abakas7
Νεοφερμένο μέλος


Περιλαμβάνεται στα κεφάλαια 5-7 του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου και ίσως θα ήταν ενδιαφέρον να συζητήσουμε μερικά αποσπάσματα. Η ομιλία ξεκινάει με τους εννέα μακαρισμούς:
- «Μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα· επειδή, δική τους είναι η βασιλεία των ουρανών.»
- «Μακάριοι αυτοί που πενθούν· επειδή, αυτοί θα παρηγορηθούν.»
- «Μακάριοι οι πράοι· επειδή, αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη.»
- «Μακάριοι αυτοί που πεινούν και διψούν τη δικαιοσύνη· επειδή, αυτοί θα χορτάσουν.»
- «Μακάριοι αυτοί που ελεούν· επειδή, αυτοί θα ελεηθούν.»
- «Μακάριοι οι καθαροί στην καρδιά· επειδή, αυτοί θα δουν τον Θεό.»
- «Μακάριοι οι ειρηνοποιοί· επειδή, αυτοί θα ονομαστούν γιοι τού Θεού.»
- «Μακάριοι αυτοί που έχουν διωχθεί εξαιτίας τής δικαιοσύνης· επειδή, δική τους είναι η βασιλεία των ουρανών.»
- «Μακάριοι είστε, όταν σας ονειδίσουν, και σας θέσουν υπό διωγμό, και πουν εναντίον σας κάθε κακό λόγο, λέγοντας ψέματα, εξαιτίας Μου. Χαίρεστε και αγάλλεστε, επειδή ο μισθός σας είναι πολύς στους ουρανούς· έτσι, εξάλλου, έθεσαν υπό διωγμό τούς προφήτες πριν από σας.»
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kit-kat
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Πρόκειται για την ομιλία του Ιησού Χριστού πάνω σε ένα όρος,
το περίφημο από την πρόσφατη αιματοχυσία, όρος των Ελαιών

βέβαια μόνο ελιές δεν βλέπεις σήμερα.
όπως κ να εχει, ούτε σαν όρος λέει και πολλά. πιο ψηλό είναι το χαμολόφι που έχουμε πάνω από το χουριόμ' στην ευρυτανία.
παντως έχει υπέροχη θέα στα τείχη της παλιάς πόλης και τον Θόλο του Βράχου. Για όσους δεν πάνε μεθυσμένοι βέβαια.
Προσωπικά, είχα κατεβάσει τόσο ξύδι εκείνη τη μέρα, που ορκίζομαι πως άκουσα τον Ιησού να μιλάει

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νωεύς
Τιμώμενο Μέλος


...«Το Καταστατικό της Βασιλείας των Ουρανών».
...
...
- «Μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα· επειδή, δική τους είναι η βασιλεία των ουρανών.»
...
όπως κ να εχει, ούτε σαν όρος λέει και πολλά. πιο ψηλό είναι το χαμολόφι που έχουμε πάνω από το χουριόμ' στην ευρυτανία.
...
Ρεμπ, η διαφορά είναι στη βαρύτητα κι όχι μόνον στο ύψος, ίσως!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάξιμος
Διάσημο μέλος


Οταν είναι κάτι μπροστά σου και δεν το βλέπεις, δεν σημαίνει οτι είναι μικρό και δεν το βλέπεις, αλλά ίσως είναι τόσο μεγάλο.........και αδερφέ εν Χριστό ρεμπ, διαβλέπω την ανάγκη απο την μεριά σου να το δεις...... πιο ψηλό είναι το χαμολόφι που έχουμε πάνω από το χουριόμ' στην ευρυτανία.
......... Για όσους δεν πάνε μεθυσμένοι βέβαια.
Προσωπικά, είχα κατεβάσει τόσο ξύδι εκείνη τη μέρα, που ορκίζομαι πως άκουσα τον Ιησού να μιλάει![]()

Πράγμα που εύχομαι ολόψυχα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abakas7
Νεοφερμένο μέλος


όσοι πληγωθούν και βασανιστούν σε αυτή τη ζωη θα δικαιωθούν στο τέλος...εγώ πάντως αυτό το πιστεύω!ολα τα δεινά ερχονται για κάποιο λόγο και δοκιμαζουν τις αντοχές μας και τη πίστη μας...
Πράγματι, αγαπητή kit-kat.
Ο Κύριος όμως μάς θέτει μια προϋπόθεση: να υπομείνουμε τις πληγές και το βασανισμό με τον ίδιο τρόπο που και ο Χριστός τα υπέμεινε:
«Επειδή, ποια δόξα υπάρχει, αν αμαρτάνοντας και δεχόμενοι χτυπήματα υπομένετε; Αν, όμως, αγαθοποιώντας και πάσχοντας υπομένετε, αυτό είναι χάρη μπροστά στον Θεό.
Δεδομένου ότι, σε τούτο προσκληθήκατε, επειδή και ο Χριστός έπαθε για χάρη σας, αφήνοντας παράδειγμα σε σας, για να ακολουθήσετε τα ίχνη Του:
- ο Οποίος «δεν έκανε αμαρτία ούτε βρέθηκε δόλος στο στόμα Του».
- ο Οποίος, καθώς Τον λοιδορούσαν, δεν ανταπέδιδε λοιδορίες, πάσχοντας δεν απειλούσε, αλλά παρέδινε τον Εαυτό Του σ' Αυτόν που κρίνει δίκαια»
Τι ωραία να μας δώσει μια τέτοια καρδιά ο Θεός...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abakas7
Νεοφερμένο μέλος


Πάντως, με μια πιο προσεκτική ματιά μπορεί να δει κανείς ότι οι μακαρισμοί είναι ουσιαστικά τα βήματα εκείνα τα οποία αν ακολουθήσει ο άνθρωπος θα έχει φως, δηλαδή θα ξέρει τί πρέπει να κάνει και προς τα πού πρέπει να κινηθεί....«Το Καταστατικό της Βασιλείας των Ουρανών».
...
...
«Μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα· επειδή, δική τους είναι η βασιλεία των ουρανών.»
Όλα όμως ξεκινούν από τη διάθεση του ανθρώπου να ακούσει και να πειραματιστεί το δρόμο του Θεού. Αν προσπαθήσει να "κόψει δρόμο" μπορεί αυτό εκ πρώτης όψεως να φαίνεται πιο εύκολο, όμως ποτέ δεν θα φθάσει στο φωτισμό και δεν θα ακούσει τη φωνή του Κυρίου.
Κι αν στον άνθρωπο φαίνεται δύσκολο ένα τέτοιο μονοπάτι, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η κινητήριος δύναμη για να το περπατήσει είναι η χάρη τού Θεού. Για να αποσταλεί όμως η χάρη του Θεού και να αναπαυθεί επάνω στον άνθρωπο, θα πρέπει αυτός να έχει τη διάθεση να κάνει το πρώτο βήμα, να δείξει στο Θεό την ειλικρινή του πρόθεση να κάνει το θέλημά Του.
Και αυτό είναι ουσιαστικά η σχέση με τον Θεό· όχι μια τυφλή υποταγή σε μια λίστα ηθικοπλαστικών κανόνων (όπως το παρουσιάζουν οι θρησκείες) αλλά μια συνεργία Θεού και ανθρώπου για να μπορέσει να επιτευχθεί η μεταξύ τους ένωση.
Θα επανέλθω με λεπτομέρειες σχετικά με τα βήματα που δείχνει ο κάθε μακαρισμός...
.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


συνεργία Θεού και ανθρώπου
νταξ, καλά πάμε
πρώτα ήταν 100% θεός, ενώ τώρα που η παραδοσιακή θρησκεία υποχωρεί, είναι ...συνεργία
σε άλλα 2000 χρόνια ίσως, θα φτάσετε στον Καζαντζάκη, και θα μιλάτε για ...αυτουργία του ίδιου του ανθρώπου

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abakas7
Νεοφερμένο μέλος


νταξ, καλά πάμε
πρώτα ήταν 100% θεός, ενώ τώρα που η παραδοσιακή θρησκεία υποχωρεί, είναι ...συνεργία
σε άλλα 2000 χρόνια ίσως, θα φτάσετε στον Καζαντζάκη, και θα μιλάτε για ...αυτουργία του ίδιου του ανθρώπου![]()
Αυτό απλώς ποτέ δεν ίσχυε για το Χριστιανισμό. Ακόμη και στην Παλαιά Διαθήκη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Αυτό απλώς ποτέ δεν ίσχυε για το Χριστιανισμό. Ακόμη και στην Παλαιά Διαθήκη.
ομως
ο χριστιανισμός
μεταβλήθηκε για να γίνει αυτό που ξέρουμε σήμερα
και, όσο επιτελεί τον σκοπό του,
θα συνεχίσει να μεταβάλλεται
ώστε να συμβαδίζει με την εποχή
εποχή είπα;
μέχρι να τον φαει λάχανο ο Υδροχόος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abakas7
Νεοφερμένο μέλος


ομως
ο χριστιανισμός
μεταβλήθηκε για να γίνει αυτό που ξέρουμε σήμερα
και, όσο επιτελεί τον σκοπό του,
θα συνεχίσει να μεταβάλλεται
ώστε να συμβαδίζει με την εποχή
Μόνο που εγώ, όπως έχω δηλώσει εξ' αρχής, αναφέρομαι στον γνήσιο και απαρχής Χριστιανισμό που εκφράζει η Καινή Διαθήκη και όχι σε ό,τι το μετέτρεψαν αργότερα διάφοροι. Και αυτό δεν είναι μια ουτοπική προσδοκία αφού ευτυχώς υπάρχουν και σήμερα άνθρωποι και εκκλησίες που έχουν στραφεί στις ρίζες του Χριστιανισμού και τον βιώνουν στη γνήσια εκδοχή του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Μόνο που εγώ, όπως έχω δηλώσει εξ' αρχής, αναφέρομαι στον γνήσιο και απαρχής Χριστιανισμό που εκφράζει η Καινή Διαθήκη και όχι σε ό,τι το μετέτρεψαν αργότερα διάφοροι. Και αυτό δεν είναι μια ουτοπική προσδοκία αφού ευτυχώς υπάρχουν και σήμερα άνθρωποι και εκκλησίες που έχουν στραφεί στις ρίζες του Χριστιανισμού και τον βιώνουν στη γνήσια εκδοχή του.
ε πες το ντε
για πες
επιστολες Παύλου μέσα ή ου;
προσεξε τι θα απαντησεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abakas7
Νεοφερμένο μέλος


ε πες το ντε
για πες
επιστολες Παύλου μέσα ή ου;
προσεξε τι θα απαντησεις
Είναι γνωστή αγαπητέ μου η παρανόηση ότι τάχα ο απ. Παύλος διδάσκει διαφορετικά πράγματα από τον Ιησού Χριστό και "μετατρέπει" το Χριστιανισμό μέσα στις επιστολές του.
Αυτή όμως η αντίληψη είναι καθαρά προϊόν ημιμάθειας και κακεντρέχειας. Αν θες να το συζητήσουμε πιο αναλυτικά άνοιξε ένα σχετικό θέμα. Ας μη το συνεχίσουμε όμως εδώ επειδή ήδη έχουμε βγει offtopic.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


μου απαντησες μια χαρα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abakas7
Νεοφερμένο μέλος


γιατι να το κανω;
μου απαντησες μια χαρα![]()
Εξαρτάται βεβαια και τί είδους απάντηση επέλεξες να κρατήσεις...

Τέλος καλό, όλα καλά πάντως...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάξιμος
Διάσημο μέλος


Αντιλαμβάνομαι μια αδυναμία εκ μέρους σου, να κάνεις διάλογο.γιατι να το κανω;
μου απαντησες μια χαρα![]()
Δεν σου καίγεται καρφί, γι'αυτά που σου λέει ο απέναντι σου.
Μιλάς για τον Χριστιανισμό, δεχόμενος de facto ιδέες.
Με ποιον τρόπο θέλεις να συζητήσουμε;
Ως γνωρίζοντες ή ως μη γνωρίζοντες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abakas7
Νεοφερμένο μέλος


- «Μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα· επειδή, δική τους είναι η βασιλεία των ουρανών.»
Η ανάβαση στην πνευματική σκάλα που οδηγεί στο Χριστό και τη Βασιλεία Του, ξεκινάει όταν ο άνθρωπος παραδεχθεί την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ του.
Αυτός που κατέχει πράγματα που θεωρούνται σπουδαία και πολύτιμα στον κόσμο αυτό, ΔΕΝ είναι αναγκαστικά και πλούσιος στο πνεύμα, ακόμη κι αν είναι μορφωμένος, αν έχει πολλά πτυχία, αν εκτιμάται από την κοινωνία κλπ.
Και ο λόγος είναι ότι αυτά τα οποία θεωρούνται στον κόσμο αυτό ως «πλούτη», έχουν ημερομηνία λήξης, είναι φθαρτά. Αληθινό πλούτο όμως αποτελεί κάτι το οποίο δεν χάνει ποτέ την αξία του, ακόμα και όταν τελειώσει η επίγεια ζωή, αλλά είναι πολύτιμο στους αιώνες των αιώνων.
Πολλοί άνθρωποι αφιερώνουν τη ζωή τους στην προσδοκία να πλουτίσουν. Μια πορεία γεμάτη μέριμνες, άγχος και η οποία καθ' οδόν πολλές φορές αφαιρεί την ανθρωπιά. Αλλά κι αν τα καταφέρουν τελικά, διαπιστώνουν ότι η επίτευξη του στόχου τους δεν τους εξασφάλισε αυτό που περίμεναν, δηλαδή την ευτυχία.
Ο Χριστός λοιπόν καλεί τον άνθρωπο να παραδεχθεί τη φτώχεια του πνεύματός του. Σε όποιον έχει την ειλικρίνεια και την ταπεινοφροσύνη να το κάνει αυτό, ο Θεός θα του χαρίσει τη βασιλεία των ουρανών.
Διότι όταν ο άνθρωπος ομολογεί ενώπιον του Θεού την έλλειψή του, το σφάλμα του, τη βρωμιά του, τη φτώχεια του κ.ά., τότε Αυτός δεν θα του στείλει ένα κεραυνό στο κεφάλι για να τον τιμωρήσει, αλλά θα αγκαλιάσει το πλάσμα Του και θα φροντίσει να γεμίσει το κενό του με την παρουσία Του και να πλουτίσει τη φτώχεια του δίνοντας του τις ιδιότητες του δικού Του χαρακτήρα: αγάπη, αγαθότητα, πραότητα, δικαιοσύνη, χρηστότητα, σοφία, σύνεση κλπ.
Αυτές οι αξίες είναι αληθινός πλούτος, πρώτα απ' όλα επειδή ο άνθρωπος που τις έχει ξέρει ανά πάσα στιγμή τί πρέπει να κάνει και προς τα πού πρέπει να κινηθεί, δηλαδή έχει φως στη ζωή του, κι έπειτα ένας τέτοιος χαρακτήρας που ομοιάζει τού Χριστού, τού εξασφαλίζει τη συνεχή επικοινωνία με το Θεό αλλά και την είσοδο στη Βασιλεία των Ουρανών. Με άλλα λόγια, του εξασφαλίζει την αιώνια ευτυχία και μακαριότητα ήδη από αυτή τη ζωή.
Είθε ο καθένας μας να παραδεχθεί ενώπιον του Θεού την πνευματική του φτώχεια για να γευθεί αυτή τη μακαριότητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Είθε ο καθένας μας να παραδεχθεί ενώπιον του Θεού την πνευματική του φτώχεια για να γευθεί αυτή τη μακαριότητα.
"Θεε, είμαι πνευματικά φτωχός,
αλλά μην ξεχνάς
ότι με έφτιαξες
κατά την εικόνα σου"

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abakas7
Νεοφερμένο μέλος


Ο απ. Παύλος ήταν πολύ μορφωμένος, με υψηλή κοινωνική θέση, γνωστός για το θρησκευτικό ζήλο του, κάτοχος της διπλής ιθαγένειας Εβραίου και Ρωμαίου (πράγμα πολύ σπουδαίο τότε) κλπ. Αξιοζήλευτα προσόντα για έναν άνθρωπο εκείνης της εποχής.
Αντιλήφθηκε όμως ότι παρόλα αυτά βρισκόταν σε πνευματική φτώχεια διότι μέσα από όλα αυτά δεν μπορούσε να γνωρίσει τον Χριστό και να αποκτήσει αιώνια ζωή. Ομολογεί λοιπόν ο ίδιος:
«Εγώ έχω να παρουσιάσω και φυσικά προσόντα. Αν κάποιος άλλος νομίζει πως έχει φυσικά προσόντα, στα οποία στηρίζεται, εγώ έχω περισσότερα:
Περιτμήθηκα την όγδοη μέρα από τη γέννησή μου, κατάγομαι από το λαό Ισραήλ, από τη φυλή Βενιαμίν, είμαι Εβραίος γέννημα θρέμμα. Ως προς την τοποθέτησή μου έναντι του νόμου, υπήρξα Φαρισαίος. Ως προς το θρησκευτικό μου ζήλο, ήταν τόσος που κατέτρεχα την εκκλησία! Ως προς τη δικαιοσύνη που απαιτεί ο νόμος, υπήρξα άμεμπτος.
Όμως αυτά που ήταν για μένα κέρδη, αυτά ακριβώς τα θεώρησα ζημία σε σύγκριση με το Χριστό. Και μάλιστα εξακολουθώ να θεωρώ πως στην πραγματικότητα όλα είναι ζημία μπροστά στην υπεροχή της γνώσης του Ιησού Χριστού του Κυρίου μου, για τον οποίο τα απαρνήθηκα όλα. Και πραγματικά τα θεωρώ ότι είναι σκουπίδια για πέταμα, προκειμένου να κερδίσω το Χριστό και να βρεθώ ενωμένος μαζί Του»
Σπουδαίες οι γνώσεις, χρήσιμη η μόρφωση και απολύτως απαραίτητα τα φυσικά προσόντα. Στο θέμα όμως της γνωριμίας με το Χριστό και της απόκτησης αιώνιας ζωής, δεν έχουν καμία χρησιμότητα. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να μορφώνεται ή να αποκτά γνώσεις (άλλωστε και ο απ. Παύλος αν δεν είχε μόρφωση πώς θα έγραφε τόσες επιστολές; ) αλλά θα πρέπει να προσέξουμε να μην τα θεωρήσουμε αυτά ως πλούτο και χάσουμε τον πραγματικό και αιώνιο πλούτο.
Και σε άλλο σημείο ο απ. Παύλος γράφει ότι το κήρυγμα τού Ευαγγελίου είναι αυτό που οδηγεί τον άνθρωπο στην απόκτηση του αληθινού πλούτου:
«σαν φτωχοί [εμείς οι απόστολοι], όμως πλουτίζουμε πολλούς (με το κήρυγμά μας)» (Β' Κορινθίους 6:10)
Αν λοιπόν ο απ. Παύλος αλλοίωνε τη διδασκαλία του Ιησού Χριστού, η πρώτη διδασκαλία την οποία θα έπρεπε να αλλοιώσει θα ήταν αυτή που δεν τον συνέφερε, περί πνευματικής φτώχειας, διότι καταργούσε όλη την αξία και το image που του προσέδιδαν τα φυσικά του προσόντα.
Επειδή λοιπόν σε προηγούμενα μηνύματα ανέφερα για τους "φτωχούς τω πνεύματι" που είναι λόγια του Χριστού, άνοιξα αυτή τη σύντομη παρένθεση ώστε από αυτά τα παραδείγματα (αλλά και από πάρα πολλά ακόμη που μπορούμε να αναφέρουμε μέσα από τις επιστολές) να γίνει σαφές ότι δεν υπάρχει καμία αντίφαση μεταξύ της διδασκαλίας του Ιησού Χριστού και του απ. Παύλου.
Υ.Γ. @Rempeskes: Η πνευματική φτώχεια του ανθρώπου δεν έχει σχέση με το "κατ' εικόνα" αλλά με το "καθ' ομοίωσιν". Ο Θεός έδωσε μεν το "κατ' εικόνα" αλλά η καλλιέργεια του "καθ' ομοίωσιν" είναι ευθύνη ανθρώπου.
.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάξιμος
Διάσημο μέλος


αμ, πες πως μας δουλεύεις,"Θεε, είμαι πνευματικά φτωχός,

[FONT="]εμ, είσαι και αόματος,[FONT="]αλλά μην ξεχνάς
ότι με έφτιαξες
κατά την εικόνα σου" [/FONT]
![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.