Viedo
Διάσημο μέλος
Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Ψυχολόγος και μας γράφει από Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.912 μηνύματα.

22-04-21

20:35
Πρόσεξε το, γιατί πάντα υπάρχουν λόγοι για τόσο χαμηλές τιμές. Φαινομενικά είναι ευκαιρίες πολλά τέτοια, αλλά στο τέλος κρίνονται πολύ ακριβές επιλογές.Toshiba Dynabook Satellite Pro A50-E-1W6
15.6", Intel Core i3 2.2GΗz, RAM: 8GB, 256GB SSD, GPU: Intel UHD Graphics 620, IPS Panel, 1920 x 1080, Windows 10
με 140 ευρω παρακαλω και θα παω να το χτυπησω αυριο γιατι ειναι ευκαιρια μιλαμε
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

22-04-21

20:50
ναι εχεις δικιο ευτυχως το καταστημα εχει επιστροφη και εγγυηση.Αν βγαλει βλαβηΠρόσεξε το, γιατί πάντα υπάρχουν λόγοι για τόσο χαμηλές τιμές. Φαινομενικά είναι ευκαιρίες πολλά τέτοια, αλλά στο τέλος κρίνονται πολύ ακριβές επιλογές.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

22-04-21

20:51
Το διαγνωστικό πρόγραμμα της HP βγάζει κανένα πρόβλημα;Παντως αυριο που θα παω,αυριο θα παω τελικα χαρη στον ακικο που μου υπενθυμισε οτι οταν δεν εχουν περασει 14 μερες μπορω να απαιτησω αλλαγη και ΟΧΙ επιδιορθωση....,θα το πω αυτο.Να μου κανουν αλλαγη κ,αι οχι εππιδιορθωση αφου ειμαι μεσα στο οριο των 14 ημερων.
Θα δουμε,αλλα σκατα γενικα.Ελεος δηλαδη.
Επρεπε να μην παρω hp οπως μου ειπε η χιμελα,αλλα με τα χαρακτηριστικα που ηθελα δεν υπηρχε αλλο παρα μονο αυτο.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

22-04-21

20:58
Αυτο παλι μου εχει σπασει τα νευρα.Δεν βγαζει κανενα προβλημα και το εχω βαλει να ψαξει,αλλα μου εχει εμφανισει μια καρτελα με HP support assistant updates πατησα οκ και επιτοπου να μου κανει τις ενημερωσεις εδω και κατι μερες και απο τοτε βρηκα τον μπελα μου,μου εμφανιζεται συνεχως και μου πεταγεται στην οθονη παλι η καρτελα αυτην των updates !! Δεν μου εχει ξανατυχει αυτο το πραγμα σε κανενα λαπτοπο που ειχα παρει.Μου εχει σπασει τα νευρα.Το διαγνωστικό πρόγραμμα της HP βγάζει κανένα πρόβλημα;
Το σοβαροτερο ομως ειναι οτι μου κανει μαυρη οθονη και κολλημα,σε εναν μπροουσερ βεβαια τον brave, αλλα με τον παλιο δεν ειχα θεμα,επισης με οπερα μου κανει αλλο,στα φορουμς που μπαινω οταν παταω σε ενα θεμα αρχικα το εχει θαμπο και δεν το εμφανιζει/...πρεπει να ξαναπατησω για να εμφανιστει.
ΣΚΑΤΑ γμτ.

EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

22-04-21

20:59
καλε δεν το ηξερες οτι μπορεις να κανεις επιστροφη?Παντως αυριο που θα παω,αυριο θα παω τελικα χαρη στον ακικο που μου υπενθυμισε οτι οταν δεν εχουν περασει 14 μερες μπορω να απαιτησω αλλαγη και ΟΧΙ επιδιορθωση....,θα το πω αυτο.Να μου κανουν αλλαγη κ,αι οχι εππιδιορθωση αφου ειμαι μεσα στο οριο των 14 ημερων.
Θα δουμε,αλλα σκατα γενικα.Ελεος δηλαδη.
Επρεπε να μην παρω hp οπως μου ειπε η χιμελα,αλλα με τα χαρακτηριστικα που ηθελα δεν υπηρχε αλλο παρα μονο αυτο.
αυτο να κανεις
γιατι αμα το μοντελο εχει καποια προβληματακια αυτα θα στα βγαλει και μετα
ονλινε το πηρες ή απο φυσικο καταστημα πηγες και το παρελαβες?
γιατι αν πηγες απο φυσικο καταστημα και πληρωσες εκει δεν ισχυει το δικαιωμα υπαναχωρησης και αρα επιστροφης δες εδω
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 6
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
- Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα Public και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα Public, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
- https://www.public.gr/cat/corporate/oroi/oroi-agoron/
- υπολογιστές
- λεει ομως δες
- 8.1. Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων
Σε περίπτωση ευθύνης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο. - Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 801-11-40000 ή στο email info@public.gr. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
ευχομαι να βρεις ακρη

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
το προγραμμα driver της οθονης της εικονας το εχεις εγκαταστησει??Αυτο παλι μου εχει σπασει τα νευρα.Δεν βγαζει κανενα προβλημα και το εχω βαλει να ψαξει,αλλα μου εχει εμφανισει μια καρτελα με HP support assistant updates πατησα οκ και επιτοπου να μου κανει τις ενημερωσεις εδω και κατι μερες και απο τοιτε βρηκα τον μπελλα μου,μου εμφανιζεται συνεχως και μου πεταγεται στην οθονη παλι η καττελα αυτην των updates !! Δεν μου εχει ξανατυχει αυτο το πραγμα σε κανενα λαπτοπο που ειχα παρει.Μου εχει σπασει τα νευρα.
Το σοβατοτερο ομως ειναι οτι μου κανει παυρη οθονη και κολλημα,σε εναν μπροουσερ βεβαια των brave, αλλα με τον παλιο δεν ειχα θεμα,επισης με οπερα μου κανει αλλο,στα φορουμς που μπαινω οταν παταω σε ενα θεμα αρχικα το εχει θαμπο και δεν το εμφανιζει/...πρεπει να ξαναπαρησω για να εμφανιστει.
ΣΚΑΤΑ γμτ.![]()
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
μισο δες εδω https://www.bytesin.com/software/Download-DriverPack-Solution-Lite/
σου κατεβαζει ολους τους drivers μαζεμενους για το λαπτοπ σου
κι ετσι τους εχεις ενημερωμενους
το κατεβαζεις και το τρεχεις και αυτο ενημερωνει και κανει εγκατασταση
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
@Averkina ξαναγραψε μας τι θα σου πουν γιατι καμια φορα εκει στα ψιλα γραμματα των ορων πιανονται αν θες.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

22-04-21

21:02
Καταρχην να πω οτι ναι,απο το φυσικο καταστημα το πηρα.Δεν θελω ομως τα λέφτα πισω.θελω λαπτιοπ αλλα να μου τον αλλαξουν.καλε δεν το ηξερες οτι μπορεις να κανεις επιστροφη?
αυτο να κανεις
γιατι αμα το μοντελο εχει καποια προβληματακια αυτα θα στα βγαλει και μετα
ονλινε το πηρες ή απο φυσικο καταστημα πηγες και το παρελαβες?
γιατι αν πηγες απο φυσικο καταστημα και πληρωσες εκει δεν ισχυει το δικαιωμα υπαναχωρησης και αρα επιστροφης δες εδω
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 6
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
- Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα Public και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα Public, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
- https://www.public.gr/cat/corporate/oroi/oroi-agoron/
- υπολογιστές
- λεει ομως δες
- 8.1. Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων
Σε περίπτωση ευθύνης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.- Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 801-11-40000 ή στο email info@public.gr. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
ευχομαι να βρεις ακρη
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
το προγραμμα driver της οθονης της εικονας το εχεις εγκαταστησει??
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
μισο δες εδω https://www.bytesin.com/software/Download-DriverPack-Solution-Lite/
σου κατεβαζει ολους τους drivers μαζεμενους για το λαπτοπ σου
κι ετσι τους εχεις ενημερωμενους
το κατεβαζεις και το τρεχεις και αυτο ενημερωνει και κανει εγκατασταση
Τωρα για το driver που λες δεν εχω ιδεα τι ειναι.
ΥΓ Επισης ασχετο,αλλα τωρα που σου εγραφα εκανε ενα μικρο σεισμουδακι.

EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

22-04-21

21:10
κανει ενημερωση σε ολους τους drivers ειναι τα προγραμματα οδηγησης των διαφορων μερων πχ οθονη ηχος ιντερνετ ωστε να λειτουργουν ολα ρολοιΚαταρχην να πω οτι ναι,απο το φυσικο καταστημα το πηρα.Δεν θελω ομως τα λέφτα πισω.θελω λαπτιοπ αλλα να μου τον αλλαξουν.
Τωρα για το driver που λες δεν εχω ιδεα τι ειναι.
αμα δεν ειναι ενημερωμενα ή δεν εχεις κανει ενημερωση σου μαυριζει η οθονη
ξερεις τι να κανεις??
γνωμη μου δοκιμασε το να δεις αν πιασει
κανε επαναφορα συστηματος στην αρχη οπως το πρωτοαγορασες
δεν θα χαθει κανενα αρχειο απλα το λαπτοπ θα ειναι οπως την πρωτη μερα που το ανοιξες
καντο επαναφορα συστηματος
Επιλογές αποκατάστασης στα Windows 10
Επιλογές αποκατάστασης στα Windows - Υποστήριξη της Microsoft
Ενημερωθείτε σχετικά με τις επιλογές αποκατάστασης στα Windows. Μάθετε πώς μπορείτε να κάνετε αποκατάσταση του υπολογιστή σας, να επιστρέψετε σε μια προηγούμενη έκδοση των Windows ή να χρησιμοποιήσετε μέσα εγκατάστασης για επανεγκατάσταση των Windows.

μετα επειδη σου πεταει αυτην την κοπελα των ενημερωσεων θα ελεγα προσωρινα να τις απενεργοποιησεις
απενεργοποιησε τες προσωρινα να δεις αμα σου ξαναβγαλει αυτο το προβλημα
και πες μας παλι
δεν πιστευω να ναι προβληματικο το λαπτοπ ειναι και καινουριο
απλα παθαινει ενα μπλακ αουτ ισως συγκρουονται καποια προγραμματα μεταξυ τους αυτο πιστευω
το ειχα παθει σε ενα δικο μου
ειχα βαλει λαθος driver και μου πεταγε αυτα
συν οτι εκλεινε
οταν το εβγαλα επανηλθε
τωρα επειδη το πηρες απο καταστημα σε σωζει μονο αν ειναι ελαττωματικο απο τη μανα του που λεμε
αλλιως θα στο επισκευασουν
fockos
Επιφανές μέλος
Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Νευρολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15.204 μηνύματα.

22-04-21

21:12
Παντως αυριο που θα παω,αυριο θα παω τελικα χαρη στον ακικο που μου υπενθυμισε οτι οταν δεν εχουν περασει 14 μερες μπορω να απαιτησω αλλαγη και ΟΧΙ επιδιορθωση....,θα το πω αυτο.Να μου κανουν αλλαγη κ,αι οχι εππιδιορθωση αφου ειμαι μεσα στο οριο των 14 ημερων.
Θα δουμε,αλλα σκατα γενικα.Ελεος δηλαδη.
Επρεπε να μην παρω hp οπως μου ειπε η χιμελα,αλλα με τα χαρακτηριστικα που ηθελα δεν υπηρχε αλλο παρα μονο αυτο.
ασυμβατότητα με drivers μου μυρίζει..
Το laptop είχε προεγκατεστημένα windows ; ή τα βαλες μόνη σου;
Αρχικά δες αν έχεις ενημερώσεις.
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

22-04-21

21:12
Ενταξει κοιτα αν ειναι κατι τετοιο δενε χω θεμα να πατω το ιδιο,αρκει να επιδιωρθει.Εγω θα τους περιγραψω τι ακνει και απο κει και οερα θα δουμε.Παντως και στην δικια μου εγγυηση το χαρτι που μου εδωσαν λεει,μια επιδιορθωση,δυο επιδιορθωση στην τριτη μου το αλλαζουν και η εγγυσηη ειναι προπσθετη απο τα παμπλικ,πληρωσα λιθγο παραπανω για να εχω 3 χρονια εγγυησηκανει ενημερωση σε ολους τους drivers ειναι τα προγραμματα οδηγησης των διαφορων μερων πχ οθονη ηχος ιντερνετ ωστε να λειτουργουν ολα ρολοι
αμα δεν ειναι ενημερωμενα ή δεν εχεις κανει ενημερωση σου μαυριζει η οθονη
ξερεις τι να κανεις??
γνωμη μου δοκιμασε το να δεις αν πιασει
κανε επαναφορα συστηματος στην αρχη οπως το πρωτοαγορασες
δεν θα χαθει κανενα αρχειο απλα το λαπτοπ θα ειναι οπως την πρωτη μερα που το ανοιξες
καντο επαναφορα συστηματος
Επιλογές αποκατάστασης στα Windows 10
και επελεξε την ημερομηνια την πρωτη πρωτηΕπιλογές αποκατάστασης στα Windows - Υποστήριξη της Microsoft
Ενημερωθείτε σχετικά με τις επιλογές αποκατάστασης στα Windows. Μάθετε πώς μπορείτε να κάνετε αποκατάσταση του υπολογιστή σας, να επιστρέψετε σε μια προηγούμενη έκδοση των Windows ή να χρησιμοποιήσετε μέσα εγκατάστασης για επανεγκατάσταση των Windows.support.microsoft.com
μετα επειδη σου πεταει αυτην την κοπελα των ενημερωσεων θα ελεγα προσωρινα να τις απενεργοποιησεις
απενεργοποιησε τες προσωρινα να δεις αμα σου ξαναβγαλει αυτο το προβλημα
και πες μας παλι
δεν πιστευω να ναι προβληματικο το λαπτοπ ειναι και καινουριο
απλα παθαινει ενα μπλακ αουτ ισως συγκρουονται καποια προγραμματα μεταξυ τους αυτο πιστευω
το ειχα παθει σε ενα δικο μου
ειχα βαλει λαθος driver και μου πεταγε αυτα
συν οτι εκλεινε
οταν το εβγαλα επανηλθε
τωρα επειδη το πηρες απο καταστημα σε σωζει μονο αν ειναι ελαττωματικο απο τη μανα του που λεμε
αλλιως θα στο επισκευασουν
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Τα ειχε καλε τα windows .Mηνυματα δενε χω.Τα διαβασα δηλαδη.Εκανα τα updates που λεει επομενο τρομαρα του ,οχι απο windows αλλα απο HP ειναι τη κυριακη και μου τα εχει πρηξει να μου εμφανιζεται η καρτελα συν ολα τα αλλα.View attachment 79826
ασυμβατότητα με drivers μου μυρίζει..
Το laptop είχε προεγκατεστημένα windows ; ή τα βαλες μόνη σου;
Αρχικά δες αν έχεις ενημερώσεις.
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

22-04-21

21:14
ωραια οποτε πηγαινε το να δεις τι θα σου πουνΕνταξει κοιτα αν ειναι κατι τετοιο δενε χω θεμα να πατω το ιδιο,αρκει να επιδιωρθει.Εγω θα τους περιγραψω τι ακνει και απο κει και οερα θα δουμε.Παντως και στην δικια μου εγγυηση το χαρτι που μου εδωσαν λεει,μια επιδιορθωση,δυο επιδιορθωση στην τριτη μου το αλλαζουν και η εγγυσηη ειναι προπσθετη απο τα παμπλικ,πληρωσα λιθγο παραπανω για να εχω 3 χρονια εγγυηση
αχ κριμα αμα μεναμε απο κοντα
ή να μας εστελνες σκριν το προβλημα θα στο ειχα λυσει
μαρεσουν αυτα τα φτιαχνω μονη μου
εκτος αν ειναι καμενος ο δισκος οποτε εκει το παω σε ειδικο
θα βρεις ακρη
δε νομιζω να ειναι σοβαρο αμα ηταν δεν θα ανοιγε καν δε θα επαιζε καν
απλα καποια εμπλοκη παθαινει αυτο νομιζω
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

22-04-21

21:15
Τι μοντέλο πήρες ακριβώς;Ενταξει κοιτα αν ειναι κατι τετοιο δενε χω θεμα να πατω το ιδιο,αρκει να επιδιωρθει.Εγω θα τους περιγραψω τι ακνει και απο κει και οερα θα δουμε.Παντως και στην δικια μου εγγυηση το χαρτι που μου εδωσαν λεει,μια επιδιορθωση,δυο επιδιορθωση στην τριτη μου το αλλαζουν και η εγγυσηη ειναι προπσθετη απο τα παμπλικ,πληρωσα λιθγο παραπανω για να εχω 3 χρονια εγγυηση
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Τα ειχε καλε τα windows .Mηνυματα δενε χω.Τα διαβασα δηλαδη.Εκανα τα updates που λεει επομενοι τρομαρα του ειναι τη κυριακη και μου τα εχει πρηξει να μου εμφανιζεται η καρτελα συν ολα τα αλλα.
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

22-04-21

21:15
αφου το πηρε ετοιμο αποκλειεται να τα εβαλε μονη τηςView attachment 79826
ασυμβατότητα με drivers μου μυρίζει..
Το laptop είχε προεγκατεστημένα windows ; ή τα βαλες μόνη σου;
Αρχικά δες αν έχεις ενημερώσεις.

Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

22-04-21

21:16
Θενκς μαναρι μου μου δινεις κουραγιο ,αλλα γμτ εχω βαρεθει να παιρνω καινουργιο πραγμα και μαλιστα οκ να δινω καποια λεφτα,δεν πηρα λαπτοιπ με 400 ευρωγμτ..και να μου παρουσιαζει προβληματα.Ουφ πια!ωραια οποτε πηγαινε το να δεις τι θα σου πουν
αχ κριμα αμα μεναμε απο κοντα
ή να μας εστελνες σκριν το προβλημα θα στο ειχα λυσει
μαρεσουν αυτα τα φτιαχνω μονη μου
εκτος αν ειναι καμενος ο δισκος οποτε εκει το παω σε ειδικο
θα βρεις ακρη
δε νομιζω να ειναι σοβαρο αμα ηταν δεν θα ανοιγε καν δε θα επαιζε καν
απλα καποια εμπλοκη παθαινει αυτο νομιζω
Nelliel
Περιβόητο μέλος
Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4.061 μηνύματα.

22-04-21

21:17
Εγώ θα ζητούσα επιστροφή χρημάτων. Μη δεχτείς το ίδιο μοντέλο. Έχω κακή εμπειρία με ΗΡ. Τα αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. Για refurbished κοιτα μόνο ThinkPad. Μη πετάξεις τα λεφτά σου σε αλλα.Στο Θεο σας.Πηρα το λαπτοπ οπως ξερετε το προηγουμενο Σαββατο,HP πηρα,αυτο που ελεγα με μνημη 16 kg κλπ,απο τα παμπλικ με 780 ευρουλακια και μου παρουσιαζει προβλημα!!! Εκλεισα ραντεβου για Μ,Τριτη να τους το παω να το δουν.
Ρε παιδια εχω μια καντεμιαση με τα ηλεκτρονικα,νταξ δεν υπαρχει αυτο.Και την προγουμενη φορα που ειχα παρει λαπτοπ,πρωτα ειχα παρει λενοβο,και αυτο περιπου στα 700,παρουσιασε προβλημα,σε 2 μερες,το αλλαξα παλι σε λενοβο..και εκεινο προβλημα,οπου τελικα πηρα το ASUS που ειχα μεχρι χτες και αποδειχθηκε πολυ καλο,μαλιστα καταλαβα οτι τα προβληματα δεν μου τα δημιουργουσε το λαπτοπ αλλα το κωλοαντιβιοτικο που του ειχα!
Παρολα αυτα ηθελα να ΄παρω νεο,για να εχει μεγαλυτερη μνημη,αλλα ρε παιδια και αυτη τη φορα προβλημα; Δηλαδη ποσο καντεμο στα λαπτοπ;
Ξαφνικα που λετε,αρχιζει και κανει θορυβο και μαυριζει η οθονη ή κολλαει και αναγκαζομαι να κλεισω τον σελιδοδεικτη.σιγουρο προβλημα δεν υπαρχει αυτο λεμε!
Ελπιζω να ειναι οκ με τις αλλαγες κλπ,οκ λογικα πρωτα θα το δουνε,αλλα μην μου πουνε σ εκανενα μηνα θα το εχεις....θα τους παρει/
Ειδωμεν.
Τουλαχιστον εχω το προηγουμενο που τελικα μια χαρα δουλευει,Και πανω που συνηθισα τα windows 10!
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

22-04-21

21:20
Ρε δεν μπορω να καταλαβω τι μοντελο ακριβως ειναι .Τι μοντέλο πήρες ακριβώς;
Αυτο μου γραφει
HP Laptop 15-db1xxx
Ξερω γιατι το ειδα καπου οτι ειχε ακριβως τα χαρακτηριστικα που ηθελα,μνημη 16kb,ειναι AMD RYZEN 7 RADEON GRAPHIKS,αυτα μπορω να σας πω.
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

22-04-21

21:21
εχεις δικιο ειναι σπαστικο τη στιγμη που ειναι και του κουτιου κιολαςΘενκς μαναρι μου μου δινεις κουραγιο ,αλλα γμτ εχω βαρεθει να παιρνω καινουργιο πραγμα και μαλιστα οκ να δινω καποια λεφτα,δεν πηρα λαπτοιπ με 400 ευρωγμτ..και να μου παρουσιαζει προβληματα.Ουφ πια!
πιστευω καποια εμπλοκη προγραμματων θα παθαινει δηλ δε θα ειναι ας πουμε σοβαρο σοβαρο
να σε ρωτησω το κουτι ηταν σφραγισμενο οταν το αγορασες?
μπορει το προιον να ηταν απο επιστροφη αλλου ελαττωματικο ηδη
μπορει να ηταν προιον βιτρινας που εκει εχουν μια φθορα επειδη τα πιανουν ολοι
ηταν σφραγισμενο το κουτι?
μου χει τυχει να παω να αγορασω λαπτοπ και το κουτι ειχε αυτοκολλητο της επιστροφης του προηγουμενου και δεν το πηρα τελικα
Πουπουλίνα
Επιφανές μέλος
Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.

22-04-21

21:22
Πω ρε φιλε..τα λενε αυτα ομως! Η χιμελα να ειναι καλα μου ειπε να μην παρω HP.Δεν την ακουσα.Εγώ θα ζητούσα επιστροφή χρημάτων. Μη δεχτείς το ίδιο μοντέλο. Έχω κακή εμπειρία με ΗΡ. Τα αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. Για refurbished κοιτα μόνο ThinkPad. Μη πετάξεις τα λεφτά σου σε αλλα.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ηταν σε κουτι ναι,δεν ηταν απο βιτρινα,τωρα τι εννοεις σφραγγισμενο δεν ξερω,κλειστο αλλα με ταινια ηταν,σαν μεγαλο σελοφαν,πηγε στον επανω οροφο η αληθεια ειναι και το πηρε,επισης δεν το ειδα σε αυτα που ειχε στη βιτρινα καν σαν μαρκα,και επεμενε να βαλω εγγυηση 3 χρονια,με λιγα ευρω παραπανω.Λες;εχεις δικιο ειναι σπαστικο τη στιγμη που ειναι και του κουτιου κιολας
πιστευω καποια εμπλοκη προγραμματων θα παθαινει δηλ δε θα ειναι ας πουμε σοβαρο σοβαρο
να σε ρωτησω το κουτι ηταν σφραγισμενο οταν το αγορασες?
μπορει το προιον να ηταν απο επιστροφη αλλου ελαττωματικο ηδη
μπορει να ηταν προιον βιτρινας που εκει εχουν μια φθορα επειδη τα πιανουν ολοι
ηταν σφραγισμενο το κουτι?
μου χει τυχει να παω να αγορασω λαπτοπ και το κουτι ειχε αυτοκολλητο της επιστροφης του προηγουμενου και δεν το πηρα τελικα
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

22-04-21

21:25
Ρε δεν μπορω να καταλαβω τι μοντελο ακριβως ειναι .
Αυτο μου γραφει
HP Laptop 15-db1xxx
Ξερω γιατι το ειδα καπου οτι ειχε ακριβως τα χαρακτηριστικα που ηθελα,μνημη 16kb,ειναι AMD RYZEN 7 RADEON GRAPHIKS,αυτα μπορω να σας πω.
HP Notebook PCs - Troubleshooting Black Screen Displays with No Error Messages During Startup or Boot | HP® Customer Support
Provides steps for testing the memory and hard drive, and restoring the operating system if notebook fails to start and no error message is displayed.
για δες αυτο
Guest 209912
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

22-04-21

21:25
Ναι με 16kilobyte μνήμη λογικό είναι μην ανοίγει το PC. Από retrostore του 1981 το πήρες?Ξερω γιατι το ειδα καπου οτι ειχε ακριβως τα χαρακτηριστικα που ηθελα,μνημη 16kb,ειναι AMD RYZEN 7 RADEON GRAPHIKS,αυτα μπορω να σας πω.
Εγώ πάντως θεωρώ πως απλά το pc σου δε σε γουστάρει, αυτό είναι όλο. Τα μηχανήματα έχουν ένστικτο ξέρεις.
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

22-04-21

21:25
ναι για αυτο μου ψυριαζει οτι ηταν προβληματικο γιαυτο σου ειπαν και για εγγυηση και επεμεναν κιολαςΠω ρε φιλε..τα λενε αυτα ομως! Η χιμελα να ειναι καλα μου ειπε να μην παρω HP.Δεν την ακουσα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ηταν σε κουτι ναι,δεν ηταν απο βιτρινα,τωρα τι εννοεις σφραγγισμενο δεν ξερω,κλειστο αλλα με ταινια ηταν,σαν μεγαλο σελοφαν,πηγε στον επανω οροφο η αληθεια ειναι και το πηρε,επισης δεν το ειδα σε αυτα που ειχε στη βιτρινα καν σαν μαρκα,και επεμενε να βαλω εγγυηση 3 χρονια,με λιγα ευρω παραπανω.Λες;
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 74 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- Dark_kronos
- Chris2756
- Paragontas7000
- fockos
- Scandal
- charmander
- Viedo
- Joji
- Εχέμυθη
- fmarulezkd
- chester20080
- Wonderkid
- giannhs2001
- Unboxholics
- johnpapa33
- Nickx
- ggl
- VasoGrimes
- orchidea
- American Economist
- eukleidhs1821
- Libertus
- tsiobieman
- Memetchi
- iminspain
- gademis
- ΘανάσοςG4
- Mhtrogoal
- Maraki4you
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.