Άγγελος
Επιφανές μέλος


επειδη εχω xp sp2 εδω και χρονια και θελω να βαλω τα win 7 pro 64 ,120 ευρω τα εχουνε..
αξιζει?εχω 6 giga ram και θελω να παιξω με dx10 -11 που δεν εχουν τα xp τα νεα παιχνιδια..
ελπιζω να τα δωσω τα λεφτα και να μην το μετανιωσω..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Τα vista που πολλοι τα λέτε svista (

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σαφώς και είναι πιο εύχρηστα, ασχέτως αν πολύ λίγο πιο εύχρηστα. Αυτές οι μικρές αλλαγές (όπως το ότι πολύ εύκολα βάζεις δυο παράθυρα διπλά δίπλα) λύνουν πολλές φόρες τα χέρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεσμώτης
Περιβόητο μέλος


Υποστηρίζεται καλώς?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gademis
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyroskaftanis
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iGiannis
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Από ότι είδα υπάρχει driver για windows 7 clickΧρησιμοποιούσα τα Windows 7 από το καλοκαίρι (ξεκίνησα με RC και τελείωσα με RTM) και πριν λίγες μέρες αναγκάστικα και έβαλα τα Vista Home. Ο λόγος ήταν ότι τα Windows 7 δεν έχουν drivers για την κάρτα γραφικών μου (Ati Radeon HD 4350) και μετά από λίγες ημέρες ο υπολογιστής μου πήγαινε λες και είχα κολλήσει το χειρότερο ιό! Κάθε παράθυρο άνοιγε μετά από 5 λεπτά και έλεγε συνεχώς "Δεν αποκρίνεται".
ή μπορείς να το ψάξεις και από εδώ αν θες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iGiannis
Πολύ δραστήριο μέλος



Υ.γ: Στα Vista πέρασα τους οδηγούς που είχα το cd της κάρτας γραφικών μιας και είναι συμβατή με τα Vista, αλλά έκανα και ένα update από την ιστοσελίδα της AMD. Η μόνη περίπτωση για να λειτουργήσει σωστά η παρούσα κάρτα γραφικών στα Windows 7 είναι να επιλέξεις τους οδηγούς της Microsoft, αλλά δεν είναι το πιο απλό πράγμα μιας και στο επόμενο update θες δε θες να εγκαταστήσουν από μόνα τους τους οδηγούς της ATI και θα κάνεις τα ίδια από την αρχή.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~LoVeR BoY~
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmzk
Δραστήριο μέλος


Κατι αλλο θα φταει , (μνημη ?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deviance
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriakos_
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


δεν το καταλαβα,,τι σημαινει τα βρισκει μονο του?έξυπνο και ωραίο Driver library σχεδον για τίποτα δεν χρειάζεσαι driver τα βρίσκει μόνο του
απο το νετ?
ή εχει καποιους βασικους οδηγους..που λειτουργουν ακομα και αν δεν βαλεις με cd του κανονικους..?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Και τα δυοεχει καποιους βασικους οδηγους..που λειτουργουν ακομα και αν δεν βαλεις με cd του κανονικους..?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος




Τα 7, νομίζω ότι είναι κάτι σαν service pack για τα vista, που η Microsoft επέλεξε να το κάνει νέο λειτουργικό σύστημα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος


Παρόλα αυτά, υπάρχουν ενδιαφέρουσες νέες δυνατότητες και βελτιώσεις στις ήδη υπάρχουσες στα Windows 7 και τα θεωρώ αρκετά καλύτερα από όλες τις προηγούμενες εκδόσεις των Windows.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Αρχική Δημοσίευση από SSB@adslgr:Αναφορικά με κάποια από τα προηγούμενα posts φίλων, θα ήθελα να προσθέσω κάποιες λεπτομέρεις ελπίζοντας να γίνει καλύτερα κατανοητό το θέμα του performance gain που παρατηρείται στα Windows 7.
Κατ' αρχήν, το performance gain των Windows 7 δεν έχει παρά ελάχιστη σχέση με κάποια "μαζική διαχείριση μνήμης". Αν με τον όρο αυτό, οι φίλοι που τον χρησιμοποίησαν εννοούν το memspace preallocation, τα MEM I/O priorities, το mem copy prevention και τα SF/RB/RD, όλα αυτά αν και έχουν σε μεγάλο βαθμό εξελιχθεί στα Window 7, προυπήρχαν και στα Windows Vista και δεν αποτελούν παρά ελάχιστο βοήθημα στο performance gain των w7. Άλλωστε αν είχαν καταλυτική συμμετοχή στο performance, αυτή θα είχε γίνει εμφανής και στα Vista έναντι των XP, πράγμα που φυσικά δεν συμβαίνει.
Αν και η αύξηση του performance στα w7 είναι αποτέλεσμα πολλών μεγαλύτερης ή μικρότερης σημασίας αλλαγών και προσθηκών, ωστόσο στο μεγαλύτερο βαθμό αυτά που συνεισφέρουν στο performance gain είναι τα παρακάτω.
Όπως ξανασυζητήθηκε στο παρελθόν, κάτι το οποίο επέφερε στα Windows Vista την σημαντικότερη ίσως επίπτωση στο performance, ήταν η κατάργηση του GDI ως accelerated layer και η αντικατάστασή του από GDI/+ -> DX remapped calls. Όλα δηλαδή τα GUI 2D functions ουσιαστικά όχι απλά δεν ήταν accelerated (όπως στα XP) αλλά επιβαρύνονταν από το rendering translation το οποίο και δεν είχε καμμιά βοήθεια από το GPU. Για όσους αναρωτούνται περί της σκοπιμότητας της κατάργησης του accelerated GDI processing στα Vista, να εξηγήσω πως και το GDI και το GDI+ θεωρούνται εδώ και χρόνια legacy και περιοριστικά GX layers, ενώ η χρήση common 2D/3D rendering layer (Vista - 7) επέβαλε την χρήση του mapping των GDI σε DX/DWM calls.
Στα Windows 7, ο rendering translator αντικαταστάθηκε από kernel mode 2/3D primitive processing engine, το οποίο όχι απλά παρέχει GPU accelerated χαρακτηριστικά σε GDI legacy apps, αλλά για πρώτη φορά επιτρέπει την επιτάχυνση ακόμα και του GDI+, συμπεριλαμβανομένων όχι μόνο των vectors αλλά και των raster OPs. Επιπλέον, ολόκληρο το rendering engine αλλά και το WDDM1.1 subsystem έχουν επανεγγραφεί ώστε να υποστηρίζουν πλήρες mp (physical & core) processing, ενώ για επίσης πρώτη φορά παρέχεται το per app zbuffering που καταργεί εντελώς το overhead του memcpy (sys mem).
Επίσης η απομόνωση των 2/3D primitives από τα vector και raster ops, αφήνει στην "δικαιοδοσία" των GPU vendors μόνο την επιτάχυνση των θεμελιωδών functions (A/Bl, HW cursors, COORD xlt, bitblit κλπ) ενώ η πλήρης διαχείριση και επιτάχυνση του buffering, vector processing, ROP κλπ περνούν στο subsytem των Windows 7 εκμεταλευόμενα τα χαρακτηριστικά του multiprocessing, του duplicate memcpy prevention και της πλήρους εξάλειψης του bottleneck του διαρκούς GX mem I/O. Και φυσικά εντέλλει προσφέρει και ένα unified graphics layer απαλλαγμένο στο μεγαλύτερο βαθμό του από το legacy code και τα επίσης legacy issues των drivers των GPU vendors.
Στα Windows 7 (και στα 2008/R2) για πρώτη φορά μετά την δημιουργία του επανεγγράφηκε το μεγαλύτερο μέρος του NT Kernel, δίνοντας πλέον ιδιαίτερη έμφαση στο SMP και όχι απλά στο app level physical processor multithreading που ίσχυε μέχρι σήμερα. Επίσης σημαντικότατα ,όσον αφορά το performance, subsystems ή sub features όπως το thread scheduling τα sync facilities του process scheduler, αλλά και ο memory manager έχουν είτε επανεγγραφεί είτε βελτιωθεί στο σύνολό τους. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτά, υπάρχουν ήδη εδώ στο forum δικά μου posts αλλά και άλλων φίλων όπου τα αναλύουμε διεξοδικότερα.
Κάνοντας quote από παλαιότερό μου post, στον νέο kernel έχει σχεδόν εκμηδενιστεί η χρήση hardware locks, ενώ γίνεται χρήση στρατηγικών όπως resource partitioning, lock-free algorithms και κατάργηση του άχρηστου πλέον kernel dispatcher lock. Στη θέση μάλιστα του d/l χρησιμοποιείται ένα εξελιγμένο synchronization scheme διαχειρίζεται τους timers, τα deferred procedure calls και το swap in - swap out των thread kernel stacks. Επίσης για την απομνημόνευση και διαχείριση των transition states, δεν χρησιμοποιείται πλέον locking, ούτε οι συνήθεις αλγόριθμοι lock state, αλλά μια μορφή spinlocks που στηρίζονται και πάλι σε lock-free αλγόριθμους. Με τα παραπάνω αποφεύγεται σχεδόν πλήρως το latency που παρατηρούταν στο lock dispatching καθώς και στο semaphore notification.
Στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένων και των Vista, το dispatcher lock έπρεπε να είναι παρόν για τον συχρονισμό του threading και να παίζει το ρόλο του "κυρίαρχου" kernel spinlock. Με την πλήρη αφαίρεσή του, και την αντικατάσταση της λειτουργίας του από το νέο εξελιγμένο sync scheme, όλοι οι περιορισμοί (π.χ. 16 physical cpu) αλλά και όλες οι καθυστερήσεις του thread synchronization και event notification έχουν αρθεί με αποτέλεσμα, όπως είχα πεί και παλαιότερα, την τρομερή ευελιξία του smp scaling χωρίς latency issues, αλλά το σημαντικότερο την πραγματική αύξηση των επιδόσεων σε επίπεδο multithreaded execution και την πολύ καλύτερη εκμετάλλευση του επεξεργαστικού hardware.
Όπως μάλιστα είχα υποδείξει και σε φίλους που με είχαν ρωτήσει στο παρελθόν, δεν είναι λοιπόν καθόλου παράξενη ή μη αναμενόμενη η αύξηση του performance multithread εφαρμογών σε ποσοστό που υπερβαίνει το 200% ή και ακόμα περισσότερο, ενώ υπάρχει σημαντικότατη βελτίωση του performance ακόμα και σε single threaded εφαρμογές αν αυτές εκμεταλλεύονται τα μειωμένα h/w locks και το νέο process scheduler.
Για να μην παρεξηγηθώ, το παραπάνω δεν σημαίνει πως "κάθε εφαρμογή θα είναι δύο, τρεις ή περισσότερες φορές ταχύτερη στα Windows 7". Απαιτητικές όμως εφαρμογές ιδιαίτερα αυτές που κάνουν χρήση των βελτιωμένων χαρακτηριστικών, και με multi thread χαρακτηριστικά δεν αποκλείεται να κερδίσουν ακόμα και πολύ περισσότερο σε απόδοση συγκεκριμένων σημείων του processing τους, ενώ η αύξηση των επιδόσεων αφορά και τα επιμέρους τμήματα ή applets του ίδιου του συστήματος, αφού όπως προανέφερα στο μεγαλύτερό τους μέρος έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να εκμεταλλεύονται τα νέα χαρακτηριστικά.
Μέσα στα έμμεσα θετικά επακόλουθα του kernel rewrite είναι και ο νέος INTR exception dispatcher που καταργώντας το exception polling και υιοθετώντας τα accelerated interprocessor syncs και το MP thread spreading των events, επιταχύνει σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό ολόκληρο το σύστημα και φυσικά σε ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό τα επιμέρους subsystems, όπως τους exception handlers, τα APC/DPC και την δημιουργία των executive objects. Και μόνο από αυτές τις βελτιώσεις, το hardware layer (κυρίως) του συστήματος, έχει πλέον το μικρότερο μέχρι σήμερα σε NT latency, κάτι που γίνεται ιδιαίτερα εμφανές σε υποσυστήματα που στο παρελθόν δεν ανταποκρίνονταν ιδιαίτερα σωστά.
Σαν παράδειγμα θα αναφέρω D/D acquisition devices (όπου οι βελτιώσεις στο latency ξεπερνούν το 500%), A/D devices (>300%) και αν αυτά φαίνονται αδιάφορα ή άγνωστα σε κάποιους φίλους, να προσθέσω τα sound devices (απαντώντας έτσι και σε ερώτηση του φίλου manosdoc). Η βελτίωση του latency, του processing, η μείωση του cpu overhead και η απαλοιφή σχεδόν φαινομένων noise, buffering issues κλπ ακόμα και σε φτηνά onboard codecs κάνει το sound system των Windows 7 πρακτικά το ταχύτερο και χωρίς την απαίτηση εξειδικευμένων hardware DSP ακόμα και σε ιδιαίτερα απαιτητικές εφαρμογές.
Μέσα στο επιμέρους βελτιώσεις του performance, θα πρέπει να προσθέσω το rendering acceleration των external rendering devices (printers, plotters, pagesetters κλπ) ειδικά με την έλευση των WDDM output drivers και WDDM printing devices, το MT/P accelerated font rendering, το pipelined processing του metadata & sync stage processing του NTFS και πλήθος άλλων μικρότερης σημασίας υποσυστημάτων, των οποίων όμως γίνεται καθολική χρήση από κάθε εφαρμογή, αλλά και από το ίδιο το σύστημα. Συνεπώς η αύξηση του performance σε οποιοδήποτε από αυτά τα υποσυστήματα έχει άμεσο αντίκτυπο σε κάθε εφαρμογή που τα χρησιμοποιεί, ακόμα και αυτές που δεν σχεδιάστηκαν ώστε να εκμεταλλεύονται τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά του λειτουργικού ή το SMP.
Τελειώνοντας, θα πρότεινα να μην βιαζόμαστε να κρίνουμε τα Windows 7, είτε θετικά είτε αρνητικά. Με την επίσημη κυκλοφορία τους, θα είναι ο καθένας σε θέση να κρίνει θετικά ή αρνητικά τις όποιες βελτιώσεις. Προσωπικά, είμαι σχεδόν βέβαιος πως η συγκεκριμένη έκδοση με τις αλλαγές που επιφέρει ιδιαίτερα όσον αφορά το performance θα ξαφνιάσει ευχάριστα, φίλους και εχθρούς των Windows.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.