Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,297 μηνύματα.
Επιτέλους γίνεται αυτό που έπρεπε να γίνει εδώ και πολλά χρόνια.

 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,219 μηνύματα.
Αξιολόγηση θα έπρεπε να υπάρχει αλλά αν νομίζει κάποιος ότι τώρα θα αλλάξει κάτι επειδή το είπε η Κεραμέως...ας πέσει από το συννεφάκι.
Αξιολόγηση στις υπόλοιπες κατηγορίες δημόσιων υπαλλήλων υπάρχει εδώ και χρόνια.
Στην αξιολόγηση του 2022 ξέρετε ποια ήταν τα αποτελέσματα; Το 85% αξιολογήθηκε με άριστα.

Η υπηρεσιακή κατάσταση των δημοσίων, των ΝΠΔΔ και ΟΤΑ υπαλλήλων διέπεται από τους ΚΠΔΥ και ΚΔΥ, ως ισχύουν μετά την τροποποίηση με τον ν.4369/2016, με τους οποίους και για το 2022 ρυθμίζεται η αξιολόγησή τους και οι οποίοι κατά ποσοστό 85% έχουν βαθμολογηθεί με στερεότυπη αιτιολόγηση ως άριστοι. Στο πεδίο της αυτοαξιολόγησης της έκθεσης όλοι έχουν βαθμολογήσει τον εαυτό τους με άριστα.

Το εκπληκτικό αυτό ποσοστό οφείλεται, αφενός στο τρόπο που συντάσσονται οι εκθέσεις αξιολόγησης (ΠΔ318/1992), αφετέρου στο γεγονός ότι πρώτος αξιολογητής είναι ο προϊστάμενος του υπαλλήλου με τον οποίον όλοι οι υπάλληλοι φροντίζουν να έχουν καλές σχέσεις, ο δε δεύτερος αξιολογητής είναι ο επικεφαλής της υπηρεσίας, συνήθως μετακλητός υπάλληλος, που δεν έχει ιδία αντίληψη και απλά επικυρώνει τη γνώμη του πρώτου.

Το ίδιο θα ισχύσει και στα σχολεία. Ο διευθυντής θα αξιολογεί καλά τους καθηγητές του για να τα έχει καλά μαζί τους(εκτός αν είναι κανένας που δεν τον γουστάρει) και ο σύμβουλος της δευτεροβάθμιας θα ακολουθεί την αξιολόγηση του διευθυντή γιατί δεν μπορεί να ξέρει τι κάνει ο κάθε καθηγητής κάθε σχολείου του τομέα του.

Η αξιολόγηση και στα σχολεία θα γίνεται για να γίνεται, όπως στο υπόλοιπο δημόσιο.
Όσο δεν υπάρχει κάποιο κίνητρο/κέρδος για τον αξιολογητή να είναι η αξιολόγηση αντικειμενική το ίδιο θα γίνεται.
Στον ιδιωτικό τομέα ο ιδιοκτήτης θέλει η επιχείρηση του να είναι όσο πιο αποδοτική γίνεται.
Σε ένα σχολείο ή μια δημόσια υπηρεσία γιατί ο διευθυντής/προιστάμενος να τα χαλάσει με τους από κάτω; Όλοι άριστα και όλοι ικανοποιημένοι.

Τα εξηγεί καλά εδώ
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,498 μηνύματα.
Έτσι και αλλιώς για να έχεις αξιολόγηση πρέπει να έχεις συγκεκριμένους παιδαγωγικούς στόχους και κριτήρια. Το κάνω αξιολόγηση γενικώς και αορίστως είναι για να χαίρονται οι ψηφοφόροι ότι γίνεται σοβαρή δουλειά και δεν κάθονται οι καθηγητές. Τι αξιολογούμε; Τι θελουμε να πετύχουμε; Πως θα το πετύχουμε μετά την αξιολόγηση; Κτλ. είναι από τα βασικά ερωτήματα που δεν βλέπω να αναφέρονται σε κανένα από αυτά τα δημοσιεύματα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Έτσι και αλλιώς για να έχεις αξιολόγηση πρέπει να έχεις συγκεκριμένους παιδαγωγικούς στόχους και κριτήρια. Το κάνω αξιολόγηση γενικώς και αορίστως είναι για να χαίρονται οι ψηφοφόροι ότι γίνεται σοβαρή δουλειά και δεν κάθονται οι καθηγητές. Τι αξιολογούμε; Τι θελουμε να πετύχουμε; Πως θα το πετύχουμε μετά την αξιολόγηση; Κτλ. είναι από τα βασικά ερωτήματα που δεν βλέπω να αναφέρονται σε κανένα από αυτά τα δημοσιεύματα.
Κοίταξε, εγώ είμαι 100% κατά της αξιολόγησης γιατί θεωρώ ότι είναι καραγκιοζιλίκι συνάδελφος να αξιολογεί συνάδελφο (αυτό είναι το τωρινό πλάνο). Από την άλλη, αντιλαμβάνομαι ότι η Κεραμέως το κάνει για να δείξει ότι πιέζει τις μεταρρυθμίσεις (ιδίως αν ληφθεί υπόψιν ότι μάλλον θα το κρατήσει το υπουργείο ακόμη και μετά της εκλογές) για ένα μέτρο που καλώς ή κακώς ζητείται πολλά χρόνια.

Για εμένα το ιδανικό θα ήταν να υπήρχε ένα κεντρικό συνδικάτο καθηγητών που θα μπαίνουν μόνο με συγκεκριμένα κριτήρια (κόμμα; πτυχίο; πολιτικές απόψεις; ) και θα τα έχουν τακίμια μεταξύ τους ώστε η εκπαίδευση να ομαλοποιηθεί. Αυτό που μετράει στο τωρινό πλαίσιο είναι μια ενιαία σχολική πολιτική.

Φαντάσου τώρα σε κάθε σχολείο σε επίπεδο καθηγητών υπάρχουν από αριστερούς, δεξιούς, κεντρώους που απορρίπτουν κάθε προσπάθεια μεταρρυθμίσεων σε βάση κομματικών συμφερόντων. Για να αρθεί αυτό το φαινόμενο, εγώ σαν ψηφοφόρος είμαι ΟΚ να γίνει πλαγίως μέσω μιας αξιολόγησης.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,826 μηνύματα.
Όπως τα λέτε παιδια... Το να αξιολογεί συνάδελφος συνάδελφο π βλέπει κάθε μέρα είναι μια μπουρδα κ ολόκληρη.

Καλυτερα το συστημα της αξιολόγησης να ήτανε α πρόσωπο. Είτε με αλγόριθμο κριτηρίων είτε με κάποιον ανεξάρτητο ελεγκτή που θα έρχεται από το Υπουργείο.
 

hirasawayui

Νεοφερμένος

Ο hirasawayui αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Επειδή αύριο μεθαύριο θα με αφορά και μένα προσωπικά αφού θα είμαι του χώρου, η αξιολόγηση που θέλουν να περάσουν, δεν στοχεύει σε τίποτα άλλο παρά μονο σε κατηγοριοποίηση των σχολείων σε καλά και κακά και στον εκφοβισμό των δασκάλων. Μην τσιμπάτε απ' τα πυροτεχνήματα αυτης της κυβέρνησης με τη χειρότερη υπουργό παιδείας που έχει περάσει ποτέ. Χθες διάβαζα το σχόλιο ενός ανθρώπου που, βασει βιβλιογραφίας και στατιστικών, έδειχνε πως έχουν αποτύχει παρόμοιες αξιολογήσεις σε χώρες του εξωτερικού (Αγγλια, Γαλλία, Κύπρο) και πως το μαθησιακό επίπεδο των μαθητών, μετά την εφαρμογή τους, ή έπεσε κατακόρυφα ή δεν άλλαξε τίποτα https://imerologiodaskalou.blogspot...BZEso9b3BXCQXBI_1IRg3sfPysmV3kFBo1zRo0TespbQ8. Σε παρόμοιο παλιότερο σχόλιο, διάβαζα για σχολεία στην Αμερική που κάνουν εράνους και ζητιανεύουν χρήματα. Μακάρι να θυμόμουν που το έβλεπα, για να το παραθέσω. Απ' την απέξω είμαι προς το παρόν και είμαι 1000% κατά. Αν ήμουν πιο ενημερωμένος θα μπορούσα να είμαι περισσότερο του δε πόιντ και να τα βαζα σε μια σειρά.

Θα παραθέσω 2 απόψεις άλλων με κοπι πεηστ, περιγράφοντας λιγο πολυ την κατάσταση (τα bold τα υπογράμμισα εγώ).

"Αν ήσασταν του χώρου θα γνωρίζατε πως το μόνο που επιδιώκουν αυτά τα μέτρα είναι οι πελατειακές σχέσεις και η ακολουθία της πολιτικής γραμμής μεταξύ διευθυντων -συμβούλων-δασκάλων -γονέων για μια θετική αξιολόγηση. Δλδ με λίγα λόγια ο δάσκαλος θα βάζει καλούς βαθμούς στο παιδί για να έχει την εύνοια του γονέα επιδιώκοντας μια θετική κριτική, ενώ στο εργασιακό του περιβάλλον αντί να υπάρχει η ελευθερία της συνεργασίας μεταξύ των δασκάλων, θα κατακερματιστεί ακόμα περισσότερο ο σύλλογος διδασκόντων, με τους δασκάλους να γλείφουν τους ανώτερους συναδέλφους τους για μια καλή αξιολόγηση. Είστε γελασμένος ότι μια ουσιαστική αξιολόγηση φοβίζει έναν δάσκαλο. Το θέμα είναι απο ποιους γινεται και με ποιους σκοπούς. Ο σημερινός δάσκαλος που έχει πτυχίο, τουλάχιστον 1 μεταπτυχιακο,1 γλωσσα, υπολογιστες, σεμιναρια και τρέχει για χρόνια ως αναπληρωτης σε καθε γωνια της χώρας και νεοδιόριστος παίρνει 740-1000 ευρώ αναλόγως τα χρονια του έχει αξιολογηθεί και αξιολογείται καθημερινως με τον αγώνα του, πέρα απο κάθε άλλο δημόσιο υπάλληλο.
Ποιος θα τον αξιολογήσει; Ο συνάφελφος με πιθανως λιγοτερα χρονια και λιγότερο πτυχία που έθεσε η κυβέρνηση με ολιγόωρη εξ αποστασεως δήθεν επιμόρφωση (Επιμορφώσεις-ζούλα
💸
)που τον ωθεί να κάνει αξιολόγηση εν συντομία επισκεπτόμενος την ταξη για λιγες ώρες; Απλά για να πουμε ότι εγινε αξιολόγηση και να νιώσεις εσυ ο πολίτης δήθεν δικαιοσύνη; Οταν η χρηματοδότηση ειναι αυτή που λείπει στη Παιδεία με ελλιπείς αίθουσες, προσωπικό, υλικοτεχνικές υποδομές;
Το μονο που επιδιωκει αυτή η αξιολογηση ειναι η κατηγοριοποίηση των σχολειων, η μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, και σταδιακά η αποκέντρωση του σχολείου από το κράτος στον δήμο που θα ειναι υπεύθυνο με συμβάσεις να προσλαμβάνει τους δασκάλους. Οι πλούσιοι δήμοι θα έχουν σχολεία με πολλα αστεράκια στο trip advisor σου...αλίμονο αν γεννήθηκες φτωχός. Το μοντέλο έρχεται από έξω και γνωστά τα αποτελέσματα του... Ή θα συνταχθείς στον αγώνα κατά της διάλυσης του δημόσιου σχολείου ή θα παραπλανάσαι ότι τα μέτρα αυτά ειναι προς το συμφέρον σου. Χωρίς τη στήριξη της κοινωνίας η αντίδραση των δασκάλων είναι μόνο θετική στα κρατικά ταμεία λόγω παρακράτησης 50-100ευρώ αναλόγως κλιμακίου.Ποιος εργαζόμενος με μισθό 740-1000€ θα έκανε απεργία χωρίς σοβαρό λόγο;"

"Όταν φέρετε σοβαρές στατιστικές και διαβεβαιώσεις μάχιμων εκπαιδευτικών που αποδεικνύουν σαφώς ότι η αξιολόγηση αυτού του τύπου βοήθησε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό σύστημα ε να το σκεφτούμε. Μέχρι τότε οι θεωρίες ακατάσχετου βερμπαλισμού χρησιμοποιούνται εκ του πονηρού προκειμένου να μασουλησουν τα ΕΣΠΑ και να βολευτούν διάφοροι γιδοβοσκοι, σφουγγοκωλαριοι και « δικά μας παιδιά» Γι’ αυτό δεν θα αγοράσουμε αγαπητέ….το χούμε ξαναδεί το εργάκι. Ας προτεινουν οι ιδιοι οι εκπαιδευτικοι έναν τροπο να αξιολογείται το έργο τους ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. Άντε γιατί διδάσκω σε κοντέινερ που πλήρωσε ιδιωτική εταιρεια και ολα μα όλα τα υπολοιπα τα πληρώνουν οι γονείς. Ας πάρει τα μούτρα του ο κάθε άχρηστος με ξετσίπωτο θράσος να ρθει να με αξιολογήσει"
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Επειδή αύριο μεθαύριο θα με αφορά και μένα προσωπικά αφού θα είμαι του χώρου, η αξιολόγηση που θέλουν να περάσουν, δεν στοχεύει σε τίποτα άλλο παρά μονο σε κατηγοριοποίηση των σχολείων σε καλά και κακά και στον εκφοβισμό των δασκάλων. Μην τσιμπάτε απ' τα πυροτεχνήματα αυτης της κυβέρνησης με τη χειρότερη υπουργό παιδείας που έχει περάσει ποτέ. Χθες διάβαζα το σχόλιο ενός ανθρώπου που, βασει βιβλιογραφίας και στατιστικών, έδειχνε πως έχουν αποτύχει παρόμοιες αξιολογήσεις σε χώρες του εξωτερικού (Αγγλια, Γαλλία, Κύπρο) και πως το μαθησιακό επίπεδο των μαθητών, μετά την εφαρμογή τους, ή έπεσε κατακόρυφα ή δεν άλλαξε τίποτα https://imerologiodaskalou.blogspot...BZEso9b3BXCQXBI_1IRg3sfPysmV3kFBo1zRo0TespbQ8. Σε παρόμοιο παλιότερο σχόλιο, διάβαζα για σχολεία στην Αμερική που κάνουν εράνους και ζητιανεύουν χρήματα. Μακάρι να θυμόμουν που το έβλεπα, για να το παραθέσω. Απ' την απέξω είμαι προς το παρόν και είμαι 1000% κατά. Αν ήμουν πιο ενημερωμένος θα μπορούσα να είμαι περισσότερο του δε πόιντ και να τα βαζα σε μια σειρά.

Θα παραθέσω 2 απόψεις άλλων με κοπι πεηστ, περιγράφοντας λιγο πολυ την κατάσταση (τα bold τα υπογράμμισα εγώ).


"Αν ήσασταν του χώρου θα γνωρίζατε πως το μόνο που επιδιώκουν αυτά τα μέτρα είναι οι πελατειακές σχέσεις και η ακολουθία της πολιτικής γραμμής μεταξύ διευθυντων -συμβούλων-δασκάλων -γονέων για μια θετική αξιολόγηση. Δλδ με λίγα λόγια ο δάσκαλος θα βάζει καλούς βαθμούς στο παιδί για να έχει την εύνοια του γονέα επιδιώκοντας μια θετική κριτική, ενώ στο εργασιακό του περιβάλλον αντί να υπάρχει η ελευθερία της συνεργασίας μεταξύ των δασκάλων, θα κατακερματιστεί ακόμα περισσότερο ο σύλλογος διδασκόντων, με τους δασκάλους να γλείφουν τους ανώτερους συναδέλφους τους για μια καλή αξιολόγηση. Είστε γελασμένος ότι μια ουσιαστική αξιολόγηση φοβίζει έναν δάσκαλο. Το θέμα είναι απο ποιους γινεται και με ποιους σκοπούς. Ο σημερινός δάσκαλος που έχει πτυχίο, τουλάχιστον 1 μεταπτυχιακο,1 γλωσσα, υπολογιστες, σεμιναρια και τρέχει για χρόνια ως αναπληρωτης σε καθε γωνια της χώρας και νεοδιόριστος παίρνει 740-1000 ευρώ αναλόγως τα χρονια του έχει αξιολογηθεί και αξιολογείται καθημερινως με τον αγώνα του, πέρα απο κάθε άλλο δημόσιο υπάλληλο.
Ποιος θα τον αξιολογήσει; Ο συνάφελφος με πιθανως λιγοτερα χρονια και λιγότερο πτυχία που έθεσε η κυβέρνηση με ολιγόωρη εξ αποστασεως δήθεν επιμόρφωση (Επιμορφώσεις-ζούλα
💸
)που τον ωθεί να κάνει αξιολόγηση εν συντομία επισκεπτόμενος την ταξη για λιγες ώρες; Απλά για να πουμε ότι εγινε αξιολόγηση και να νιώσεις εσυ ο πολίτης δήθεν δικαιοσύνη; Οταν η χρηματοδότηση ειναι αυτή που λείπει στη Παιδεία με ελλιπείς αίθουσες, προσωπικό, υλικοτεχνικές υποδομές;
Το μονο που επιδιωκει αυτή η αξιολογηση ειναι η κατηγοριοποίηση των σχολειων, η μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, και σταδιακά η αποκέντρωση του σχολείου από το κράτος στον δήμο που θα ειναι υπεύθυνο με συμβάσεις να προσλαμβάνει τους δασκάλους. Οι πλούσιοι δήμοι θα έχουν σχολεία με πολλα αστεράκια στο trip advisor σου...αλίμονο αν γεννήθηκες φτωχός. Το μοντέλο έρχεται από έξω και γνωστά τα αποτελέσματα του... Ή θα συνταχθείς στον αγώνα κατά της διάλυσης του δημόσιου σχολείου ή θα παραπλανάσαι ότι τα μέτρα αυτά ειναι προς το συμφέρον σου. Χωρίς τη στήριξη της κοινωνίας η αντίδραση των δασκάλων είναι μόνο θετική στα κρατικά ταμεία λόγω παρακράτησης 50-100ευρώ αναλόγως κλιμακίου.Ποιος εργαζόμενος με μισθό 740-1000€ θα έκανε απεργία χωρίς σοβαρό λόγο;"

"Όταν φέρετε σοβαρές στατιστικές και διαβεβαιώσεις μάχιμων εκπαιδευτικών που αποδεικνύουν σαφώς ότι η αξιολόγηση αυτού του τύπου βοήθησε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό σύστημα ε να το σκεφτούμε. Μέχρι τότε οι θεωρίες ακατάσχετου βερμπαλισμού χρησιμοποιούνται εκ του πονηρού προκειμένου να μασουλησουν τα ΕΣΠΑ και να βολευτούν διάφοροι γιδοβοσκοι, σφουγγοκωλαριοι και « δικά μας παιδιά» Γι’ αυτό δεν θα αγοράσουμε αγαπητέ….το χούμε ξαναδεί το εργάκι. Ας προτεινουν οι ιδιοι οι εκπαιδευτικοι έναν τροπο να αξιολογείται το έργο τους ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. Άντε γιατί διδάσκω σε κοντέινερ που πλήρωσε ιδιωτική εταιρεια και ολα μα όλα τα υπολοιπα τα πληρώνουν οι γονείς. Ας πάρει τα μούτρα του ο κάθε άχρηστος με ξετσίπωτο θράσος να ρθει να με αξιολογήσει"
Τα ειπες ΟΛΑ.:thumbup:

Ειμαι καθετα ΥΠΕΡ της αξιολογισης ΟΛΩΝ των επαγγελματων παντου και παντα.Διοτι ζουν αναμεσα μας αχρηστα πανηλιθια πλασματα,ειτε ειναι καθηγητες,ειτε γιατροι,ειτε δικηγοροι ειτε οικονομολογοι και παει λεγοντας.Κια αξιολογηση ΠΑΝΤΟΥ.Οχι μονο στο δημοσιο.Δηλαδη με εναν αχρηστο και επικινδυνο γιατρο ιδιωτικο ειμαστε οκ;

Αλλα αυτο δεν ειναι αξιολογιση.
Ειναι σχεσεις εξαρτησης και γλυψιματος και ολα οσα περιγραφει ο φιλος μας παραπανω.
Τελεία.
ΥΓ Παπαριες στο μεταξυ λεει η κεραμεως για να δειξει οτι εκανε πραξη τις προεκλογικες δηλωσεις γιαα ξιολογιση.ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.ΚΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ .
Ολοι του χωρου γελαμε ασυστολα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
Πρέπει να δωθεί η δυνατότητα στο διευθυντή να προσλαμβάνει και να απολύει όποιον θέλει. Το κράτος πρέπει να αξιολογεί τον διευθυντή και να τον αλλάζει αν δεν είναι καλός.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Πρέπει να δωθεί η δυνατότητα στο διευθυντή να προσλαμβάνει και να απολύει όποιον θέλει. Το κράτος πρέπει να αξιολογεί τον διευθυντή και να τον αλλάζει αν δεν είναι καλός.
Το σκεφτηκες πολυ αυτο ακικε;
Εδω τα καλα γλυψιματα.
Εδω τα ωραια στησιματα κωλων.
Εδω οι καλες πιπες.

Το πιπωσες ρε ακικε..ημαρτον δηλαδη.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
Το πιπωσες ρε ακικε..ημαρτον δηλαδη.
O διευθυντής δεν θα είναι δάσκαλος/καθηγητής αλλά ιδιωτική εταιρεία manager.

Όλο ο πολιτισμένος κόσμος έτσι δουλεύει. Όχι κουμμουνιστικά με κεντρικές λίστες διορισμών. Και η αξιολόγηση πρέπει να είναι με αντικειμενικά κριτήρια από το κράτος.

Με άλλα λόγια μπαίνει ο ελεγκτής στη τάξη και βάζει διαγώνισμα. Όταν παρατηρηθεί ότι σε ένα σχολείο βάζουν βαθμούς χωρίς τα παιδιά να το αξίζουν πάει το κράτος στην ιδιωτική εταιρεία manager και της δίνει warning. Αν δεν συμμορφωθεί παίρνει τη δουλειά αλλος.

Τώρα ο διευθυντής τι να αξιολογήσει στο σχολείο; Τους καθηγητές που με το ζόρι το κράτος τους φόρτωσε;
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
O διευθυντής δεν θα είναι δάσκαλος/καθηγητής αλλά ιδιωτική εταιρεία manager.

Όλο ο πολιτισμένος κόσμος έτσι δουλεύει. Όχι κουμμουνιστικά με κεντρικές λίστες διορισμών. Και η αξιολόγηση πρέπει να είναι με αντικειμενικά κριτήρια από το κράτος.

Με άλλα λόγια μπαίνει ο ελεγκτής στη τάξη και βάζει διαγώνισμα. Όταν παρατηρηθεί ότι σε ένα σχολείο βάζουν βαθμούς χωρίς τα παιδιά να το αξίζουν πάει το κράτος στην ιδιωτική εταιρεία manager και της δίνει warning. Αν δεν συμμορφωθεί παίρνει τη δουλειά αλλος.

Τώρα ο διευθυντής τι να αξιολογήσει στο σχολείο; Τους καθηγητές που με το ζόρι το κράτος τους φόρτωσε;
Το πιπωσες ακομα περισσοτερο.Ενας ασχετος θα αξιολογει εκπαιδευτικους που δεν εχει ιδεα τι εστι εκαπιδευτικος στην πραξη.
Χεσε ψηλα και αγναντευε ακικε

ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΚΙΚΕ.ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
.
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝ ΘΡΩΠΟ.Για ευνοητους λογους που δνε ξερω αν μπορεις να τους αντιληφθεις.
Αυτα που λες ειναι οι απολυτες αηδιες και αρλουμπες και δεν χρειαζεται να χανω χρονο για να απανταω σε αρλουμπες.

Να πω οτι:
Οι εκπαιδευτικοοι μεχρι να γινουν καθηγητες.(δεν θα μιλησω για τους δασκαλους,ειναι αλλο ευαγγελιο),εχουν περασει 832000 εξετασεις στο πεδιο τους.ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ/Καμια αξιολογιση δεν χρειαζεται εκει.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΔΕΝΕ ΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ.

Αξιολογιση χρειαζεται καθαρα απο επαγγελματιες ψυχολογους ή και ψυχιατρους,για ευνοητους λογους,οπως και σε παρα πολλα αλλα επαγγελματα.Αυτο ειναι το σημαντικοτερο.Κια εκει φαινονται ΟΛΑ.Απο τον παιδεραστη,τον ψυχακια μεχρι τον τεμπελη.

Και εδω τελειωνει η παπαρολογια.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
Οι εκπαιδευτικοοι μεχρι να γινουν καθηγητες.(δεν θα μιλησω για τους δασκαλους,ειναι αλλο ευαγγελιο),εχουν περασει 832000 εξετασεις στο πεδιο τους.ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ/Καμια αξιολογιση δεν χρειαζεται εκει.
Άρα δεν διαφωνείς με το νομοσχέδιο; Θα χρησιμοποιήσουν μια εικονική αξιολόγηση μόνο σε αυτούς που μόλις διορίστηκαν και τους άλλους θα τους αφήσουν χωρίς αξιολόγηση.

Αρνείσαι το γεγονός ότι αρκετά παιδιά παίρνανε από τάξη σε τάξη χωρίς να έχουν βασικές γνώσεις; Ότι παιδιά που χρειάζονται ειδικό σχολείο και επειδή δεν το δέχονται οι γονείς πάνε σε κανονικό και φτάνουν μέχρι και το Πανεπιστήμιο χαριστικά. Αυτά τα παιδιά μπορούν να μάθουν μια τέχνη ή να αναπτύξουν κάποιο skill τους και να ειναι μια χαρά στη ζωή τους. Το εκπαιδευτικό σύστημα δίνει σε αυτούς και τους γονείς μια ψευδαίσθηση.

Έχετε μεγάλη ευθύνη ως εκπαιδευτικοί Πούπη. Δεν είναι μόνο οι γνώσεις αλλά το πως να επιβάλεσαι στα παιδιά και πως μεταδίδεις τις γνώσεις. Εκπαιδευτικός δεν είμαι αλλά όλοι έχουμε εμπειρία από το σχολείο. Είχαμε μια ιστορικό που όσο έκανε μάθημα γινόταν πάρτυ στη τάξη και η καημένη εκλαιγε κάθε λίγο. Σε ένα σοβαρό εκπαιδευτικό σύστημα δεν θα δίδασκε όσες γνώσεις και να είχε, θα έβρισκε μια άλλη δουλειά και θα ήταν ευχαριστημένη.
 

hirasawayui

Νεοφερμένος

Ο hirasawayui αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Τα ειπες ΟΛΑ.:thumbup:

Ειμαι καθετα ΥΠΕΡ της αξιολογισης ΟΛΩΝ των επαγγελματων παντου και παντα.Διοτι ζουν αναμεσα μας αχρηστα πανηλιθια πλασματα,ειτε ειναι καθηγητες,ειτε γιατροι,ειτε δικηγοροι ειτε οικονομολογοι και παει λεγοντας.Κια αξιολογηση ΠΑΝΤΟΥ.Οχι μονο στο δημοσιο.Δηλαδη με εναν αχρηστο και επικινδυνο γιατρο ιδιωτικο ειμαστε οκ;

Αλλα αυτο δεν ειναι αξιολογιση.
Ειναι σχεσεις εξαρτησης και γλυψιματος και ολα οσα περιγραφει ο φιλος μας παραπανω.
Τελεία.
ΥΓ Παπαριες στο μεταξυ λεει η κεραμεως για να δειξει οτι εκανε πραξη τις προεκλογικες δηλωσεις γιαα ξιολογιση.ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.ΚΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ .
Ολοι του χωρου γελαμε ασυστολα.
Ε, μα. Όλοι/ες που βλέπουμε τα πράγματα από μέσα τα καταλαβαίνουμε αυτά. Η Κεραμέως θέλει να πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Να δείξει ότι "κάτι κάνει, πάει να αλλάξει τα πράγματα προς το καλύερο". Ενώ στην πραγματικότητα γίνεται το αντίθετο. Απατεωνιές για να βρει απήχηση στο ευρύ κοινό και να στρέψει τον κόσμο κατά των δασκάλων/καθηγητών. Το μόνο που θέλει είναι να διαλύσει ακόμη περισσότερο τη δημόσια παιδεία, το δημόσιο σχολείο. Η κυβέρνηση των αρίστων με τα copy paste διδακτορικά και με δηλώσεις του τύπου "όσοι έχουν πτυχία και διδακτορικά είναι τεμπέληδες". Θα τρελαθούμε τελείως.


@akikos Λίγο πολύ επιβεβαιώνεις αυτό που λέμε. Με αυτό το σκεπτικό, τα σχολεία θα πάψουν να είναι σχολεία και θα έχουν την νοοτροπία επιχειρήσεων. Θα μπαίνουμε στο αντίστοιχο school advisor και θα βάζουμε αστεράκια.
Και αυτα
"Πρέπει να δωθεί η δυνατότητα στο διευθυντή να προσλαμβάνει και να απολύει όποιον θέλει. Το κράτος πρέπει να αξιολογεί τον διευθυντή και να τον αλλάζει αν δεν είναι καλός."
και αυτα
"Με άλλα λόγια μπαίνει ο ελεγκτής στη τάξη και βάζει διαγώνισμα. Όταν παρατηρηθεί ότι σε ένα σχολείο βάζουν βαθμούς χωρίς τα παιδιά να το αξίζουν πάει το κράτος στην ιδιωτική εταιρεία manager και της δίνει warning. Αν δεν συμμορφωθεί παίρνει τη δουλειά αλλος." που αναφέρεις...τα θεωρώ (και είναι βασικά) τελείως άκυρα. Ο αντίλογος είναι πανεύκολος, αλλά είναι σαν να μου λέει κάποιος πως η γη είναι επίπεδη. Ε, τι κουβέντα να κάνουμε απο κει και ύστερα. Με την απλή λογική να τα δεις, οι λόγοι που δεν γίνονται και δεν θα έπρεπε να γίνονται αυτά, είναι ευνόητοι.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
@akikos Λίγο πολύ επιβεβαιώνεις αυτό που λέμε. Με αυτό το σκεπτικό, τα σχολεία θα πάψουν να είναι σχολεία και θα έχουν την νοοτροπία επιχειρήσεων. Θα μπαίνουμε στο αντίστοιχο school advisor και θα βάζουμε αστεράκια.
Και αυτα.

Κοίταξε και αυτό. Ένα σχολείο δεν είναι μόνο διδασκαλία. Ο διευθυντής πρέπει να φροντίσει ένα σωρό πράγματα που δεν έχει τις γνώσεις. Τώρα θα κατηγορήσουν μόνο τον εργολάβο και δήμος/διευθυντής θα μείνουν ατιμώρητοι.
 

hirasawayui

Νεοφερμένος

Ο hirasawayui αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 66 μηνύματα.

Κοίταξε και αυτό. Ένα σχολείο δεν είναι μόνο διδασκαλία. Ο διευθυντής πρέπει να φροντίσει ένα σωρό πράγματα που δεν έχει τις γνώσεις. Τώρα θα κατηγορήσουν μόνο τον εργολάβο και δήμος/διευθυντής θα μείνουν ατιμώρητοι.
Στο συγκεκριμένο σχολείο φοίτησα κιόλας στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, δεν γνωρίζω ποιος φταίει.
Θα κρατήσω όμως το ότι το σχολείο δεν είναι μόνο διδασκαλία, κάνοντας πάλι κοπη πεηστ το σχόλιο μιας μελλοντικής συναδέλφου, το οποίο απαντάει μερικώς και σ' αυτά που αναφέρεις.

"Το καλοκαίρι γνώρισα (μέσω μιας συναδέλφου) μια εκπαιδευτικό δασκάλα, που δούλεψε πολλά χρόνια σε σχολεία σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Μας έλεγε λοιπόν ότι στην συντριπτική πλειοψηφία τους τα σχολεία έχουν 4 κατηγορίες προσωπικού. Το διδακτικό(εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, κοιν. λειτουργοί), το διοικητικό, το νοσηλευτικό και το βοηθητικό (καθαρίστριες, τραπεζοκόμοι, επιστάτες). Ναι, υπάρχει αξιολόγηση, και σε ατομικό και σε σχολικό επίπεδο, πλατφόρμες, σχέδια δράσης, όλα αυτά που έχουν μπει και σε μας τα τελευταία δύο χρόνια. Αλλά... ένα μεγάλο ΑΛΛΑ! Ο εκπαιδευτικός κάνει μόνο αυτό που σπούδασε... δηλαδή αποκλειστικά μάθημα! Όχι να φορτώνεται ένα σωρό άλλα... Φανταστείτε την αντίδρασή της όταν της είπαμε ότι εδώ υπάρχουν σχολεία που ο εκπαιδευτικός είναι και οι 4 κατηγορίες μόνος του! Και μάθημα και διοίκηση και βοηθητικό προσωπικό και ψυχολόγος και νοσηλευτής και,και,και... Όταν δε, της είπαμε ότι επιβαρυνθήκαμε (στην πανδημία) τα ιατρικά πρωτόκολλα και την διαχείριση των κρουσμάτων... και ότι αντί για μάθημα κάναμε ιχνηλατήσεις και καταγράφαμε tests... Το μόνο που είπε η γυναίκα ήταν "απαράδεκτο!" Εν κατακλείδι... Δεν μπορεί να απαιτεί το Υπουργείο να κάνει αξιολόγηση και μάλιστα να λέει οτι γίνεται σε όλες τις χώρες του εξωτερικού, αλλά ξεχνάει να πει με τι συνθήκες εργάζονται οι εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό! Και να μην αναφερθώ σε μισθολογικό και υλικοτεχνικές υποδομές... Και έρχεται τώρα αυτή η αξιολόγηση σαν το κερασάκι στην τούρτα, μετά από 3 πολύ δύσκολα χρόνια που επιβαρυνθηκαμε ένα σωρό και νιώσαμε από πρώτο χέρι το burnout (εργασιακή εξουθένωση)... Αν θέλει η αγαπημένη μας Υπουργός να μας αξιολογήσει να μας πει σε ποιους τομείς από όλα αυτά που κάνουμε κάθε μέρα!"
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Στο συγκεκριμένο σχολείο φοίτησα κιόλας στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, δεν γνωρίζω ποιος φταίει.
Θα κρατήσω όμως το ότι το σχολείο δεν είναι μόνο διδασκαλία, κάνοντας πάλι κοπη πεηστ το σχόλιο μιας μελλοντικής συναδέλφου, το οποίο απαντάει μερικώς και σ' αυτά που αναφέρεις.

"Το καλοκαίρι γνώρισα (μέσω μιας συναδέλφου) μια εκπαιδευτικό δασκάλα, που δούλεψε πολλά χρόνια σε σχολεία σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Μας έλεγε λοιπόν ότι στην συντριπτική πλειοψηφία τους τα σχολεία έχουν 4 κατηγορίες προσωπικού. Το διδακτικό(εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, κοιν. λειτουργοί), το διοικητικό, το νοσηλευτικό και το βοηθητικό (καθαρίστριες, τραπεζοκόμοι, επιστάτες). Ναι, υπάρχει αξιολόγηση, και σε ατομικό και σε σχολικό επίπεδο, πλατφόρμες, σχέδια δράσης, όλα αυτά που έχουν μπει και σε μας τα τελευταία δύο χρόνια. Αλλά... ένα μεγάλο ΑΛΛΑ! Ο εκπαιδευτικός κάνει μόνο αυτό που σπούδασε... δηλαδή αποκλειστικά μάθημα! Όχι να φορτώνεται ένα σωρό άλλα... Φανταστείτε την αντίδρασή της όταν της είπαμε ότι εδώ υπάρχουν σχολεία που ο εκπαιδευτικός είναι και οι 4 κατηγορίες μόνος του! Και μάθημα και διοίκηση και βοηθητικό προσωπικό και ψυχολόγος και νοσηλευτής και,και,και... Όταν δε, της είπαμε ότι επιβαρυνθήκαμε (στην πανδημία) τα ιατρικά πρωτόκολλα και την διαχείριση των κρουσμάτων... και ότι αντί για μάθημα κάναμε ιχνηλατήσεις και καταγράφαμε tests... Το μόνο που είπε η γυναίκα ήταν "απαράδεκτο!" Εν κατακλείδι... Δεν μπορεί να απαιτεί το Υπουργείο να κάνει αξιολόγηση και μάλιστα να λέει οτι γίνεται σε όλες τις χώρες του εξωτερικού, αλλά ξεχνάει να πει με τι συνθήκες εργάζονται οι εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό! Και να μην αναφερθώ σε μισθολογικό και υλικοτεχνικές υποδομές... Και έρχεται τώρα αυτή η αξιολόγηση σαν το κερασάκι στην τούρτα, μετά από 3 πολύ δύσκολα χρόνια που επιβαρυνθηκαμε ένα σωρό και νιώσαμε από πρώτο χέρι το burnout (εργασιακή εξουθένωση)... Αν θέλει η αγαπημένη μας Υπουργός να μας αξιολογήσει να μας πει σε ποιους τομείς από όλα αυτά που κάνουμε κάθε μέρα!"
Και φυλακες και ντανταδες και γραμματεις και διοικηση και γιατροι και ψυχολογοι και αντιμετωπιση εγκληματικων καταστασεων ,σχεδον και καθαριστριες.ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
Και έρχεται τώρα αυτή η αξιολόγηση σαν το κερασάκι στην τούρτα, μετά από 3 πολύ δύσκολα χρόνια που επιβαρυνθηκαμε ένα σωρό και νιώσαμε από πρώτο χέρι το burnout (εργασιακή εξουθένωση)... Αν θέλει η αγαπημένη μας Υπουργός να μας αξιολογήσει να μας πει σε ποιους τομείς από όλα αυτά που κάνουμε κάθε μέρα!"


Κοιτάξτε τη μεγάλη εικόνα. Όταν οι ιδιωτικές εταιρείες διαχειρίζονται τα σχολεία θα διορίζονται άτομα από γνωριμίες κ.λπ. και όχι από κεντρική λίστα. Τώρα εκπαιδευτικοί σαν την Πούπη που έχουν δώσει ένα σωρό εξετάσεις και διορίστηκαν καλά κάνουν και διαμαρτύρονται. Δεν τους διόρισε ο διευθυντής του σχολείου αλλά το κράτος μέσω κεντρικών διαδικασιών. Ο διευθυντής δεν έχει ηθική εξουσία πάνω τους γιατί δεν του χρωστάνε τπτ. Ο Διευθυντής αναγκάζεται να κάνει δημόσιες σχέσεις και να έχει ευχαριστημένους γονείς, εκπαιδευτικού, παιδιά, δημος. Μόνο που αυτές είναι πολλές φορές αντικρουόμενες ομάδες. Ο καθηγητής μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του και να αφήνει μαθητές στην ίδια τάξη. Αυτό όμως δεν αρέσει στα παιδιά και αργά η γρήγορα ο διευθυντής θα του δώσει εντολή στο καθηγητή να αυξήσει βαθμούς.

Μου έχει συμβει αυτό το πράγμα σε πληροφορικάριο που είχε έρθει από εξωτερικό. Ο τύπος μας μάθαινε Visual Basic και μαθαιναμε να κανουμε παιχνιδια. Τα περισσότερα παιδια θεωρούσαν πληροφορική ώρα χαράς και χαζολογούσαν. Βάζει στη τάξη μονο σε μενα 20 (γιατί ειχα πορωθει και στην εξαμηνιαια εργασία ειχα φτιαξει παιχνιδι) και στους τουριστες 5αρια και 8αρια. Το επόμενο εξάμηνο ο τύπος ηρθε ξαφνικα στη ταξη και ζητουσε συγνωμη. Ήταν απο τον Καναδα και δεν ηξερε οτι η πληροφορικη ήταν η ώρα του παιδιού Σταματησε τη Visual Basic και εκανε τις βλακειες του βιβλιου. Του εκανε παραπονο ο συλλογος γονεων και ο διευθυντης.

Εσύ Πούπη είσαι ελεύθερη να βαθμολογήσεις δίκαια τους τουρίστες ή αν το κάνεις θα έχεις ανάλογα προβλήματα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,611 μηνύματα.
Στο συγκεκριμένο σχολείο φοίτησα κιόλας στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, δεν γνωρίζω ποιος φταίει.
Θα κρατήσω όμως το ότι το σχολείο δεν είναι μόνο διδασκαλία, κάνοντας πάλι κοπη πεηστ το σχόλιο μιας μελλοντικής συναδέλφου, το οποίο απαντάει μερικώς και σ' αυτά που αναφέρεις.

"Το καλοκαίρι γνώρισα (μέσω μιας συναδέλφου) μια εκπαιδευτικό δασκάλα, που δούλεψε πολλά χρόνια σε σχολεία σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Μας έλεγε λοιπόν ότι στην συντριπτική πλειοψηφία τους τα σχολεία έχουν 4 κατηγορίες προσωπικού. Το διδακτικό(εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, κοιν. λειτουργοί), το διοικητικό, το νοσηλευτικό και το βοηθητικό (καθαρίστριες, τραπεζοκόμοι, επιστάτες). Ναι, υπάρχει αξιολόγηση, και σε ατομικό και σε σχολικό επίπεδο, πλατφόρμες, σχέδια δράσης, όλα αυτά που έχουν μπει και σε μας τα τελευταία δύο χρόνια. Αλλά... ένα μεγάλο ΑΛΛΑ! Ο εκπαιδευτικός κάνει μόνο αυτό που σπούδασε... δηλαδή αποκλειστικά μάθημα! Όχι να φορτώνεται ένα σωρό άλλα... Φανταστείτε την αντίδρασή της όταν της είπαμε ότι εδώ υπάρχουν σχολεία που ο εκπαιδευτικός είναι και οι 4 κατηγορίες μόνος του! Και μάθημα και διοίκηση και βοηθητικό προσωπικό και ψυχολόγος και νοσηλευτής και,και,και... Όταν δε, της είπαμε ότι επιβαρυνθήκαμε (στην πανδημία) τα ιατρικά πρωτόκολλα και την διαχείριση των κρουσμάτων... και ότι αντί για μάθημα κάναμε ιχνηλατήσεις και καταγράφαμε tests... Το μόνο που είπε η γυναίκα ήταν "απαράδεκτο!" Εν κατακλείδι... Δεν μπορεί να απαιτεί το Υπουργείο να κάνει αξιολόγηση και μάλιστα να λέει οτι γίνεται σε όλες τις χώρες του εξωτερικού, αλλά ξεχνάει να πει με τι συνθήκες εργάζονται οι εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό! Και να μην αναφερθώ σε μισθολογικό και υλικοτεχνικές υποδομές... Και έρχεται τώρα αυτή η αξιολόγηση σαν το κερασάκι στην τούρτα, μετά από 3 πολύ δύσκολα χρόνια που επιβαρυνθηκαμε ένα σωρό και νιώσαμε από πρώτο χέρι το burnout (εργασιακή εξουθένωση)... Αν θέλει η αγαπημένη μας Υπουργός να μας αξιολογήσει να μας πει σε ποιους τομείς από όλα αυτά που κάνουμε κάθε μέρα!"
Συμφωνώ και επαυξάνω σαν να μην έφθαναν όλα αυτά .. Τα τελευταία δυο χρόνια ανέλαβα και χρέη Συμβούλου σχολικής ζωής .. Κάτι μεταξύ ψυχολόγου, κυματοθραυστη σε εντάσεις παιδιών και δεινου διαμεσολαβητή μεταξύ παιδιών, εκπαιδευτικών μονάδας και γονέων . Αν λάβουμε υπόψη τις σύγχρονες δυσ λειτουργικές σχέσεις και την απρόβλεπτη εφηβεία, κάθε μέρα παράλληλα με το εκπαιδευτικό έργο προκύπτουν ένα σωρό περιστατικά.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Θα μου πεις...που τα βαζεις βρε πουπυ...δεν ειναι στο καταλληλο θεμα.
Μηπως ειναι στο καταλληλο θεμα;Με τι γνωσεις εμεις να αντιμετωπιζουμε τετοιες καταστασεις; Του ψυχολογους; Του ψυχιατρου; Του θηριοδαμαστη; Τι;Κια πληθαινουν αυτα τα περιστατικα.Εφιαλτης μας εχουν γινει.

 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,826 μηνύματα.
Θα μου πεις...που τα βαζεις βρε πουπυ...δεν ειναι στο καταλληλο θεμα.
Μηπως ειναι στο καταλληλο θεμα;Με τι γνωσεις εμεις να αντιμετωπιζουμε τετοιες καταστασεις; Του ψυχολογους; Του ψυχιατρου; Του θηριοδαμαστη; Τι;Κια πληθαινουν αυτα τα περιστατικα.Εφιαλτης μας εχουν γινει.


Καλά τώρα τι γνώσεις ψυχολόγου θέλει να πεις σε έναν πιτσιρικα να είναι ευγενικός με τους συμμαθητές του ;

Απλά δυστυχώς πουπι αρκετοί συνάδελφοι σου δεν θέλουν να παιρνουν θέση είναι ευθυνόφοβοι. Λυπάμαι που στο λέω.

Εχω μπει σε τάξη κ εχω κανει μάθημα... Επειδη Εχω παιδαγωγικη επάρκεια με ειχαν βάλει να κάνω μάθημα σε σχολή που ήταν βέβαια 18-19 χρονων παιδια...κ όταν έκανα μάθημα κ κάποιοι έκαναν ερωτήσεις καμια φορα κάποιοι σχολίαζαν τους συμμαθητές τους.

Τότε τους είπα ότι δεν θα σχολιάζει κανεις ερωτήσεις άλλων. Εδώ δεν κουράζομαι εγώ που δίνω διευκρινήσεις κουράζεστε εσείς;

Θα έχετε υπομονή.

Δεν ακουστηκε ξανά σχόλιο. Τουλάχιστον όχι σε δίκη μ τάξη.

Μάλιστα ένας μ είχε πει φίλοι είμαστε δεν παρεξηγιομαστε. Α λέω τότε οκ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top