iGiannis
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος


Της Μαρίας Βουργάνα
Αντιμέτωποι με δύο επιλογές θα βρεθούν όσοι διατηρούν καταθέσεις στις ελβετικές τράπεζες. Είτε να αποκαλύψουν τα στοιχεία τους στις ελληνικές αρχές και να ελεγχθούν εξονυχιστικά είτε να πληρώσουν φόρο 25% - 35% για το συνολικό ποσό των καταθέσεων της τελευταίας 10ετίας για να διατηρήσουν την ανωνυμία τους.
Η συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Ελβετίας για τη φορολόγηση των «μυστικών» και αφορολόγητων καταθέσεων που έχουν οι Ελληνες σε ελβετικό έδαφος, εισέρχεται στην τελική ευθεία και το προσχέδιο αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι το τέλος του έτους. Η υπό κατάρτιση συμφωνία θα βασίζεται στο πλαίσιο συμφωνιών που ήδη υπεγράφησαν μεταξύ Ελβετίας - Ηνωμένου Βασιλείου και Ελβετίας - Γερμανίας, λαμβανομένων υπόψη των ειδικών χαρακτηριστικών της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας.
Φόροι
«Η Ελλάδα θα εισπράξει σημαντικούς διαφεύγοντες φόρους πολλών ετών ή θα πληροφορηθεί στοιχεία που θα της επιτρέψουν να εντοπίσει κραυγαλέες περιπτώσεις φοροδιαφυγής», δηλώνει ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγ. Βενιζέλος και προσθέτει ότι «η εξέλιξη αυτή με την Ελβετία, σε συνδυασμό με την άρση του τραπεζικού απορρήτου, που ισχύει πλέον στη χώρα μας, διαμορφώνει ένα πολύ πιο αποτελεσματικό 'οπλοστάσιο' για τη μάχη κατά της φοροδιαφυγής».
Σύμφωνα με το πλαίσιο που συζητείται, όσοι διατηρούν καταθέσεις σε ελβετικές τράπεζες θα έχουν δύο επιλογές:
1. Να αποκαλύψουν τα στοιχεία τους στις ελληνικές Αρχές. Όπως έλεγαν, χθες, στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, οι καταθέτες που θα το πράξουν θα ελεγχθούν από τις ελληνικές φορολογικές αρχές. Όσοι από αυτούς δεν θα μπορέσουν να δικαιολογήσουν την προέλευση των χρημάτων που τοποθέτησαν στις ελβετικές τράπεζες θα φορολογηθούν με βάση την κλίμακα και με φόρο που μπορεί να φθάνει μέχρι και 45% ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις που θα αποδειχθεί ότι οι κάτοχοι των καταθέσεων προέβησαν σε ενέργειες νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (δηλαδή σε 'ξέπλυμα βρόμικου χρήματος') τα ποσά θα κατασχεθούν και οι φορολογούμενοι θα διωχθούν ποινικά.
2. Να διατηρήσουν την ανωνυμία τους και να καταβάλουν ένα φόρο που θα επιβληθεί επί του συνόλου του κατατεθειμένου (ή επενδεδυμένου) κεφαλαίου που θα αντιστοιχεί στο ύψος του φόρου που θα είχε καταβληθεί αν το ποσό της κατάθεσης είχε δηλωθεί ως εισόδημα στην ελληνική φορολογική αρχή. Στις συμφωνίες που έχει υπογράψει η Ελβετία με το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, ο φόρος που επιβάλλεται επί του συνόλου του κατατεθειμένου κεφαλαίου, υπολογίζεται βάσει ενός τύπου που λαμβάνει υπόψη την κίνηση του λογαριασμού για το χρονικό διάστημα των τελευταίων δέκα ετών, την κίνηση του λογαριασμού μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας και άλλες παραμέτρους. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο φόρος που θα επιβληθεί στις «μυστικές» καταθέσεις των Ελλήνων θα κυμαίνεται μεταξύ 25% - 35%. Ο φόρος θα επιβάλλεται και θα εισπράττεται από τις ελβετικές αρχές και θα αποδίδεται στο ελληνικό Δημόσιο.
Η συμφωνία θα περιλαμβάνει και όρους για τις μελλοντικές καταθέσεις, καθώς και το πλαίσιο παροχής πληροφοριών και στοιχείων από τις ελβετικές αρχές, κατόπιν αιτήματος των ελληνικών αρχών, εφόσον τίθεται ζήτημα παράνομων κεφαλαίων. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία αυτή δεν καλύπτει ποινικά αδικήματα και δεν αναιρεί συμφωνίες αποφυγής διπλής φορολογίας.
Για την προώθηση της διμερούς συμφωνίας για τη φορολόγηση των καταθέσεων Ελλήνων φορολογουμένων στις ελβετικές τράπεζες, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη, συνάντηση στη Βέρνη μεταξύ των αντιπροσωπιών της Ελλάδας και της Ελβετίας, με επικεφαλής τους γενικούς γραμματείς των υπουργείων Οικονομικών των δύο χωρών, κ. Η. Πλασκοβίτη και M. Ambuhl.
Προσύμφωνο
Στις συνομιλίες συμφωνήθηκε ότι, σε πρώτη φάση, τα κύρια στοιχεία της συμφωνίας μεταξύ της Ελλάδας και της Ελβετίας, που σε σημαντικό βαθμό διευκρινίστηκαν στη συνάντηση της 27ης Οκτωβρίου, θα πάρουν τη μορφή προσυμφώνου (cornerstone agreement) που θα εγκριθεί από τις δύο πλευρές και θα δημοσιοποιηθεί έως το τέλος του έτους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ελβετικές τράπεζες έχουν έλθει σε επικοινωνία με Ελληνες μεγαλοκαταθέτες που τηρούν λογαριασμούς στα καταστήματά τους, καλώντας τους να υπαχθούν στη συμφωνία με τη διαβεβαίωση ότι δεν θα δειχθεί το καθεστώς ανωνυμίας.
Αγνωστα τα ποσά
Το ύψος των συνολικών καταθέσεων Ελλήνων πολιτών -φυσικών και νομικών προσώπων- που βρίσκονται στις ελβετικές τράπεζες, παραμένει άγνωστο με μεγάλο μέρος αυτών να χαρακτηρίζεται ως «μαύρο χρήμα» καθώς προέρχεται από δραστηριότητες που προέρχονται από την παραοικονομία. Το χρηματομεσιτικό γραφείο Helvea έκανε το 2009 μία από τις σπάνιες μελέτες που υπάρχουν για τα κεφάλαια τα οποία έχουν τοποθετηθεί σε ελβετικούς λογαριασμούς. Σύμφωνα με αυτή τα περιουσιακά στοιχεία των Ελλήνων φορολογουμένων φθάνουν τα 24 δισ. ελβετικά φράγκα (19,7 δισ. ευρώ). Η κεντρική τράπεζα της Ελβετίας (BNS) τοποθετεί ακόμη χαμηλότερα τον πήχυ αφού τα υπολογίζει στα 4,1 δισ. φράγκα (3,37 δισ. ευρώ).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ajusshi
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Δυστυχώς όμως...δεν το βλέπω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
talismans
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος


Ως γνωστων τα τελη κυκλοφοριας εχουν ανεβει στα υψη, με προφαση εκτος των αλλων την κριση και τα εσοδα που χρειαζεται το κρατος. Ως αποτελεσμα αυτου υπαρχουν φυσικα πολλοι ιδιοκτητες που εχουν παραδωσει τις πινακιδες τους. Εχω ακουσει διαφορα νουμερα, δεν ξερω τι ισχυει τελικα, ας χρησιμοποιησουμε ομως τα νουμερα που ειδα σε πηγη που δωθηκε σε αλλο φορουμ.
Απλα για την ιστορια του πραγματος αν κοιταξουμε εδω θα δουμε οτι "Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι... μέχρι και τις πρώτες ημέρες του 2012, περισσότερο... από 365.000 αυτοκίνητα στην χώρα μας ακινητοποιήθηκαν. Κατά την διάρκεια του 2010, άλλες 170.000 πινακίδες είχαν κατατεθεί στις εφορίες"
Αν υποθεσουμε λοιπον οτι το καθε ενα απο αυτα τα οχηματα πληρωνε 100€ σε τελη κυκλοφοριας, συνεζιζοντας να κυκλοφορει στους δρομους, τα αμεσα εσοδα για το κρατος θα ητανε 36.500.000€.
Βενζινη; Πως θα κυκλοφορισει ενα αυτοκινιτο χωρις βενζινη; Συμφωνα με ενα αλλο αρθρο (εδω) τα μισα λευτα απο την βενζινη πανε στο κρατος. Θα χρησιμοποιησω το παραδειγμα του ιδιου αρθρου και θα πω οτι κατα μεσο ορο καθε αυτοκινιτο απο αυτα θα βαζει 30€ την εβδομαδα, 54.750.000€ την εβδομαδα εσοδα για το κρατος (για να εχει και ρευστοτιτα), και συνολικα 284.700.000 μεσα στο ετος.
Να αγγιξουμε το θεμα τις συντιρισης αυτων τον οχηματων; Λαδια, ανταλακτικα, εργατικα, πλυντηρια, ασφαλιστιρια.... Να υπολογισουμε ποσοι ανθρωποι θα μεινουν ανεργοι και ποσα σχετικα καταστημα θα κλεισουν, και ποιο θα ειναι το οικονομικο κοστος στο κρατος; Να υπολογισουμε ποσες βολτες θα κοπουν, που περαν τις βενζινης καταληγουν σε ταβερνες και καφετεριες με αλλα εσοδα για το κρατος απο ΦΠΑ; Να υπολογισουμε τα εξοδα που θα γινονταν για να περασουν καποια απο αυτα τα οχηματα ΚΤΕΟ; Να υπολογισουμε τις κλισεις; All-time-clasic εισπρακτικο μηχανισμο;
Συμφωνα με το αρθρο που παρεθεσα παραπανω, λοιπον, τα εσοδα που το κρατος χανει με την αποσυρση ολων αυτων τον οχηματων ειναι περιπου 600.000.000€. Με μερικες προσθεσεις (τις περισσοτερες ιδεες τις πειρα απο τα παιδια του Ελληνικου ΚΙΑ Club) που παρελειψε ο συγγραφεας του αρθρου νομιζω οτι αυτο το ποσο παει πολυ παραπανω!
Υπαρχει και ο αντιλογος φυσικα! Δεν ειναι ολα τοσο απλα και δεν εχουμε υπολογισει πιο ειναι το κερδος απο την αυξηση των τελων. Πιστευω ομως πως πολυ δυσκολα καληπτετε μεγαλιτερο ποσο απο το συγκεκριμενο, ποσο μαλλον με τετοια αποσταση ωστε να αξιζει να μεινουν τοσοι ανθρωποι ανεργοικαι χασουν αλλοι τοσοι την δυνατοτιτα να εχουν ενα αυτοκινιτακι η ενα διτροχο (δεν μιλαμε και για καμια mercedes στην τελικη) ωστε να πανε μια βολτα την Κυριακη...!
Τα συμπερασματα δικα σας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ψαραδέλλη
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akritas
Εκκολαπτόμενο μέλος


- αύξηση φορολογίας στα κατώτερα στρώματα και μείωση στα υψηλά
- εσωτερική υποτίμηση και ελαχιστοποίηση του κοινωνικού κράτους.
- μηδενικός για εισόδημα έως 5.000 ευρώ.
- 10% για το κλιμάκιο εισοδήματος από 5.001 έως 10.000 ευρώ.
- 20% για το κλιμάκιο εισοδήματος από 10.001 έως 30.000 ευρώ.
- 30% από 30.001 έως 60.000 ευρώ.
- 40% για εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ.
Αυτό θα έχει το εξής αποτέλεσμα:
- Ελαφρύνσεις για τα εισοδήματα άνω των 22.000 ευρώ
- Επιβάρυνση όσοι έχουν εισοδήματα από 11 έως 21.000
[FONT=Verdana, sans-serif]Υπολογίστε και την ΠΛΗΡΗ κατάργηση των φοροαπαλαγών όπως απαιτεί το μνημόνιο και μπορείτε να καταλάβετε τι θα γίνει με το...νέο φορολογικό.[/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yperoxi
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mercury
Επιφανές μέλος


Απορώ πώς δεν έχουν φορολογήσει ακόμα όσους έχουν εισόδημα έως 5000 ευρώ...
Τους φορολογούνε αγαπητή μου,αλλά με έμμεσους τρόπους(βλέπε χαράτσι).
Αν θυμάμαι καλά για κάποιον που βγάζει γύρω στις 5000 χιλιάδες τον χρόνο,δηλαδή κάτω απο 500 ευρώ τον μήνα..Του ζητάνε φόρους γύρω στα 700+ ευρώ,πάνω απο ένα μηνιάτικο.
Και αν συνυπολογίσουμε τις διάφορες περικοπές σε δώρα και επιδόματα...Μιλάμε για πραγματική εξαθλίωση.
Και δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση που μεγάλη μερίδα του πληθυσμού δουλεύει με μαύρα.
Και εγώ στο παρελθόν το ίδιο έκανα(και θα το ξαναέκανα,αλλά δεν έχω δουλεία τώρα

Αν απο τα 35 ευρώ που θα παίρνω για το νυχτοκάματο μου κρατάνε τα 5+.Καλύτερα 30 και μαύρα.
Έτσι και αλλιώς,όπως το πάμε,θα δουλέυουμε(ΑΝ δουλεύουμε) μέχρι την ύστατη στιγμή,για ποιά σύνταξη να κολλήσουμε ένσημα;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mercury
Επιφανές μέλος


Μercury αυτό που κάνεις είναι βλακεία. Είχες την επιλογή ασφαλισμένη εργασία - ανασφάλιστη εργασία και επέλεξες το δεύτερο. Η ασφάλεια δεν είναι μόνο για τη σύνταξη αλλά και για την περίλθαψή σου αν σου συμβεί τίποτα.
Tsako,κάνεις λάθος.
Μίλησα για υποθετικό σενάριο.Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.
Είναι ή ανασφάλιστη εργασία ή ανεργία.Και πές μου εσύ όταν δεν έχεις μπουκιά να βάλεις στο στόμα σου τί διαλέγεις.
Δεν λέω πως δεν φταίω,καθώς επίλογή μου είναι,αλλά δεν θα έβλαπτε να υπήρχαν πιό σφιχτοί νόμοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Tsako,κάνεις λάθος.
Μίλησα για υποθετικό σενάριο.Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.
Είναι ή ανασφάλιστη εργασία ή ανεργία.Και πές μου εσύ όταν δεν έχεις μπουκιά να βάλεις στο στόμα σου τί διαλέγεις.
Δεν λέω πως δεν φταίω,καθώς επίλογή μου είναι,αλλά δεν θα έβλαπτε να υπήρχαν πιό σφιχτοί νόμοι...
Μαν είναι απλό δεν σου πληρώνει ο εργοδότης την ασφάλεια αυτοασφαλίζεσαι. Αυτόκινητο μηνανή έχεις; Αν έχεις τις αφήνεις χωρίς ασφάλεια; Αν κάποιος δεν έχει να πληρώσει ασφάλεια τότε πιθανότατα ικανοποιεί κάποια κοινωνικά κριτήρια για να ασφαλιστεί δωρεάν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mercury
Επιφανές μέλος


Μαν είναι απλό δεν σου πληρώνει ο εργοδότης την ασφάλεια αυτοασφαλίζεσαι. Αυτόκινητο μηνανή έχεις; Αν έχεις τις αφήνεις χωρίς ασφάλεια; Αν κάποιος δεν έχει να πληρώσει ασφάλεια τότε πιθανότατα ικανοποιεί κάποια κοινωνικά κριτήρια για να ασφαλιστεί δωρεάν.
Ο εργοδότης ΠΡΕΠΕΙ να σου πληρώνει την ασφάλιση,άλλωστε απο τον μισθό σου τα κρατάει.
Και μήν συγκρίνεις μηχανή/αυτοκίνητο με εργασία..Δεν είναι το ίδιο.
Και όσοι ασφαλίζονται σύμφωνα με τα κοινωνικά κριτήρια(πρόνοια) θα πρέπει να είναι πραγματικά άνεργοι,και όχι εργαζόμενοι με μαύρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Tsakos, εδώ οι υπηρεσίες του ΙΚΑ είναι για κλάματα, τι κοινωνικές ασφάλειες μου λες ...Μαν είναι απλό δεν σου πληρώνει ο εργοδότης την ασφάλεια αυτοασφαλίζεσαι. Αυτόκινητο μηνανή έχεις; Αν έχεις τις αφήνεις χωρίς ασφάλεια; Αν κάποιος δεν έχει να πληρώσει ασφάλεια τότε πιθανότατα ικανοποιεί κάποια κοινωνικά κριτήρια για να ασφαλιστεί δωρεάν.
Για εμένα είναι απόλυτα λογικό κάποιος να επιλέξει π.χ. 700€ μαύρα, παρά 500€ και νόμιμα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DreamsRevenge
Περιβόητο μέλος


Tsakos, εδώ οι υπηρεσίες του ΙΚΑ είναι για κλάματα, τι κοινωνικές ασφάλειες μου λες ...
Για εμένα είναι απόλυτα λογικό κάποιος να επιλέξει π.χ. 700€ μαύρα, παρά 500€ και νόμιμα![]()
Ώπα,
Όταν για μια εργαστηριακή εξέταση πληρώνεις το 1/10 και ούτε κάποιες φορές της κανονικής τιμής της, σε ιδιωτικό (συμβεβλημένο) διαγωνιστικό κέντρο, όπως και για τις επισκέψεις σε γιατρό όπου δεν πληρώνεις τίποτα όσες φορές και να πας, νομίζω ότι η κοινωνική ασφάλιση, τουλάχιστον στο κομμάτι της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης αξίζει τον κόπο.
Πόσο μάλλον που τώρα, δεν ξέρω για ποιον ακριβώς λόγο, ο χρόνος αναμονής για ραντεβού με γιατρό του ΙΚΑ έχει μειωθεί από 1 μήνα σε 1 εβδομάδα σε πολλές ειδικότητες...
Εξαρτάται πάντα εάν η διαφορά μεταξύ νόμιμης και μαύρης αμοιβής μπορεί να καλύψει το κόστος της ενδεχόμενης ανάγκης για ιατρικές υπηρεσίες...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zed
Διάσημο μέλος


Μπαίνουμε Guiness!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Λάθος. Πληρώνει και ο εργοδότης και ο εργαζόμενος, ο εργοδότης σε μεγαλύτερο ποσοστό. Το μέρος του εργαζόμενου παρακρατείτε από το μισθό του.Ο εργοδότης ΠΡΕΠΕΙ να σου πληρώνει την ασφάλιση,άλλωστε απο τον μισθό σου τα κρατάει.
Και μήν συγκρίνεις μηχανή/αυτοκίνητο με εργασία..Δεν είναι το ίδιο.
Και όσοι ασφαλίζονται σύμφωνα με τα κοινωνικά κριτήρια(πρόνοια) θα πρέπει να είναι πραγματικά άνεργοι,και όχι εργαζόμενοι με μαύρα.
Κανένας δεν πρέπει να είναι ανασφάλιστος είτε πληρώνεται μαύρα είτε όχι. Αυτός που πληρώνεται μαύρα και έχει κοινωνική ασφάλεια είναι πιο σωστός από σένα π.χ. που είσαι ανασφάλιστος. Ο πρώτος έχει εξασφαλίσει τα έξοδα της περίλθαψη του όταν του συμβεί τίποτα ο δεύτερος όχι.
Ο ijohnycash έχει δίκαιο για τα λεφτά που παίρνουν οι υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ είναι για κλάμματα στη πρωτοβάθμια περίλθαψη. Η ασφάλεια σε ιδιωτικό φορέα είναι πολύ καλύτερη σε απόδοση/τιμή αλλά μας υποχρεώνουνε όλους να έχουμε δημόσια ασφάλεια. Παρόλα αυτά πρέπει να ασφαλιζόμαστε μήπως μας τύχει κάτι ποιο σοβαρό που μπορεί να έχει έξοδα περίλθαψη πάνω από 1000 ευρώ την ημέρα. Μακάρι να μην βρεθούμε σε αυτή τη θέση κι ας μην κάνουμε απόσβεση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DreamsRevenge
Περιβόητο μέλος


Λάθος. Πληρώνει και ο εργοδότης και ο εργαζόμενος, ο εργοδότης σε μεγαλύτερο ποσοστό. Το μέρος του εργαζόμενου παρακρατείτε από το μισθό του.
Κανένας δεν πρέπει να είναι ανασφάλιστος είτε πληρώνεται μαύρα είτε όχι. Αυτός που πληρώνεται μαύρα και έχει κοινωνική ασφάλεια είναι πιο σωστός από σένα π.χ. που είσαι ανασφάλιστος. Ο πρώτος έχει εξασφαλίσει τα έξοδα της περίλθαψη του όταν του συμβεί τίποτα ο δεύτερος όχι.
Ο ijohnycash έχει δίκαιο για τα λεφτά που παίρνουν οι υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ είναι για κλάμματα στη πρωτοβάθμια περίλθαψη. Η ασφάλεια σε ιδιωτικό φορέα είναι πολύ καλύτερη σε απόδοση/τιμή αλλά μας υποχρεώνουνε όλους να έχουμε δημόσια ασφάλεια. Παρόλα αυτά πρέπει να ασφαλιζόμαστε μήπως μας τύχει κάτι ποιο σοβαρό που μπορεί να έχει έξοδα περίλθαψη πάνω από 1000 ευρώ την ημέρα. Μακάρι να μην βρεθούμε σε αυτή τη θέση κι ας μην κάνουμε απόσβεση.
Ο Tsakos έχει δίκιο, και μάλιστα το ύψος των εργοδοτικών εισφορών είναι που θεωρείται ανασταλτικός παράγοντας για την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας μας.
Το πρόβλημα για μένα είναι ότι η ασφάλιση δεν έφυγε έγκαιρα από το κράτος. Τα χρήματα των εισφορών του εργαζομένου στην ελεύθερη αγορά των ασφαλιστικών εταιρειών θα μπορούσαν να προσφέρουν εξαιρετικές παροχές ενώ παράλληλα θα μπορούσαν να μειωθούν δραστικά οι εργοδοτικές εισφορές.
Φυσικά όλα αυτά με αυστηρότατους κρατικούς ελέγχους πάνω στις ιδιωτικές εταιρείες ώστε να μην κινδυνεύουν οι εισφορές των εργαζομένων (όχι που στο κράτος προστατεύθηκαν αλλά λέμε τώρα...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parafernalia
Περιβόητο μέλος


Ο Tsakos έχει δίκιο, και μάλιστα το ύψος των εργοδοτικών εισφορών είναι που θεωρείται ανασταλτικός παράγοντας για την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας μας.
Το πρόβλημα για μένα είναι ότι η ασφάλιση δεν έφυγε έγκαιρα από το κράτος.
Έχετε μια εντελώς διεστραμμένη εικόνα του τι είναι κράτος, ποιος ο ρόλος του και πως πρέπει να λειτουργεί, λογικό ως ένα βαθμό αφού έχουμε σαπίσει όλοι από τον παπανδρεϊκό συγκεντρωτισμό και τους νεοφιλελεύθερους "εκσυγχρονισμούς". Αν κάνετε μια βόλτα από τη Φιλανδία, τη Νορβηγία, αλλά και μέχρι πρότινος στη Γαλλία και άλλες χώρες το κράτος λειτουργεί ως μια καλοκουρδισμένη επιχείρηση που αποσκοπεί στο δημόσιο συμφέρον.
Οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές έχοντας φεσώσει το ΙΚΑ πολλά εκατομμύρια ευρώ. Αυτό λίγο - πολύ είναι γνωστό καιρό τώρα. Το κόστος για όλους τους υπόλοιπους που πληρώνουν παραμένει μεγάλο και οφείλεται στην χαμηλή ανταποδοτικότητα της εργασίας - δραστηριότητας (έλλειψη δημιουργικής σκέψης, καινοτομίας, διάθεσης για παραπάνω προσφορά) που ρίχνει την υπεραξία. Η εργασία μετατρέπεται σε ακριβό εμπόρευμα κακής ποιότητας που είναι ασύμφορη για νέους επενδυτές.
Το νέο φορολογικό εξαθλιώνει τα χαμηλά εισοδήματα αφού μία αύξηση της τάξης του 28,57% στην κυριολεξία σε οδηγεί στο τάφο. Και το ερώτημα είναι, ο μεσο-μεγαλοεισοδηματίας που επωφελείται, θα ρίξει τα πλεονάσματά του στην αγορά; Ποιος νοήμων επιχειρηματίας θα ρισκάρει να επενδύσει σε καινοτόμες ιδέες ορμώμενος από μια νεκρή αγορά; Κανείς. Μόνο τα μεγάλα τραστ και οι πολυεθνικές θα έρθουν σαν τα κοράκια, όχι φυσικά για να αναπτύξουν το "επιχειρήν" αλλά για να καρπωθούν το δημόσιο πλούτο έναντι πινακίου φακής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.