akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,997 μηνύματα.
25-05-21
13:17
Δεν λέω μόνο για τα ηλεκτροκίνητα αλλά γενικά για αυτοκίνητα. H αγορά νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει πρόβλημα γιατί όλοι παίρνουν μεταχειρισμένα. Τα ηλεκτροκίνητα ρίχνουν την τιμή τους και θα την ρίχνουν και άλλο. Τώρα είναι η αρχή.Μα όταν κοστίζουν άνω των 30000 και η επιδότηση είναι 5000 που θα τα βρει ο Έλληνας ;
Σε αρκετές μεγάλες πόλεις της ΕΕ εφαρμόζεται απαγόρευση αυτοκινήτων από euro 5 και κάτω. Το πρότυπο euro βγήκε το 2009. Εγώ μίλησα για υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων 30 ετών και πάνω.
Την επιδότηση των 5000 ευρώ την πρότεινα γιατί με τα 500 ευρώ που είναι τώρα ο κάτοχος παλιού αυτοκινήτου δεν θα αποσύρει το αυτοκίνητο του αλλά θα το πουλήσει.
Το πως θα βρουν τα λεφτά είναι αστείο επιχείρημα γιατί το ακριβότερο στα αυτοκίνητα είναι το κόστος χρήσης και όχι η αγορά του. Μπορούν να αφαιρέσουν τη φορολογία στα καύσιμα και στα διόδια αν μας απασχολεί το "... που θα τα βρει ο Έλληνας".
Η υποχρέωση parking στα αστικά κέντρα λύνει και το πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων "πως θα το φορτίζω σε αστικό περιβάλλον". Θα το φορτίζεις στο parking που υποχρεωτικά θα νοικιάζεις.
Όπως είπα είναι μέτρα που κάνουν φθορά σε οποιαδήποτε κυβέρνηση αλλά είναι χωρίς αυτά δεν πρόκειται να πάμε μπροστά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Μια χαρά είναι η αυτονομία των ηλεκτροκίνητων. Αν μπουν ταχυφορτιστες στην εθνικές οδούς θα πηγαίνεις όπου θες.Βγήκε ο Πρωθυπουργός πέρσι και είπε οτι θελει το 2025 το 50+% να είναι ηλεκτρικά, οταν δεν κάνει τίποτα ώστε να υπάρχουν σημεία φόρτισης. Συν οτι η αυτονομια των ηλεκτρικών ακομα δεν ειναι καλη.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,631 μηνύματα.
25-05-21
13:30
Tutorial πως να ΜΗΝ διακυβερνήσει κανένας.Γενικά η Ελλάδα έχει πρόβλημα στην αγορά νέων αυτοκινήτων. Χρειάζεται επιθετική πολιτική. Υποχρεωτική απόσυρση μετά από 30 χρόνια, επιδότηση 5000 ευρώ μετά από απόσυρση, αφαίρεση ΦΠΑ στην αγορά νέου αυτοκίνητου, υποχρέωση parking στα μεγάλα αστικά κέντρα, αύξηση των ασφαλίστων σε παλιά αυτοκίνητα. Τέτοια μέτρα όμως όσο σωστά και να είναι θα κάνουν φθορά στη κυβέρνηση γι αυτό δεν πρόκειται να εφαρμοστούν ποτέ.
Τι θα πει υποχρέωση ρε φίλε; Θα μου επιβάλλει ένα κράτος τι αυτοκίνητο θα έχω; Μπορεί να γουστάρω τα ρετρό δεκαετίας 60'. Ποίος είσαι εσύ που θα μου πεις το αντίθετο;
Nick890
Επιφανές μέλος
Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.
25-05-21
13:32
Δεν σου λεει μην το παρεις .Ουτε το κρατος θα μπορεσει να τα αποσυρει αυταTutorial πως να ΜΗΝ διακυβερνήσει κανένας.
Τι θα πει υποχρέωση ρε φίλε; Θα μου επιβάλλει ένα κράτος τι αυτοκίνητο θα έχω; Μπορεί να γουστάρω τα ρετρό δεκαετίας 60'. Ποίος είσαι εσύ που θα μου πεις το αντίθετο;
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,631 μηνύματα.
25-05-21
13:34
Υποχρεωτική απόσυρση μετά από 30 χρόνια λέει. Ήταν ένας νόμος που πήγε να περάσει πάντως. Ο Έλληνας δεν έχει λεφτά για ηλεκτροκίνηση.Δεν σου λεει μην το παρεις .Ουτε το κρατος θα μπορεσει να τα αποσυρει αυτα
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,997 μηνύματα.
25-05-21
13:45
Να μην με ψήφιζες μαν.Τι θα πει υποχρέωση ρε φίλε; Θα μου επιβάλλει ένα κράτος τι αυτοκίνητο θα έχω; Μπορεί να γουστάρω τα ρετρό δεκαετίας 60'. Ποίος είσαι εσύ που θα μου πεις το αντίθετο;
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,631 μηνύματα.
25-05-21
13:45
Πίσω από το προφίλ κρύβεται ο Μητσοτάκης; Που δεν τον ψήφισα κιόλας.Να μην με ψήφιζες μαν.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,997 μηνύματα.
25-05-21
13:46
Έχουμε δημοκρατία. Οφείλεις να σεβαστείς την πλειοψηφία (που δεν είναι πλειοψηφία).Πίσω από το προφίλ κρύβεται ο Μητσοτάκης; Που δεν τον ψήφισα κιόλας.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,826 μηνύματα.
25-05-21
13:58
Ουτοπικά.Δεν λέω μόνο για τα ηλεκτροκίνητα αλλά γενικά για αυτοκίνητα. H αγορά νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει πρόβλημα γιατί όλοι παίρνουν μεταχειρισμένα. Τα ηλεκτροκίνητα ρίχνουν την τιμή τους και θα την ρίχνουν και άλλο. Τώρα είναι η αρχή.
Σε αρκετές μεγάλες πόλεις της ΕΕ εφαρμόζεται απαγόρευση αυτοκινήτων από euro 5 και κάτω. Το πρότυπο euro βγήκε το 2009. Εγώ μίλησα για υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων 30 ετών και πάνω.
Την επιδότηση των 5000 ευρώ την πρότεινα γιατί με τα 500 ευρώ που είναι τώρα ο κάτοχος παλιού αυτοκινήτου δεν θα αποσύρει το αυτοκίνητο του αλλά θα το πουλήσει.
Το πως θα βρουν τα λεφτά είναι αστείο επιχείρημα γιατί το ακριβότερο στα αυτοκίνητα είναι το κόστος χρήσης και όχι η αγορά του. Μπορούν να αφαιρέσουν τη φορολογία στα καύσιμα και στα διόδια αν μας απασχολεί το "... που θα τα βρει ο Έλληνας".
Η υποχρέωση parking στα αστικά κέντρα λύνει και το πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων "πως θα το φορτίζω σε αστικό περιβάλλον". Θα το φορτίζεις στο parking που υποχρεωτικά θα νοικιάζεις.
Όπως είπα είναι μέτρα που κάνουν φθορά σε οποιαδήποτε κυβέρνηση αλλά είναι χωρίς αυτά δεν πρόκειται να πάμε μπροστά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Μια χαρά είναι η αυτονομία των ηλεκτροκίνητων. Αν μπουν ταχυφορτιστες στην εθνικές οδούς θα πηγαίνεις όπου θες.
Η αυτονομία δεν είναι μια χαρά. Ταχυφορτιστές δύσκολα να μπουν στις εθνικές οδούς (εδώ δεν έχουν προβλέψει να βάλουν βενζινάδικα πχ. Εγνατία οδό που στην Ευρώπη δεν το συναντάς). Η επιδότηση είναι χαμηλή.
Επίσης πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων ότι σε βάθος 10ετίας καλείσαι να κάνεις μεγάλες αλλαγές.
Φορολογία στα καύσιμα, διόδια δεν μπορούν να αφαιρεθούν.
Τα αυτοκίνητα 30 ετίας θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν από τη στιγμή που δεν ματώνουν την τσέπη.
Το εάν υπάρχουν λεφτά για την αγορά ηλεκτροκίνητων, φαίνεται και από τα στατιστικά που ανέβασες.
Nick890
Επιφανές μέλος
Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.
25-05-21
14:01
Δεν θα τα βγαλει .Απλα εσυ θα πληρωνεις εξτρα φορο για το διοξιδιο που εκπεμβεις με σκοπο αυτα τα λεφτα να γινουν reinvest για την μειωση του διοξειδιου (αυτο λεει η ατζεντα)Υποχρεωτική απόσυρση μετά από 30 χρόνια λέει. Ήταν ένας νόμος που πήγε να περάσει πάντως. Ο Έλληνας δεν έχει λεφτά για ηλεκτροκίνηση.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δεν θα γινουν ολα ηλεκτρικα .Δεν γινεται αυτο .Ηλεκτρικα μονο σε μικρα αμαξια και μηχανεςΟυτοπικά.
Η αυτονομία δεν είναι μια χαρά. Ταχυφορτιστές δύσκολα να μπουν στις εθνικές οδούς (εδώ δεν έχουν προβλέψει να βάλουν βενζινάδικα πχ. Εγνατία οδό που στην Ευρώπη δεν το συναντάς). Η επιδότηση είναι χαμηλή.
Επίσης πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων ότι σε βάθος 10ετίας καλείσαι να κάνεις μεγάλες αλλαγές.
Φορολογία στα καύσιμα, διόδια δεν μπορούν να αφαιρεθούν.
Τα αυτοκίνητα 30 ετίας θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν από τη στιγμή που δεν ματώνουν την τσέπη.
Το εάν υπάρχουν λεφτά για την αγορά ηλεκτροκίνητων, φαίνεται και από τα στατιστικά που ανέβασες.
Σε αλλες κατηγοριες (τρενα,φορτηγα,αεροπλανα,βαρκες,εμπορικα πλοια κλπ) αναγκαστηκα θα εφευρεθουν green premiums gases που δεν θα εκπεμπουν διοξειδιο (αλλα θα ειναι ακριβοτερη της βενζινης).
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,997 μηνύματα.
25-05-21
14:44
Πρώτα θα μπουν στις εθνικές οδούς και μετά στα βενζινάδικα. Θα βάλει ο βενζινάς αν υπάρχουν πολλά ηλεκτροκίνητα. Ένας level 3 φορτιστής κάνει μόλις 20.000 δολάρια. Βάλε και άλλα 10.000 για την εγκατάσταση. https://www.homeadvisor.com/cost/garages/install-an-electric-vehicle-charging-station/Ουτοπικά.
Η αυτονομία δεν είναι μια χαρά. Ταχυφορτιστές δύσκολα να μπουν στις εθνικές οδούς (εδώ δεν έχουν προβλέψει να βάλουν βενζινάδικα πχ. Εγνατία οδό που στην Ευρώπη δεν το συναντάς). Η επιδότηση είναι χαμηλή.
Επίσης πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων ότι σε βάθος 10ετίας καλείσαι να κάνεις μεγάλες αλλαγές.
Φορολογία στα καύσιμα, διόδια δεν μπορούν να αφαιρεθούν.
Τα αυτοκίνητα 30 ετίας θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν από τη στιγμή που δεν ματώνουν την τσέπη.
Το εάν υπάρχουν λεφτά για την αγορά ηλεκτροκίνητων, φαίνεται και από τα στατιστικά που ανέβασες.
Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά η εγκατάσταση μια μονάδας βενζίνης δεν στοιχίζει λιγότερο από ένα ταχυφορτιστή.
Για τις εθνικές οδούς αυτά τα ποσά είναι αστεία.
Πάντως μια χαρά αναπτύσσεται το δίκτυο.
PlugShare - EV Charging Station Map - Find a place to charge
Find EV charging stations with PlugShare, the most complete map of electric vehicle charging stations in the world!Charging tips reviews and photos from the EV community.
www.plugshare.com
Τα αυτοκίνητα της 30ετιας πάντα δεν θα ματώνουν τη τσέπη. Ούτε ηλεκτρονικά έχουν, ούτε πράγματα που δεν επισκευάζονται. Και ο κινητήρας να χαλάσει με 300 ευρώ βρίσκεις νέο. Γι' αυτό είπα παραπάνω για μέτρο υποχρεωτικής απόσυρσης.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,826 μηνύματα.
25-05-21
15:26
Εννοώ ότι στην Εγνατία οδό (Ε90 νομίζω) δεν υπάρχει βενζινάδικο κατά την διαδρομή (μόνο στο Κλειδί) και πρέπει να μπεις μέσα σε χωριό ! Αυτό εννοώ, ότι οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν σχεδιαστεί ώστε να μπουν ταχυφορτιστές άρα και parking .Πρώτα θα μπουν στις εθνικές οδούς και μετά στα βενζινάδικα. Θα βάλει ο βενζινάς αν υπάρχουν πολλά ηλεκτροκίνητα. Ένας level 3 φορτιστής κάνει μόλις 20.000 δολάρια. Βάλε και άλλα 10.000 για την εγκατάσταση. https://www.homeadvisor.com/cost/garages/install-an-electric-vehicle-charging-station/
Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά η εγκατάσταση μια μονάδας βενζίνης δεν στοιχίζει λιγότερο από ένα ταχυφορτιστή.
Για τις εθνικές οδούς αυτά τα ποσά είναι αστεία.
Πάντως μια χαρά αναπτύσσεται το δίκτυο.
PlugShare - EV Charging Station Map - Find a place to charge
Find EV charging stations with PlugShare, the most complete map of electric vehicle charging stations in the world!Charging tips reviews and photos from the EV community.www.plugshare.com
Τα αυτοκίνητα της 30ετιας πάντα δεν θα ματώνουν τη τσέπη. Ούτε ηλεκτρονικά έχουν, ούτε πράγματα που δεν επισκευάζονται. Και ο κινητήρας να χαλάσει με 300 ευρώ βρίσκεις νέο. Γι' αυτό είπα παραπάνω για μέτρο υποχρεωτικής απόσυρσης.
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
25-05-21
15:29
συν του οτι τα ανταλλακτικα θα ναι πανακριβα παιδια ειναι ενα θεμα κι αυτο.Συν οτι δεν υπαρχουν σημεια φόρτισης ΠΟΥΘΕΝΑ.
Η μπαταρια για παραδειγμα θελει αλλαγη και κοστιζει οσο ενα αλλο αμαξι.
Και ξερετε τι πιστευω?Επειδη ειναι νεα αγορα θα γινει οπως οταν πρωτοβγηκαν τα κινητα αφης θυμηθειτε ποσο ακριβα ηταν και οι μπαταριες τους και το σερβις.
κατι τετοιο υποθετω θα εχουμε και με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,και μετα οσο περνανε τα χρονια ε θα γινονται πιο προσιτα στο καταναλωτικο κοινο.Θυμηθειτε οταν πρωτοβγηκαν τα σμαρτ μετα εβγαλαν και αλλες εταιριες παρομοιο ντιζαιν.
Viedo
Διάσημο μέλος
Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
25-05-21
15:59
Η συντήρηση ενός ηλεκτροκίνητου είναι φθηνότερη. Το κόστος συντήρησης και αγοράς αυτοκινήτων όσο πάει φθίνει και με την ηλεκτροκίνηση θα πέσει πολύ.
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
25-05-21
16:34
Ναι τα ανταλλακτικα λεω καποια ειναι ακριβα ακομη η συντηρηση δεν ειναι οπως των αλλων.Η συντήρηση ενός ηλεκτροκίνητου είναι φθηνότερη. Το κόστος συντήρησης και αγοράς αυτοκινήτων όσο πάει φθίνει και με την ηλεκτροκίνηση θα πέσει πολύ.
Ενα ερωτημα που ηθελα να θεσω να το προσθεσουμε στα κοστη ειναι και η χρεωση της δεη ποσο θα ερχεται?
Viedo
Διάσημο μέλος
Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
25-05-21
16:37
Η κατανάλωση είναι πολύ πιο οικονομική. Η φορολόγηση επίσης. Η συντήρηση μόνο στα λάστιχα είναι πιο ακριβή, που 'τρώγονται' πιο γρήγορα, στα υπόλοιπα εξαρτήματα όχι.
Γενικά αν αφαιρέσεις το κόστος αγοράς, τα έξοδα μετά είναι πολύ πιο λίγα από ότι ένα αντίστοιχο diesel ή βενζ.
Γενικά αν αφαιρέσεις το κόστος αγοράς, τα έξοδα μετά είναι πολύ πιο λίγα από ότι ένα αντίστοιχο diesel ή βενζ.
Nick890
Επιφανές μέλος
Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.
25-05-21
17:18
Όλα αυτά γίνουν λόγω της κλιματικής αλλαγής όχι ότι μας κάπνισε να βρούμε κάτι ηλεκτρικό
Συλλογικό θα είναι είτε είναι ακριβό είτε φθηνό το αποτέλεσμα
Συλλογικό θα είναι είτε είναι ακριβό είτε φθηνό το αποτέλεσμα
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,997 μηνύματα.
25-05-21
17:47
H μπαταρία έχει στα ηλεκτροκίνητα αμάξια δέν είναι αναλώσιμη ζει όσο και το αυτοκίνητο.συν του οτι τα ανταλλακτικα θα ναι πανακριβα παιδια ειναι ενα θεμα κι αυτο.
Η μπαταρια για παραδειγμα θελει αλλαγη και κοστιζει οσο ενα αλλο αμαξι.
Και ξερετε τι πιστευω?Επειδη ειναι νεα αγορα θα γινει οπως οταν πρωτοβγηκαν τα κινητα αφης θυμηθειτε ποσο ακριβα ηταν και οι μπαταριες τους και το σερβις.
κατι τετοιο υποθετω θα εχουμε και με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,και μετα οσο περνανε τα χρονια ε θα γινονται πιο προσιτα στο καταναλωτικο κοινο.Θυμηθειτε οταν πρωτοβγηκαν τα σμαρτ μετα εβγαλαν και αλλες εταιριες παρομοιο ντιζαιν.
Οικογένεια έχει διανύσει 200.000 χλμ. με Nissan Leaf από το 2010 - Carpress.gr
Το Nissan LEAF άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος βλέπει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το λανσάρισμα του πρώτου EV μαζικής παραγωγής το 2010 ήταν ένα στοίχημα, αλλά χάρη στους πιστούς ιδιοκτήτες και τους ενθουσιώδεις της ηλεκτροκίνησης, όπως η οικογένεια Monroe, η Nissan δεσμεύτηκε να συνεχίσει...
www.carpress.gr
Tesla owner breaks record, drives car 900,000 kilometers
The car's on its second battery pack, but still has its original motor.
futurism.com
Στο εξωτερικό υπάρχουν και επιχειρήσεις που μπορούν να στην αναβαθμίσουν ή να αυξήσουν τη μέγιστη χωρητικότητα με πολύ μικρότερο κόστος. Πράγματα που θα έρθουν εδώ σε κάποια χρόνια.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,631 μηνύματα.
25-05-21
18:27
Υπάρχει κάτι που λέγεται individual rights και δεν πρόκειται να σεβαστώ καμία τέτοια απόφαση.Έχουμε δημοκρατία. Οφείλεις να σεβαστείς την πλειοψηφία (που δεν είναι πλειοψηφία).
Volkswagen Fan
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,962 μηνύματα.
25-05-21
18:29
Συγγνώμη αλλά καμία πλειοψηφία δεν θέλει ηλεκτρικές τοστιέρες για αυτοκίνητο. Πόσο πιο Σοσιαλιστικο failed state θα γίνει η Ε.ΕΈχουμε δημοκρατία. Οφείλεις να σεβαστείς την πλειοψηφία (που δεν είναι πλειοψηφία).
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,997 μηνύματα.
25-05-21
19:01
Αν εφαρμόζαμε το τι θέλει η πλειοψηφία θα είχαμε μείνει στα κάρα και στα άλογα.Συγγνώμη αλλά καμία πλειοψηφία δεν θέλει ηλεκτρικές τοστιέρες για αυτοκίνητο. Πόσο πιο Σοσιαλιστικο failed state θα γίνει η Ε.Ε
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 187 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- back2967
- fourkaki
- fmarulezkd
- juste un instant
- Paragontas7000
- Wonderkid
- Scandal
- KleinosBrekias
- Hased Babis
- Volkswagen Fan
- Μήτσος10
- A350
- taketrance
- Unboxholics
- nearos
- ROM32
- hirasawayui
- Dmzk
- epote
- jj!
- Jack of Spades
- fockos
- J.Cameron
- suaimhneas
- Kate1914
- Fernando_A
- giannhs2001
- charmander
- math2arch
- phleidhs
- tsiobieman
- Dark_kronos
- Γατέχων
- Δροσουλίτης
- exotic xo
- parrot/παπαγάλος
- P.Dam.
- Libertus
- *
- Obi-Wan Kenobi
- *
- camil
- arko
- brizoulis
- Startx0
- Viedo
- Ness
- χημεια4λαιφ
- touvlo
- *
- Esperos1
- johnsala
- GeorgePap2003
- gademis
- Roulaki
- Ilma
- *
- ]ifrit[
- *
- Memetchi
- DioOsm
- ggl
- Thundergirl
- *
- *
- igeorgeoikonomo
- *
- *
- snowy
- *
- SlimShady
- kauphy
- *
- *
- Tangible
- *
- An_uknown_world
- sunsetpp
- physicscrazy
- *
- Monster Hunter
- *
- orchidea
- nPb
- Αλκης Κ.
- Dimitris2001
- *
- harry akritas
- *
- Κλημεντίνη
- Stefanosxios
- *
- *
- *
- Εχέμυθη
- Unseen skygge
- *
- JohnGreek
- Vold
- *
- Nickx
- Μαυρίκιος
- *
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.