Sony PSP

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
What We Think We Know About The PSP2
Από το gizmodo.


Για σίγουρα γεγονότα
θα ενημερώσω αύριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
SONY NGP


Όου γιες!:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Ντάξει, φοβερές δυνατότητες. Υποθέτω όμως ότι και η τιμή του θα είναι αντίστοιχα φοβερή! :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.




 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Lord of Arcana

Αναζητώντας την παλιά, καλή Square
Η Square Enix αποφάσισε να διαθέσει στην αγορά ακόμα μια νέα δημιουργία και ενώ πριν μερικά χρόνια η συγκεκριμένη κίνηση θα προκαλούσε κύματα ενθουσιασμού, στην προκειμένη περίπτωση συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Με την ιαπωνική εταιρία να αναζητάει εδώ και καιρό το δρόμο της προς την επιτυχία, η απόφασή της να προσφέρει στους κατόχους του PlayStation Portable ένα νέο τίτλο είναι μάλλον λανθασμένη, γιατί δείχνει να στερείται έμπνευσης αλλά και πρωτοτυπίας. Το Lord of Arcana ακολουθεί την πεπατημένη της κατηγορίας στην οποία ανήκει (βλ. Monster Hunter) και έτσι απαιτείται υπομονή μέχρι τελικά κάποια στιγμή να δείξει τις αρετές του.

Δυστυχώς, όμως, οι ευχάριστες στιγμές είναι ελάχιστες και έτσι δείχνουν να χάνονται κάτω από τη γενικότερη πίεση των προβλημάτων. Η Access Games αποτυγχάνει να παραδώσει μια δημιουργία υψηλού επιπέδου, αν και τελικά το ερωτηματικό που γεννάται είναι πώς τελικά μια τέτοια πρόταση κατάφερε να πάρει την έγκριση της εταιρίας ώστε να κυκλοφορήσει στην αγορά. Και όλα αυτά σε μια περίοδο που το Monster Hunter έχει δείξει τον δρόμο προς την κορυφή, αλλά κανένας δεν εμφανίζεται ικανός ή διατεθειμένος να το ακολουθήσει.



Δίχως να αποτελέσει έκπληξη, το σενάριο δεν έχει ίχνος πρωτοτυπίας και έτσι οι παίκτες -αφού δημιουργήσουν το χαρακτήρα της αρεσκείας τους- πληροφορούνται πως θα πρέπει να συλλέξουν τις χαμένες "Stones of Arcana". Αυτά τα μαγικά αντικείμενα έχουν χαθεί και, φυσικά, δεν θα πρέπει να πέσουν σε λάθος χέρια. Η παραθαλάσσια πόλη Porto Carillo αποτελεί το κυρίως hub από όπου και ξεκινάει η κάθε αποστολή, ενώ στην πορεία γίνεται σαφές πως τελικά ο πρωταγωνιστής δεν είναι διόλου τυχαίος. Απώτερος σκοπός του είναι να βρει το δρόμο που χάραξαν πριν από αυτόν οι πρόγονοί του και να κερδίσει μια θέση στο πάνθεον των αρχαίων βασιλιάδων της Horodyn.

Level-up, level down και όποιος αντέξει

Η δράση ξεκινάει με έναν αρκετά έξυπνο τρόπο, με την ομάδα ανάπτυξης να μας προσφέρει έναν χαρακτήρα με όλα τα χαρακτηριστικά του στο μέγιστο, πριν τελικά, για κάποιο μυστήριο λόγο, χάσει όλες τις δυνάμεις του και από το level 40 μεταφερθεί ουσιαστικά στο μηδέν. Αυτό το τρικ θα ωθήσει τους παίκτες να προχωρήσουν, γνωρίζοντας εκ των προτέρων τα όρια στα οποία μπορούν να φτάσουν αν και μέχρι να γίνει αυτό εφικτό, απαιτείται υπομονή. Πολύ υπομονή.





Το Lord of Arcana είναι μια action πρόταση, πλαισιωμένη από πολλά RPG στοιχεία. Η πρώτη άσχημη εικόνα έρχεται από τον τρόπο με τον οποίο έχει αποδοθεί η περιπλάνηση στα κατά τα άλλα πανέμορφα επίπεδα, η οποία είναι υπερβολικά απλοποιημένη. Η λογική του τίτλου στηρίζεται στα dungeons και από τη στιγμή που ο παίκτης επιλέξει να εμπλακεί σε κάποιο από αυτά, η μετάβαση στην εκάστοτε περιοχή γίνεται αυτόματα. Πριν όμως γίνουν όλα τα παραπάνω, ο παίκτης επιβάλλεται να ολοκληρώσει μια δοκιμασία, το αποτέλεσμα της οποία θα κρίνει τη μετέπειτα πορεία του. Με αυτόν τον τρόπο το επίπεδο δυσκολίας προσαρμόζεται στα μέτρα του καθενός, αν και συνολικά το Lord of Arcana είναι μια αρκετά δύσκολη περιπέτεια.
Η δράση δεν θα αργήσει να ξεκινήσει, αλλά οι πρώτες εντυπώσεις δεν θα είναι και οι καλύτερες, γιατί πολύ απλά το χαμηλό επίπεδο του χαρακτήρα που ελέγχουμε, δεν συγκρίνεται με αυτό που οι παίκτες συνάντησαν στην αρχή. Το leveling-up γίνεται αυτόματα και με εκνευριστικά αργούς ρυθμούς. Ωστόσο, δεν είναι αυτό το μεγαλύτερο μειονέκτημα. Η επιβράβευση έπειτα από κάθε μάχη θα είναι δυσανάλογη του κόπου για την επίτευξη της νίκης, γιατί όπως αναφέρθηκε λίγο παραπάνω, οι αντίπαλοι αποδεικνύονται σκληρά καρύδια.



Ξεκινάει το ταξίδι, ξεκινούν και τα προβλήματα

Οι παίκτες, όταν εισχωρήσουν σε μια νέα περιοχή, θα μπορούν να δουν τις θέσεις των εχθρών και, αν το επιθυμούν, θα μπορούν να παραλείψουν κάποια μάχη. Αυτό δυστυχώς ισχύει μόνο στη θεωρία, γιατί ουσιαστικά καμία αναμέτρηση δεν γίνεται ή δεν πρέπει να αποφευχθεί. Και θα εξηγήσουμε ευθύς αμέσως τι εννοούμε. Το κάθε επίπεδο είναι χωρισμένο σε τμήματα, με τη μετάβαση από το ένα στο άλλο, να απαιτεί την απόκτηση κάποιου κλειδιού. Αυτό θα βρίσκεται πάντοτε στην κατοχή κάποιου αντιπάλου, ενώ ακόμα και όταν οι αποστάσεις είναι μεγάλες, ο πρωταγωνιστής θα γίνεται άμεσα αντιληπτός και έτσι αναπόφευκτα θα πρέπει να προετοιμαστεί για τη μάχη που έπεται.
Την κατάσταση δείχνει να δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο η προβληματική κάμερα, ο έλεγχος της οποίας έχει ανατεθεί στον σταυρό κατεύθυνσης της κονσόλας. Το άσχημο είναι πως αν ο χρήστης προσπαθήσει να την μετακινήσει, θα πρέπει να πάρει το χέρι του από το αναλογικό μοχλό που, φυσικά, ελέγχει το χαρακτήρα του. Ακόμα χειρότερα, όταν αυτός αρχίσει να κινείται, η κάμερα δεν τοποθετείται αυτόματα πίσω του ώστε να διευκολύνει την περιπλάνηση, αλλά παραμένει στην θέση που είχε τοποθετηθεί πριν.

Ευτυχώς υπάρχουν και οι μάχες

Η κατάσταση δείχνει να βελτιώνεται όταν ξεκινήσει κάποια μάχη, με την επιλογή lock να είναι πραγματικά σωτήρια. Τα δύο πλήκτρα επίθεσης θα είναι υπεύθυνα για ορισμένα αποτελεσματικότατα combos ενώ όταν η μπάρα ενέργειας των εχθρών φτάσει σε χαμηλά επίπεδα, τα quick time events θα είναι υπεύθυνα για ορισμένες εντυπωσιακές και άκρως κινηματογραφικές σκηνές. Στα θετικά επίσης συγκαταλέγονται τα τεράστια bosses, αλλά είναι απορίας άξιο πως ένας μεγαλοπρεπής δράκος, για παράδειγμα, απαιτεί τον ίδιο αριθμό χτυπημάτων –και είναι πραγματικά αμέτρητα- με ένα ταπεινό troll.
Ουσιαστικά αυτή είναι η δομή του Lord of Arcana. Ο παίκτης πληροφορείται για την ύπαρξη ενός dungeon, προχωράει μέσα από συγκεκριμένες τοποθεσίες μέχρι να φτάσει σε κάποιο boss battle και η ίδια λογική επαναλαμβάνεται από την αρχή μέχρι το τέλος. Η ολοκλήρωση του τίτλου δεν πρόκειται να έρθει πριν τις 15 ώρες, αλλά είναι αναγκαίο να διευκρινισθεί πως αυτό επιτυγχάνεται μέσω της ακατάπαυστης επανάληψης αλλά και της ανακύκλωσης των ίδιων εχθρών ξανά και ξανά. Για να μην σταθούμε περισσότερο στο γεγονός πως έχουμε φτάσει στο σημείο να μιλάμε για αυστηρή γραμμικότητα σε μια πρόταση που στην βάση της έχει έναν RPG πυρήνα…
Το Lord of Arcana προσφέρει και ένα multiplayer mode, όπου μέχρι και τέσσερις φίλοι μπορούν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, μέσω τοπικού δικτύου. Στην προκειμένη περίπτωση το εμπόδιο του υψηλού επιπέδου δυσκολίας δείχνει να λύνεται αλλά στην πορεία εμφανίζεται ένα άλλο. Αν κάποιος από τους τέσσερις παίκτες επιλέξει να ξεκινήσει μια μάχη μόνος του, η δράση παγώνει για τους υπόλοιπους τρεις, οι οποίοι θα πρέπει να περιμένουν υπομονετικά μέχρι ο φίλος τους να εξοντώσει τους αντιπάλους του.


Σε τεχνικό επίπεδο η νέα πρόταση της Square Enix δεν απογοητεύει, έστω και αν δεν καταφέρνει να έχει τη δική της ταυτότητα. Οι περισσότεροι χαρακτήρες μοιάζουν να έχουν προέλθει από άλλες δημιουργίες της εταιρίας, ενώ και οι ενδυμασίες τους μπορούν να χαρακτηριστούν -στην καλύτερη των περιπτώσεων- ως υπερβολικές. Οι λεπτομέρειες στα επίπεδα είναι πάρα πολλές, τα spells έχουν μια εντυπωσιακή εικόνα, ενώ αν κάποιος επιλέξει να εγκαταστήσει τον τίτλο στην κονσόλα του, θα μειώσει τα loading times στο ελάχιστο. Ο ήχος από την άλλη είναι απλά συμπαθητικός, με την απουσία ομιλίας να καλύπτεται από την όμορφη μουσική, που άλλοτε είναι ήρεμη και άλλοτε δυναμική.


Square, Square είσαι εδώ;

Δεν χρειάζεται να ειπωθεί τίποτα περισσότερο σχετικά με το Lord of Arcana. Αφήνοντας στην άκρη τη μέτρια πρόταση της Access Games, αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι οι επιλογές της ίδιας της Square Enix. Τα πολλά λάθη θέτουν υπό αμφισβήτηση μια εταιρία που παλιότερα αποτελούσε σχολή, ένα παράδειγμα προς μίμηση. Πλέον, η ποιότητα και η πρωτοτυπία δύσκολα εντοπίζονται στις προτάσεις της θρυλικής εταιρείας, με την ανακύκλωση των ίδιων ιδεών ξανά και ξανά να προκαλούν τη δικαιολογημένη δυσαρέσκεια του κοινού.
Γιώργος Τσακίρογλου

+

  • Όμορφος τεχνικός τομέας
  • Ενδιαφέρουσες μάχες
  • Εντυπωσιακά bosses
-

  • Υπερβολικά αργή εξέλιξη
  • Αδιάφορο σενάριο
  • Αυστηρή γραμμικότητα
  • Προβληματική κάμερα
  • Δεν προσφέρει απολύτως τίποτα καινούργιο στην κατηγορία
www.gameover.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Παρουσιάστηκε το XPERIA PLAY

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Νέα μειωμένη τιμή στο PSP 3000 έρχεται στη χώρα μας.
Μετά από την δεύτερη πτώση τιμής του PSP στην Αμερική, σειρά έχει και η Ευρώπη.

Οι περισσότεροι θα θυμούνται πως τον Φεβρουάριο η τιμή του PSP 3000 έπεσε στην Αμερική ενώ στην Ευρώπη όχι, έτσι πλέον από επίσημα δημοσιεύματα σας ανακοινώνουμε την μείωση τιμής των 3000 και στην Ευρώπη αλλά όχι στην Αγγλία.

Τα δημοσιεύματα τα οποία μόλις πριν λίγο είδαν το φως αναφέρουν μία μειωμένη τιμή στα PSP 3000 από τα 169.99 ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα στα 129.99 ευρώ. Όμως λόγο κάποιων διακυμάνσεων στη ισοτιμία του ευρώ με τη λύρα Αγγλίας οι Άγγλοι πρέπει να περιμένουν λίγο ακόμα.

Ο Satoshi Fukuoka της SCEJ δηλώνει πως αυτή η τιμή έρχεται για να προσελκύσει κι άλλο τους gamers της Ευρώπης ώστε να προχωρήσουν στην αγορά της φορητής κονσόλας. Βέβαια μη ξεχνάτε πως στο τέλος του έτους περιμένουμε το νέο PSP με όνομα NGP.



https://pspgr.net/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Σταμάτησε η παραγωγή του PSP GO


To PSP GO, η φορητή κονσόλα της Sony που μισήθηκε όσο καμία άλλη, μπήκε στο ράφι.

Όπως αναφέρει η SCEJ σήμερα, επιβεβαίωσε τις φήμες που ήθελαν την παραγωγή του PSP GO να σταματά. Όλα ξεκίνησαν όταν ένας υπάλληλος καταστήματος της Sony, είπε πως δεν πρόκειται να φέρει άλλα PSP GO ενώ υποστήριξε πως σε λίγες μέρες, δε θα είναι εφικτό ούτε από την επίσημη σελίδα της εταιρίας.

Το PSP GO το οποίο κυκλοφόρησε επίσημα τον Οκτώβριο του 2009, που πρωτοτύπησε μιας και ήταν η πρώτη φορητή κονσόλα της εταιρίας που δεν υποστήριζε οπτικούς δίσκους UMD, δεν κατάφερε να αγγίξει στο έπακρο το αγοραστικό κοινό. Αυτός φαίνεται να ήταν και ο λόγος που η τιμή της κονσόλας έπεφτε συνεχώς τους προηγούμενους μήνες.

Όλα αυτά μη ξεχνάτε πως γίνονται λίγους μήνες πριν την επίσημη κυκλοφορία του Xperia Play (τον Ιούλιο του 2011 στην Ελλάδα, στην τιμή των 650 ευρώ).


https://pspgr.net/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top