Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,826 μηνύματα.
Γελα όσο θες κ πετα τη μπάλα στην εξέδρα αλλά όσο κ αν γελάσεις όταν κλεισεις τον browser θα με θυμάσαι.

Τόσο καιρό εκραζες τις παθογενειες του δικαστικού συστήματος. Τώρα ειναι κ σειρά των εκπαιδευτικών να τα ακουσουν.

Το δεν μπορώ λόγω νομοθεσίας έχω δεμένα χέρια ειναι η ευκολη δικαιολογία. Αυτή είναι η γνώμη μου.

Τώρα το τι θα κανετε εσείς λίγο με ενδιαφέρει ειδικά δε αφου δεν έχω κ το παιδι μ σε κάποιο σχολείο π γινονται τέτοια η δε μπαίνω εγώ μέσα στη τάξη

Γιατί αν έμπαινα και έκαναν αυτά θα την είχαν βαμμένη. Όλοι τους. Και αυτό δεν είναι ψευτομαγκιά είναι η πραγματικοτητα.

Φιλακια. Καληνυχτα!
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Τόσο καιρό εκραζες τις παθογενειες του δικαστικού συστήματος.
Μα δεν εκραξα ποτε την παθογενεια του δικαστικου συστηματος.Καποιους δικαστες κραζω... :hehe: :hehe: :hehe:
Αρνησαι να το δεις/....Ειναι εντελως διαφορετικα πραγματα αυτα.Δεν κραζω το δικαστικο συστημα.Καποιους δικαστες κραζω.1,2,3....αααααααλφα..βητααααααα..γαμα;

Δεν σε βολευει να το αντιληφθεις,γιατι δενε χεις κανενα επιχειρημα και παραποιεις τον αλλον.
Κατα τα αλλα..συνεχα..συνεχα...ουαου.....καινουργιο συκωτι μου εκανες μωλε....



Το δεν μπορώ λόγω νομοθεσίας έχω δεμένα χέρια ειναι η ευκολη δικαιολογία. Αυτή είναι η γνώμη μου.

Μα και βεβαια ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΓΕΛΑΩ! :thumbup:

ΕΜΠΡΟΣ ΠΟΛΙΤΕΣ..ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ...ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ..ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ !! ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!!!!! ΝΑΙ..ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!!!! :hehe:
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,611 μηνύματα.
Τόση ώρα διαβάζω τη συζήτηση.. Ξεχνάς( devil) ένα πράγμα πως ο παιδαγωγός οφείλει να βλέπει ολιστικά το κάθε παιδί..η παραβατική συμπεριφορά είναι η κατάληξη,το συμπτωμα, όχι η ρίζα της ασθένειας.Πίσω από κάθε παθογένεια κρύβεται μια ή περισσότερες αιτίες.. Σε αυτή πρέπει να εστιασεις. Να δεις τι είχε πει ο Ουγκώ αν θυμάμαι καλά " Το κεφάλι του λαου είναι το θέμα.. Μορφωστε το και δε θα χρειαστεί να το κόψετε".Κοινως εμείς οι κατά τα άλλα " Ανεπαρκείς εκπαιδευτικοί".. Οφείλουμε να δούμε πίσω από την επιφάνεια . Να δουλέψουμε ψυχές και ιδέες και ίσως τότε ..ίσως δε χρειαστεί να κάνουμε τους δικαστές.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Τόση ώρα διαβάζω τη συζήτηση.. Ξεχνάς( devil) ένα πράγμα πως ο παιδαγωγός οφείλει να βλέπει ολιστικά το κάθε παιδί..η παραβατική συμπεριφορά είναι η κατάληξη,το συμπτωμα, όχι η ρίζα της ασθένειας.Πίσω από κάθε παθογένεια κρύβεται μια ή περισσότερες αιτίες.. Σε αυτή πρέπει να εστιασεις. Να δεις τι είχε πει ο Ουγκώ αν θυμάμαι καλά " Το κεφάλι του λαου είναι το θέμα.. Μορφωστε το και δε θα χρειαστεί να το κόψετε".Κοινως εμείς οι κατά τα άλλα " Ανεπαρκείς εκπαιδευτικοί".. Οφείλουμε να δούμε πίσω από την επιφάνεια . Να δουλέψουμε ψυχές και ιδέες και ίσως τότε ..ίσως δε χρειαστεί να κάνουμε τους δικαστές.
Καλε τι λες; Αυτα ειναι ψιλα,ανυπαρκτα γραμματα για τον Ντεβιλ.

Εδω λεμε γαμαμε και δερνουμε..και μηνυουμε την ταξη ναουμε και ας μας απολυσουν και παμε για αλλα....ΝΑΟΥΜΕΕΕΕΕΕ.....ΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑΟΥΜΕ...ΝΤΑΞ ΜΑΝΤΑΜΙΤΣΑ;

Μανταμιτσα στη θεση σου ναουμε και αστα αυτα.Εισαι πολυ λιγη ναουμε..νταξ;
Δεν κανεις φιλεναδα δεν κανεις για καθηγητηλικι.Τι ψυχολογια και τριχες κατσαρες μου τσαμπουνας ναουμε;
Βαλτο χαμω και λιωστο το το σαμιαμιδι ναουμε...καντου και μια μηνυση ,βαρα και μια απολυση..και εισαι το τελέιο εκπαιδευτικο μπουλντογκ ναουμε..νταξ; Ελα και μας τα επρηξες μανταμιτσα που μου θες και ψυχολογια και αιτιες ναουμε.Το βαζω χαμω και το λιωνω ναουμε νταξ;

ΑΠΟΛΥΕΣΑΙ ΝΑΟΥΜΕ.Δεν κανεις.Δεν εισια αρκετα μπουλντογκ.

 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,826 μηνύματα.
Ναι βεβαίως εγώ με μήνυση θα απαντήσω εάν στείλω το παιδι μου σχολείο και μου το κτυπήσουν. Όπως επίσης κ αν ημουν καθηγητής έλεγα σε έναν πιτσιρικο να κάτσει ήσυχα κ να μη φωνάζει κ μου πεταγε ένα ποτηρι με χώμα που διάβασα πριν.

Εσείς καθίστε να τα ανέχεστε όσοι τα ανέχεστε. Εγώ δεν έχω κανένα λόγο να το κάνω. Και να στεναχωριεμαι εγώ κ να χαλάω τη μέρα μ για το κάθε αρχιδακι. Σορρυ κιολας.

Θεωρώ ότι αυτά τα αδικήματα πλεον ειναι δουλειά άλλων ξεφευγουν από τα συνήθη πειθαρχικα παραπτωματα. Και αν ο μαθητής άλλαζε γνώμη στο αυτόφωρο μπορεί κ να την αποσυρω.

Είχα μια σκασιλα αν ο άλλος βρεθεί κατηγορούμενος. Ας βάλει ο πατερας του δικηγόρο να τον ξελασπώσει. Δεν με απασχολεί.

Στο σχολείο θα έρχονται σωστοί κ όπως πρεπει. Αλλιώς μια δυο αναστολές την τρίτη μπήκε ς μέσα μεγάλε.

Ναι εγώ έτσι θα αντιδρουσα κ ολα αυτα περι δεμένων χεριών τα ακουω βερεσέ κ ας με απέλυαν. Θα έβαζα ένα δικηγόρο θα τους κυνηγουσα κ αυτους.

Μηνυσεις παντου. Τον τρελό δεν τον πειράζουν. Γεια μαας. Μια φορά τρελοί αυτοί δέκα φορές εγώ.

Ρε θα έμπαινα για μάθημα κ οποίος μ μίλαγε θα του έλεγα κάτσε φρόνιμα αλλιώς θα βγεις εκτός τάξης.

Έτσι κ με έβριζε η με απειλουσε;;; μήνυση απευθείας.

Αυτή είναι η λυση. Καθίστε παιδευτειτε εσείς με ψυχολόγους κ ιστορίες.

Θα τους έκανα εγώ να μη μ μιλάει κανείς.

Και θα έκανα κ μάθημα μια χαρά. Παναγίτσες όλοι αλλιώς θα φωναζα την αστυνομία. Και μηνυσουλα... Αυτόφωρα κι.

Είναι μια λυση για να χεις την ησυχία σ κ να σε φοβουνται ;;;; είναι ναι. Μας κάνει λοιπόν.
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,611 μηνύματα.
πάντως σε μια Ελλάδα που μαστίζεται από ολοένα και καλπάζουσα ανεργία πολυ ευκολη έχεις την παραίτηση ή την επικείμενη απόλυση
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,826 μηνύματα.
πάντως σε μια Ελλάδα που μαστίζεται από ολοένα και καλπάζουσα ανεργία πολυ ευκολη έχεις την παραίτηση ή την επικείμενη απόλυση

Για ποθο λόγο να με απολυσουν; επειδή έκανα μήνυση σε κάποιον μαθητή που με απειλησε κ με έβρισε ;;; προβλεπεται από κάπου αυτό ;

Τα χαλιά που υπάρχουν στα σχολεία ρα ξέρουν ; εμένα θα απολυσουν ; που θέλω να κάνω τη δουλειά μ ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εν κατακλείδι θα προτιμουσα να παραιτηθω κ να παω να καθαρίσω σκάλες παρα να με τραμπουκίζουν κ να με ευτελιζουν καθημερινά από όλα αυτά που διάβασα στο άρθρο ότι γίνονται στα ΕΠΑΛ και άλλου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Εν κατακλείδι θα προτιμουσα να παραιτηθω κ να παω να καθαρίσω σκάλες παρα να με τραμπουκίζουν κ να με ευτελιζουν καθημερινά από όλα αυτά που διάβασα στο άρθρο ότι γίνονται στα ΕΠΑΛ και άλλου.
Eσυ σιγουρα θα το εκανες διοτι δεν εισαι παιδαγωγος.Και ευτυχως.:vroum: Καλα ουτε κατα διαννοια δεν θα μπορουσες κιολλας,αλλα λεμε.

ΥΓ Παρεπιπτοντως,εμενα δεν με τραμπουκιζει ΚΑΝΕΝΑΣ.Οπως και τους περισσοτερους.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΕ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΟΥΝ,αλλα με παιδαγωγικο τροπο.Οχι με το ψυθιρισμα 2 λογακια σε ενα αδειο δωματιο.... ξερεις μαγκα μου και γιουβετσι της παλαιολοθικης εποχης.

Παιρνεις ενα παραδειγμα και το κανεις σημαια,διοτι επιχειρηματα γιοκ,αλλα το ζητημα ειναι αλλου.Οτι υπαρχει νομοθεσια και κανουμε συγκεκριμενα πραγματα και οχι οτι μας καπνισει ακομα και για τα πιο μικρα.Απαντηση ειναι στο ΕΣΥ αν ησουν διευθυντης( :whatever: ) τι θα εκανες...,τιποτα παραπανω,τιποτα παραπανω και καμια σχεση με ολα τα ψελλισματα που γραφεις.

Κατα τα αλλα συνεχισε να @λογεις.Εσυ χανεις...εμεις γελαμε! :hehe:
 
Τελευταία επεξεργασία:

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,894 μηνύματα.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι απαράδεκτη. Κανένας άλλος κλάδος δεν επιμορφώνεται με διαρκή σεμινάρια όπως αυτός. Μιλάμε για εργαζόμενους που εκτός από την πανεπιστημιακή κατάρτιση και τα πτυχία τους δώσανε εξετάσεις ΑΣΕΠ για να περάσουν.

Εκτός των άλλων δεν είναι αναγκαία. Θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρχει ένας παρατηρητής και να κάνει συστάσεις όπου απαιτείται. Αυτό γίνεται ήδη από τους σχολικούς συμβούλους, γιατί δεν τους είναι αρκετό;

Γιατί αλλάζουν την ατζέντα της παιδείας. Θέλουν τα σχολεία να διδάσκουν την Νέα Τάξη Πραγμάτων (Cisco you know?) για την τέταρτη βιομηχανική "επανάσταση" και όσοι αντιδράνε θα τους παίρνουν το κεφάλι.

 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Οι εκπαιδευτικοι εχουν λιγο δικιο στο να μην θελουν αξιολογηση: οταν απο τη μια εχεις τεραστια ανεργια και απο την αλλη αυτη στην καλυτερη των περιπτωσεων θα γινει για να γινει, στη χειροτερη θα ειναι με καθε ειδος κριτηριου πλην της αποδοτικοτητας (κυριων κομματικα), ε δεν θα την καλωσορίζεις κιολας. Ολα αυτα ομως σε ενα βαθμο, γιατι δεν αλλαζει το γεγονος οτι πρεπει να μπει μια ταξη και αν απαιτειται ποιοτητα και αποδοση σε αυτον τον σημαντικο τομεα που δυστυχως εχει αναλαβει μια δημοσιοκοπριτικη φαρα.

Αξιολογιση δεν προκειται να κανει ποτε ουσιαστικα ο κομματικος-κρατικος μηχανισμος. Ουτε ξερει, ουτε θελει, ουτε μπορει. Ο ιδιος βρισκεται στη θεση του αξιοκρατικα ή εχει σκοπο αν φερει αποδοτικοτητα ή μπορει να κρινει τον εαυτο του? Αρα πως θα κανει τους αλλους, που ειναι και κομματκοι του πελατες? Ειδικα οταν ο εκπαιδευτικος δεν εχει κανενα κινητρο να αποδοσει κιολας, γιατι ειτε προσπαθησει, ειτε οχι το ιδιο θα πληρωθει. Και δεν μπορεις αν αβασιζεσαι απλα στο μαστιγιο, πρεπει να εχεις και το καροτο.

Ο μονος μηχανισμος να γινει σωστα αξιολογιση ειναι μεσα απο τον πελατη, τον γονιο. Αυτος να εχει την ελευθερια να αποφασιζει που θα παει το παιδι και αντιστοιχα να ανταμοιβεται το σχολειο με τις βελτιστες πρακτικες. Το οποιο δυστυχως ειναι αντιθετο σε πολλες (καρκινιαρικες) νοοτροπιες, οποτε δεν θα εφαρμοστει ποτε
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Για όσους θεωρούν τους γονείς κατάλληλους για αξιολογητές διδασκόντων:

1676840367195.png
1676840209940.png
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,498 μηνύματα.
Ο μονος μηχανισμος να γινει σωστα αξιολογιση ειναι μεσα απο τον πελατη, τον γονιο. Αυτος να εχει την ελευθερια να αποφασιζει που θα παει το παιδι και αντιστοιχα να ανταμοιβεται το σχολειο με τις βελτιστες πρακτικες. Το οποιο δυστυχως ειναι αντιθετο σε πολλες (καρκινιαρικες) νοοτροπιες, οποτε δεν θα εφαρμοστει ποτε
Σε δημόσιο σχολείο αυτό δεν γίνεται, οπότε μιλάμε για ολική ιδιωτική εκπαίδευση. Βέβαια, ας λύσουμε το πρόβλημα αμβλύνοντας τις ανισότητες στην κοινωνία. Τα σχολεία με τις καλύτερες αξιολογήσεις θα ζητάνε περισσότερα δίδακτρα, θα πηγαίνουν όλο και περισσότερα άτομα που έχουν τη δυνατότητα να τα στείλουν εκεί, το να φυτάς σε ένα τέτοιο σχολείο θα ισοδυναμεί με περισσότερες ευκαιρίες στον επαγγελματικό τομέα και θα έχουμε μια κοινωνία που άμα είσαι τυχερός να βρεθείς σε πλούσια οικογένεια θα έχεις ένα καλύτερο μέλλον, αλλιώς θα πηγαίνεις πάντα σε ένα σχολείο χωρίς ούτε τα βάσικα (αν μπορείς να πας σχολείο εξαρχής). Πως είναι το σύστημα που έχουμε τώρα, αλλά πολύ χειρότερο. Αυτό θα πει πρακτική και όχι καρκινιάρικη νοοτροπία, τώρα μάλιστα.
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Για όσους θεωρούν τους γονείς κατάλληλους για αξιολογητές διδασκόντων:

Υπαρχουν τα ατομα που περιγραφεις, υπαρχουν και αυτοι που μια χαρα μπορουν να κρινουν, ειτε οι ιδιοι, ειτε μεσω κριτικων, φημης, αποτελεσματων κτλ. Και συγκριτικα με την αξιολογιση (αν γινεται) απο τους εκλεγμενους καραγκιοζηδες ή την φαρα μεταξυ της, χιλιες φορες καλυτερο ειναι
Σε δημόσιο σχολείο αυτό δεν γίνεται, οπότε μιλάμε για ολική ιδιωτική εκπαίδευση.
Εχω παρατηρησει οτι σε αυτου του ειδους τις συζητησεις, το πρωτο πραγμα που αναφερεται ειναι οτι θα καταργηθει κατι δημοσιο. Και μου φαινεται πως εχει καταληξει να ειναι κατι αναμεσα απο ιερη αγελαδα και αυτοσκοπος και οχι εργαλειο, με αποτελεσμα να μην μπορουμε να το εξετασουμε λειτουργικα (κυριως να το κρινουμε) και να περιοριζουμε απο μονοι μας τις επιλογες μας. Αν θελουν καποιοι ανθρωποι να ειναι η προτεραιοτητας τους αυτο, ας το κανουν, αλλα να καταλαβουν κιολας τι σημαινει αυτο και να το δεχτουν ως συνολο επιπτωσεων. Το δημοσιουπαλληλικι και η κομματοποιηση δεν ειναι κατι αλλο, ουτε ηρθαν απο αλλου.

Αν θες τοσο πολυ να παραμεινει καποιο κομματι κρατικου ελεγχου, θα μπορουσε για παραδειγμα να υπαρχουν δυο παραλληλα συστηματα, οπου παραμενουν τα κρατικα σχολεια, αλλα με την συμμετοχη και χρηματοδοτιση αυτων να μην ειναι αυτοματη ή υποχρεωτικη για οσους δεν τα επιλεγουν, οι οποιο θα μπορουν να χρησιμοποιησουν την ελευθερη αγορα. Ή θα μπορουσε να μην χρηματοδοτουνται αυτοματα τα σχολεια, αλλα οι γονεις που το εχουν αναγκη και να αναδεικνύονται ετσι τα καλυτερα.
Βέβαια, ας λύσουμε το πρόβλημα αμβλύνοντας τις ανισότητες στην κοινωνία. Τα σχολεία με τις καλύτερες αξιολογήσεις θα ζητάνε περισσότερα δίδακτρα, θα πηγαίνουν όλο και περισσότερα άτομα που έχουν τη δυνατότητα να τα στείλουν εκεί, το να φυτάς σε ένα τέτοιο σχολείο θα ισοδυναμεί με περισσότερες ευκαιρίες στον επαγγελματικό τομέα και θα έχουμε μια κοινωνία που άμα είσαι τυχερός να βρεθείς σε πλούσια οικογένεια θα έχεις ένα καλύτερο μέλλον,
Και ακολουθει το γνωστο rant για το μεγαλυτερο εγκλημα στον κοσμο, την ανισοτητα. Καταρχας δεν ειμαστε ισοι στο αποτελεσμα εξαρχης, get over it. Δε σου χρωσταει τιποτα αυτος που εχει περισσοτερα λεφτα απο σενα, ουτε σε ληστεψε, ουτε ασκησε βια εναντιον σου. Εχει κατι καλυτερο, ε και? Αυτη ειναι μια καρκινιαρικη λογικη που αναφερθηκα, το οτι αντι το καλυτερο να αποτελεσει στοχο και κινητρο, προσπαθουμε να το καταστεψουμε για να μην το εχει ο αλλος. Περα απο αυτα, το ποιοτικο κοστιζει, duh, αλλα κομματι του κοστους ειναι και η αμοιβη των εκπαιδευτικων που θα προσφερουν αυτες τις υπηρεσιες. Ας δειξουν λοιπον την φιλανθρωπια τους. Θα υπαρχουν υποτροφιες για αυτους που το αξιζουν, αλλα κυριως τα αλλα ιδρυματα εχουν κινητρο να κοψουν κοστη για να προσελκυσουν πελατες. Για να μη πιασουμε το οτι εχεις ευκαιριες δεν σημαινει οτι θα τις αξιοποιησεις κιολας, ή το να μπορεις να ανεβεις μεσα απο τον κοπο σου, που ειναι πολυ γενικο και επηρεαζεται κιολας, ισως και σε μεγαλυτερο βαθμο, απο αλλα πραγματα.
Και στην τελικη τι πετυχαινεις? Αυτος που εχει λεφτα και παλι θα στειλει το παιδι του στο ιδιωτικο ή στο εξωτερικο (και καλα κανει, με τους πλεμπουρες θα ασχολειται?), ενω εσυ κατεληξες με ενα διαλυμενο και πνευματικα καταστροφικο συστημα. Εισαι ομως τοσο κολλημενος στο φθονο και το μισος, που αντι να κοιταξεις να βελτιωσεις αυτο που εχεις, εστιαζεις στο να μην εχει ο αλλος κατι καλυτερο. Οκ

αλλιώς θα πηγαίνεις πάντα σε ένα σχολείο χωρίς ούτε τα βάσικα (αν μπορείς να πας σχολείο εξαρχής). Πως είναι το σύστημα που έχουμε τώρα, αλλά πολύ χειρότερο.
Αν εσυ, οι πολιτικοι και οι εκπαιδευτικοι νοιαζεστε τοσο πολυ για τους αλλους, δεν σας εμποδιζει κανεις ουτε να βοηθατε οσους το εχουν αναγκη, ουτε (κυριως απο τους τελευταιους) να χρεωνονται υπερογκα ποσα για αυτες τις υπηρεσιες. Μαλιστα αν ειστε τοσο ηθικοι, εργατικοι και εξυπνοι, δεν σας εμποδιζει κανει και να τρεχετε σχολεια οπως τα φανταζεστε, τελεια, χωρις εκλογες κιολας, και να παρετε ολη την αγορα
Αυτό θα πει πρακτική και όχι καρκινιάρικη νοοτροπία, τώρα μάλιστα.
Εχεις καποια ουσιαστικη προταση περα απο το να ερθει ο σωστος σωτηρας-πολιτικος και να τα κανει ολα φοβερα, που στην πραξη απλα αφηνει τα πραγματα οπως εχουν?
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,297 μηνύματα.
Οι εκπαιδευτικοί λογικό να μην θέλουν αξιολόγηση καθώς στην πλειοψηφία τους είναι άτομα που πληρώνονται χωρίς να κάνουν κάτι. Προσωπικά από τα σχολικά μου χρόνια σε Δημοτικό , γυμνάσιο , λύκειο αν είχα πχ καμία 40αρια δασκάλους / καθηγητές την δουλειά τους σωστά την έκαναν οι 10. Οι υπόλοιποι 30 προσέβαλαν τα παιδιά , έπαιρναν άδειες χωρίς λόγο, οι γυμναστές απλά έδιναν μια μπάλα και έπιναν καφέ και γενικότερα οι άνθρωποι είναι εκτός τόπου και χρόνου. Με τον τρόπο αυτοί οι νέες γενιές βγαίνουν στην κοινωνία έχοντας σαν πρότυπο καθηγητές που δεν κάνουν και δεν προσφέρουν τίποτα.

Η καλύτεροι αξιολόγηση είναι από τους πελάτες , δηλαδή από μαθητές και γονείς. Αυτό γίνεται στα πανεπιστήμια τώρα όπου και υπάρχει η αξιολόγηση των μαθημάτων που γίνεται από τους φοιτητές. Βέβαια ακόμα και εκεί οι Έλληνες δείχνουν την βαρεμάρα που τους δέρνει καθώς από τα 200 άτομα που έχει ένα τμήμα κάθε έτος την αξιολόγηση την κάνουν max οι 100 στην καλύτερη περίπτωση.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,653 μηνύματα.
Ο μονος μηχανισμος να γινει σωστα αξιολογιση ειναι μεσα απο τον πελατη, τον γονιο. Αυτος να εχει την ελευθερια να αποφασιζει που θα παει το παιδι και αντιστοιχα να ανταμοιβεται το σχολειο με τις βελτιστες πρακτικες.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Από τα καλύτερα ανέκδοτα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

εσυ κατεληξες με ενα διαλυμενο και πνευματικα καταστροφικο συστημα. Εισαι ομως τοσο κολλημενος στο φθονο και το μισος, που αντι να κοιταξεις να βελτιωσεις αυτο που εχεις, εστιαζεις στο να μην εχει ο αλλος κατι καλυτερο. Οκ
Είδες που τελικά πέφτεις μόνος στην φάκα ; Είδες που τελικά όλα ξεκινούν από την κολλημένη σου νοοτροπία και μίσος ;
Μόνος σου το παραδέχεσαι. Τέτοια μυαλά δεν έχουν θέση σε κανένα εκπαιδευτικό σύστημα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Οι εκπαιδευτικοί λογικό να μην θέλουν αξιολόγηση καθώς στην πλειοψηφία τους είναι άτομα που πληρώνονται χωρίς να κάνουν κάτι. Προσωπικά από τα σχολικά μου χρόνια σε Δημοτικό , γυμνάσιο , λύκειο αν είχα πχ καμία 40αρια δασκάλους / καθηγητές την δουλειά τους σωστά την έκαναν οι 10. Οι υπόλοιποι 30 προσέβαλαν τα παιδιά , έπαιρναν άδειες χωρίς λόγο, οι γυμναστές απλά έδιναν μια μπάλα και έπιναν καφέ και γενικότερα οι άνθρωποι είναι εκτός τόπου και χρόνου. Με τον τρόπο αυτοί οι νέες γενιές βγαίνουν στην κοινωνία έχοντας σαν πρότυπο καθηγητές που δεν κάνουν και δεν προσφέρουν τίποτα.

Η καλύτεροι αξιολόγηση είναι από τους πελάτες , δηλαδή από μαθητές και γονείς. Αυτό γίνεται στα πανεπιστήμια τώρα όπου και υπάρχει η αξιολόγηση των μαθημάτων που γίνεται από τους φοιτητές. Βέβαια ακόμα και εκεί οι Έλληνες δείχνουν την βαρεμάρα που τους δέρνει καθώς από τα 200 άτομα που έχει ένα τμήμα κάθε έτος την αξιολόγηση την κάνουν max οι 100 στην καλύτερη περίπτωση.
Εδώ λοιπόν βλέπουμε την άλλη νοοτροπία που έχει διαλύσει τα πάντα. ''Α η αξιολόγηση είναι καλή'', ''Ααα είναι τεμπέληδες του δημοσίου'', ''Μόνο τα ιδιωτικά είναι καλά'' και άλλα πολλές φανφάρες από άτομα που δεν έχουν ασχοληθεί ούτε λίγο με τη βελτίωση της.
Οι εκπαιδευτικοί λογικό να μην θέλουν αξιολόγηση καθώς στην πλειοψηφία τους είναι άτομα που πληρώνονται χωρίς να κάνουν κάτι.
Πώς τεκμαίρεται αυτό ; Να σε βάλουμε σε μια αίθουσα ή σε ένα αμφιθέτρο.

Και παρακάτω αναφέρει το εξής :

Αυτό γίνεται στα πανεπιστήμια τώρα όπου και υπάρχει η αξιολόγηση των μαθημάτων που γίνεται από τους φοιτητές.
Τελικά υπάρχει αξιολόγηση ;



Περιμένετε οι υπόλοιποι αναγνώστες να βγάλετε άκρη από άτομα που πρώτο τους μέλημα ήταν η πανεπιστημιακή αστυνομία διότι θα βελτίωνε την ακαδημαϊκή λειτουργία. Είναι σαν να θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο και να σκέφτεσαι από τον κινητήρα και τα ρουλεμάν μέχρι τα καθίσματα και να έρχεται ο άλλος και να λέει '' μπλε θα το βάψεις τελεία και παύλα''.

Μια ζωή για την εικόνα νοιάζονταν. Μια ζωή για το θεαθήναι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σε δημόσιο σχολείο αυτό δεν γίνεται, οπότε μιλάμε για ολική ιδιωτική εκπαίδευση. Βέβαια, ας λύσουμε το πρόβλημα αμβλύνοντας τις ανισότητες στην κοινωνία. Τα σχολεία με τις καλύτερες αξιολογήσεις θα ζητάνε περισσότερα δίδακτρα, θα πηγαίνουν όλο και περισσότερα άτομα που έχουν τη δυνατότητα να τα στείλουν εκεί, το να φυτάς σε ένα τέτοιο σχολείο θα ισοδυναμεί με περισσότερες ευκαιρίες στον επαγγελματικό τομέα και θα έχουμε μια κοινωνία που άμα είσαι τυχερός να βρεθείς σε πλούσια οικογένεια θα έχεις ένα καλύτερο μέλλον, αλλιώς θα πηγαίνεις πάντα σε ένα σχολείο χωρίς ούτε τα βάσικα (αν μπορείς να πας σχολείο εξαρχής). Πως είναι το σύστημα που έχουμε τώρα, αλλά πολύ χειρότερο. Αυτό θα πει πρακτική και όχι καρκινιάρικη νοοτροπία, τώρα μάλιστα.
Κοίτα προς Αγγλία μεριά να δεις τι ακριβώς έγινε με τα σχολεία και πώς οδηγήθηκαν σε γκετοποιήσεις. Το ίδιο και στην Αμερική. Ίδιο αγγλοσαξονικό σύστημα. Ακόμα και τα πανεπιστήμια τους είναι κατηγοροποιημένα σε R1, R2

Εγώ είμαι υπέρ της αξιολόγησης. Αυτό που πάνε να κάνουν είναι κατηγοροποίηση.
Η αξιολόγηση πρέπει να έχει συγκεκριμένους στόχους και χρονικό πλαίσιο. Πώς γίνεται να επεμβαίνουν οι γονείς των παιδιών στην αξιολόγηση ; Τι κριτήριο έχουν οι γονείς ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:




Που είναι η πανεπιστημιακή αστυνομία ; οεοεοεο
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Οι εκπαιδευτικοί λογικό να μην θέλουν αξιολόγηση καθώς στην πλειοψηφία τους είναι άτομα που πληρώνονται χωρίς να κάνουν κάτι
Γελαμε .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η καλύτεροι αξιολόγηση είναι από τους πελάτες , δηλαδή από μαθητές και γονείς.
Βεβαιως ειναι η καλυτερη και τόλμα να βαλεις κατω απο 18.ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Αν εισαι ετσι και στα οικονομικα σωθηκαμε.

ΥΓ Οι περισσοτεροι θελουν την αξιολογηση.ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΜΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ΜΠΟΤΑΚΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ.Αλλα συγκεκριμενη αξιολογηση και οχι για τα ματια του κοσμου και οχι στα ιδια και στα ιδια που αιωνες 100δες εξετασεις εχουν δωσει,στο αντικειμενο τους δηλαδη καπου ελεος.
Κατα τα αλλα συνεχα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,843 μηνύματα.
ΥΓ Οι περισσοτεροι θελουν την αξιολογηση.ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΜΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ΜΠΟΤΑΚΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ.Αλλα συγκεκριμενη αξιολογηση και οχι για τα ματια του κοσμου και οχι στα ιδια και στα ιδια που αιωνες 100δες εξετασεις εχουν δωσει,στο αντικειμενο τους δηλαδη καπου ελεος.
Κατα τα αλλα συνεχα.
Δεν είναι μόνο αυτό. Όποιος θέλει να διοριστεί πρέπει να δουλεύει για χρόνια ωρομίσθιος και όσο περνάνε τα χρόνια ο καιρός που κάνει κάποιος να διοριστεί αυξάνεται. Όποιος μπορεί (οικονομικά, ψυχολογικά, σωματικά) μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία, οι υπόλοιποι αλλάζουν επάγγελμα ή διδάσκουν στον ιδιωτικό τομέα (φροντιστήριο, ιδιαίτερα).

Ένα φιλελεύθερο κράτος που δεν θα είχε κατώτατο μισθό, θα έδινε την δυνατότητα σε κάποιον εκπαιδευτικό να δουλέψει σε σχολείο στο τόπο του και άμεσα (αυτοί που παίρνουν πτυχίο τώρα θα διοριστούν στα 50 τους). Οι μισθοί δεν θα ήταν οριζόντιοι. Αυτός με μηδενική εμπειρία θα άρχιζε με μικροποσά τύπου 0 - 200 ευρώ αλλά όσο αυξάνονται τα skills του και φέρνει επιτυχίες στο σχολείο (το σχολείο θα κερδίζε χρηματοδότηση) η αμοιβή του θα αυξάνόταν. Αν δεν έχει τα skills θα το καταλάβει και θα αλλάξει επάγγελμα ή θα πάει σε περιοχή με μεγαλύτερη έλλειψη εκπαιδευτικών.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,464 μηνύματα.
Αυτός με μηδενική εμπειρία θα άρχιζε με μικροποσά τύπου 0 - 200 ευρώ αλλά όσο αυξάνονται τα skills του και φέρνει επιτυχίες στο σχολείο (το σχολείο θα κερδίζε χρηματοδότηση) η αμοιβή του θα αυξάνόταν. Αν δεν έχει τα skills θα το καταλάβει και θα αλλάξει επάγγελμα.

1677088111988.png
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,297 μηνύματα.
Δεν είναι μόνο αυτό. Όποιος θέλει να διοριστεί πρέπει να δουλεύει για χρόνια ωρομίσθιος και όσο περνάνε τα χρόνια ο καιρός που κάνει κάποιος να διοριστεί αυξάνεται. Όποιος μπορεί (οικονομικά, ψυχολογικά, σωματικά) μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία, οι υπόλοιποι αλλάζουν επάγγελμα ή διδάσκουν στον ιδιωτικό τομέα (φροντιστήριο, ιδιαίτερα).

Ένα φιλελεύθερο κράτος που δεν θα είχε κατώτατο μισθό, θα έδινε την δυνατότητα σε κάποιον εκπαιδευτικό να δουλέψει σε σχολείο στο τόπο του και άμεσα (αυτοί που παίρνουν πτυχίο τώρα θα διοριστούν στα 50 τους). Οι μισθοί δεν θα ήταν οριζόντιοι. Αυτός με μηδενική εμπειρία θα άρχιζε με μικροποσά τύπου 0 - 200 ευρώ αλλά όσο αυξάνονται τα skills του και φέρνει επιτυχίες στο σχολείο (το σχολείο θα κερδίζε χρηματοδότηση) η αμοιβή του θα αυξάνόταν. Αν δεν έχει τα skills θα το καταλάβει και θα αλλάξει επάγγελμα ή θα πάει σε περιοχή με μεγαλύτερη έλλειψη εκπαιδευτικών.
Νομίζω ότι το μόνο που θα βοηθήσει το εκπαιδευτικό σύστημα είναι η κατάργηση της μονιμότητας των δημοσιών υπαλλήλων. Είναι ενας θεσμός που έχει παίξει καθοριστικό παράγοντα στη παρακμή του δημοσίου τομέα, αλλά και μία παράλογη νομοθεσία που δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει.
 
Top