[Αρχείο 2018 - 2022] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Η επιβράβευση δεν χρησιμοποιείται μόνο στο δημοτικό αλλά καθ' όλη μας τη ζωή, ακόμα και στο περιβάλλον εργασίας μας. Δεν ξέρω γιατί θεωρείς ότι είναι act δημοτικού. Ωστόσο δεν έχει σημασία να σου λέει κάποιος καλά λόγια ενώ είσαι κακός σε αυτό που κάνεις. Μια δυο φορές ναι, για να σου ανεβάσει την ψυχολογία, όπως όταν ένας μαθητής πάει ας πούμε από το 9 στο 10. Αλλά δεν μπορείς να του λες συνέχεια μπράβο ενώ παίρνει βάση. Εδώ έρχεται η βαθμολογία. Αποτυπώνει τις προσπάθειες μας παρά τα καλά ή κακά λόγια των καθηγητών/γονιών μας. Είναι μια "όσο γίνεται πιο αντικειμενική" άποψη για αυτό που κάνουμε. Και αυτό δεν αφορά μόνο το σχολείο. Το σχολείο πρέπει να σε προετοιμάζει για τη συνέχεια. Θα σε αξιολογούν συνεχώς από δω και πέρα. Στην αναζήτηση εργασίας, στην δουλειά σου, στη ζωή σου με διαφορετικούς τρόπους συνεχώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,268 μηνύματα.
Η επιβράβευση δεν χρησιμοποιείται μόνο στο δημοτικό αλλά καθ' όλη μας τη ζωή, ακόμα και στο περιβάλλον εργασίας μας. Δεν ξέρω γιατί θεωρείς ότι είναι act δημοτικού. Ωστόσο δεν έχει σημασία να σου λέει κάποιος καλά λόγια ενώ είσαι κακός σε αυτό που κάνεις. Μια δυο φορές ναι, για να σου ανεβάσει την ψυχολογία, όπως όταν ένας μαθητής πάει ας πούμε από το 9 στο 10. Αλλά δεν μπορείς να του λες συνέχεια μπράβο ενώ παίρνει βάση. Εδώ έρχεται η βαθμολογία. Αποτυπώνει τις προσπάθειες μας παρά τα καλά ή κακά λόγια των καθηγητών/γονιών μας. Είναι μια "όσο γίνεται πιο αντικειμενική" άποψη για αυτό που κάνουμε. Και αυτό δεν αφορά μόνο το σχολείο. Το σχολείο πρέπει να σε προετοιμάζει για τη συνέχεια. Θα σε αξιολογούν συνεχώς από δω και πέρα. Στην αναζήτηση εργασίας, στην δουλειά σου, στη ζωή σου με διαφορετικούς τρόπους συνεχώς.

Ξαναλεω οτι συμφωνω,καποια επιβραβευση ειναι θεμιτη και καλο ειναι να υπαρχει.
Απο ενα σημειο και μετα ωστοσο πραγματι γινεται δημοτικο.
Δεν καταλαβαινω πως σχετιζεις το σχολειο με τη δουλεια.
Διαφορετικες εννοιες,διαφορετικοι σκοποι.Στο σχολειο απωτερος σκοπος σου ειναι να μαθαινεις,οχι να συλλεγεις βαθμους για το τετραμηνο.Στη δουλεια παραγεις εργο μεσω των υπηρεσιων σου με απωτερο σκοπο την χρηματικη απολαβη.
Εκτος αυτου,αλλο ενας 25χρονος που δουλευει και υποτιθεται γνωριζει και αλλο ενα 16χρονο που ακομα μαθαινει και το κρινεις με νουμερα.
Ειπαμε οχι Δημοτικο αλλα οχι και Rambo.

Θυμαμαι οταν με ρωταγαν οι καθηγητες τι βαθμο θελω οπως ολα τα παιδια στην ταξη,η τι περιμεναμε,ποσο cringe ερχινα.Ειναι λες και σου λενε ποσο πιστευεις οτι αξιζεις να σε πουλησουμε;
Κοστολογισε το σπιτι σου,το αυτοκινητο σου,τα ακινητα σου,αλλα ρε φιλε εγω ειμαι ανθρωπος,ειμαι αυτος που ειμαι,και αξιζω οσο ο καθε ανθρωπος στον κοσμο.Μην με ρωτας απο το 1-20 ποσο αξιζω λες και ειμαι αντικειμενο προς πωληση.

Το προβλημα ειναι στην ιδεολογια,και δεν το λεω γιατι π.χ. ημουν κακος μαθητης και δεν διαβαζα και λεω,αα την ατιμη την βαθμολογια να την καταρριψουμε για να εξισωθουμε ολοι.Απο 17~18 ηταν ο μ.ο. ανεκαθεν.Ικανοποιητικος μπορω να πω,αρα για να λεω οτι η βαθμολογια δεν βοηθα στην ψυχολογια ενος μαθητη τουλαχιστον στο δημοτικο-γυμνασιο-λυκειο θα υπαρχει μια λογικη και οχι συμφερον.

Εκτος αυτου,ειναι θεμα και των καθηγητων που κανουν λαθος τη δουλεια τους και στιγματιζουν την βαθμολογια.
Σε ολη μου τη ζωη ειδα εναν,μονο εναν καθηγητη πραγματικα να μην νοιαζεται για τους βαθμους και να κοιτα μονο την κρυμμένη δυνατοτητα που κρυβει ο καθε μαθητης.Τετοιοι ανθρωποι ειναι που σε ωθουν στην πραγματικη γνωση και στοχασμο.Ολοι οι υπολοιποι ειναι βοδια με ενα χαρτι που διορίστηκαν και μπαινουν στον κοπο να ασχοληθουν μονο με τους αριστους και εαν δεν βαριουνται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
DumeNuke δεν έχεις άδικο σε όσα λες, αλλά νομίζω συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Εκεί που απαιτείται πιστοποίηση, πρέπει να υπάρχει εξέταση. Γι' αυτό και είμαι πχ υπέρ των πανελλαδικών εξετάσεων (με άλλη μορφή βέβαια κλπ κλπ) για να εισάγεσαι στα πανεπιστήμια. Όπως είμαι υπέρ και του βαθμού στο πτυχίο καθώς πιστοποιεί ειδικές γνώσεις, ακαδημαϊκές-επαγγελματικές κλπ. Εκεί απαιτείται πιστοποίηση διότι συγκρίνεσαι και με άλλους.

Μέσα στο σχολείο όμως δεν υπάρχει η ανάγκη καμιάς τέτοιας πιστοποίησης και σύγκρισης, συν τα αρνητικά που επιφέρει και τα έχουμε ζήσει όλοι. Η μαθησιακή διαδικασία επιτυγχάνεται με περιγραφική αξιολόγηση και μάλιστα καλύτερα, so why not? Σημειωτέον, ακόμη και αυτά τα "καλά", "σχεδόν καλά", "άριστα" τα θεωρώ γελοία και παρωχημένα. Να κάτσει κάτω η δασκάλα και να μιλήσει στο παιδί και στο γονιό, τι πιο απλό, φυσικό και παιδαγωγικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Παιδάκια μην χαίρεστε πολύ γιατί η ΝΔ θα επαναφέρει τους βαθμούς!Δεν ξέρω αν ο μαθητής του 13 είναι τούβλο ξέρω όμως ότι είναι τεμπέλης γιατί δεν ανοίγει το βιβλίο ούτε μια ώρα την ημέρα.Επισης ποιος είπε ότι οι μεγάλοι βαθμοί σημαίνουν ότι κάποιος είναι φυτό;Εγώ στο γυμνάσιο έβγαζα 19.9 και 19.11/13 με δυο ώρες διάβασμα.Αρα μην δικαιολογούμε κάποιους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδάκια μην χαίρεστε πολύ γιατί η ΝΔ θα επαναφέρει τους βαθμούς!Δεν ξέρω αν ο μαθητής του 13 είναι τούβλο ξέρω όμως ότι είναι τεμπέλης γιατί δεν ανοίγει το βιβλίο ούτε μια ώρα την ημέρα.Επισης ποιος είπε ότι οι μεγάλοι βαθμοί σημαίνουν ότι κάποιος είναι φυτό;Εγώ στο γυμνάσιο έβγαζα 19.9 και 19.11/13 με δυο ώρες διάβασμα.Αρα μην δικαιολογούμε κάποιους.

Να γιατί πρέπει να καταργήσουμε τους βαθμούς :P . Για αυτό ακριβώς το λόγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Ξαναλεω οτι συμφωνω,καποια επιβραβευση ειναι θεμιτη και καλο ειναι να υπαρχει.
Απο ενα σημειο και μετα ωστοσο πραγματι γινεται δημοτικο.
Δεν καταλαβαινω πως σχετιζεις το σχολειο με τη δουλεια.
Διαφορετικες εννοιες,διαφορετικοι σκοποι.Στο σχολειο απωτερος σκοπος σου ειναι να μαθαινεις,οχι να συλλεγεις βαθμους για το τετραμηνο.Στη δουλεια παραγεις εργο μεσω των υπηρεσιων σου με απωτερο σκοπο την χρηματικη απολαβη.
Εκτος αυτου,αλλο ενας 25χρονος που δουλευει και υποτιθεται γνωριζει και αλλο ενα 16χρονο που ακομα μαθαινει και το κρινεις με νουμερα.
Ειπαμε οχι Δημοτικο αλλα οχι και Rambo.
Κοίταξε, εγώ το εξήγησα. Το παιδί θα πρέπει να γνωρίζει τις δυσκολίες της βαθμολογίας. Πως θα το βαθμολογείς μέχρι το λύκειο με ΑΒΓ και μετά στις πανελλήνιες θα του έρθει η σκληρή πραγματικότητα της βαθμολόγησης και η συνέπεια των λαθών; Εγώ στην Γ λυκείου νόμιζα ότι γαμούσα στα μαθηματικά κατ μέχρι που έγραψα ένα διαγώνισμα και πήρα βάση στους μιγαδικούς. Αυτό με αφύπνισε στο να διαβάσω περισσότερο. Και στην τελική, ο ξαναείπα. Κάποιοι μαθητές διαβάζουν επειδή τους αρέσει η γνώση. Κάποιοι όμως διαβάζουν για να πάρουν ένα καλό βαθμό, ένα 20 ένα 19 ή 18, ότι θεωρεί καλύτερο τέλος πάντων. Μπορεί από το 16 στο 17 να το θεωρήσει πρόοδο ή το 17 στο 16 να του δείξει να καταλάβει ότι δεν τα πήγε εξίσου καλά. Γιατί αυτές τις σούμες να τις ομαδοποιήσουμε σε ένα γενικό και απροσδιόριστο Α ή Β; Δυστυχώς το παιδί καλύτερα να μην ζει σε ένα συννεφάκι και στην τελική το γυμνάσιο και ειδικά το λύκειο δεν απευθύνεται σε μωρά. Κάποιος που τελειώνει το λύκειο θεωρείται πλέον ενήλικας πολίτης.

Θυμαμαι οταν με ρωταγαν οι καθηγητες τι βαθμο θελω οπως ολα τα παιδια στην ταξη,η τι περιμεναμε,ποσο cringe ερχινα.Ειναι λες και σου λενε ποσο πιστευεις οτι αξιζεις να σε πουλησουμε;
Κοστολογισε το σπιτι σου,το αυτοκινητο σου,τα ακινητα σου,αλλα ρε φιλε εγω ειμαι ανθρωπος,ειμαι αυτος που ειμαι,και αξιζω οσο ο καθε ανθρωπος στον κοσμο.Μην με ρωτας απο το 1-20 ποσο αξιζω λες και ειμαι αντικειμενο προς πωληση.
Αυτό είναι θέμα καθηγητή. Δεν το κάνουν όλοι και δεν σχετίζεται με το σύστημα καθ αυτό. Ωστόσο, το να μπορείς να αξιολογήσεις αντικειμενικά τον εαυτό σου δεν είναι ένα κακό πράγμα. Αντιθέτως είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος για να μπορεί να βελτιωθεί. Ίσως το θεωρείς κακό που το κάνουν μπροστά σε όλη την τάξη, δεν ξέρω. Ξαναλέω, δεν έχει να κάνει με το σύστημα βαθμολόγησης αλλά με τις ιδιαιτερότητες του κάθε καθηγητή. Αν θεωρείς αυτό μείζον ζήτημα, που εγώ δεν το θεωρώ, θα μπορούσε εύκολα να λυθεί με μια γενική οδηγία προς τους καθηγητές.

Εκτος αυτου,ειναι θεμα και των καθηγητων που κανουν λαθος τη δουλεια τους και στιγματιζουν την βαθμολογια.
Σε ολη μου τη ζωη ειδα εναν,μονο εναν καθηγητη πραγματικα να μην νοιαζεται για τους βαθμους και να κοιτα μονο την κρυμμένη δυνατοτητα που κρυβει ο καθε μαθητης.Τετοιοι ανθρωποι ειναι που σε ωθουν στην πραγματικη γνωση και στοχασμο.Ολοι οι υπολοιποι ειναι βοδια με ενα χαρτι που διορίστηκαν και μπαινουν στον κοπο να ασχοληθουν μονο με τους αριστους και εαν δεν βαριουνται.
Είναι διαφορετική συζήτηση αυτή, θα έπρεπε να αξιολογούνται και να απολύονται οι δημόσιοι υπάλληλοι που δεν κάνουν για τη δουλειά τους, όπως γίνεται σε κάθε άλλο κλάδο και χώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,647 μηνύματα.
Παιδάκια μην χαίρεστε πολύ γιατί η ΝΔ θα επαναφέρει τους βαθμούς!Δεν ξέρω αν ο μαθητής του 13 είναι τούβλο ξέρω όμως ότι είναι τεμπέλης γιατί δεν ανοίγει το βιβλίο ούτε μια ώρα την ημέρα.Επισης ποιος είπε ότι οι μεγάλοι βαθμοί σημαίνουν ότι κάποιος είναι φυτό;Εγώ στο γυμνάσιο έβγαζα 19.9 και 19.11/13 με δυο ώρες διάβασμα.Αρα μην δικαιολογούμε κάποιους.
Τι σημαινει οτι καποιος εβγαλε 13 ; Θα σημαινε κατι για τη ζωη του ή το μελλον ; Ή εσυ που δηθεν βγαζεις 19 και κατι εχεις καλυτερο μελλον απο εναν του 13 ;;;; Για ξεκαβαληστε το καλαμι γιατι η ζωη δεν ειναι αριθμοι.
Το σχολειο εχει ως στοχο να σε παιδαγωγησει, να γαλουχησει τα παιδια με καποιες ηθικες αρχες , να δημιουργησει σωστους ανθρωπους . Μην μου γραφετε τις π@π...ιες περι επιβραβευσης της προσπαθειας , και θα πεσει το ηθικο το μαθητων εαν παιρνουν Α ΑΝΤΙ ΓΙΑ 20. Ο καθενας ειναι υπευθυνος των πραξεων του και ο καθενας διαβαζει εχοντας ή μη καποιο στοχο.

Αν σου παρει τη δουλεια ενας μαθητης του 13 , ποιος ειναι πιο εξυπνος ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Τι σημαινει οτι καποιος εβγαλε 13 ; Θα σημαινε κατι για τη ζωη του ή το μελλον ; Ή εσυ που δηθεν βγαζεις 19 και κατι εχεις καλυτερο μελλον απο εναν του 13 ;;;; Για ξεκαβαληστε το καλαμι γιατι η ζωη δεν ειναι αριθμοι.
Το σχολειο εχει ως στοχο να σε παιδαγωγησει, να γαλουχησει τα παιδια με καποιες ηθικες αρχες , να δημιουργησει σωστους ανθρωπους . Μην μου γραφετε τις π@π...ιες περι επιβραβευσης της προσπαθειας , και θα πεσει το ηθικο το μαθητων εαν παιρνουν Α ΑΝΤΙ ΓΙΑ 20. Ο καθενας ειναι υπευθυνος των πραξεων του και ο καθενας διαβαζει εχοντας ή μη καποιο στοχο.

Αν σου παρει τη δουλεια ενας μαθητης του 13 , ποιος ειναι πιο εξυπνος ;

Αριθμοι ειναι η καρεκλες !!! Οσο μεγαλυτερο αριθμο εχεις τοσο μεγαλυτερη καρεκλα θα εχεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Πες τα!
Αν ο μαθητής του 13 δεν θέλει να νιώθει άσχημα ας διάβαζε.Βεβαια πως να διαβάσει αν δεν έχει βάλει στόχο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Παιδιά το αν οι βαθμοί παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή είναι ένα διαφορετικό τελείως θέμα. Είτε παίζουν ρόλο είτε όχι, δεν έχει να κάνει με την αλλαγή βαθμολόγησης στα σχολεία. Ο βαθμός δείχνει πχ πόσο καλά τα πήγες στα μαθηματικά στο συγκεκριμένο τετράμηνο, όχι ότι θα μπορέσεις να τα πας καλά στη ζωή. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Johnny πραγματικά και 100 9 ώρες να το εξηγείς δεν θα βρεις άκρη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,647 μηνύματα.
Πες τα!
Αν ο μαθητής του 13 δεν θέλει να νιώθει άσχημα ας διάβαζε.Βεβαια πως να διαβάσει αν δεν έχει βάλει στόχο.
Αν δεν θελει να διαβασει ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ και ουτε αντικειμενο συγκρισης.
Επισης τι στοχο να βαλει με το διαβασμα ;

Παιδιά το αν οι βαθμοί παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή είναι ένα διαφορετικό τελείως θέμα. Είτε παίζουν ρόλο είτε όχι, δεν έχει να κάνει με την αλλαγή βαθμολόγησης στα σχολεία. Ο βαθμός δείχνει πχ πόσο καλά τα πήγες στα μαθηματικά στο συγκεκριμένο τετράμηνο, όχι ότι θα μπορέσεις να τα πας καλά στη ζωή. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

O βαθμος δειχνει την προσπαθεια που εκανες το τετραμηνο και οχι το ποσο εξυπνος εισαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,072 μηνύματα.
Η διαφορά σας βρίσκεται στο τί θεωρεί ο καθένας σας επιτυχημένο άνθρωπο. Για κάποιους είναι αυτός που έχει καλή δουλειά και βγάζει καλά λεφτά, για άλλον αυτός που έχει πολλούς φίλους, που κάνει ταξίδια, που δημιουργεί τέχνη, που βρίσκει θεραπείες ασθενειών, που έχει μεγάλη οικογένεια κλπ. Για τα περισσότερα δεν χρειάζεται σε τίποτα ένας καλός βαθμός. Μην ξεχνάμε ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι βγάζουν τα πιο πολλά λεφτά από όλους κι οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν υπολογιστές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Αν απο μικρή ηλικία δεν έχει βάλει στόχους ποτε θα το κανει?Επίσης οι στόχοι θέλουν προσπαθεια αν το παιδι δεν προσπαθει απο μικρή ηλικία ποτε θα το κανει.
Επίσης απο ποτε ο τεμπέλης της ΔΕΗ θεωρείται επιτυχημενος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,072 μηνύματα.
Αν απο μικρή ηλικία δεν έχει βάλει στόχους ποτε θα το κανει?Επίσης οι στόχοι θέλουν προσπαθεια αν το παιδι δεν προσπαθει απο μικρή ηλικία ποτε θα το κανει.
Επίσης απο ποτε ο τεμπέλης της ΔΕΗ θεωρείται επιτυχημενος?

Βρε άνθρωπε του Θεού, ο στόχος ο δικός σου δεν είναι στόχος όλων των ανθρώπων επί της γης! Άνοιξε λίγο το μυαλό σου και δες παραπάνω από τον μικρόκοσμό σου! :mad:

Ο τεμπέλης της ΔΕΗ θα πάρει εφάπαξ 100 χιλιάρικα (τουλάχιστον) οπότε μια χαρά επιτυχημένος μού φαίνεται, για τεμπέλης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Πραγματικα δεν μπορω να ασχοληθω άλλο.
Και μετα πιστεύουν μερικοί οτι με την τεμπελιά θα βγει η Ελλάδα απο την κρίση?οι γερμανοί που τους μισούν μερικοί βάζουν την εργασία πανω απο όλα και καλά κανουν αφού είναι υπέρ κράτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
volkswagen το οτι καποιος δουλευει στη δεη δε σημαινει οτι δεν εχει πτυχια. εχεις σκεφτει ποσα παιδια αριστουχα στη ελλαδα με πτυχια καταληγουν να κανουν επαγγελματα μονο και μονο για επιβιωση και οχι επειδη τους αρεσει...?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Αυτό που θέλει να πει ο Φώτης είναι ότι στο σχολείο τα παιδιά δεν έχουν άλλες υποχρεώσεις πέραν του να μορφώνονται. Δηλαδή δεν είναι ότι στο σχολείο θέτεις στόχο ζωής το να βοηθήσει ανθρώπους ή το να κάνει ταξίδια ή το οτιδήποτε. Συνήθως η καθημερινότητα ενός παιδιού αποτελείται απο το σχολείο, το φροντιστήριο/αγγλικα, κανα χομπι και το κυριότερο που σκέφτονται όλα τα παιδιά είναι το πως θα παίζουν όλη την ώρα. Αν το κοιτάξετε υπό αυτό το πρίσμα θα δείτε πως ο μόνος λόγος να μην τα πηγαίνουν καλά στο σχολεία τα παιδιά είναι η βαρεμάρα, η τεμπελιά τους και η έλλειψη ενδιαφέροντος τους και motivation δηλαδή δεν καταλαβαίνουν γιατί να το κάνουν. Εμείς αντί να προσπαθήσουμε με κάποιον τρόπο να τους κάνουμε να ασχοληθούν παραπάνω με το σχολείο, αλλάζοντας πχ το πρόγραμμα του σχολείου ή τις δραστηριότητες ή ελέγχοντας τους καθηγητές και τον τρόπο διδασκαλίας, προσπαθούμε να αφαιρέσουμε κάποιο motive από το να ασχοληθούν παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πολύ εύκολα Φώτη κατηγορείς άλλους για τεμπέληδες. Δε σε ψέγω. Αυτή τη νοοτροπία καλλιεργεί η βαθμολογία. Την ανταγωνιστική σύγκριση ανάμεσα σε μικρά παιδιά. Και είναι σκέτη αηδία.

Ο βαθμός, όπως έχω ξαναγράψει, είναι ψευδοκίνητρο για να καλύψει το σύστημα την έλλειψη πραγματικών κινήτρων μάθησης, όπως λέει κι ο Τζόνι. Αν έχεις στόχους όπως λες, θα τους προσπαθήσεις και χωρίς βαθμούς. Αλλιώς δεν έχεις πραγματικούς στόχους. Το ίδιο ισχύει και για τα Α,Β,Γ και για τα αριθμητικά και για τα καλά, άριστα κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Φυσικά και το ξέρω μονο αν δουμε την ανεργία που στους νέους φτανει 41%.Για αυτό και οι περισσοτεροι φεύγουν.

Δεν έχω δει πολλά παιδιά με 13 να έχουν στόχους.Και όπως είπα μην νομίζετε οτι θα καταργηθούν οι βαθμοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top