28η Οκτωβρίου - Επέτειος του "Όχι"

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα.
τι δουλειά έχουν τα παιδιά να κάνουν στρατιωτικές παρελάσεις; ας αφιερώσουν λίγο χρόνο να τους μάθουν τι πραγματικά έγινε τότε, μήπως και δεν επαναληφθεί σαν φάρσα.
Τι έγινε δηλαδή τότε;

Και πως θα το μάθουν; Οπως μαθαίνουν και για το Βουλγαροκτονο που κοπηκε η μισή Βυζαντινή Ιστορία, ή οπως μαθαινουν για το συνωστισμό στη Σμύρνη που είχαν πάει για καφέ στο Κε οι Σμυρνιοι και κατα τυχη έπεσαν πάνω στη χατζάρα του Τζαφέρ Πασά;

Η θα το μάθουν οταν θα ειναι θεωρητική εκπαίδευση και θα ειναι σε φάση "τελειωνε μωρη μαλακισμενη να βγουμε για διάλειμμα";
 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.207 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά πάντα συγκινουμαι στις σχολικές γιορτές λίγο τα σχετικά βίντεο, λίγο η μουσική επένδυση , λίγο η ποίηση φόρος τιμής, ωστόσο η πλειοψηφία των μαθητών ( ιδίως αν ο χωρος δεν ενδείκνυται.. Εμείς τις κάνουμε σε ένα τεράστιο γυμναστήριο) κάθεται με βλέμμα κενό, επειδή υποχρεώθηκε να έρθει ένεκα απουσιών, ενώ κάποιοι κοιτούν πως θα κάνουν πλάκα με τους διπλανούς τους. Κοινώς ελάχιστοι παρακολουθούν .

Αντίθετα κάποια φορά είχαμε πάει κάποια τμήματα στο Χορτιάτη στον τόπο μαρτυρίου , όπου θανατώθηκαν ένα σωρό άνθρωποι, κάποιοι εκ των οποίων κάηκαν ζωντανοί στο φούρνο του χωριού ως αντίποινα για την επίθεση που είχαν δεχθεί εκείνη τη μέρα δυο γερμανικά οχήματα από Έλληνες αντάρτες .
Ε λοιπόν εκεί τα παιδιά απορροφήθηκαν από την αφήγηση και ήρθαν με έναν πιο βιωματικό τρόπο σε επαφή με την ιστορία.

Νομίζω πως παίζει ρόλο και ο τρόπος σύνδεσης με την ιστορική μνήμη.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά πάντα συγκινουμαι στις σχολικές γιορτές λίγο τα σχετικά βίντεο, λίγο η μουσική επένδυση , λίγο η ποίηση φόρος τιμής, ωστόσο η πλειοψηφία των μαθητών ( ιδίως αν ο χωρος δεν ενδείκνυται.. Εμείς τις κάνουμε σε ένα τεράστιο γυμναστήριο) κάθεται με βλέμμα κενό, επειδή υποχρεώθηκε να έρθει ένεκα απουσιών, ενώ κάποιοι κοιτούν πως θα κάνουν πλάκα με τους διπλανούς τους. Κοινώς ελάχιστοι παρακολουθούν .
Λιγο φραμπαλά, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου. Ε βεβαια, ετσι οπως τα χετε κανει στα σχολεία, ένα το χελιδόνι κι ο κώλος μου κρυώνει, σιγα μην ενδιαφερθουν τα παιδιά. Μόνο τους καλλιτεχνικούς επαναστατες του Πολυτεχνείου συγκινουν τα ΡΑΠΑΠΑΜ ΠΑΜ του Μίκη και των άλλων κομμουνισταραίων μέσα στο 10χ10 που κανει και αντίλαλο.

Αντίθετα κάποια φορά είχαμε πάει κάποια τμήματα στο Χορτιάτη στον τόπο μαρτυρίου , όπου θανατώθηκαν ένα σωρό άνθρωποι, κάποιοι εκ των οποίων κάηκαν ζωντανοί στο φούρνο του χωριού ως αντίποινα για την επίθεση που είχαν δεχθεί εκείνη τη μέρα δυο γερμανικά οχήματα από Έλληνες αντάρτες .
Ε λοιπόν εκεί τα παιδιά απορροφήθηκαν από την αφήγηση και ήρθαν με έναν πιο βιωματικό τρόπο σε επαφή με την ιστορία.

Νομίζω πως παίζει ρόλο και ο τρόπος σύνδεσης με τη ιστορική μνήμη.
Άρα και στην παρέλαση, σύμβολα, ενδυμασίες, το τυπικό, η πειθαρχία, είναι μια συνδεση με την ιστορική μνήμη και ειναι απαραίτητη γιατί μετέχουν ιδίοις εαυτοίς της αναπαράστασης του ρόλου του προγόνου στρατιώτη.

Σωστά; Πρόσεξε μη μου πεις όχι.
 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.207 μηνύματα.
Λιγο φραμπαλά, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου. Ε βεβαια, ετσι οπως τα χετε κανει στα σχολεία, ένα το χελιδόνι κι ο κώλος μου κρυώνει, σιγα μην ενδιαφερθουν τα παιδιά. Μόνο τους καλλιτεχνικούς επαναστατες του Πολυτεχνείου συγκινουν τα ΡΑΠΑΠΑΜ ΠΑΜ του Μίκη και των άλλων κομμουνισταραίων μέσα στο 10χ10 που κανει και αντίλαλο.


Άρα και στην παρέλαση, σύμβολα, ενδυμασίες, το τυπικό, η πειθαρχία, είναι μια συνδεση με την ιστορική μνήμη και ειναι απαραίτητη γιατί μετέχουν ιδίοις εαυτοίς της αναπαράστασης του ρόλου του προγόνου στρατιώτη.

Σωστά; Πρόσεξε μη μου πεις όχι.
Απέχω από παρελάσεις, τις βαριέμαι απίστευτα .Δε μου άρεσαν από παιδί ακόμη και όχι δε με βοηθούν να κάνω τις συνδέσεις που θέλω. Προτιμώ να μείνω σπίτι και να δω σχετικά ντοκυμαντέρ.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 5.444 μηνύματα.
Λιγο φραμπαλά, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου. Ε βεβαια, ετσι οπως τα χετε κανει στα σχολεία, ένα το χελιδόνι κι ο κώλος μου κρυώνει, σιγα μην ενδιαφερθουν τα παιδιά. Μόνο τους καλλιτεχνικούς επαναστατες του Πολυτεχνείου συγκινουν τα ΡΑΠΑΠΑΜ ΠΑΜ του Μίκη και των άλλων κομμουνισταραίων μέσα στο 10χ10 που κανει και αντίλαλο.
Μεγαλύτερη γραφικότητα από το να ακούς πασοκόγερους και αριστεροθείες καθηγητές να ωρύονται με δάκρυα στα μάτια για τη "γιορτή της δημοκρατίας" που μας έφερε την πιο ανθελληνική και προδοτική πολιτική κατάσταση στην ιστορία της Ελλάδας δεν υπάρχει.

Η λεγόμενη "ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς" που κυριάρχησε από τα δημοτικά μέχρι τα πανεπιστήμια. Δημόσιοι υπάλληλοι/προπαγανδιστές του αφηγήματος υπεύθυνοι να διδάσκουν τις νέες γενιές.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα.
Απέχω από παρελάσεις, τις βαριέμαι απίστευτα .Δε μου άρεσαν από παιδί ακόμη και όχι δε με βοηθούν να κάνω τις συνδέσεις που θέλω. Προτιμώ να μείνω σπίτι και να δω σχετικά ντοκυμαντέρ.
Εχω υποψη ενα εξάωρο εξαιρετικο ντοκιμαντέρ για τον Β'ΠΠ που θα σε βοηθησει να συνδεθείς επαρκώς με την προλεχθείσα ιστορική περίοδο. Η μεγαλύτερη ιστορία που έχει ειπωθεί ποτέ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μεγαλύτερη γραφικότητα από το να ακούς πασοκόγερους και αριστεροθείες να ωρύονται με δάκρυα στα μάτια για τη "γιορτή της δημοκρατίας" που μας έφερε την πιο ανθελληνική και προδοτική πολιτική κατάσταση στην ιστορία της Ελλάδας δεν υπάρχει.

Η λεγόμενη "ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς" που κυριάρχησε από τα δημοτικά μέχρι τα πανεπιστήμια. Δημόσιοι υπάλληλοι/προπαγανδιστές του αφηγήματος υπεύθυνοι να διδάσκουν τις νέες γενιές.
Οι Τούρκοι περηφανεύονται ρε, "εμεις σας φέραμε τη Δημοκρατία στην Ελλάδα το 74" αφηνοντας αιχμες για το ποιανού υπάκουο παιδί ειναι το σύστημα σήμερα. Χρωστανε στον Τούρκο τις καρέκλες τους. Γι αυτο και κανουν αντεθνικη πολιτική.

Ο Τούρκος μπορεί να ειναι αντίπαλός μας, αλλά είναι ειλικρινής σε πολλά. Τα λενε, εμείς δεν τους προσέχουμε τι λένε.
 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.207 μηνύματα.
Εχω υποψη ενα εξάωρο εξαιρετικο ντοκιμαντέρ για τον Β'ΠΠ που θα σε βοηθησει να συνδεθείς επαρκώς με την προλεχθείσα ιστορική περίοδο. Η μεγαλύτερη ιστορία που έχει ειπωθεί ποτέ.
Ωραία στείλε το.
 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.367 μηνύματα.
η διδασκαλία της ιστορίας θα πρέπει να βασίζεται στην αρχή του ιστορικού υλισμού, ερμηνεύοντας τα ιστορικά γεγονότα ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης των κοινωνικών τάξεων και όχι ως εκδηλώσεις ή αποφάσεις της άρχουσας τάξης. αλλά ακόμα και γι' αυτά τα highlights, που προκύπτουν από τις πρακτικές της άρχουσας τάξης, θα πρέπει να μαθαίνουν για τα βαθύτερα αίτια και κίνητρα. να μάθουν να αναγνωρίσουν τη θέση τους σαν παιδιά, και το ταξικό τους συμφέρον σε κάθε ιστορική στιγμή.
 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.207 μηνύματα.
Η ιστορία δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο στη σύγκρουση των τάξεων. Οι άνθρωποι δεν δρουν πάντα με βάση το ταξικό τους συμφέρον· υποβιβαζεις έτσι τις ιδέες και τις αξίες που είναι ανώτερες απο την κοινωνική μας θέση και τη σύγκρουση συμφερόντων σε μια ταξική κοινωνία που μπορούν να κινήσουν τη ροή των ιστορικών των γεγονότων.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα.
η διδασκαλία της ιστορίας θα πρέπει να βασίζεται στην αρχή του ιστορικού υλισμού, ερμηνεύοντας τα ιστορικά γεγονότα ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης των κοινωνικών τάξεων και όχι ως εκδηλώσεις ή αποφάσεις της άρχουσας τάξης. αλλά ακόμα και γι' αυτά τα highlights, που προκύπτουν από τις πρακτικές της άρχουσας τάξης, θα πρέπει να μαθαίνουν για τα βαθύτερα αίτια και κίνητρα. να μάθουν να αναγνωρίσουν τη θέση τους σαν παιδιά, και το ταξικό τους συμφέρον σε κάθε ιστορική στιγμή.
Υλισμός άρα Κλιφωτική πλευρά.Γιατί πρέπει να ιδωθεί η Ιστορία ως Κοινωνιολογία (άλλη επιστήμη της Αριστερής Ατραπού σσ. δεν εννοω την γνωστή Αριστερά) ή κάτι ανάλογο;

Αυτο ειναι διαστροφή της Ιστορίας ως επιστήμης. Μετά τι ακολουθεί; Η ερμηνεία της Φυσικής ή της Χημείας σύμφωνα με τις διαμάχες φύλου και πως η Μαρί Κιουρί ήταν η πρωτοπόρος φεμινιστικά στο σχετικό πεδίο;

Μήπως πρέπει να αφήσετε κάποιες επιστήμες στους ειδικούς και να ασχοληθείτε με αυτά που γνωρίζετε να κάνετε; Γιατί πρέπει να βάζετε τα χέρια σας και να διαστρέφετε τα πάντα για να τα εξηγήσουμε με Υλιστικό (άρα Μαρξιστικό) τρόπο; Γιατί βολεύει;

Κόψε τις ανηψιές απο την παρέλαση, άλλαξε στις ανηψιές το να μαθαινουν Ιστορία, στο τέλος απλα τραβα στο Άμαζον και πάρε μια μπούρκα και κλείσε το πρώτο εισιτηριο για Καράτσι.

Γιατί πρέπει να αλλάξεις, εσυ που έχεις την ανάγκη να τα αλλάξεις, τα πάντα σε όλους μας; Πάρε το DNA σου, τη συγγένεια, κόφτους δυο εισιτήρια για Ισλαμαμπάντ και έγινες. Σένιος. Με ενα χιλιάρικο έχεις λύσει το θέμα σου.
 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.367 μηνύματα.
Η ιστορία δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο στη σύγκρουση των τάξεων. Οι άνθρωποι δεν δρουν πάντα με βάση το ταξικό τους συμφέρον· υποβιβαζεις έτσι τις ιδέες και τις αξίες που είναι ανώτερες απο την κοινωνική μας θέση και τη σύγκρουση συμφερόντων σε μια ταξική κοινωνία που μπορούν να κινήσουν τη ροή των ιστορικών των γεγονότων.

μόνο αν λύσουμε το ταξικό της υπόθεσης, θα μπορέσουμε να συζητήσουμε πολιτισμένα και ισότιμα για ιδέες και αξίες, σαν άνθρωποι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Υλισμός άρα Κλιφωτική πλευρά.Γιατί πρέπει να ιδωθεί η Ιστορία ως Κοινωνιολογία (άλλη επιστήμη της Αριστερής Ατραπού σσ. δεν εννοω την γνωστή Αριστερά) ή κάτι ανάλογο;

Αυτο ειναι διαστροφή της Ιστορίας ως επιστήμης. Μετά τι ακολουθεί; Η ερμηνεία της Φυσικής ή της Χημείας σύμφωνα με τις διαμάχες φύλου και πως η Μαρί Κιουρί ήταν η πρωτοπόρος φεμινιστικά στο σχετικό πεδίο;

Μήπως πρέπει να αφήσετε κάποιες επιστήμες στους ειδικούς και να ασχοληθείτε με αυτά που γνωρίζετε να κάνετε; Γιατί πρέπει να βάζετε τα χέρια σας και να διαστρέφετε τα πάντα για να τα εξηγήσουμε με Υλιστικό (άρα Μαρξιστικό) τρόπο; Γιατί βολεύει;

Κόψε τις ανηψιές απο την παρέλαση, άλλαξε στις ανηψιές το να μαθαινουν Ιστορία, στο τέλος απλα τραβα στο Άμαζον και πάρε μια μπούρκα και κλείσε το πρώτο εισιτηριο για Καράτσι.

Γιατί πρέπει να αλλάξεις, εσυ που έχεις την ανάγκη να τα αλλάξεις, τα πάντα σε όλους μας; Πάρε το DNA σου, τη συγγένεια, κόφτους δυο εισιτήρια για Ισλαμαμπάντ και έγινες. Σένιος. Με ενα χιλιάρικο έχεις λύσει το θέμα σου.

δεν βρίσκω ενδιαφέρον στις συνδέσεις που κάνει το μυαλό σου. πίνεις τίποτα ουίσκια;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

το ταξικό της υπόθεσης και της όλης κουβέντας είναι το bare minimum.
από κάπου πρέπει να το πιάσουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα.
δεν βρίσκω ενδιαφέρον στις συνδέσεις που κάνει το μυαλό σου. πίνεις τίποτα ουίσκια;
Οχι, θες να ανοιξω το Λαγκαβουλίν 16 να σου βαλω δυο δάχτυλα;

Κερνάω, αλλά δε θα πρέπει να έχεις πάρει τα χάπια σου εκεινη τη μέρα, δεν ταιριάζουν με το ουίσκι και δε θα θελα να παθεις καμια ζημιά.
 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.367 μηνύματα.
Οχι, θες να ανοιξω το Λαγκαβουλίν 16 να σου βαλω δυο δάχτυλα;

Κερνάω, αλλά δε θα πρέπει να έχεις πάρει τα χάπια σου εκεινη τη μέρα, δεν ταιριάζουν με το ουίσκι και δε θα θελα να παθεις καμια ζημιά.

τώρα μιλάς πιο νηφάλια.
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 2.543 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top