Sony PSP

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
DLC για το Valkyria Chronicles 2

Η συνέχεια του λαμπρού PS3 RPG/ strategy παιχνιδιού για το PSP, το Valkyria Chronicles 2, θα λάβει ένα τεράστιο downloadable πακέτο μέσα στον τρέχοντα μήνα. Τα DLC πακέτα που κυκλοφόρησαν στην Ιαπωνία σε μικρές δόσεις, στη Δύση, αντίθετα, θα κυκλοφορήσουν ως ένα τεράστιο πακέτο. Νέα skirmishes και περιοχές, όπως η Mellvere Market, που υπήρχαν στη βασική ιστορία, θα είναι μερικά από τα στοιχεία του πακέτου.


Το DLC αναμένεται στα τέλη Σεπτεμβρίου.
κλικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Για PSP το νέο Valkyria Chronicles

To πλήρες όνομα του οποίου θα είναι "Valkyria Chronicles 3: Unrecorded Chronicles"
Σύμφωνα με το Famitsu, το νέο Valkyria Chronicles θα είναι διαθέσιμο σε retail μορφή και προς κατέβασμα στις 27 Ιανουαρίου, και θα αποτελεί μία τελείως φρέσκια ιστορία, εντοπισμένη μεν στο γνωστό σύμπαν του VC, αλλά με καινούργιο storyline και ήρωες. Έτσι, τα γεγονότα θα διαδραματίζονται στην Ευρώπη του 1935 και συγκεκριμένα στην μπαρουτοκαπνισμένη από τον πόλεμο Gallia, όπου και θα παρακολουθούμε την ιστορία μιας ομάδας του στρατού της Gallia, που ονομάζεται Nameless. Οι ήρωες δε του παιχνιδιού, θα έχουν ονόματα-νούμερα, με πρωταγωνιστή τον ήρωα Number 7, έναν πρώην αξιωματικό, που εξέπεσε στην ομάδα των Nameless υπό αδιευκρίνηστες συνθήκες.

Ο παραγωγός του παιχνιδιού, Shinji Motoyama, τόνισε ότι βασική αιτία της έκδοσης του VC3 στο PSP είναι ότι ένα Valkyria Chronicles για PS3 δε θα απαιτούσε μόνο μια φρέσκια θεώρηση και παρουσίαση των ιδεών του πρώτου παιχνιδιού, άλλα κάτι τελείως νέο που θα δικαιολογούσε πραγματικά ένα δεύτερο μέρος. Εκτός των άλλων, σημείωσε, ότι τους δίνεται μία καλή ευκαιρία να αναπτύξουν περαιτέρω τις δυνατότητες του παιχνιδιού στη φορητή κονσόλα της Sony.

κλικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Νέο συλλεκτικό μοντέλο PSP




H SCE Japan θα κυκλοφορήσει μία συλλεκτική έκδοση του PSP στη Ιαπωνία. Αυτή έκδοση έχει σχεδιαστεί για τη ευκολότερη χρήση του αναλογικού μοχλού και θα έρχεται μαζί με το επερχόμενο Monster Hunter Portable.

Οι διαφορές που θα δούμε στο νέο συλλεκτικό μοντέλο PSP είναι στον αναλογικό μοχλό όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες. Επίσης τα δύο “εξογκώματα” στην πίσω πλευρά είναι μεγαλύτερα για το πιο άνετο άγγιγμα των χεριών με την κονσόλα.

Όσον αφορά το καλλιτεχνικό μέρος της κονσόλες έχουμε να αναφέρουμε πως το μαύρο με το χρυσό φαίνεται να είναι ένας αρκετά καλός σχεδιασμός με τις φιγούρες που πέτυχε.

Δυστυχώς αυτή η έκδοσή δεν θα κυκλοφορήσει πουθενά εκτός της Ιαπωνίας.




κλικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Το πρώτο trailer από το Valkyria Chronicles 3


Η SEGA αποκάλυψε στο Tokyo Game Show,το trailer του Valkyria Chronicles 3 και ενώ αποτελείται εξ ολοκλήρου από anime cutscenes, φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον. Αν παρατηρήσετε, o Maximilian και η Selvaria, από το αρχικό Valkyria Chronicles, κάνουν την εμφάνισή τους στο βίντεο, το οποίο υποδηλώνει ότι το τρίτο μέρος θα διαδραματίζεται περίπου στην ίδια χρονική περίοδο, με το πρώτο παιχνίδι.

Το Valkyria Chronicles 3 πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 27 Ιανουαρίου του 2011 στην Ιαπωνία, για το PSP.

κλικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Ανακοινώθηκε νέο Worms για το PSP

Το οποίο θα φέρει νέα χαρακτηριστικά στη σειρά

Η Team17 ανακοίνωσε το Worms: Battle Islands, ένα downloadable τίτλο για το PSP που θα γίνει διαθέσιμος το χειμώνα μέσω του PlayStation Store. Ο νέος τίτλος της σειράς θα περιέχει αρκετά νέα χαρακτηριστικά, τα οποία περιλαμβάνουν και το Tactics Mode που θα εστιάζει στο multiplayer. Στο mode αυτό ο παίκτης παίρνει τον έλεγχο της δικής του μυστικής βάσης, η οποία αποτελείται από πολλά διαφορετικά νησιά. Κάθε ένα από τα νησιά δίνει ένα τακτικό πλεονέκτημα, το οποίο οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην αρχή του παιχνιδιού. Ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό είναι ο weapons editor, μέσα από τον οποίο μπορούμε να δημιουργήσουμε και να παραμετροποιήσουμε το ιδανικό όπλο.


κλικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Και στην Ευρώπη το sequel του Dissidia

Θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο PSP το 2011

Η Square Enix ανακοίνωσε πως το Dissidia 012[duodecim] Final Fantasy θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2011, αποκλειστικά για το PSP. Το Dissidia 012[duodecim] Final Fantasy αποτελεί τη συνέχεια του Dissidia Final Fantasy, όπου πρωταγωνιστές είναι οι ήρωες και οι κακοί της σειράς Final Fantasy, και συνδυάζει τη δράση ενός fighting παιχνιδιού με το βάθος ενός RPG. Tο όνομα του παιχνιδιού αναφέρεται στην "12η μάχη", στον νέο πόλεμο μεταξύ της Cosmos και του Chaos, που αποτελεί τη βάση της ιστορίας. Το Dissidia 012[duodecim] Final Fantasy θα περιέχει νέους χαρακτήρες, καινούργια game modes, story missions, αντικείμενα, εναλλακτικές στολές και χαρακτηριστικά μάχης.


κλικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Επίσης κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το Kingdom Hearts: Birth by Slee που αποτελεί έναν από τους καλλίτερους rpg τίτλους για το 2010.
Ακολουθεί review.
Όταν πίσω στο 2002 το τολμηρό δημιούργημα του Tetsuya Nomura, ένα νέο franchise για την ακόμα τότε Square Soft, που άκουγε στο όνομα Kingdom Hearts, έπιανε Τύπο και κοινό στον ύπνο, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πως κοντά μία δεκαετία αργότερα, το κατά πολλούς αδιάφορο αυτό “πάντρεμα” θα είχε μετατραπεί σε ένα από τα σημαντικότερα και πιο κερδοφόρα IPs του ιαπωνικού γίγαντα. Αδιαμφισβήτητα, μία από τις πιο παράδοξες συνεργασίες στο χώρο των videogames είναι αυτή της Square με τη Disney, και ακόμα πιο παράδοξο το πόσο άψογα έδεσαν οι δύο κόσμοι. Ενώ πολλοί δήλωσαν αποξενωμένοι από τη μείξη αυτή, άλλοι τόσοι, και ακόμα περισσότεροι, ήταν αυτοί που αγκάλιασαν τη μαγεία, που εδώ και 8 χρόνια, πηγάζει από τους Kingdom Hearts τίτλους.

Κι ενώ πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία του Kingdom Hearts II, η τρίτη κύρια προσθήκη στη σειρά παραμένει άφαντη, μετά το ποιοτικό 358/2 Days του Nintendo DS, ένα νέο κεφάλαιο έρχεται να προστεθεί στην οικογένεια, αυτή τη φορά για το PlayStation Portable.



Μοναδική διαφορά του από τα άλλα spin-offs της σειράς, το γεγονός ότι -κατά την ταπεινή γνώμη του υπογράφοντος- δεν έχουμε να κάνουμε απλά με ένα spin-off, μία δόση Kingdom Hearts εν αναμονή του πολυπόθητου Kingdom Hearts III. Το Birth by Sleep αποτελεί άξιο διάδοχο του έπους, που είναι γνωστό ως Kingdom Hearts II, τόσο σεναριακά, λειτουργώντας ως πρόλογος και εισαγωγή στο πως όλα ξεκίνησαν, όσο και δομικά, ακόμα και ξεπερνώντας σε σημεία τους τιμημένους προκατόχους του.

I have a feeling we are destined to cross paths: Σενάριο

Λίγες γραμμές παραπάνω αναφέραμε πως το Birth by Sleep λειτουργεί ως πρόλογος, αποτελεί αγγλιστί ένα prequel. Τα γεγονότα του λαμβάνουν μέρος δέκα χρόνια πριν από αυτά του πρώτου Kingdom Hearts, και περιστρέφονται γύρω από τους τρεις κύριους χαρακτήρες, Aqua, Ventus και Terra, φυσιογνωμίες γνώριμες σε όσους έχουν καλές σχέσεις με τους τίτλους του παρελθόντος.


Αποστολή τους, μεταξύ άλλων, είναι ο εντοπισμός του Xenahort και η καταστροφή των Universed, με το παιχνίδι να προσφέρει τρία διαφορετικά μονοπάτια, καθοριζόμενα από το χαρακτήρα που θα επιλέξουμε. Σύμφωνα με τον Nomura-san, η σωστή σειρά για την καλύτερη δυνατή κατανόηση της ιστορίας, είναι να παίξουμε τα τρία σενάρια ξεκινώντας με αυτό του Terra, συνεχίζοντας με του Ventus και ολοκληρώνοντας με της Aqua. Εμείς, ως γνωστοί ανάποδοι, ξεκινήσαμε με την Aqua, μιας και δεν στάθηκε εφικτό να της αντισταθούμε. Όπως ανακαλύψαμε, η προαναφερθείσα σειρά παίζει τυπικό ρόλο, ειδικά για αυτούς που έχουν ξοδέψει δεκάδες ώρες στο σύμπαν του Kingdom Hearts, και είναι εξοικειωμένοι με το ιδιαίτερο storytelling που χαρακτηρίζει τη σειρά.



Οι κόσμοι της Disney που θα επισκεφθούμε δεν αλλάζουν σε αριθμό, μιας και οι τρεις χαρακτήρες παίζουν το ρόλο τους στην απέλαση του σκότους που μαστίζει τα διάφορα βασίλεια. Χάρη στα διαφοροποιημένα objectives και την αλληλεπίδραση με διαφορετικούς χαρακτήρες, όμως, επιτυγχάνεται η απαραίτητη ποικιλία, και ως συνέπεια το κίνητρο να καταπιαστούμε και με τα τρία campaigns, τα οποία ανάλογα με το ποσοστό αφοσίωσής μας στη συλλογή θησαυρών και δραστηριότητες όπως το Command Board και η Arena, μπορούν να διαρκέσουν από 17 μέχρι 25 ώρες, έκαστο.


Δομή και gameplay


Η περιήγηση από κόσμο σε κόσμο γίνεται στο γνωστό “διαπλανητικό” σύστημα, με τον παίκτη να είναι σε θέση να ταξιδεύει ελεύθερα, πάντα με τη σειρά που αυτός επιθυμεί, όταν περισσότερες από μία επιλογές είναι διαθέσιμες. Δεδομένου ότι ο Nomura και η παρέα του έπρεπε να γράψουν τρία διαφορετικά σενάρια για την επίσκεψη του κάθε ήρωά μας στα βασίλεια της Disney, ο συνολικός αριθμός τους κρίνεται ικανοποιητικός. Από το Κάστρο των Ονείρων της Σταχτοπούτας, μέχρι τη συνάντησή μας με τον Stitch και την ανελέητη μάχη ενάντια στη μεταμορφωμένη σε δράκο Maleficent με τον Πρίγκιπα Φίλιππο στο πλευρό μας, το Birth by Sleep ποτέ δεν αποτυγχάνει να μεταδώσει αυτούσιο το ύφος και τη γοητεία των έργων του Walt Disney, πάντα συνοδευόμενο από την ξεχωριστή ιαπωνική νότα της Square.



Όλα αυτά, όμως, δεν θα είχαν σημασία αν το gameplay δεν στεκόταν επάξια απέναντι στις περιστάσεις. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού το σύστημα μάχης του νέου Kingdom Hearts όχι μόνο πατάει γερά πάνω σε αυτό του προκατόχου του, αλλά το εξελίσσει σε βαθμό που αγγίζει μέχρι πρότινος ανεξερεύνητα βάθη. Σε αντίθεση με τη λαθεμένη εντύπωση που επικρατεί, έχουμε να κάνουμε με ένα βαθύτατο μείγμα RPG και hack-n-slash δράσης, που με την κατάλληλη κατανόηση και εξοικείωση, είναι σε θέση να προσφέρει τόνους διασκέδασης αλλά και αίσθησης ικανοποίησης, αφού ο καλός παίκτης ανταμείβεται. Στο φυσιολογικό επίπεδο δυσκολίας, τα νεύρα πολλών θα δοκιμαστούν, ειδικά αυτών που έχουν την εντύπωση πως η τακτική του “X,X,X,X,X” θα φέρει αποτελέσματα.
Η αποτυχία συνδυασμού αμυντικών κινήσεων με keyblade επιθέσεις και μαγεία, θα μετατρέψει την οθόνη "game over" στον καλύτερό σας φίλο. Τακτική, σχεδιασμός και καλά αντανακλαστικά είναι βασικές προϋποθέσεις, αν θέλουμε να αποφύγουμε τη σπατάλη χρόνου σε συνεχή retries.


Το μεγαλύτερο μυστικό προς την επιτυχία, όμως, δεν εντοπίζεται στο πεδίο της μάχης, αλλά στα μενού του παιχνιδιού. Τα Command Decks είναι αυτά που θα σας λύσουν τα χέρια, αν τα αξιοποιήσετε σωστά. Ουσιαστικά, έχουμε να κάνουμε με ένα σύστημα διαχείρισης όλων των ικανοτήτων μας, από αμυντικές μανούβρες μέχρι τη μαγεία μας. Όσο περισσότερο χρησιμοποιούμε ένα ξόρκι σαν το Thundara, λόγου χάρη, τόσο περισσότερο αυτό θα αυξάνει την ισχύ του μέσω ενός leveling up συστήματος. Πέρα δηλαδή από το leveling του χαρακτήρα μας, κάθε μία από τις ικανότητες μας, από spells μέχρι αμυντικές κινήσεις και ικανότητες άλματος, βελτιώνονται συνεχώς, και είναι στο χέρι μας να διαχειριστούμε την ανάπτυξη ή την αντικατάστασή τους με την αμέσως επόμενη εκδοχή τους.





Ο σημαντικότερος, όμως, σύμμαχός μας στον αγώνα ενάντια στο σκοτάδι, δεν είναι άλλος από το φρεσκότατο D-Link σύστημα. Η χείρα βοηθείας που παρέχουμε σε κάθε κόσμο, επιβραβεύεται με τη σύνδεση του χαρακτήρα-κλειδί του σύμπαντος εκείνου με το δικό μας ήρωα. Ανάλογα με την περίπτωση λοιπόν, αποκτάμε νέες ικανότητες συνεχώς, δανειζόμενες από τους χαρακτήρες που έχουμε βοηθήσει.

Πέρα από τις υπάρχουσες από το ξεκίνημα συνδέσεις με τους άλλους δύο συμπρωταγωνιστές μας (στη δική μας περίπτωση με τον Terra και Ventus), όλο και περισσότερες θα προστίθενται στη λίστα, η καθεμία με τα δικά της υπέρ και κατά. Οι πολλαπλές ιδιότητες των 7 Νάνων μπορούν να μας βγάλουν από μία δύσκολη κατάσταση, ενώ η ταχύτητα του Ventus μας έδωσε την επιπλέον ευκινησία που χρειαζόμασταν σε μάχες ενάντια σε πολυάριθμους εχθρούς. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο συνδυασμός ωμής βίας με το Keyblade με μαγεία, αν γίνει σωστά και οδηγήσει σε combo χτυπήματα (που με τη σειρά τους γεμίζουν το Command Gauge), μπορεί να οδηγήσει στην ενεργοποίηση διαφόρων στυλ μάχης, βασισμένα τόσο στα στοιχεία της φύσης, όσο και στη μαγεία.



Στην περίπτωση της Aqua, τα πιο συχνά εμφανιζόμενα είναι αυτά του SpellWeaver και ThunderBolt, κάτι βέβαια που εξαρτάται από τον τρόπο που μάχεστε και τα spells που προτιμάτε. Προσθέστε στα παραπάνω και μία ικανοποιητική λίστα Keyblades -αφού σχεδόν μετά από κάθε κόσμο αποκτάμε κι ένα νέο, το καθένα με τις δικές του ιδιότητες- κι έχετε ένα από τα βαθύτερα συστήματα μάχης όχι μόνο στο φορητό της Sony, αλλά στο είδος των Action RPGs γενικότερα.

Where there's Darkness, there's Light: Τεχνικά

Αν η Square ξέρει να κάνει ένα πράγμα σωστά, αυτό είναι άψογης ποιότητας cutscenes. Από τα πρώτα λεπτά ενασχόλησής μας με τον τίτλο, ανακαλύψαμε πως το Birth by Sleep δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού κάθε ένα από τα -θαρρούμε συνολικής διάρκειας ωρών- cutscenes ξεχωρίζουν για τα εντυπωσιακά visuals τους, τη σκηνοθεσία τους και την ποιότητα του voice-over. Ένα εντυπωσιακό cast δανείζει τις φωνές του στη μεταγλωττισμένη έκδοση του τίτλου, με ονόματα όπως ο Leonard Nimoy, ο Mark Hamill, αλλά και το νεανικό τρίο των Jason Dohring (Veronica Mars), Willa Holland (The O.C., Gossip Girl) και Jesse McCartney (Summerland, GREEK), να προσφέρουν ένα από τα λίγα καλά localizations των τελευταίων ετών. Το ηχητικό πακέτο συμπληρώνει το συναισθηματικό Soundtrack, που υπογράφουν οι "θεοί" της σύνθεσης Yoko Shinomura, Tsuyoshi Sekito και Takeharu Ishimoto. Και οι τρεις με μία τεράστια λίστα παιχνιδιών στο ενεργητικό τους πέρα από τα Kingdom Hearts, από Vagrant Story και Parasite Eve μέχρι Final Fantasy X.





Οπτικά, το BbS λίγα έχει να ζηλέψει από το Kingdom Hearts II. Ίσα ίσα, που σε σημεία, η ποιότητα κυμαίνεται σε υψηλότερα επίπεδα, κυρίως λόγω του μικρότερου μεγέθους της οθόνης του PSP. Τα cutscenes είναι πανέμορφα, με τα σχέδια των χαρακτήρων τόσο της Disney όσο και της Square να ξεχωρίζουν για τη λεπτομέρεια και την ευκρίνειά τους, ενώ στην καρδιά της δράσης, το PSP δείχνει να τα πηγαίνει ικανοποιητικά, χωρίς όμως τα slowdowns στο frame rate να λείπουν εδώ κι εκεί. Ο σχεδιασμός των κόσμων είναι ελαφρώς πιο λιτός αυτή τη φορά, κάτι που δικαιολογείται από τη φορητή φύση του μηχανήματος, αλλά και τον περιορισμένο χώρο ενός UMD σε σύγκριση με ένα DVD. Συχνά και σχετικά μακροσκελή είναι και τα loadings, κάτι που βέβαια διορθώνεται αν προβούμε στο διαθέσιμο install δεδομένων στο Memory Stick μας.
Όσο μεγαλύτερος ο όγκος δεδομένων που εγκαθιστούμε (μέγιστο install τα 600MB), τόσο ταχύτερα και τα loadings. Μάλιστα, υπάρχει και η επιλογή να βελτιώσουμε την όλη εμπειρία, αλλάζοντας το Color Depth από 16-bit σε 32, κάτι όμως που μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλό frame rate. Με τη σειρά της, φροντίζει για αυτό η αύξηση της ταχύτητας της CPU, που μπορεί να ρυθμιστεί να τρέχει στα 333MHz. Αντίτιμο για όλα τα παραπάνω, η ταχύτερη εξάντληση της μπαταρίας, που σημαίνει πως οι θέλοντες άριστα visuals, θα πρέπει να έχουν τους φορτιστές ανά χείρας.


Αναγκαιότητα: Ολοκληρώνοντας

Έχουμε, λοιπόν, μπροστά μας έναν από τους ποιοτικότερους φετινούς τίτλους, και μία από τις ισχυρότερες προσθήκες στη βιβλιοθήκη του “PrayStatio Portabrr”, όπως θα έλεγαν και οι φίλοι μας οι Ιάπωνες; Με μία μονάχα λέξη, "ναι". Ένα βροντερό "ναι", που αποδεικνύει πως το PSP όχι μόνο διανύει έναν από τους καλύτερους χρόνους του (ειδικά για το RPG κοινό), αλλά και ότι εφόσον υπάρχει θέληση, η Square Enix μπορεί να διαπρέψει. Και όλα αυτά όταν δεν είχαμε καν την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τον multiplayer τομέα του παιχνιδιού (ελέω κώδικα), που αν κρίνει κανείς από την έκτασή του, του αρμόζει ένα ξεχωριστό κείμενο. Με το πάσο σου Nomura το Kingdom Hearts III. Εμείς εδώ θα 'μαστε και θα απολαμβάνουμε το Birth by Sleep, κάθε νύχτα, "before we sleep"...
Δημήτρης Μπάνος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Λουκι που ηταν στο Proud mode ο Xehanort με το σωμα του Terra O_O
Τελος ο Terra...παμε για Ventus....
Κingdom Hearts Birth By Sleep!!!~
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
117,75 ?
Στο πλαίσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Κυκλοφόρησε demo στο psn του νέου God Of War - Ghost Of Sparta.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Phantasy Star Portable 2

Επιτέλους, μια καλή πρόταση

Για όσους δεν γνωρίζουν, το σύμπαν του Phantasy Star ευθύνεται σε τεράστιο βαθμό για όλα τα Console MMOs που συναντάμε στo σύγχρονο gaming. Ο πρώτος τίτλος της (online) σειράς, το Phantasy Star Online, κυκλοφόρησε στο ιστορικό Dreamcast και αποτέλεσε σημαντικότατη ναυαρχίδα προώθησης της, τότε, νέας κονσόλας της SEGA. Βλέπετε, ήταν το πρώτο παιχνίδι που έφερνε διαδικτυακό gameplay στα οικιακά συστήματα, σε τόσο μεγάλο βαθμό και επιτυχία, που και για εκείνη την εποχή φάνταζε ως Μάνα εξ ουρανού για τους απανταχού console gamers. Από τότε ακολούθησαν πολλά παιχνίδια που προσπάθησαν να συνεχίσουν τη σειρά, με την πλειοψηφία τους, δυστυχώς, να μην άγγιξε την επιτυχία του πρώτου τίτλου.

Ειδικά το πρώτο Phantasy Star Portable, που κυκλοφόρησε πριν από ένα περίπου χρόνο, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το μαύρο πρόβατο της σειράς, καθώς όχι μόνο δεν την εξέλιξε, αλλά την οδήγησε στο "μεσαίωνα" του gaming, αφαιρώντας το online multiplayer που έκανε τη σειρά τόσο μα τόσο αγαπητή. Ευτυχώς, οι άνθρωποι της SEGA έδωσαν προσοχή στη γενική κατακραυγή που δέχθηκαν από το κοινό, και το PSP2 αποτελεί μια αισθητή και καλοδεχούμενη βελτίωση, που ίσως για πρώτη φορά προσφέρει και ένα σχετικά ενδιαφέρον σενάριο.

A long, long time in the future, in a galaxy not far away - Σενάριο
Η ιστορία αποτελεί sequel του Phantasy Star Universe των Playstation 2, Xbox 360 και PC και λαμβάνει χώρα τρία χρόνια μετά, στο σύμπαν του Gurhal, κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης των μυστηριωδών Seed Monsters. Ο χαρακτήρας μας είναι ένα φρέσκο φανταράκι της μισθοφορικής οργάνωσης Little Wing, η οποία πολεμά για να επαναφέρει την τάξη και την ειρήνη στο γνωστό κόσμο. Προφανώς, μια τέτοια αποστολή είναι αδύνατον να επιτευχθεί από ένα μόνο άτομο, ενώ μια μεγάλη στρατιά θα προκαλούσε περισσότερα προβλήματα απ' όσα θα έλυνε. Γι' αυτό το λόγο, τα μεγάλα κεφάλια της Little Wing δημιούργησαν μικρές ομάδες των 2-3 ατόμων, οι οποίες έχουν πλήρη αυτονομία και ευελιξία για να επιτύχουν το σκοπό τους.

Από πολύ νωρίς, λοιπόν, θα εισέλθει στην ομάδα μας μια γλυκιά κοπελίτσα, με την οποία θα κληθούμε για ακόμα μια φορά να σώσουμε το γαλαξία. Ναι, η ιστορία είναι απίστευτα κοινότυπη. Στην περιπέτεια θα συναντήσουμε τους τυπικούς κακούς και τις κλασσικές ανώτερες αρχαίες δυνάμεις που μας καθοδηγούν, και σχεδόν ποτέ δεν θα βιώσουμε κάποια πραγματικά συγκινητική στιγμή.

Παρόλα αυτά, η μαγεία αυτού του Phantasy Star κρύβεται στο καλοδουλεμένο interaction με τους χαρακτήρες του group μας. Ενώ η κεντρική ιστορία απλά υπάρχει για να μας καθοδηγεί, θα δώσουμε πολύ μεγαλύτερη προσοχή στις ιστορίες, τα παθήματα και τα λοιπά quests που ξεπηδάνε από το υποστηρικτικό cast. Αυτή είναι μια από τις πολύ σωστές επιλογές της SEGA, διότι για πρώτη φορά στη σειρά ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τους χαρακτήρες μας και δεν τους συμπεριφερόμαστε σαν χαζά A.I. bots για τις 40 και πλέον ώρες που διαρκεί η βασική ιστορία, χρόνος που με άνεση διπλασιάζεται και τριπλασιάζεται αν θελήσετε να βρείτε όλα τα hidden rooms, objects, bosses και λοιπά μυστικά του παιχνιδιού.



Αν μη τι άλλο, το Phantasy Star Portable 2 είναι ο ορισμός της φράσης "Value for money". Και όσοι έχουν ασχοληθεί με το Phantasy Star Universe, θα χαρούν να μάθουν πως πολλοί από τους χαρακτήρες που αγάπησαν σε αυτό το παιχνίδι, θα κάνουν μικρές και μεγάλες εμφανίσεις καθ' όλη τη διάρκεια της ιστορίας.



Monster Hunter in Space - Gameplay
Αναμενόμενα, όταν τελειώσει το βασικό σενάριο του Phantasy Star Portable 2, είναι που αρχίζει στην πραγματικότητα το παιχνίδι. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, πως τα σύγχρονα Phantasy Star είναι στην ουσία MMO/ Action RPGs και πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ως τέτοια. Έτσι, μπορούμε ανά πάσα στιγμή να συνδεθούμε είτε σε τοπικό δίκτυο, είτε με Wi-Fi στο διαδικτυακό κόσμο του παιχνιδιού, όπου θα βρούμε αρκετούς παίκτες με τους οποίους μπορούμε να μοιραστούμε τις περιπέτειές μας ή να κοντραριστούμε. Ωστόσο, σε ό,τι αφορά σε αυτόν τον τομέα του παιχνιδιού, θα συστήναμε να αποφύγετε να συνδεθείτε πριν φτάσετε τουλάχιστον το επίπεδο 25, καθώς -πέρα από το γεγονός ότι ακόμα δεν θα έχετε μάθει εντελώς τα μυστικά του gameplay-, οι περισσότεροι παίκτες που θα συναντήσετε θα βρίσκονται πολύ ψηλά και δεν θα μπορείτε να χαρείτε σωστά το παιχνίδι.

Φυσικά, υπάρχει ένα σύστημα matchmaking για να βρείτε τους κατάλληλους συμπαίκτες, αλλά και πάλι, αυτή τη στιγμή ελάχιστοι βρίσκονται σε χαμηλό level.



Το multiplayer κομμάτι του Phantasy Star Portable 2 θα λέγαμε πως είναι ιδιαίτερα προσεγμένο καθώς, πέρα από την προφανή λύση του co-op για τη διάρκεια του campaign, υπάρχουν πολλαπλά άλλα modes για κάθε παίκτη και γούστο. PVP arenas, time battles, capture the flag, money hunting και πολλά άλλα είναι εδώ, όλα εξαιρετικά δουλεμένα και για να ανεβάσουν τη διάρκεια του τίτλου κατακόρυφα -ειδικά αν σκεφτείτε πως κατά τη δοκιμή του δικού μας playthrough δεν συναντήσαμε το παραμικρό πρόβλημα lag, με εξαίρεση κάποιες τεράστιες μάχες με πάρα πολλούς παίκτες. Από την άλλη, το κύριο πρόβλημα του παιχνιδιού είναι το μετριότατο level design, καθώς και η ακατάπαυστη επανάληψη περιοχών και quest.

Από περιοχή σε περιοχή και από πλανήτη σε πλανήτη, θα περάσετε από τα ίδια σημεία δεκάδες φορές. Ακόμα και όταν τελικά αλλάξετε περιοχή, η νέα θα φαντάζει ανατριχιαστικά όμοια και το ίδιο λιτή και άδεια με την προηγούμενη. Εξίσου προβληματικό είναι το θέμα του questing, το οποίο θυμίζει εποχές της δεκαετίας του '90, με σχεδόν μόνιμη επιλογή, απλά, να καθαρίσουμε μια περιοχή από εχθρούς.

Μικρές λεπτομέρειες, όπως περιορισμοί στον εξοπλισμό και στον χρόνο επίτευξης των αποστολών, αυξάνουν την αντοχή σε αυτα τα quests, αλλά και πάλι υπάρχει όριο στο πόσο grinding θα μπορέσουμε να αντέξουμε όταν παίζουμε μόνοι μας. Με παρέα και στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας, το πρόβλημα αυτό συνεχίζει μεν να υφίσταται, αλλά η multiplayer εμπειρία, και η συνεργασία μεταξύ παικτών, καταφέρνουν να μειώσουν τον εκνευρισμό που ίσως προκαλεί η επανάληψη. Και αυτό είναι λογικό, καθώς το customization των χαρακτήρων έχει ανέβει σε δυσθεώρητα επίπεδα για τη σειρά, καταργώντας τον κυκεώνα άχρηστων classes του προηγούμενου τίτλου και κρατώντας λίγα και καλά, τα οποία αναπτύσσονται σε τεράστιο βαθμό.



Από όποια πλευρά και αν το δούμε, από την εμφάνιση των χαρακτήρων μέχρι τον εξοπλισμό τους, και από τα απίστευτα πολλά statistics μέχρι την ιδιαίτερα σύνθετη και ευχάριστη μηχανή μάχης, το Phantasy Star Portable 2 δείχνει τα "δόντια" του και αποτελεί έναν από τους πιο δυνατούς hack & slash/ RPG τίτλους της αγοράς. Μοναδικό μελανό σημείο του, κατά τα άλλα, άψογου συστήματος μάχης, είναι η αυτόματη σκόπευση στους εχθρούς, που πολλές φορές δημιουργεί προβλήματα, με την κάμερα και τον χαρακτήρα μας να χάνεται στον πανικό που εκτυλίσσεται στην οθόνη.

Starlight, starbright – Τεχνικός Τομέας
Στον τεχνικό τομέα, με την πρώτη ματιά, το Phantasy Star Portable 2 δείχνει να προσφέρει ένα μέτριο αποτέλεσμα. Το level design είναι, όπως προαναφέραμε, λιτό και πρόχειρα σχεδιασμένο, τα textures δεν αγγίζουν σε καμία περίπτωση το επίπεδο αντίστοιχων σύγχρονων τίτλων της κονσόλας (βλέπε Valkyria Chronicles 2), ενώ συναντήσαμε και προβλήματα pop-in και πτώσης του frame rate. Παρόλα αυτά, το γενικότερο art direction παραμένει πιστό στα όμορφα sci-fi πρότυπα που έχει θέσει η σειρά, έχοντας ταυτόχρονα μια πιο νέα και ευχάριστη αισθητική. Αυτό το art direction συνδυάζεται αρμονικά με κλασσικές αλλά και νέες μελωδίες.



Εκεί, όμως, που το παιχνίδι πραγματικά λάμπει, είναι στο animation των χαρακτήρων και των λοιπών εφέ κατά τη διάρκεια των μαχών. Το αποτέλεσμα είναι τόσο συγκλονιστικό, που στην αρχή ίσως να ξεχάσετε να αμυνθείτε, όντας θαμπωμένοι από την οπτικοακουστική πανδαισία που εξελίσσεται κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης με τους εχθρούς. Και αν για να απολαμβάνουμε τόσο εκπληκτικό "battle dance" απαιτείται να μειώνεται η ποιότητα του background, τότε είμαστε 100% σύμφωνοι με την επιλογή της εταιρίας!

Space… The ultimate frontier - Συμπεράσματα
To Phantasy Star Portable 2 αποτελεί ένα σημαντικό σταθμό για τη σειρά. Αρκετά από τα προβλήματα του παρελθόντος έχουν εξαλειφθεί και το multiplayer εμφανίζεται καλύτερο και δυνατότερο από ποτέ. Κατά την προσωπική μας άποψη, ο τίτλος περιορίζεται από την κονσόλα κυκλοφορίας του, καθώς πολλά από τα προβλήματά του θα ήταν απόντα σε ένα οικιακό σύστημα ή σε υπολογιστές.

Το μέτριο level design και τα κοινότυπα και μονότονα quests, με τα οποία μας βομβαρδίζει, αποτελούν αιτία που ίσως λειτουργήσει ανασταλτικά για ασχολία πολλών ωρών με τον τίτλο. Αν όμως είστε λάτρεις του grinding και του character development, τότε θα πρέπει να σκεφθείτε πολύ σοβαρά να προσθέσετε την πρόταση της Alfa System στη συλλογή σας. Ειδικά σε ασχολία με παρέα, αποτελεί μια πρόταση που, ως ένα "sci fi Monster Hunter", θα προσφέρει ατελείωτες ώρες παιχνιδιού και διασκέδασης.

Αλέξανδρος Μιχαλιτσιάνος

κλικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
God of War: Ghost of Sparta

Η δεύτερη και...φαρμακερή επίσκεψη του Kratos στο PSP
Έχουν περάσει δύο χρόνια από τη στιγμή που η οργή του Kratos μεταφέρθηκε στο PlayStation Portable και κατάφερε να συναρπάσει τους φίλους της σειράς. Η Ready At Dawn, προσπερνώντας τους ορατούς περιορισμούς του hardware και γνωρίζοντας πως ο πήχης βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, τόλμησε το ακατόρθωτο και ευτυχώς το Chains of Olympus πέτυχε να διακριθεί για πολλούς και ποικίλους λόγους, αποδεικνύοντας πως ένας "μεγάλος" τίτλος μπορεί να χωρέσει σε μια φορητή κονσόλα με ελάχιστες παραχωρήσεις. Επιστρέφοντας στο σήμερα και κατόπιν της ανακοίνωσης του Ghost of Sparta, το ερώτημα που γεννάται είναι αν κάτι που είναι ήδη πολύ καλό, μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο. Το Santa Monica Studio εμπιστεύεται και πάλι το πνευματικό τέκνο της στην ομάδα ανάπτυξης από την California, και παρόλο που η δεύτερη έχει περάσει με επιτυχία τις εξετάσεις του παρελθόντος, γεννάται η απορία αν η νέα περιπέτεια του οργισμένου Σπαρτιάτη θα καταφέρει και πάλι να τραβήξει την προσοχή του κοινού.
Τελικά, η απάντηση στις παραπάνω απορίες είναι αρκετά απλή μιας και η νέα περιπέτεια του Kratos τοποθετείται με άνεση ανάμεσα στις πλέον δυνατές στιγμές της σειράς γενικότερα. Παρόλο που η γενικότερη φιλοσοφία αλλά και δομή του τίτλου δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό, το αποτέλεσμα είναι κορυφαίο, με την ακατάπαυστη δράση και τον εντυπωσιακό πραγματικά τεχνικό τομέα να κάνουν και πάλι τη διαφορά.


Σενάριο
Από τα πρώτα κιόλας λεπτά δημιουργείται μια αίσθηση οικειότητας, με τη φιγούρα του Kratos να δεσπόζει στο κεντρικό μενού. Oι επιλογές είναι περιορισμένες και αναμενόμενα οι παίκτες θα πιέσουν σχεδόν μηχανικά το πλήκτρο start ώστε να εκκινήσει η περιπέτεια. Ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας που θα επιλεγεί, θα εμφανίζονται επί της οθόνης οι γνωστές οδηγίες, που παράλληλα επιτελούν και το ρόλο του tutorial. Από εκεί και έπειτα αρχίζει να ξεδιπλώνεται το κουβάρι της ιστορίας, στοιχείο που αναμφίβολα αποτελεί ένα από τα πλέον δυνατά χαρτιά του Ghost of Sparta.
Οι αναμνήσεις από το παρελθόν έχουν στοιχειώσει τον Kratos, ο οποίος για ακόμα μια φορά θα παρακούσει τις προσταγές των θεών και θα ξεκινήσει ένα ταξίδι ώστε να βρει τις απαντήσεις στα ερωτήματα που τον βασανίζουν. Είναι ίσως η πρώτη φορά που ο πρωταγωνιστής εμφανίζεται τόσο ανθρώπινος, μιας και δεν είναι λίγες οι στιγμές που το συναίσθημα θα τον κυριεύσει και το μίσος θα περάσει για λίγο στο περιθώριο.





Τα flashbacks στο παρελθόν έχουν αποδοθεί με ένα μοναδικό τρόπο και το όλο σκηνικό έχει στηθεί γύρω από τον Kratos και τον αδερφό του Deimos. Τα cut scenes αναμειγνύονται με τη δράση με ένα μοναδικό τρόπο και δεν είναι λίγες οι φορές που στο συγκεκριμένο τομέα το Ghost of Sparta φοράει τα γυαλιά ακόμα και στο μεγάλο "αδελφό" του, το God of War III. Σε γενικές γραμές, τα πάντα έχουν αποδοθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να βγει προς τα έξω η ανθρώπινη πλευρά του Kratos, ο οποίος παρουσιάζεται ιδιαίτερα ευάλωτος σε θέματα που αφορούν το παρελθόν του, ενώ ορισμένες συναντήσεις με συγκεκριμένα πρόσωπα, θα τον στιγματίσουν ανεξίτηλα. Ποια ακριβώς είναι αυτά, θα σας αφήσουμε να το ανακαλύψετε μόνοι σας.



Στην αναζήτησή του ο Kratos θα ταξιδέψει μέχρι την Ατλαντίδα, ενώ και το νησί της Κρήτης θα έχει την τιμητική του. Για πρώτη φορά ο πρωταγωνιστής θα περιπλανηθεί στα βουνά της Λακωνίας, ενώ παράλληλα και η επίσκεψη του στη Σπάρτη θα γίνει με τιμές βασιλιά –και με την ανάλογη...περιποίηση από το γυναικείο πληθυσμό.

Χρονικά τα γεγονότα διαδραματίζονται πριν από τα αντίστοιχα του δεύτερου μέρους και οι παίκτες θα ζήσουν μια περιπέτεια που ίσως να μην είναι προετοιμασμένοι, τουλάχιστον σε επίπεδο σεναρίου. Μπορεί η κατάληξη της ιστορίας να είναι γνωστή, με το Σπαρτιάτη να καταλαμβάνει το θρόνο του θεού του Πολέμου, όμως, τα όσα θα περάσουν μπροστά από την οθόνη του PSP, δεν μοιάζουν σαν να επαναλαμβάνονται ή σαν να έχουν παρουσιαστεί και κάπου αλλού.



Gameplay
Πέρα από το σενάριο, το στοιχείο που διακρίνει τη σειρά God of War είναι η ασταμάτητη δράση και το Ghost of Sparta προσφέρει μεγάλες δόσεις από αυτήν. Η Ready At Dawn ακολουθεί την τακτική του Santa Monica Studio και, έτσι, ορισμένα set-pieces είναι εντυπωσιακά, ενώ τα στοιχεία της αναζήτησης, επίλυσης γρίφων και platforming προσφέρουν σημαντικές στιγμές χαλάρωσης πριν την επόμενη μεγάλη μάχη. Για τους φίλους της σειράς οι εκπλήξεις απουσιάζουν μεν, αλλά είναι τέτοια η πληρότητα και η συνοχή του συστήματος μάχης, που τελικά οι όποιες διακριτικές επεμβάσεις είναι αρκετές. Για παράδειγμα, ο παίκτης θα μπορεί πλέον να ορμά προς του αντιπάλους του, να τους ρίχνει στο έδαφος και κατόπιν να δίνει το τελειωτικό χτύπημα. Ο Kratos θα έχει για ακόμα μια φορά στα χέρια του τις θανατηφόρες Blades of Athena, οι οποίες μέσω του γνωστού μενού αναβάθμισης θα αποκτούν ολοένα και περισσότερες ικανότητες. Πλέον, το στοιχείο της φωτιάς θα παίξει σημαντικό ρόλο, και έτσι, πιέζοντας το αντίστοιχο πλήκτρο, το συγκεκριμένο όπλο φορτίζεται και προκαλεί σημαντικότατη ζημιά στους αντιπάλους.
Αλλά η χρήση τους δεν αφορά μόνο αισθητικούς λόγους, αλλά και πρακτικούς, μιας και μόνο έτσι οι πανοπλίες ορισμένων εχθρών θα συνθλίβονται. Για να μην αναφερθούμε στους συνδυασμούς κινήσεων, όπου τα combos αγγίζουν διψήφια και, μάλιστα αρκετά μεγάλα, νούμερα.


Αναμενόμενα, την τιμητική της έχει και η μαγεία, ενώ το ευχάριστο είναι πως για ακόμα μια φορά έχει επιτευχθεί μια μοναδική ισορροπία και έτσι οι μάχες δεν είναι ποτέ άδικες. Ο Kratos είναι μεν μια ασταμάτητη πολεμική μηχανή, αλλά τα μυθολογικά πλάσματα που εμφανίζονται μπροστά μας μπορούν να προκαλέσουν σημαντικές δυσκολίες. Είτε πρόκειται για κύματα ανεγκέφαλων εχθρών είτε για μεμονωμένες μονάδες, ο τρόπος προσέγγισης θα πρέπει να είναι πάντοτε διαφορετικός, μιας και όπως συνηθίζεται για τα δεδομένα της σειράς, στα δύο υψηλότερα από τα τέσσερα διαθέσιμα επίπεδα δυσκολίας η κατάσταση μπορεί να γίνει σαδιστική με την αρκετά καλή ΑΙ των εχθρών.


Νέες προσθήκες και αισθητές απουσίες

Σε ό,τι αφορά τον οπλισμό, ο Kratos θα έχει στη διάθεσή του για πρώτη φορά το συνδυασμό δόρατος – ασπίδας της Σπαρτιατικής Φρουράς, ενώ ο τρόπος χρήσης τους παραπέμπει στη γνωστή κινηματογραφική ταινία των 300. Η ασπίδα προσφέρει μοναδική κάλυψη στα αντίπαλα πυρά, ενώ το δόρυ θα είναι υπεύθυνο για ορισμένα άκρως εντυπωσιακά και αποτελεσματικά χτυπήματα μεγάλων αποστάσεων.





Δυστυχώς, περισσότερα νέα όπλα δεν είναι διαθέσιμα, και παρόλο που όσοι αγάπησαν τον επιπλέον οπλισμό του Kratos στο τρίτο μέρος της σειράς θα νιώσουν πως κάτι λείπει, η αλήθεια είναι πως τα Blades of Athena κρίνονται ως υπέρ-αρκετά. Από το Ghost of Sparta δεν απουσιάζει το στοιχείο του platforming, αλλά έρχεται σε μάλλον περιορισμένες δόσεις. Το θετικό είναι ότι εδώ έχουν γίνει αρκετές ρυθμίσεις στο μοντέλο χειρισμού, με αποτέλεσμα τα άλματα να διακρίνονται για την ακρίβειά τους ενώ και το σκαρφάλωμα έχει γίνει ακόμα πιο αποτελεσματικό. Ωστόσο, η νέα περιπέτεια του Kratos δεν αποφεύγει τα λάθη, από τα οποία μόνο το ένα είναι ασυγχώρητο. Ορισμένες ατασθαλίες των σεναριογράφων που αφορούν την ακρίβεια της μυθολογίας μας υπάρχουν και πάλι -όπως για παράδειγμα το Λιοντάρι, που από τη Νεμέα μετακόμισε στην Αθήνα. Αλλά μιλάμε για videogame και η "ποιητική άδεια" των δημιουργών μπορεί φυσικά να συγχωρεθεί.


Όμως, ο τομέας στον οποίο η Ready At Dawn είναι ασυγχώρητη αφορά στη διάρκεια του πονήματός της. Στο πρώτο playthrough και στο μεσαίο επίπεδο δυσκολίας οι τίτλοι τέλους εμφανίστηκαν σε κάτι λιγότερο από πέντε ώρες, ενώ επιλέγοντας το υψηλότερο, η διάρκεια αυξήθηκε κατά, περίπου, μισή ώρα. Και είναι πραγματικά κρίμα αν σκεφτεί κανείς πως υπήρχε το υλικό ώστε το Ghost of Sparta να απογειωθεί και, γιατί όχι, να κοιτάξει κατάματα ακόμα και το God of War III, πάντα τηρουμένων των αναλογιών. Τα επιπλέον του single player, modes, αφορούν απλά και μόνο μάχες επιβίωσης απέναντι σε κύματα αντιπάλων, με τη συλλογή των orbs να αποσκοπεί στο ξεκλείδωμα επιπλέον υλικού, όπως artworks και άλλα αντίστοιχα χαρακτηριστικά.





Tεχνικά
Προσπερνώντας τον προαναφερθέντα σκόπελο και επιστρέφοντας στα χαρακτηριστικά του Ghost of Sparta που ξεχωρίζουν, διαπιστώσαμε έναν αναμφίβολα εκπληκτικό τεχνικό τομέα. Δημιουργώντας πολλά ερωτηματικά για το πώς τα κατάφερε, η Ready At Dawn παραδίδει μια δημιουργία που όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το δεύτερο μέρος στο PlayStation 2, αλλά απεναντίας εμφανίζεται ομορφότερη. Πέρα από τη φιγούρα του Kratos που στα κοντινά πλάνα εντυπωσιάζει, τα διάφορα εφέ ντύνουν με έναν μοναδικό τρόπο τα επιβλητικά περιβάλλοντα, τα οποία πραγματικά θέτουν νέα στάνταρ για το PlayStation Portable.
Μπορεί ορισμένες φορές το tearing να είναι έντονο, αλλά το σχεδόν ανύπαρκτο alliasing, σε συνδυασμό με τον γενικότερο πανικό που πολλές φορές επικρατεί επί της οθόνης, είναι σίγουρο πως θα κάνει τους κατόχους της φορητής κονσόλας της Sony ιδιαίτερα υπερήφανους. Η λίστα των εχθρών μοιάζει να είναι ατελείωτη, ενώ ακόμα και οι τεράστιες φιγούρες των τιτάνων κατάφεραν να χωρέσουν μέσα στο UMD.


Στα ίδια επίπεδα κυμαίνεται και ο ήχος, όπου πέρα από τους προσεγμένους διάλογους και τη σωστή απόδοσή τους από τους ηθοποιούς, η ηχητική επένδυση θα αναγκάσει το ηχείο της κονσόλας να εργαστεί...υπερωρίες. Η μουσική είναι άλλοτε ήρεμη, με τη λύρα και τα πνευστά να συνυπάρχουν αρμονικά, ενώ όταν η δράση φουντώνει, τη θέση τους παίρνουν τα κρουστά, συνοδευόμενα από πολεμικές ιαχές και εντυπωσιακά φωνητικά.



Το συμπέρασμα που προκύπτει έπειτα από αμέτρητες μάχες και πριν ο Kratos αποφασίσει να καθίσει αναπαυτικά στο θρόνο του, είναι πως ο οργισμένος Σπαρτιάτης συνεχίζει να εντυπωσιάζει. Το Ghost of Sparta εμφανίζεται ανέλπιστα βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του στο PSP, ενώ δεν διστάζει να κοιτάξει κατάματα ακόμα και τα παλιότερα επεισόδια της σειράς. Δυστυχώς, η μικρή διάρκεια είναι ένα θέμα προς συζήτηση αλλά η Ready At Dawn ανταποδίδει το κοινό της με μια απίστευτα ολοκληρωμένη δημιουργία, που πραγματικά δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή κανενός.
Γιώργος Τσακίρογλου
κλικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Πτώση τιμής για το PSPgo;

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, σε μια αρκετά γενναιόδωρη μείωση στην τιμή του PSPgo σκοπεύει να προβεί η Sony και μάλιστα αρκετά σύντομα. Η εταιρία θα διαθέσει τη φορητή της κονσόλα από την 1η Νοεμβρίου στην τιμή των 159,99 λιρών -σήμερα πωλείται έναντι 225 λιρών. Η μείωση στην τιμή είναι αρκετά σημαντική, ενώ έρχεται έναν ακριβώς χρόνο μετά την κυκλοφορίας της κονσόλας. Αιτία αυτής της κίνησης -για την οποία περιμένουμε και κάποια επίσημη επιβεβαίωση, καθώς και αν θα ισχύσει και για την αγορά της Ελλάδας- είναι οι χαμηλές πωλήσεις του PSPgo, κάτι που είχε επισημάνει παλιότερα και ο Bill Glaser, CFO της Sony.

Τέλος, ενώ αξίζει να τονιστεί πως η είδηση αφορά μόνο τη συγκεκριμένη έκδοση του PlayStation Portable και μόνο την αγορά της Αγγλίας.

κλικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Η έκδοση 6.35 για το Psp είναι πλέον διαθέσιμη και υποχρεωτική αν κάποιος θέλει να πλοηγηθεί στο Psn.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
Έρχεται το PSP phone στις 9 Δεκεμβρίου;



Ίσως ο μεγαλύτερος μύθος στην κινητή τηλεφωνία είναι ο μύθος που εμφανίστηκε το 2007 θέλοντας η Sony να συνεργάζεται με την Sony Ericsson για ένα μοντέλο PSP. Τους τελευταίους έξι μήνες όμως αυτές οι φήμες έχουν γίνει πιο έντονες με πρόσφατα αποτελέσματα τις φωτογραφίες της φορητής κονσόλας/τηλεφώνου.


Σήμερα μαθαίνουμε κάτι ακόμη για την ημερομηνία του τηλεφώνου. Αυτή τι φορά στη Γαλλία, όπου μια ενδιαφέρουσα πρόσκληση έχει εμφανιστεί, λέγοντας:

  • O Pierre Perron και η ομάδα του σας προσκαλούν στην πιο αναμενόμενη παρουσίαση των τελευταίων 10 χρόνων… την Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου στις 20:00

Γι αυτούς που δεν ξέρουν ο Pierre Perron είναι το αφεντικό της Sony Ericsson στη Γαλλία. Αυτό φαίνεται να είναι αρκετά πιστικό, αλλά παρόλα αυτά εμείς πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις 9 Δεκεμβρίου για να μάθουμε περί τίνος πρόκειται.

Αν θέλετε τη γνώμη μου πάνω σε αυτό όπως έχω πει και στο παρελθόν στο forum μας, μην ξεχνάτε και πως η πρώτη παρουσίαση του PSP στην Ευρώπη έγινε στη Sony Γαλλίας, οφείλω να πω πως το PSP phone αποτελεί πραγματικότητα και έρχεται στη ζωή πολύ πιο γρήγορα απ όσο περιμέναμε.
https://www.pspgr.net/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,317 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top