#cancel_efood

Θα ξαναχρησιμοποιήσετε την εφαρμογή;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 41)
  • Ναι

    Ψήφοι: 14 34.1%
  • Όχι

    Ψήφοι: 17 41.5%
  • Δεν ξέρω

    Ψήφοι: 10 24.4%

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,046 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 8,656 μηνύματα.
iOS
iPhone.png


Play Store
play store.png


Δεν τα πάει και άσχημα η εφαρμογή. Αρκετοί που δεν την ήξεραν την μάθανε και την εγκατέστησαν έστω και για να την γιουχάρουν.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,973 μηνύματα.
δεν χρησιμοποιώ efood και γενικά ντελίβερυ. αν θέλω κάτι, πάω και το παίρνω μόνος μου.
ελπίζω κάποια στιγμή να καταργηθεί αυτή η απάνθρωπη εργασία δια νόμου, τουλάχιστον η εκτέλεσή της με μηχανάκια και να αντικατασταθούν με μικρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. ξεφτίλα δλδ. έχουμε φτάσει να παραγγέλνουμε ένα καφέ με ντελίβερι. δλδ ντρέπομαι να αντικρίσω τον ντελιβερά.

Στο Αμβούργο όμως χρησιμοποιούν ποδήλατο με έναν κύβο ως κουτί για τα πακέτα π.χ. πίτσες, τηγανητές πατάτες με κέτσα, καφέ black κάτουρο φίλτρου, κτλ.
 

dum dum boy

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 890 μηνύματα.
Στο Αμβούργο όμως χρησιμοποιούν ποδήλατο με έναν κύβο ως κουτί για τα πακέτα π.χ. πίτσες, τηγανητές πατάτες με κέτσα, καφέ black κάτουρο φίλτρου, κτλ.

με τι ακτίνα παράδοσης από το κατάστημα; :look:
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,046 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,973 μηνύματα.
Με τόση ανάπτυξη όλοι από ένα μπλοκάκι. Αφού τα λένε οι άριστοι όλοι με μπλοκάκια.
Μην επιβαρυνθεί ο εργοδότης με επιπλέον έξοδα όπως ασφάλιση, αλλά να διατηρήσει το ίδιο κέρδος.

:whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:

Θα έχουμε το e-μπλοκάκι του πιερακάκη. Όλα θα λειτουργούν μέσω e-gov. Aκόμη και τα λουκάνικά θα ψήνωνονται αφού πρώτα θα κατεβάσεις μια εφαρμογή που θα είναι συνδεδεμένη με το taxis.net στην οποία θα δηλώνεις ότι εμβολιάστηκες και μετά θα σου πετάει ένα ψημένο λουκάνικο.
με τι ακτίνα παράδοσης από το κατάστημα; :look:

7-8 χιλιόμετρα από τον ποδηλατόδρομο
 

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,219 μηνύματα.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 11,854 μηνύματα.
Οι CEO του efood στο μεταξύ:
 

chester20080

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο chester20080 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 1,826 μηνύματα.

Απ'ό,τι φαίνεται πλέον το efood προσλαμβάνει νέους εργαζομένους αποκλειστικά ως freelancers, αι καλά
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,046 μηνύματα.
Η πελατεία παει καλα πάντως.

Screenshot_20210923-132410_Chrome.jpg
 

chester20080

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο chester20080 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 1,826 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι πιο γενικό.
Αυτοί οι εργαζόμενοι που ειναι το ζήτημα απο ολο αυτο το θέμα με το efood, ειναι οι ντελιβεραδες delivered by efood ή γενικά του μαγαζιού το οποίο συνεργάζεται με efood? Γιατί αν είναι το 2ο, δεν είναι ευθύνη των μαγαζιών να βάλουν ποδι στο efood? Δλδ κράξιμο και τα μαγαζιά θα έπρεπε να φανε που το δέχονται οι εργοδότες αυτο.
 

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,219 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι πιο γενικό.
Αυτοί οι εργαζόμενοι που ειναι το ζήτημα απο ολο αυτο το θέμα με το efood, ειναι οι ντελιβεραδες delivered by efood ή γενικά του μαγαζιού το οποίο συνεργάζεται με efood? Γιατί αν είναι το 2ο, δεν είναι ευθύνη των μαγαζιών να βάλουν ποδι στο efood? Δλδ κράξιμο και τα μαγαζιά θα έπρεπε να φανε που το δέχονται οι εργοδότες αυτο.
Ντελιβεράδες delivered by efood
 

chester20080

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο chester20080 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 1,826 μηνύματα.

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,219 μηνύματα.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.
Θα αγοράσω ναι. Προσφέρει την καλύτερη υπηρεσία. Ελπίζω τώρα με όλον τον χαμό που έγινε να έχει καλύτερες προσφορές. Πάμε ρε πεινιατα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 8,656 μηνύματα.
Όταν ο Βαγιάτας έμεινε 2 φορές με το τροχόσπιτο του και η εκπομπή του πήγαινε για κλείσιμο, το efood ήταν εκεί για να γυριστεί η τρίτη season.

Δυστυχώς ο κόσμος ξεχνά.


Για βάλτε όλοι 5 αστεράκια στο Application παιδιά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Θεος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 16,257 μηνύματα.
δεν χρησιμοποιώ efood και γενικά ντελίβερυ. αν θέλω κάτι, πάω και το παίρνω μόνος μου.

Για σένα που είσαι αρτιμελής ναι, είναι μια υπηρεσία που μπορείς να την αποφύγεις. Όπως επίσης μπορείς να πας και στον Σκλαβενίτη (τυχαίο παράδειγμα) και να διαλέξεις τα προϊόντα σου στα ράφια, να τα περιεργαστείς και να μην αναγκάσεις κάποιον υπάλληλο να έρθει να στα παραδώσει σπίτι (πολλές φορές αργά το βράδυ πιεσμένος με άλλα δρομολόγια).

Πράγματι, και σε αυτό τον κλάδο, οι εργασιακές συνθήκες είναι καταχρηστικές εως και απάνθρωπες, εντούτοις (και χωρίς να θέλω επ ουδενί να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα ή αυτά που καταδικάζω), οι υπηρεσίες αυτές εξακολουθούν να είναι απαραίτητες και λύνουν τα χέρια σε ανθρώπους με προβλήματα μετακίνησης ή και άλλα σοβαρά αποτρεπτικά ζητήματα.

Άλλο να κουβαλάς 10 σακούλες ψώνια, τις οποίες έχεις διαλέξει μετά από μια ώρα ορθοστασία στο τοπικο σουπερμάρκετ, κι άλλο να στις παραδίδει ο οδηγός στην πόρτα σου.

Άλλο να πηγαίνεις για ένα φιλέτο κοτόπουλο σχάρας ως το ΑΤΜ πρώτα να τραβήξεις ένα 20άρικο και μετά να πας ως το εστιατόριο, κι άλλο με ένα κλικ να χρεωθεί η κάρτα και να στο φέρουν σπίτι.

Όλα αυτά αν έχεις κάποιο πρόβλημα ξαναλέω που κάνει τη διαδικασία απο δύσκολη για κάποιους εως αδύνατη για άλλους.

Βεβαίως δεν περιμένω να συνυπολογίσεις αυτά τα δεδομένα, γιατί δεν σε επηρεάζουν προσωπικά, οπότε ας πάμε σε ένα άλλο παράδειγμα που θίγει μια άλλη πτυχή, αυτή της οικονομίας, της απασχόλησης και της χρησιμότητας των ειδικοτήτων:

Στις τηλεφωνικές εταιρίες που ισοπεδώνουν ψυχολογικά τους υπαλλήλους τους στα τηλεφωνικά κέντρα, πας κι εκεί μόνος σου και κάνεις τις απαραίτητες συνδέσεις στο τηλεφωνικό κέντρο κάθε φορά που θέλεις να κάνεις μια κλήση, ή το αφήνεις στο αυτόματο σύστημα και εξοπλισμό που έστησε κάποιος άλλος μηχανικός ή τεχνικός πεδίου;

Διότι, για να το θίξω και αυτό, άμα ήταν έτσι, θα τα κάναμε όλα μόνοι μας και δε θα δούλευε πολύς κόσμος.

Άλλο παράδειγμα, ήδη εγω που κουρεύομαι μόνος μου, έχασε η κομμώτριά μου έναν πελάτη εδώ και πολλά χρόνια. 12 ευρώ ανα τόσο διάστημα που δεν πέφτουν στην αγορά. Εμένα με συμφέρει γιατί έχω κάνει απόσβεση την κουρευτική μηχανή και πληρώνω μόνο το ρεύμα συν τον όποιο κόπο κάνω να κουρευτώ, αλλά το μικρό κομμωτήριο έχασε έναν πελάτη.

Δεν περιμένω να λυπηθείς τον μικροεπιχειρηματία ή να σκεφτείς τους ανθρώπους με προβλήματα, όχι δεν είσαι υποχρεωμένος επ ουδενί προς Θεου. Όμως είναι κι αυτό μια παράμετρος που ήθελα να εισφέρω στη συζήτηση.



Σε κάθε περίπτωση για να είμαι ξεκάθαρος καταδικάζω ανοιχτά τέτοιες εργασιακές πρακτικές και όσο μπορώ θα απέχω, δεδομένου του πολύ σοβαρου διλήμματος "αυτοεξυπηρέτηση ή αλληλεγγύη".
 

dum dum boy

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 890 μηνύματα.
Για σένα που είσαι αρτιμελής ναι, είναι μια υπηρεσία που μπορείς να την αποφύγεις. Όπως επίσης μπορείς να πας και στον Σκλαβενίτη (τυχαίο παράδειγμα) και να διαλέξεις τα προϊόντα σου στα ράφια, να τα περιεργαστείς και να μην αναγκάσεις κάποιον υπάλληλο να έρθει να στα παραδώσει σπίτι (πολλές φορές αργά το βράδυ πιεσμένος με άλλα δρομολόγια).

Πράγματι, και σε αυτό τον κλάδο, οι εργασιακές συνθήκες είναι καταχρηστικές εως και απάνθρωπες, εντούτοις (και χωρίς να θέλω επ ουδενί να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα ή αυτά που καταδικάζω), οι υπηρεσίες αυτές εξακολουθούν να είναι απαραίτητες και λύνουν τα χέρια σε ανθρώπους με προβλήματα μετακίνησης ή και άλλα σοβαρά αποτρεπτικά ζητήματα.

Άλλο να κουβαλάς 10 σακούλες ψώνια, τις οποίες έχεις διαλέξει μετά από μια ώρα ορθοστασία στο τοπικο σουπερμάρκετ, κι άλλο να στις παραδίδει ο οδηγός στην πόρτα σου.

Άλλο να πηγαίνεις για ένα φιλέτο κοτόπουλο σχάρας ως το ΑΤΜ πρώτα να τραβήξεις ένα 20άρικο και μετά να πας ως το εστιατόριο, κι άλλο με ένα κλικ να χρεωθεί η κάρτα και να στο φέρουν σπίτι.

Όλα αυτά αν έχεις κάποιο πρόβλημα ξαναλέω που κάνει τη διαδικασία απο δύσκολη για κάποιους εως αδύνατη για άλλους.

Βεβαίως δεν περιμένω να συνυπολογίσεις αυτά τα δεδομένα, γιατί δεν σε επηρεάζουν προσωπικά, οπότε ας πάμε σε ένα άλλο παράδειγμα που θίγει μια άλλη πτυχή, αυτή της οικονομίας, της απασχόλησης και της χρησιμότητας των ειδικοτήτων:

Στις τηλεφωνικές εταιρίες που ισοπεδώνουν ψυχολογικά τους υπαλλήλους τους στα τηλεφωνικά κέντρα, πας κι εκεί μόνος σου και κάνεις τις απαραίτητες συνδέσεις στο τηλεφωνικό κέντρο κάθε φορά που θέλεις να κάνεις μια κλήση, ή το αφήνεις στο αυτόματο σύστημα και εξοπλισμό που έστησε κάποιος άλλος μηχανικός ή τεχνικός πεδίου;

Διότι, για να το θίξω και αυτό, άμα ήταν έτσι, θα τα κάναμε όλα μόνοι μας και δε θα δούλευε πολύς κόσμος.

Άλλο παράδειγμα, ήδη εγω που κουρεύομαι μόνος μου, έχασε η κομμώτριά μου έναν πελάτη εδώ και πολλά χρόνια. 12 ευρώ ανα τόσο διάστημα που δεν πέφτουν στην αγορά. Εμένα με συμφέρει γιατί έχω κάνει απόσβεση την κουρευτική μηχανή και πληρώνω μόνο το ρεύμα συν τον όποιο κόπο κάνω να κουρευτώ, αλλά το μικρό κομμωτήριο έχασε έναν πελάτη.

Δεν περιμένω να λυπηθείς τον μικροεπιχειρηματία ή να σκεφτείς τους ανθρώπους με προβλήματα, όχι δεν είσαι υποχρεωμένος επ ουδενί προς Θεου. Όμως είναι κι αυτό μια παράμετρος που ήθελα να εισφέρω στη συζήτηση.



Σε κάθε περίπτωση για να είμαι ξεκάθαρος καταδικάζω ανοιχτά τέτοιες εργασιακές πρακτικές και όσο μπορώ θα απέχω, δεδομένου του πολύ σοβαρου διλήμματος "αυτοεξυπηρέτηση ή αλληλεγγύη".

μένω εξοχικά, δίπλα στην θάλασσα, γύρω στα 10χλμ από το κοντινότερο ντελιβαράδικο.
προφανώς μιλάω για μένα, χωρίς να θέλω να το γενικεύσω.

και προφανώς αυτό που έγραψα δεν είναι 100% αλήθεια. καμιά φορά λέμε και καμιά υπερβολή ή αστεϊσμό για να στηρίξουμε κάτι.

έχει τύχει να παραγγείλω ντελίβερι στο παρελθόν. χθες μάλιστα παραγγείλαμε κάτι σουβλάκια. είχα πάει σε ένα φιλικό σπίτι να πιούμε κάνα κρασί. είχαμε λίγη ντομάτα, ελιές, τυράκι. ε, πήραμε και κάτι σουβλάκια (καλαμάκια), βάλαμε και λίγη μουσική. αλλά το ντελιβεράδικο είναι πολύ κοντά. σε 5 λεπτά μας τα έφερε. 7 ευρώ κόστισαν και άφησα και 1 ευρώ τιπ. το κρασί αρκετά καλό. ήπιαμε κάνα 2κιλο. μας πήρε αργά - μέχρι τις 2:00πμ. καλά περάσαμε. σήμερα είμαι με χανγκόβερ και μίνι κατάθλιψη. πλέον δεν πίνω συχνά, αλλά αν πιω, θα πιω αρκετά και τελικά με πειράζει.

εντάξει, στην τελική, με τους ντελιβεράδες έχω μια έξτρα ευαισθητοποίηση, λόγω και τις φύσης της δουλειάς τους. δουλεύουν με δικό τους μηχανάκι και βενζίνες, μες την ταλαιπωρία. ωρομίσθιοι, με κάνα 3ευρω/ώρα. δεν θα πάρουν κάτι έξτρα είτε πάνε 1χλμ, είτε 10χλμ. ό,τι πάρουν από τιπς.

δεν υπάρχει κανένα δίλημμα αυτοεξυπηρέτησης ή αλληλεγγύης.
ζούμε σε οργανωμένες, πολύπλοκες κοινωνίες. είναι πιο αποδοτικό, και βολικό να υπάρχει καταμερισμός εργασιών και οργάνωση στην παραγωγή. γλιτώνεις χρόνο, κόπο, πρώτες ύλες κλπ. αλλά δυστυχώς, οι νόμοι της αγοράς, δεν είναι δίκαιοι για όλους μας και όσο χρόνο και κόπο θα γλιτώναμε τον καρπώνονται σε κέρδος κάποιοι άλλοι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

 
Τελευταία επεξεργασία:

i_lie_us

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,967 μηνύματα.
Εγώ θυμάμαι ότι το car.gr και το patreon που δημιουργήθηκε να στήριξαν την τρίτη σεζόν της καλύτερης παραγωγής του ελληνικού youtube, aka τροχόσπιτο.
(Απλά παίζει μπάλα και με βαγιάτα το efood, όπως και πάρα πόλλοι έλληνες youtubers.)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top