Valder
Τιμώμενο Μέλος
 Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Τι έγινε δηλαδή τότε;τι δουλειά έχουν τα παιδιά να κάνουν στρατιωτικές παρελάσεις; ας αφιερώσουν λίγο χρόνο να τους μάθουν τι πραγματικά έγινε τότε, μήπως και δεν επαναληφθεί σαν φάρσα.
Και πως θα το μάθουν; Οπως μαθαίνουν και για το Βουλγαροκτονο που κοπηκε η μισή Βυζαντινή Ιστορία, ή οπως μαθαινουν για το συνωστισμό στη Σμύρνη που είχαν πάει για καφέ στο Κε οι Σμυρνιοι και κατα τυχη έπεσαν πάνω στη χατζάρα του Τζαφέρ Πασά;
Η θα το μάθουν οταν θα ειναι θεωρητική εκπαίδευση και θα ειναι σε φάση "τελειωνε μωρη μαλακισμενη να βγουμε για διάλειμμα";
glayki
Διακεκριμένο μέλος
 Η Ευα αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός.  Έχει γράψει 7.207 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Εγώ προσωπικά πάντα συγκινουμαι στις σχολικές γιορτές λίγο τα σχετικά βίντεο, λίγο η μουσική επένδυση , λίγο η ποίηση φόρος τιμής, ωστόσο η πλειοψηφία των μαθητών ( ιδίως αν ο χωρος δεν ενδείκνυται.. Εμείς τις κάνουμε σε ένα τεράστιο γυμναστήριο) κάθεται με βλέμμα κενό, επειδή υποχρεώθηκε να έρθει ένεκα απουσιών, ενώ κάποιοι κοιτούν πως θα κάνουν πλάκα με τους διπλανούς τους. Κοινώς ελάχιστοι παρακολουθούν .
Αντίθετα κάποια φορά είχαμε πάει κάποια τμήματα στο Χορτιάτη στον τόπο μαρτυρίου , όπου θανατώθηκαν ένα σωρό άνθρωποι, κάποιοι εκ των οποίων κάηκαν ζωντανοί στο φούρνο του χωριού ως αντίποινα για την επίθεση που είχαν δεχθεί εκείνη τη μέρα δυο γερμανικά οχήματα από Έλληνες αντάρτες .
Ε λοιπόν εκεί τα παιδιά απορροφήθηκαν από την αφήγηση και ήρθαν με έναν πιο βιωματικό τρόπο σε επαφή με την ιστορία.
Νομίζω πως παίζει ρόλο και ο τρόπος σύνδεσης με την ιστορική μνήμη.
								Αντίθετα κάποια φορά είχαμε πάει κάποια τμήματα στο Χορτιάτη στον τόπο μαρτυρίου , όπου θανατώθηκαν ένα σωρό άνθρωποι, κάποιοι εκ των οποίων κάηκαν ζωντανοί στο φούρνο του χωριού ως αντίποινα για την επίθεση που είχαν δεχθεί εκείνη τη μέρα δυο γερμανικά οχήματα από Έλληνες αντάρτες .
Ε λοιπόν εκεί τα παιδιά απορροφήθηκαν από την αφήγηση και ήρθαν με έναν πιο βιωματικό τρόπο σε επαφή με την ιστορία.
Νομίζω πως παίζει ρόλο και ο τρόπος σύνδεσης με την ιστορική μνήμη.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
 Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Λιγο φραμπαλά, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου. Ε βεβαια, ετσι οπως τα χετε κανει στα σχολεία, ένα το χελιδόνι κι ο κώλος μου κρυώνει, σιγα μην ενδιαφερθουν τα παιδιά. Μόνο τους καλλιτεχνικούς επαναστατες του Πολυτεχνείου συγκινουν τα ΡΑΠΑΠΑΜ ΠΑΜ του Μίκη και των άλλων κομμουνισταραίων μέσα στο 10χ10 που κανει και αντίλαλο.Εγώ προσωπικά πάντα συγκινουμαι στις σχολικές γιορτές λίγο τα σχετικά βίντεο, λίγο η μουσική επένδυση , λίγο η ποίηση φόρος τιμής, ωστόσο η πλειοψηφία των μαθητών ( ιδίως αν ο χωρος δεν ενδείκνυται.. Εμείς τις κάνουμε σε ένα τεράστιο γυμναστήριο) κάθεται με βλέμμα κενό, επειδή υποχρεώθηκε να έρθει ένεκα απουσιών, ενώ κάποιοι κοιτούν πως θα κάνουν πλάκα με τους διπλανούς τους. Κοινώς ελάχιστοι παρακολουθούν .
Άρα και στην παρέλαση, σύμβολα, ενδυμασίες, το τυπικό, η πειθαρχία, είναι μια συνδεση με την ιστορική μνήμη και ειναι απαραίτητη γιατί μετέχουν ιδίοις εαυτοίς της αναπαράστασης του ρόλου του προγόνου στρατιώτη.Αντίθετα κάποια φορά είχαμε πάει κάποια τμήματα στο Χορτιάτη στον τόπο μαρτυρίου , όπου θανατώθηκαν ένα σωρό άνθρωποι, κάποιοι εκ των οποίων κάηκαν ζωντανοί στο φούρνο του χωριού ως αντίποινα για την επίθεση που είχαν δεχθεί εκείνη τη μέρα δυο γερμανικά οχήματα από Έλληνες αντάρτες .
Ε λοιπόν εκεί τα παιδιά απορροφήθηκαν από την αφήγηση και ήρθαν με έναν πιο βιωματικό τρόπο σε επαφή με την ιστορία.
Νομίζω πως παίζει ρόλο και ο τρόπος σύνδεσης με τη ιστορική μνήμη.
Σωστά; Πρόσεξε μη μου πεις όχι.
glayki
Διακεκριμένο μέλος
 Η Ευα αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός.  Έχει γράψει 7.207 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Απέχω από παρελάσεις, τις βαριέμαι απίστευτα .Δε μου άρεσαν από παιδί ακόμη και όχι δε με βοηθούν να κάνω τις συνδέσεις που θέλω. Προτιμώ να μείνω σπίτι και να δω σχετικά ντοκυμαντέρ.Λιγο φραμπαλά, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου. Ε βεβαια, ετσι οπως τα χετε κανει στα σχολεία, ένα το χελιδόνι κι ο κώλος μου κρυώνει, σιγα μην ενδιαφερθουν τα παιδιά. Μόνο τους καλλιτεχνικούς επαναστατες του Πολυτεχνείου συγκινουν τα ΡΑΠΑΠΑΜ ΠΑΜ του Μίκη και των άλλων κομμουνισταραίων μέσα στο 10χ10 που κανει και αντίλαλο.
Άρα και στην παρέλαση, σύμβολα, ενδυμασίες, το τυπικό, η πειθαρχία, είναι μια συνδεση με την ιστορική μνήμη και ειναι απαραίτητη γιατί μετέχουν ιδίοις εαυτοίς της αναπαράστασης του ρόλου του προγόνου στρατιώτη.
Σωστά; Πρόσεξε μη μου πεις όχι.
ilias90
Περιβόητο μέλος
 Ο White Privilege αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 35 ετών.  Έχει γράψει 5.444 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Μεγαλύτερη γραφικότητα από το να ακούς πασοκόγερους και αριστεροθείες καθηγητές να ωρύονται με δάκρυα στα μάτια για τη "γιορτή της δημοκρατίας" που μας έφερε την πιο ανθελληνική και προδοτική πολιτική κατάσταση στην ιστορία της Ελλάδας δεν υπάρχει.Λιγο φραμπαλά, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου. Ε βεβαια, ετσι οπως τα χετε κανει στα σχολεία, ένα το χελιδόνι κι ο κώλος μου κρυώνει, σιγα μην ενδιαφερθουν τα παιδιά. Μόνο τους καλλιτεχνικούς επαναστατες του Πολυτεχνείου συγκινουν τα ΡΑΠΑΠΑΜ ΠΑΜ του Μίκη και των άλλων κομμουνισταραίων μέσα στο 10χ10 που κανει και αντίλαλο.
Η λεγόμενη "ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς" που κυριάρχησε από τα δημοτικά μέχρι τα πανεπιστήμια. Δημόσιοι υπάλληλοι/προπαγανδιστές του αφηγήματος υπεύθυνοι να διδάσκουν τις νέες γενιές.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
 Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Εχω υποψη ενα εξάωρο εξαιρετικο ντοκιμαντέρ για τον Β'ΠΠ που θα σε βοηθησει να συνδεθείς επαρκώς με την προλεχθείσα ιστορική περίοδο. Η μεγαλύτερη ιστορία που έχει ειπωθεί ποτέ.Απέχω από παρελάσεις, τις βαριέμαι απίστευτα .Δε μου άρεσαν από παιδί ακόμη και όχι δε με βοηθούν να κάνω τις συνδέσεις που θέλω. Προτιμώ να μείνω σπίτι και να δω σχετικά ντοκυμαντέρ.
	Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 
Οι Τούρκοι περηφανεύονται ρε, "εμεις σας φέραμε τη Δημοκρατία στην Ελλάδα το 74" αφηνοντας αιχμες για το ποιανού υπάκουο παιδί ειναι το σύστημα σήμερα. Χρωστανε στον Τούρκο τις καρέκλες τους. Γι αυτο και κανουν αντεθνικη πολιτική.Μεγαλύτερη γραφικότητα από το να ακούς πασοκόγερους και αριστεροθείες να ωρύονται με δάκρυα στα μάτια για τη "γιορτή της δημοκρατίας" που μας έφερε την πιο ανθελληνική και προδοτική πολιτική κατάσταση στην ιστορία της Ελλάδας δεν υπάρχει.
Η λεγόμενη "ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς" που κυριάρχησε από τα δημοτικά μέχρι τα πανεπιστήμια. Δημόσιοι υπάλληλοι/προπαγανδιστές του αφηγήματος υπεύθυνοι να διδάσκουν τις νέες γενιές.
Ο Τούρκος μπορεί να ειναι αντίπαλός μας, αλλά είναι ειλικρινής σε πολλά. Τα λενε, εμείς δεν τους προσέχουμε τι λένε.
glayki
Διακεκριμένο μέλος
 Η Ευα αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός.  Έχει γράψει 7.207 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Ωραία στείλε το.Εχω υποψη ενα εξάωρο εξαιρετικο ντοκιμαντέρ για τον Β'ΠΠ που θα σε βοηθησει να συνδεθείς επαρκώς με την προλεχθείσα ιστορική περίοδο. Η μεγαλύτερη ιστορία που έχει ειπωθεί ποτέ.
dum dum boy
Περιβόητο μέλος
 Ο Νάσος αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.367 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						η διδασκαλία της ιστορίας θα πρέπει να βασίζεται στην αρχή του ιστορικού υλισμού, ερμηνεύοντας τα ιστορικά γεγονότα ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης των κοινωνικών τάξεων και όχι ως εκδηλώσεις ή αποφάσεις της άρχουσας τάξης. αλλά ακόμα και γι' αυτά τα highlights, που προκύπτουν από τις πρακτικές της άρχουσας τάξης, θα πρέπει να μαθαίνουν για τα βαθύτερα αίτια και κίνητρα. να μάθουν να αναγνωρίσουν τη θέση τους σαν παιδιά, και το ταξικό τους συμφέρον σε κάθε ιστορική στιγμή.
								glayki
Διακεκριμένο μέλος
 Η Ευα αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός.  Έχει γράψει 7.207 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Η ιστορία δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο στη σύγκρουση των τάξεων. Οι άνθρωποι δεν δρουν πάντα με βάση το ταξικό τους συμφέρον· υποβιβαζεις έτσι τις  ιδέες και τις αξίες που είναι ανώτερες απο την κοινωνική μας θέση και τη σύγκρουση συμφερόντων σε μια ταξική κοινωνία που μπορούν να κινήσουν τη ροή των ιστορικών των γεγονότων.
								Valder
Τιμώμενο Μέλος
 Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Υλισμός άρα Κλιφωτική πλευρά.Γιατί πρέπει να ιδωθεί η Ιστορία ως Κοινωνιολογία (άλλη επιστήμη της Αριστερής Ατραπού σσ. δεν εννοω την γνωστή Αριστερά) ή κάτι ανάλογο;η διδασκαλία της ιστορίας θα πρέπει να βασίζεται στην αρχή του ιστορικού υλισμού, ερμηνεύοντας τα ιστορικά γεγονότα ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης των κοινωνικών τάξεων και όχι ως εκδηλώσεις ή αποφάσεις της άρχουσας τάξης. αλλά ακόμα και γι' αυτά τα highlights, που προκύπτουν από τις πρακτικές της άρχουσας τάξης, θα πρέπει να μαθαίνουν για τα βαθύτερα αίτια και κίνητρα. να μάθουν να αναγνωρίσουν τη θέση τους σαν παιδιά, και το ταξικό τους συμφέρον σε κάθε ιστορική στιγμή.
Αυτο ειναι διαστροφή της Ιστορίας ως επιστήμης. Μετά τι ακολουθεί; Η ερμηνεία της Φυσικής ή της Χημείας σύμφωνα με τις διαμάχες φύλου και πως η Μαρί Κιουρί ήταν η πρωτοπόρος φεμινιστικά στο σχετικό πεδίο;
Μήπως πρέπει να αφήσετε κάποιες επιστήμες στους ειδικούς και να ασχοληθείτε με αυτά που γνωρίζετε να κάνετε; Γιατί πρέπει να βάζετε τα χέρια σας και να διαστρέφετε τα πάντα για να τα εξηγήσουμε με Υλιστικό (άρα Μαρξιστικό) τρόπο; Γιατί βολεύει;
Κόψε τις ανηψιές απο την παρέλαση, άλλαξε στις ανηψιές το να μαθαινουν Ιστορία, στο τέλος απλα τραβα στο Άμαζον και πάρε μια μπούρκα και κλείσε το πρώτο εισιτηριο για Καράτσι.
Γιατί πρέπει να αλλάξεις, εσυ που έχεις την ανάγκη να τα αλλάξεις, τα πάντα σε όλους μας; Πάρε το DNA σου, τη συγγένεια, κόφτους δυο εισιτήρια για Ισλαμαμπάντ και έγινες. Σένιος. Με ενα χιλιάρικο έχεις λύσει το θέμα σου.
dum dum boy
Περιβόητο μέλος
 Ο Νάσος αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.367 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Η ιστορία δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο στη σύγκρουση των τάξεων. Οι άνθρωποι δεν δρουν πάντα με βάση το ταξικό τους συμφέρον· υποβιβαζεις έτσι τις ιδέες και τις αξίες που είναι ανώτερες απο την κοινωνική μας θέση και τη σύγκρουση συμφερόντων σε μια ταξική κοινωνία που μπορούν να κινήσουν τη ροή των ιστορικών των γεγονότων.
μόνο αν λύσουμε το ταξικό της υπόθεσης, θα μπορέσουμε να συζητήσουμε πολιτισμένα και ισότιμα για ιδέες και αξίες, σαν άνθρωποι.
	Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 
Υλισμός άρα Κλιφωτική πλευρά.Γιατί πρέπει να ιδωθεί η Ιστορία ως Κοινωνιολογία (άλλη επιστήμη της Αριστερής Ατραπού σσ. δεν εννοω την γνωστή Αριστερά) ή κάτι ανάλογο;
Αυτο ειναι διαστροφή της Ιστορίας ως επιστήμης. Μετά τι ακολουθεί; Η ερμηνεία της Φυσικής ή της Χημείας σύμφωνα με τις διαμάχες φύλου και πως η Μαρί Κιουρί ήταν η πρωτοπόρος φεμινιστικά στο σχετικό πεδίο;
Μήπως πρέπει να αφήσετε κάποιες επιστήμες στους ειδικούς και να ασχοληθείτε με αυτά που γνωρίζετε να κάνετε; Γιατί πρέπει να βάζετε τα χέρια σας και να διαστρέφετε τα πάντα για να τα εξηγήσουμε με Υλιστικό (άρα Μαρξιστικό) τρόπο; Γιατί βολεύει;
Κόψε τις ανηψιές απο την παρέλαση, άλλαξε στις ανηψιές το να μαθαινουν Ιστορία, στο τέλος απλα τραβα στο Άμαζον και πάρε μια μπούρκα και κλείσε το πρώτο εισιτηριο για Καράτσι.
Γιατί πρέπει να αλλάξεις, εσυ που έχεις την ανάγκη να τα αλλάξεις, τα πάντα σε όλους μας; Πάρε το DNA σου, τη συγγένεια, κόφτους δυο εισιτήρια για Ισλαμαμπάντ και έγινες. Σένιος. Με ενα χιλιάρικο έχεις λύσει το θέμα σου.
δεν βρίσκω ενδιαφέρον στις συνδέσεις που κάνει το μυαλό σου. πίνεις τίποτα ουίσκια;
	Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 
το ταξικό της υπόθεσης και της όλης κουβέντας είναι το bare minimum.
από κάπου πρέπει να το πιάσουμε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
 Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.045 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Οχι, θες να ανοιξω το Λαγκαβουλίν 16 να σου βαλω δυο δάχτυλα;δεν βρίσκω ενδιαφέρον στις συνδέσεις που κάνει το μυαλό σου. πίνεις τίποτα ουίσκια;
Κερνάω, αλλά δε θα πρέπει να έχεις πάρει τα χάπια σου εκεινη τη μέρα, δεν ταιριάζουν με το ουίσκι και δε θα θελα να παθεις καμια ζημιά.
dum dum boy
Περιβόητο μέλος
 Ο Νάσος αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.367 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Οχι, θες να ανοιξω το Λαγκαβουλίν 16 να σου βαλω δυο δάχτυλα;
Κερνάω, αλλά δε θα πρέπει να έχεις πάρει τα χάπια σου εκεινη τη μέρα, δεν ταιριάζουν με το ουίσκι και δε θα θελα να παθεις καμια ζημιά.
τώρα μιλάς πιο νηφάλια.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
- 
				Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 148 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:- giannhs2001
- taketrance
- charmander
- Libertus
- Memetchi
- Kate1914
- American Economist
- AggelikiGr
- camil
- Entropy24
- Scandal
- giorgos5002
- johnsala
- Paragontas7000
- Varus
- vas 78
- fockos
- touvlo
- ROM32
- Debugging_Demon
- Joji
- rafaela11
- Ωρορα
- bibliofagos
- Searching
- fortheloveofshizaya
- Hased Babis
- fmarulezkd
- ayahuasca97
- Μαυρίκιος
- Wonderkid
- back2967
- Advocatus diaboli
- Hecticism
- Jim175
- chester20080
- tsiobieman
- User2350
- GeorgePap2003
- Sosstoss
- fourkaki
- Jack of Spades
- Fernando_A
- ΘανάσοςG4
- Unboxholics
- Ilma
- ggl
- jims
- thenutritionist
- J.Cameron
- Metalhead_4_life
- Στεφανος56
- parrot/παπαγάλος
- Δροσουλίτης
- Εχέμυθη
- globglogabgalab
- physicscrazy
- Mt73
- SlimShady
- Citylights
- snowy
- constansn
- azula
- Sevasti
- Μάρκος Βασίλης
- harry akritas
- Γατόπαρδος.
- Αντικειμενικός
- kogba
- Maraki4you
- Griff
- Unseen skygge
- hirasawayui
- Ace of Spades
- Johnny15
- den antexw allh apotyxia
 
- 
				 Φορτώνει...
- 
		
		Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
 Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.
 Αρχική Forum
 Αρχική Forum
					 Νέα Δημοσίευση
 Νέα Δημοσίευση
					 Προσωπικές Συζητήσεις
 Προσωπικές Συζητήσεις
					 Πολυμέσα - Gallery
 Πολυμέσα - Gallery
						 Συνδεδεμένοι Χρήστες
 Συνδεδεμένοι Χρήστες
					 Λίστα Αποκλεισμένων
 Λίστα Αποκλεισμένων
					 Υπεύθυνοι του Forum
 Υπεύθυνοι του Forum
					 Chat and Fun
 Chat and Fun iSchool
iSchool 
	
	 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		
