Aγορά Αυτοκινήτου

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Οι ευρωπαίοι αλλαζουν αυτοκίνητο καθε 5 χρόνια. Οι Έλληνες αλλαζουμε κάθε 15 και αν. Γι αυτό το after sale σε ανταλακτικά και εξυπηρέτηση μετράει. Αυτοκίνητα όπως toyota, hundai, honda είναι καλύτερα για τον Έλληνα.

Από οδική αίσθηση τα vw group είναι καλύτερα.

Έχουμε στη οικογένεια golf του 98 (δικό μου), και corolla του 96. Στο golf εχει πέσει η οροφή, βγάζει συνεχώς προβλήματα με τα ηλεκτρονικά του, ο κλιματισμός θέλει φρέον κάθε καλοκαίρι και συνεχώς θέλει ανταλακτικά (τρόμπες βενζίνης, φίλτρο βενζίνης, δοχείο ψυγείου, ιμαντα χρονισμού).

Στο toyota το εσωτερικό (αν και κατώτερο ποιοτικά από το golf) εκτός απο τα καθίσματα είναι λες και το αγόρασες τώρα και τόσα χρόνια ούτε ψυγείο έχει αλλαχθεί, ούτε καν δισκοπλατώ.



Και εμένα ο πατέρας μου ένα τέτοιο έχει (corolla 1996) και είναι σκυλί πραγματικά. Βέβαια, μετράει και κατά πόσο το προσέχει ο ιδιοκτήτης. Εγώ ξεκινάωβ μαθήματα την άλλη εβδομάδα και μέχρι αν πάρω δικό μου, θα χρησιμοποιώ αυτό προσωρινά. Να σου πω την αλήθεια δε με χαλάει καθόλου. Είναι τόσο καλά συντηρημένο που και για μόνιμα να το έπαιρνα, θα ήμουν οκ.
 

Αλκης Κ.

Δραστήριο μέλος

Ο Αλκης Κ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 630 μηνύματα.
Τι έγινε πολύ corolla παίζει.Και εμείς στην οικογένεια μου έχουμε ένα corolla του 97' το οποίο είναι άψογο.Προσωπικα δεν έχω δίπλωμα αλλά όταν αποκτήσω δεν θα ήθελα να το αλλάξω όχι για λόγους απειρίας αλλά γιατί μου αρέσει σαν αυτοκίνητο.Περιττω να πω ότι συνεργείο δεν περνάμε ούτε απ' έξω αν και 22 χρόνων αμάξι.Επισης προς τους ενδιαφερόμενους για αγορά καινούργιου κοιτάξτε επίσης Ίμπιζα και peugeot 208 τι καινούργιο.Παντως αν έχετε πολλά λεφτά για πέταμα τα οποία πρέπει να ξοδεύτουν οπωσδήποτε η καινούρια a class για μένα είναι κορυφαία με τιμή εκνευρίστηκα ακατανόητα και υπερβολικά υψηλή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Παντως αν έχετε πολλά λεφτά για πέταμα τα οποία πρέπει να ξοδεύτουν οπωσδήποτε η καινούρια a class για μένα είναι κορυφαία με τιμή εκνευρίστηκα ακατανόητα και υπερβολικά υψηλή.

Δεν μπορεί να έχει χαμηλότερη τιμή τέτοιο αυτοκίνητο. Αφού είναι κάτω από 25.000 έχει καλή τιμή.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Δε συμφωνώ με αμάξια τύπου corolla 98. Ναι καλό είναι το πρώτο αμάξι να είναι κάτι σχετικά low cost αλλά το παλιό corolla έτσι και στην καρφώσει κανείς έγινε φυσαρμόνικα. Πρώτο αμάξι οτιδήποτε να χει ABS, κάναν αερόσακο και μια ικανοποιητική παθητική ασφάλεια δεν κάνεις εκπτώσεις σε αυτά. Προσωπικά 4-5κ για ένα αμάξι του 2005 κι έπειτα περίπου το θεωρώ καλή επιλογή.

Και ναι κατά προτίμηση γιαπωνέζικα (ή έστω φθηνές μάρκες με εξίσου φθηνά ανταλλακτικά για αυτά) μη πληρώνεις τα μαλλιοκέφαλά σου σε καύσιμα, τεκμήρια ή βλάβες.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.
Δε συμφωνώ με αμάξια τύπου corolla 98. Ναι καλό είναι το πρώτο αμάξι να είναι κάτι σχετικά low cost αλλά το παλιό corolla έτσι και στην καρφώσει κανείς έγινε φυσαρμόνικα. Πρώτο αμάξι οτιδήποτε να χει ABS, κάναν αερόσακο και μια ικανοποιητική παθητική ασφάλεια δεν κάνεις εκπτώσεις σε αυτά. Προσωπικά 4-5κ για ένα αμάξι του 2005 κι έπειτα περίπου το θεωρώ καλή επιλογή.

Και ναι κατά προτίμηση γιαπωνέζικα (ή έστω φθηνές μάρκες με εξίσου φθηνά ανταλλακτικά για αυτά) μη πληρώνεις τα μαλλιοκέφαλά σου σε καύσιμα, τεκμήρια ή βλάβες.


Προτείνεις αμάξι τύπου Golf η polo?
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
το golf όπως σου λένε και πιο πάνω είναι οικογενειακό αμάξι. Το polo είναι μια καλή μέση λύση για ένα μικρό αμάξι που δεν είναι και τελείως κουβάς. Προσωπικά δεν θα αγόραζα γιατί δεν τρέφω και μεγάλη συμπάθεια στα VAG αλλά αυτά αφορούν τον καθένα.

Ό,τι και να πάρεις για πρώτο αμάξι θα πρότεινα βενζίνη, χειροκίνητο κιβώτιο να μάθεις να οδηγείς και αν πας για μεταχειρισμένο που το θεωρώ σαφώς πιο σοφό όχι turbo και χωρίς επεμβάσεις στον κινητήρα (αέρια, φιλτροχοάνες, remappning και λοιπές πίπες)
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.
το golf όπως σου λένε και πιο πάνω είναι οικογενειακό αμάξι. Το polo είναι μια καλή μέση λύση για ένα μικρό αμάξι που δεν είναι και τελείως κουβάς. Προσωπικά δεν θα αγόραζα γιατί δεν τρέφω και μεγάλη συμπάθεια στα VAG αλλά αυτά αφορούν τον καθένα.

Ό,τι και να πάρεις για πρώτο αμάξι θα πρότεινα βενζίνη, χειροκίνητο κιβώτιο να μάθεις να οδηγείς και αν πας για μεταχειρισμένο που το θεωρώ σαφώς πιο σοφό όχι turbo και χωρίς επεμβάσεις στον κινητήρα (αέρια, φιλτροχοάνες, remappning και λοιπές πίπες)


Ευχαριστώ παρά πολύ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Δε συμφωνώ με αμάξια τύπου corolla 98. Ναι καλό είναι το πρώτο αμάξι να είναι κάτι σχετικά low cost αλλά το παλιό corolla έτσι και στην καρφώσει κανείς έγινε φυσαρμόνικα. Πρώτο αμάξι οτιδήποτε να χει ABS, κάναν αερόσακο και μια ικανοποιητική παθητική ασφάλεια δεν κάνεις εκπτώσεις σε αυτά. Προσωπικά 4-5κ για ένα αμάξι του 2005 κι έπειτα περίπου το θεωρώ καλή επιλογή.

https://www.euroncap.com/en/ratings...AssistanceTechnologies=&thirdRowFitment=false

Έχει και abs και υδραυλικό τιμόνι και αερόσακους. Σε θέματα ασφαλείας είναι καλύτερο από αρκετά αυτοκίνητα (FIAT, KIA, nissan micra) που βγήκαν 10 χρόνια μετά.

Βέβαια τα νέα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ασφαλή από οποιοδήποτε αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90. Απλώς το corolla έχει κάποια ασφάλεια δεν είναι starlet του 97.
https://www.howsafeisyourcar.com.au/1997/Toyota/Starlet/Life-Hatchback-3dr-Man-5sp-1_3i/
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Εγώ που έχω δίπλωμα 3 χρόνια πάντως, μου πήραν πέρυσι (το 1ο μου) αυτοκίνητο, Volkswagen polo 115 ίπποι, αυτόματο. Ε τι να πω, το έχω λατρέψει. Από εκεί που της μάνας μου με εκνευριζε, μου έσβηνε, και γενικώς φοβόμουν να το βγάλω με κίνηση, αυτό μου έλυσε τα χέρια, είναι αρκετά μικρό για πόλη, αρκετά μεγάλο για βόλτα, είναι γρήγορο, έχει απίστευτη οδηγική συμπεριφορά, μικρή κατανάλωση (4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα τα 120) και φυσικά είναι ασφαλές. Δε θα το άλλαζα με τίποτα και το προτείνω ανεπιφύλακτα. Το yaris το υβριδικό, επειδή το χει ο αδερφός μιας φίλης μου και έχω μπει μέσα, είναι πολύ πιο αδύναμο αυτοκίνητο. Επιταχύνει πολύ αργά και δεν πιάνει καν τα ίδια χιλιόμετρα, δηλαδή καθαρά για μες στην πόλη.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Εγώ που έχω δίπλωμα 3 χρόνια πάντως, μου πήραν πέρυσι (το 1ο μου) αυτοκίνητο, Volkswagen polo 115 ίπποι, αυτόματο. Ε τι να πω, το έχω λατρέψει. Από εκεί που της μάνας μου με εκνευριζε, μου έσβηνε, και γενικώς φοβόμουν να το βγάλω με κίνηση, αυτό μου έλυσε τα χέρια, είναι αρκετά μικρό για πόλη, αρκετά μεγάλο για βόλτα, είναι γρήγορο, έχει απίστευτη οδηγική συμπεριφορά, μικρή κατανάλωση (4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα τα 120) και φυσικά είναι ασφαλές. Δε θα το άλλαζα με τίποτα και το προτείνω ανεπιφύλακτα. Το yaris το υβριδικό, επειδή το χει ο αδερφός μιας φίλης μου και έχω μπει μέσα, είναι πολύ πιο αδύναμο αυτοκίνητο. Επιταχύνει πολύ αργά και δεν πιάνει καν τα ίδια χιλιόμετρα, δηλαδή καθαρά για μες στην πόλη.


1000ρης κινητήρας που αποδίδει 115 ίππους ενώ το υβριδικό yaris έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα. Κάτι μου λέει ότι μετά τα 60.000 km θα αρχίσουν τα προβλήματα ενώ το υβριδικό yaris με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα θα είναι αθάνατο.

Τα μόνα toyota που δεν αξιζουν ειναι αυτά με αυτό το. κινητήρα (Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33). Προσοχή στα μεταχειρισμένα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.
Μάλλον το Polo θα πάρω τελικά!
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.



Το yaris δεν είναι το υβριδικό αλλά το 1,5S
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
μικρή κατανάλωση (4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα τα 120) και φυσικά είναι ασφαλές.
Η δύναμη του υβριδικού yaris είναι η κατανάλωση και η after sale yposτήριξη.


Το yaris αν το θέλεις μπορείς να πετύχεις πολύ καλύτερη κατανάλωση.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Νευρολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ωραίο αυτοκίνητο έχει και ο @Devil το opel crossland

Eπίσης σε λίγο καιρό (μέχρι το 2020 θα έχει βγει κυκλοφορεί το νέο corsa)



 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top