Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Μα όταν κοστίζουν άνω των 30000 και η επιδότηση είναι 5000 που θα τα βρει ο Έλληνας ;
Δεν λέω μόνο για τα ηλεκτροκίνητα αλλά γενικά για αυτοκίνητα. H αγορά νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει πρόβλημα γιατί όλοι παίρνουν μεταχειρισμένα. Τα ηλεκτροκίνητα ρίχνουν την τιμή τους και θα την ρίχνουν και άλλο. Τώρα είναι η αρχή.

Σε αρκετές μεγάλες πόλεις της ΕΕ εφαρμόζεται απαγόρευση αυτοκινήτων από euro 5 και κάτω. Το πρότυπο euro βγήκε το 2009. Εγώ μίλησα για υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων 30 ετών και πάνω.

Την επιδότηση των 5000 ευρώ την πρότεινα γιατί με τα 500 ευρώ που είναι τώρα ο κάτοχος παλιού αυτοκινήτου δεν θα αποσύρει το αυτοκίνητο του αλλά θα το πουλήσει.

Το πως θα βρουν τα λεφτά είναι αστείο επιχείρημα γιατί το ακριβότερο στα αυτοκίνητα είναι το κόστος χρήσης και όχι η αγορά του. Μπορούν να αφαιρέσουν τη φορολογία στα καύσιμα και στα διόδια αν μας απασχολεί το "... που θα τα βρει ο Έλληνας".

Η υποχρέωση parking στα αστικά κέντρα λύνει και το πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων "πως θα το φορτίζω σε αστικό περιβάλλον". Θα το φορτίζεις στο parking που υποχρεωτικά θα νοικιάζεις.

Όπως είπα είναι μέτρα που κάνουν φθορά σε οποιαδήποτε κυβέρνηση αλλά είναι χωρίς αυτά δεν πρόκειται να πάμε μπροστά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βγήκε ο Πρωθυπουργός πέρσι και είπε οτι θελει το 2025 το 50+% να είναι ηλεκτρικά, οταν δεν κάνει τίποτα ώστε να υπάρχουν σημεία φόρτισης. Συν οτι η αυτονομια των ηλεκτρικών ακομα δεν ειναι καλη.
Μια χαρά είναι η αυτονομία των ηλεκτροκίνητων. Αν μπουν ταχυφορτιστες στην εθνικές οδούς θα πηγαίνεις όπου θες.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,824 μηνύματα.
Γενικά η Ελλάδα έχει πρόβλημα στην αγορά νέων αυτοκινήτων. Χρειάζεται επιθετική πολιτική. Υποχρεωτική απόσυρση μετά από 30 χρόνια, επιδότηση 5000 ευρώ μετά από απόσυρση, αφαίρεση ΦΠΑ στην αγορά νέου αυτοκίνητου, υποχρέωση parking στα μεγάλα αστικά κέντρα, αύξηση των ασφαλίστων σε παλιά αυτοκίνητα. Τέτοια μέτρα όμως όσο σωστά και να είναι θα κάνουν φθορά στη κυβέρνηση γι αυτό δεν πρόκειται να εφαρμοστούν ποτέ.
Tutorial πως να ΜΗΝ διακυβερνήσει κανένας.

Τι θα πει υποχρέωση ρε φίλε; Θα μου επιβάλλει ένα κράτος τι αυτοκίνητο θα έχω; Μπορεί να γουστάρω τα ρετρό δεκαετίας 60'. Ποίος είσαι εσύ που θα μου πεις το αντίθετο;
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Tutorial πως να ΜΗΝ διακυβερνήσει κανένας.

Τι θα πει υποχρέωση ρε φίλε; Θα μου επιβάλλει ένα κράτος τι αυτοκίνητο θα έχω; Μπορεί να γουστάρω τα ρετρό δεκαετίας 60'. Ποίος είσαι εσύ που θα μου πεις το αντίθετο;
Δεν σου λεει μην το παρεις .Ουτε το κρατος θα μπορεσει να τα αποσυρει αυτα
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,824 μηνύματα.
Δεν σου λεει μην το παρεις .Ουτε το κρατος θα μπορεσει να τα αποσυρει αυτα
Υποχρεωτική απόσυρση μετά από 30 χρόνια λέει. Ήταν ένας νόμος που πήγε να περάσει πάντως. Ο Έλληνας δεν έχει λεφτά για ηλεκτροκίνηση.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Τι θα πει υποχρέωση ρε φίλε; Θα μου επιβάλλει ένα κράτος τι αυτοκίνητο θα έχω; Μπορεί να γουστάρω τα ρετρό δεκαετίας 60'. Ποίος είσαι εσύ που θα μου πεις το αντίθετο;
Να μην με ψήφιζες μαν.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,824 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,647 μηνύματα.
Δεν λέω μόνο για τα ηλεκτροκίνητα αλλά γενικά για αυτοκίνητα. H αγορά νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει πρόβλημα γιατί όλοι παίρνουν μεταχειρισμένα. Τα ηλεκτροκίνητα ρίχνουν την τιμή τους και θα την ρίχνουν και άλλο. Τώρα είναι η αρχή.

Σε αρκετές μεγάλες πόλεις της ΕΕ εφαρμόζεται απαγόρευση αυτοκινήτων από euro 5 και κάτω. Το πρότυπο euro βγήκε το 2009. Εγώ μίλησα για υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων 30 ετών και πάνω.

Την επιδότηση των 5000 ευρώ την πρότεινα γιατί με τα 500 ευρώ που είναι τώρα ο κάτοχος παλιού αυτοκινήτου δεν θα αποσύρει το αυτοκίνητο του αλλά θα το πουλήσει.

Το πως θα βρουν τα λεφτά είναι αστείο επιχείρημα γιατί το ακριβότερο στα αυτοκίνητα είναι το κόστος χρήσης και όχι η αγορά του. Μπορούν να αφαιρέσουν τη φορολογία στα καύσιμα και στα διόδια αν μας απασχολεί το "... που θα τα βρει ο Έλληνας".

Η υποχρέωση parking στα αστικά κέντρα λύνει και το πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων "πως θα το φορτίζω σε αστικό περιβάλλον". Θα το φορτίζεις στο parking που υποχρεωτικά θα νοικιάζεις.

Όπως είπα είναι μέτρα που κάνουν φθορά σε οποιαδήποτε κυβέρνηση αλλά είναι χωρίς αυτά δεν πρόκειται να πάμε μπροστά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Μια χαρά είναι η αυτονομία των ηλεκτροκίνητων. Αν μπουν ταχυφορτιστες στην εθνικές οδούς θα πηγαίνεις όπου θες.
Ουτοπικά.
Η αυτονομία δεν είναι μια χαρά. Ταχυφορτιστές δύσκολα να μπουν στις εθνικές οδούς (εδώ δεν έχουν προβλέψει να βάλουν βενζινάδικα πχ. Εγνατία οδό που στην Ευρώπη δεν το συναντάς). Η επιδότηση είναι χαμηλή.
Επίσης πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων ότι σε βάθος 10ετίας καλείσαι να κάνεις μεγάλες αλλαγές.
Φορολογία στα καύσιμα, διόδια δεν μπορούν να αφαιρεθούν.
Τα αυτοκίνητα 30 ετίας θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν από τη στιγμή που δεν ματώνουν την τσέπη.

Το εάν υπάρχουν λεφτά για την αγορά ηλεκτροκίνητων, φαίνεται και από τα στατιστικά που ανέβασες.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Υποχρεωτική απόσυρση μετά από 30 χρόνια λέει. Ήταν ένας νόμος που πήγε να περάσει πάντως. Ο Έλληνας δεν έχει λεφτά για ηλεκτροκίνηση.
Δεν θα τα βγαλει .Απλα εσυ θα πληρωνεις εξτρα φορο για το διοξιδιο που εκπεμβεις με σκοπο αυτα τα λεφτα να γινουν reinvest για την μειωση του διοξειδιου (αυτο λεει η ατζεντα)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ουτοπικά.
Η αυτονομία δεν είναι μια χαρά. Ταχυφορτιστές δύσκολα να μπουν στις εθνικές οδούς (εδώ δεν έχουν προβλέψει να βάλουν βενζινάδικα πχ. Εγνατία οδό που στην Ευρώπη δεν το συναντάς). Η επιδότηση είναι χαμηλή.
Επίσης πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων ότι σε βάθος 10ετίας καλείσαι να κάνεις μεγάλες αλλαγές.
Φορολογία στα καύσιμα, διόδια δεν μπορούν να αφαιρεθούν.
Τα αυτοκίνητα 30 ετίας θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν από τη στιγμή που δεν ματώνουν την τσέπη.

Το εάν υπάρχουν λεφτά για την αγορά ηλεκτροκίνητων, φαίνεται και από τα στατιστικά που ανέβασες.
Δεν θα γινουν ολα ηλεκτρικα .Δεν γινεται αυτο .Ηλεκτρικα μονο σε μικρα αμαξια και μηχανες

Σε αλλες κατηγοριες (τρενα,φορτηγα,αεροπλανα,βαρκες,εμπορικα πλοια κλπ) αναγκαστηκα θα εφευρεθουν green premiums gases που δεν θα εκπεμπουν διοξειδιο (αλλα θα ειναι ακριβοτερη της βενζινης).
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ουτοπικά.
Η αυτονομία δεν είναι μια χαρά. Ταχυφορτιστές δύσκολα να μπουν στις εθνικές οδούς (εδώ δεν έχουν προβλέψει να βάλουν βενζινάδικα πχ. Εγνατία οδό που στην Ευρώπη δεν το συναντάς). Η επιδότηση είναι χαμηλή.
Επίσης πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων ότι σε βάθος 10ετίας καλείσαι να κάνεις μεγάλες αλλαγές.
Φορολογία στα καύσιμα, διόδια δεν μπορούν να αφαιρεθούν.
Τα αυτοκίνητα 30 ετίας θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν από τη στιγμή που δεν ματώνουν την τσέπη.

Το εάν υπάρχουν λεφτά για την αγορά ηλεκτροκίνητων, φαίνεται και από τα στατιστικά που ανέβασες.
Πρώτα θα μπουν στις εθνικές οδούς και μετά στα βενζινάδικα. Θα βάλει ο βενζινάς αν υπάρχουν πολλά ηλεκτροκίνητα. Ένας level 3 φορτιστής κάνει μόλις 20.000 δολάρια. Βάλε και άλλα 10.000 για την εγκατάσταση. https://www.homeadvisor.com/cost/garages/install-an-electric-vehicle-charging-station/

Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά η εγκατάσταση μια μονάδας βενζίνης δεν στοιχίζει λιγότερο από ένα ταχυφορτιστή.

Για τις εθνικές οδούς αυτά τα ποσά είναι αστεία.
Πάντως μια χαρά αναπτύσσεται το δίκτυο.

Τα αυτοκίνητα της 30ετιας πάντα δεν θα ματώνουν τη τσέπη. Ούτε ηλεκτρονικά έχουν, ούτε πράγματα που δεν επισκευάζονται. Και ο κινητήρας να χαλάσει με 300 ευρώ βρίσκεις νέο. Γι' αυτό είπα παραπάνω για μέτρο υποχρεωτικής απόσυρσης.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,647 μηνύματα.
Πρώτα θα μπουν στις εθνικές οδούς και μετά στα βενζινάδικα. Θα βάλει ο βενζινάς αν υπάρχουν πολλά ηλεκτροκίνητα. Ένας level 3 φορτιστής κάνει μόλις 20.000 δολάρια. Βάλε και άλλα 10.000 για την εγκατάσταση. https://www.homeadvisor.com/cost/garages/install-an-electric-vehicle-charging-station/

Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά η εγκατάσταση μια μονάδας βενζίνης δεν στοιχίζει λιγότερο από ένα ταχυφορτιστή.

Για τις εθνικές οδούς αυτά τα ποσά είναι αστεία.
Πάντως μια χαρά αναπτύσσεται το δίκτυο.

Τα αυτοκίνητα της 30ετιας πάντα δεν θα ματώνουν τη τσέπη. Ούτε ηλεκτρονικά έχουν, ούτε πράγματα που δεν επισκευάζονται. Και ο κινητήρας να χαλάσει με 300 ευρώ βρίσκεις νέο. Γι' αυτό είπα παραπάνω για μέτρο υποχρεωτικής απόσυρσης.
Εννοώ ότι στην Εγνατία οδό (Ε90 νομίζω) δεν υπάρχει βενζινάδικο κατά την διαδρομή (μόνο στο Κλειδί) και πρέπει να μπεις μέσα σε χωριό ! Αυτό εννοώ, ότι οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν σχεδιαστεί ώστε να μπουν ταχυφορτιστές άρα και parking .
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Συν οτι δεν υπαρχουν σημεια φόρτισης ΠΟΥΘΕΝΑ.
συν του οτι τα ανταλλακτικα θα ναι πανακριβα παιδια ειναι ενα θεμα κι αυτο.

Η μπαταρια για παραδειγμα θελει αλλαγη και κοστιζει οσο ενα αλλο αμαξι.

Και ξερετε τι πιστευω?Επειδη ειναι νεα αγορα θα γινει οπως οταν πρωτοβγηκαν τα κινητα αφης θυμηθειτε ποσο ακριβα ηταν και οι μπαταριες τους και το σερβις.
κατι τετοιο υποθετω θα εχουμε και με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,και μετα οσο περνανε τα χρονια ε θα γινονται πιο προσιτα στο καταναλωτικο κοινο.Θυμηθειτε οταν πρωτοβγηκαν τα σμαρτ μετα εβγαλαν και αλλες εταιριες παρομοιο ντιζαιν.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Η συντήρηση ενός ηλεκτροκίνητου είναι φθηνότερη. Το κόστος συντήρησης και αγοράς αυτοκινήτων όσο πάει φθίνει και με την ηλεκτροκίνηση θα πέσει πολύ.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Η συντήρηση ενός ηλεκτροκίνητου είναι φθηνότερη. Το κόστος συντήρησης και αγοράς αυτοκινήτων όσο πάει φθίνει και με την ηλεκτροκίνηση θα πέσει πολύ.
Ναι τα ανταλλακτικα λεω καποια ειναι ακριβα ακομη η συντηρηση δεν ειναι οπως των αλλων.
Ενα ερωτημα που ηθελα να θεσω να το προσθεσουμε στα κοστη ειναι και η χρεωση της δεη ποσο θα ερχεται?
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Η κατανάλωση είναι πολύ πιο οικονομική. Η φορολόγηση επίσης. Η συντήρηση μόνο στα λάστιχα είναι πιο ακριβή, που 'τρώγονται' πιο γρήγορα, στα υπόλοιπα εξαρτήματα όχι.

Γενικά αν αφαιρέσεις το κόστος αγοράς, τα έξοδα μετά είναι πολύ πιο λίγα από ότι ένα αντίστοιχο diesel ή βενζ.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Όλα αυτά γίνουν λόγω της κλιματικής αλλαγής όχι ότι μας κάπνισε να βρούμε κάτι ηλεκτρικό
Συλλογικό θα είναι είτε είναι ακριβό είτε φθηνό το αποτέλεσμα
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
συν του οτι τα ανταλλακτικα θα ναι πανακριβα παιδια ειναι ενα θεμα κι αυτο.

Η μπαταρια για παραδειγμα θελει αλλαγη και κοστιζει οσο ενα αλλο αμαξι.

Και ξερετε τι πιστευω?Επειδη ειναι νεα αγορα θα γινει οπως οταν πρωτοβγηκαν τα κινητα αφης θυμηθειτε ποσο ακριβα ηταν και οι μπαταριες τους και το σερβις.
κατι τετοιο υποθετω θα εχουμε και με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,και μετα οσο περνανε τα χρονια ε θα γινονται πιο προσιτα στο καταναλωτικο κοινο.Θυμηθειτε οταν πρωτοβγηκαν τα σμαρτ μετα εβγαλαν και αλλες εταιριες παρομοιο ντιζαιν.
H μπαταρία έχει στα ηλεκτροκίνητα αμάξια δέν είναι αναλώσιμη ζει όσο και το αυτοκίνητο.

fbclid=IwAR2PUngpOIdQC_rgUBstCMWmBAOOwhFqN60Pxwgt3-srCUYN_t_GxG-c9-Q



Στο εξωτερικό υπάρχουν και επιχειρήσεις που μπορούν να στην αναβαθμίσουν ή να αυξήσουν τη μέγιστη χωρητικότητα με πολύ μικρότερο κόστος. Πράγματα που θα έρθουν εδώ σε κάποια χρόνια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,824 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Έχουμε δημοκρατία. Οφείλεις να σεβαστείς την πλειοψηφία (που δεν είναι πλειοψηφία).
Συγγνώμη αλλά καμία πλειοψηφία δεν θέλει ηλεκτρικές τοστιέρες για αυτοκίνητο. Πόσο πιο Σοσιαλιστικο failed state θα γίνει η Ε.Ε
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Συγγνώμη αλλά καμία πλειοψηφία δεν θέλει ηλεκτρικές τοστιέρες για αυτοκίνητο. Πόσο πιο Σοσιαλιστικο failed state θα γίνει η Ε.Ε
Αν εφαρμόζαμε το τι θέλει η πλειοψηφία θα είχαμε μείνει στα κάρα και στα άλογα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top