glayki
Διακεκριμένο μέλος
 Η Ευα αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός.  Έχει γράψει 7.209 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Εγώ προσωπικά πάντα συγκινουμαι στις σχολικές γιορτές λίγο τα σχετικά βίντεο, λίγο η μουσική επένδυση , λίγο η ποίηση φόρος τιμής, ωστόσο η πλειοψηφία των μαθητών ( ιδίως αν ο χωρος δεν ενδείκνυται.. Εμείς τις κάνουμε σε ένα τεράστιο γυμναστήριο) κάθεται με βλέμμα κενό, επειδή υποχρεώθηκε να έρθει ένεκα απουσιών, ενώ κάποιοι κοιτούν πως θα κάνουν πλάκα με τους διπλανούς τους. Κοινώς ελάχιστοι παρακολουθούν .
Αντίθετα κάποια φορά είχαμε πάει κάποια τμήματα στο Χορτιάτη στον τόπο μαρτυρίου , όπου θανατώθηκαν ένα σωρό άνθρωποι, κάποιοι εκ των οποίων κάηκαν ζωντανοί στο φούρνο του χωριού ως αντίποινα για την επίθεση που είχαν δεχθεί εκείνη τη μέρα δυο γερμανικά οχήματα από Έλληνες αντάρτες .
Ε λοιπόν εκεί τα παιδιά απορροφήθηκαν από την αφήγηση και ήρθαν με έναν πιο βιωματικό τρόπο σε επαφή με την ιστορία.
Νομίζω πως παίζει ρόλο και ο τρόπος σύνδεσης με την ιστορική μνήμη.
								Αντίθετα κάποια φορά είχαμε πάει κάποια τμήματα στο Χορτιάτη στον τόπο μαρτυρίου , όπου θανατώθηκαν ένα σωρό άνθρωποι, κάποιοι εκ των οποίων κάηκαν ζωντανοί στο φούρνο του χωριού ως αντίποινα για την επίθεση που είχαν δεχθεί εκείνη τη μέρα δυο γερμανικά οχήματα από Έλληνες αντάρτες .
Ε λοιπόν εκεί τα παιδιά απορροφήθηκαν από την αφήγηση και ήρθαν με έναν πιο βιωματικό τρόπο σε επαφή με την ιστορία.
Νομίζω πως παίζει ρόλο και ο τρόπος σύνδεσης με την ιστορική μνήμη.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
 Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.046 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Λιγο φραμπαλά, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου. Ε βεβαια, ετσι οπως τα χετε κανει στα σχολεία, ένα το χελιδόνι κι ο κώλος μου κρυώνει, σιγα μην ενδιαφερθουν τα παιδιά. Μόνο τους καλλιτεχνικούς επαναστατες του Πολυτεχνείου συγκινουν τα ΡΑΠΑΠΑΜ ΠΑΜ του Μίκη και των άλλων κομμουνισταραίων μέσα στο 10χ10 που κανει και αντίλαλο.Εγώ προσωπικά πάντα συγκινουμαι στις σχολικές γιορτές λίγο τα σχετικά βίντεο, λίγο η μουσική επένδυση , λίγο η ποίηση φόρος τιμής, ωστόσο η πλειοψηφία των μαθητών ( ιδίως αν ο χωρος δεν ενδείκνυται.. Εμείς τις κάνουμε σε ένα τεράστιο γυμναστήριο) κάθεται με βλέμμα κενό, επειδή υποχρεώθηκε να έρθει ένεκα απουσιών, ενώ κάποιοι κοιτούν πως θα κάνουν πλάκα με τους διπλανούς τους. Κοινώς ελάχιστοι παρακολουθούν .
Άρα και στην παρέλαση, σύμβολα, ενδυμασίες, το τυπικό, η πειθαρχία, είναι μια συνδεση με την ιστορική μνήμη και ειναι απαραίτητη γιατί μετέχουν ιδίοις εαυτοίς της αναπαράστασης του ρόλου του προγόνου στρατιώτη.Αντίθετα κάποια φορά είχαμε πάει κάποια τμήματα στο Χορτιάτη στον τόπο μαρτυρίου , όπου θανατώθηκαν ένα σωρό άνθρωποι, κάποιοι εκ των οποίων κάηκαν ζωντανοί στο φούρνο του χωριού ως αντίποινα για την επίθεση που είχαν δεχθεί εκείνη τη μέρα δυο γερμανικά οχήματα από Έλληνες αντάρτες .
Ε λοιπόν εκεί τα παιδιά απορροφήθηκαν από την αφήγηση και ήρθαν με έναν πιο βιωματικό τρόπο σε επαφή με την ιστορία.
Νομίζω πως παίζει ρόλο και ο τρόπος σύνδεσης με τη ιστορική μνήμη.
Σωστά; Πρόσεξε μη μου πεις όχι.
glayki
Διακεκριμένο μέλος
 Η Ευα αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός.  Έχει γράψει 7.209 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Απέχω από παρελάσεις, τις βαριέμαι απίστευτα .Δε μου άρεσαν από παιδί ακόμη και όχι δε με βοηθούν να κάνω τις συνδέσεις που θέλω. Προτιμώ να μείνω σπίτι και να δω σχετικά ντοκυμαντέρ.Λιγο φραμπαλά, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου. Ε βεβαια, ετσι οπως τα χετε κανει στα σχολεία, ένα το χελιδόνι κι ο κώλος μου κρυώνει, σιγα μην ενδιαφερθουν τα παιδιά. Μόνο τους καλλιτεχνικούς επαναστατες του Πολυτεχνείου συγκινουν τα ΡΑΠΑΠΑΜ ΠΑΜ του Μίκη και των άλλων κομμουνισταραίων μέσα στο 10χ10 που κανει και αντίλαλο.
Άρα και στην παρέλαση, σύμβολα, ενδυμασίες, το τυπικό, η πειθαρχία, είναι μια συνδεση με την ιστορική μνήμη και ειναι απαραίτητη γιατί μετέχουν ιδίοις εαυτοίς της αναπαράστασης του ρόλου του προγόνου στρατιώτη.
Σωστά; Πρόσεξε μη μου πεις όχι.
ilias90
Περιβόητο μέλος
 Ο White Privilege αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 35 ετών.  Έχει γράψει 5.444 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Μεγαλύτερη γραφικότητα από το να ακούς πασοκόγερους και αριστεροθείες καθηγητές να ωρύονται με δάκρυα στα μάτια για τη "γιορτή της δημοκρατίας" που μας έφερε την πιο ανθελληνική και προδοτική πολιτική κατάσταση στην ιστορία της Ελλάδας δεν υπάρχει.Λιγο φραμπαλά, λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου. Ε βεβαια, ετσι οπως τα χετε κανει στα σχολεία, ένα το χελιδόνι κι ο κώλος μου κρυώνει, σιγα μην ενδιαφερθουν τα παιδιά. Μόνο τους καλλιτεχνικούς επαναστατες του Πολυτεχνείου συγκινουν τα ΡΑΠΑΠΑΜ ΠΑΜ του Μίκη και των άλλων κομμουνισταραίων μέσα στο 10χ10 που κανει και αντίλαλο.
Η λεγόμενη "ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς" που κυριάρχησε από τα δημοτικά μέχρι τα πανεπιστήμια. Δημόσιοι υπάλληλοι/προπαγανδιστές του αφηγήματος υπεύθυνοι να διδάσκουν τις νέες γενιές.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
 Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.046 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Εχω υποψη ενα εξάωρο εξαιρετικο ντοκιμαντέρ για τον Β'ΠΠ που θα σε βοηθησει να συνδεθείς επαρκώς με την προλεχθείσα ιστορική περίοδο. Η μεγαλύτερη ιστορία που έχει ειπωθεί ποτέ.Απέχω από παρελάσεις, τις βαριέμαι απίστευτα .Δε μου άρεσαν από παιδί ακόμη και όχι δε με βοηθούν να κάνω τις συνδέσεις που θέλω. Προτιμώ να μείνω σπίτι και να δω σχετικά ντοκυμαντέρ.
	Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 
Οι Τούρκοι περηφανεύονται ρε, "εμεις σας φέραμε τη Δημοκρατία στην Ελλάδα το 74" αφηνοντας αιχμες για το ποιανού υπάκουο παιδί ειναι το σύστημα σήμερα. Χρωστανε στον Τούρκο τις καρέκλες τους. Γι αυτο και κανουν αντεθνικη πολιτική.Μεγαλύτερη γραφικότητα από το να ακούς πασοκόγερους και αριστεροθείες να ωρύονται με δάκρυα στα μάτια για τη "γιορτή της δημοκρατίας" που μας έφερε την πιο ανθελληνική και προδοτική πολιτική κατάσταση στην ιστορία της Ελλάδας δεν υπάρχει.
Η λεγόμενη "ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς" που κυριάρχησε από τα δημοτικά μέχρι τα πανεπιστήμια. Δημόσιοι υπάλληλοι/προπαγανδιστές του αφηγήματος υπεύθυνοι να διδάσκουν τις νέες γενιές.
Ο Τούρκος μπορεί να ειναι αντίπαλός μας, αλλά είναι ειλικρινής σε πολλά. Τα λενε, εμείς δεν τους προσέχουμε τι λένε.
glayki
Διακεκριμένο μέλος
 Η Ευα αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός.  Έχει γράψει 7.209 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Ωραία στείλε το.Εχω υποψη ενα εξάωρο εξαιρετικο ντοκιμαντέρ για τον Β'ΠΠ που θα σε βοηθησει να συνδεθείς επαρκώς με την προλεχθείσα ιστορική περίοδο. Η μεγαλύτερη ιστορία που έχει ειπωθεί ποτέ.
dum dum boy
Περιβόητο μέλος
 Ο Νάσος αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.369 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						η διδασκαλία της ιστορίας θα πρέπει να βασίζεται στην αρχή του ιστορικού υλισμού, ερμηνεύοντας τα ιστορικά γεγονότα ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης των κοινωνικών τάξεων και όχι ως εκδηλώσεις ή αποφάσεις της άρχουσας τάξης. αλλά ακόμα και γι' αυτά τα highlights, που προκύπτουν από τις πρακτικές της άρχουσας τάξης, θα πρέπει να μαθαίνουν για τα βαθύτερα αίτια και κίνητρα. να μάθουν να αναγνωρίσουν τη θέση τους σαν παιδιά, και το ταξικό τους συμφέρον σε κάθε ιστορική στιγμή.
								glayki
Διακεκριμένο μέλος
 Η Ευα αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός.  Έχει γράψει 7.209 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Η ιστορία δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο στη σύγκρουση των τάξεων. Οι άνθρωποι δεν δρουν πάντα με βάση το ταξικό τους συμφέρον· υποβιβαζεις έτσι τις  ιδέες και τις αξίες που είναι ανώτερες απο την κοινωνική μας θέση και τη σύγκρουση συμφερόντων σε μια ταξική κοινωνία που μπορούν να κινήσουν τη ροή των ιστορικών των γεγονότων.
								Valder
Τιμώμενο Μέλος
 Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 42 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 35.046 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Υλισμός άρα Κλιφωτική πλευρά.Γιατί πρέπει να ιδωθεί η Ιστορία ως Κοινωνιολογία (άλλη επιστήμη της Αριστερής Ατραπού σσ. δεν εννοω την γνωστή Αριστερά) ή κάτι ανάλογο;η διδασκαλία της ιστορίας θα πρέπει να βασίζεται στην αρχή του ιστορικού υλισμού, ερμηνεύοντας τα ιστορικά γεγονότα ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης των κοινωνικών τάξεων και όχι ως εκδηλώσεις ή αποφάσεις της άρχουσας τάξης. αλλά ακόμα και γι' αυτά τα highlights, που προκύπτουν από τις πρακτικές της άρχουσας τάξης, θα πρέπει να μαθαίνουν για τα βαθύτερα αίτια και κίνητρα. να μάθουν να αναγνωρίσουν τη θέση τους σαν παιδιά, και το ταξικό τους συμφέρον σε κάθε ιστορική στιγμή.
Αυτο ειναι διαστροφή της Ιστορίας ως επιστήμης. Μετά τι ακολουθεί; Η ερμηνεία της Φυσικής ή της Χημείας σύμφωνα με τις διαμάχες φύλου και πως η Μαρί Κιουρί ήταν η πρωτοπόρος φεμινιστικά στο σχετικό πεδίο;
Μήπως πρέπει να αφήσετε κάποιες επιστήμες στους ειδικούς και να ασχοληθείτε με αυτά που γνωρίζετε να κάνετε; Γιατί πρέπει να βάζετε τα χέρια σας και να διαστρέφετε τα πάντα για να τα εξηγήσουμε με Υλιστικό (άρα Μαρξιστικό) τρόπο; Γιατί βολεύει;
Κόψε τις ανηψιές απο την παρέλαση, άλλαξε στις ανηψιές το να μαθαινουν Ιστορία, στο τέλος απλα τραβα στο Άμαζον και πάρε μια μπούρκα και κλείσε το πρώτο εισιτηριο για Καράτσι.
Γιατί πρέπει να αλλάξεις, εσυ που έχεις την ανάγκη να τα αλλάξεις, τα πάντα σε όλους μας; Πάρε το DNA σου, τη συγγένεια, κόφτους δυο εισιτήρια για Ισλαμαμπάντ και έγινες. Σένιος. Με ενα χιλιάρικο έχεις λύσει το θέμα σου.
dum dum boy
Περιβόητο μέλος
 Ο Νάσος αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.369 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Η ιστορία δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο στη σύγκρουση των τάξεων. Οι άνθρωποι δεν δρουν πάντα με βάση το ταξικό τους συμφέρον· υποβιβαζεις έτσι τις ιδέες και τις αξίες που είναι ανώτερες απο την κοινωνική μας θέση και τη σύγκρουση συμφερόντων σε μια ταξική κοινωνία που μπορούν να κινήσουν τη ροή των ιστορικών των γεγονότων.
μόνο αν λύσουμε το ταξικό της υπόθεσης, θα μπορέσουμε να συζητήσουμε πολιτισμένα και ισότιμα για ιδέες και αξίες, σαν άνθρωποι.
	Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 
Υλισμός άρα Κλιφωτική πλευρά.Γιατί πρέπει να ιδωθεί η Ιστορία ως Κοινωνιολογία (άλλη επιστήμη της Αριστερής Ατραπού σσ. δεν εννοω την γνωστή Αριστερά) ή κάτι ανάλογο;
Αυτο ειναι διαστροφή της Ιστορίας ως επιστήμης. Μετά τι ακολουθεί; Η ερμηνεία της Φυσικής ή της Χημείας σύμφωνα με τις διαμάχες φύλου και πως η Μαρί Κιουρί ήταν η πρωτοπόρος φεμινιστικά στο σχετικό πεδίο;
Μήπως πρέπει να αφήσετε κάποιες επιστήμες στους ειδικούς και να ασχοληθείτε με αυτά που γνωρίζετε να κάνετε; Γιατί πρέπει να βάζετε τα χέρια σας και να διαστρέφετε τα πάντα για να τα εξηγήσουμε με Υλιστικό (άρα Μαρξιστικό) τρόπο; Γιατί βολεύει;
Κόψε τις ανηψιές απο την παρέλαση, άλλαξε στις ανηψιές το να μαθαινουν Ιστορία, στο τέλος απλα τραβα στο Άμαζον και πάρε μια μπούρκα και κλείσε το πρώτο εισιτηριο για Καράτσι.
Γιατί πρέπει να αλλάξεις, εσυ που έχεις την ανάγκη να τα αλλάξεις, τα πάντα σε όλους μας; Πάρε το DNA σου, τη συγγένεια, κόφτους δυο εισιτήρια για Ισλαμαμπάντ και έγινες. Σένιος. Με ενα χιλιάρικο έχεις λύσει το θέμα σου.
δεν βρίσκω ενδιαφέρον στις συνδέσεις που κάνει το μυαλό σου.
το ταξικό της υπόθεσης και της όλης κουβέντας είναι το bare minimum.
από κάπου πρέπει να το πιάσουμε.
Memetchi
Διάσημο μέλος
 Ο Memetchi αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 28 ετών.  Έχει γράψει 2.544 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Συγγνώμη δεν είχα σκοπό να σας χαλάσω το σερκλ τζερκ, θα σημειώσω ότι έχετε τα αποκλειστικά δικαιώματα στην κλάψα περί ιδεολογικής υποκρισίας.
								American Economist
Επιφανές μέλος
 Ο Fotis. αυτή τη στιγμή  είναι συνδεδεμένος.  Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.325 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Απορώ τι σας ενοχλεί μερικούς ο εορτασμός των εθνικών εορτών μας. Να θυμίσω ότι χάθηκαν χιλιάδες άνθρωποι ώστε σήμερα να είμαστε ελεύθεροι, κάνοντας τους προοδευτικούς πίσω από το πληκτρολόγιο και τον καναπέ μας. Βέβαια δεν περιμένω κάτι καλύτερο από άτομα που κλαίγονται 24/7 για τα πάντα, ούτε περίμενα να δείξουν τον αντίστοιχο σεβασμό προς τους ανθρώπους που θυσιάστηκαν για την ελευθερία μας. Για εκείνους δικαίωμα στην ελευθερία έχει μόνο η Παλαιστίνη και τα διάφορα μουσουλμανικά κράτη. Οταν γιορτάζουν τις εθνικές επετείους οι Ελληνες και οι διάφοροι λαοί της Δύσης, εκεί αρχίζουν το παραμύθι περί Εθνικισμού και φασισμού.
Το καλύτερο που διάβασα βέβαια είναι ότι τα παιδιά πάνε στο Λύκειο χωρίς καμία γνώση επειδή γιορτάζουν τις Εθνικές επετείους στα σχολεία. Τι να πεις.
Το καλύτερο που διάβασα βέβαια είναι ότι τα παιδιά πάνε στο Λύκειο χωρίς καμία γνώση επειδή γιορτάζουν τις Εθνικές επετείους στα σχολεία. Τι να πεις.
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
 Η adams33 αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Μοντέλο.  Έχει γράψει 1.598 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Απέχω από παρελάσεις, τις βαριέμαι απίστευτα .Δε μου άρεσαν από παιδί ακόμη και όχι δε με βοηθούν να κάνω τις συνδέσεις που θέλω. Προτιμώ να μείνω σπίτι και να δω σχετικά ντοκυμαντέρ.
Ως εκπαιδευτικος δεν έχεις ποτέ την ανάγκη να παρακολουθήσεις το σχολείο σου ;
Να καμαρώσεις τα παιδιά με τα οποία έχετε συνδεθεί μέσα στις σχολικές αίθουσες;
Μου κάνει εντύπωση πως μια εκπαιδευτικος δεν συνδέεται με την αξία της μάθησης και την επιβράβευση του αποτελέσματος μέσα από την εικόνα των παιδιών της που είτε κουβαλούν την σημαία, είτε πλαισιώνουν αυτή!
Τιμή και δόξα στου ήρωες μας ,τιμή και δόξα σε αυτά τα παιδιά που ΚΑΙ με την δική μου βοήθεια ως εκπαιδευτικος είναι σημαιοφόροι και παραστατες!
Κι εδώ ανοίγει ένα άλλο, πολύ πιο δύσκολο κεφάλαιο.Μεγαλύτερη γραφικότητα από το να ακούς πασοκόγερους και αριστεροθείες καθηγητές να ωρύονται με δάκρυα στα μάτια για τη "γιορτή της δημοκρατίας" που μας έφερε την πιο ανθελληνική και προδοτική πολιτική κατάσταση στην ιστορία της Ελλάδας δεν υπάρχει.
Η λεγόμενη "ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς" που κυριάρχησε από τα δημοτικά μέχρι τα πανεπιστήμια. Δημόσιοι υπάλληλοι/προπαγανδιστές του αφηγήματος υπεύθυνοι να διδάσκουν τις νέες γενιές.
Πόσο εκτεθειμένα είναι τα παιδιά μας σε ανθρώπους που κουβαλούν τα δικά τους κόμπλεξ και δεν υπηρετούν πραγματικά την παιδαγωγική.
Έχω βρεθεί κι εγώ ως γονιός στη θέση να εξηγώ στο παιδί μου τα αυτονόητα ,για το δικαίωμά του να πιστεύει, να σκέφτεται, επειδή κάποιος «εκπαιδευτικός» θεώρησε σωστό να το φορτώσει με τη δική του μιζέρια και τα άλυτα τραύματα της δικής του παιδικής ηλικίας.
Πίσω από τα μεγάλα λόγια για “αξίες” και “παιδεία”, υπάρχουν παιδιά που απλώς ζητούν σεβασμό.
Αυτό δεν είναι παιδαγωγική. Είναι κατάχρηση ρόλου.
Κι αν θέλουμε να μιλάμε σοβαρά για εκπαίδευση, πρέπει να θυμόμαστε ότι ο ρόλος του δασκάλου δεν είναι να πείθει, αλλά να καθοδηγεί , όχι να “μπολιάζει”, αλλά να εμπνέει.
Τα σχολικά περιβάλλοντα εχουν μετατραπεί σε αρένες πεποιθήσεων και τραυμάτων των εκπαιδευτικών. Αξιολόγηση μηδέν ,εποπτεία μηδέν .
Γιατί κάποιοι νοιάζονται περισσότερο για το “πώς θα φανεί”, παρά για το τι θα μάθει το παιδί.Δεν τους νοιάζει γιατι δεν ειναι το παιδί που ενας γονέας το εμιστευτικε στα χερια του και ουσιαστικά υπογράφει ενα χαρτί λευκό ...
Δεν στέλνουμε τα παιδιά μας στο σχολείο για να μπολιάζονται με την προσωπική ιδεολογία του εκάστοτε καθηγητή.
Χάνεται το νόημα.
Εκει ο γονέας καλείται να εξηγει αυτα που ενας δάσκαλος θα έπρεπε να κανει
Ας ξαναδούμε τις σχολικές “παραδόσεις”. Όχι για να τις καταργήσουμε, αλλά για να τους ξαναδώσουμε το νόημα της παιδαγωγικής, ανθρώπινο, ουσιαστικό.
Για να σταματήσουμε να μαθαίνουμε στα παιδιά να απαγγέλλουν λόγια που δεν καταλαβαίνουν και να αρχίσουμε να τους δίνουμε λόγους να νιώθουν περήφανα, άξια και συνειδητά υπεύθυνα και οχι να το παίζουν θυματα μιας δηθεν ακατάλληλης κοινωνίας ...
glayki
Διακεκριμένο μέλος
 Η Ευα αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός.  Έχει γράψει 7.209 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Ας αρχίσουμε από το ότι στα μεγάλα αστικά κέντρα δεν τυχαίνει κάθε χρόνο σε κάθε σχολική μονάδα να παρελάσει . Έτσι όπως το θέτεις στη Β παράγραφο σου είναι σαν να επικεντρώνεσαι μόνο σε όσους πλαισιώνουν τη σημαία, ενώ αντικειμενικά υπάρχουν παιδιά με ήθος και αρχές που παρελαυνουν ασχέτως επίδοσης και τιμούν την ιστορία ( αν και η πικρή αλήθεια είναι πως η συμμετοχή στην παρέλαση είναι επιλογή για πολλούς που θα τους εξασφαλίσει και άλλες ώρες εκτός τάξης.. Πρόβες δλδ.) .Πολυ εξιδανικευμενο το έχετε στο μυαλό σας.. Ίσως και λόγω χρονικής απόστασης από το σύγχρονο έφηβο.Ως εκπαιδευτικος δεν έχεις ποτέ την ανάγκη να παρακολουθήσεις το σχολείο σου ;
Να καμαρώσεις τα παιδιά με τα οποία έχετε συνδεθεί μέσα στις σχολικές αίθουσες;
Μου κάνει εντύπωση πως μια εκπαιδευτικος δεν συνδέεται με την αξία της μάθησης και την επιβράβευση του αποτελέσματος μέσα από την εικόνα των παιδιών της που είτε κουβαλούν την σημαία, είτε πλαισιώνουν αυτή!
Τιμή και δόξα στου ήρωες μας ,τιμή και δόξα σε αυτά τα παιδιά που ΚΑΙ με την δική μου βοήθεια ως εκπαιδευτικος είναι σημαιοφόροι και παραστατες!
Χαίρομαι και επιβραβευω καθημερινά την προσπάθεια κάθε μαθητή που καταβάλει κόπο να ανταποκριθεί ανάλογα με τις ικανότητες του . Την κοπιώδη προσπάθεια των αρίστων μπορεί κάποιος να την θαυμάσει και εντός σχολείου. Δε χρειάζομαι ( εγώ τουλάχιστον ) να παρευρισκομαι σε μια πειθαρχημένη απόπειρα επανασύνδεσης με το παρελθόν και δη μπροστά σε επισήμους .
Τα παιδιά που πλαισιώνουν τη σημαία το κάνουν σε όλες τις σχολικές γιορτές. Μπορείς να τα χαρείς και τότε.
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
 Η adams33 αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένη.  Επαγγέλλεται Μοντέλο.  Έχει γράψει 1.598 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Εχει δικιο !Επικεντρωνομαι στην σημαία εφόσον η σημαία (παραστατες -τυμπανα ) δεν είναι μόνο το αξιακο σύστημα, αλλά συνδυασμός αυτού και σχολικής επίδοσης.Έτσι όπως το θέτεις στη Β παράγραφο σου είναι σαν να επικεντρώνεσαι μόνο σε όσους πλαισιώνουν τη σημαία, ενώ αντικειμενικά υπάρχουν παιδιά με ήθος και αρχές που παρελαυνουν ασχέτως επίδοσης και τιμούν την ιστορία ( αν και η πικρή αλήθεια είναι πως η συμμετοχή στην παρέλαση είναι επιλογή για πολλούς που θα τους εξασφαλίσει και άλλες ώρες εκτός τάξης.. Πρόβες δλδ.) .
Γι αυτο και διαχωρίζεται!
Πολυ εξιδανικευμενο το έχετε στο μυαλό σας.. Ίσως και λόγω χρονικής απόστασης από το σύγχρονο έφηβο.
Αυτό ακριβώς!
Το αποτέλεσμα του σύγχρονου έφηβου ειναι το ζητούμενο!
Και σε αυτό ο σύγχρονος έφηβος έχει βαλτώσει σε ήθος και αξία ..
Συν υπεύθυνο και το σχολικό περιβάλλον μέσα από την υποβάθμιση της ιστορίας και της λαϊκής παράδοσης.
Memetchi
Διάσημο μέλος
 Ο Memetchi αυτή τη στιγμή  δεν είναι συνδεδεμένος.  Είναι 28 ετών.  Έχει γράψει 2.544 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Δεν μπορώ να καταλάβω πως άνθρωπος που έχει τελειώσει και μια τριτοβάθμια- έστω και το οικονομικό- μπορεί να διαβάσει αυτό:
								Και να συμπεράνει αυτό:Μετά μην αναρωτιέστε γιατί φτάνουν λύκειο χωρίς καμιά γνώση. Αφού σε όλη την προετοιμασία τα παιδιά είναι είτε απών είτε τελείως αδιάφορα γιατί υπάρχουν πολλοί που νοιάζονται με μια τελείως μπουμερ νοοτροπία απλά για κάτι τέτοια τυπολατρικά για να το βγάλουν φωτογραφία.
Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που είπα, σε σημείο να αναρωτιέμαι αν έγραψα κάτι τόσο δυσκολονόητο. Όχι τίποτα άλλο αλλά κοροϊδεύεις και τη νοημοσύνη των άλλων τελευταίαΤο καλύτερο που διάβασα βέβαια είναι ότι τα παιδιά πάνε στο Λύκειο χωρίς καμία γνώση επειδή γιορτάζουν τις Εθνικές επετείους στα σχολεία. Τι να πεις.
American Economist
Επιφανές μέλος
 Ο Fotis. αυτή τη στιγμή  είναι συνδεδεμένος.  Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 35.325 μηνύματα. 
		
			
			
		
		
	
			 
													
							
						Δεν μπορώ να καταλάβω πως άνθρωπος που έχει τελειώσει και μια τριτοβάθμια- έστω και το οικονομικό- μπορεί να διαβάσει αυτό:
Και να συμπεράνει αυτό:
Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που είπα, σε σημείο να αναρωτιέμαι αν έγραψα κάτι τόσο δυσκολονόητο. Όχι τίποτα άλλο αλλά κοροϊδεύεις και τη νοημοσύνη των άλλων τελευταία
Μια χαρά κατάλαβα αυτό που έγραψες, και δεν έχει καμία σχέση το γεγονός ότι τα παιδιά φτάνουν στο Λύκειο χωρίς γνώσεις με αυτό που λες (και γενικά με το thread).
	Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 
Δεν μπορώ να καταλάβω πως άνθρωπος που έχει τελειώσει και μια τριτοβάθμια- έστω και το οικονομικό-
Το σχόλιο αυτό δεν κατάλαβα που αποσκοπεί αλλά ok.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
- 
				Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 148 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:- camil
- giorgos5002
- taketrance
- Memetchi
- Kate1914
- Paragontas7000
- American Economist
- Entropy24
- charmander
- Libertus
- johnsala
- giannhs2001
- AggelikiGr
- Scandal
- Varus
- vas 78
- fockos
- touvlo
- ROM32
- Debugging_Demon
- Joji
- rafaela11
- Ωρορα
- bibliofagos
- Searching
- fortheloveofshizaya
- Hased Babis
- fmarulezkd
- ayahuasca97
- Μαυρίκιος
- Wonderkid
- back2967
- Advocatus diaboli
- Hecticism
- Jim175
- chester20080
- tsiobieman
- User2350
- GeorgePap2003
- Sosstoss
- fourkaki
- Jack of Spades
- Fernando_A
- ΘανάσοςG4
- Unboxholics
- Ilma
- ggl
- jims
- thenutritionist
- J.Cameron
- Metalhead_4_life
- Στεφανος56
- parrot/παπαγάλος
- Δροσουλίτης
- Εχέμυθη
- globglogabgalab
- physicscrazy
- Mt73
- SlimShady
- Citylights
- snowy
- constansn
- azula
- Sevasti
- Μάρκος Βασίλης
- harry akritas
- Γατόπαρδος.
- Αντικειμενικός
- kogba
- Maraki4you
- Griff
- Unseen skygge
- hirasawayui
- Ace of Spades
- Johnny15
- den antexw allh apotyxia
 
- 
				 Φορτώνει...
- 
		
		Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
 Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.
 Αρχική Forum
 Αρχική Forum
					 Νέα Δημοσίευση
 Νέα Δημοσίευση
					 Προσωπικές Συζητήσεις
 Προσωπικές Συζητήσεις
					 Πολυμέσα - Gallery
 Πολυμέσα - Gallery
						 Συνδεδεμένοι Χρήστες
 Συνδεδεμένοι Χρήστες
					 Λίστα Αποκλεισμένων
 Λίστα Αποκλεισμένων
					 Υπεύθυνοι του Forum
 Υπεύθυνοι του Forum
					 Chat and Fun
 Chat and Fun iSchool
iSchool 
	
	 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		
