεδια να κατηγορησετε τους συνδικαλιστες που χρονια ΦΩΝΑΖΑΝ!
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΑΤΕ!
Η Hellenic train ανέλαβε μια χρεοκοπημένη εταιρεία του δημοσίου έκλεισε συμφωνία με τους κινέζους και την έκανε κερδοφόρα. Την καπιλεύτηκε η κυβέρνηση που το κράτος δεν έκανε ούτε τα ουσιώδης στο δίκτυο της.

Εγκαίνια για το τραίνο της Cosco στον Πειραιά! Φωτό και βίντεο
«Δημιουργούνται δυνατότητες για την επόμενη γενιά σημαντικών επενδύσεων» τόνισε ο Α.Σαμαράς, μετά την επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά, με τον Κινέζο πρωθυπουργό Λι Κετσιάνγκ και τα εγκαίνια του τραίνου.

Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.110 μηνύματα.

02-03-23

18:40
ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑ.
ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΤΡΕΝΟ,ΑΦΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΝ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΕΑΤΑ.
ΘΑ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!
ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΕΠΟΝΤΑ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΕΑΤΑ.
ΘΑ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!
ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΕΠΟΝΤΑ.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.846 μηνύματα.

02-03-23

18:44
ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑ.
ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΤΡΕΝΟ,ΑΦΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΝ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΕΑΤΑ.
ΘΑ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!
ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΕΠΟΝΤΑ.
Ναι προφανώς και πρέπει να γίνουν αλλαγές στα τρένα. Το να μην τα χρησιμοποιούν όμως οι επιβάτες είναι δύσκολο καθώς υπάρχουν άτομα που θέλουν να μετακινηθούν.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.110 μηνύματα.

02-03-23

18:44
Κερδοφορα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ...λογικο αφου δενε κανε προσληψεις που ηταν αναγκαιες και τα αφηνε ολα στο ελεος του χρονου.Η Hellenic train ανέλαβε μια χρεοκοπημένη εταιρεία του δημοσίου έκλεισε συμφωνία με τους κινέζους και την έκανε κερδοφόρα.
ΕΛΕΟΣ ΑΚΙΚΕ.
Και..κοιτα να δεις που δεν σκεφτηκα μονοε γω οτι ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΟΤΕ ΔΕΙΓΜΑ ΤΡΕΝΟΥ!

Τέμπη: Να σταματήσει η λειτουργία των τρένων μέχρι να εκσυγχρονιστούν – npress.gr
Στα Τέμπη έγινε ένα ανθρώπινο λάθος. Ομως, προηγούνται οι ευθύνες όλων εκείνων που άφησαν τον ελληνικό σιδηρόδρομο γυμνό και χωρίς δικλείδες ασφαλείας

Στα Τέμπη έγινε ένα ανθρώπινο λάθος. Ομως, προηγούνται οι ευθύνες όλων εκείνων που άφησαν τον ελληνικό σιδηρόδρομο γυμνό και χωρίς δικλείδες ασφαλείας
Ωρες εθνικού πένθους και συλλογικού πόνου, περνά η Ελλάδα με τις σκέψεις όλων να βρίσκονται στους συγγενείς των θυμάτων, στους αγνοούμενους και στους τραυματίες, ειδικά όσους είναι βαριά.
Κι αν η πολιτική ηγεσία ορκίζεται ότι θα ερευνήσει τα αίτια για την τραγωδία στα Τέμπη, κι αν όλοι οι Ελληνες θέλουν να επιτέλους στη χώρα αυτή να χυθεί άπλετο φως, να φτάσει το μαχαίρι στο κόκαλο, να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι και να διορθωθούν τα λάθη, ένα είναι το δεδομένο:
Οι Ελληνες πολίτες δεν αισθάνονται ασφαλείς. Δεν εμπιστεύονται τη μεταφορά τους με τον σιδηρόδρομο και γνωρίζουν εδώ και πολύ καιρό ότι κάτι σάπιο υπάρχει στο «βασίλειο» των τρένων.
Και δεν μπορούν να κυκλοφορούν τα τρένα όσο κακοφορμίζει η χαίνουσα πληγή των ελληνικών σιδηρόδρομων.
Οι συγκλονιστικές καταγγελίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, τα έγγραφα φωτιά που αποκαλύπτουν ότι όλοι γνώριζαν τα προβλήματα ασφάλειας των τρένων αλλά δεν έκαναν τίποτε, επιβεβαιώνουν κι όσους υποστηρίζουν ότι εδώ και τώρα ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα πρέπει να βάλει λουκέτο, να ανεβάσει χειρόφρενο.
Να πάψει να λειτουργεί μέχρι να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να υπάρξουν δεσμεύσεις προς τους πολίτες ότι η μεταφορά τους θα είναι ασφαλής και δεν θα ξαναθάψουμε νέους ανθρώπους.
Εδώ και τώρα, κι όχι μόνο για σήμερα, για αύριο ή για μια εβδομάδα, η άλλοτε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και νυν ιδιωτική Hellenic Train, που έχει περάσει στα χέρια των Ιταλών, πρέπει να βάλει χειρόφρενο.
Ακόμη και για πάντα, αν οι υπεύθυνοι, κράτος και εταιρεία, δεν προχωρήσουν στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.
Στην εποχή της απόλυτης τεχνολογικής επανάστασης, την ώρα που η τηλεματική σε όλο τον κόσμο έχει αλλάξει τις μεταφορές κι όχι μόνο, δε νοείται στην Ελλάδα του 2023 να λειτουργούν τα τρένα όπως στην εποχή του… καρβουνιάρη.
Και είναι προκλητικό να ακούμε κάθε λίγο και λιγάκι για «ασημένιο βέλος» που θα τρέχει με ασύλληπτες ταχύτητες και θα κάνει το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 2-3 ώρες όταν δεν υπάρχουν βασικές υποδομές ασφαλείας.
Το ανθρώπινο λάθος και οι ευθύνες
Αν στην τραγωδία των Τεμπών έγινε ένα τραγικό λάθος από έναν σταθμάρχη, αυτό δεν αναιρεί τις ευθύνες συνολικά της εταιρείας διαχείρισης και του κράτους.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πέσει η ευθύνη στον σταθμάρχη και στο τραγικό ανθρώπινο λάθος. Το πρόβλημα δεν είναι ο άνθρωπος κι αν υπάρχει μια άτυχη στιγμή κάποιου να… γυρίσει το «κλειδί» της γραμμής.
Το πρόβλημα είναι ότι υπήρξαν δραματικές καθυστερήσεις σε επενδύσεις που έπρεπε να έχουν γίνει τόσο στο σύστημα ασφάλειας και στη σηματοδότηση όσο και στο σύστημα επικοινωνίας το οποίο είναι απαρχαιωμένο.
Όταν σε άλλες χώρες ο σιδηρόδρομος έχει εκσυγχρονιστεί και μιλούν όλοι για ταχύτητες ακόμη και πάνω από 600 χιλιόμετρα την ώρα, στην Ελλάδα μιλάμε για κομμένα καλώδια, για κλοπή καλωδίων από Ρομά, για έλλειψη συνεννόησης των σταθμαρχών, για σβησμένους σηματοδότες, για βραχυκυκλώματα που δημιουργούν καθημερινές καθυστερήσεις, για έλλειψη αισθητήρων που θα έπρεπε να έχουν τοποθετηθεί στις γραμμές εδώ και καιρό, για σύστημα τηλεματικής ανύπαρκτο, για μικρότερο ανθρώπινο δυναμικό στην εταιρεία.
Ούτε καν, λοιπόν, δικλείδες ασφαλείας ώστε να αποφευχθεί η τραγωδία ακόμη κι αν ο σταθμάρχης έκανε λάθος.
Το χαστούκι της Κομισιόν
Κι αν όλα αυτά τα έχουν καταγγείλει οι εργαζόμενοι ή κάποιοι… απογοητευμένοι και εξοργισμένοι διευθυντές και μπορεί να μην τους πιστεύουμε, δεν θα έπρεπε να πιστέψουμε και να κινητοποιηθούμε με την καταδίκη της Ελλάδας από την Κομισιόν και την παραπομπή της στο Ευρωδικαστήριο, κυρίως για θέματα ασφάλειας των τρένων;
Μόλις στις 15 Φεβρουαρίου με επιστολή της η Κομισιόν αναφέρει: «Η Ελλάδα δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις που υπέχει δυνάμει της οδηγίας για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου. «Η συγκεκριμένη οδηγία διευκρινίζει ότι τα κράτη μέλη έπρεπε να εξασφαλίσουν τη σύναψη συμβατικής συμφωνίας μεταξύ της εθνικής αρμόδιας αρχής και του διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής το αργότερο έως τις 16 Ιουνίου 2015 και τη δημοσίευσή της εντός ενός μηνός», επεσήμαινε στην ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Υπογράμμιζε, μάλιστα, με τον πλέον μσαφή και κατηγορηματικό τρόπο πως «η σύναψη και δημοσίευση της εν λόγω συμφωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη διαφάνεια των επικείμενων έργων στο δίκτυο σιδηροδρομικής υποδομής».
Ξεκάθαρα, λοιπόν. Είναι αδιανόητο εκατοντάδες ανθρώπινες ζωές – επιβάτες στα ελληνικά τρένα να κρέμονται από ένα… ανθρώπινο λάθος. Είναι αδιανόητο να ρίξουμε την ευθύνη σε έναν άνθρωπο όταν έχουν προηγηθεί τραγικά λάθη που θα μπορούσαν να έχουν σώσει τις ζωές των επιβατών της μοιραίας αμαξοστοιχίας.
Η μόνη λύση είναι να… πάρουν τα κλειδιά των τρένων και να τα παρκάρουν μέχρι να υπάρξει μια συνολική επένδυση που θα φέρει τον ελληνικό σιδηρόδρομο στη νέα εποχή.
Και επειδη η κυβερνηση ειπαμε.,κανει παρτουζες με τους ιδιωτες..ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ.
ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ.
ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΣΟΥΞΕΙ ...ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΤΙ.
Wonderkid
Διακεκριμένο μέλος
Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.728 μηνύματα.

02-03-23

18:44
Πράγματι, αν δεν υπάρξει ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου και εναρμόνισή του με τις σύγχρονες απαιτούμενες προδιαγραφές ασφαλείας και χρήση συστημάτων αυτομάτου ελέγχου, όπως επίσης και με κατάλληλη στελέχωση αποτελεί έναν διαρκή κίνδυνο.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.110 μηνύματα.

02-03-23

18:44
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΕΛ....Ποσο χρονων σε ειπαμε;Ναι προφανώς και πρέπει να γίνουν αλλαγές στα τρένα. Το να μην τα χρησιμοποιούν όμως οι επιβάτες είναι δύσκολο καθώς υπάρχουν άτομα που θέλουν να μετακινηθούν.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.846 μηνύματα.

02-03-23

18:45
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΤΕΛ....Ποσο χρονων σε ειπαμε;
Θα μπεις σε ΚΤΕΛ για να πας Αθήνα- Θεσσαλονίκη;; Ποιος το κάνει αυτό εν ετη 2023;;
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.110 μηνύματα.

02-03-23

18:46
Ο εξυπνος.Πλεον.Θα μπεις σε ΚΤΕΛ για να πας Αθήνα- Θεσσαλονίκη;; Ποιος το κάνει αυτό εν ετη 2023;;
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.846 μηνύματα.

02-03-23

18:49
Ο εξυπνος.Πλεον.
Έξυπνος να είσαι 7 ώρες μέσα σε ένα ΚΤΕΛ κολλημένος ο ένας πάνω στον αλλον;; Μόνο εξυπνάδα δεν είναι αυτό.
Σε ότι αφορά τη βελτίωση του δικτύου πρέπει να γίνει άμεσα ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του , πρώτου θρηνήσουμε και άλλους ανθρώπους. Μπορεί να γίνει αυτό σχετικά εύκολα , μέσω της βοήθειας των προγραμμάτων της Ε.Ε.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.110 μηνύματα.

02-03-23

18:49
Βραβειο Νομπελ.
ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.
Εννοειται απο εσενα την περιμενα αυτην την εξυπναδα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Οχι...εξυπναδα ειναι να μην μπουκοταρεις ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ.Έξυπνος να είσαι 7 ώρες μέσα σε ένα ΚΤΕΛ κολλημένος ο ένας πάνω στον αλλον;; Μόνο εξυπνάδα δεν είναι αυτό.
ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.
Εννοειται απο εσενα την περιμενα αυτην την εξυπναδα.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.846 μηνύματα.

02-03-23

18:53
Βραβειο Νομπελ.
View attachment 113502
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Οχι...εξυπναδα ειναι να μην μπουκοταρεις ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ.
Εννοειταια πο εσενα την περιμενα ατυην την εξυπναδα.
Έχεις δίκιο Πουπι, στα δημόσια τρένα δεν γίνονται ποτέ ατυχήματα και για αυτό πρέπει να γίνουν άμεσα κρατικά.

Δερβένι Κορινθίας 1968: Το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα που έμεινε στην ιστορία (video)
Στις 30 Σεπτεμβρίου του 1968 δύο τρένα συγκρούονται στο Δερβένι Κορινθίας με τον τραγικό απολογισμό να είναι 34 νεκροί και περισσότεροι από 150 τραυματίες. Το... σκοτεινό σημείο της τραγωδίας που μένει αναπάντητο μέχρι σήμερα.

Δυστύχημα στα Τέμπη: Η παρόμοια σιδηροδρομική τραγωδία του 1972 | LiFO
Οι σταθμάρχες διαφωνούσαν ποια από τις δυο αμαξοστοιχίες έπρεπε να έχει προτεραιότητα


Wenzhou train collision - Wikipedia

China rail crash: One dead, 8 injured after high-speed train derails in Guizhou province | CNN
A train conductor was killed and eight other people injured after a high-speed train derailed in southern China on Saturday morning, state media CCTV reported.

At least 11 killed in rail crash in France
A high-speed TGV train has derailed near the eastern French city of Strasbourg, killing at least 11 people, officials have said.

Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.110 μηνύματα.

02-03-23

18:55
Ελα ολοι οι εκσυχρονιστες ΝΔουλες που μας εκσυχγρονισαν στην πηστααααααα!
αικξοιχρωνυσυ λαιμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!
ΤΕΦΤΕΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
Ο ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
www.npress.gr
Ε
Σαφως και γινονταν.
ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ;;;;
Αη κοιμησου .ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑ ΜΑΣ.
αικξοιχρωνυσυ λαιμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!
ΤΕΦΤΕΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
Ο ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

To μοιραίο σήμα του σταθμάρχη και οι ελλείψεις - «Περνάς κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως και είσοδο Νέων Πόρων» – npress.gr
Στη δημοσιότητα τη μοιραία εντολή στον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας 62 Εννέα λέξεις, όσες η εντολή που έδωσε ο σταθμάρχης Λάρισας στον

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ε
Ειναι η τελευταια φορα πουα σχολουμε μαζι σου...ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.Έχεις δίκιο Πουπι, στα δημόσια τρένα δεν γίνονται ποτέ ατυχήματα και για αυτό πρέπει να γίνουν άμεσα κρατικά.
![]()
Δερβένι Κορινθίας 1968: Το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα που έμεινε στην ιστορία (video)
Στις 30 Σεπτεμβρίου του 1968 δύο τρένα συγκρούονται στο Δερβένι Κορινθίας με τον τραγικό απολογισμό να είναι 34 νεκροί και περισσότεροι από 150 τραυματίες. Το... σκοτεινό σημείο της τραγωδίας που μένει αναπάντητο μέχρι σήμερα.www.caranddriver.gr
![]()
Δυστύχημα στα Τέμπη: Η παρόμοια σιδηροδρομική τραγωδία του 1972 | LiFO
Οι σταθμάρχες διαφωνούσαν ποια από τις δυο αμαξοστοιχίες έπρεπε να έχει προτεραιότηταwww.lifo.gr
![]()
Wenzhou train collision - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
![]()
China rail crash: One dead, 8 injured after high-speed train derails in Guizhou province | CNN
A train conductor was killed and eight other people injured after a high-speed train derailed in southern China on Saturday morning, state media CCTV reported.amp.cnn.com
![]()
At least 11 killed in rail crash in France
A high-speed TGV train has derailed near the eastern French city of Strasbourg, killing at least 11 people, officials have said.www.bbc.com
Σαφως και γινονταν.
ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ;;;;
Αη κοιμησου .ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑ ΜΑΣ.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.846 μηνύματα.

02-03-23

18:58
Ελα ολοι οι εκσυχρονιστες ΝΔουλες που μας εκσυχγρονισαν στην ποστααααααα!
αικξοιχρωνυσυ λαιμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!
View attachment 113503
ΤΕΦΤΕΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
Ο ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
![]()
To μοιραίο σήμα του σταθμάρχη και οι ελλείψεις - «Περνάς κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως και είσοδο Νέων Πόρων» – npress.gr
Στη δημοσιότητα τη μοιραία εντολή στον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας 62 Εννέα λέξεις, όσες η εντολή που έδωσε ο σταθμάρχης Λάρισας στονwww.npress.gr
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ε
Ειναι η τελευταια φορα πουα σχολουμε μαζι σου...ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.
Σαφως και γινονταν.
ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ;;;;
Αη κοιμησου .ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑ ΜΑΣ.
Τα ατυχήματα στην Κίνα έγιναν 2011,
2022. Δημόσιο 100% εκεί
Στο TGV στη Γαλλία το 2015.
Αν δεν κάνω λάθος το 2011, 2015 και 2022 είναι αρκετά πρόσφατα.


Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.110 μηνύματα.

02-03-23

19:01
ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΦΑΛΗ
ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΤΡΕΝΟ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.ΟΣΟ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΘΑ ΜΑΣ ΑΓΝΟΟΥΝ.
ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΙΔΡΩΣΕΙ ΤΟ ΑΦΤΙ...ΑΦΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΤΡΕΝΟ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΕΑΤΑ.
ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΤΡΕΝΟ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.ΟΣΟ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΘΑ ΜΑΣ ΑΓΝΟΟΥΝ.
ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΙΔΡΩΣΕΙ ΤΟ ΑΦΤΙ...ΑΦΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΤΡΕΝΟ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΕΑΤΑ.

«Οι ζωές μας μετράνε»: Σε εξέλιξη συγκέντρωση στο Σύνταγμα για την τραγωδία στα Τέμπη - ΦΩΤΟ
Συνεχίζονται και σήμερα Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023 οι κινητοποιήσεις για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
BeatrixKiddo
Περιβόητο μέλος
Η BeatrixKiddo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4.460 μηνύματα.

02-03-23

19:04
Δεν είναι ότι τους αφήνει. Είναι ότι κρύβονται και πολλακις τους πιάνουν και τους λένε να κατέβουν στην επόμενη στάση. Κάθονται σε μπαρ κλπ που δεν έχει θέσεις εκεί.Βλέπω ότι υπήρχαν λαθραίοι επιβάτες μέσα στο τρένο και μάλιστα αυτό είναι μια τακτική που γίνεται συχνά. Εγώ μα ρωτήσω γιατί αφήνει η εταιρεία να μπαίνουν άτομα χωρίς εισιτήριο στο τρένο;; Τώρα που να ξέρουμε ποσά είναι τα θύματα και το σημαντικότερο ποιοι είναι τα θύματα.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

02-03-23

19:05
Ναι έτσι λειτουργεί καπιταλισμός.Κερδοφορα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ...
BeatrixKiddo
Περιβόητο μέλος
Η BeatrixKiddo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4.460 μηνύματα.

02-03-23

19:09
Εγώ το κάνω.Θα μπεις σε ΚΤΕΛ για να πας Αθήνα- Θεσσαλονίκη;; Ποιος το κάνει αυτό εν ετη 2023;;
Γιατι είναι πιο οικονομικό. Και συμφέρει. Ειδικά αν κάνεις Αθήνα Θεσσαλονίκη κάθε μήνα δρομολόγια.
6 ώρες είναι. Αν δεν θες να στριμωχνεσαι υπάρχει και το αεροπλάνο.
Επίσης άμα θες να πάρεις πολλά πράγματα μαζί σου το ΚΤΕΛ θα πάρεις δεν θα πάρεις το τραίνο.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.110 μηνύματα.

02-03-23

19:14
Γελαστε υπευθυνα.
Στην Ελλαδα των εκσυχρονιστων νεοφιλελε μητσοκλασιδων.
Αλλα ειπαμε.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΜΑΡΚΕΤ ΠΑΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
www.enikos.gr
Στην Ελλαδα των εκσυχρονιστων νεοφιλελε μητσοκλασιδων.
Αλλα ειπαμε.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΜΑΡΚΕΤ ΠΑΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

Σέρρες: Η φύλαξη σιδηροδρομικής διάβασης γίνεται με σεκιούριτι - Δεν λειτουργούν οι μπάρες και οι σηματοδότες
Άνδρες από εταιρεία σεκιούριτι έχουν αναλάβει εδώ και μήνες την φύλαξη ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης στις Σέρρες.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 243 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ROM32
- charmander
- Reader
- Wonderkid
- chester20080
- camil
- Paragontas7000
- Αντικειμενικός
- johnsala
- touvlo
- Corfu kitty
- Joji
- A350
- akis_95
- vasilis123321
- fmarulezkd
- giannhs2001
- Memetchi
- Kate1914
- Scandal
- Jack of Spades
- fourkaki
- taketrance
- rafaela11
- synthnightingale
- Dr. Gl. Luminous
- American Economist
- Libertus
- back2967
- iminspain
- Unboxholics
- bibliofagos
- Entropy24
- J.Cameron
- Giorgkalo
- Ryuzaki
- Debugging_Demon
- Evi Papa
- Εριφύλη
- italian
- louminis
- GeorgePap2003
- Scarlet Fox
- gegeorgiou90
- fockos
- giorgos5002
- gaidouri
- Unicex
- AggelikiGr
- Angel95
- Ilma
- Rene2004
- jj!
- Hased Babis
- TehWinnerGR
- NeosUser2023
- kalhkardia
- thenutritionist
- Μήτσος10
- despoina13
- bboys
- bouk0u
- stee
- tsiobieman
- pinkheart
- Ωρορα
- Skeptic95
- physicscrazy
- Andante
- Chris1993
- SlimShady
- DimitraA.
- Μαυρίκιος
- Athens2002
- ghоul
- Advocatus diaboli
- Fernando_A
- AndreasM96
- Teo95
- jellojina
- User2350
- phleidhs
- Alessandra Eliza
- Esperos1
- Ariana2018
- Maraki4you
- Antonia Alexandra
- ggl
- Annie
- fretoe
- epote
- aggelosst9
- hirasawayui
- marww
- iew
- Luludaki
- suaimhneas
- Galleon
- Mitsaras23
- AK-92
- theodle
- AN.PA
- ougkampougka
- afantos
- Indiana Jones
- art_of_poetry
- Στεφανος56
- Δροσουλίτης
- Meow
- eukleidhs1821
- dmav
- Johnny15
- Abiogenesis
- ΘανάσοςG4
- Nala
- kleoniki05
- Ness
- Εχέμυθη
- bigthor
- P.Dam.
- Sosstoss
- efiger
- arko
- valsamis
- Rania00
- Giann1s
- lepipini
- Viedo
- epan
- Sevasti
- Galini66
- Κλημεντίνη
- charitos
- Chris2756
- FreeNotes
- Dreamer_SW
- snowy
- Rosario15
- sakismaster
- ag97
- denksero
- Έμμα
- Metalhead_4_life
- Stelios725
- ESTELLA
- spring day
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.