chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.097 μηνύματα.

30-03-24

22:55

Τέμπη: Ποιοι πήραν τα ηχητικά αρχεία - Τι αναφέρει η «Καθημερινή» | LiFO
«Από την πρώτη στιγμή είναι γνωστά τα στοιχεία του υπαλλήλου και η ακριβής ώρα που εξήγαγε από τον server του ΟΣΕ το επίμαχο ηχητικό αρχείο»

Scandal
Διαχειριστής
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.182 μηνύματα.

30-03-24

23:40
Δεν ξέρω αν αληθεύει απλά το βάζω γιατί το είδα στο facebook
chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.097 μηνύματα.

31-03-24

07:45

Νέες βόμβες για την κυβέρνηση: Ποιος είναι ο κομιστής της μονταζιέρας των Τεμπών και τα sms στον Μαρινάκη - Militaire.gr
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα βρεθεί απ΄ ότι φαίνετια αντιμέτωπη με νέες ηχηρότατες αποκαλύψεις για το έγκλημα των Τεμπών κι όχι μόνο. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του πολύ Δημήτρη Λάππα στο Mega , έρχεται η αποκάλυψη του «κομιστή της μονταζιέρας» των Τεμπών. Ποιος μετέφερε τα μονταρισμένα ηχητικά σε...

Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10.331 μηνύματα.

31-03-24

17:33
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.994 μηνύματα.

01-04-24

16:20
Λοιπόν, όλα τα μεταφορικά μέσα, ελέγχονται τακτικά για την ασφάλεια. Ξέρεις γιατί περνούν τα αυτοκινητα ΚΤΕΟ; Για να κυκλοφορούν και να μην είναι επικινδυνα στους δημόσιους δρόμους, όχι για να διευκολύνεται ο οδηγός. Εντάξει συνηθως πάνε μαζί αυτά, αλλά τελικά κάνεις λάθος. Ο ρητός σκοπός δεν είναι η ευκολία, αλλά η ασφάλεια. Τα αεροπλάνα ελέγχονται (δες ιστορίες μπόινγκ). Τα καράβια ελέγχονται.Η σύμβαση αναβάθμισης δεν έχει σαν σκοπό την ασφάλεια, αλλά την ηλεκτρονικοποίηση της γραμμης που ενδεχομένως έμμεσα να υπονοείται και η μεγαλύτερη ασφάλεια. Θα είχε ως σκοπό την ασφάλεια μόνο αν το έλεγε ρητά.
Αν ένα αυτοκίνητο δεν πληρεί τις προυποθεσεις κτεο, δε θα κυκλοφορούσε, γιατί θα ήταν επικίνδυνο. Το ίδιο ισχύει με τα τρένα.
Μόλις έμαθα, πως η φίλη του μικρού μου, κάνει πρακτική στο ΕΤCS, θα σου πω για το φρενάρισμα. Θυμάμαι όμως που έλεγαν, όταν είχε γίνει το μεγάλο δυστυχημα των Τεμπών, πως κανονικά, αν δυο τρενα κινούνται στην ίδια γραμμή σε αντιθετες κατευθυνσεις, φρενάρουν αυτόματα, ακόμα και αν ο οδηγός αποκοιμηθεί. Λοιπόν, τον ρωτησα να τη ρωτησει λεπτομέρειες, αν τη φερει από δω, θα την πιάσω. Απλά δε νομίζω να την φέρει

όταν της το πουλήσαμε, έπρεπε να γραφτούν στο πωλητηριο οι όροι ασφαλείας. Αν θεωρούσε την αγορά μας μικρή και ανάξια καλών τρένων, ας μην την αγόραζεΤέλος δεν ξέρουμε αν η Hellenicrailways έβαζε τρένα τέτοιου επιπέδου υπολογισμού η θα τα θεωρούσε ακριβά για την μικρή αγορά της Ελλάδας
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο προϊστάμενος έχει πάντα την ευθυνη. (Η διευθυντριά μου μου έλεγε πάντα, θα μας πάνε παρέα "μέσα", αν κάνω λάθη). Τεσπα, θα γίνει δίκη και αν πάει ο υπουργός έγγραφη διαβεβαιωση βεβαιωσης της ΡΑΣ για την ασφαλεια, πιστεύω θα αθωωνόταν. Άλλωστε και το ΚΤΕΟ αυτή το νόημα έχει. Πρακτικά δεν μπορεί ο υπουργός να ελέγξει όλα τα αυτοκινητα.Από την στιγμή που η ΡΑΣ υπέγραφε ότι τα τρένα είναι ασφαλή ο Καραμανλής νομικά δεν θα έχει νομικό πρόβλημα επειδή είπε είναι ασφαλές.
Ατυχήματα πάντα θα γίνονται. Αν όμως είναι όλα ελεγμένα, λειτουργούν σωστά, οι πιθανότητες ελαχιστοποιούνται. Αν όμως τα αφήνεις στο έλεος του θεού, τότε φταις! Τοτε δεν είναι ατυχημα, αλλά έγκλημα.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

01-04-24

19:16
Η ΡΑΣ έχει μεγαλοστελέχη όλων των κομμάτων. Δεν τους αγγίζει κανένας και το παίζουν και δικαστές ενώ έχουν την πραγματική ευθύνη.Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο προϊστάμενος έχει πάντα την ευθυνη. (Η διευθυντριά μου μου έλεγε πάντα, θα μας πάνε παρέα "μέσα", αν κάνω λάθη). Τεσπα, θα γίνει δίκη και αν πάει ο υπουργός έγγραφη διαβεβαιωση βεβαιωσης της ΡΑΣ για την ασφαλεια, πιστεύω θα αθωωνόταν. Άλλωστε και το ΚΤΕΟ αυτή το νόημα έχει. Πρακτικά δεν μπορεί ο υπουργός να ελέγξει όλα τα αυτοκινητα.
Ατυχήματα πάντα θα γίνονται. Αν όμως είναι όλα ελεγμένα, λειτουργούν σωστά, οι πιθανότητες ελαχιστοποιούνται. Αν όμως τα αφήνεις στο έλεος του θεού, τότε φταις! Τοτε δεν είναι ατυχημα, αλλά έγκλημα.

«Έφοδος» της ΡΑΣ στα γραφεία του ΟΣΕ - Ζητήθηκαν στοιχεία αλλά ο Οργανισμός δεν τα παρέδωσε - Documento
Ελεγκτές της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων πραγματοποίησαν έκτακτη έρευνα στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ το μεσημέρι της Τρίτης, σύμφωνα με πληροφορίες που

ROM32
Δραστήριο μέλος
Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 728 μηνύματα.

01-04-24

22:39
Λοιπόν, όλα τα μεταφορικά μέσα, ελέγχονται τακτικά για την ασφάλεια. Ξέρεις γιατί περνούν τα αυτοκινητα ΚΤΕΟ; Για να κυκλοφορούν και να μην είναι επικινδυνα στους δημόσιους δρόμους, όχι για να διευκολύνεται ο οδηγός. Εντάξει συνηθως πάνε μαζί αυτά, αλλά τελικά κάνεις λάθος. Ο ρητός σκοπός δεν είναι η ευκολία, αλλά η ασφάλεια. Τα αεροπλάνα ελέγχονται (δες ιστορίες μπόινγκ). Τα καράβια ελέγχονται.
Αν ένα αυτοκίνητο δεν πληρεί τις προυποθεσεις κτεο, δε θα κυκλοφορούσε, γιατί θα ήταν επικίνδυνο. Το ίδιο ισχύει με τα τρένα.
Δεν γίνεται να βγάλεις πόρισμα με το τι θα γινόταν αν και εφόσον ηλεκτρονικοποιούνταν το σύστημα διότι είναι ένα υποθετικό σενάριο, η ηλεκτρονικοποίηση του συστήματος δεν συνεπάγεται και άμεση αποτροπή δυστυχήματος, ποιος κριτής θα έβγαζε ορθή κρίση γι' αυτό? Αν περάσεις το κόκκινο φανάρι μιας διασταύρωσης πεζών και σκοτώσεις κάποιον θα δικαστείς διότι είναι εύκολο για τον δικαστή να αποφανθεί τι θα γινόταν ο άνθρωπος που σκοτώθηκε στο υποθετικό εναλλακτικό σενάριο που δεν θα πέρναγες το φανάρι, θα παρέμενε φυσικά ζωντανός. Εδώ δεν είναι έτσι εύκολα τα πράγματα, υπάρχουν τρένα που έχουν αυτόματο σύστημα πέδησης αλλά ενεργοποιείται μόνο αν πχ ο οδηγός πάθει κάτι κλπ συνήθως είναι υποβοηθούμενο, επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που δεν έχουν προβλέψει να παραμετροποιήσουν στο αυτόματο σύστημα πέδησης και έχει τυφλά σημεία (το απρόβλεπτο των ατυχημάτων), πολλές φορές προσθέτουν βαγόνια και αλλάζει το μήκος του τρένου χωρίς να μπορεί να το "διαβάσει" ένα πιο απλό σύστημα, επίσης δεν ξέρεις τι τρένα έχουμε και αν είναι συμβατά με ένα ΑΤΟ (αυτοματοποιημένο σύστημα πέδησης που σταματά το τρένο) κλπ, δεν ξέρεις αν αφού υλοποιούνταν η συμβαση 717 αν θα κόλλαγε κάπου το πράγμα και δεν φέρνανε και τα ανάλογα τρένα με αυτόματο σύστημα πέδησης, επίσης κάτι που ίσως δεν ξέρεις είναι ότι το 2019 αλλάξανε τελείως τις προδιαγραφές του συστήματος και ήταν έτοιμοι να βάλουν ένα σύστημα ΣΑΝ ETCS εν μέρει δικής τους εμπνεύσεως που δεν θα τηρούσε τις προδιαγραφές αλλά αυτοί θα σου έλεγαν "εμείς την υλοποιήσαμε" και μπορεί να είχες μεγαλύτερο ατύχημα κλπ το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η 717 μιλά για ενοποίηση των ευρωπαικών σιδηροδρόμων (πρέπει να έιναι ίδιο το επίπεδο των συστημάτων στα κράτη μέλη), ότι θα έχει επικοινωνία του τρένου με το περιβάλλον του και θα τηρεί τα όρια ταχύτητας που οι οδηγοί παραβιάζουν (πως θα το τηρεί; θα στέλνει σήμα στον οδηγό να κόβει ταχύτητα; θα κόβει το τρένο μόνο του; Αν κόβει το τρένο μόνο του, έχουμε τέτοιου είδους τρένο με τέτοιο λειτουργικό; κλπ). Δηλαδή από την υλοποίηση της σύμβασης 717 μέχρι κάποιο ατύχημα με νεκρούς, υπάρχουν πολλοί ενδιάμεσοι παράγοντες που δεν χτίζουν άμεση αιτιακή σχέση για να κατηγορηθεί ανοιχτά η μη υλοποίηση της σύμβασης.
Εδώ θα βρεις την περίπτωση του τρένου που εκτροχιάστηκε στο Οχαιο πέρσι. Αυτόματα συστήματα πέδησης είχε αλλά τα διαχειριζόταν ο οδηγός και δεν παραμετροποίησαν στο λογισμικό την απειλή που το εκτροχίασε (αυτός είναι και εν μέρει ο λόγος που αφήνουν στον οδηγό και την πλήρη πρωτοβουλία φρεναρίσματος, δεν μπορούν να προβλεφθούν όλες οι αιτίες)
Railroad safety has been a key concern nationwide this year ever since a Norfolk Southern train carrying hazardous materials derailed in eastern Ohio and caught fire. The crash was likely caused by an overheating bearing and isn’t one the automatic braking system is designed to prevent.
Chair Jennifer Homendy said Positive Train Control is clearly helping improve rail safety but that “we haven’t achieved zero deaths on our railroads, which means there’s more we can and must do to strengthen safety.”
The system also has a hard time preventing rear-end collisions, partly because it isn’t set up to track how long a train is and doesn’t know where the back of a train is. The board recommended that the Federal Railroad Administration and railroads keep looking for a solution to this using a GPS sensor at the end of a train.
The braking system also doesn’t have the ability to stop a train if there is an object like a car or person on the tracks, so the safety board also recommended developing a set of sensors that could help with that.
Railroad automatic braking system needs improvement to prevent more derailments, safety board says
Federal safety investigators say the automatic braking system railroads were required to install several years ago needs improvement to prevent more derailments.

Επομένως ναι, αν υλοποιούνταν η 717 δεν θα γινόταν το συγκεκριμένο ατύχημα αλλά όχι γιατί έχει μια κάποια άμεση αιτιώδη σχέση αλλά γιατί θα είχε δημιουργήσει άλλο πιθανολογικό σύμπαν γεγονότων στο οποίο ενδεχομένως να μην είχαμε ή και μπορεί να είχαμε άλλου είδους πολύνεκρο ατύχημα. Στην περίπτωση του παραδείγματος με το φανάρι, δεν μπορεί να κατηγορηθεί η μάνα σου και ο πατέρας σου που δεν χώρισαν (όταν μπορούσε να γίνει αυτό) πριν σε γεννήσουν και τώρα σκότωσες έναν άνθρωπο, παρόλο που αν χώριζαν ο διαβάτης θα ήταν ζωντανός και το γεγονός του παρασυρμού του από εσένα στη διάβαση δεν θα είχε γίνει.
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.994 μηνύματα.

02-04-24

10:11
Κάκιστα! Δε μας πείθουν. Φυσικά και αλληλοκαλύφθηκαν,(win win), αλλά δε σημαίνει πως έτσι έπρεπε να γίνει.Η ΡΑΣ έχει μεγαλοστελέχη όλων των κομμάτων. Δεν τους αγγίζει κανένας και το παίζουν και δικαστές ενώ έχουν την πραγματική ευθύνη.
Πρόσεξε το σημείο "ανάκληση του πιστοποιητικού ασφαλείας του ΟΣΕ". Για να λέει ανάκληση σημαίνει ότι ήταν σε ισχύ.![]()
«Έφοδος» της ΡΑΣ στα γραφεία του ΟΣΕ - Ζητήθηκαν στοιχεία αλλά ο Οργανισμός δεν τα παρέδωσε - Documento
Ελεγκτές της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων πραγματοποίησαν έκτακτη έρευνα στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ το μεσημέρι της Τρίτης, σύμφωνα με πληροφορίες πουwww.documentonews.gr
Πότε ανακλήθηκε; Μετά το δυστύχημα; Δηλ μετά τράβηξαν την ουρίτσα τους; Τοτε αποδείχτηκε η ενοχή τους. Αυτά όμως θα τα αποφασίσει κανονικό δικαστήριο, όχι εμείς
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Μιλάμε το σκεπτικό σου είναι φοβερό!Δεν γίνεται να βγάλεις πόρισμα με το τι θα γινόταν αν και εφόσον ηλεκτρονικοποιούνταν το σύστημα διότι είναι ένα υποθετικό σενάριο, η ηλεκτρονικοποίηση του συστήματος δεν συνεπάγεται και άμεση αποτροπή δυστυχήματος, ποιος κριτής θα έβγαζε ορθή κρίση γι' αυτό? Αν περάσεις το κόκκινο φανάρι μιας διασταύρωσης πεζών και σκοτώσεις κάποιον θα δικαστείς διότι είναι εύκολο για τον δικαστή να αποφανθεί τι θα γινόταν ο άνθρωπος που σκοτώθηκε στο υποθετικό εναλλακτικό σενάριο που δεν θα πέρναγες το φανάρι, θα παρέμενε φυσικά ζωντανός. Εδώ δεν είναι έτσι εύκολα τα πράγματα, υπάρχουν τρένα που έχουν αυτόματο σύστημα πέδησης αλλά ενεργοποιείται μόνο αν πχ ο οδηγός πάθει κάτι κλπ συνήθως είναι υποβοηθούμενο, επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που δεν έχουν προβλέψει να παραμετροποιήσουν στο αυτόματο σύστημα πέδησης και έχει τυφλά σημεία (το απρόβλεπτο των ατυχημάτων), πολλές φορές προσθέτουν βαγόνια και αλλάζει το μήκος του τρένου χωρίς να μπορεί να το "διαβάσει" ένα πιο απλό σύστημα, επίσης δεν ξέρεις τι τρένα έχουμε και αν είναι συμβατά με ένα ΑΤΟ (αυτοματοποιημένο σύστημα πέδησης που σταματά το τρένο) κλπ, δεν ξέρεις αν αφού υλοποιούνταν η συμβαση 717 αν θα κόλλαγε κάπου το πράγμα και δεν φέρνανε και τα ανάλογα τρένα με αυτόματο σύστημα πέδησης, επίσης κάτι που ίσως δεν ξέρεις είναι ότι το 2019 αλλάξανε τελείως τις προδιαγραφές του συστήματος και ήταν έτοιμοι να βάλουν ένα σύστημα ΣΑΝ ETCS εν μέρει δικής τους εμπνεύσεως που δεν θα τηρούσε τις προδιαγραφές αλλά αυτοί θα σου έλεγαν "εμείς την υλοποιήσαμε" και μπορεί να είχες μεγαλύτερο ατύχημα κλπ το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η 717 μιλά για ενοποίηση των ευρωπαικών σιδηροδρόμων (πρέπει να έιναι ίδιο το επίπεδο των συστημάτων στα κράτη μέλη), ότι θα έχει επικοινωνία του τρένου με το περιβάλλον του και θα τηρεί τα όρια ταχύτητας που οι οδηγοί παραβιάζουν (πως θα το τηρεί; θα στέλνει σήμα στον οδηγό να κόβει ταχύτητα; θα κόβει το τρένο μόνο του; Αν κόβει το τρένο μόνο του, έχουμε τέτοιου είδους τρένο με τέτοιο λειτουργικό; κλπ). Δηλαδή από την υλοποίηση της σύμβασης 717 μέχρι κάποιο ατύχημα με νεκρούς, υπάρχουν πολλοί ενδιάμεσοι παράγοντες που δεν χτίζουν άμεση αιτιακή σχέση για να κατηγορηθεί ανοιχτά η μη υλοποίηση της σύμβασης.
Εδώ θα βρεις την περίπτωση του τρένου που εκτροχιάστηκε στο Οχαιο πέρσι. Αυτόματα συστήματα πέδησης είχε αλλά τα διαχειριζόταν ο οδηγός και δεν παραμετροποίησαν στο λογισμικό την απειλή που το εκτροχίασε (αυτός είναι και εν μέρει ο λόγος που αφήνουν στον οδηγό και την πλήρη πρωτοβουλία φρεναρίσματος, δεν μπορούν να προβλεφθούν όλες οι αιτίες)
Railroad safety has been a key concern nationwide this year ever since a Norfolk Southern train carrying hazardous materials derailed in eastern Ohio and caught fire. The crash was likely caused by an overheating bearing and isn’t one the automatic braking system is designed to prevent.
Chair Jennifer Homendy said Positive Train Control is clearly helping improve rail safety but that “we haven’t achieved zero deaths on our railroads, which means there’s more we can and must do to strengthen safety.”
The system also has a hard time preventing rear-end collisions, partly because it isn’t set up to track how long a train is and doesn’t know where the back of a train is. The board recommended that the Federal Railroad Administration and railroads keep looking for a solution to this using a GPS sensor at the end of a train.
The braking system also doesn’t have the ability to stop a train if there is an object like a car or person on the tracks, so the safety board also recommended developing a set of sensors that could help with that.
![]()
Railroad automatic braking system needs improvement to prevent more derailments, safety board says
Federal safety investigators say the automatic braking system railroads were required to install several years ago needs improvement to prevent more derailments.apnews.com
Επομένως ναι, αν υλοποιούνταν η 717 δεν θα γινόταν το συγκεκριμένο ατύχημα αλλά όχι γιατί έχει μια κάποια άμεση αιτιώδη σχέση αλλά γιατί θα είχε δημιουργήσει άλλο πιθανολογικό σύμπαν γεγονότων στο οποίο ενδεχομένως να μην είχαμε ή και μπορεί να είχαμε άλλου είδους πολύνεκρο ατύχημα. Στην περίπτωση του παραδείγματος με το φανάρι, δεν μπορεί να κατηγορηθεί η μάνα σου και ο πατέρας σου που δεν χώρισαν (όταν μπορούσε να γίνει αυτό) πριν σε γεννήσουν και τώρα σκότωσες έναν άνθρωπο, παρόλο που αν χώριζαν ο διαβάτης θα ήταν ζωντανός και το γεγονός του παρασυρμού του από εσένα στη διάβαση δεν θα είχε γίνει.
Κοίτα, νομικός δεν είμαι, αλλά η απλή λογική και η εμπειρία μου με διάφορες δίκες γνωστών κλπ, έχουν δείξει, πως το σκεπτικό της απόδοσης δικαιοσύνης δεν είναι τιι θα γινόταν αν δεν είχες κάνει το κακό, ή αν οι γονείς σου είχαν βάλει προφυλακτικό την ωρα που σε συνέλαβαν, επομένως δε θα είχες γεννηθεί, επομένως η κυρία που πέρασε με πράσινο θα ζούσε.
Έκανες αδίκημα, δικάζεσαι, απλά. Αν τελικά κατέληξε σε ανθρωποκτονία, τότε ατύχησες, θα δικαστείς πιο αυστηρά. Μπορείς να παραβιάσεις κόκκινο και να μη σκοτωθεί άνθρωπος. Πάλι θα τιμωρηθείς, αλλά λιγότερο.
Λοιπόν, αν είχαν κάνει αυτό που επιβαλόταν εκείνη την εποχή, είχαν ελεχθεί αυτά που έπρεπε να ελεγχθούν, λειτουργούσε το συστημα, ίσχυε η 717 στο δίκτυο, όπως προέβλεψαν οι ειδικοί μηχανικοί, που επέβλεπαν το συστημα τηλεδιοίκησης, ήταν οι προϊστάμενοι, υπουργοί κλπ καλημμένοι.
Σου ξαναλέω, ατυχήματα συμβαίνουν παντού, αλλά μικραίνουν οι πιθανότητες μεγάλου δυστυχήματος
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.128 μηνύματα.

02-04-24

21:17
Καλο ετσι;
www.enikos.gr

Τέμπη: Ελεύθεροι με εγγυήσεις 600 και 10 χιλιάδων ευρώ άλλοι 2 κατηγορούμενοι για την Σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ
Δύο ακόμη υπάλληλοι της ΕΡΓΟΣΕ, απολογήθηκαν σήμερα στην Ευρωπαία ανακρίτρια Χριστίνα Σαλάπα που διερευνά την μη ολοκλήρωση της σύμβασης 717 που αφορά τον
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αστον.Δεν εχιε νοημα η συζητηση μαζι του.Κάκιστα! Δε μας πείθουν. Φυσικά και αλληλοκαλύφθηκαν,(win win), αλλά δε σημαίνει πως έτσι έπρεπε να γίνει.
Πότε ανακλήθηκε; Μετά το δυστύχημα; Δηλ μετά τράβηξαν την ουρίτσα τους; Τοτε αποδείχτηκε η ενοχή τους. Αυτά όμως θα τα αποφασίσει κανονικό δικαστήριο, όχι εμείς
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Μιλάμε το σκεπτικό σου είναι φοβερό!
Κοίτα, νομικός δεν είμαι, αλλά η απλή λογική και η εμπειρία μου με διάφορες δίκες γνωστών κλπ, έχουν δείξει, πως το σκεπτικό της απόδοσης δικαιοσύνης δεν είναι τιι θα γινόταν αν δεν είχες κάνει το κακό, ή αν οι γονείς σου είχαν βάλει προφυλακτικό την ωρα που σε συνέλαβαν, επομένως δε θα είχες γεννηθεί, επομένως η κυρία που πέρασε με πράσινο θα ζούσε.
Έκανες αδίκημα, δικάζεσαι, απλά. Αν τελικά κατέληξε σε ανθρωποκτονία, τότε ατύχησες, θα δικαστείς πιο αυστηρά. Μπορείς να παραβιάσεις κόκκινο και να μη σκοτωθεί άνθρωπος. Πάλι θα τιμωρηθείς, αλλά λιγότερο.
Λοιπόν, αν είχαν κάνει αυτό που επιβαλόταν εκείνη την εποχή, είχαν ελεχθεί αυτά που έπρεπε να ελεγχθούν, λειτουργούσε το συστημα, ίσχυε η 717 στο δίκτυο, όπως προέβλεψαν οι ειδικοί μηχανικοί, που επέβλεπαν το συστημα τηλεδιοίκησης, ήταν οι προϊστάμενοι, υπουργοί κλπ καλημμένοι.
Σου ξαναλέω, ατυχήματα συμβαίνουν παντού, αλλά μικραίνουν οι πιθανότητες μεγάλου δυστυχήματος
ROM32
Δραστήριο μέλος
Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 728 μηνύματα.

03-04-24

00:28
Μιλάμε το σκεπτικό σου είναι φοβερό!
Κοίτα, νομικός δεν είμαι, αλλά η απλή λογική και η εμπειρία μου με διάφορες δίκες γνωστών κλπ, έχουν δείξει, πως το σκεπτικό της απόδοσης δικαιοσύνης δεν είναι τιι θα γινόταν αν δεν είχες κάνει το κακό, ή αν οι γονείς σου είχαν βάλει προφυλακτικό την ωρα που σε συνέλαβαν, επομένως δε θα είχες γεννηθεί, επομένως η κυρία που πέρασε με πράσινο θα ζούσε.
Έκανες αδίκημα, δικάζεσαι
Αυτό λέω και εγώ, η μη ολοκλήρωση της σύμβασης σε σχέση με το ατύχημα είναι στο ίδιο επίπεδο με τους γονείς που δεν έβαλαν προφυλακτικό. Μόνο που το αδίκημα της μη εκτέλεσης της 717 είναι οικονομικό έγκλημα και οι ιθύνοντες δικάζονται για οικονομικές ατασθαλίες, αυτή είναι η άμεση παράβαση της μη ολοκλήρωσης της σύμβασης 717 και όχι το ατυχημα των Τεμπών. Η Ευρωπαϊκή εισαγγελία ήδη 23 άτομα κατηγόρησε για κατασπατάληση Ευρωπαϊκών πόρων της σύμβασης 717 με έρευνα που είχε αρχίσει από το 2022. Στην Ελλάδα εκκινηθηκε και η έρευνα για ποινικές ευθύνες, θα δούμε τι πόρισμα θα βγει.
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.994 μηνύματα.

03-04-24

08:46
Και τα δυο είναι εγκλήματα. Και το οικονομικό πρέπει να λυθεί, αλλά και το ότι δεν έγινε η εφαρμογή της σύμβασης για την ασφάλεια των επιβατών και μάλιστα το 2ο είναι πιο σημαντικό, γιατί η ζωή μετράει παραπάνω απ το χρήμα. Επομενως πρέπει να δικαστούν για οικονομικές ατασθαλίες και για ανθρωποκτονία.Αυτό λέω και εγώ, η μη ολοκλήρωση της σύμβασης σε σχέση με το ατύχημα είναι στο ίδιο επίπεδο με τους γονείς που δεν έβαλαν προφυλακτικό. Μόνο που το αδίκημα της μη εκτέλεσης της 717 είναι οικονομικό έγκλημα και οι ιθύνοντες δικάζονται για οικονομικές ατασθαλίες, αυτή είναι η άμεση παράβαση της μη ολοκλήρωσης της σύμβασης 717 και όχι το ατυχημα των Τεμπών. Η Ευρωπαϊκή εισαγγελία ήδη 23 άτομα κατηγόρησε για κατασπατάληση Ευρωπαϊκών πόρων της σύμβασης 717 με έρευνα που είχε αρχίσει από το 2022. Στην Ελλάδα εκκινηθηκε και η έρευνα για ποινικές ευθύνες, θα δούμε τι πόρισμα θα βγει.
Τι κάνει η ευρωπαϊκή εισαγγελία δεν ξέρω, εγώ σου λέω, τι πρέπει να γίνει, με βάση την κοινή λογική.
Και για να στο πω πιο απλά: οδηγείς αυτοκίνητο. Ο πατερας σου σου δίνει χρήματα για ΚΤΕΟ, γιατί δεν έχεις. Εσύ τα τρως σουβλάκια και δεν το περνάς ΚΤΕΟ. Βγαίνεις στο δρόμο, ξεκολά ένα φτερό πέφτει στο δρόμο, προκαλείς ατύχημα. Λες να κατηγορηθείς, για το ότι έφαγες σουβλάκια τα λεφτά του πατέρα σου; Ναι μεν αυτός θα σε μαλώσει, αλλά περισσότερο θα σε μαλώσει, που δεν πέρασες τ αμάξι ΚΤΕΟ και έγινε το ατύχημα.
(σου λέω ένα απλό παράδειγμα, για την αναγκαιότητα της ασφάλειας)
ROM32
Δραστήριο μέλος
Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 728 μηνύματα.

03-04-24

09:52
Και για να στο πω πιο απλά: οδηγείς αυτοκίνητο. Ο πατερας σου σου δίνει χρήματα για ΚΤΕΟ, γιατί δεν έχεις. Εσύ τα τρως σουβλάκια και δεν το περνάς ΚΤΕΟ. Βγαίνεις στο δρόμο, ξεκολά ένα φτερό πέφτει στο δρόμο, προκαλείς ατύχημα. Λες να κατηγορηθείς, για το ότι έφαγες σουβλάκια τα λεφτά του πατέρα σου; Ναι μεν αυτός θα σε μαλώσει, αλλά περισσότερο θα σε μαλώσει, που δεν πέρασες τ αμάξι ΚΤΕΟ και έγινε το ατύχημα.
Εδώ όμως εσύ μιλάς απευθείας για συντήρηση με σκοπό την ασφάλεια (ο λόγος ύπαρξης του ΚΤΕΟ), η 717 δεν φαίνεται να ήταν για συντήρηση με σκοπό την ασφαλεια αλλά για αναβάθμιση δικτύου για τους πολιτικούς λόγους της ΕΕ, αν δεν ήμασταν ΕΕ και ήμασταν πχ η Σερβία η αυτονομοι, ενδεχομένως δεν θα έβλεπες ποτέ τέτοια σύμβαση. Καταλαβαίνεις ότι δεν ήταν άμεση; Ωστόσο μπορώ να δεχθώ αν η αιτία του ατυχήματος ήταν ένα φανάρι που δεν λειτουργούσε και αυτό ήταν να φτιαχτεί μέσα στους σκοπούς της σύμβασης. Εδώ έχουμε άμεση σύνδεση με θέμα την συντήρηση.Επισης το ΚΤΕΟ είναι η ελάχιστη υποχρεωτική συντήρηση, αν δεν γινόταν στον ΟΣΕ η ελάχιστη υποχρεωτική συντήρηση που πάντα πρέπει να γινεται, θα πρέπει να κατηγορηθούν γι'αυτό και μόνο οι αρμόδιοι υπάλληλοι που την ανέλκυσαν και όποιος άλλος εμπλέκεται, δεν θα κολλούσε πουθενά η 717 και το ETCS σε αυτό.
Είναι σαν να μου λες πως αν είχα αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο θα απέφευγα το ατύχημα. Δεν είναι ξεκάθαρη αυτή η σχέση.
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.994 μηνύματα.

03-04-24

10:49
Κάνεις λάθος, στο ξανάπα. Σκοπός του ETCS είναι η ασφάλεια. Σου παραθέτω από το Wikipedia Το σκοπόη 717 δεν φαίνεται να ήταν για συντήρηση με σκοπό την ασφαλεια αλλά για αναβάθμιση δικτύου για τους πολιτικούς λόγους της ΕΕ,
https://de.wikipedia.org/wiki/ETCS-Bremskurven, το οποίο βρηκα ψάχνοντας για το συστημα φρεναρίσματος
"Die Hauptaufgabe von ETCS besteht darin, sicherzustellen, dass ein Zug die zulässige Geschwindigkeit nicht überschreitet und jederzeit vor einem möglichen Gefahrpunkt zum Halt gebracht werden kann."
Οι πολιτικές σκοπιμότητες είναι δευτερεύουσες σε σχέση με την ασφάλεια.
ROM32
Δραστήριο μέλος
Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 728 μηνύματα.

03-04-24

19:11
Κάνεις λάθος, στο ξανάπα. Σκοπός του ETCS είναι η ασφάλεια. Σου παραθέτω από το Wikipedia Το σκοπό
https://de.wikipedia.org/wiki/ETCS-Bremskurven, το οποίο βρηκα ψάχνοντας για το συστημα φρεναρίσματος
"Die Hauptaufgabe von ETCS besteht darin, sicherzustellen, dass ein Zug die zulässige Geschwindigkeit nicht überschreitet und jederzeit vor einem möglichen Gefahrpunkt zum Halt gebracht werden kann."
Οι πολιτικές σκοπιμότητες είναι δευτερεύουσες σε σχέση με την ασφάλεια.
Στο παράδειγμα με τα αυτοκίνητα που έδωσες, το τροχαίο με το προφυλακτήρα που έπεσε από το παλιό μου αμάξι θα είχε αποφευχθεί αν είχα αποφασίσει να αγοράσω πρωτύτερα καινούργιο, μα είναι δυνατόν ένας δικαστής να με δικάσει γιατί δεν πήρα καινούργιο και προκάλεσα το ατύχημα που προκάλεσα επειδή το καινούργιο θα ήταν σίγουρα πιο ασφαλές; Αντιλαμβάνεσαι την λογική αυτού που μου λες; Αν είχα αγοράσει καινούργιο θα είχε αποφευχθεί το συγκεκριμένο ατύχημα, αλλά θεωρείς σωστό να δικαστώ επειδή δεν το αγόρασα;
Η ασφάλεια εννοείται οπότε εισαγετε ένα σύστημα, είναι δυνατόν ποτέ να αλλάξει ένα σύστημα και να μην την εμπεριέχει; Αλλά η ασφάλεια δεν είναι ο μοναδικός σκοπός του ETCS το ETCS ξαναλέω είναι για ενιαία, ολοκληρωμένη, αειφορική, ασφαλής, άνετη κλπ κλπ μεταφορά, είναι κυρίως ένα πρωτόκολλο για να διευκολύνει επιπλέον και τα τελείως αυτόματα-ρομποτικα τρένα του μελλοντος που θέλει η ΕΕ να εισαγει. Δεν θα υλοποιούνταν ως εξεπιτουτου της ασφάλειας γινόμενης αλλά λόγω αλλαγής πολιτικής σε επίπεδο ΕΕ που θέλει να κινούνται σε ενιαίο δίκτυο και απρόσκοπτα τα τρένα της. Ο,τι έγινε με τα δίκτυα ενέργειας, τους αγωγούς κλπ. Μέσω του coupling αναβαθμίστηκαν κάποια δίκτυα ενέργειας για να ενοποιηθούν με την ΕΕ, ίσως είναι και πιο ασφαλή μέσα σε όλα τα άλλα.

03-04-24

19:15
ρυριζαίους τους έλεγαν τελικά νεοδημοκράτες είναι
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.994 μηνύματα.

04-04-24

11:12
δε δικάζεσαι, επειδή δεν πήρες αυτοκίνητο, αλλά επειδή δεν έκανες έλεγχο στο παλιό και κυκλοφορείς το σαράβαλοΣτο παράδειγμα με τα αυτοκίνητα που έδωσες, το τροχαίο με το προφυλακτήρα που έπεσε από το παλιό μου αμάξι θα είχε αποφευχθεί αν είχα αποφασίσει να αγοράσω πρωτύτερα καινούργιο, μα είναι δυνατόν ένας δικαστής να με δικάσει γιατί δεν πήρα καινούργιο και προκάλεσα το ατύχημα που προκάλεσα επειδή το καινούργιο θα ήταν σίγουρα πιο ασφαλές; Αντιλαμβάνεσαι την λογική αυτού που μου λες; Αν είχα αγοράσει καινούργιο θα είχε αποφευχθεί το συγκεκριμένο ατύχημα, αλλά θεωρείς σωστό να δικαστώ επειδή δεν το αγόρασα;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Επαναλαμβάνω, πως κύριος σκοπός είναι η ασφάλεια και συνεπάγονται όλα τα άλλα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Λοιπόν, είτε αρέσει σε μερικούς, είτε όχι ΔΕ ζούμε σε χώρα <ξέφραγο αμπέλι>. Υπάρχουν νόμοι. Έχω εργαστεί χρόνια στο ελληνικό και γερμανικό δημόσιο και υπάρχει παντού μια λογική. Πάντα υπάρχει πιθανότητα ατυχήματος. Ο προϊστάμενος όμως είναι υποχρεωμένος να τηρεί τους όρους προστασίας, για να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες ατυχήματος. Αν συμβεί ατυχημα, θα ψάξουν τη λογική σειρά πρόκλησης ατυχήματος. Το ατυχημα μπρορεί να είναι μια συνάρτηση f(x,y,z,a,b.....), πολλών παραγόντων. Όσοι παράγοντες μπορούσαν να προβλεφτούν και να αποφευχθούν και δεν έγινε, τότε φταίει ο προϊστάμενος. Η αγορά νέου αυτοκινήτου, δεν είναι παράγοντας κινδύνου, διότι ένα ελεγμένο αυτοκινητο είναι εξίσου ασφαλές.
Αυτά ισχύουν σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο ΚΑΙ στην Ελλάδα, είτε αυτό συμφωνεί με τις πολιτικές σας πεποιθήσεις, είτε όχι. Πάντα ίσχυε και με όλες τις κυβερνήσεις.
Λοιπόν, πάμε στο ETCS. Η Ευρώπη μας βοήθησε οικονομικά και επέβαλε αυτό το σύστημα, όχι για πολιτικούς λόγους, αλλά επειδή τα γρήγορα τρένα έχουν περισσότερους κινδύνους και πρέπει να προστατέψουμε τους πολίτες. Είναι αφελές να πιστεύουμε πως μας το πουλάνε, <<για να διευκολύνει επιπλέον και τα τελείως αυτόματα-ρομποτικα τρένα του μελλοντος που θέλει η ΕΕ να εισαγει. Δεν θα υλοποιούνταν ως εξεπιτουτου της ασφάλειας γινόμενης αλλά λόγω αλλαγής πολιτικής σε επίπεδο ΕΕ που θέλει να κινούνται σε ενιαίο δίκτυο και απρόσκοπτα τα τρένα της.>>
Το παίξαμε χαζοί, δηλ και είπαμε : α, ωραία παιδιά, μας δίνετε και αυτό το σύστημα επειδή έτσι θέλετε. Όχι βρε φίλε. Ούτε εμείς, ούτε αυτοί είναι τόσο χαζοί. Όλα έχουν κάποια σκοπιμότητα. Δηλ οι δικοί μας, το θεώρησαν στην ουσία όχι πρακτικό και το άφησαν; Σφάλμα τραγικό! Πίσω από κάθε γράμμα νόμου, υπάρχει και ένα πνεύμα και αυτό σε όλες τις χώρες, ΚΑΙ στην Ελλάδα.
Τώρα στο πρακτικό μέρος: Όπως τα λες, ίσως το δικαστήριο, να τους αθωώσει στην περίπτωση της ανθρωποκτονίας, διότι όπως λες, δε γραφόταν πουθενά πως αν δεν εγκατασταθεί κινδυνεύουν άνθρωποι και οι καημένοι δεν ήξεραν. Ναι, ίσως, δεν είναι δική μας δουλειά, είναι δουλειά της δικαιοσύνης. Εμείς απλά ξέρουμε, τι παίχτηκε και αν : 1. πράγματι δεν το ήξεραν=> ήταν χαζοί 2.το ήξεραν => ήταν απατεώνες και δολοφόνοι.
Επομένως, ας αρθεί η ασυλία και ας γίνει κανονική δίκη. Καθαρός ουρανός, αστραπές δε φοβάται
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.128 μηνύματα.

05-04-24

19:09
Πλεον για εμενα ειναι ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ...και θα τονισω την λεξη ΠΛΕΟΝ...οσοι επιλεγουν το τραινο για τα ταξιδια τους μετα απο ολα αυτα.ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.Μονο αν κοπει τα παραδακι κατι θα αλλαξει .
ΕΤΣΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.
Συνυπευθυνοι λοιπον οι ταξιδευοντες με τραινο.
ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΙΑ.
www.enikos.gr
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΛΕΜΕ/
ΕΤΣΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.
Συνυπευθυνοι λοιπον οι ταξιδευοντες με τραινο.
ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΙΑ.

Θεσσαλονίκη: Φθορές σε τρένο της Hellenic Train από τη φωτιά – Σώθηκαν τελευταία στιγμή οι μηχανοδηγοί
Φθορές υπέστη στη μία πλευρά αμαξοστοιχία της Hellenic Train που απειλήθηκε από εστία φωτιάς στη δυτική Θεσσαλονίκη, με τους μηχανοδηγούς να βγαίνουν
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΛΕΜΕ/
Ariana2018
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Ariana2018 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών. Έχει γράψει 1.491 μηνύματα.

05-04-24

19:11
Θέλω να την δει γιατρός...
![]()
Το τερμάτισε η Εύη Δρούτσα: Τα 57 παιδιά των Τεμπών θα έβλεπαν τη Eurovision και θα είχαν άποψη και δεν υπάρχουν - iefimerida.gr
Μια απίστευτη δήλωσε έκανε η Εύη Δρούτσα για την τραγωδία των Τεμπών, με αφορμή τη φετινή Eurovision.www.iefimerida.gr










Οοοοτι να'ναι
Βγαίνουν κ στα κανάλια κ τα λενςδηλαδη εντάξει έχει γίνει ο κόσμος ότι να'ναι
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 244 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ROM32
- charmander
- chester20080
- camil
- Entropy24
- Reader
- Wonderkid
- Spentys
- Paragontas7000
- touvlo
- back2967
- Scandal
- Libertus
- Joji
- fmarulezkd
- johnsala
- rafaela11
- giannhs2001
- Αντικειμενικός
- Corfu kitty
- A350
- akis_95
- vasilis123321
- Memetchi
- Kate1914
- Jack of Spades
- fourkaki
- taketrance
- synthnightingale
- Dr. Gl. Luminous
- American Economist
- iminspain
- Unboxholics
- bibliofagos
- J.Cameron
- Giorgkalo
- Ryuzaki
- Debugging_Demon
- Evi Papa
- Εριφύλη
- italian
- louminis
- GeorgePap2003
- Scarlet Fox
- gegeorgiou90
- fockos
- giorgos5002
- gaidouri
- Unicex
- AggelikiGr
- Angel95
- Ilma
- Rene2004
- jj!
- Hased Babis
- TehWinnerGR
- NeosUser2023
- kalhkardia
- thenutritionist
- Μήτσος10
- despoina13
- bboys
- bouk0u
- stee
- tsiobieman
- pinkheart
- Ωρορα
- Skeptic95
- physicscrazy
- Andante
- Chris1993
- SlimShady
- DimitraA.
- Μαυρίκιος
- Athens2002
- ghоul
- Advocatus diaboli
- Fernando_A
- AndreasM96
- Teo95
- jellojina
- User2350
- phleidhs
- Alessandra Eliza
- Esperos1
- Ariana2018
- Maraki4you
- Antonia Alexandra
- ggl
- Annie
- fretoe
- epote
- aggelosst9
- hirasawayui
- marww
- iew
- Luludaki
- suaimhneas
- Galleon
- Mitsaras23
- AK-92
- theodle
- AN.PA
- ougkampougka
- afantos
- Indiana Jones
- art_of_poetry
- Στεφανος56
- Δροσουλίτης
- Meow
- eukleidhs1821
- dmav
- Johnny15
- Abiogenesis
- ΘανάσοςG4
- Nala
- kleoniki05
- Ness
- Εχέμυθη
- bigthor
- P.Dam.
- Sosstoss
- efiger
- arko
- valsamis
- Rania00
- Giann1s
- lepipini
- Viedo
- epan
- Sevasti
- Galini66
- Κλημεντίνη
- charitos
- Chris2756
- FreeNotes
- Dreamer_SW
- snowy
- Rosario15
- sakismaster
- ag97
- denksero
- Έμμα
- Metalhead_4_life
- Stelios725
- ESTELLA
- spring day
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.