Υποχρεωτική Στράτευση: Η γνώμη σας;

Περί θητείας
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 54)
  • Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική για όλους τους Έλληνες πολίτες,ανεξαρτήτως φυλής και φύλου.

  • Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική για όλους, με "τιμωρητική" θητεία για τους μη στρατεύσιμους.

  • Θα έπρεπε να είναι εθελοντική για όλους.

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Angelo27

Active member

Ο Angelo27 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Εγώ αυτό αντιλαμβάνομαι ως φεμινισμό, την κατοχύρωση βασικών δικαιωμάτων που έχει ο κάθε άνθρωπος όπως αυτά που είπα. Αν θεωρείς πως εκτροχιάζομαι καλώς.
Σε εξήγησα πως δεν βλέπω καμία διάκριση καθώς στις στρατιωτικές σχολές μπαίνουν γυναίκες και έχουν ίδια εκπαίδευση με τους άντρες. Δεν υπάρχει πουθενά υπόνοια ότι η γυναίκα δεν μπορεί να κάνει κάποια εκπαίδευση. Απλώς ο Ελληνικός στρατός - φανταριλίκι έχει μείνει εκεί. Αν σε τρώει τόσο το δικαίωμα σου τράβα να το διεκδικήσεις όπως έκαναν κάποτε οι φεμινίστριες.
Άμα ήταν σαν της Γερμανίας για 1-2 χρόνια χαλαρά θα πήγαινα λολ.

Όχι όχι δεν εκτροχιάζεσαι εσύ. Ο φεμινισμός έχει εκτροχιαστεί σε κάποια θέματα, σε άλλα είναι ακόμα σωστός και αυθεντικός. Αλλά μην πιάνεσαι από εκεί, άλλο λέμε και κανείς δεν είναι κατά των θεμελιωδών δικαιωμάτων.

Δεύτερον, προφανώς και υπάρχει υπόνοια ότι η γυναίκα δεν μπορεί να κάνει κάποια εκπαίδευση από τη στιγμή που για βασική εκπαίδευση ΔΕΝ καλούνται οι γυναίκες στην Ελλάδα. Αυτό εσένα σε γυναίκα δε σε προσβάλει? Το στερεότυπο ότι δεν κάνετε για τη βασική εκπαίδευση? Όσον αφορά το διορισμό τότε ναι άντρες γυναίκες είναι μισοί μισοί με απόφαση του δικαστηρίου (ΣΤΕ νομίζω) γιατί αλλιώς θα παραβιαζόταν συνταγματικά η ισότητα αλλά σε αυτό το θρεντ ΔΕΝ μιλάμε για τους μόνιμους διορισμούς, μιλάμε για την υποχρεωτική στρατιωτική θητεία σε περίπτωση που δεν έχεις κατάλαβει.
 

Εχέμυθη

Well-known member

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,869 μηνύματα.
Θεοποιηση ειναι να θέτουμε τα πράγματα στην σωστή τους θέση; ειπατε οτι στο στρατο κωλοβαράνε και ουσιαστικα τσουβαλοποιειται αρκετός κοσμος με αυτη τη δήλωση. Ναι προφανως και κάποιος κοσμος δεν θα μπορουσε να κανει τιποτε αλλο εκτος απο το στρατο ενω κάποιοι ειναι τοσο τεμπέληδες που θα έπρεπε αν υπηρχε πιο αυστηρο πλαισιο να φυγουν και απο το στρατο με απολυση.
Ωραία, συμφωνούμε όμως ότι ο ελληνικός στρατός έτσι όπως είναι τώρα δεν είναι"καλός" άρα πρέπει να γίνουν αλλαγές, σωστά? Σωστά.
Πώς λοιπόν εγώ σάν γυναίκα και κυρίως σάν άνθρωπος να επιθυμώ την υποχρεωτική στράτευση όχι μόνο των γυναικών αλλά και των ανδρών? Και επίσης προσωπικά πιστεύω ο στρατός δεν είναι για όλους, πρέπει να σέβεσαι την επιλογή και τις απόψεις του καθενός και δεν μπορείς να τον κάνεις υποχρεωτικό . Και θα μου πεις, μπορείς να κάνεις το φανταρικο σου σε μια κοινωνική υπηρεσία και να προσφέρεις βοήθεια σε άτομα που την χρειάζονται. Και θα σου πω "αυτό είναι τέλειο" όμως γιατί να διαρκεί το διπλάσιο αν δεν κάνω λάθος χρονικό διάστημα από το κλασικό φανταρικο? Γιατί με αυτόν τον τρόπο το ίδιο το κράτος μου δείχνει ότι θεωρεί την κοινωνική προσφορά κατώτερη της προσφοράς στον στρατό. Και αυτό είναι κάτι το οποίο με βρίσκει ασυμφωνη και που εκ πείρας γνωρίζω ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Και για την ιστορία φαντάρο που αντί για στρατό πήγε σε κοινωνική υπηρεσία, συγκεκριμένα σε οργανισμό στήριξης και απασχόλησης ατόμων με σύνδρομο Down αν δεν κάνω λάθος, γνώρισα μια φορά στην ζωή μου. Όχι στην Ελλάδα, στη Φινλανδία.
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,145 μηνύματα.
Ωραία, συμφωνούμε όμως ότι ο ελληνικός στρατός έτσι όπως είναι τώρα δεν είναι"καλός" άρα πρέπει να γίνουν αλλαγές, σωστά? Σωστά.
Πώς λοιπόν εγώ σάν γυναίκα και κυρίως σάν άνθρωπος να επιθυμώ την υποχρεωτική στράτευση όχι μόνο των γυναικών αλλά και των ανδρών? Και επίσης προσωπικά πιστεύω ο στρατός δεν είναι για όλους, πρέπει να σέβεσαι την επιλογή και τις απόψεις του καθενός και δεν μπορείς να τον κάνεις υποχρεωτικό . Και θα μου πεις, μπορείς να κάνεις το φανταρικο σου σε μια κοινωνική υπηρεσία και να προσφέρεις βοήθεια σε άτομα που την χρειάζονται. Και θα σου πω "αυτό είναι τέλειο" όμως γιατί να διαρκεί το διπλάσιο αν δεν κάνω λάθος χρονικό διάστημα από το κλασικό φανταρικο? Γιατί με αυτόν τον τρόπο το ίδιο το κράτος μου δείχνει ότι θεωρεί την κοινωνική προσφορά κατώτερη της προσφοράς στον στρατό. Και αυτό είναι κάτι το οποίο με βρίσκει ασυμφωνη και που εκ πείρας γνωρίζω ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Γιατί πολύ απλά ο άλλος θα ρισκάρει τη ζωή του σε περίπτωση πολέμου, ενώ ο άλλος θα πετάει τον αετό.
 

Εχέμυθη

Well-known member

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,869 μηνύματα.
Γιατί πολύ απλά ο άλλος θα ρισκάρει τη ζωή του σε περίπτωση πολέμου, ενώ ο άλλος θα πετάει τον αετό.
Ο άλλος σε περίοδο πολέμου θα μπορεί να σώζει ζωές και να προσφέρει σε νοσοκομεία , συσσίτια κλπ. Νομίζω είναι προφανές, όχι? Και επίσης όπως είπα και σε άλλο θέμα πολλοί πόλεμοι γίνονται για τα συμφέροντα λίγων. Το να γίνει λοιπόν κανείς λιποτάκτης τον δικαιολογώ
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,145 μηνύματα.
Ο άλλος σε περίοδο πολέμου θα μπορεί να σώζει ζωές και να προσφέρει σε νοσοκομεία , συσσίτια κλπ. Νομίζω είναι προφανές, όχι?

Αυτά, ως επί το πλείστον, θα τα κάνουν οι γυναίκες που έτσι και αλλιώς δεν πάνε για στρατιωτική εκπαίδευση.

Και επίσης όπως είπα και σε άλλο θέμα πολλοί πόλεμοι γίνονται για τα συμφέροντα λίγων. Το να γίνει λοιπόν κανείς λιποτάκτης τον δικαιολογώ

Το επιχείρημα "όλοι οι πόλεμοι γίνονται για τα συμφέροντα λίγων" πόσο γραφικό έχει καταντήσει. Είναι αυτονόητο ότι οι πόλεμοι γίνονται για τα λεφτά. Αυτό, όμως, τι σημαίνει; Ότι δικαιολογείται κάποιος να κάνει πίσω; Αυτός οικογένεια, φίλους, σπίτι, δεν έχει να υπερασπιστεί;

Αφού δικαιολογείς μία τέτοια συμπεριφορά, ευκαιρία να ρωτήσω το εξής: εσύ σε περίπτωση πολέμου τι θα έκανες;
 

Griff

Well-known member

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Η υποχρεωτική στράτευση στην Ελλάδα συναρτάται προσχηματικά με την εξωτερική πολιτική και πρακτικά με οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα της εκάστοτε κυβέρνησης.

Κανένας τομέας της κρατικής δραστηριότητας δεν έχει ξεφύγει από το ελληνικό φετίχ του υπερδιογκωμένου δημοσίου, πόσο μάλλον ο οικονομικός βόθρος που λέγεται στρατός. Η Ελλάδα είναι γεμάτη μόνιμους, από ΕΠΟΠ έως αξιωματικούς σχολών. Επειδή τώρα δεν είναι καθόλου καλή ιδέα να έχεις άνεργους, και άρα δυσαρεστημένους, ένοπλους, έχουμε δημιουργήσει πολλά στρατόπεδα για να τους βολέψουμε. Αλλά αυτά τα στρατόπεδα δεν θα λειτουργήσουν μόνα τους (εδώ οριακά λειτουργούν με οπλίτες), και η λύση σε αυτό είναι η υποχρεωτική στράτευση.

Κάθε δε αντεπιχείρημα σε αυτή τη θέση συγκρούεται με την πραγματικότητα, και απόδειξη αποτελούν μεταξύ άλλων οι εμπειρίες του χάκερ και του ντέβιλ. Αν πράγματι η γεωστρατηγική μας θέση υπαγόρευε καθολική και υποχρεωτική στράτευση, επομένως έναν αξιόμαχο στρατό, θα περίμενε κανείς ότι ο μέσος οπλίτης θα λάμβανε, τουλάχιστον, μία στοιχειώδη εκπαίδευση (και σίγουρα όχι 25 σφαίρες το εξάμηνο). Αντίθετα, αυτό που παρατηρούμε είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πεζικού αποτελείται από ένοπλες μαριονέτες, έτοιμες να θεριστούν από οποιοδήποτε αξιόμαχο αντίπαλο.

Επομένως, η υποχρεωτική στράτευση στηρίζεται σε προσχήματα: αν υπήρχε όντως επιτακτική ανάγκη για στρατό τέτοιου μεγέθους, θα υπήρχε και ανάλογη εκπαίδευση. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι η τρέχουσα διάρθρωση του στρατού όχι μόνο δεν εξυπηρετεί τον σκοπό της, αλλά αντίθετα θυσιάζει τόσο ατομικά (9-12 μήνες από τη ζωή του καθενός, με ό,τι αυτό συνεπάγεται), όσο και συλλογικά συμφέροντα (ο στρατός υπολειτουργεί, ξοδεύονται υπέρογκα ποσά σε μόνιμους και δυσλειτουργικά στρατόπεδα). Γιατί να υποστηρίξουμε ένα τόσο προβληματικό σύστημα, δίχως να υπάρχει η παραμικρή διάθεση αλλαγής του σε κυβερνητικό επίπεδο, παραμένει εξίσου άλυτο μυστήριο με το IQ του μέσου ΕΠΟΠ.

Στα υπόλοιπα νέα, αυτό που προσωπικά με ιντριγκάρει σε αυτή τη συζήτηση είναι οι αξιώσεις που προβάλλουν ορισμένοι. Ορισμένες θέσεις που ακούστηκαν εδώ αποτελούν προσπάθεια επιβολής των προσωπικών αξιακών συστημάτων κάποιων ατόμων έναντι των υπολοίπων. Αλλά πέρα από αυτή τη φιλοσοφικά ασήμαντη λεπτομέρεια, αν θεωρείτε την στράτευση ως αναγκαίο κριτήριο για τη συμμετοχή στην πολιτική ζωή, παραβλέπετε πως οι πολεμικές μηχανές λειτουργούν όχι μόνο με σώματα, αλλά και με φόρους - χρήμα, και πως ο εξοπλισμός ενός οπλίτη οφείλεται στην οικονομική συνεισφορά των φορολογούμενων.

Κλείνοντας, θέλω να επισημάνω και το εξής: για τον οποιονδήποτε λόγο, ιδεαλιστικό ή μη, μπορείτε να προσφέρετε έναν χρόνο από τους λίγους της ζωής σας στην υπηρεσία της πατρίδας. Το να προσπαθείτε όμως, νομοθετικά, να επιβουλευτείτε και τις ζωές άλλων επειδή μόνο και μόνο έτυχε να γεννηθείτε στην ίδια επικράτεια, είναι πραγματικά κάτι αστείο. Όσοι, ωστόσο, πάτε στρατό και σκοπεύετε να πολεμήσετε, θέλω προκαταβολικά να σας ευχαριστήσω που θα κρατάτε το μέτωπο όσο εγώ θα κολυμπάω προς την Αλβανία ζητώντας πολιτικό άσυλο.
 

hack3r

Well-known member

Ο Τολης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6,775 μηνύματα.
Κάντε το νοητικό πείραμα να φανταστείτε μια κοινωνία φτιαγμένη από Griffs, άτομα έξυπνα, με ευφράδεια λόγου και ταυτόχρονα παρτάκιδες και δειλοί. Ας υποθέσουμε πως μια τέτοια κοινωνία ατόμων ζει σε μια ορισμένη περιοχή. Καθώς όλοι τους είναι δειλοί και παρτάκιδες δεν μπορούν να αναπτύξουν τον θεσμό της πολιτοφυλακης και έτσι πολύ σύντομα η κοινωνία τους αλλωνεται από γειτονικούς πληθυσμους που τον έχουν αναπτύξει. Οι διάφοροι Griffs διασκορπιζονται στις γειτονικές κοινωνίες με σκοπό να επιβιώσουν. Όντας έξυπνοι και ευγλωττοι μπορούν εύκολα να προσαρμόσουν στις γειτονικές κοινωνίες. Το πρόβλημα όμως είναι πως και αυτές οι κοινωνίες για να επιβιώσουν έχουν θεσπίσει το θεσμό της πολιτοφυλακης τον οποίο πρέπει να υπηρετήσουν οι Griffs κατι που αυτοί φυσικά δεν θέλουν. Χρησιμοποιούν λοιπόν το ανώτερο μυαλό και την ευγλωττια τους για να υπονομεύουν τους θεσμούς της κοινωνίας που τους φιλοξενεί σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν ένα ασφαλές περιβάλλον για τους ίδιους. Όσο οι ιδέες των Griffs γίνονται όλο και πιο αποδέκτες άτομα των κοινωνιών μετατρεπονται σε Griffs μέχρις ότου ο αριθμός των Griffs να είναι τόσο μεγάλος και να καταρρεύσουν οι θεσμοί της κοινωνιας και μια άλλη γειτονική να την κατακτήσει ή μέχρι να υπάρξει βίαιη αντίδραση και εκδίωξη των Griffs. Και στις δύο περιπτώσεις η κοινωνία αποδυναμώνεται ή κατά στρέφεται ενώ οι Griffs βάζουν πλώρη για την επόμενη ζητοντας άσυλο.

Το να είσαι παρτάκιας και δειλός είναι αρκετά αποδοτική τακτική επιβίωσης, αρκεί να υπάρχει ένας επαρκής αριθμός μη παρτακιδων και δειλων οι οποίοι θα συντηρούν όλους εκείνους τους θεσμούς που ειναι απαραίτητοι ώστε να λειτουργεί η κοινωνία. Counter intuitively λοιπόν η καλύτερη τακτικη γι αυτούς τους παρασιτικους οργανισμούς είναι να αυτό περιορίζουν την αναπαραγωγή τους.
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,145 μηνύματα.

Devil

Well-known member

Ο Devil αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,656 μηνύματα.
Ωραία, συμφωνούμε όμως ότι ο ελληνικός στρατός έτσι όπως είναι τώρα δεν είναι"καλός" άρα πρέπει να γίνουν αλλαγές, σωστά? Σωστά.

Ναι, γιατι εκτος απο ενα καρο ακαταλληλους μονιμους που χει μαζεψει , εχει και ενα καρο φανταρους με το ζορι.
Ο καθενας που του αρέσει η δουλειά του και πηγαινει το πρωι δεν θέλει να ερχεται σε επαφη με εναν φανταρο που τον βαλανε εκει μέσα χωρις να θέλει και κανει αγγαρεια.



Πώς λοιπόν εγώ σάν γυναίκα και κυρίως σάν άνθρωπος να επιθυμώ την υποχρεωτική στράτευση όχι μόνο των γυναικών αλλά και των ανδρών? Και επίσης προσωπικά πιστεύω ο στρατός δεν είναι για όλους, πρέπει να σέβεσαι την επιλογή και τις απόψεις του καθενός και δεν μπορείς να τον κάνεις υποχρεωτικό . Και θα μου πεις, μπορείς να κάνεις το φανταρικο σου σε μια κοινωνική υπηρεσία και να προσφέρεις βοήθεια σε άτομα που την χρειάζονται. Και θα σου πω "αυτό είναι τέλειο" όμως γιατί να διαρκεί το διπλάσιο αν δεν κάνω λάθος χρονικό διάστημα από το κλασικό φανταρικο? Γιατί με αυτόν τον τρόπο το ίδιο το κράτος μου δείχνει ότι θεωρεί την κοινωνική προσφορά κατώτερη της προσφοράς στον στρατό. Και αυτό είναι κάτι το οποίο με βρίσκει ασυμφωνη και που εκ πείρας γνωρίζω ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Και για την ιστορία φαντάρο που αντί για στρατό πήγε σε κοινωνική υπηρεσία, συγκεκριμένα σε οργανισμό στήριξης και απασχόλησης ατόμων με σύνδρομο Down αν δεν κάνω λάθος, γνώρισα μια φορά στην ζωή μου. Όχι στην Ελλάδα, στη Φινλανδία.

Ναι εννοειται δεν ειναι για ολους , δικιο έχεις.
Δεν ξερω τι παιζει με τη κοινωνικη εργασια! Δεν ηξερα καν οτι ειναι διπλασιο....
 

Griff

Well-known member

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Griffs, άτομα έξυπνα, με ευφράδεια λόγου

ωωω <3

και ταυτόχρονα παρτάκιδες και δειλοί.

ωωω :(

Κάντε το νοητικό πείραμα να φανταστείτε μια κοινωνία φτιαγμένη από Griffs

Παρότι το σενάριό σου είναι υπέροχο (εφόσον έχει πρωταγωνιστή εμένα αυτό είναι αναπόφευκτο), περίμενα κάτι πιο πρωτότυπο από Καντ ντυμένο αχυράνθρωπο, αλλά δεν πειράζει. Συνέχισε να θεωρείς την στράτευση ως μοναδικό μέσο συνεισφοράς στην κοινωνία σε καιρό πολέμου, παραβλέποντας πως ο εξοπλισμός του στρατού είναι αγορασμένος τόσο με δικά μου όσο και δικά σου λεφτά.

Αν τώρα με θεωρείς εγωιστή επειδή δεν σκοπεύω να θυσιάσω, στην καλύτερη, έναν χρόνο από τη ζωή μου και, στην χειρότερη, την ίδια τη ζωή μου, σε αόριστα ιδεολογικά κατασκευάσματα όπως το έθνος, η πατρίδα ή η κοινωνία, αποδέχομαι περήφανα την κρίση σου.

Counter intuitively λοιπόν η καλύτερη τακτικη γι αυτούς τους παρασιτικους οργανισμούς είναι να αυτό περιορίζουν την αναπαραγωγή τους.

Δεν θα ακολουθήσω το παράδειγμά σου, θενκς.
 

Devil

Well-known member

Ο Devil αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,656 μηνύματα.
Κάθε δε αντεπιχείρημα σε αυτή τη θέση συγκρούεται με την πραγματικότητα, και απόδειξη αποτελούν μεταξύ άλλων οι εμπειρίες του χάκερ και του ντέβιλ. Αν πράγματι η γεωστρατηγική μας θέση υπαγόρευε καθολική και υποχρεωτική στράτευση, επομένως έναν αξιόμαχο στρατό, θα περίμενε κανείς ότι ο μέσος οπλίτης θα λάμβανε, τουλάχιστον, μία στοιχειώδη εκπαίδευση (και σίγουρα όχι 25 σφαίρες το εξάμηνο). Αντίθετα, αυτό που παρατηρούμε είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πεζικού αποτελείται από ένοπλες μαριονέτες, έτοιμες να θεριστούν από οποιοδήποτε αξιόμαχο αντίπαλο.

Εγω δεν εγραψα πουθενά να πάρουμε κάποιον Γκριφ με το ζορι για να έρθει φαντάρος. Ισα ισα εγω ειμαι αντιθετος με την ιδέα της υποχρεωτικης στράτευσης.Εγω απλα έγραψα οτι δεν μπορεις να κατηγορεις τις ενοπλες δυνάμεις οτι σε καταντάνε μαριονέτα και καμαριέρα οταν εσυ πάς ηδη με αυτη τη λογικη απο πριν μέσα εκει. Οπως ειπαμε και πριν μπορεις πολύ άνετα να ζητησεις να πας σε πιο αξιομαχες μονάδες. Εκει που οντως δουλευουν σκληρά και δεν ειναι σκοπάνθρωποι και αγγαρειομάχοι οπως πολλοι παραπονιούνται οτι τους έβαλαν.

Και οντως εμενα η εμπειρια μου απο το στρατο ηταν να τρέχω στις 5 το πρωι Δεκεμβριο μηνα με ενα κοντομάνικο και έξω να έχει 6-7 βαθμούς. Και να μου φωνάζει ένας αν πάω καλα που κρυώνω , μια τυπισα να με ριχνει για κάμψεις. Και να φωναζουν ολοι μαζι οτι δεν ντρεπομαστε που οι γυναικες που ειχαν φέρει (κατι μονιμες) τρέχουν πιο πολυ απο εμάς.

Δεν ηταν να σκουπιζω. Ουτε να σηωνω τα τηλέφωνα του ΕΠΟΠ. Κάναμε κ γερμανικο νουμερο σκοπιά 1 και μιση το βράδυ με 4 και ειχε ενα κρυο γυρισα επεσα στο κρεβατι κ νομισα οτι ειμαι στο παράδεισο ε και κατα τις 5 μας ξυπνησαν για πρωινη γυμναστικη (καψωνι δηλαδη). Εχω κρατησει ενα ημερολογιο που εχω γράψει σε μια σελιδα "Δυσκολο βράδυ αποψε!!!"

Όσοι, ωστόσο, πάτε στρατό και σκοπεύετε να πολεμήσετε, θέλω προκαταβολικά να σας ευχαριστήσω που θα κρατάτε το μέτωπο όσο εγώ θα κολυμπάω προς την Αλβανία ζητώντας πολιτικό άσυλο.

Εντάξει ρε φιλε αμα εσυ θέλεις να δωσεις έτσι ευκολα το σπιτι σου στον εισβολέα, κολύμπα ως την ΑΛβανια για να ζητησεις πολιτικο άσυλο. Αλλα μη νομιζεις οτι θα σε υποδεχτούν με ανοιχτές αγκαλες , θα ξέρουν καλα οτι εδω πέρα γινεται πολεμος... και εσυ σαν αρτιμελης απλα προσπαθησες να το βάλεις στα ποδια. Παρα να κάτσεις και να πολεμησεις... οχι για τους πολιτικους αλλα για την ιδέα του έθνους ή της πατριδας ως ιδέα.

Πατριδα δεν ειναι ο Παγκαλος , ο Βενιζελος , ο Τζοχατζοπουλος , ο Παπανδρεου ή ο Καμένος και ολοι αυτοι οι πολιτικοι κλοουν που πέρασαν απο τη χωρα τα προηγουμενα χρονια. Πατριδα ειναι να εισαι σε εναν χωρο οικειο με ολη αυτη την ιστορια τα μέρη που εζησες και μεγάλωσες κ τις αντιστοιχες αξιες. Τωρα αν εσενα δεν σε συγκινουν ολα αυτα κ θές να τη κοπανησεις οκ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

hack3r

Well-known member

Ο Τολης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6,775 μηνύματα.
Εγω δεν εγραψα πουθενά να πάρουμε κάποιον Γκριφ με το ζορι για να έρθει φαντάρος. Ισα ισα εγω ειμαι αντιθετος με την ιδέα της υποχρεωτικης στράτευσης.

Ο στόχος κάθε προγράμματος εκπαίδευσης είναι να κάνει αξιομαχους τους τεμπελιδες και τους κεφτέδες. Όχι αυτούς που ειναι ήδη αξιομαχοι. Αν περίμενες από τους εθελοντές δεν θα είχες ουτε κατά διάνοια αριθμητική επάρκεια. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο οι φόροι δεν ειναι μονο για τους εθελοντές πολίτες.

Καλή η λογική εγώ ασχολούμαι μόνο με όσους ενδιαφέρονται και κερδίζεις όταν την ακολουθείς στην ζωή γενικότερα αλλά σε καταστάσεις πολέμου δεν έχεις τέτοιες πολιτελειες. Πρέπει να αξιοποιήσεις κάθε πόρο που έχεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
 

Devil

Well-known member

Ο Devil αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,656 μηνύματα.
Ο στόχος κάθε προγράμματος εκπαίδευσης είναι να κάνει αξιομαχους τους τεμπελιδες και τους κεφτέδες. Όχι αυτούς που ειναι ήδη αξιομαχοι. Αν περίμενες από τους εθελοντές δεν θα είχες ουτε κατά διάνοια αριθμητική επάρκεια. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο οι φόροι δεν ειναι μονο για τους εθελοντές πολίτες.

Καλή η λογική εγώ ασχολούμαι μόνο με όσους ενδιαφέρονται και κερδίζεις όταν την ακολουθείς στην ζωή γενικότερα αλλά σε καταστάσεις πολέμου δεν έχεις τέτοιες πολιτελειες. Πρέπει να αξιοποιήσεις κάθε πόρο που έχεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Παντως η ιστορια έχει δειξει οπως στην Ναυμαχια της Σαλαμινας οτι δε κερδιζει πάντοτε ο υπεράριθμος.

Σε τέτοιες μονάδες ΔΕΝ προσαρμοζεται η σχολη στον εκπαιδευομενο. Ο εκπαιδευομενος προσαρμοζεται στη σχολή. Το γενικο μοτιβο ειναι οτι ναι μεν ειναι εκει να σε εκπαιδευσουν αλλα πρέπει να θέλεις να εκπαιδευτεις. Για αυτο και μονιμως μας έλεγαν αν δεν γουσταρετε να σηκωθειτε να φυγετε απο εδω μέσα. Οποιος δε γουστάρει φευγει.

Εκεινος που θα άντεχε ολη αυτη τη πιεση - σωματική - ψυχολογική στο τέλος θα έφευγε ειτε με τη πουλάδα του Αλεξιπτωτιστη ειτε με το αστέρι του Ανθυπολοχαγου στον ώμο του. Εντάξει θα μου πεις τι κέρδισες.... ειναι και αυτο μια ηθικη ικανοποιηση. Και εμπειριες.... εγω τα θυμαμαι καμια φορά και γελάω. Τοτε ζοριζομουν αρκετά βεβαια ήμουν έτοιμος να βάλω υπογραφη και να φυγω αλλα στο τέλος ελεγα δεν θα τους κάνω τη χάρη. Δεν ηθελα να γυρισω έτσι σπιτι δεν θα ένιωθα καλα με τον εαυτο μου.

Τελικά έμεινα και ολοκληρωσα. Πηρα το αστερι και έφυγα. Η πιεση ηταν μεγάλη καταρχας ειχες και τους τραυματισμους που μπορει να σε έβγαζαν εκτος. Εκει δεν ειχε ... α σημερα πονάω δεν θα πάω γυμναστηριο ή θα παω κ θα παιξω χαλαρά :P

Και ηταν και αμπλαούμπλες κάνανε κάτι μλκιες καψωνια θανατος για τα γονατα.. κάτι παπάκια κατι καγκουρο εγω εβρισκα τροπο και τα περνουσα στο χαλαρο , ποτε δεν με έχουν πονέσει τα ποδια μου αδερφέ και με πονεσαν εκει μέσα. Μηνίσκος και γονατα. Τα χέρια μου με πονανε στο γυμναστηριο τα ποδια ΠΟΤΕ. Ε εκει μέσα στο κολαστηριο με πονεσαν :P
 

hack3r

Well-known member

Ο Τολης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6,775 μηνύματα.
Παντως η ιστορια έχει δειξει οπως στην Ναυμαχια της Σαλαμινας οτι δε κερδιζει πάντοτε ο υπεράριθμος.

Σε τέτοιες μονάδες ΔΕΝ προσαρμοζεται η σχολη στον εκπαιδευομενο. Ο εκπαιδευομενος προσαρμοζεται στη σχολή. Το γενικο μοτιβο ειναι οτι ναι μεν ειναι εκει να σε εκπαιδευσουν αλλα πρέπει να θέλεις να εκπαιδευτεις. Για αυτο και μονιμως μας έλεγαν αν δεν γουσταρετε να σηκωθειτε να φυγετε απο εδω μέσα. Οποιος δε γουστάρει φευγει.

Εκεινος που θα άντεχε ολη αυτη τη πιεση - σωματική - ψυχολογική στο τέλος θα έφευγε ειτε με τη πουλάδα του Αλεξιπτωτιστη ειτε με το αστέρι του Ανθυπολοχαγου στον ώμο του. Εντάξει θα μου πεις τι κέρδισες.... ειναι και αυτο μια ηθικη ικανοποιηση. Και εμπειριες.... εγω τα θυμαμαι καμια φορά και γελάω. Τοτε ζοριζομουν αρκετά βεβαια ήμουν έτοιμος να βάλω υπογραφη και να φυγω αλλα στο τέλος ελεγα δεν θα τους κάνω τη χάρη. Δεν ηθελα να γυρισω έτσι σπιτι δεν θα ένιωθα καλα με τον εαυτο μου.

Τελικά έμεινα και ολοκληρωσα. Πηρα το αστερι και έφυγα. Η πιεση ηταν μεγάλη καταρχας ειχες και τους τραυματισμους που μπορει να σε έβγαζαν εκτος. Εκει δεν ειχε ... α σημερα πονάω δεν θα πάω γυμναστηριο ή θα παω κ θα παιξω χαλαρά :P

Και ηταν και αμπλαούμπλες κάνανε κάτι μλκιες καψωνια θανατος για τα γονατα.. κάτι παπάκια κατι καγκουρο εγω εβρισκα τροπο και τα περνουσα στο χαλαρο , ποτε δεν με έχουν πονέσει τα ποδια μου αδερφέ και με πονεσαν εκει μέσα. Μηνίσκος και γονατα. Τα χέρια μου με πονανε στο γυμναστηριο τα ποδια ΠΟΤΕ. Ε εκει μέσα στο κολαστηριο με πονεσαν :P

Η ιστορία έχει δείξει ξεκάθαρα πως υπεράριθμος κερδίζει, γι αυτό και όλοι πάντα προσπαθούσαν να έχουν την αριθμητική υπεροχή άσχετα από το αν το καταφέρνανε ή όχι. Οι Θερμοπύλες και οι Σαλαμίνες πέραν του ότι είναι διογκωμένες αφηγήσεις αναφέρονται και σε άλλες εποχές, τότε που το να έχεις ένα στράτευμα 50.000 ατόμων είχε σοβαρά λογιστικά και επικοινωνιακά προβλήματα, που πλέον σήμερα δεν υπάρχουν. Φυσικά η ποιότητα του στρατεύματος είναι πάρα πολύ σημαντική αλλά δεν είμαστε και Κίνα να παίρνουμε μόνο το 0.1% των καλύτερων του πληθυσμού και πάλι να βγάζουμε 1 εκατομμύριο φαντάρους.


Η γυμναστική στον Ελληνικό στρατό είναι όπως και όλα τα άλλα για γέλια και κλάματα. Η εκγύμναση του στρατού έχει μείνει ακόμη στα αμερικανικά manuals του 1920. Τρέξιμο, κοιλιακούς και κάμψεις λες και αν βάλεις τον άλλο να κάνει όλη μέρα κάμψεις χωρίς σωστό ύπνο και με φακές για γεύμα θα γίνει πολύ δυνατός... Χώρια οι διάφοροι τραυματισμοί που μπορεί να σου προκαλέσουν επειδή κάνεις χαζά πράγματα.
 

Εχέμυθη

Well-known member

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,869 μηνύματα.
Αυτά, ως επί το πλείστον, θα τα κάνουν οι γυναίκες που έτσι και αλλιώς δεν πάνε για στρατιωτική εκπαίδευση.



Το επιχείρημα "όλοι οι πόλεμοι γίνονται για τα συμφέροντα λίγων" πόσο γραφικό έχει καταντήσει. Είναι αυτονόητο ότι οι πόλεμοι γίνονται για τα λεφτά. Αυτό, όμως, τι σημαίνει; Ότι δικαιολογείται κάποιος να κάνει πίσω; Αυτός οικογένεια, φίλους, σπίτι, δεν έχει να υπερασπιστεί;

Αφού δικαιολογείς μία τέτοια συμπεριφορά, ευκαιρία να ρωτήσω το εξής: εσύ σε περίπτωση πολέμου τι θα έκανες;
Well, εξαρτάται απο άπειρους παράγοντες το τι θα έκανα. Δεν αποκλείω να προσέφερα υποστήριξη στον ιατρικό τομέα ή σε συσσίτια όπως δεν αποκλείω το να προσπαθούσα να βρω τρόπο να φύγω άμεσα Αυστραλία. Εξάλλου έχω υπηκοότητα. Αλλά καί Αυστραλία να μήν μπορούσα να πάω θεωρώ ότι θα προσπαθούσα για Αλβανία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία και άλλες κοντινές χώρες. Νομίζω ότι δε θα σου αρέσει καθόλου η απάντηση μου αλλα τι να κάνουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,790 μηνύματα.
Οταν οι στρατιωτικοι πάνε και φτιάχνουν σκηνές και στρατοπεδα για τους προσφυγες δεν προσφέρουν;

Προσφέρουν μονο σε εναν "μελλοντικο" πολεμο;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Σιγα μην εμφανισθουν ! Μπορει να τσιμπάνε καμια επιδοτηση ή να χρησιμοποιουν την οργανωση για άλλο συμφέρον ! Σιγα μη βγουν αυτες να πουν να πάνε και οι γυναικες στρατο... χαχα θα τις κάψουν! Ισοτητα και δικαιωματα υπάρχουν οπου θα μας συμφέρει ετσι ειναι ολοι.

Point of inconsistency: Στις δομές προσφύγων προσφέρουν και οι ΜΚΟ που κατακρίνεις συστηματικά, γιατί ο στρατός είναι καλύτερος;

Ιστορικά να το δεις, τα πολιτικά δικαιώματα κατοχυρώθηκαν με τη συμμετοχή σε πολέμους. Και γιατί να μην τα αποκτήσεις, όταν υπερασπίζεσαι τα εδάφη και το πολίτευμά σου;

Με ποιον τρόπο οι "άλλες κοινωνικές υπηρεσίες" μπορούν να εξισώνονται με το ρίσκο της απώλειας της ίδιας της ζωής του ανθρώπου;

Και στην τελική, θεωρητικά, όλοι οι πολίτες δεν προσφέρουν στο κράτος; Ο καθένας με τον δικό του τρόπο. :|

Συγχέεις τους κοινωνικούς αγώνες που είναι αποτέλεσμα συλλογικής βούλησης με την υποχρεωτική συμμετοχή σε πολέμους για συμφέροντα τρίτων.

Λίγα λόγια για την εναλλακτική θητεία - επειδή αναφέρθηκε αρκετές φορές:
  • Διαρκεί 15 μήνες για όσους υποχρεούνται 9μηνης θητείας, 12 για τους 8μηνους και πέφτει μέχρι 5 μήνες για τους 3μηνους.
  • Είναι υποχρεωτική απασχόληση σε δημόσια υπηρεσία, κατά το δυνατόν συναφή με το βιογραφικό, η οποία πρέπει να έχει έδρα εκτός τόπου γεννήσεως και κατοικίας.
  • Μετά το πέρας του πρώτου 7μήνου δίνεται το δικαίωμα αίτησης μετάθεσης σε υπηρεσία κοντινότερη σε τόπο κατοικίας για οικονομικούς λόγους.
  • Το άτομο που υπηρετεί εναλλακτικά ως αντιρρησίας συνείδησης - ιδεολογικός ή θρησκευτικός - υπάγεται στο εγγύτερο στρατοδικείο σε ό,τι έχει να κάνει με ζητήματα της εργασίας του - καίτοι είναι πολιτική η θέση του.
  • Η υπηρεσία υποχρεούται να παρέχει για τους 15 μήνες σίτιση (3 γεύματα ημερησίως) και στέγαση με κλιματισμό, προσωπικό χώρο και υποδομές ατομικής υγιεινής ή (στην συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων) ισοδύναμο χρηματικό αντίτιμο το οποίο καθορίζεται με υπουργική απόφαση και ανέρχεται από τ0 2005 (ή 2004) στα 223,53€/μήνα (προκύπτει από τη διαίρεση της λογιστικής συνολικής δαπάνης ένδυσης, σίτισης και στέγασης ενός 9μηνου φαντάρου με το 15).
  • Η εναλλακτική θητεία είναι εξαγοράσιμη μέχρι του ελαχίστου χρόνου των 20ημερών υπηρεσίας και το κόστος ανέρχεται σε 810ε/μήνα εξαγοράς (εδώ, πάλι, δεν ισχύει η εξίσωση με τους φαντάρους, αφού κι σε αυτήν την περίπτωση το κόστος είναι 810€/μήνα).
  • Ο υπηρετών διατηρεί το δικαίωμα στην απεργία (δεν ίσχυε από τη θέσπιση του θεσμού αυτό) ωστόσο κάθε ημέρα απεργίας επιμηκύνει την υπηρεσία του κατά μία ημέρα - χωρίς να υπάρχει περικοπή του επιδόματος.
  • Ο υπηρετών δε δικαιούται εκ των προτέρων κάλυψη των οδοιπορικών σε καμία περίπτωση, ωστόσο σε αρκετές περιπτώσεις έχουν εγκριθεί οδοιπορικά έπειτα από συνεννόηση με την υπηρεσία.
  • Για να υπηρετήσει ένα άτομο ως αντιρρησίας συνείδησης πρέπει να καταθέσει κάποια σχετικά δικαιολογητικά σε στρατολογία/οικείο ΚΕΠ (σχετική αίτηση, υπεύθυνη δήλωση περί ιδεολογικής/θρησκευτικής αντίρρησης στη στρατιωτική θητεία, κατά προτίμηση βιογραφικό σημείωμα και, αν θυμάμαι καλά, ληξιαρχική πράξη γέννησης) και έπειτα να περιμένει κλήση σε συνέντευξη από επιτροπή η οποία απαρτίζεται πλέον από έναν στρατιωτικό, ένα διοικητικό στέλεχος του Υπ.Εθνικής Άμυνας ή Εσωτερικών (μέχρι πρότινος ήταν το πρώτο, νομίζω αυτό έχει αλλάξει, αλλά δεν είμαι σίγουρος) και τρία μέλη σχετικά με τον ακαδημαϊκό χώρο (παραμένει λίγο ασαφές αυτό το σημείο). Η επιτροπή αξιολογεί τον υποψήφιο και κρίνει αν θα του επιτραπεί ή όχι η εναλλακτική υπηρεσία - ενδεικτικά, 6-7/10 γίνονται δεκτοί.
  • Υπόχρεοι συνέντευξης είναι μόνο οι ιδεολογικοί αντιρρησίες, όχι και οι θρησκευτικοί. Ωστόσο, στο παρελθόν έχει επιτραπεί η εναλλακτική υπηρεσία και σε άτομα που αρνήθηκαν με δημόσια δήλωσή τους τη συμμετοχή τους στην εξέταση από την επιτροπή.
  • Σε περίπτωση απόρριψης του αιτούντος, ο τελευταίος διατηρεί το δικαίωμα αίτησης θεραπείας - όπου δεν υποχρεούται σε στράτευση μέχρι την εκδίκασή της - ή, ως έσχατη λύση, την προσφυγή στο ΣτΕ, η οποία όμως δεν του δικαιολογεί αναβολή στράτευσης.
  • Η Ελλάδα, στο παρελθόν, έχει κατηγορηθεί αρκετές φορές για άνιση μεταχείριση και παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων καθώς η χρονική διάρκεια της εναλλακτικής θητείας υπερβαίνει το ανώτατο όριο του 150% της διάρκειας της συμβατικής θητείας.
  • Η Ελλάδα έχει καταδικαστεί δις στο παρελθόν από το διεθνές δικαστήριο της Χάγης για μεμονωμένες περιπτώσεις αιτούντων που είτε απορρίφθηκαν από την επιτροπή πρωτογενώς είτε απορρίφθηκαν έπειτα από άρνηση συμμετοχής στην εξέταση.
Είναι εμφανής η άνιση και κατά το δοκούν μεταχείριση των όσων αρνούνται τη στράτευση για ιδεολογικούς λόγους.
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,332 μηνύματα.
Point of inconsistency: Στις δομές προσφύγων προσφέρουν και οι ΜΚΟ που κατακρίνεις συστηματικά, γιατί ο στρατός είναι καλύτερος;



Συγχέεις τους κοινωνικούς αγώνες που είναι αποτέλεσμα συλλογικής βούλησης με την υποχρεωτική συμμετοχή σε πολέμους για συμφέροντα τρίτων.

Λίγα λόγια για την εναλλακτική θητεία - επειδή αναφέρθηκε αρκετές φορές:
  • Διαρκεί 15 μήνες για όσους υποχρεούνται 9μηνης θητείας, 12 για τους 8μηνους και πέφτει μέχρι 5 μήνες για τους 3μηνους.
  • Είναι υποχρεωτική απασχόληση σε δημόσια υπηρεσία, κατά το δυνατόν συναφή με το βιογραφικό, η οποία πρέπει να έχει έδρα εκτός τόπου γεννήσεως και κατοικίας.
  • Μετά το πέρας του πρώτου 7μήνου δίνεται το δικαίωμα αίτησης μετάθεσης σε υπηρεσία κοντινότερη σε τόπο κατοικίας για οικονομικούς λόγους.
  • Το άτομο που υπηρετεί εναλλακτικά ως αντιρρησίας συνείδησης - ιδεολογικός ή θρησκευτικός - υπάγεται στο εγγύτερο στρατοδικείο σε ό,τι έχει να κάνει με ζητήματα της εργασίας του - καίτοι είναι πολιτική η θέση του.
  • Η υπηρεσία υποχρεούται να παρέχει για τους 15 μήνες σίτιση (3 γεύματα ημερησίως) και στέγαση με κλιματισμό, προσωπικό χώρο και υποδομές ατομικής υγιεινής ή (στην συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων) ισοδύναμο χρηματικό αντίτιμο το οποίο καθορίζεται με υπουργική απόφαση και ανέρχεται από τ0 2005 (ή 2004) στα 223,53€/μήνα (προκύπτει από τη διαίρεση της λογιστικής συνολικής δαπάνης ένδυσης, σίτισης και στέγασης ενός 9μηνου φαντάρου με το 15).
  • Η εναλλακτική θητεία είναι εξαγοράσιμη μέχρι του ελαχίστου χρόνου των 20ημερών υπηρεσίας και το κόστος ανέρχεται σε 810ε/μήνα εξαγοράς (εδώ, πάλι, δεν ισχύει η εξίσωση με τους φαντάρους, αφού κι σε αυτήν την περίπτωση το κόστος είναι 810€/μήνα).
  • Ο υπηρετών διατηρεί το δικαίωμα στην απεργία (δεν ίσχυε από τη θέσπιση του θεσμού αυτό) ωστόσο κάθε ημέρα απεργίας επιμηκύνει την υπηρεσία του κατά μία ημέρα - χωρίς να υπάρχει περικοπή του επιδόματος.
  • Ο υπηρετών δε δικαιούται εκ των προτέρων κάλυψη των οδοιπορικών σε καμία περίπτωση, ωστόσο σε αρκετές περιπτώσεις έχουν εγκριθεί οδοιπορικά έπειτα από συνεννόηση με την υπηρεσία.
  • Για να υπηρετήσει ένα άτομο ως αντιρρησίας συνείδησης πρέπει να καταθέσει κάποια σχετικά δικαιολογητικά σε στρατολογία/οικείο ΚΕΠ (σχετική αίτηση, υπεύθυνη δήλωση περί ιδεολογικής/θρησκευτικής αντίρρησης στη στρατιωτική θητεία, κατά προτίμηση βιογραφικό σημείωμα και, αν θυμάμαι καλά, ληξιαρχική πράξη γέννησης) και έπειτα να περιμένει κλήση σε συνέντευξη από επιτροπή η οποία απαρτίζεται πλέον από έναν στρατιωτικό, ένα διοικητικό στέλεχος του Υπ.Εθνικής Άμυνας ή Εσωτερικών (μέχρι πρότινος ήταν το πρώτο, νομίζω αυτό έχει αλλάξει, αλλά δεν είμαι σίγουρος) και τρία μέλη σχετικά με τον ακαδημαϊκό χώρο (παραμένει λίγο ασαφές αυτό το σημείο). Η επιτροπή αξιολογεί τον υποψήφιο και κρίνει αν θα του επιτραπεί ή όχι η εναλλακτική υπηρεσία - ενδεικτικά, 6-7/10 γίνονται δεκτοί.
  • Υπόχρεοι συνέντευξης είναι μόνο οι ιδεολογικοί αντιρρησίες, όχι και οι θρησκευτικοί. Ωστόσο, στο παρελθόν έχει επιτραπεί η εναλλακτική υπηρεσία και σε άτομα που αρνήθηκαν με δημόσια δήλωσή τους τη συμμετοχή τους στην εξέταση από την επιτροπή.
  • Σε περίπτωση απόρριψης του αιτούντος, ο τελευταίος διατηρεί το δικαίωμα αίτησης θεραπείας - όπου δεν υποχρεούται σε στράτευση μέχρι την εκδίκασή της - ή, ως έσχατη λύση, την προσφυγή στο ΣτΕ, η οποία όμως δεν του δικαιολογεί αναβολή στράτευσης.
  • Η Ελλάδα, στο παρελθόν, έχει κατηγορηθεί αρκετές φορές για άνιση μεταχείριση και παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων καθώς η χρονική διάρκεια της εναλλακτικής θητείας υπερβαίνει το ανώτατο όριο του 150% της διάρκειας της συμβατικής θητείας.
  • Η Ελλάδα έχει καταδικαστεί δις στο παρελθόν από το διεθνές δικαστήριο της Χάγης για μεμονωμένες περιπτώσεις αιτούντων που είτε απορρίφθηκαν από την επιτροπή πρωτογενώς είτε απορρίφθηκαν έπειτα από άρνηση συμμετοχής στην εξέταση.
Είναι εμφανής η άνιση και κατά το δοκούν μεταχείριση των όσων αρνούνται τη στράτευση για ιδεολογικούς λόγους.

Κατά την γνώμη μου υπάρχουν 2 fatal flaws με τους αντιρρησίες συνείδησης σαν concept :

1) Θεωρούν οτι κάποιος ο οποίος τους επιτίθεται, θα σεβαστεί τις θρησκευτικές πεποιθήσεις τους ή τις ηθικές τους αξίες...Στον πόλεμο δεν υπάρχουν κανόνες, δεν υπάρχουν νόμοι. Αυτοί όπως και η ιστορία καθορίζονται απο τον "νικητή" ως ανώτερη εξουσία . Εξάλλου υπάρχουν και πόλεμοι που είναι καθαρά θρησκευτικοί. Άρα όσο εσύ πιστεύεις οτι π.χ. δεν είναι καλό να ανοίξεις το κεφάλι του άλλου,τόσο ο άλλος μπορεί να πιστεύει λόγω της θρησκείας του οτι θα πάει στον παράδεισο εαν ανοίξει το δικό σου :P . Προφανώς θα συμφωνήσουμε οτι πρόκειται για παραλογισμό, αλλά δυστυχώς η σκέψη απο μόνη της δεν είναι σε θέση να σε προστατέψει ιδιαίτερα.

2) Στον στρατό δεν επιλέγεις εσύ πως θα υπηρετήσεις, αλλά αποφασίζεται βάσει των αναγκών και των ελλείψεων που υπάρχουν. Φυσικά εαν έχεις x skills ίσως ληφθούν υπόψιν, αλλά και πάλι,εαν δεν υπάρχει ανάγκη στα x skills,θα κάνεις απλά κάτι άλλο που χρειάζεται περισσότερο εκείνη την στιγμή.
 

Εχέμυθη

Well-known member

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,869 μηνύματα.
Κατά την γνώμη μου υπάρχουν 2 fatal flaws με τους αντιρρησίες συνείδησης σαν concept :

1) Θεωρούν οτι κάποιος ο οποίος τους επιτίθεται, θα σεβαστεί τις θρησκευτικές πεποιθήσεις τους ή τις ηθικές τους αξίες...Στον πόλεμο δεν υπάρχουν κανόνες, δεν υπάρχουν νόμοι. Αυτοί όπως και η ιστορία καθορίζονται απο τον "νικητή" ως ανώτερη εξουσία . Εξάλλου υπάρχουν και πόλεμοι που είναι καθαρά θρησκευτικοί. Άρα όσο εσύ πιστεύεις οτι π.χ. δεν είναι καλό να ανοίξεις το κεφάλι του άλλου,τόσο ο άλλος μπορεί να πιστεύει λόγω της θρησκείας του οτι θα πάει στον παράδεισο εαν ανοίξει το δικό σου :P . Προφανώς θα συμφωνήσουμε οτι πρόκειται για παραλογισμό, αλλά δυστυχώς η σκέψη απο μόνη της δεν είναι σε θέση να σε προστατέψει ιδιαίτερα.

2) Στον στρατό δεν επιλέγεις εσύ πως θα υπηρετήσεις, αλλά αποφασίζεται βάσει των αναγκών και των ελλείψεων που υπάρχουν. Φυσικά εαν έχεις x skills ίσως ληφθούν υπόψιν, αλλά και πάλι,εαν δεν υπάρχει ανάγκη στα x skills,θα κάνεις απλά κάτι άλλο που χρειάζεται περισσότερο εκείνη την στιγμή.
Ναι όπως ένας φαντάρος που γνώρισα πριν κάτι χρόνια στα ΚΑΑΥ, ο οποίος οκ είχε μέσο και η δουλειά του ήταν να πηγαίνει φαγητό στον διοικητή που έκανε τις διακοπές του. Και το έπαιζε μάγκας μέσα στο στρατόπεδο και φιλαράκι με τους ανώτερους και έκανε ζωή και κότα . Εξαιρετικά skills πρέπει να έχεις σαν φαντάρος. Το top skill που οδηγει στην επιτυχία είναι το μέσον.
Και προφανώς δε λέω ότι όλοι οι φαντάροι κάνουν ζωή και κότα αλλά μου φαίνεται αδιανόητο να υπάρχουν τέτοια πόστα.
 

Griff

Well-known member

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Οπως ειπαμε και πριν μπορεις πολύ άνετα να ζητησεις να πας σε πιο αξιομαχες μονάδες. Εκει που οντως δουλευουν σκληρά και δεν ειναι σκοπάνθρωποι και αγγαρειομάχοι οπως πολλοι παραπονιούνται οτι τους έβαλαν.

Φυσικά συμφωνούμε ότι υπάρχουν και αξιόμαχες μονάδες όπου όντως γίνεται ουσιώδης εκπαίδευση. Αυτό, ωστόσο, δεν αναιρεί την κατάσταση που επικρατεί στα περισσότερα στρατόπεδα, ούτε τον προσχηματικό χαρακτήρα της υποχρεωτικής στράτευσης που ανέφερα παραπάνω.

Εντάξει ρε φιλε αμα εσυ θέλεις να δωσεις έτσι ευκολα το σπιτι σου στον εισβολέα, κολύμπα ως την ΑΛβανια για να ζητησεις πολιτικο άσυλο. Αλλα μη νομιζεις οτι θα σε υποδεχτούν με ανοιχτές αγκαλες , θα ξέρουν καλα οτι εδω πέρα γινεται πολεμος... και εσυ σαν αρτιμελης απλα προσπαθησες να το βάλεις στα ποδια. Παρα να κάτσεις και να πολεμησεις... οχι για τους πολιτικους αλλα για την ιδέα του έθνους ή της πατριδας ως ιδέα.

Πατριδα δεν ειναι ο Παγκαλος , ο Βενιζελος , ο Τζοχατζοπουλος , ο Παπανδρεου ή ο Καμένος και ολοι αυτοι οι πολιτικοι κλοουν που πέρασαν απο τη χωρα τα προηγουμενα χρονια. Πατριδα ειναι να εισαι σε εναν χωρο οικειο με ολη αυτη την ιστορια τα μέρη που εζησες και μεγάλωσες κ τις αντιστοιχες αξιες. Τωρα αν εσενα δεν σε συγκινουν ολα αυτα κ θές να τη κοπανησεις οκ.

Η περιουσία μου είναι άχρηστη αν πεθάνω.

Όσα για τα υπόλοιπα, διατύπωσα εμμέσως πλην σαφώς τη θέση μου, άρα συμφωνούμε να διαφωνούμε.
 

Devil

Well-known member

Ο Devil αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,656 μηνύματα.
Φυσικά συμφωνούμε ότι υπάρχουν και αξιόμαχες μονάδες όπου όντως γίνεται ουσιώδης εκπαίδευση. Αυτό, ωστόσο, δεν αναιρεί την κατάσταση που επικρατεί στα περισσότερα στρατόπεδα, ούτε τον προσχηματικό χαρακτήρα της υποχρεωτικής στράτευσης που ανέφερα παραπάνω.

Ναι η κατασταση σε πολλα στρατοπεδα ειναι τραγική. Δεν τους νοιάζει για αυτο. Ενω στις μοναδες αλεξιπτωτιστων που τους ενδιαφέρει να ειναι αξιομαχοι γιατι κάνουν και ριψεις με αλεξιπτωτα , γυμνάζονται και εχουν και μια αξιοπρεπη εμφάνιση. Η αληθεια ειναι οτι και μένα δεν μ αρεσει να βλέπω ανθρωπους σε τέτοιες θέσεις και να εχουν γινει σα βαρέλια.

Δε ξερω τι διαολο φταιει... οτι καθε μερα πάνε για τσιπουρα και μεζεδες... οτι δεν πιάνουν πλέον εναν αλτηρα στα χέρια τους... ή ο συνδυασμος ολων αυτων; ειναι άσχημο πάντως. Εμενα ετσι οπως με βλέπω θα κάνω γυμναστικη μέχρι να πεθάνω οποτε αυτα που λενε οτι μολις παντρευτεις και κανεις παιδια.... τα ακουω λιγο βερεσέ. Οταν θέλεις βρισκεις χρονο. Σημερα εκατσα λιγο παραπάνω στη δουλειά.... μαγειρεψα εκει εβρασα λιγο ρυζι , πηρα ενα κονσερβάκι τονο ειχα κ λάδι έφαγα. Λιγο αλατι λιγο πελτέ ανακατεμα και ετοιμο το γευμα.

Ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες. Οποιος θέλει βρισκει τροπο. Τωρα θα πάω γυμναστηριο.

Η περιουσία μου είναι άχρηστη αν πεθάνω.

Όσα για τα υπόλοιπα, διατύπωσα εμμέσως πλην σαφώς τη θέση μου, άρα συμφωνούμε να διαφωνούμε.

Αν αυτη τη περιοδο εκανε ντου ο Τουρκος στο Αν. Αιγαιο δεν θα ειχε ερθει ακομη η ωρα σου να πεθάνεις απλα συμφωνα με τα λεγομενα σου θα επελεγες να εγκαταλειψεις παρα να πολεμήσεις για να διώξεις τον εισβολέα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top