Aγορά Αυτοκινήτου

Τσιγάρα σέρτικα

New member

Ο Στράτος :P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 994 μηνύματα.
λίγη αβεβαιότητα αισθάνεσαι μόνο άμα σε προσπερνάει κανας κτελατζής ή νταλίκα. Αλλά στα 140+ ήταν βιδωμένο στην άσφαλτο άμα έκοβες τις αυτόματες αλλαγές και το κρατούσες με 5η ή 6η στο μάνιουαλ. Και μιλάμε για ζμαρτάκι ψιλοαρχαίο, που η ανάρτηση ήταν τόσο σκληρή που σου έκανε τα εντόσθια μίλκσεϊκ. Τα τωρινά είναι λιμουζίνες μπροστά του. Στην τελική και με το καρούλι και με την μηχανή, πόσο συχνά πια πάμε πάνω από 140; Ας είμαστε πρακτικοί

Τα smart είναι υπερτιμημένα και δεν προσφέρουν ασφάλεια στην εθνική.
πως είναι κάπως υπερτιμημένα, να το δεχτώ. Αλλά τα μοτόρια δεν είναι ακόμα πιο υπερτιμημένα; Πόσες ζωές έχουμε μωρέ; 185; (Για την ασφάλεια έχω αντιρρήσεις, έχοντας κάνει κάποιες δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί του). Αλλά φαντάζομαι τι άποψη θα έχεις για τις μηχανές, και εκεί θα έχεις και δίκιο βέβαια με τις στατιστικές, αλλά και πάλι θα πω πως στο ατύχημα δεν μας εμπλέκει το όχημα αλλά το μυαλό μας
 
Τελευταία επεξεργασία:

gaspar

Well-known member

Ο gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,384 μηνύματα.
smart είχα πρίν πάρω αυτο που έχω τώρα:)

για να πώ την αλήθεια μου έχει λήψει λίγο το σμαρτάκι.

το χρησιμοποιούσα και μέσα στην αθήνα, και έξω σε ταξίδια αθήνα θεσσαλονίκη χωρίς στάση και φούλ τελική, (στα 140 έχει κόφτη)
μειωνεκτήματα του το ότι στις μεγάλες ταχύτητες ο θόρυβος ήταν ενοχλητικός, και αν σε περνούσε νταλίκα ή φυσούσε ήθελε σφικτό κράτημα το τιμόνι για να μην φύγει. Αλλα γενικά σαν κατασκευή έβγαζε μια ποιότητα και μηχανικά και στο εσωτερικό.

οι λόγοι που το πούλησα ήταν γιατί κούραζε στα μεγάλα ταξίδια, γιατί σε λίγο καιρό που θα φορέσω την κουλούρα δεν θα βολεύει, αλλά κυρίως γιατί επειδή είμαι σχεδόν 2 μέτρα όλοι με δούλευαν αν χωράω μέσα, αν με τραβάει στην ανηφόρα κτλ..:down:
 

fockos

Well-known member

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,136 μηνύματα.
πως είναι κάπως υπερτιμημένα, να το δεχτώ. Αλλά τα μοτόρια δεν είναι ακόμα πιο υπερτιμημένα; Πόσες ζωές έχουμε μωρέ; 185; (Για την ασφάλεια έχω αντιρρήσεις, έχοντας κάνει κάποιες δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί του). Αλλά φαντάζομαι τι άποψη θα έχεις για τις μηχανές, και εκεί θα έχεις και δίκιο βέβαια με τις στατιστικές, αλλά και πάλι θα πω πως στο ατύχημα δεν μας εμπλέκει το όχημα αλλά το μυαλό μας
Οι Μηχανές τουλάχιστον είναι μαγκιά. :thumbup:

Το ότι δεν προσφέρουν ασφάλεια είναι κάτι δεδομένο όπως είναι και τα smart. Αφού μπορείς να πάθεις κάτι πολύ σοβαρό χωρίς να φταις απόλυτα.
 

Τσιγάρα σέρτικα

New member

Ο Στράτος :P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 994 μηνύματα.
αναφορικά με το τι είναι η μηχανή για τον καθένα, επίτρεψέ μου εδώ να διαχωρίσω την θέση μου. Για εμένα είναι κάτι σαν διαλογισμός, μιά μοναχική εκτόνωση (οκ, ακούγεται λίγο παρεξηγήσιμα αυτό :P ) και κάποιες φορές, λίγες, καθότι οι γυναικείοι πισινοί δεν πολυαντέχουν και τις κακουχίες ούτε το μίνιμαλ ταξιδεύειν, απόλαυση για 2 που απλά δεν περιγράφεται αλλά ούτε και με κάτι άλλο υποκαθίσταται. Γι' αυτό και πάντα οι επιλογές μου ήταν ταξιδιάρικα λόου προφάιλ μοτόρια, καμιά σχέση με καγκούρικη μαγκιά (πχ η τωρινή μου, βγάζει μόλις 108 αλογάκια από 1190cc. Αλλά τι αλογάκια όμως, ροπή φουλ, τρακτέρι).
Τώρα, αν μιλάμε για ασφάλεια ζμαρτακίου, σε τι αναφερόμαστε; Ενεργητική ή παθητική; Η πρώτη εξαρτάται αρκετά από την έκδοση (σίγουρα τα πάει αρκετά καλύτερα από κάτι ατμοσφαιρικά ντήζελ που σέρνονται), αλλά και στην δεύτερη θα πω πως τα πάει επίσης πολύ πολύ καλά (Απλά μελέτησε την δομή του plaiσίου του.

Το οποίο δουλεύει και στην πράξη. Πολύ κοντινό μου άτομο, στουκάρισε με το γκάζι στο πάτωμα μετά από μερικά τετ α κε στην μπαριέρα εθνικής. Και βγήκε άθικτη μόνο με ένα ρωγμώδες # πλευρού από τον αερόσακκο. Το αμάξι βέβαια αχρηστεύτηκε πρακτικά, είχε στρεβλωθεί όλο το πλαίσιο. Αλλά ισοκατανεμημένα)
Dες και την αξιολόγηση από γιούρο εν σι έη πι, συνυπολογίζοντας πως μιλάμε για ένα αμάξι τόσο μικρού μήκους με ανύπαρκτους πρακτικά πρόβολους για ζώνες προοδευτικής παραμόρφωσης
https://www.euroncap.com/en/results/smart/fortwo/7894

allά και αυτό: How the Smart Car Works
https://auto.howstuffworks.com/smart-car1.htm


το χρησιμοποιούσα και μέσα στην αθήνα, και έξω σε ταξίδια αθήνα θεσσαλονίκη χωρίς στάση και φούλ τελική, (στα 140 έχει κόφτη)
..αλλά συνεχίζει για λίγο ακόμα, κάπου στα 148 κοντερίσια με τα μαμίσια ζαντολάστιχα

μειωνεκτήματα του το ότι στις μεγάλες ταχύτητες ο θόρυβος ήταν ενοχλητικός, και αν σε περνούσε νταλίκα ή φυσούσε ήθελε σφικτό κράτημα το τιμόνι για να μην φύγει. Αλλα γενικά σαν κατασκευή έβγαζε μια ποιότητα και μηχανικά και στο εσωτερικό.

οι λόγοι που το πούλησα ήταν γιατί κούραζε στα μεγάλα ταξίδια, γιατί σε λίγο καιρό που θα φορέσω την κουλούρα δεν θα βολεύει, αλλά κυρίως γιατί επειδή είμαι σχεδόν 2 μέτρα όλοι με δούλευαν αν χωράω μέσα, αν με τραβάει στην ανηφόρα κτλ..:down:
απλά δεν αφήνεις να σε προσπεράσουν. Κι αν δεν μπορείς για κάποιο λόγο να το αποφύγεις, όταν σε παραλληλίζει η νταλίκα στο προσπέρασμα και θα σε χτυπήσει το κύμα αέρα, τσιμπάς λιγάκι τα φρένα να μειωθεί ο χρόνος προσπεράσματος και να κολλήσουν οι μπροστινοί τροχοί στην άσφαλτο να μην χάσεις το τιμόνι σου. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει και σε όλα τα μικρά και ελαφριά σίτυ καρσ στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο;
Κι όσο για χώρους, επίσης στο 1,94 όντας, τόση άπλα για κεφάλι και γόνατα απλά δεν την βρίσκεις. Οπότε κλασικά, όσοι λένε αυτά που λένε, απλά δεν έχουν ζήσει με ζμαρτάκι
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,541 μηνύματα.
To παλιό smart του παλιά νομίζω είχε σοβαρά θέματα ασφαλείας. Τα νέα smarτ είναι πολύ πιο ασφαλή.


Πάντως αν οδηγείς ένα smart στα ορία του (κόφτης) το λογικό είναι να βγάλει πρόβλημα ή να κάψεις πολύ περισσότερη βενζίνη από ένα π.χ. 1600αρι ατμοσφαιρικό.
 

fockos

Well-known member

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,136 μηνύματα.
Tόμας Πρώτοπαπας


Άννα Πολάτου


πέθαναν και οι 2 είχαν ζώνη ασφάλειας και οδηγούσαν στα όρια.

ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥΣ
ΕΝΑ SMART



 

Τσιγάρα σέρτικα

New member

Ο Στράτος :P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 994 μηνύματα.
https://www.ianos.gr/iatriki-statistiki-vasikes-arxes-0294434.html#tab-description
και καλά αυτό, είναι του πρώτου έτους και ας πούμε πως χάθηκε με τις κατατακτήριες (αν και ουσιώδες μάθημα ώστε να μην βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς συγκριτική στατιστική ισχύ που βασίζονται απλά στην μεμονωμένη περιπτωσιολογία)
Αλλά εδώ; Όπου περιγράφεται η μεθοδολογία μιάς αξιόπιστης έρευνας που οδηγεί σε έγκυρα αποτελέσματα; Εδώ τι δικαιολογία υπάρχει;
http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1171
 
Τελευταία επεξεργασία:

prinCess.

Well-known member

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Fashion designer και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,887 μηνύματα.
Tόμας Πρώτοπαπας

Άννα Πολάτου

πέθαναν και οι 2 είχαν ζώνη ασφάλειας και οδηγούσαν στα όρια.

ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥΣ
ΕΝΑ SMART



Καλά για τον Τόμας δεν ισχύει, σταματημένο ήταν το παιδί στα δεξιά και ο οδηγός στο βανάκι δεν τον είδε και τον χτύπησε.
Και γενικά δε μ' αρέσουν αυτές οι αναφορές. Ατυχήματα γίνονται δυστυχώς κάθε μέρα, είτε έχεις σμαρτ είτε έχεις bmw δε μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, δυστυχώς
 

xristaras9

Well-known member

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,148 μηνύματα.
Καλά για τον Τόμας δεν ισχύει, σταματημένο ήταν το παιδί στα δεξιά και ο οδηγός στο βανάκι δεν τον είδε και τον χτύπησε.
Και γενικά δε μ' αρέσουν αυτές οι αναφορές. Ατυχήματα γίνονται δυστυχώς κάθε μέρα, είτε έχεις σμαρτ είτε έχεις bmw δε μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, δυστυχώς
Δεν έχει ίδια προστασία ο κουβάς το smart με μία bmw προφανώς :whistle:
 
Τελευταία επεξεργασία:

prinCess.

Well-known member

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Fashion designer και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,887 μηνύματα.
Αλλού είναι το πόιντ μου
 

xristaras9

Well-known member

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,148 μηνύματα.
Προφανώς δεν τρέχουμε στον δρόμο μόνο μέσα στην πίστα και προφανώς μπορεί να προκληθεί τροχαίο με οποιοδήποτε αυτοκίνητο αλλά ψάχνεις ενα αυτοκίνητο ασφαλές που θα μπορέσει να σε προστατέψει απο ένα τροχαίο.Το smart μας έχει αποδείξει ότι δεν είναι ασφαλές όχημα!
 

prinCess.

Well-known member

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Fashion designer και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,887 μηνύματα.
Παιδιά! Θέλω να μου πείτε αν είναι καλά αμάξια τα Opel Corsa. Είδα ένα του 2012 με 72,000χλμ στα 6,500€ Με βενζίνη

Αξίζει ;;;; Είναι καλά αυτοκίνητα ; Θέλω πολλές γνώμες!
 

DarthFederer

New member

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,161 μηνύματα.
HELP
Λοιπόοον, είμαι στη φάση που ψάχνω αμάξι να αγοράσω αλλά θέλω μερικές απορίες να μου λύσετε.

1. Το ποσό που θέλω περίπου να διαθέσω είναι μαξ 6,500€ (άντε κάνα 7άρι με πολύ σκέψη) ΑΛΛΑ το ποσό αυτό δεν το έχω, θα ήθελα να ρωτήσω τι είναι τα γραμμάτια που έχω ακούσει;; και πώς λειτουργεί; έχει διαφορά με το δάνειο;

2. Σε περίπτωση που το πάρω με δόσεις, δλδ με δάνειο, πιστεύετε θα εγκριθεί καθώς τα έσοδά μου είναι σχεδόν μηδενικά (τυπικά), αν μπει εγγυητής πχ ο πατέρας μου θα αλλάξει κάτι;;

Γενικά τι προτείνετε να κάνω;
Δανειο μπορει να βγαλει η τραπεζα μονο στον πατερα σου και αυτο εφοσον εχει ενα καλο εκκαθαριστικο, δεν ειναι στον Τειρεσια κλπ. Τα γραμματια τα πληρωνεις εκει απευθειας στον εμπορο καθε μηνα αλλα συνηθως εχουν αυστηροτερους ορους και μικροτερη περιοδο αποπληρωμης (πχ μπορει να θελει προκαταβολη 50% και το πολυ μεχρι 12 δοσεις)

Αν ο πατερας σου εχει cash, καλυτερα να το παρεις ετσι το αυτοκινητο. Με μετρητα πετυχαινεις και καλυτερες τιμες. Κανενας δε λεει οχι σε ζεστο χρημα. Και βρειτε τα μετα εσυ με τον πατερα σου ;)

Καλά για τον Τόμας δεν ισχύει, σταματημένο ήταν το παιδί στα δεξιά και ο οδηγός στο βανάκι δεν τον είδε και τον χτύπησε.
Και γενικά δε μ' αρέσουν αυτές οι αναφορές. Ατυχήματα γίνονται δυστυχώς κάθε μέρα, είτε έχεις σμαρτ είτε έχεις bmw δε μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, δυστυχώς
Ακομα και να σε χτυπησουν απο πισω, αλλη ασφαλεια εχει ενα sedan ή ενα hatchback απο ενα Smart που η θεση σου ειναι πολυ κοντα στο σημειο της συγκρουσης...
 

prinCess.

Well-known member

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Fashion designer και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,887 μηνύματα.
Θέλω να μου πεις για το Opel Corsa pls
 
Τελευταία επεξεργασία:

DarthFederer

New member

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,161 μηνύματα.
Παιδιά! Θέλω να μου πείτε αν είναι καλά αμάξια τα Opel Corsa. Είδα ένα του 2012 με 72,000χλμ στα 6,500€ Με βενζίνη

Αξίζει ;;;; Είναι καλά αυτοκίνητα ; Θέλω πολλές γνώμες!
Τα χιλιομετρα ειναι καλα. Βασικα ειναι χιλιομετρα μιας νορμαλ χρησης. Μακρια απο οσα εχουν χιλιομετρα αχρησιμοποιητου (πχ αυτοκινητα 5ετιας με 30,000χλμ). Κανε παζαρια να το παρεις 6 και με τα υπολοιπα λεφτα καν'το αεριο. Η βενζινη ειδικα σε εντος πολης θα σου καιει αρκετα. Επισης οχι 1.2, εχει μικρη διαφορα απο το 1.4 σε καταναλωση αλλα ειναι πολυ πιο αδυναμο.

Yaris, Fiesta πολυ καλα, το Yaris λογω αξιοπιστιας και ποιοτητας, το Fiesta εχει ωραια οδηγικη συμπεριφορα και ειναι ευχαριστο στην πολη και πανευκολο στο παρκινγκ. Μειονεκτημα εχει το ελαφρυ τιμονι

Θέλω να μου πεις για το Opel Corsa ������������
Ε περιμενε ντε, το εγραφα το μηνυμα :loltooth::loltooth:

Στειλε πμ αμα θες κατι αλλο γιατι φευγω
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,541 μηνύματα.
O Fockos και ο Johnny15 έχουν OPEL CORCA
 

prinCess.

Well-known member

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, επαγγέλεται Fashion designer και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,887 μηνύματα.
Τα χιλιομετρα ειναι καλα. Βασικα ειναι χιλιομετρα μιας νορμαλ χρησης. Μακρια απο οσα εχουν χιλιομετρα αχρησιμοποιητου (πχ αυτοκινητα 5ετιας με 30,000χλμ). Κανε παζαρια να το παρεις 6 και με τα υπολοιπα λεφτα καν'το αεριο. Η βενζινη ειδικα σε εντος πολης θα σου καιει αρκετα. Επισης οχι 1.2, εχει μικρη διαφορα απο το 1.4 σε καταναλωση αλλα ειναι πολυ πιο αδυναμο.

Yaris, Fiesta πολυ καλα, το Yaris λογω αξιοπιστιας και ποιοτητας, το Fiesta εχει ωραια οδηγικη συμπεριφορα και ειναι ευχαριστο στην πολη και πανευκολο στο παρκινγκ. Μειονεκτημα εχει το ελαφρυ τιμονι



Ε περιμενε ντε, το εγραφα το μηνυμα :loltooth::loltooth:
Είναι 1,2 κυβικά.
Αέριο δε θέλω να βάλω, δεν θα κανω κ άπειρες μετακινήσεις με αυτό έτσι κ αλλιώς. Γενικά δε θέλω να πάρω 1,400 :/

Yaris στην ίδια τιμή χω βρει 2005, ενώ το άλλο είναι καινούργιο σχετικά.
Άρα να το πάρω η όχι; Θα πάω σήμερα να το δω, απλά ακούσα ότι τα κορσα είναι προβληματικά !
 

fockos

Well-known member

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,136 μηνύματα.
Εγώ έχω Corsa c του 2005 1.4 twinsport βενζίνη και είμαι ευχαριστημένος. Γενικά τα Corsa ειναι άρτια μηχανικά αλλα έχουν σχετικά φτηνά υλικά στην καμπίνα πολυ ανώτερο πάντως το εσωτερικό απο κάτι Aygo...

ζημιές δε μου εχει βγάλει ενώ οδηγικά ειναι αρκετά καλο.

Diesel δε θα έπαιρνα.....
Αέριο μετα απο σκέψη δε θα το πρότεινα φθείρεται ο κινητήρας.

Επίσης 1200 ατμοσφαιρικό κινητήρα δε θα πρότεινα. Πιστεύω οτι δε θα ειναι τόσο ευχάριστο οδηγικά το 1400.

Το fiesta ειναι ενδιαφέρουσα επιλογή.

Τι θα πρότεινα τώρα ...

Τοyota Corolla 1998 1.300 βενζίνη

Η fiat-seicento 1100cc βεντζινη αν θέλεις κάτι αξιόπιστο φτηνό και με μικρή κατανάλωση και ασφαλές στο αυτοκινητόδρομο
 
Τελευταία επεξεργασία:

DarthFederer

New member

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,161 μηνύματα.
Νταξει το τερματισες. Μια μας ελεγες οτι το Corsa ειναι οδηγοκεντρικο αμαξι και τωρα πετας οτι το Seicento ειναι αξιοπιστο και ασφαλες στον αυτοκινητοδρομο. Ελα οκ, ευχαριστη η παρενθεση για τρολλαρισμα.

Είναι 1,2 κυβικά.
Αέριο δε θέλω να βάλω, δεν θα κανω κ άπειρες μετακινήσεις με αυτό έτσι κ αλλιώς. Γενικά δε θέλω να πάρω 1,400 :/

Yaris στην ίδια τιμή χω βρει 2005, ενώ το άλλο είναι καινούργιο σχετικά.
Άρα να το πάρω η όχι; Θα πάω σήμερα να το δω, απλά ακούσα ότι τα κορσα είναι προβληματικά !
Δε χρειαζεται να κανεις χιλιομετρα ταξι για να το κανεις αποσβεση. Εκτος αν την μερα κανεις 4-5χλμ. Ειδικα το καλοκαιρι με AC βαζεις 20€ βενζινη και δε τη νιωθει το αυτοκινητο.

Μπορεις να βρεις και πιο καινουριο Yaris. Στο λεω σιγουρα γιατι του 2007 Auris που ειναι και μεγαλυτερο και το πηραμε πριν 6 χρονια με 6,200. Δεν κολλανε τα νουμερα να κανει Yaris του 2005 σημερα τα ιδια λεφτα.

Γενικα το Corsa δεν ειναι ουτε τερας αξιοπιστιας ουτε γαλλικο, που το παιρνεις μονο αν ο πατερας σου ειναι ηλεκτρολογος. Καπου στη μεση.
 

fockos

Well-known member

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,136 μηνύματα.
Νταξει το τερματισες. Μια μας ελεγες οτι το Corsa ειναι οδηγοκεντρικο αμαξι και τωρα πετας οτι το Seicento ειναι αξιοπιστο και ασφαλες στον αυτοκινητοδρομο. Ελα οκ, ευχαριστη η παρενθεση για τρολλαρισμα.


και το πηραμε πριν 6 χρονια με 6,200. Δεν κολλανε τα νουμερα να κανει Yaris του 2005 σημερα τα ιδια λεφτα.

.
Τα ανταλλακτικά του seicento ειναι πολυ φτηνά και στην βεντζινη ειναι πολυ οικονομικό συνεπώς με μια σωστή συντήρηση θεωρώ πως ειναι αξιόπιστο και ασφαλές.

Το Corsa c που έχω πιστεύω πως είναι αρκετά οδηγοκεντρικο για την κατηγορία του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top